JJC adaptér z M42 na Nikon F Komentáře k JJC adaptér z M42 na Nikon F

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (77 - 1)

  • 77

    Křížek

    Dobrý den, hledal jsem podrobněji ještě další varianty, ale tato je jediná, kterou máme. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 08.07.2016 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Mám objektiv Pentakon auto 1,8/50 - M42 z Praktiky LTL, potřeboval bych rekukci na Nikon D7200. Máte něco vhodného? Díky za info.

    Petr Soukup, 07.07.2016 | Reagovat

  • 75

    Maxant

    Reaguje na (74) | Dobrý den, ano můžete se zastavit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.03.2016 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Mohl bych si k Vám do megapixelu zítra dopoledne přijít vyzkoušet nabízený adapter JJC adaptér z M42 na Nikon F 890 Kč s DPH s mým Nikon D3000 a oběktivem Pancolarem 1,8/50 se závitem Practika M42?

    Vladimír, 31.03.2016 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Reaguje na (72) | Díky za navedení, pohrál jsem si s expozicí a už mi z toho lezou obrázky - mimochodem hodně pěkné :-)

    Jiří Strnad, 04.01.2016 | Reagovat

  • 72

    Maxant

    Reaguje na (70) | Dobrý den, a jak máte nastavenou expozici. Co Vám ukazuje expozimetr? 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.01.2016 | Reagovat

  • 71

    Maxant

    Reaguje na (69) | Dobrý den, opravdu těžko říci nemáme tyto redukce a nemohu to vyzkoušet. Také záleží co máte za objektiv jestli vůbec by to k ničemu bylo. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.01.2016 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobrý den, použil jsem objektiv Helios 44-2 s redukcí na Nikonu 5100, přestavil jsem do manuálu, přesto mi aparát ukládá místo obrázku pouze černé pole. Nevíte v čem dělám chybu ?

    Jiří Strnad, 01.01.2016 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Reaguje na (68) | Dobrý den, ne nemám, ale foťák mi dovolí fotit akorát v manuálu. V časové a clonové automatice mi hlásí, že není nasazen objektiv. Kolega má Canon, redukci také na M42 s čipem a fotí nejen v plném manuálu. Nebo je to něčím jiným? Děkuji za zprávu.H.J.

    Jan Ježek, 31.12.2015 | Reagovat

  • 68

    Maxant

    Reaguje na (67) | Dobrý den, bohužel nemáme. A Bajonet M42 je závit bez přenosu  elektroniky. Nebo máte objektiv s M42 s přenosem el. kontaktů?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.12.2015 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o informaci, zda máte v prodeji redukci na závit M42 pro Nikon s čipem? děkuji Ježek

    Jan Ježek, 29.12.2015 | Reagovat

  • 66

    Maxant

    Reaguje na (65) | Dobrý den, propoužití popsaného je vhodný tento kroužek. Ale bez optického členu není, nemáme takový. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.08.2015 | Reagovat

  • 65

    Dvořáková

    Dobrý den, nějak se v té diskusi ani v popisu nevyznám. Můžete mi prosím napsat, jaký máte redukční kroužek bez optického členu na Nikon D 600 pro objektiv se závitem M42? Děkuji.

    Olga D, 13.08.2015 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (63) | Děkuji

    Lucie S., 26.06.2015 | Reagovat

  • 63

    Maxant

    Reaguje na (62) | Dobrý den, bohužel nemáme takový adapter. Mělo by se jednat o 39mm na nikon F..Pokud jsem to dobře našel. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.06.2015 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den. Zjistila jsem, že objektiv který vlastním závit M42 nemá. Je to Exakta (carl zeiss tessar 50/2,8). Mohl by jste mi prosím říct, jestli s takovýmto "úchytem" lze objektiv připojit na nikon d5100 pomocí nějaké (a jaké) redukce?

    Lucie S., 23.06.2015 | Reagovat

  • 61

    Maxant

    Reaguje na (60) | Dobrý den, pokud má závit měl by to být tento redukční kroužek. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.06.2015 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat (pokud je to vůbec možné) jestli lze na Nikon D5100 pomocí redukčních kroužků připojit objektiv Carl Zeiss Jena Tessar 50/2,8? Pokud ano, lze použít tento adaptér? Předem děkuji za odpověď, Lucie S.

    Lucie S., 21.06.2015 | Reagovat

  • 59

    Maxant

    Reaguje na (58) | Dobrý den, osobně jsem zkoušel(N D90) a nezaostřil jsem na nekonečno. A  opt. člen má. Ale bude vždy záležet na objektivu, protože mi nešlo zaostřit z helios 50mm pro zenit, který má velký výjezd zadního členu a díky konstrukci se zhruba v půlce zasekne o opt.člen a nelze ho dotočit, ale asi by záleželo na konkrétním skle a možnosti ho vyzkoušet. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.06.2015 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý večer, vaše stránky hlásí adaptér skladem na všech pobočkách, dalo by se definitivně rozseknout zda má/nemá optický člen a zda umí/neumí ostřit na nekonečno? Děkuji za odpověď

    Dan Zuda, 01.06.2015 | Reagovat

  • 57

    Maxant

    Reaguje na (56) | Dobrý den, cena je odlišná z důvodu konstrukce a materiálu( značka). Bohužel nemohu ověřit, uzda je tam optický člen. Adaptrér není skladem. Také díky tomu že je vyšší by tam optický člen možná nemusel být. Ale momentálně to neověřím. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.04.2015 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý večer, moc to nechápu - ta redukce N 1 M42 je velmi drahá, proč je tam takový rozdíl? Navíc když je bez optického členu, takže zřejmě neostří na nekonečno?

    Roman Řepa, 10.04.2015 | Reagovat

  • 55

    Maxant

    Reaguje na (54) | Dobrý den, no lepší je rozhodně M42 na N1. Optický člen  to nemá. Bohužel neodzkouším zda to ostří či ne na nekonečno. Optický člen může z hořšit kresbu, nebo ostatní vlastnosti, ale záleží na zpracování, značce. Ale pokud tam má být člen na zaostření a použijete redukci bez členu nemyslím si, že to půjde obejít. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.04.2015 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý večer, vlastním adaptér Nikon FT1. Chci se zeptat, zda je možné nasadit tuto redukci na adaptér a použít starý Zeiss 200/2,8, nebo je lepší koupit redukci přímo N1 na M42? Tu jsem totiž neviděl s optickým členem a tak nevím, zda bude ostřit na nekonečno. Máte nějaké zkušenosti, jestli optický člen skutečně zásadně zhorší kvalitu obrazu? A jak případně seřídit objektiv, aby i bez členu ostřil na nekonečno? Díky

    Roman Řepa, 09.04.2015 | Reagovat

  • 53

    Maxant

    Reaguje na (50) | Dobrý den, v prvé řadě bych rád vysvětlil rozporuplné informace k této redukci. Měli jsme bohužel některé kusy bez optického členu a došlo tím tak k utvrzení, že to tak má být,. Výrobce následně tyto redukce stahnul a vyměnil za nové. 

    Tyto redukce tedy mají optický člen a neměl by tak být problém zaostřit na nekonečno. A však nemáme bohužel objektivy s M42 a tedy to nemohu vyzkoušet. Ale velice rádi Vám to umožníme na kterékoli prodejně. Ale je to po domluvě, aby tam redukce byla. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.03.2015 | Reagovat

  • 52

    Maxant

    Reaguje na (51) | Dobrý den, bohužel nelze porovnávat zboží z E-bay a Českou distribucí. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.03.2015 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, prosím můžete mi vysvětlit, co je na tom adaptéru tak speciálního, že je tak drahý? Chtěl bych vědět rozdíl mezi tímto a stejným z e-bay, který stojí 327,- Děkuji

    Petr Verner, 09.03.2015 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobrý den! Lze tedy s touto redukcí zaostři na nekonečno?

    Tomáš Šťastný, 08.03.2015 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Reaguje na (46) | 1min na googlu... .o) https://www.google.cz/search?q=pentacon+50/1.8+m42 https://www.google.cz/search?q=domiplan+50/2.8+m42

    Ondřej Havelka, 27.02.2015 | Reagovat

  • 48

    Vacek

    Reaguje na (47) | Dobrý den,
    bohužel tento adaptér v nabídce nemáme.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.02.2015 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, sháním adaptér na tělo D3200 a objektiv Autochinon 50 f1,4 s bajonetem pentax k. Dokážete mi poradit? Díky za odpověď.

    Filip Januš, 10.02.2015 | Reagovat

  • 46

    Maxant

    Reaguje na (45) | Dobrý den, obávám se, že to není možné. Protože dle všeho by  Pentacon 1.8/50 měl mít bajonet Praktika B a ten druhý něco podobného. Ale infotrmace jsou různé. Bohužel takovou redukci nemáme v nabídce, ale neznamenáto, že to nelze použít. Asi nemáte možnost se zastavit na naší prodejně, mohli by jsme se na to lépe podívat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.01.2015 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, manžel mi přinesl dva objektivy Pentacon 1.8/50 mm a Meyer - Optik Domiplan 2,8/50. Chtěla bych je používat na Nikon D5100, ale nejsem si jista, zda na tyto objektivy bude sedět správně tato redukce. Můžete mi prosím poradit, zda je možno zakoupit i jinou redukci M42, protože tato se mi zdá celkem drahá. A musím mít s optikou nebo bez? Vím, že bez nelze ostřit na nekonečno, avšak u těchto objektivů nevím, zda by to mělo nějakou cenu. Díky za odpověď.

    Lucie Votrubcová, 19.01.2015 | Reagovat

  • 44

    Korč

    Reaguje na (43) | Dobrý den, bude fungovat, ale nelze zaostřit na nekonečno.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.09.2014 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Hezký den, zakoupil jsem si u vás tento adaptér, ale při nasazování na Pentacon 1.8/50 mi nedopatřením prasklo sklíčko, které je v adaptéru. Sklo jsem tedy vysypal. Myslíte, že to bude mít vliv na správný chod objektivu, ostření apod.? Díky

    Pavel Peňáz, 23.09.2014 | Reagovat

  • 42

    Korč

    Reaguje na (41) | Dobrý den, ano, pokud mají závit 42mm, budou použitelné. Redukci lze objednat.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 10.07.2014 | Reagovat

  • 41

    Pražák

    Dobrý den, mám Nikon D5100 a rád použil staré objektivy, které nám leží ve skříni, konkrétně Pentacon 300mm a Helios 44-2 50mm. Oba jsou na Zenit E. Bude tato redukce pasovat? Kdy bude redukce dostupná pro objednání? Děkuji za odpověď.

    Daniel Pražák, 08.07.2014 | Reagovat

  • 40

    Karafiát

    Reaguje na (38) | Když si dáte na zrcadlovce režim M (manual), můžete fotit klidně i bez objektivu. Tedy když použijete M42 s redukcí, či staré Nikon skla bez CPU, budete fotit, ale musíte vše nastavit ručně. Jsou tam vyjímky, D7000 umí pracovat s Ai a AiS objektivy a pozná clonu, takže funguje i režim A (priorita clony) včetně expozice a budete jen ostřit ručně. Ale u M42 je manuálně vše. Pokud nespěcháte a nefotíte akční věci a chcete si spíše hrát, pak se s se starými skly fotit dá. Jinak ne!!! Vlastní zkušenost.

    Petr Karafiát, 06.07.2014 | Reagovat

  • 39

    Korč

    Reaguje na (38) | Dobrý den, chodit bude, bude fungovat i expozimetr, jen ostření a clohu musíte nastavit ručně.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.04.2014 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, o tomto adaptéru velmi uvažuji a chtěl bych se zeptat, jak tělo fotoaparátu pozná, že má nasazený objektiv, když u mechanického objektivu neexistuje žádná komunikace ? Mám Nikon D7000, co když je tělo blokované při odejmutí objektivu, jak se tedy "dozví", že je objektiv nasazen? Zkrátka, potřebuji vědět, jestli na D7000 bude chodit, děkuji předem.

    Tomáš Ježek, 24.04.2014 | Reagovat

  • 37

    Maxant

    Reaguje na (35) | Dobrý den, no tento objejktiv vypadá že má M42. Ale nejsem si tím jistý. Protože Exakta měla i jiné bajonety. Zde by bylo dobré zastavit se na prodejně a redukce vyzkoušet.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.01.2014 | Reagovat

  • 36

    Maxant

    Reaguje na (34) | Dobrý den, jedná se o kovovou redukci.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.01.2014 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, dostal se mi do rukou objektiv z Exakty RTL 1000 po dědečkovi ( Carl Zeiss Jena Pancolar 1,8 /50 ) a chtěla bych ho vyzkoušet na svém Nikonu D3100. Bohužel vůbec nerozumím tomu, jaký kroužek koupit??? Můžu poprosit o radu? Předem moc děkuji!

    Kamila Ondráková, 13.01.2014 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    dobrý den.adaptér je z kovu nebo jen plast?nikde to není řečeno.za plast by to byla docela přemrštěná cena

    Lukáš, 13.01.2014 | Reagovat

  • 33

    Maxant

    Reaguje na (32) | Dobrý den, ano máte pravdu. Je to hodně kostrbaté. Po ověření kusu na prodejně, je opravdu člen bez optiky. Upravil jsem to i v popisu. Snad to již bude jednoznačné. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.01.2014 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Nechci být přehnaně kritický, ale stačí si pročíst komentáře a člověk se od prodejců dozví, že adaptér neobsahuje optický člen, načež pošťouchnut diskutujícím uzná, že jej obsahuje, aby vzápětí posledním komentářem prodejce konstatoval, že adaptér optický člen neobsahuje, přičemž v popisku produktu je uveden opak. A co je ve skutečnosti na obrázku, to si můžete hodit kostkou... úžasné!

    Jakub Šafář, 08.01.2014 | Reagovat

  • 31

    Bouška

    Reaguje na (30) | Dobrý den, optický člen neobsahuje. Pokud máte manuálně ostřené objektivy se závitem M42, můžete je seřídit na používání s redukčním kroužkem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.12.2013 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den ... z popisu není poznat zda tento adapter má v sobě optický člen ... adapter s optickým členem umožňuje zaostření na nekonečno ... bez optického členu se objektivy dají použít jen na krátkou vzdálenost .. z popisu ani z fotografie není patrné zda tam ten optický člen je ... Děkuji Karel.

    Karel Končír, 24.12.2013 | Reagovat

  • 29

    Maxant

    Reaguje na (28) | Dobrý den, toto redukuje závit M42 na bajonet fotoaparátu Nikon. Pokud chcete používat objektiv Tamron, doporučil bych se podívat rovnou na objektiv Tamron pro nikon bajonet.  Dají se použít bez přechodky. Někteří výrobci to tak vyrábějí i pro Canon, Sony,Nikon.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.11.2013 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, zda je tato redukce i s čipem? Chci používat objektivy jako tamron nebo Helios je nutný čip ?

    Veronika Čespivová, 15.11.2013 | Reagovat

  • 27

    Maxant

    Reaguje na (26) | Dobrý den, ano bude to fungovat. Optický člen tam je díky konstrukci objetivu. Občas je nutné použít nějakou čočku aby se obrazová vzdálenost od čočky promítla správně na čip a adapter nemusel být příliš dlouhý. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.10.2013 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den, našlajsem starý objektiv Industar 3,5/50 - závit M42 a chtěla bych ho zkusit na Nikon D5000, je taot redukce použitelná? A ještě jeden dotaz, jaký je rozdíl na adapteru s optickým členem a bez optického členu? Děkuji H.

    Hana Hrstková, 17.10.2013 | Reagovat

  • 25

    Maxant

    Reaguje na (24) | Dobrý den, on je to těžko posouditelné. Optický člen, který tam je udělá minimální paseku v nějakých vadách nebo zkreslení. Je tam z důvodu posunutí ostření a nezvětšuje, nezkresluje atd. Může se stát že vyskočí aberace v nějaké míře. Ale jelikož budete používat tyto stará skla, která nemájí například antireflexní vrstvy, bude tězko srovnatelné co má více vad ovlivňující obraz.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.10.2013 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den Martine, dalo by se nějak přiblížit či ilustrovat jak "zásadně" ? Chci použít ruské objektivy MIR, HELIOS a JUPITER na D5200. Reaguje na (17) | Díky Honza

    Honza Bartoň, 02.10.2013 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Ok, děkuji.

    Marie Chrobáková, 21.08.2013 | Reagovat

  • 22

    Korč

    Reaguje na (21) | Dobrý den, pokud mají všechny zmíněné objektivy závit 42mm, pak je to přesně tato redukce

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 21.08.2013 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den, potřebuju redukci na objektiv Pentax, Zenit, Praktica na tělo Nikon D3000. Může to být tato? Díky za odpověď.

    Marie Chrobáková, 21.08.2013 | Reagovat

  • 20

    Maxant

    Reaguje na (19) | Dobrý den, tento to není. Musel by mít označení Pentax k na Nikon F. Bohužel tento adaptér nemáme v nabídce. Našel jsem ho jen na zahraničních Stránkách. Hlavně tento adaptér nepřenáší informace. Objektiv bude plně manuální a tady by mohl vzniknout problém. Objektiv se po odpojení zacloní na maximum a redukce by musela mít nějaké ovládání clony. A když tam bude, tak nevím jak ji budete ovládat, musel by tam být nějaký volič, který toto zvládne. Tou konstrukcí si nejsem jistý, neměl jsem jej ješte v ruce. Aby se pak nestalo, že objektiv nasadíte a on bude odcloněn, nebo naopak zacloněný.

    Také jsem nenašel model 2000n. Vyskakuje mi tam jen nějaký kompakt a ten nemá možnost výměny objektivů.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.08.2013 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den, shání redukci na objektiv Pentax na tělo Nikon 2000N, mohla by být tato?

    Pavlína Babická, 10.08.2013 | Reagovat

  • 18

    Maxant

    Reaguje na (17) | Dobrý den, děkuji za upozornění. A velice se omlouvám. Nepostřehl jsem, že adaptér má optický člen. V tomto případě může dojít k zhoršení kvality obrazu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.06.2013 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na (16) | Z vlastní zkušenosti moc dobře vím, že zásadně ovlivňuje.

    Martin Herink, 06.06.2013 | Reagovat

  • 16

    Maxant

    Reaguje na (15) | Dobrý den, ne neovlivňuje.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.05.2013 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobrý den, ovlivňuje tento adaptér negativně kvalitu výsledné fotografie?

    Ondra, 30.05.2013 | Reagovat

  • 14

    Svoboda

    Reaguje na (13) | Dobrý den, adaptér je z kovu.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 08.04.2013 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, chtel bych se zeptat z jakého je to materiálu ? :) děkuji

    martin weiss, 06.04.2013 | Reagovat

  • 12

    Lukeš

    Reaguje na 11 | Dobrý den, teoreticky by to jít mělo. Objektiv Tair ale bohužel neznám, takže Vám to nemohu zaričit. Optimální bude když to před nákupem vyzkoušíte na něketré z našich prodejen.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2013 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den můj dotaz je,zda je možné použít tuto redukci pro Nikon D 7000 spolu s objektivem Tair 135 2.8 ze starého zenitu.Trochu mě zmátlo Vaše označení adaptér pro Nikon F.Děkuji a pěkný den

    Kamil, 07.01.2013 | Reagovat

  • 10

    Lukeš

    Reaguje na 9 | Dobrý den, pokud je uvedené zboží skladem, tak ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bys se zeptat zda by bylo možné na vaší Brněnské bobočce, odzkoušet tuto redukci na těle D3100 + objektiv HELIOS-44M-4 58mm f/2, jedná se mně hlavně o ostření na nekonečno. Děkuji

    Josef, 19.11.2012 | Reagovat

  • 7

    Bouška

    Reaguje na 6 | Dobrý den, nezkoušel jsem je, ale dá se předpokládat, že budou dobré. Pokud je použijete na přístroji s DX snímačem, je potřeba ohniskovou vzdálenost vynásobit koeficientem 1,5x, abyste dostal představu, jakému ohnisku by odpovídal na kinofilmu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.11.2012 | Reagovat

  • 8

    Bouška

    Reaguje na 5 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.11.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Děkuji za odpoved. Da se tedy rici, zda jsou objektivy HELIOS-44M-4 58mm f/2 a SONNAR 135mm f/3,5 natolik kvalitni aby se vyplatilo tuto redukci zakoupit? Zaroven by me take zajimalo, jak je to s ohniskovou vzdalenosti za pouziti teto redukce s temito objektivy. Zda se kvuli crop faktoru bude ohnisko prodluzovat, nebo bude takove, jake ma byt. Dekuji Richtr

    Michal Richtr, 12.11.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    dobrý den, dostal se mi do ruk objektiv jupiter 21M 4/200 a chtěl bych ho vyskoušet na svou zrcadlovku Nikon 5100. Je tenhle adaptér tím co potřebuji? Děkuji Šebesta

    Roman, 12.11.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 3 | Dobrý den, vždy záleží na konkrétním objektivu, nějteré jsou špičkové. Chce to prostě vyzkoušet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.11.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, prosím Vás, vyplatí se tedy vůbec tuto redukci pořizovat na Nikon D200. Opravdu redukce natolik ubírá kvality objektivů se závitem M42? Zajímá mě, zda je vůbec smysluplné takovéto objektivy na tomto těle používat. Předem děkuji za odpověď.

    Michal Richtr, 11.11.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, myslím si, že daleko lepším řešením je objektiv Nikon 50mm f/1,8 AF-S NIKKOR G.   

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Pane Bouško, prosím Vás, myslíte, že je smysluplné (vzhledem ke kvalitě výstupu a ceně redukce) použít objektiv 50/1,8 Carl Zeiss se závitem M42 (od foťáku Praktica) s touto redukcí na foťáku Nikon D7000? Děkuji za názor, příp. osobní zkušenost.

    Zdeněk, 09.07.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím