Kenko sada mezikroužků 12mm/20mm/36mm DG pro Canon Komentáře k Kenko sada mezikroužků 12mm/20mm/36mm DG pro Canon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (100 - 1)

  • 100

    Křížek

    Reaguje na (99) | Dobrý den, Kenko se vyznačuje lepším provedením. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.03.2017 | Reagovat

  • 99

    Šaml

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi sadou mezikroužků Kenko a sadou mezikroužků JJC, protože je mezi nimi velký cenový rozdíl.

    Kryštof, 24.03.2017 | Reagovat

  • 98

    Maxant

    Reaguje na (97) | Dobrý den, ano jsou. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.07.2015 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz, jestli jsou mezikroužky KENKO použitelné i na digitální fotoaparáty? Děkuji

    Vladimír Krajča, 26.07.2015 | Reagovat

  • 96

    Maxant

    Reaguje na (95) | Dobrý den, pasovat budou.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.08.2014 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Dobrý den, budou tyto mezikroužky pasovat na Canon eos 1200D s objektivem 18-55mm? Děkuju Reaguje na (1) |

    Honza Drábek, 02.08.2014 | Reagovat

  • 94

    Michalík

    Reaguje na (93) | Dobrý den, zvětšení je podle pužitého kroužku v mm. To znamená že jeden kroužek 25mm vám nezvětší tolik, jako když použijete dva nebo tři kroužky dohromady. Kvalita kroužku Kenko je výborná, jen snižují světelnost objektivu, to ale všechny mezikroužky. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 93

    Řešátko

    Dobrý den, Chtěl bych se zeptat jestli tyto mezikroužky Kenko nebo Canon 25mm. Které budou kvalitnější a které více zvětší. Předem děkuji za odpověď. Hezký den.

    Matěj Řešátko, 10.05.2014 | Reagovat

  • 92

    Maxant

    Reaguje na (91) | Dobrý den, ano lze opravdu použít. Dle mého názoru fungují mezikroužky velice slušně. Při kombinaci dvou kroužků, je možné zkrátit ostřící vzdálenost opravdu hodně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.03.2013 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den, Chtěl bych se zeptat, zda mohu použit tyto kroužky k objektivu EF-50 f/1,4 a tělu Canon 600d. Šly by použit dva najednou? Stane se pak tento světelný objektiv velmi vhodny pro makro na slusne úrovni? Předem děkuji za odpoved.

    RIH 11, 16.03.2013 | Reagovat

  • 90

    Jurčík

    Reaguje na 88 | obrý den, před chvílí jsem zkoušel Canon 100mm F/2,8 s mezikroužkem Kenko 36mm z této sady a zaotřovací vzdálenost se mi zkrátila asi na polovinu. Zkoušeno na Canon 6D.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 13.03.2013 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, a jak se tu psalo že "Ohnisko (součtu) mezikroužků by mělo být shodné s ohniskem obejktivu, Pak je teprve jejich použití účiné" -jsou tedy tyto mezikroužky účinné k canon 100mm 2,8 L IS macro s 5D mark III? To bych pro lepší macro musel použít všechny tři najednou? Však canon má jeden mazikroužek tuším 25mm a tam se v komentářích stále píše že to je dobré, že to je v kombinaci canon 100mm macro 2,8 IS úžasné, to nechápu

    Pavel, 12.03.2013 | Reagovat

  • 87

    Lukeš

    Reaguje na 86 | Dobrý den, mezikroužky dosáhnete především zkrácení zaostřovací vzdálenosti a lepšího poměru zvětšení. Mouchu asi celou vyfotíte, ale oko přes celou fotogafie ne.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.04.2012 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den,mám Canon 60D a k němu Tamron 90mm macro...čeho bych tedy dosáhnul,kdybych přidal tyhle mezikroužky? Bude zvětšení větší? Když dám v praxi příklad...vyfotím na max zvětšení 1:1 tamronem třeba mouchu,bude tam celá,při největším zvětšení s mezikroužky a tímto objektivem vyfotím za stejné situace třeba její oko?

    Jiří Naller, 21.04.2012 | Reagovat

  • 85

    Lukeš

    Reaguje na 84 | Dobrý den, ano půjdou. Mezikroužky však nemají za úkol přibližovat obraz, ale násobit poměr jeho zvětšení. K objektu se díky nim dostanete ještě blíž a detail je tak větší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.03.2012 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    DObrý den, mám Canon 550D s objektivem Sigma 17-70 mm f/2,8-4,5 DC Macro + Canon EF 70-200 mm f/4,0 L USM + nově Sigma APO MACRO 150mm F2.8 EX DG OS HSM . Hodlám fotit zejména motýly a hmyz. Mám dva dotazy. Za prvé jestli půjdou mezikoroužky nasadit a budou fungovat na všechny zmíněné objketivy a za druhé jaký smysl mají zejména u té pevné 150mm Sigmy. POmůže mi to nějak při pořizování fotek na větší vzdálenost, kdy se nemohu k motýlu přiblížit aniž by odletěl nebo to pro tento účel nemá žádný smysl ?

    Lada, 16.03.2012 | Reagovat

  • 83

    Lukeš

    Reaguje na 82 | Dobrý den, ano půjdou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2012 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Hezký den.Chci se zeptat,jestli tyto mezikroužky půjdou na Canon 500D.Děkuji

    Justa, 17.02.2012 | Reagovat

  • 81

    Lukeš

    Reaguje na 80 | Dobrý den, mezikroužky nemusí být kompatibilní se všemi objektivy. Úbytek světelnosti bohužel výrobce neuvádí. Záleží na typu a ohnisku objektivu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2012 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den.Nechci investovat do makro objektivu,ale sem tam bych dobré makro chtěl nafotit.Mimo úbytku světelnosti hovoří ještě něco pro makro objektiv?A o jak velký úbytek světelnosti se jedná.Předem děkuji za odpověď.

    Josef Bukolský, 01.02.2012 | Reagovat

  • 79

    Lukeš

    Reaguje na 78 | Dobrý den, ano jsou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2012 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl bych vědět zdali jsou tyto mezikroužky kompatibilní s objektivem CANON EF 100 f/2,8 MAKRO IS USM . Děkuji

    Petr Říman, 22.01.2012 | Reagovat

  • 77

    Lukeš

    Reaguje na 76 | Dobrý den, makroobjektivy se vybírají podle toho co a na jakou vzdálenost fotografujete. To jste neuvedl, takže bohužel nevím jaký objektiv by byl (pro Vás) nejvhodnější. Určitě bych ale volil raději makroobjektiv než mezikroužky. U těch dochází k úbytku světelnosti.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaký je nejvhodnější objektiv na makro NA CANON EOS 550D? nebo si myslíte, že by stejnou službu vykonaly tyto mezikroužky? Předem děkuji.

    Anna , 15.12.2011 | Reagovat

  • 75

    Lukeš

    Reaguje na 74 | Dobrý den, ano, je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobry den, je tato sada vhodna pro objektiv Canon EF 24-70mm f/2.8L USM?

    Jana, 14.12.2011 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Nemusíte už jsem to sám vyřešil.

    Ondra, 06.12.2011 | Reagovat

  • 72

    Lukeš

    Reaguje na 71 | Dobrý den, dobrý den, velice se omlouváme za tuto dezinformaci a nepříjemností s ní spojené. Mohu se zeptat na které prodejně jste mezikroužky kupoval? Předám jim informaci, aby Vám zboží vzali zpět a vratili Vám peníze.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dneska jsem se poradil ze svým mistrem na praxi který je profesionální fotograf a zdělil mi že objektivy typu EF-S na tyto mezikroužky nefungují. Takže vám děkuji že kvůli vaší neschopnost a neznalosti jsem zbytečně utratil 4 890 Kč za mezikroužky které jsou mi úplně k ničemu.

    Ondra, 01.12.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobrý den, Dneska jsem si je pořídíl a do fotoaparátu mi jdou zandat ale objektivy mi na ně nandat nejdou, přijde mi jako by byli málo hluboké a objektiv se tam nevejde tak jsem se chtěl zeptat jestli neni něco špatně. Díky za odpověď

    Ondra, 29.11.2011 | Reagovat

  • 69

    Lukeš

    Reaguje na 68 | Dobrý den, ano budou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2011 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bychse zeptat. Když mám canon EOS 550D a objektivy canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS a EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS budou mezikroužky spolupracovat bez problému?

    Ondra, 09.11.2011 | Reagovat

  • 67

    Lukeš

    Reaguje na 66 | Dobrý den, záleží na tom jaký typ mezikroužku jste si koupil. Existují takové, které elektroniku přenáší a pal levnější, kde se všechno musí nastavovat ručně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobry den chi se zeptat mam conon 5O D a koupil jsem si macro krouzky a ale neprenasi ostreni a ani clonu a tak kdyz vyfotim fotku zaostreni jsou jen 2 mm a dale je to rozmazane a clona mi pise 0.0 . pojde mi to u techto a nevite proc to nejde ?? . dekuji predem .

    Mocik, 08.10.2011 | Reagovat

  • 65

    Lukeš

    Reaguje na 64 | Dobrý den, ano budou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den.Mám fotoap. Canon eos 60D s obj. Canon Lens EF 50 mm / 1:1,8 II,prům. 52 mm /// a obj. Caon Lens EF-S 18-135 mm / 1:3,5-5,6 prům 67 mm .Prosím,budou tyto mezikroužky vhodné ? dík Václav

    Václav Řapek, 02.09.2011 | Reagovat

  • 63

    Lukeš

    Reaguje na 62 | Dobrý den, mezi kroužky fungují i na tomto objektivu. Velmi ale snižují světelnost.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den, někde jsem vyčetla, že tyto mezikroužky se nedají použít s objektivem od EF-S 18-55 IS od Canonu, ale pouze s objektivy EF Canon a s objektivy jiných výrobců majících bajonet. Takže když mám Canon EOS 550D a k tomu objektiv EF-S 18-55 IS, tak mi to fungovat nebude? :(

    Radka, 18.08.2011 | Reagovat

  • 61

    Lukeš

    Reaguje na 60 | Dobrý den, 12+20+36=68mm To je sice méně než 85mm ale použít se samozřejmě dají.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.08.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Děkuji mockrát za odpověď. Psal jste ale, že: "Ohnisko (součtu) mezikroužků by mělo být shodné s ohniskem obejktivu. Pak je teprve jejich použití účiné." Ohnisko 85 mm je tedy ještě v pořádku? [59]

    Michala, 08.08.2011 | Reagovat

  • 59

    Lukeš

    Reaguje na 58 | Dobrý den, tato sada je vhodná pro jakýkoliv objektiv. Tudíž i pro uvedený 85mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den, pro objektiv Canon 85 mm by tedy tato sada vhodná nebyla? Mohli byste případně nabídnout jinou alternativu?

    Michala , 08.08.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Diky za odpoved. Zaostrovaci vzdalenost u meho objektivu je 22cm, takze pri zoomu 70mm mam sklo ve vzdalenosti asi 2 az 3cm. Asi bych potreboval neco, co mi ten prtavy objekt meho fotosnazeni jeste trosku zvetsi.

    Mirek V., 29.04.2011 | Reagovat

  • 56

    Lukeš
    Reaguje na 55 | Dobrý den, mezi kroužky umožňují zaostřit z kratší vzdálenosti a znásobit poměr zvětšení. Smysl tedy určitě mají. Jestli pro Vás nevím protože neznám Vaše potřeby.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.04.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobry den, pouzivam objektiv Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro, a chci se zeptat, jestli ma pro me nejaky smysl si mezikrouzky porizovat a v pripade ze ano, bych rad vedel jaky bude efekt. Dekuji za odpoved.

    Mirek V., 29.04.2011 | Reagovat

  • 54

    Lukeš
    Reaguje na 53 | Dobrý den, máte naprostou pravdu. Ohnisko (součtu) mezikroužků by mělo být shodné s ohniskem obejktivu. Pak je teprve jejich použití účiné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 39 | Mam je a pouzivam je na tomto objektivu a vzhledem k tem 100mm a vzhledem k ohnisku mezikrouzku je zcela nutne pouzivat vsechny tri zaraz, jinak je zvetseni skoro neznatelne. Nekde to i pise pan Bouska, ze to doporucuje tak do 70mm, respektive 20mm nejakemu 200mm moc nepomuzte. Tady to udela nejaky 168mm. Pokud nasadite vsechny tri, tak selze AE, AF jsem ani nezkousel, na takova zvetseni je AF nepouzitelny, musi se rucne ostrit na kazdou "pilovou kulicku zvlast".

    Radek, 20.10.2010 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, vy chcete telekonvertor a tohle jsou mezikroužky, které se používají na makro fotky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den, chjtěl bych KENKO DG PRO 300 1,4x Canon je některý z těch tří on? A to prodávate dohromady za tu cenu nebo že je jednotná cena u všech tří? Máte nějaké divné značení 12,20,36 co to je? Podle něj se v tom nevyznám a obrázek je moc malý abych si to přečetl na něm který je jaký. Děkuji za odpověď.

    Jiří, 22.07.2010 | Reagovat

  • 50

    Lukeš
    Reaguje na 49 | Dobrý den, mezikroužky jsou všeobecně vhodné ke všem objektivům. Jejich účinnost je největší pokud se jejich součet rovná použitému ohnisku. Tuto sadu bych tedy používal do ohniska cca 70mm

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Zdravím! Jsou vhodné tyto mezikroužky pro canon 7D a objektiv canon 18 - 200mm? Děkuji ...

    Dagi, 13.05.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den,
    ano ztrácí a docela dost. Záleží na tom který kroužek nebo kombinaci použijete. Například 20mm vám sebere cca 2 clonová čísla. Navíc počítejte s prodloužením ohliska a zkrácením hloubky ostrosti.

    Filip Barták - Megapixel, 16.11.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den, ztrácí objektiv s použitím těchto mezikroužků světelnost? Popřípadě do jaké míry. Děkuji za odpověď. H.

    Honza, 15.11.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den,
    ano, pro focení macra jsou určeny, zkracují zaostřovací vzdálenost a trochu prodlužují ohnicko. Dají se i kombinovat. Jen pozor na menší hloubku ostrosti a samozřejmě ztrátu světelnosti.

    Filip Barták - Megapixel, 10.11.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den,mám Canon eos 450D,obj.Canon EF 75-350/1:4,5-6.Při použití těchto mezikroužků můžu fotit macro?Děkuji

    Petr, 09.11.2009 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, tato sada je ideální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu. Potřebuji mezikroužky pro makrofotografii k fotoaparátu CANON EOS XTi Rebel. Co byste doporučoval? Děkuji !

    Václav Hanus, 20.09.2009 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, rozhodně lepších výsledků dosáhnete s makroobjektivem, je totiž korigován i na krátké zaostřovací vzdálenosti. Tyto kroužky jsou velmi kvalitní, nicméně se používají především k makroobjektivům, s normálními objektivy nedosáhnete tak dobrých výsledků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2009 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobry den, je lepsi koupit macro objektiv, a nebo ho muzu nahradit temito makrokrouzky? Zmeni se tim kvalita fotografie? Mam docela kvalitni objektivy, nevim jak je to s kvalitou techto makrokrouzku. Dekuji

    Rudolf Stupka, 27.05.2009 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, tuto kombinaci jsem bohužel nezkoušel a nedovedu odhadnout o kolik se zlepší zvětšení, nejsem specialista na makro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.05.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    dobry den mam dotaz mam Canon EF 100/2,8 Macro a chci poridit i Kenko 20mm nebo celou sadu. chci lepsi maktro vedsi pomer zvedseni. zajimalo by me okolik se zvedsi pomer zvedseni ted je skutečna velikost zvedseni 1:1 zajimalo bi me jake bude z keno 20.dekuji a preju pekny prodlouzeny vikend

    prcek, 10.05.2009 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, bohužel nebudou, na Olympus nejdou vůbec nasadit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den.Budou tyto mezikroužky fungovat na Olympusu E 510 se zékladním objektivem?Děkuji za odpověd.

    Fiala Ladislav, 12.04.2009 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, to bohužel netuším, doporučuji kontaktovat kolegyně z objednávkového oddělení na mailu objednavky@megapixel.cz a nebo telefonicky, viz http://www.megapixel.cz/kontakt.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, včera jsem si objednal tuto sadu......byla tam ještě nižší cena-za 3990Kč. Za nedlouho jsem obdržel e-mail (i telefonát), který potvrdil tuto cenu i to, že dnes měla sada dorazit, ale nestalo se tak. Nevíte, jestli nedorazila právě kvůli změně ceny?...a nebudu si muset sadu objednávat ještě jednou za novou cenu? Děkuji za odpověď.

    Mirek, 16.01.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 32 | Zaostřovaní je o 6,8cm blíže

    David jobi, 15.01.2009 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, ano, mezikroužky můžete použít, ale minimální ostřící vzdálenost neodhadnu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.01.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, mám fotoaparát Canon eos 1000d a objektiv Tamron AF 70-300 mm. Mohu tyto mezikroužky bez problémů používat? A od jaké vzdálenosti by se mohlo přibližně zaostřit? Předem děkuji za odpověď.

    Mirek, 12.01.2009 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, subjektivně mi kvalita připadá naprosto srovnatelná.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.10.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kvalitu provedení těchto mezikroužků a značkovými Canon. Je mezi nimy rozdíl? A co mezikroužky Soligor? Děkuji.

    fiivo, 16.10.2008 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, bohužel to momentálně není v mých možnostech, ale mělo by všechno fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.08.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o vyzkoušení funkčnosti těchto mezikroužků s objektivem Canon EF-S 60mm Macro. Děkuji.

    Erl, 13.08.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, DG znamená to, že jsou použitelné i objektivy určené výhradně pro DSLR s menším snímačem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.07.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, to DG označuje antireflexní úpravu zadních členů? Jsou tedy vhodnější na dig. zrcadla mezokroužky s označením DG ? Děkuji S přáním dobrého světla všem

    FerdaXXL, 22.07.2008 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, teoreticky by fungovat měly, ale nezkoušel jsem to. Nicméně na makro se v drtivé většině používá právě manuální ostření, automatika většinou nefunguje spolehlivě. Pokud jsou Vaše snímky neostré při manuálním zaostření, s AF to patrně lepší nebude. Jestliže fotíte ze stativu, neměl by být k neostrosti žádný důvod - tedy kromě kvality použitých objektivů, ty setové se totiž na makro vůbec nehodí. Je tedy možné, že když vyzkoušíte nějaký makroobjektiv, budou výsledky naprosto rozdílné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda tyto mezikroužky budou fungovat na setový objektiv ke Canonu 400D a s objektivm Tamron 55-200 mm? Děkuji - mám mezikroužky s manuálním doostřováním a fotografie jsou dosti mizerné. Pokud jsem si to správně přečetl, tak tyto mezikroužky budou fungovat elektronicky se clonou i s ostřením a makro již nebude problém :-)

    Vojtěch Gabriel, 11.07.2008 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, ano, měl by pasovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den pasuje Tamron 55-200 na tuto sadu mezikroužků? Setkal jesem se totiž se objektivama, které měly protáhlý bajonet ( např. setový 18-55 )

    anonym, 22.06.2008 | Reagovat

  • 21

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.06.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Zdravím, prosím o radu, mezikroužky v této sadě ale pro Nikon (D80)? Děkuji.

    Pavel, 13.06.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Prosím o vyzkoušení techto mezikroužku až budou na skladě, v kombinaci viz. odkaz 17, mám o ně vážny zájem.Jedná se mi hlavně o minimální zaostřovací vzdálenost.Děkuji, odpověď taky prosím zaslat na marcelolipi@seznam.cz

    marcelolipi, 30.04.2008 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, bohužel to nemůžeme vyzkoušet, mezikroužky nejsou momentálně na skladě. Fungovat by ale měly...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.04.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den p. Bouško, mám canon 40D,obj. 17-55 f/2,8 IS USM, ptám se jestli tyto mezikroužky boudou fungovat, a na jakou vzdálenost se skráti minimální zaostřovací vzdálenost.Děkuji

    marcelolipi, 30.04.2008 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, to bohužel netuším, ale teoreticky by to fungovat mohlo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.04.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, mam EOS 40D. Budou na nem fungovat i starší mezikroužky Kenko, bez označení DG? Bude fungovat AF se seťákem 17-85 IS USM? děkuji

    nosuh, 09.04.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, stačí jen tyto mezikroužky, kromě vhodného objektivu nebudete potřebovat nic dalšího.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, v případě že mám canon eos 3000n, tedy 35mm objektiv, které mezikrouzky mi budou sedět pro tento fototaparát a focení detailnějšího makra??moc děkuji můžete mi prosím poslat odpověd na email i s tím co vše budu potřebovat sehnat a co mi půjde nejlépe tak nějak v přiměřené ceně??děkuji moc

    kleo, 06.04.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, myslím že to tak není, pomocí mezikroužků jen zvýšíte výtah, čímž zmenšíte minimální zaostřovací vzdálenost. Teorií makrofotografie a optiky se nijak nezabývám, takže vztahy mezi výtahem a ohniskovou vzdáleností jsou mi celkem cizí...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.03.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den. Pokud to dobře chápu, tak při použití těchto kroužků a např objektivu Canon EF 50mm f/2.5 Compact-macro na poměr 1:1 z něj de facto vyrobím 100mm f/5,6 ?

    Petr, 18.03.2008 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, samostatně se bohužel neprodávají, ale s Tamronem by měly fungovat naprosto bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dají se mezikroužky koupit i jednotlivě? A budou na Canonu 400D pracovat s obj. Tamron?
    Děkuji !

    petr, 09.02.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, ano, dohromady by to mělo bez problémů fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den
    Snesly by se tyto mezikrouzky s objektivem Sigma 70-300/ 4. 0-5. 6 APO DG ?
    Díky L.B

    Lukáš Babčický, 31.01.2008 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, s autofokusem si nejsem úplně jist, ale při manuálním ostření by to neměl být problém... Zkusil bych nejdelší ohnisko objektivu a nejtenčí mezikroužek (na krátkém ohnisku to nefunguje ani s nejtenčím kroužkem) a zaostření by se mělo podařit. Samozřejmě, že s mezikroužky už neostří objektiv v celém rozsahu (od nekonečna do několika cm...) ale pouze v omezeném. Například pouze od (plácnu nějaké číslo...) 15 do 20 cm, se silnějším mezikroužkem to může být i jen pár centimetrů nebo jen milimetrů...
    Pokud se to teď nezdaří alespoň manuálně, tak už nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.01.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    I když jsem měnil ohnisko, v žádné z jeho poloh nefungoval autofokus. Nešlo zaostřit ani když jsem přepnul objektiv na manuál.

    Richard, 08.01.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, nespolupracovala elektronika a nebo nešlo zaostřit. V případě ostření by stačilo zazoomovat na delší ohnisko.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den,
    prosím vás o radu. Mám CANON EOS 400 D a k němu objektiv Sigma 17-70 mm f/2,8-4,5 DC Macro pro Canon. Chtěl bych fotit makro snímky hmyzu. Když jsem zkoušel mezikroužky CANON, nespolupracovaly s tímto objektivem. Chci se proto zeptat, zda mezikroužky KENKO budou v kombinaci s mým objektivem plně funkční. Děkuji.

    Richard, 07.01.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, ano, jdou použít i na EF objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.12.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Prosím o informaci, zda jdou tyto kroužky na objektiv CANON EF 28-135/3, 5-5,6 IS USM, všude se totiž píše, že jsou pro objektivy EF-S. Děkuji

    Daniel, 19.12.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím