HD4689
zkopírováno do schránky
085280
zkopírováno do schránky
Haida M10-II Drop-in přechodový filtr Nano-coating Grad. ND1.2
- Značka: Haida
2 490 Kč
Nezávazně poptat
Obvykle dostupné do 4 a více týdnů
Rezervace na prodejně
Komunardů 42, Praha
Čechyňská 547/5, Brno
28. října 960/178, Ostrava
Užitečné nástroje
Kupte na splátky od 234 Kč
Chci rychle splatit
11×253 Kč
Vybrat splátky
Chci nízkou splátku
72×64 Kč
Vybrat splátky
Haida M10-II Drop-in přechodový filtr Nano-coating Grad. ND1.2
Obvykle dostupné do 4 a více týdnů
2 490 Kč
Popis a parametry
Verze M10-II přichází s vylepšeným hliníkovým rámem, který je vyroben speciálně tak, aby se vešel mezi samostatně dostupný držák filtru Haida M10-II a adaptační kroužek. Přechodový filtr snižuje expozici pouze v části snímku, například k oblasti jasné oblohy a zároveň umožňuje normální, neovlivněnou expozici v ostatních oblastech snímku. Filtr je nejhustší na okraji a uprostřed se zužuje, kde přechází do čiré části. Měkký přechod je vhodný pro snímky, které nemají výrazně definovaný přechod mezi oblohou a popředím. Tento filtr poskytuje až 4 krokové snížení světla. Hliníkový rám obsahuje ozubené kolečko pro otočení filtru do požadované polohy. Filtr je vyroben z optického skla a poskytuje čistotu a věrnější podání barev.
Antireflexní vrstvy
Aby se zabránilo vnitřním duchům a odrazům, každý skleněný povrch obsahuje 10 vrstev antireflexních vrstev, které také nabízejí lepší ochranu filtru. Nano povlak chrání filtr proti poškrábání a zároveň účině odpuzuje vodu a jiné nečistoty. O to lépe se čistí a udržuje čistý.
Obecné
Úroveň produktu | Začátečník a rodina |
---|
Fyzikální specifikace
Materiál | Sklo |
---|
Ostatní
Číslo produktu | HD4689 |
---|---|
Značka | Haida |
Filtry
Typ filtru | Přechodové filtry |
---|---|
Násobek prodloužení expozice | ND 16x |
Prodloužení expozice v expozičních stupních | 4 |
Foťte úchvatné snímky pomocí filtrů
Foťte úchvatné snímky pomocí filtrů
Podívejte se, jak filtr ovlivní výslednou fotografii.
- Polarizační filtr, ukázka 1
- Polarizační filtr, ukázka 2
- Polarizační filtr, ukázka 3
- Polarizační filtr, ukázka 4
- Polarizační filtr, ukázka 5
- Polarizační filtr, ukázka 6
- Polarizační filtr, ukázka 7
- Polarizační filtr, ukázka 8
- Přechodový filtr, ukázka 1
- Přechodový filtr, ukázka 2
- Přechodový filtr, ukázka 3
- Neutrální filtr, ukázka 1
- Neutrální filtr, ukázka 2
- Neutrální filtr, ukázka 3
Polarizační filtr, ukázka 1
Bez filtru
S filtrem
Polarizační filtr, ukázka 2
Bez filtru
S filtrem
Polarizační filtr, ukázka 3
Bez filtru
S filtrem
Polarizační filtr, ukázka 4
Bez filtru
S filtrem
Polarizační filtr, ukázka 5
Bez filtru
S filtrem
Polarizační filtr, ukázka 6
Bez filtru
S filtrem
Polarizační filtr, ukázka 7
Bez filtru
S filtrem
Polarizační filtr, ukázka 8
Bez filtru
S filtrem
Přechodový filtr, ukázka 1
Bez filtru
S filtrem
Přechodový filtr, ukázka 2
Bez filtru
S filtrem
Přechodový filtr, ukázka 3
Bez filtru
S filtrem
Neutrální filtr, ukázka 1
Bez filtru
S filtrem
Neutrální filtr, ukázka 2
Bez filtru
S filtrem
Neutrální filtr, ukázka 3
Bez filtru
S filtrem
Související články s Haida M10-II Drop-in přechodový filtr Nano-coating Grad. ND1.2
Související články s Haida M10-II Drop-in přechodový filtr Nano-coating Grad. ND1.2
Má smysl používat ochranné UV filtry?
Mnoho začínajících fotografů určitě přemýšlí nad tím, zda je potřeba nějaký ochranný filtr na objektiv, nebo jestli je to jen další zbytečná věc, skrze kterou tahají výrobci peníze z našich kapes. A…
MARTIN LUKEŠ • 14. 8. 2018 v 10:02
Jak vybrat ten správný fotografický filtr
Již od vzniku fotografie jsme museli překonávat různé překážky - od těch ryze technických, přes kompoziční, až po ty etické. Fotografie, stejně jako jakákoli jiná technologie, má své limity a omezení…
MARTIN HÁJEK • 13. 1. 2017 v 21:14
Dotazy k Haida M10-II Drop-in přechodový filtr Nano-coating Grad. ND1.2
Expert Megapixelu
Lucie Drietomská
Lektor fotografických kurzů a autor odborných článků. Fotografii se věnuje 15 let, již od svého studia dějin výtvarného umění. Ve své osobní tvorbě se zaměřuje na fotografování zvířat, především pak psů. Má zkušenosti s interiérovým focením a focením produktů mimo ateliéru. Z nedávného přechodu mezi technikou Nikon a Sony čerpá mnoho technických zkušeností z obou těchto systémů. Preferuje spíše přirozené světlo a následný editační proces v programech Adobe Lightroom a Photoshop.
Komentáře