Fujifilm FinePix X30 Komentáře k Fujifilm FinePix X30

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (103 - 4)

  • 103

    Maxant

    Dobrý den, děkuji za zaslání emailu, návod Vám v co nejkratší době doručím. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.05.2016 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Dobrý den koupil jsem si u Vás X 30 a dostal k ní návod k obsluze tkzv. základní kde se dostanu návodu plnému. Podotýkám že mám na mysli pouze českou verzi zahraniční mutace mne nezajímají=neumím. Děkuji

    Miloš Jenej, 25.05.2016 | Reagovat

  • 101

    Maxant

    Dobrý den, je to 8,8mm x 6.6mm

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2016 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobrý den prosím Vás jak veliký je je snímač v mm v tomhle foťáku děkuji

    Miloš Jenej, 25.05.2016 | Reagovat

  • 99

    Maxant

    Dobrý den, nemusí to být vůbec tímto ovlivněno. Prostě se to děje. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.04.2016 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, proč je aktuálně model ve výprodeji? Znamená to, že Fuji připravuje nějakého "lepšího" nástupce, který brzy přijde na trh? Děkuji Pavel

    Pavel, 15.04.2016 | Reagovat

  • 97

    Maxant

    Reaguje na (96) | Dobrý den, bohužel mě nic nenapadá. Ne v tomto vybavení a konceptu. Je tu RX100, ale nemá sáně na blesk, a hledáček. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.02.2016 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Reaguje na (95) | Dobrý deň, díky za komentár, Fuji som aj trochu preferoval. Spýtam sa ale ešte, je nejaký ďalší fotoaparát, ktorý by bol povedzme jednoznačne lepší a v cene by sa výrazne nelišil? Nejaké 2-3 tisícky navyše by sa v prípade výraznejšej pridanej hodnoty dali ešte akceptovať :) Ďakujem za prípadný návrh

    Michal, 15.02.2016 | Reagovat

  • 95

    Maxant

    Reaguje na (94) | Dobrý den, vybral bych si následovně 1. X30, 2. P7800. X 30 má lepší snímač, ostření a sn/s. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.02.2016 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobrý deň, chcel by som vás poprosiť o doporučenie fotoaparátu. Som začiatočník a chcel by som kompakt na ktorom sa možem naučiť využívať manuálny režim. Fotím bežne krajinu a rodinu, máme doma malé miminko takže to je teraz hlavným objektom :) . Zvažujem práve Fuji X30, Canon G16 alebo Nikon P7800. Rozumiem že každý má iné preference a može mu vyhovovať iný model ale zaujimalo by ma ktorý by ste doporučili vy a prečo? Vopred ďakujem za odpoveď

    Michal, 12.02.2016 | Reagovat

  • 93

    Maxant

    Reaguje na (92) | Dobrý den, naleznete v menu--3 záložka---odstranění šumu---různé volby--   S pozdravem M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.02.2016 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli de u tohoto fotoaparátu vypnout automatické vyrovnání šumu,kvůli focení na delší čas závěrky.V nastavení sem zatím nic nenašel a manuál je docela stručný.Jinak jsem s tímto fotoaparátem velmi spokojený.

    Miloslav Jurnečka, 10.02.2016 | Reagovat

  • 91

    Maxant

    Reaguje na (90) | Dobrý den, spíše bych řekl se zvedl Raw, než snížil Jpeg. Ale je p ravdou, že toto by bylo nutné nějak otestovat. Do detailu jsem to nezkoumal. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.02.2016 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, vlastním Fuji X10, a podle recenze dprevioew má výrazně lepší kvalitu snímků JPEG než RAW, kdežto X 30 by měla mít mírně lepší RAW. Znamená to, že X30 se zhošila v JPEG nebo se v RAW výrazně zlepšila? Moje X10 je z výrobní série 11 a měla problém s blooming efektem, objevoval se dokonce i při EXR režimu např. při ranním slunci na vodní hladině, fotky byly nepoužitelné. Nechal jsem závadu odstranit, vyměnili celo jednotku - objektiv s čipem. Mám dejem, že dynamika se mírně zhošila, což sed alo čekat, ale blooming efekt je pryč.

    Luboš Leurich, 08.02.2016 | Reagovat

  • 89

    Maxant

    Reaguje na (88) | Dobrý den, ano umí.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.02.2016 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda X30 umí formát RAW. Díky O.

    Ondra, 01.02.2016 | Reagovat

  • 87

    Maxant

    Reaguje na (86) | Dobrý den, no myslím že pokud kompaktní aparát, tak by byla X30 dobrou volbou. Lze otestovat na naší prodejně. Možnost balíčku napře zde.  Stativ by bylo nutné zakoupit zvlášť. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.01.2016 | Reagovat

  • 86

    Waldek

    Dobrý den, vybírám z více kompaktů a chtěl bych poradit s vyberem. Hledám kompakt, který minimálně zkresluje barvy a zároveň je maximálně kvalitní obraz při špatném počasí (mlha,zamraceno) a zároveň pořizuje velmi kvalitní fotky za standardních podminek. Cenově i se stativem,pouzdrem do takových cca 12 000. Koukal jsem na tento fotoaparát a velmi mě zaujal.

    Petr Waldek, 02.01.2016 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Reaguje na (84) | dobry den, dekuji za odpoved. Toto nastaveni byl pouze priklad. Realne jsem chtel fotit astro foto, kde potrebuji ruzna nastaveni... dlouhy cas atd. Bohuzel manualni nastaveni X20/x30 mi toto neumoznuji. Tim mi prijde manualni rezim dost orezany. Chtel jsem x30 jako alternativu ke sve zrcadlovce.

    venca60, 29.12.2015 | Reagovat

  • 84

    Maxant

    Reaguje na (82) | Dobrý den, no bohužel nejde.Testoval jsem u X30  1s na f5 a Iso 3200 v absolutní tmě--světelně nulové prostředí, zavřel jsem do brašny --- a expozice byla mírně přeexponovaná. Tedy prodloužit expozici 30x a tím fotografii ještě 30x zesvětlit,, mohlo by asi dojít k poškození snímače.(pouze můj odhad, možná z důvodu silné přeexpozice nelze nastavit) tato expozice není v reálu použitelná fotografie by byla bílá. Co v reálu potřebujete tímto nastavením fotografovat?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.12.2015 | Reagovat

  • 83

    Maxant

    Reaguje na (81) | Dobrý den, no toto je pouze na vašem rozhodnutí. X30 nabídne malinko lepší úchop těla, lepší hledáček, Lepší LCD s možností vyklopení, Lepší možnosti u video záznamu, možnost mikrofonu a Wifi-tedy sdílení snímků, možnost ovládání a podobně.Také malinko lepší životnost baterie. Pokud Vám toto nabízí plus pro Vaše potřeby, tak ano vyplatí se.  Video prezentace zde---eng

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.12.2015 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Jeste jeden dotaz. U Fujifilm X20 nelze v manualnim rezimu nastavil pri ISO 3200 a clone 2,2 cas 30s. Fotak mi dovoli nastavit max 1s. Pokud snizim ISO na 100 tak to teprve dovoli cas 30s. Lze u X30 v manualni rezimu vlibovolne hodnoty nezavisle na sobe nebo je to stejne omezene jako u X20?

    venca60, 29.12.2015 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobry den, vlastnim X20. Chtel jsem se zeptat zda se dle vaseho nazoru vyplati prechod na X30? A dale zda originalni kozene pouzdro z X20 lze pouzit u X30?

    venca60, 29.12.2015 | Reagovat

  • 80

    Lukeš

    Reaguje na (79) | Dobrý den, ano má, stejně jako všechny současné fotoaparáty.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2015 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli má FujiFilm FinePix X30 menu v Českém jazyce?

    Karel Juhaňák, 25.12.2015 | Reagovat

  • 78

    Lukeš

    Reaguje na (77) | Dobrý den, v některém ohledu bude kvalita vyšší například co se týče šumu při vyšších citlivostech, vykreslení detailů atd. Jestli je rozdíl přímo úměrný investici nedovedu posoudit. Podobné porovnávávání jsou velmi subjektivní.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2015 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikon P7000 a pro moje focení mi vyhovuje. Kdybych uvažoval o vyšší kvalitě snímků docílil bych jí koupí např.: Fuji X30 (Nikon P7800, Cannon G7X, Cannon G1X...) ? Jde mi o to, zda (cca do A4) bude, za investici 10-15000Kč, kvalita znatelně vyšší. Děkuji.

    Jiří Baloun, 16.12.2015 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Fandím Fuji,doufám,že v brzké době ,dá něco nového s větším čipem.Čip dvojnásobný.

    Pepi, 30.11.2015 | Reagovat

  • 75

    Lukeš

    Reaguje na (73) | Dobrý den,osobně bych doporučil Fuji X30. Parametrově vychází o něco lépe. S ním určitě neuděláte chybu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 74

    Lukeš

    Reaguje na (72) | Dobrý den,pak by tento model určitě stačil. Na druhou stranu pokud mluvíte o objektivu 18-200mm, což je v podstatě více než 11x zoom, tak nevím jestli víte, že Fuji X30 má přiblížení pouze čtyřnásobné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den uvažuji o novem výkonem kompaktu s hledáčkem a maximální clonou X30,G16 nebo něco podobného děkuji Petříček

    Petříček Milan, 10.11.2015 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Tisk max ta A4, jsem celkem zacatecnik a zadne velke ambice nemam, hodne fotim za stiženych světelnych podminek(bary, koncerty) rad si hraju s hloubkou ostrosti mam canon 50mm f1.8. Hledam něco kompaktnějšiho přeci jen i kdyz 100D je male tělo pri nasazeni 18-200mm se to ztraci ta kompaktnost pri delsich vyletech

    Vaclav, 09.11.2015 | Reagovat

  • 71

    Lukeš

    Reaguje na (70) | Dobrý den, záleží v jakém směru, do tisku formátu A4, při běžných podmínkách myslím moc rozdíl nepoznáte. Ale zrcadlovka samozřejmě všeobecně nabízí více možností.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2015 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobry den, mam zrcadlovku canon 100D a zvazuji o necem skladnejším na cesty. Bude výstup z tohoto aparatu o hodně horší?

    Vaclav, 08.11.2015 | Reagovat

  • 69

    Maxant

    [Reaguje na (68) | Dobrý den, tuto funkci jsem v menu bohužel nikde nenašel. Výrobce udává filtr 52 tedy s použitím redukce --clony  LH-X10. Zda jde osadit 40mm filtrem bohužel nemohu vyzkoušet, nemáme takové rozměry v nabídce. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2015 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Zdravím, zakoupil jsem u vás fuji x30 a tak nějak jsem se domníval, že foto má ND filtr - ale nemohu nikde najít.? Ještě prosím výrobce uvádí závit na objektivu 40mm - bylo by tedy možné osadit přístroj 40mm filtrem ? Děkuji - MK

    Mirek, 04.10.2015 | Reagovat

  • 67

    Maxant

    Reaguje na (66) | Dobrý den, no těžké rozhodování. Oba jsou výborně vybaveny. Pro RX100II velikost snímače, rozlišení snímače, NFC, malinko rychlejší reakce spouště, rozměr a váha, bulb a lepší možnosti ISO. U X30 hledáček, výdrž baterie, fázová detekce ostření, mikrofon na jack konektor, rychlejší možnost snímání RAW, a rychlejší časy závěrky. Záleží co pokládáte za lepší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.08.2015 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobrý den, Rozhoduji se, mezi tímto foťákem a Sony CyberShot DSC-RX100 II, který foťák se dá považovat za lepší a proč ? díky

    Milan P., 25.08.2015 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, jde prosím nějak vypnout indikační lampa? Svítí i v silence modu. Děkuji

    Nela R., 04.08.2015 | Reagovat

  • 64

    Maxant

    Reaguje na (62) | Dobrý den, bohužel nemá bulb, a nejdelší čas by měl být 30sec. Nechám to opravit, děkujeme za upozornění. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.07.2015 | Reagovat

  • 63

    Maxant

    Reaguje na (60) | Dobrý den, ano může to být normální. Toto je u každého zoom objektivu kdy vnitřní uspořádání při pohybu přechází do druhé polohy( jako z jednoho tubusu do druhého) Pokud se vám to zdá ale nějaké nestandardní zašlete na kontrolu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.06.2015 | Reagovat

  • 62

    Nehasil

    Dobrý den, nejdelší čas je uvedený 15s, chtěl bych se zeptat, zda má i bulb?

    Petr Nehasil, 29.06.2015 | Reagovat

  • 61

    Maxant

    Reaguje na (59) | Dobrý den, clona umožňuje filtry 52mm pokud se nepletu a tedy vybra l bych tento filtr B+W 52mm 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.06.2015 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobry den, pri otaceni zoomovaciho krouzku se mirne zasekne u hodnoty 50. Je to normalni? Predem diky moc za info.

    fl, 25.06.2015 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den, mohl byste mi prosím doporučit nějaký vhodný a velmi dobrý UV filtr pro FUJIFILM X30 ? Děkuji.

    Jaromír, 23.06.2015 | Reagovat

  • 58

    Maxant

    Reaguje na (57) | Dobrý den, dle slovníku dle slova vyvíjet se. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.06.2015 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    A není to vyvynuté od slova vývoj, a nikoliv vinout..?

    Oo, 16.06.2015 | Reagovat

  • 56

    Zelinka

    Reaguje na (55) | Dobrý den,

    Nabíjí se prostřednictvím USB, buďto přímo propojením s nějakým USB zdrojem jako je třeba Power-banka a nebo redukcí, která je přiložená v balení, přímo do zásuvky. Doba nabíjení je přímo závislá na zařízení přes které budete nabíjet, pokud budete nabíjet přes USB v PC, pak nabíjení bude trvat dlouho. Pokud použijete rychlo nabíječku v autě, pak může být fotoaparát nabitý za hodinu a půl . 

    Přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 09.06.2015 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den prosím Vás nevíte jak dlouho se asi nabíjí akumulátor baterie? a jak dlouho to trvá přes USB? Někde jsem se dočetla, že to trvá hodiny... Součástí balení asi není externí nabíječka?

    Kateřina Nováková, 07.06.2015 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (53) | Tak podle dalších recenzí a příspěvků na fórech je to vlastnost, nikoliv defekt tohoto přístroje :) U konkurence jsem dokonce našel v recenzi formulaci, že přístroj po zapnutí příjemně "dýchá". Tož tak, po zkušenostech s předchozími digitály, které toto dýchání nepraktikovaly mě to v první chvíli trochu znervóznělo, ale včera jsem zkoušel nahrávání videa a pokud si nenastavíte hlasitost mikrofonu na vyšší číslo, tak mi přišlo, že ty ruchynejsou nujak moc slyšet - při nastavení hlasitosti na dvojku mi zvuk z nahrávky přišel celkem v pořádku.

    Ota Vlasák, 31.03.2015 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Reaguje na (51) | Dobrý den, mám se šuměním při provozu stejný problém, když přiložíte ucho na deset čísel k zapnutém foťáku, tak celkem hlasitě šumí (jako by se v něm něco pořád točilo :). Šumění vždycky přestane zhruba po pěti vteřinách když přejdete do prohlížení fotek - laicky mi z toho vychází že tento zvuk asi dělá stabilizace? U fotek je to jedno, zatím jsem zatím ale nezkoušel video, tak jen doufám že to nepoznamená příliš jeho zvuk.

    Ota Vlasák, 30.03.2015 | Reagovat

  • 52

    Maxant

    Reaguje na (51) | Dobrý den, no to nevypadá uplně standardně. Ale těžko takto soudit. Zašlete na reklamaci prosím. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.03.2015 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    po zapnutí se ozvou pazvuky jako šumak ve vode,je to na všech nastaveních po celou dobu provozu, je to normalní??? dik S.

    Karel Sochor, 27.03.2015 | Reagovat

  • 50

    Maxant

    Reaguje na (49) | Dobrý den, právě že je 40mm. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.03.2015 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den,ten závit je 40 nebo 40.5?

    Adam Šesták, 15.03.2015 | Reagovat

  • 48

    Maxant

    Reaguje na (47) |  Lze použít filtr s 40mm přímo do závitu objektivu. A pokud jej neseženete tak tuto Sadu se sluneční clonou a filtrem 52 mm. Pak lze zakoupit filtry s 52 mm 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.03.2015 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den má závit na filtr?a jestli ano tak jaký průměr?

    Adam Šesták, 14.03.2015 | Reagovat

  • 46

    Tkáč

    Reaguje na (44) | Dobrý den, děkujeme za upozornění, čas je uveden vždy nejdelší možný pro automatické nastavení.

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 45

    Brož

    Reaguje na (42) | Dobrý den, jak jste sám zmínil, X30 svýmy parametry je určitě velmi zajímavý fotoaparát, ale k jeho ergonomii je těžké se vyjádřit. Jedná se především o subjektivní pocit každého uživatele, a né každému může "retro" vzhled a ergonomie vyhovovat. Je to především o zvyku. Nejlépe udělate, když se zastavíte na některé z našich prodejen a oba zmíné fotaparáty porovnáte. Pro upřesnění jestě zmíním parametry, Stylus 1 je ultrazoomový aparát se snímačem 1/1,7 palce a X30 s velikostí 2/3 palce. Tudíž Fuji X30 má potenciál lépe zvládat horší světelné podmínky. Avšak Stylus 1 má 10 násobný zoom oproti 4 násobnému u X30, navíc s konstatní světelnosti v celém rozsahu f/2,8 a se stabilizací obrazu. Nicméně ani jeden z techto fotoaparátů nemohu doporučit na focení různych koncertů za špatných světelných podmínek. Zde dominují fotoaparáty s velikostí senzorů APS-C a Full Frame.

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 30.01.2015 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na (37) | Dobry den, nejdelsi cas neni 15s ale 30s jak uvadi vyrobce. Staci mit nastaveno ISO 100 a rezim S nebo M.

    Martin Myška, 30.01.2015 | Reagovat

  • 43

    Brož

    Reaguje na (41) | Dobrý den, zmíněná X30 od Fujifilmu je skvělý fotoaparát, avšak kvůli malé ploše senzoru nedosahuje výkonu a kvalit Canonu G1X, který na 1,5 place uhlopříčky senzoru dokáže vykreslit daleko více obrazových informací. Tento senzor je dokonce nepatrně větší než u micro 4/3 systému. Canon G1X se obrazovou velikostí senzorou a tudíž i kvalitou obrazu blíží zmíněné zrcadlovce od Nikonu D90. Ohledně rychlosti ostření jsou na tom oba přístroje dost podobně. Nejlépe využít možnosti si vyzkoušet oba zmíněné modely přímo na jedné z našich prodejen.

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 26.01.2015 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den mám podobný problém, také zvažuji koupi X30 velmi se mi líbí technické parametry tohoto fotoaparátu, jsem teprv začátečník a rád bych se naučil,alespoň nějaké základy v nastavování clony a času,proto je pro mě důležité,dobré ovládání fotoaparátu.Hledám univerzální foťák jak na venkovní focení, tak i do vnitř, na focení koncertů v tmavším prostředí.Focení portrétů i krajiny, ale i nějaký ten sport. Líbí se mi také Nikon P7800 kvůli jeho dvěma rolerům, věřím že požadované nastavení u tohoto fotoaparátu bude velice příjemné a rychlé, nicméně Fuji X30 má velmi lákavé parametry velikost snímače,wifi a parádní hledáček s kterým musí být radost fotit, dále se mi líbil i Olympus Stylus 1 zajímalo by mě jak je časově náročné nastavit v plném manuálu,s priorytou clony a prioritou času, tento fotoaparát,oproti X30 nebo zmiňovaném Nikonu. A jaký fotoaparát by jste mi případně doporučil. Předem děkuji za odpověd.

    Lukáš Podlešák, 19.01.2015 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den. Zvažuji koupi kompaktu, na podobné úrovni jako je X30 - cenové i funkční. V této hladině se ještě nabízí Canon G1 X. Byť je na něj slyšet spoustu slov chvály, tak se objevují i výtky - zejména rychlost ostření i celková rychlost, problematické HDR atd. Můj dotaz zní, má cenu jít do Canonu i přes tyto výhrady...má přece jen větší snímač, nebo bude lepší Fuji? Nebo nabídnete něco zcela jiného (s podobnými vlastnostmi...ovládání, hledáček atd.), v této kategorii? Fotím většinou venku, nějakou tu krajinku, lidi, zvířata, architekturu, občas něco v makru... Často fotím lidi / zvířata v pohybu, tady je rychlost zásadní. Taky je důležité ovládání...přecházím z Nikonu D90 (velikost přístroje pro mě bývá problémem)...a to se mi u Fuji X30 hodně líbí. Díky!

    Pavel Buchta, 16.01.2015 | Reagovat

  • 40

    Maxant

    Reaguje na (37) | Dobrý den, děkujeme za upozornění, nechám to opravit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2015 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Reaguje na (38) | Dobrý den, také jsem věřil, ale po opakovaném dotazu na jeho poskytnutí jsem byl poprvé odkázán opět na autorizovaného prodejce a podruhé na jimi pořádané Workshopy v Brně, Praze, .. Takže bohužel dvojí negativní zkušenost přímo s pracovníky portálu Fujifilm, řešící dotazy .... :-/

    Václav H., 07.01.2015 | Reagovat

  • 38

    Maxant

    Reaguje na (36) | Dobrý den, bohužel se musím omluvit, ale nemáme jej k dispozici. Obrátil bych se přímo na Fujifilm.cz a požádal je o zaslání. Věřím, že jej obratem zašlou. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.01.2015 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, jen upozorňuju na jednu nesrovnalost - nejdelší čas závěrky je 15 sekund (bohužel..). Ale jinak musím říct, že je to super foťák. Nejvíc mě odbouralo ovládání telefonem přes aplikaci, ale umí toho opravdu spoustu a hlavně dělá moc hezké fotky :) DB

    David Březina, 05.01.2015 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, bylo by prosím Vás možné, uvést odkaz pro získání elektronické verze podrobného českého manuálu k tomuto produktu ? Tj. pro Fujifilm FinePix X30 . Pokud by to nešlo, kde jej hledat a získat ? S poděkováním za poskytnutí informací a s pozdravem, Václav

    Václav H., 05.01.2015 | Reagovat

  • 35

    Maxant

    Reaguje na (34) | Dobrý den, ano je to 40mm bez redukce. Stejně jako u x10/x20/x30

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.12.2014 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    [29,28] zde se nachází odkaz na použití průměru filtru 40mm zjevně bez redukce. https://www.youtube.com/watch?v=9KHBBdB0y8 Můžete mi prosím tuto informaci potvrdit ? Má X20 a X30 stejný závit ? Děkuji.

    Danny, 29.12.2014 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den ! Ano pane Lukeši rozumím tomu !!

    miraconnor, 08.12.2014 | Reagovat

  • 32

    Lukeš

    Reaguje na (31) | Dobrý den, myslím, že je to stejné, jako kdyžbyste chtěl po italské automobilce Maserati, aby její vývojáři, myslel při své produkci na pracujícího občana, nebo důchodce v ČR. Otázkou je proč by to dělali. Jak Fuji, tak všechny ostatní značky jsou soukromé podniky a jejich hlavním cílem je profit. Navíc jsou jednotlivé modely určeny pro určitou cílovou skupinu a v té se také prodávají, navíc velmi dobře. Kdo na podobné výrobky má a chce je tak si je koupí. Kdo na ně nemá musí sáhnout po nějaké levnější alternativě. Takhle to funguje ve světe obchodu od počátku společnosti.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2014 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Ono totiž není problém sehnat aparát se všemi tech.parametry této doby ale za jaký peníz ? Moc důležité obzvláště pro českého zákazníka je nakoupit kvalitní zboží ale přitom pro něj cenově dostupné ! Také si můžu ihned třeba zítra jít a koupit panasonika který má vše co si přeji ale za kolik? 50000 kč! A o tom to všecho je ! Je třeba soudruhům v číně připomenout aby mysleli také na běžného prac.občana nebo důchodce české republiky !

    miraconnor, 07.12.2014 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den Kdy už konečně dojdou pánové ve vedení korporace Fuji Filmu že trendem dnešní doby jsou dotykové a vyklápěcí displeje ! Mají na přístrojích zbytečných serepetiček ale to co by zákazníka táhlo ke koupi ne ?? Snad je to jen nějaký obchodní fígl ,jinak to nevidím ! Nevěřím tomu že by japonci neporadili svým partnerům výrobcům v číně jak se vyrábí dotykáč ! Je třeba na trh uvést přístroj který bude cenově dostupný jako třeba tenhle X30 ale aby měl vše co je již dnes standartem třeba u Olympusu ! Pánové z megáče popožente to trochu dopředu ! Očekávál jsem že takový levný dotykáč od jinak dobře prosperující firmy jako je Fuji Film bude mít takový přístroj letos českým zákazníkům pod vánoční stromeček ! Jinak přeji všem pracovníkům Megapixelu štastné a spokojené vánoce a v Novém roce hodně prodaných kompaktů ! Snad už se konečně i já dočkám toho svého vysněného dotykáče od Fuji Filmu !

    miraconnor, 06.12.2014 | Reagovat

  • 29

    Korč

    Reaguje na (28) | Dobrý den, filtry jsou použitelné pouze přes redukci/clonu

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.11.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na (25) | Dobrý den, mohl by jste mi potvrdit informaci, že na tento produkt X 30, lze použít filtr, bez redukce, o průměru 40mm? Nemám možnost tuto informaci ověřit a v nabídce filtrů tento průměr není nijak moc zastoupen. Nejedná se spíše o průměr 40,5mm ? S pozdravem a děkuji za odpověď.

    Václav H., 20.11.2014 | Reagovat

  • 27

    Maxant

    Reaguje na (26) | Dobrý den, bohužel nemám přehled jaký výrobce je v jiné distribuci. V naší prodejně je fotoapará z výroby made in China.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.11.2014 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den, foťák jsme si chtěli už koupit, i cenu jsem našli příznivou 12989 kč, ale i mě opravdu mrzí, že není made in Japan, což tuším typ X20, byl. Prosím tedy o informaci, kde se vyrábí a jestli pro český trh je vyráběn jinde než např pro trh německý. Děkuji za odpověď

    nadap, 16.11.2014 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na (24) | Dobrý den Filtr lze použít o průměru 40mm i bez redukce. Stejně jako tomu bylo u X10 a X20.

    Petr, 20.10.2014 | Reagovat

  • 24

    Maxant

    Reaguje na (23) | Dobrý den, ano filtr musí být přes redukci.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.10.2014 | Reagovat

  • 23

    Maxant

    Reaguje na (22) | Dobrý den, bohužel nepůjde použít. X30 je větší. Filtr bych dopoučil b+w uv52

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.10.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    dobrý den, - vejde se do orig.koženého pouzdra např. z X 20 ? - UV filtr lze použít přímo nebo také přes redukci / popř. který doporučujete ?/ děkuji

    milda, 16.10.2014 | Reagovat

  • 21

    Maxant

    Reaguje na (20) | Dobrý den, ano mělo by to být možné přes tuto redukci. A pak jde o filtr 52mm. Doporučil bych Hoyu HD.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.10.2014 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli na tento foťák lze zakoupit polarizační filtr? popřípadě jaký? Děkuji

    Radim, 12.10.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Reaguje na (18) | mozem potvrdit, ze to je vyrobene mimo Japonska

    L, 09.10.2014 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den až budete dělat recenzi tohoto digitálu podívejte se prosím vás kde to má schováno výrobní logo ! Na zadní straně není tradiční made in japan ! Může být ale ve spodu přístroje ! Pokud výrobu těhle šikovných aparátů přesunuli do číny tak to nechci ! Čínanů už mám plné zuby , jsou všude !!

    miraconnor, 08.10.2014 | Reagovat

  • 17

    Maxant

    Reaguje na (16) | Dobrý den, děkujeme za upozornění nechám to opravit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2014 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Opravte si, prosím, v úvodním popisu toto: "...fotoaparát s nově vyvynutým Real Time hledáčkem..." Ve slově "vyvinutým" se u druhého v píše měkké "i". Promiňte, nezapřu kantorské geny:-))

    Miroslav, 06.10.2014 | Reagovat

  • 15

    Maxant

    Reaguje na (14) | Dobrý den, děkujeme za upozornění nechám to opravit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.10.2014 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den,jen se vloudila malá chybička do spec. - výklopný displej má, ve spec. uvádíte-NE.

    flexa, 04.10.2014 | Reagovat

  • 13

    Maxant

    Reaguje na (12) | Dobrý den, recenzi samozřejmě připravujeme. Výměnu stávajících displejů za dotykové, pokud vím, výrobci nenabízejí.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.10.2014 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobrý den kdy bude recenze na tenhle přístroj ? Byla by možná později výměna stávajícího displeje za dotytový ? Samozřejmě až po záruce !

    miraconnor, 03.10.2014 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den dnes poprvé zveřejněna cena FinePix X30 ! Zdá se příznivá ,není přehnaná jak to obvykle o japonců bývá ! Budu o tomhle přístroji uvažovat jako o Ježíšku ! Počkám ještě jak oceníte další novinku s tím dálkoměrem !

    miraconnor, 26.09.2014 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Pepi víte jak malinkaté snímače mají mob.telefony ?Přesto některé již docela obstojně fotí i při slabém osvětlení ! To není ve velikosti snímače ale citlivosti a kvalitě !

    miraconnor, 08.09.2014 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Moc pěkný,škoda,že nemá větší snímač.

    Pepi, 08.09.2014 | Reagovat

  • 8

    Maxant

    Reaguje na (6) | Dobrý den, ještě to ověřím, ale zatím jsem našel pouze vyšší hodnotu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.08.2014 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Na druhou stranu dobrý počin u Fuji filmu x-30 je ten že neudělali s displeje tahací harmoniku jako to má Canon Mart 2 ! Pánové v obchodním oddělení dejte hlavy dohromady a vymyslete solidní cenu této novinky pro českého důchodce ! DĚKUJI !

    miraconnor, 29.08.2014 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Dobrý den ohledně hledáčku tak potom skutečně nevím kde je pravda ! Projížděl jsem You Tube , ověřoval to na cizím serveru a podle tamních recenzí to rozlišení vychází na stejno s displejem ! Zarazily mě také hodnoty koncového rozlišení , na tak kvalitní aparát poměrně slabé ! Však to zjistíte sám až ho budete v megáči recenzovat ! Pak zveřejníte své poznatky a uvidíme ! Kdyby ten hledáček měl skutečně rozlišení přes ty dva miliony pixelů a pokud jeho cena nepřesáhne 20000 tis. tak bych asi s koupí dlouho neváhal ! Je to japonec po kterém jsem vždy toužil ! Malý ,kompaktní přístroj! Nerozumím ale strategii výrobce ! Proč už u něj není dotykový displej když je výklopný ,to je fakt velká škoda ! Jakmile jej z recenzujete budu se o něj dále zajímat popřípadě si jej zajedu odzkoušet přímo na prodejnu do Brna ! miraconnor@

    miraconnor, 28.08.2014 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Nechápu proč tam dáváte tu šumku Canon jako alternativu.......

    Pepi, 28.08.2014 | Reagovat

  • 4

    Maxant

    Reaguje na (1) | Dobrý den, ano máte pravdu děkujeme za upozornění. Nechal jsem to opravit stejně jako formát snímače. Ale bohužel rozlišení hledáčku by mělo být správně, dle oficiálních stránek výrobce.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.08.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím