Kodak EasyShare Z612 stříbrný Komentáře k Kodak EasyShare Z612 stříbrný

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (56 - 1)

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, maximální clona by měla být f/8.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.10.2007 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den, u tohoto typu fotoaparátu nemohu nikde najít rozsah clon.Mohl byste mi jej sdělit?Děkuji

    Láďa, 02.10.2007 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, bohužel to nedovedu odhadnout. Doporučuji kontaktovat servis, tam dostanete konkrétní informace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.09.2007 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, mám tenhle foťák už víc než púl roku a jsem s ním velice spokojen. Bohužel před měsícem došlo k nehodě a mám poškrábaný objektiv, ve videu se mi objevují kazy a při ostření oběktu v tmavém místě mi blbnou barvy ale fotka je v pořádku.Mohl byste mi poradit jestli je možné tyto problémy opravit, kolik by to stálo a jestli by to mělo smysl a nebylo lepší koupit nový foťák? Děkuji

    Michal, 24.09.2007 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, většinou jsou lepší zkušenosti s S5700, takže bych raději doporučil tento model.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.09.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den, který z těchto foťáků b yjste mi doporučil. FUJI FinePix S5700 nebo KODAK EasyShare Z612. Děkuji

    Petr, 18.09.2007 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | No, osobně mi připadá zdaleka nejlepší http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s6500fd ale je o kousek dražší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.09.2007 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Děkuji za vysvětlení. A mohl by ste mi poradit jaký by byl nejlepší z té cenové relace?? Víc si dovolit nemužu. Děkuji

    Majkl, 05.09.2007 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, rozdíly jsou popsány zde http://www.megapixel.cz/kompaktni-fotoaparat a http://www.megapixel.cz/zrcadlovka-slr a http://www.megapixel.cz/neprava-zrcadlovla-evf-zrc adovka. Na focení závodů aut a rychle se měnících akcí to není moc dobré právě kvůli rychlosti. Ideální jsou DSLR, ale jsou dražší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.09.2007 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat jaký je rozdíl mezi digitálním foťákem a digitální zrcadlovkou? Dále bych se chtěl zeptat jestli je tuten typ fotoaparátu dobrý na focení závodů aut. Nebo jestli by jste mi mohl doporučit nějaký jiný ve stejné cenové relaci. Děkuji

    Majkl, 05.09.2007 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, alternativou může být http://www.megapixel.cz/kodak-easyshare-zd710?stra nka=komentare a nebo http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s5700 To, že počet Mpx neovlivňuje kvalitu fotky, to pravda je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2007 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, Fotím MHD ale ve fotácích se moc nevyznám, potřeboval bych podobný foták, ale asi tak do 5000 pokud se do toho dá vejít. Hlavně bych si přál ale abych tam mohl dávat AA baterie, a nějaký velký zoom abych mohl fotit na dálku, přeci třeba odjíždějící autobus nebudu dobíhat abych měl kvalitnější fotku :D .

    A upřesnění : Je opravdu pravda že : Mpx nehrajou skoro žádnou roli na fotce (říká muj kamoš)

    Jirka V, 01.09.2007 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, viz má odpověď č. Reaguje na 16 | a Reaguje na 37 | V mezičase tedy můžete použít AA články.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2007 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    ADD (13) radim – 01. 12. 2006, 13:17 a (14) Luděk Bouška – 04. 12. 2006, 09:51
    ...PO VYJMUTI BATERIE, JEJIM 3h NABIJENI A OPETOVNEM VLOZENI DO FOTAKU SE DATUM SKUTECNE - BOHUZEL - VYNULUJE (nastesti pouze to datum...) Takze by me opravdu zajimala moznost pouziti jednotlivych dobijecich clanku...abych nemusel kupovat druhou Lionku...

    Jiri, 08.08.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobry den, tak jsem novym majitelem Kodaku Z612 ;-) Jsem s nim zatim velice spokojen. Pomer cena/vykon je opravdu vynikajici, i kdyz mensi minusy samozrejme ma:
    display je i pres svoje vysoke rozliseni pomerne zrnity a zobrazuje pred vyfocenim vic do zluta, nez zobrazi vyslednou fotku - ta uz ale odpovida realite. Takze to v podstate nicemu navadi. Ale ma pomerne rychly a pouze jednorychlostni zoom, pri jehoz pouziti (pri jedoucim zoomu) naprosto rozmaze obraz na displeji, takze je obtizneji videt aktualni stav priblizeni. Po zastaveni zoomu zas ale celkem rychle zaostri. A totez je teda u videa (ja osobne ho tedy neplanuji vyuzivat), u kreteho sice jde zoomovat a nahrava dokonce stereo, ale kvuli tomu rozmazani je zoomvani pri nataceni podle me skoro nepouzitele. No a jinak se mi zda, ze celkove trochu vic "sumi", lehce dokonce uz i pri ISO 200, ne zas nijak vyrazne (pri zvetseni na 100%), ale s ISO 800 se pocitat urcite neda ;-) Ale jinak celkem rychle ostri, po zapnuti je cca za 1-1,5s pripraven k foceni, stabilizator pracuje dobre, ma sikovne ovladani - na ozubenem kolecku (vedle kolebky zoomu) je ovladani korekce expozice, blesku i nastaveni ISO, vyhovuji mi i pres 12x zoom jeho mensi rozmery... Tot kratke laicke zhodnoceni ;-)

    Jiri, 08.08.2007 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, pokud vím, tak se stav nabití nezobrazuje, pouze varování před úplným vybitím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.08.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, nevíte, prosím, zda Z612-ka zobrazuje na displeji stav nabití baterie? Nebo jestli lze toto zjistit alespoň jiným způsobem (třeba v Menu) ??

    Jiri, 31.07.2007 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, baterky se v přístroji nabíjet nedají. Vstup je pouze pro síťový zdroj. S použitím AA článků by neměl být podle kolegů z prodejny žádný problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.07.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, lze akumulátor u Kodaku Z612 nabíjet i v přístroji, nebo jen v přiložené nabíječce? Všiml jsem si že má jakýsi konektor na externí napájení, ale nejsem si zcela jistý k čemu je... Určitě se dají jako náhražka akumulátoru použít tužkové baterie? U kamaráda jsme to zkoušeli a ať jsme je jakkoliv přehodili a otočili tak se přístroj zapnout nedal... (nabyté byly)

    DAUNTLESS, 18.07.2007 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, ano, AA články se dají použít, jinak jsou cca srovnatelné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2007 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    DObry den,lze pouzit AA baterie do tohoto fotoaparatu ? Vyrobce to neuvadi , ale na ruznych strankach pisi ze to jde . A porovnani se Z710 ? Ktery z techto dvou co se tyka objektivu a chipu tak asi budou nastejno , ze ?

    Marek G., 08.07.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Toto jsem zkoušel i předtím ale napíše mi to že nejsou žádná alby na výběr a at si je importuji po připojení k pc a v tom je ten háček nemůžu na to přijít zkoušel jsem i rovnou na kartě připsat alba ale to nefunguje. Takže zatím jsem bez alb a to na 2G kartě není zrovna moc dobré i když si je hnedka ukládám do pc tak by se nějáké to album hodilo. Zatím děkuji za předešlou odpověd :D

    Libor Svítek, 21.04.2007 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, ano, jde to, přesný popis najdete jistě v návodu. Kolega vyzkoumal toto: U nafocených snímků v režimu prohlížení se stiskne tlačítko a hned první volba je právě zmíněné album, to středovým tlačítkem potvrdíte a můžete si vybrat ze tří druhů složek (alb), pro potvrzení volby stačí najet na jedu ze záložek alb (například Birthday) a středem zaškrtnete, další snímek vyberete šipkou vlevo, či vpravo a tím projdete komplet nafocené snímky a pak u programu Kodak share budete mít fotografie přímo rozdělené.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.04.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den koupil jsem si tento fotoaparát, zatím jsem s ním velice spokojen, chci se zeptat jestli jdou u něj udělat adresáře(alba), pokud ano tak jestli nevíte jak? Nějak jsem na to nepřišel. :( Předem děkuji za odpověd.

    Libor Svítek, 19.04.2007 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, jestli nepotřebujete velký rozsah zoomu, asi bych doporučil Panasonic FX07 http://www.megapixel.cz/panasonic-fx07 , fotí parádně a má širokoúhlý objektiv se stabilizátorem. Naprosto skvělé obrazové výsledky a navíc ještě prioritu času a clony má Fuji F31fd http://www.megapixel.cz/fujifilm-finepix-f31fd

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.02.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, také o o něm přemýšlím,ale jasně dané zápory mě odrazují jako např.? možnost fotit makro od 10cm ostřící vzd.50cm, dále zkreslené barvy atd.megapixel by mohl mít také víc,Proto se ptám co by jste mi doporučil?Investuji do toho do 10.000.Jinak mám jak digi tak kinofilm potřebuji jen foták na vyplnění cesty do práce tudíž něco do kapsy málého a přesto výkonného +video ze zvukem,není potřebný velký zoom
    Děkuji

    SPEAKER, 09.02.2007 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, z tohoto porovnání vyjde jako vítěz naprosto s přehledem SP 510. Nabízí daleko lepší obrazové výsledky a více funkcí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý večer, rozhoduji se mezi Olympusem SP-510 a Kodakem Z612. Můžete mi říct, jaký je výhodnější?(Co se týče funkcí, výkonnosti) Nechci udělat při koupi chybu.Děkuji

    jarka, 08.02.2007 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den, ano, všechno funguje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    dobrý den, prosím Vás u kodaku z612 - funguje optický stabilizátor a ZOOMOVÁNÍ v průběhu natáčení videa? To zoomování mě opravdu zajímá na 100%, někde se dočítám, že funguje, někde, že ne. Děkuji.

    jitka, 02.02.2007 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, jak tak čtu Vaše požadavky byl by pro Vás naprosto ideální Canon S3 IS http://www.megapixel.cz/canon-powershot-s3-is , který má všechno o čem píšete. Na dlouhé video aspoň 2 GB kartu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    dobrý den, Kodak Z612 - prosím,jaká je kvalita videosekvencí, jakou kapacitu karty zvolit pro natáčení delšího videa, popř. jaký jiný fotoap. doporučíte pro kvalitní video? Délka videonahrávek, má stereo zvuk? Lze zoomovat v průběhu natáčení videa i se zvukem? Má optický stabilizátor obrazu? děkuji za odpovědi.

    jitka, 01.02.2007 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | ...stabilizátor mi tedy patrně unikl, pardon.. :) FZ7 ale i tak doporučím, jeho objektiv skutečně vyniká svými optickými vlastnostmi - ostrostí, kontrastem a výborně korigovanými vadami.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.01.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den,
    uvádíte že Kodal Z612 je horší než FZ7 kvůli objektivu a že nemá stabilizátor, ale výrobce na svých stránkách uvádí, že objektiv má optický stabilizátor a viděl jsem to i na různých anglických recenzích. Rovněž zoom je u obou shodný - 12x. Kodak má dokoce širší záběr na kratším konci. V čem je tedy Z612 horší co se týká objektivu ?

    Dale, 20.01.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, FZ7 je daleko kvalitnější hlavně díky skvělému objektivu se stabilizátorem, který Kodak nenabízí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den, prosím o porovnání Kodaku 612 a Pan. FZ 7 pro videozáznam. Který z foťáků je pro videosekvence kvalitnější, lze při videosekvencích zoomovat? děkuji. Má Kodak 612 optický stabilizátor obrazu? Díky.

    Jitka, 06.01.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Do FZ7 se AA baterky dát nedají, ale i tak je daleko výkonnější, má o hodně výkonnější objektiv se stabilizátorem obrazu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2006 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den
    Chtěla jsem se zeptat, jestli by jste zvolil koupi fotoaparátu Kodak Z612 a nebo raději Panasonic DMC FZ7.
    Mě osobně vyhovují oboje, ale nejsem si jista jestli neni nevýhodou plastové pouzdro u Panasonicu. A také jsem se nikde nedočetla jestli se dají dát do Panasonicu normální baterie, protože u Kodaku to nejde.
    Děkuji

    Peťa, 10.12.2006 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | No, v tomto případě bych zvolil FZ7...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2006 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Děkuji, hned tam jdu volat.
    Pokud byste měl srovnat kvalitu fotografií pro běžné focení, co byste doporučil, Z612 nebo panasonic FZ7?

    radim, 06.12.2006 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, zkoušeli to kolegové. 2 hodiny je opravdu málo, doporučuji pro jistotu kontaktovat servis http://www.megapixel.cz/servis

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2006 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    A jste si tím naprosto jistý? Otcova C360 neudrží datum ani dvě hodiny, dneska jsme to zkoušeli. Tato naprosto neuvěřitelná „vlastnost“ mě od koupě docela odrazuje, něco takového by mě ani ve snu nenapadlo. Nejhorší je, že se o tom člověk nikde nedočte. Stojíte si za svým tvrzením? Zkoušel jste to? Děkuji.

    radim, 04.12.2006 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, není to nutné, datum drží zhruba 12 hodin.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2006 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, slyšel jsem, že tento fotoaparát po vytažení baterií kvůli nabití ztratí veškeré uživatelské nastavení, zresetuje se (např. datum). Je to pravda? Je skutečně nutné po každém nabíjení znovu nastavit datum?
    Děkuji.

    radim, 01.12.2006 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | To doporučené pouzdro je určeno pro modely podobných parametrů a rozměrově odpovídá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2006 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Děkuji - to jsem potřeboval vědět. Poslední věc - v příslušenství je doporučována brašna na foťák velká - díval jsem se a v nabídce máte různé velikosti - je tato(velká) nutná - nestačí menší - hodně cestuji - čím měnší - tím lépe.
    Děkuji a přeji pěkný den.

    Karel, 29.11.2006 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Nevím jestli Vám rozumím, v balení fotoaparátu je pouze jeden akumulátor. Druhý je možno dokoupit zvlášť, má stejnou kapacitu a najdete ho zde http://www.megapixel.cz/kodak-akumulator-pro-ls755 -730-mah-kopie-cz1-kopie-cz?stranka=komentare .

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2006 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Děkuji za odpověd - zkusím však ještě - Chtěl bych vědět, zda-li se k němu dodává i druhá Aku baterka (třeba jak u kamery - s menší kapacitou, nebo když nabíjím nemohu fotit...
    Děkuji

    Karel, 29.11.2006 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, náhradní akumulátor se dá samozřejmě dokoupit i samostatně. Výhoda AA akumulátorů je v tom, že se dají v nouzi nahradit i běžnými nenabíjecími bateriemi, které jsou běžně dostupné. Nevýhodou ovšem je, že nejsou v ceně a je třeba si tedy dokoupit jak akumulátory, tak nabíječku. Zdroj energie tedy nehraje až takovou roli, jak by mohlo někomu připadat, nabíjet musíte v každém případě...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2006 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto modelu. Chtěl bych vědět, zda-li se k němu dodává i druhá Aku baterka, nebo když nabíjím nemohu fotit... Je možné dokoupit druhou samostatně? V diskuzi k Olympusu SP-510. tvrdíte, že napájení pomocí AA je výhodou, zde ale uvádíte, že byste tomu nedával důraz - prosím o vysvětlení.
    Děkuji moc

    Karel, 29.11.2006 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Osobně bych tomu nedával takový důraz, AKU se dodává i s nabíječkou již v ceně fotoaparátu, což je výhoda.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den,
    uvažuji o koupi nového foťáku a rozhoduji se mezi Kodakem Z612 a Olympusem SP-510.
    V podstatě bych byl pro Kodak, ale děsí mě to napájení krz akumulátor. Nemáte někdo zkušenosti, co vydrží ten, který je v dodávce a jaké jsou možnosti koupit druhý. Jak se nabíjí apod.?
    Po porovnání obou foťáků je toto rozhodující kritérium, protože ten druhý nabízí standard AA baterie.
    Děkuji za info.
    S pozdravem Marek Šíp

    Marek Šíp, 16.11.2006 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Moudré rozhodnutí, jeden nikdy neví... Co kdyby!!! :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.09.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Protože mám před sebou tajnou misy do lesa na houby, musím ho mít.

    Anonymní, 22.09.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Pokud máte na mysli poněkud "obrněný" vzhled, máte pravdu, jde o specialní, pancéřovanou verzi... Díky výbornému rozsahu objektivu je tento přístroj předurčen pro plnění tajných špionážních misí v rukou nejtajnějších agentů. Jedná se o limitovanou serii dodávanou CIA a MI5 :)))

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.08.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Ma tenhle fotak neprustrelnej objektiv?

    **cenzura**, 14.08.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím