Joby GorillaPod SLR-ZOOM Komentáře k Joby GorillaPod SLR-ZOOM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (93 - 1)

  • 93

    Křížek

    Reaguje na (92) | Dobrý den, ano, mělo by jít. Lze i jiné hlavy přes redukci. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 17.05.2017 | Reagovat

  • 92

    Šlajs

    Dobrý den, je prosím tento stativ kompatibilní s kulovou hlavou Triopo KJ - 2 ? Děkuji za odpověď

    Petr Šlajs, 17.05.2017 | Reagovat

  • 91

    Lukeš

    Dobrý den, Váší sestavu unese tento stativ bez porblémů. Nic dalšího k tomu v podstatě nepotřebujete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2016 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, mohu tento stativ použít pro digitální zrcadlovku Nikon D5200 (s mým objektivem váží cca 750g)? Pokud ano, co potřebuji dokoupit, děkuji.

    Ivana, 06.12.2016 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Reaguje na (88) | Dobrý den, ano mělo by to jít, hlava nebo stativ má případnou redukci. Ale sníží to  nosnost stativu, hlava bude něco vážit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.04.2016 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, je tento stativ kompatibilní s kulovými hlavami od Manfrotto? předem děkuji

    Richard Pavlíček, 03.04.2016 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Reaguje na (86) | Dobrý den, no tento by byl vhodný, ale varianta s hlavou. Tedy tento 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.01.2016 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Synovi jsme k Vánocům u Vás koupili zrcadlovku Canon EOS700D a on by chtěl nějaký ohebný stativ. Já tomu vůbec nerozumím, tak jestli by jste mi mohli prosím doporučit který ? A nějaký aby se jednoduše nandaval a sundaval. Děkuji za odpověd Hašková

    Lenka Hašková, 14.01.2016 | Reagovat

  • 85

    Malina

    Reaguje na (84) | Dobrý den, použít lze. Stativek zašroubujete přímo do stativového šroubu fotoaparátu.

    Petr Malina - Megapixel, Vedoucí bazaru, 06.11.2015 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den,chtěla bych zakoupit stativ Joby Gorilla Pod SLR-ZOOM. Bude to dárek, nerozumím tomu, tak bych potřebovala poradit. Jde použít na Pentax K5II? Nebo je třeba mít stativ s kulovou hlavou? Děkuji Tichá

    Tichá Pavlína, 06.11.2015 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Reaguje na (82) | Dobrý den, ano můžete, redukce je součástí stativu.

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 07.07.2014 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den , můžu na tento stativ použít hlavu Triopo B-1 s závitovou redukcí Hama 1/4 na 3/8 ?

    Martin, 04.07.2014 | Reagovat

  • 81

    Lukeš

    Reaguje na 80 | Dobrý den, teoreticky by to šlo přes redukci. Moc praktické řešení to ale není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.12.2012 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den, zda je možné použít k tomuto stativu hlavu z Velbon EX-640. Díky.

    Jana, 17.12.2012 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Reaguje na 65 | Vím, že někdo s tímto jménem je někde kolem Brna. Můžeš-li a mášli zájem ozvi se. Dáváme dohromady rodokmen. Díky

    milan Tomasy, 20.09.2012 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na 77 | Dobrý den, vhodná je hlava Joby Gorillapo kulová hlava pro DSLR ZOOM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.05.2012 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobry den, chtel bych tento stativ pouzit k foceni makra a to s D5100 + Tamron 90mm. Jen bych potreboval poradit zda je nejaka vhodna stativova hlava v dobre cene a unesla vyse uvedenou fototechniku?

    Dalibor, 23.05.2012 | Reagovat

  • 76

    Lukeš

    Reaguje na 75 | Dobrý den, mohu doporučit například tuto hlavu značky VELBON.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.08.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, asi před rokem jsem u vás zakoupila tento stativ bez hlavy a už mi chybí. Poradíte mi, která hlava na něj půjde a bude kompaktní s Canon EOS 550D? Děkuji moc ..

    Radka, 17.08.2011 | Reagovat

  • 74

    Lukeš

    Reaguje na 73 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.08.2011 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, je tento stativ vhodný pro pro canon EOS 400 s objektivem EFS 10-22mm? Děkuji za odpověď

    jitka, 03.08.2011 | Reagovat

  • 72

    Lukeš
    Reaguje na 71 | Dobrý den, nejvíc záleží jaký vlastníte objektiv. To jste bohužel neuvedl.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den,  vlastním Olympus e-520, je vhodnější tento SLR-ZOOM či model SLR?  Děkuji za odpověď

    Adela Pavoukova, 14.02.2011 | Reagovat

  • 70

    Šnajdr
    Reaguje na 69 | Dobrý den,
    tuto hlavu nemáme bohužel skladem

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 18.09.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na rychloupínací kulovou hlavu od JOBY,zda ji máte na skladě? Vlastním gorilu verzi SLR-ZOOM a bez ní je to jeksi zdlouhavé nasazování a manipulování.. Děkuji tomáš

    tomáš, 17.09.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobrý den.Přečetl jsem si komentáře a úvahy který z modelů Gorilla bude vhodný.Proto bych chtěl sdělit svůj názor k těmto zájemcům. Mám Gor.ZOOM a majitelům zrcadlovek bych nedoporučoval menší modely.Stativ je velmi lehký každý z kloubu nemá při formování stejnou tuhost a na rovné podložce-na příkl.u lakované lehce porézni desky stolu bylo nutné dodržet jistý úhel rozvoru nebo se nevzdalovat/snímky samospouští/-guma začala pomalu ujíždět.Bez kulové hlavy která velmi zjednoduší tvarování nožek při snímáni na výšku když není kolmá opora,se dost sníži praktičnost stativu.Hlava představuje stejnou investicí jako stativ.Též vyhlédnuté ideální místo v krajině nemusí mít po ruce žádnou oporu,takže stativ můžeme používat jako hrudní s využitím stabilizace přístroje-mám na mysli práci s filtry,náladové snímky a p.,proto jej mohu považovat jako užitečný,pohodlný, cenově pro mnohé dost luxusní doplněk ke klasickému stativu. /stativ byl zatížen 1200 gr.-zrcadl.Canon D550,ZOOM 18-270/.

    Stanislav Šmatlák, 17.09.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den, dnes jsem si na prodejně v Ostravě koupila na doporučení prodejce tento stativ. Mám Olympus E 520 a ihned po příchodu domů jsem jej vyzkoušela. Žádnou hlavu na něj nemám a jsem úplně nadšená. Má mnohostranné použití, vyzkoušela jsem strom, lavičku a zábradlí a focení broučků v trávě.Navíc je lehoučký, takže pro moje toulky přírodou ideální. Investice do tohoto stativu se mi bohatě vyplatila a všem ho mohu jen doporučit. Zároveň děkuji personálu v Ostravské prodejně za vzornou péči o zákazníka a jejich trpělivost.

    Dana Fojtíková, 11.08.2010 | Reagovat

  • 66

    Lukeš
    Reaguje na 65 | Dobrý den, samozřejmě mohl. Spojte se ale prosím z Brněnskou prodejnou (brno@megapixel.cz) než tam vyrazíte, aby byly oba stativy skladem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.04.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den, mohl bych si případně vyskoušet oba dva kusy(SLR a SLR-ZOOM) na prodejně v brně? Abych měl ůplnou představu o jejich velikosti a manipulaci. Bylo by to pro mě snad snažší rozhodování, který z těchto dvou koupit.

    tomasy, 08.04.2010 | Reagovat

  • 64

    Lukeš
    Reaguje na 63 | Dobrý den, systém GorillaPod je sám o sobě dostatečně variabilní takže k němu hlava v podstatě ani není potřeba, pokud ho nepotřebujete na nějaké přesné technické fotografování. Navíc pokud uvažujete o zakoupení zrcadovky koupil bych variantu ZOOM. Jinak máte pravdu že k modelu SX stačí verze SLR - jak jsem již psal :)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto stativu. Mám fotoaparát Canon SX1..jsem spíše amatér-začátečník. Zde mi píšete že k tomuto fotoap. stačí pouze SLR verze tohoto stativu..ale radiji bych se přikláněl k této verzi SLR-ZOOM. V budoucnu možná uvažuji o koupi větší zrcadlovky a tudíž by se mi hodil i tento pevnější stativ. Ale nevím si rady s hlavou. U tohodle stativu není ten poslední kloub(mezi fotoap. a trojnožkou)..tudíž by se sem hodila kulová hlava jak zde píšete..ale je to investice dalších stovek a momentálně mě to ke Canonu SX1 příjde zbytečné. Proto vás žádám o radu, zda koupit vezri stativu SLR-ZOOM a hlavu dokoupit později?.. Jestli je ta hlava nutností? Pokud bych ji momentálně nekoupil, jak moc mě to omezí při fotografování? V tom případě bych se raději přikláněl jen k SLR verzi(dělala by mě problémy u jiné větší zrcadlovky?). Děkuji za radu.

    , 07.04.2010 | Reagovat

  • 62

    Šnajdr
    Reaguje na 61 | Dobrý den,
    ano je použitelná

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 08.02.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den, je na tento stativ použitelná hlava ze stativu Vanguard Alta 203AP Děkuji!

    Zuzana, 08.02.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Nebudu tu uvádět stránky, ale našel jsem ji v několika českých obchodech..u vámi odkazované hlavy je pro mne nevýhodou že nemá stativovou destičku..navíc pro mnou uvažovanou sestavu se to příliš nehodí( Pentax K10D s gripem + obcas nejake to tele)

    Honza, 04.01.2010 | Reagovat

  • 59

    Šnajdr
    Reaguje na 58 | Dobrý den,
    dobrý den, originální hlavu do ČR dodavatel nedováží, je možné použít např. tuto http://www.megapixel.cz/velbon-qhd-41

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 04.01.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je možné si u vás objednat tu kulovou hlavu která patří na tento stativ a kolik by případně stála. Děkuji

    Honza, 01.01.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dekuji!

    Olga, 15.12.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 55 | Dobrý den, ano, tento je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2009 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobry den, da se tento stativ pouzit na canon EOS 400 + Sigma DC 17-70mm? Pripadne jaky stativ byste pro tuto kombinaci doporucili? Radeji bychom nejaky lehci, skladny.. Dekuji moc

    Olga, 14.12.2009 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Reaguje na 53 | Děkuji!

    Veros, 06.12.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Dobrý den, pokud jej nechcete používat pouze jako klasickou podpěrku, ale hodláte jej zatížit extrémně (inzerované vertikální připevnění a pod.)
    , doporučuji jednoznačně verzi SLR zoom.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.12.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, váhám, jestli si pořídit model SLR či SLR zoom, bylo by to ke Canonu EOS 450D s objektivem 55-250 mm. Díky za odpovĚď.

    Veros, 06.12.2009 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Díky

    Mona, 11.11.2009 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Dobrý den, raději SLR zoom - je stabilnější a lépe drží při připevňování na různé značky, zábradlí a pod.. Pokud jsem zaregistroval měl by být zcela nový i v sekci bazar v Žitné ulici. Viz.
    http://www.megapixel.cz/stativ-styl-gorillapod-slr -zoom-v-zitne-praha

    Bohouš Brož - Megapixel, 11.11.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, který ze stativů GorillaPod je vhodný pro Pentax K200 - SLR nebo radši SLR Zoom? Děkuji

    Mona, 11.11.2009 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Výborný pomocník. S určitostí strčil všechny mé dosavadní stativy do kapsy, včetně obřího poloprofesionálního. Stabilita po uchycení "kamkoliv vysoko za cokoliv" ne nesrovnatelně vyšší, navíc dvojí šroubení pro malý s velký průměr závitu fototechniky. Je to neuvěřitelně pevné, lehké. Neskrývám nadšení a úžas.

    Winterschlag, 20.10.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Díky.

    Winterschlag, 07.10.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den, uvedená sestava má hmotnost cca 1,25 kg a nosnost tohoto stativu je 3 kg, takže by to mělo být bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.10.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, přicházím se specifickým dotazem. Velice mne zajímá použití tohoto "ohybového" stativu ve spojení s tělem C 450D a teleobjektivu EF 200/2.8. Fotografovat chci v tomto spojení hlavně detaily krajiny z míst, kde použití klasického stativu není možné (prudký svah, kluzká zem) a kde chci využít kresebnosti objektivu při trochu vyšší cloně a delšího exp. času nad mlžným ránem apod). Bude tento stativ dostatečně pevně držet například na větvi stromu, případně na ocelové konstrukci ("žbrdlýnkách") stabilní rozhledny? Předpokládám, že mezi jednotlivými typy nabízených "ohybových" stativů na Vašich stránkách se vše řídí tuhostí ohybu nožek. Děkuji a hezký den.

    Winterschlag, 06.10.2009 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | Dobrý den, ano, máme ho skladem na všech prodejnách i v expedičním skladu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.10.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda-li máte tento stativ skladem a pokud ne, jaká je dodací lhůta. Děkuji

    Jaymz, 05.10.2009 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den, určitě vhodnější je verze zoom.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.09.2009 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den, chtěl bych se zeptat, který ze stativů GorillaPod bude stačit pod Nikon D60? Jestli SLR nb radši SLR Zoom? Budu používat časem i teleobjektiv.Děkuji.

    Petr, 23.09.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dobrý den, model ZOOM je pevnější, pro FZ30 bych ho doporučil raději.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.09.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobry den,chtel bych se zeptat jestli je pro Panasonic DMC FZ30 lepsi mozel ZOOM nebo staci SLR? Je rozdil v uchyceni fotoaparatu? Dekuji.

    Kuba, 21.09.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, to je spíš otázka pro kolegy z obchodního oddělení. Mail na ně je zbozi@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.09.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli budete někdy v budoucnu prodávat Gorillapod SLR-Zoom and Ballhead Combo, je to vlastně tento stativ s upínací hlavou. viz. http://joby.com/store/gorillapod/slrzoom#gpbh1 Nebo alespoň samostatně tu upínací hlavu ballhead viz. http://joby.com/gorillapod/ballhead/features Děkuji za odpověd

    Filip, 08.09.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 35 | Dobrý den, viz odpověď číslo 13.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.06.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobry den, jaká je prosím velikost tohoto stativu a jeho nosnost Děkuji

    Tomáš-amater, 23.06.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | Dobrý den, ano, bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.06.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, pujde tento stativ použít s Nikonem D40? Předem děkuji za odpověď

    Michal, 10.06.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 31 | Dobrý den, i když záleží na použitém objektivu, určitě bych vybral ten nejpevnější, tedy tento model.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.05.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobry den, jaky typ byste mi doporucil na Nikon D60? Dekuji Karel

    Karel Krupicka, 04.05.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobrý den, sice tuto hlavu nemáme na skladě, takže to nemůžeme vyzkoušet, ale myslím si, že použít půjde.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.02.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Mam dotaz jestli stativova hlava typu QHD-51Q je mozno pouzit dohromady se stativem Joby GorillaPod SLR-ZOOM??? Dekuji Martin

    Vondracek Martin, 14.02.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 27 | Dobrý den, ano, teoreticky jde použít, ale vzhledem k poměrně vysoké hmotnosti si nejsem zcela jist stabilitou celé sestavy.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.02.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den, dala by se k tomuto stativu dokoupit tahle hlava Manfrotto 234RC a bylo by to pak vhodné k sestavě Canon EOS 350D + Battery Grip BG-E3 + Canon ESF 17-85 IS? Celková hmotnost sestavy 1,4 Kg. Děkuji.

    BigBear, 04.02.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Dobrý den, bohužel to nejde. Rychloupínacích destiček je spousta druhů, dokonce i jeden výrobce většinou nabízí hned několik typů...

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.01.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 5 | Dobrý den, stále nemáte nic, co by se dalo použít jako rychloupínací destička? Možná vám připadne můj dotaz mimo mísu, ale proč vlastně nelze použít jakoukoliv z běžných destiček pro tento stativ. Případně se omlouvám za blbý dotaz, ale jsem začátečník a s princepem rychloupínací destičky jsem se ještě nesetkal. Myslel jsem, že se jedna část přišrubuje k foťáku, druhá ke stativu, a pak se jen do sebe obě části nějak zaklesnou.

    Kuba, 16.01.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den, standardní, stejný, jako všechny stativy. Je tedy kompatibilní se všemi prodávanými přístroji.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.01.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobry den, jaky to ma zavit? dekuji

    kopecek, 02.01.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 21 | Dobrý den, rozměrově se liší minimálně, pro FZ18 s telepředsádkou je určitě vhodnější SLR-ZOOM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.12.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den, není maximální výška tohoto stativu o něco menší než u jeho levnější verze? (..tento nemá "krček" nad spojnicí noh) Který z nich je lepší, jestliže chci při focení květů co nejvýše? Bude mi dostatečně stačit stabilita toho levnějšího, pokud bych fotil s FZ18 a telepředsádkou na dlouhém ohnisku? Děkuji

    Ruda, 24.12.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den, pokud udrží (což asi ano), tak to rozhodně nebude pevné.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.12.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobry den ,... zvladne pentax K 20D + tele 50-500 sigma ? tele ma 1900gramov a fotak okolo 800 takze dokopy je to 2700gramov

    pato, 04.12.2008 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den, s hlavou je to bez problémů a dohromady by to mělo fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.09.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, sháním nějaký "stativ" na makro, něco, co dosáhne skutečně až k zemi (a v dostupné ceně). Tahle Gorilla vypadá dobře, jestli to dobře chápu z dle 16, šlo by na ní namontovat třeba tohle? http://www.megapixel.cz/manfrotto-micro-482. Pokud ano, máte nějaké zkušenosti s kvalitou té hlavy? Přecijen můj foťák s mikro nikkorem 105VR se těm 2 kilům max zatížení blíží a je to cca to nejlevnější - bude to fungovat? Děkuji

    alesp, 16.09.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 7 | Vaše tvrzení "přístroj se "směruje" pouze deformací noh" není zas tak pravdivé. Níže je oficiální komentář z FAQ Joby obchodu viz http://www.joby.com/store/ "Does the Gorillapod SLR-ZOOM have a quick-release plate?" No, the Gorillapod SLR-ZOOM does not have a quick-release plate like the other two Gorillapods. The SLR-ZOOM was designed for use with a ball-head or professional tripod head, so we didn't include a quick-release plate. However, you are NOT required to use it with a ball-head. You can still use the SLR-ZOOM model with your camera simply by screwing it into the tripod mount.

    Radovan Habáň, 12.09.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, ano, D80 s teleobjektivem udrží. Vyzkoušení v Brně není samozřejmě žádný problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.06.2008 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli tento stativek spolehlivě udrží Nikon D80 + Nikkor 70-300 VR. Teď se dívám, máte ho skladem na Moraváku, kdybych se stavil s vybavením mohl bych si gorillapod vyzkoušet?

    Radim Kalivoda, 17.06.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | Dobrý den, liší se nosností, verze SLR unese cca 800g, zatímco SLR-ZOOM má nosnost 3 kg, rozměry jsou stejné, délka noh je cca 25 cm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.03.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den!
    Chtěl bych se optat, jak se liší tento stativ od stativu JOBY GORILA POD SLR (velikost, jaká je nosnost)??
    Děkuji

    Petr, 20.03.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 10 | Dobrý den, může Vám to zjistit kolega na mailu zbozi@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.12.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobry den,

    na tehle strance mluvi o "Spare Slim-Line clip for Gorillapod SLR Why not keep them attached to all the cameras in your bag?"

    http://www.joby.com/products/gorillapod/accessorie s/

    Toto prislusenstvi u vas neni dostupne??

    Diky

    Petr Komenda, 20.12.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 8 | Dobrý den, ano, není v tom problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.11.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den,
    zajímalo by mě zda tento stativ udrží D80. Přece jenom tento foťák není pírko.
    Děkuji

    dan, 09.11.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 6 | Dobrý den, ano, přístroj se "směruje" pouze deformací noh. Stativ se tedy pomocí klasického stativového šroubu uchytí k tělu přístroje "napevno" a zbytek zvládnou nohy.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.11.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dobrý den,
    bylo by prosím možné zveřejnit i foto stativu bez fotoaparátu? Tedy konkrétně by mě zajímalo upevnění přístroje. Na webu jsem se dočetl, že stativ není vybaven stativovou hlavou - jak se tedy upíná a jakým stylem určuji kam bude foťák namířen (jen deformací nohou?) ? Děkuji

    Sventek, 03.11.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 3, 4 | Dobrý den, bohužel nic, co by se na něj dalo nasadit, nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.09.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Ještě jsem zapoměl doplnit, že na něj dávám Canon EOS400

    Luboš, 18.09.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den,
    včera mi od Vás tento stativ přišel. Tuhý je na zrcadlovku dostatečně (1.1Kg), ale mám ho na trek do hor a přišroubovávání zrcadlovky je silně nepraktické. Existuje na něj nějaká rychloupínací destička nebo malá a lehká stativová hlava? Jako ideálních bych viděl rychloupínací destičku s možností natočení o 90 stupňů. Děkuji

    Luboš, 18.09.2007 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, já to bohužel nevím, ale kontaktujte kolegu na mailu zbozi@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.05.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobry den

    Chtel bych se zeptat kdy budete mit tento zajimavy stativ skladem ? Dekuji

    Radek, 28.05.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím