Kenko sada mezikroužků 12mm/20mm/36mm DG pro Nikon Komentáře k Kenko sada mezikroužků 12mm/20mm/36mm DG pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (201 - 102)

  • 201

    Křížek

    Reaguje na (200) | Dobrý den, mezikroužky nebudou mít na zvětšení zásadní efekt. Nejlépe fungují s ohnisky kolem 50mm. Zde bych je tedy nedoporučil. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.04.2017 | Reagovat

  • 200

    Dolezal

    Dobrý den, mám makro objektiv 150/2,8. Jaké zvětšení docílím s použitím mezikroužků, když teď je 1:1?

    Jiri Dolezal, 01.04.2017 | Reagovat

  • 199

    Avatar

    Chápete správně, díky za odpověď. Už sem chytřejší.

    Josef Juřík, 30.08.2016 | Reagovat

  • 198

    Křížek

    Dobrý den, nevím, žda Váš dotaz chápu správně. Mezikroužky slouží ke snížení minimální zaostřitelné vzdálenosti. Oproti tomu telekonvertory slouží k prodloužení ohniskové vzdálenosti, nelze je tedy porovnávat. Mezikroužek nemá žádné sklo, nesnižuje tudíž nijak optickou kvalitu. Telekonvertory zvyšují ohniskovou vzdálenost na úkor kvality výstupu. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 30.08.2016 | Reagovat

  • 197

    Avatar

    Dobrý den. Měl bych dotaz na rozdíl použití mezikroužků a konvertorem. V čem je teda rozdíl, když pominu, že mezikroužků je několik a lze je různě kombinovat a konvertor jeden kus. Zajímá mě kvalita obrazu a zvětšení. Co zvětší víc a neutrpí znatelně kvalita obrazu? Mám setový 18 - 105 a Tamron 70 - 300 VC. Potřebuji vědět, zda je lepší koupit konvertor nebo mezikroužky. Co bude líp fungovat na objektivech, které mám? Abych nemusel kupovat makroobjektiv, když mám tele Tamron. Děkuji za odpověď.

    Josef Juřík, 30.08.2016 | Reagovat

  • 196

    Avatar

    Dobrý den, ano asi přesně vím co myslíte, ale prostě nejsem schopen odhadnout zda se to otáčí díky tomu, že zámek má větší výřez nebo zda je poškozen kroužek.  Proto bych musel vidět.  Jde o to, že na aparátu je trn pro zamčení objektivu, ten zapadne do předem vyřízlého otvoru. Pro odemčení je nutné stlačit odemknutí tak aby trn zajel do bajonetu a bylo možné otočit a vyndat objektiv. Některé tyto otvory(na objektivech,příslušenství) jsou větší a dochází k tomuto radiálnímu posunu než trn na razí na konec otvoru. Ale tento pohyb ničemu nevadí, kontaty jsou dostatečně široké a nedojde tak ke ztrátě přenosu. 

    A nebo naopak je bajonet nějak poškozen a to není dobré. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.06.2016 | Reagovat

  • 195

    Avatar

    Reaguje na (194) | Dakujem, myslel som, že mate skusenost, či sa tieto kružky nasadená na telo spolu s objektívom pohybuju v jednotlivých bajonetoch v radialnom smere. Ked nasadim objektiv na telo, ten sedi ako pribity. Ale s krúžkami nie. Po nasadeni tamron 180 je to ešte viac viditelnejšie. Človek ma pocit, že objektív sa z bajonetu vylupne. Nerad by som kupil dalšie kružky 5x drahšie a výsledný efekt je rovnaky, teda k ničomu. Ešte poprosím bajonety sú na oboch stranách plastove alebo kovové.

    Ivan Radolec, 15.06.2016 | Reagovat

  • 194

    Avatar

    Dobrý den, asi by bylo nutné vidět. Ale rozhodně by k posunu nemělo docházet. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.06.2016 | Reagovat

  • 193

    Avatar

    Dobrý deň, mal by som otázku k technickému prevedeniu týchto krúžkov. Teraz vlastním no name krúžky, funkčnej stránke výborné, ale pri nasadení všetkých troch cítim, že objektív (Tamron 90 ) sa s krúžkami viklá, čo ma dosť znervózňuje. Je šanca, že sa to kúpou týchto krúžkov odstráni, alebo určitá vôľa je normálna. Ďakujem

    Ivan Radolec, 13.06.2016 | Reagovat

  • 192

    Avatar

    Dobrý den, ano lze použít, ale 12/20mm lze použít od ohniska 35 a větší. S tím, že na těch 35 jste asi milimetro od fotografované věci. Kroužek 36 je možné použít od ohniska 70mm a také jste zhruba 1mm daleko. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.05.2016 | Reagovat

  • 191

    Avatar

    Dobrý deň, Klasická otázka...budú tieto medzikrúžky plne kompatibilné a funkčné s mojím Nikonom D5200 a objektívom Nikkor 18-140, 3,5 - 5,6? Vopred velmi pekne ďakujem za ochotu.

    Tomáš Petrišin, 16.05.2016 | Reagovat

  • 190

    Avatar

    Reaguje na (189) | Dobrý den, no lze je použít. Ale ne všechny na všechny ohniska. objektiv je lepší varianta---bohužel nákladnější. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.02.2016 | Reagovat

  • 189

    Avatar

    Dobrý den, vlastním Nikon D5200 + setovy objektiv 18-105 mm VR. Chtěl bych občas fotit i makro. Mají mezikroužky smysl a nebo mám našetřit na jiný objektiv. Děkuji za pomoc

    Jiří Wangler, 16.02.2016 | Reagovat

  • 188

    Avatar

    Reaguje na (187) | Dobrý den, ano  velkou nevýhodou mezikroužků je, že snižují světelnost objektivu. Automatické TTL měření expozice to sice vyrovná, ale za cenu mnohem delších expozičních časů, čímž hrozí rozhýbání snímku. Bohužel jsem nenašel přesný výpočet. Jediný údaj je cca až o  2 clonová čísla. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.07.2015 | Reagovat

  • 187

    Avatar

    Dobrý den, měl bych dotaz na světelnost po nasazení mezikroužků, budu potřebovat více světla, popřípadě delší čas. Pokud ano, v jakém poměru to jednotlivé mezikroužky ovlivní? Mám Nikon D5100 a Nikkor 50/1,8. Děkuji za odpověď.

    Petr Veselý, 20.07.2015 | Reagovat

  • 186

    Avatar

    Reaguje na (185) | Dobrý den, no k 85 mm Nikon lze  kroužky použít. U Lensbaby lze použít také, ale bohužel nemám vyzkoušené jaký bude výsledný efekt při naklopení objektivu mimo rovinu. Ale není mi moc jasné proč c chcete u objektivu makro použít ještě kroužky na zkrácení ostřící vzdálenosti, která je už tak dost malá. Asi bych doporučil vyzkoušet, zda výsledný efekt je opravdu to co hledáte. 

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 14.02.2015 | Reagovat

  • 185

    Avatar

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda se tyto mezikroužky hodí k objektivu Nikon 85mm f3,5 AF - S G DX Micro VR ( tělo Nikon D5100), zda se dají použít k Lensbaby Composer Pro Sweet 35 Nikon F a zda mají u těchto objektivů pro focení makra význam . Děkuji za odpověď. Jitka M.

    Jitka Matyášová, 13.02.2015 | Reagovat

  • 184

    Avatar

    Reaguje na (183) | Dobrý den, ano tyto jsou vhodné. Jsou i dobře zpracované. Lze doporučit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.11.2014 | Reagovat

  • 183

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat jaké typy (s přenosem nastavení clony) mezikroužků by byly vhodné pro Nikon D5100 s objektivem 18-105? Moc děkuji za odpovědi, Jana

    Jana Kotoučková, 01.11.2014 | Reagovat

  • 182

    Avatar

    Reaguje na (181) | Dobrý den, to bohužel nemohu vyzkoušet.Nemáme zde Raynox250.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.10.2014 | Reagovat

  • 181

    Avatar

    Mám ještě jeden dotaz : Bude zvětšení větší když použiji na tělo Nikon D5100 mezikroužky a sigmu 105, nebo když na tělo reverzně nasadím sigmu 105 a Raynox 250? Moc děkuji.

    Michaela Hrubá, 24.10.2014 | Reagovat

  • 180

    Avatar

    Reaguje na (179) | Dobrý den, no fungovat by to mělo. Ale nedokážu si moc představit jak se bude chovat obraz. Protože zvětšení bude opravdu velké a hloubka ostrosti malá. Doporučil bych vyzkoušet nejprve objektiv a mezikroužky a poté teprve zakoupit zbytek. Záleží co chcete fotografovat, ale 105mm makro je slušné sklo a v kombinaci s mezikroužkem bude výsledek dobrý. Mezikroužky nemají závit. Jsou na bajonet. Reverzně by to bylo možné nasadit s patřičným kroužkem, ale reverze byla spíše pro objektivy typu D, které mají manuálně nastavitelnou clonu. U tohoto objketivu bude clona stále otevřená, nebo zavřená. Případně sehnat reverzní kroužek s posunem clony, ale ten bohužel nemáme v nabídce.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.10.2014 | Reagovat

  • 179

    Avatar

    Dobrý den, měla bych pár dotazů. Mám Nikon D5100 a chci si pořídit Objektiv Sigma EX 105 / 2,8 DG OS HSM Macro pro Nikon, dále Raynox DCR-250, automatické makro mezikroužky Meike(12,20,36mm). Pokud nasadím v pořadí : tělo, mezikroužky, objektiv a předsádka, bude na sebe vše pasovat? U mezikroužků jsem totiž nenašla průměr. Bude pasovat na mezikroužky objektiv, nebo je potřeba nějaký adaptér? Lze reverzně nasadit na mezikroužky objektiv? Děkuji, Hrubá.

    Michaela Hrubá, 24.10.2014 | Reagovat

  • 178

    Avatar

    Reaguje na (177) | Dobrý den, ano bude to fungovat, protože kroužky mají přenos hřídele.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.08.2014 | Reagovat

  • 177

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych tyto mezikroužky k fotoaparátu Nikon D7000, mám ovšem i objektivy, které využívají k ostření tělo fotoaparátu a nemají vestavěný motorek. Konkrétně mi jde o objektiv Tokina AT-X 50-135 mm F 2,8 PRO DX. Přenáší mezikroužky i tyto informace? případně existují nějaké kroužky, které to umí? Děkuji za odpověď

    Petr Kotalík, 28.08.2014 | Reagovat

  • 176

    Korč

    Reaguje na (175) | Dobrý den, Kenko jsou dostatečně robustní a pevné. Nikon mezikroužky se s rozdílěm ceny nevyplatí.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 13.08.2014 | Reagovat

  • 175

    Avatar

    Dobrý den, pokud nebudu hledět na cenu, je rozdíl v kvalitě mezi těmito kroužky a originálními kroužky Nikon ? Použití je na D610 a objektiv Zeiss. děkuji.

    Antonín Novák, 12.08.2014 | Reagovat

  • 174

    Avatar

    Reaguje na (173) | Dobrý den, co do technické kvality jsou lepší mezikroužky, dají větší zvětšení, ale uberou o malinko více světla. U konvertoru záleží dost na ohnisku. Pro možnost nasadit ho potřebujete ohnisko 180mm, možná i na 100mm, ale zde si nejsem jist zda má dostatečný prostor pro optiku konvertoru.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.08.2014 | Reagovat

  • 173

    Avatar

    Dobrý den, děkuji za odpověď a měl bych ještě jednu otázku. Je výhodnější při focení macra použít telekonvertor nebo mezikroužky pro co největší a současně kvalitní zvětšení.

    Antonín Novák, 07.08.2014 | Reagovat

  • 172

    Avatar

    Reaguje na (171) | Dobrý den, zvětšení tohoto objektivu je 0,5x. Při použití kroužku 12mm je zvětšení 0,62x, 20mm kroužek je zvětšení 0,7x, a u 36mm je nové zvětšení 0,86x.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.08.2014 | Reagovat

  • 171

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych znát Váš názor jak se projeví zvětšením použití mezikroužků na objektivu Carl Zeiss 100/F2 Makro Planar.

    Antonín Novák, 06.08.2014 | Reagovat

  • 170

    Michalík

    Reaguje na (169) | Dobrý den, o rychlé a přesné ostření bohužel přijdete. Jde o to, že ostření z mezirkoužky i na AF je velice pomalé a náročné. Zde doporučuji před zakoupením si kroužky vyzkoušet u nás na prfodejně. Veledůležitý je stativ, pak se práce malinko usnadní, ale není to legrace. Neodrazují vás od tohoto záměru ale je dobré si to nejprve vyzkoušet, abyste věděl do čeho jdete. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.04.2014 | Reagovat

  • 169

    Avatar

    Reaguje na (168) | Ano asi bude nejlepsi moji 60mm micro skombinovat s mezikrouzky pro zacatek. sice s prenosem elektroniky jsou drazsi, ale aspon neprijdu o rychle a presne ostreni tohoto objektivu. Musim si to vyzkouset, takto v cislech si zvetseni s mezikrouzky predstavit nedokazu.

    Jan, 02.04.2014 | Reagovat

  • 168

    Michalík

    Reaguje na (167) | Dobrý den, naprosto vám rozumím a proto jsem doporučoval použít mezikroužky a makro objektiv. Je to silná kombinace. Upřesním, jak  funguje ostření při nasazení na reverzní kroužek. Ostříte pohybem objektivu vpřed a vzad, jiné ostření není možné. Je to trochu omezující nehledě na to, že se vám práší na čočku objektivu, kterou nemůžete nijak chránit. Pokud byste chtěl maximální světšení bylo by možné použít kombinaci mezikroužků a reverzního kroužku s 35mm objektivem. Čím širší objektiv tím bude zvětšení větší ale zawse potřebujete světelnost, takže bych se do širšího než je 35mm/f1,8 nepouštěl.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.04.2014 | Reagovat

  • 167

    Avatar

    Reaguje na (166) | Ano tomu rozumim. Myslel jsem to tak, ze bych prikoupil k 50 G "koncovy krouzek" pomoci ktereho lze manualne packou menit clonu... Vlastnim krome 50mm nikon 60 micro G, ale i s pouzitim mezikrouzku asi nedosahnu touzeneho zvetseni jako s reverznim otocenim? 1:1 je proste malo :( Proto jsem premyslel nad temito dvemi moznostmi. Bud 60mm macroobjektiv + mezikrouzky s elektronickym prenosem a nebo k 50mm G verzi reverzni kroucek za par korun a drazsi koncovy krouzek se kterym se da menit manualne clona. Eventualne jeste za par korun manualni mezikrouzky? Diky za nazor... a nebo jeste me napada...poridit starsi objektiv manualni, ktery jak rikate ma clonovy krouzek a mozna by to vyslo financne lepe, nez koncovy krouzek na meneni manualne clonu? ale jak poznam v hledacku s manualnim starym sklem spravne zaostreni? nemam zatim s manualnimi skly zkusenost :(

    Jan, 01.04.2014 | Reagovat

  • 166

    Michalík

    Reaguje na (165) | Dobrý den, nejprve bych upřesnil, že při použití reverzního kroužku je třeba použít objektiv typu D na kterém je clonový kroužek, jelikož pokud použijete objektiv typu G nebudete moci pracovat se clonou - obhektiv bude stálr zacloněný. Pokud chcete co největší poměr zvětšení osobně bych koupil makro objektiv, který má poměr zvětšení 1:1 a nasadil mezikroužky - všechny tři, které mají poměr zvětšení 1:1,3. Ve finále tqak dostanete zvětšení 1:2,3 pokud dobře počítám. U makroobjektivů neplatí, že čím širší ohnisko tím větší zvětšení. Makroobjektivy mají daný poměr zvětšení zpravidla 1:1. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 01.04.2014 | Reagovat

  • 165

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat... Kdyz chci co nejvetsi pomer zvetseni, jak ho dosahnout? Cetl jsem o reverznim pouziti. Pri pouziti G objektivu (nikon), potrebuji mimo reverzniho krouzku neco na ovladani clony.(cim sirsi ohnisko,tim vetsi zvetseni. A pri klasickem pouziti Mezikrouzku s prenosem AF treba u macroobjektivu 60mm f/2,8 nebo 50mm f/1,8 G ? vetsi zvetseni bude u 60mm?(vetsi zvetseni u sirsiho ohniska plati pouze pri reverznim zvetseni).? diky

    Jan, 31.03.2014 | Reagovat

  • 164

    Avatar

    děkuji za odpověď

    Helena Otrubová, 17.03.2014 | Reagovat

  • 163

    Michalík

    Reaguje na (162) | Dobrý den, mezikroužky jsou moc fajn. Je s nimi malinko složitější práce než s makro objektivem, ale výsledky jsou perfektní. Doporučuji použít na objektivu 18-55mm nastaveným na ohnisko kolem 50mm. S objektivem 55-300mm by nemělo využití mezikroužků moc velký význam. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.03.2014 | Reagovat

  • 162

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikon D3200 , objektiv 18-55 a objektiv Nikkor 55-300. Ráda bych fotila občas makro. Vím, že doporučujete koupit raději objektiv na makro,ale pokud bych chtěla raději koupit mezikroužky budou mi tyto pasovat? A s kterým z těch objektivů ten 18-55 a nebo 55-300?

    Helena Otrubová, 13.03.2014 | Reagovat

  • 160

    Bouška

    Reaguje na (159) | Dobrý den, obecně platí, že čím silnější mezikroužek, tím větší zvětšení. Mezikroužky jdou samozřejmě i nasazovat na sebe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2013 | Reagovat

  • 161

    Bouška

    Reaguje na (158) | Dobrý den, výpočet samozřejmě existuje, ale bohužel ho neznám.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2013 | Reagovat

  • 159

    Avatar

    Dobrý den, ještě by jsem také navázal na dotaz 156, jelikož jsem zjistil u vás, že jsou mezikroužky se zvětšením 12/16 mikro, a to nevím jestli jsou na Nikon, a 10,20,36 pro Nikon. Které jsou vhodné? Děkuji

    Pavel Mareček, 15.12.2013 | Reagovat

  • 158

    Avatar

    Dobrý den, rád bych navázal na dotaz 156. Pokud k objetivu Tamron 90mm f/2.8 Di Macro 1:1 dám mezikroužky jaké bude zvětšení? Je nějaký výpočet na zvětšení a případně o kolik se mi zhorší světlost?

    Michal, 15.12.2013 | Reagovat

  • 157

    Bouška

    Reaguje na (156) | Dobrý den, s mezikroužky dosáhnete ještě většího zvětšení. Otázkou je, jestli tak velké zvětšení využijete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2013 | Reagovat

  • 156

    Avatar

    Dobrý den, mám fotoaparát Nikon D3200 a k tomu objektiv SP Tamron 90mm f/2.8 Di Macro 1:1 USD na fotografování makra pro focení očí /s detaily v oku/. Byla mně k tomu doporučena sada mezikroužků Kenko. Jsou k tomu potřeba, nebo by jste zvolil něco jiného, popř jen tak bez nich? Děkuji

    Pavel Mareček, 11.12.2013 | Reagovat

  • 155

    Avatar

    Reaguje na (154) | Dobrý den, ano bude to fungovat. Je  nutný přenos elektroniky. To má, takže bude fungovat clona a ostření.. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.10.2013 | Reagovat

  • 154

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal jestli spolu bude komunikovat sestava Nikon 1 + FT1 + mezikroužky + objektiv AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8G Děkuji

    Petr Míšek, 16.10.2013 | Reagovat

  • 153

    Avatar

    Reaguje na (152) | Dobrý den,kroužky jsou kompatibilní. Vzorec pro výpočet je tento:

    vysvětlivky:

    x´- vzdálenost o kterou se musí objektiv vysunout, aby zaostřil na předmět ve vzdálenosti a

    f- ohnisková vzdálenost objektivu

    a- vzdálenost předmětu

    m- příčné zvětšení  

    I-délka mezikroužku

     

    x´=f²/a-f=m.f

    (x∞=0)

    poměr zvětšení= I+x´/f

    exp. faktor= (poměr zvětšení+1)²

    vzdálenost snímání=f²/I+x´

    Pokud by Vás zajímalo i schéma  je  to dobře vysvětlené zde: measure.feld.cvut.cz/groups/edu/osv/optika/Vytah_objektivu.html

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.05.2013 | Reagovat

  • 152

    Avatar

    Dobrý den, jsou tyto kroužky plně kompatibilní s objektivem Sigma 105mm f/2,8 EX DG OS HSM MACRO a jakého lze dosáhnout maximálního zvětšení, popř. zkrácení ostřící vzdálenosti. Existuje nějaký vzorec na výpočet těchto údajů. Předem děkuji za odpověď.

    Karlos, 06.05.2013 | Reagovat

  • 151

    Bouška

    Reaguje na 150 | Dobrý den, předsádkové očky trochu sníží kvalitu fotek, s mezikroužky dosáhnete většího zvětšení a trochu lepší kvality fotek.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2013 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Reaguje na 149 | Dobry den, jeste posledni dotaz - je lepsi pouzit tyto mezikrouzky nebo nejake predsadkove cocky? S cim bych dosahl lepsich vysledku s objektivem 16-85? Diky

    Tomas, 18.02.2013 | Reagovat

  • 149

    Lukeš

    Reaguje na 148 | Dobrý den, 1.100Kč už takový rozdíl není v případě objektivu Nikon 40mm. Ten navíc můžete použít i na portréty, nebo reportáže. Jinak samozřejmě s mezikroužky lze udělat makro i s uvedeným objektivem. Raději bych ale volil zmiňovaný objektiv 40mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2013 | Reagovat

  • 148

    Avatar

    Reaguje na 147 | Dobry den, to ja samozrejme taky. Ale rozdil min 6-7tis Kc neni zanedbatelny... jde tedy s krouzky nejake solidni makro vyfotit? Diky moc.

    Tomas, 14.02.2013 | Reagovat

  • 147

    Lukeš

    Reaguje na 146 | Dobrý den, mezi rkoužky použít jdou, ale asi bych raději investoval do makro objektivu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2013 | Reagovat

  • 146

    Avatar

    Reaguje na 145 | Dobry den, diky za odpoved. Jinak tedy, bude vubec mit pouziti mezikrouzku na objektiv 16-85 nejaky pozitivni efekt nebo ne? Diky

    Tomas, 14.02.2013 | Reagovat

  • 145

    Bouška

    Reaguje na 144 | Dobrý den, to bohužel nemáme vyzkoušeno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2013 | Reagovat

  • 144

    Avatar

    Dobry den, mam Nikon D7000 s objektivem 16-85. Dale bych si chtel koupit teleobjektiv Tamron 70-300. Rad bych se pokusil alespon trochu o makro a nechce se mi investovat do makro objektivu. Pokud bych koupil dane mezikrouzky, jakeho max. pomeru zvetseni bych mohl u obou objektivu dosahnout a na jakych ohniscich? Doporucili byste pripadne jinou sadu krouzku? Dekuji.

    Tomas, 13.02.2013 | Reagovat

  • 143

    Lukeš

    Reaguje na 142 | Dobrý den, osobně bych volil makroobjektiv. Má lepší světelnost a především lepší kresbu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2013 | Reagovat

  • 142

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikon D3100 s objektivy Nikkor AF-S 18-55mm f/5-5,6 a 55-200mm f/4-5,6. Chtěla bych se začít věnovat focení makra, nevím zda se rozhodnout pro tyto makromezikroužky nebo makroobjektiv Nikkor 40mm f/2,8 ED AF-S G DX Micro. Prosím poraďte, jsem amatér, chtěla bych fotit především makro v přírodě.

    Iveta , 03.02.2013 | Reagovat

  • 141

    Lukeš

    Reaguje na 140 | Dobrý den, ano budou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2013 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Dobry den,chci se zeptat zda budou tyto mezikrouzky fungovat s objektyvem Tokina 10-17.Dekuji za odpoved.

    Martin, 01.01.2013 | Reagovat

  • 139

    Avatar

    Reaguje na 25 | 5:1 né 1:5 )

    , 17.09.2012 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Dobrý den, bude fungovat AF u Tamronu 18/3,5. Děkuji

    Pavel S, 12.09.2012 | Reagovat

  • 137

    Bouška

    Reaguje na 136 | Dobrý den, ano, nasadit půjdou a samozřejmě je můžete vyzkoušet. Fungovat ale budou jen na delších ohniscích a výsledky s Vaším objektivem pravděpodobně nebudou úplně ideální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2012 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    Dobrý den, jsou makrokroužky kompatibilní s NIKON D200 a objektivem NIKKOR 18–70? A je možné si je u vás na prodejně vyzkoušet? Děkuji za odpověď.

    Eca, 11.09.2012 | Reagovat

  • 135

    Lukeš

    Reaguje na 134 | Dobrý den, skladovou dostupnost výrobku naleznete přímo u produktu když rozkliknete odkaz SKLADEM. Přesto ale doporučuji předběžnou rezervaci prostřednictvím našeho e-shopu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.08.2012 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Dobrý den. Mohu se stavit dnes pro koupi této sady na prodejnu v Ostravě? Děkuji za brzkou odpověď.

    Lukáš Matějček, 22.08.2012 | Reagovat

  • 133

    Bouška

    Reaguje na 132 | Dobrý den, ano, má to význam.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.08.2012 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Dobrý den, má význam používat na objektivu Nikkor 105mm f/2.8 VR Micro tyto makrokroužky? Rád bych docílil viditelněji většího přiblížení. Děkuji za odpověď.

    Lukáš, 11.08.2012 | Reagovat

  • 131

    Lukeš

    Reaguje na 130 | Dobrý den, mezi kroužky v odkazu jsou pro bajonet micro 4/3, tyto jsou pro bajonet Nikon.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.07.2012 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Dobrý den,jaký je rozdíl oproti těmto mezikroužkům?: http://www.megapixel.cz/kenko-sada-mezikrouzku-10mm16mm-dg-pro-micro-43

    jipro, 17.07.2012 | Reagovat

  • 129

    Bouška

    Reaguje na 128 | Dobrý den, žádnou radu bohužel nemám - tedy kromě manuálního ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2012 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Hezký den, mám tuto sadu makrokroužků a chtěl jsem fotit s kombinací Nikon D800 a Nikkor 70-200/2,8. Ani s jedním kroužkem mi foťák nezaostří, stále se snaží zaostřit, přeostřuje, ale na střed se "nechytne". V ohnisku jsem v pořádku, ručně zaostřím. Když na D800 nasadím Nikkor 70-300/4,5-5,6, tak je všechno v pořádku. Máte nějakou radu prosím?? Je mi líto, že takové vynikající sklo nemohu použít s makrokroužky.:-( Díky moc. -ds-

    Dušan S., 01.07.2012 | Reagovat

  • 127

    Bouška

    Reaguje na 126 | Dobrý den, v podstaté máte pravdu, ale s kratším objektivem budete muset být příliš blízko, takže delší ohnisko je výhodnější hlavně z tohoto důvodu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2012 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych s Nikonem D90 fotit makro na co největší přiblížení (fotografie hmizích očí apod.). Na makro je dle vašich doporučení nejlepší objektiv Nikkor 105mm f/2.8 VR Micro. Přiblížení ale nejspíš nebude stále dostatečné a řešením by měly být tyto mezikroužky. V komentářích tady ale píšete, že s rostoucí ohniskovou vzdáleností efekt mezikroužků klesá. Chápu to tedy správně tak, že pokud bych pořídil objektiv Nikkor 60mm Micro + tyto mezikroužky, bude možné fotit větší detaily, než s výše uvedenou dvojnásobně dražší stopětkou + mezikroužky? Nebo co byste doporučili pro tento záměr, tedy focení maximálních detailů? Děkuji.

    Michal, 29.06.2012 | Reagovat

  • 125

    Lukeš

    Reaguje na 124 | Dobrý den, ano lze. Poměr zvětšení se odvíjí od zvoleného ohniska. Podobných výsledků pravděpodobně dosáhnete, ale makro-objektiv vám při fotografování detajů udělá přece jenom lepší službu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.03.2012 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Dobrý den, lze makro kroužky kombinovat s objektivem nikkor 70-200 f2,8 popř. nikkor 17-55 f2,8?. Jaký bude výsledný poměr zvětšení? Lze dosáhnout podobných výsledků jako s makro objektivy? Děkuji za odpověď

    Pavel, 19.03.2012 | Reagovat

  • 123

    Lukeš

    Reaguje na 122 | Dobrý den, funkčnost zachována je. Makroobjektiv bude mít ale výsledek lepší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.03.2012 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Dobrý den, mám nikon D3100 + 18-55 AF-S DX VR, a 55-300 AF-S DX VR. oba se zabudovaným ultrazvukovým ostřícím motorkem. Je při použití těchto mezikroužků zachováno nejem clonění, ale i autofokus? tedy zachování plné funkčnosti objektivů jako bez mezikroužků? Lze použitím uvedených objektivů a mezikroužků dosáhnout srovnatelných výsledků jak při použití makroobjektivu AF-S DX Micro NIKKOR 85mm f3,5G ED VR ?

    Standa, 06.03.2012 | Reagovat

  • 121

    Lukeš

    Reaguje na 120 | Dobrý den, bohužel jsme to nezkoušel, ale pokud jde o výřez tak myslím, že to reálné je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2012 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Dobrý den, mám nikon D3100 + 18-55 AF-S DX VR, stále se rozhoduji se o koupi těchto kroužků, myslíte, že je reálné dosáhnout takto vykreslených fotek s mým objektivem a mezikroužkem Kenko 36mm, jak uvádí autor? http://www.flickr.com/photos/peteware/4859777112/in/photostream/ Děkuji za Vaši odpověď.

    Martin Drozd, 14.02.2012 | Reagovat

  • 119

    Lukeš

    Reaguje na 118 | Dobrý den, ano s ohniskem 50mm se docílí zvětšení cca 1:1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2012 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Dobrý den, nikon d 3100, objektiv 50 f1.8, bude zvětšení 1:1 ? Nebo jaký objektv je ideální. Děkuji (mimo makroobjektivu)

    Marcel, 24.01.2012 | Reagovat

  • 117

    Lukeš

    Reaguje na 116 | Dobrý den, clona se přenáší a kroužky se dají použít všechny.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.01.2012 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Dobrý den, mám D5100 s 35 mm F1,8. Již jste tady psal, že tyto kroužky lze požít i s tímto objektivem. To že kroužky mají v sobě kontakty pro přenos údajů je jasné. Chci se ale zeptat, jestli přes ně také foťák při focení nastavuje mechanicky clonu na objektivu a pokud ano, tak jestli při použití všech tří zároveň to už není pro foťák přílišná zátěž?

    Majky, 18.01.2012 | Reagovat

  • 115

    Lukeš

    Reaguje na 114 | Dobrý den, poměr zobrazení i světelnost záleží na momentálním ohnisku objektivu. Pokles světelnosti výrobce neuvádí a při použití všech mezikroužků najednou lze dosáhnout poměru zobrazení 1:1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2011 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Dobrý den, nevíte jaký poměr zobrazení a pokles světelnosti by byl u objektivu 16-85 s použitím těchto mezikroužků?

    shorty, 04.12.2011 | Reagovat

  • 113

    Lukeš

    Reaguje na 112 | Dobrý den, ano dají.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.08.2011 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Dobrý den,možné tyto mezikroužky využít na d3100+Nikon 60 mm F 2,8 G ED AF-S Micro???

    evgenij, 26.08.2011 | Reagovat

  • 111

    Lukeš

    Reaguje na 110 | Dobrý den, nevím co fotografujete a jaký poměr zvětšení požadujete. S mezikroužky samozřejmě docílíte většího makro-efektu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2011 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Chtěl sem zeptat--- budu potrebovat mezikroužky , pokud mám Nikon 85 mm F 3,5 AF-S G DX Micro VR? S nimi,fotografie bude mnohem lepší????

    barjuv, 25.08.2011 | Reagovat

  • 109

    Lukeš

    Reaguje na 108 | Dobrý den, mezikroužky použít jdu. Bohužel nechápu druhý dotaz. Pokud je chcete použít, budete je samozřejmě potřebovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2011 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Dobrý den,možné tyto mezikroužky využít na d3100+Nikon 85 mm F 3,5 AF-S G DX Micro VR?? nebo ne budu potrebovat mezikroužky???

    barjuv, 24.08.2011 | Reagovat

  • 107

    Lukeš
    Reaguje na 106 | Dobrý den, ano určitě bylo.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Dobrý den, bylo by možné tyto mezikroužky využít na spojení Nikonu D7000 a objektivu Nikon 105 mm F 2,8 G NIKKOR AF-S Micro IF-ED VR? Děkuji.

    Tom, 21.07.2011 | Reagovat

  • 105

    Lukeš
    Reaguje na 104 | Dobrý den, ano dosáhnete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Dobrý den, jsem vlastníkem Nikonu D90 s 18-105 setovým objektivem, dosáhnu s těmito mezikroužky poměrem zobrazení 1:1 ? Děkuji za odpověď

    Petr, 17.07.2011 | Reagovat

  • 103

    Lukeš
    Reaguje na 102 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.07.2011 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    mam NIKON D3100 + Objektiv 18-55 AF-S DX VR Je tento objektiv použitelný s mezikroužky?

    lar, 14.07.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím