Kodak EasyShare Z812 IS Komentáře k Kodak EasyShare Z812 IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (91 - 1)

  • 91

    Avatar
    Dobrý den,koupil jsem si kodak easyshare z712is a mam stejný problem s aa bateriemi.Ma někdo zkušenosti s baterií kodak klic-8000.Děkuji předem.

    Pavel Doubrava, 21.06.2010 | Reagovat

  • 90

    Bouška
    Reaguje na 89 | Dobrý den, já bych to určitě reklamoval.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2009 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Další postižený bateriemi KLIC8000 do fotoaparátu Z812IS. Fotoaparát jsem reklamoval minulý týden u ELEKTROWORLD Brno (zde již nekoupím ani obal na DVD). Ze servisního centra mi odepsali, že si mám koupit výše zmíněný akumulátor a k němu nabíječku K8500-C. To jsem udělal, akumulátor jsem nabil, vložil do aparátu a...NIC. Na nové AA baterie GP2700mAh vyfotí 20 snímků. Na KLIC 8000 ani jeden...chichi. Co teď, mám se rovnou obrátit na ČOI, nebo reklamovat ještě nabíječku a akumulátor?? Díky zdraví Jirka

    Irudzi, 21.10.2009 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Reaguje na 29 | Tady se jedná o neinformovanost prodavačů v Electroworldu.Tedy všeobecně to jsou nejspíše podavači a né prodavači protože s odpovídajicím akumulátorem na jedno nabití uděláte i 600 snímků a to s beskem a to je už co říct.Je škoda, že firma Kodak není schopná zajistit školení prodavačů ani v obchodních řetězcích.Toto celé potom vrhá velmi špatné světlo na značku Kodak, která je dle mého soudu dobrá.Produkty Kodak fotí a jsou kvalitní.

    Petr, 14.04.2009 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Reaguje na 32 | Ano přesně, taky jsem se toho dopracoval a dávám za provdu.K tomu toťáku je nutné mít i nabíječku K7600 a dobíjecí acu KLIC 8000 nebo klidně náhradu která se prodává za 245kč.Jinak komplet nabíječka i s acu stojí na netu od 755kč.alternativa je universální nabíječka s výměnými platy (50-100kč/ks) a potom máte nabíječku pro veškeré Li-Ion akumulátory doma.Má dokonce adaptér do auta a to není k zahození taky.

    Petr, 14.04.2009 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Já si o té stabilizaci myslím své, sice ji na Kodaku mám, ale neberu to jako to nejdůležitěší.Fotil jsem i na kinofilm a tam o žádné stabilizaci nebyla ani řeč a fotky byly hezké....Takže buď fotit umíme,nebo ne. Je jasné že když vytáhnu zoom na max (12x) tak je to fajn mít stabilizaci,ovšem i s vypnutou dělám snímky pěkné.

    Petr, 14.04.2009 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    J8 mám s FZ8 špatnou zkušenost, všeobecně podání barev u Panasonicu je do zelena,žluta a znamená to každou fotku opravovat minimálně v Xn Viewu.

    Petr, 14.04.2009 | Reagovat

  • 84

    Bouška
    Reaguje na 83 | Dobrý den, ano, kromě uvedeného je tam ještě software, návod a kabel do TV.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2008 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptát co by bylo v balení kdybych si tento fotoaparát obědnal. Např. : Řemen, Krytka, USB kabel atd. Děkuji

    Petr, 30.10.2008 | Reagovat

  • 82

    Bouška
    Reaguje na 81 | Dobrý den, osobně bych vybral FZ8.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.10.2008 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den. Čemu byste osobně dal přednost? 1.Kodak Z812 IS 2.Panasonic DMC-FZ8 3.Fuji Finepix S1000fd Děkuji Dan Kozelský

    Dan Kozelský, 25.10.2008 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 79 | S1000 nemá mechanickou stabilizaci obrazu a je na 4 AA, zato má lepší makro.

    Monika Sh, 09.10.2008 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý den chtěl bych se zeptát jestli má někdo zkušenosti s tímto fotoaparátem. A ještě jeden dotaz čemu byste dál přednost Kodaku Z812IS a nebo Fuji FinePix S1000fd. ěkuji a hezký zbytek dne.

    M@toni, 07.10.2008 | Reagovat

  • 78

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, jedná se o EVF kompakt, neboli tzv. nepravá zrcadlovka, vysvětlení najdete zde http://www.megapixel.cz/neprava-zrcadlovla-evf-zrc adovka.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2008 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    DOBRÝ DEN JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI ZA ODPOVĚD A MÁM DALŠÍ PROSBU BAVIL JSEM SE S OTCEM KTERÝ DĚLÁ FOTOGRAFA A PSAL MI ŽE SI MÁM POŘÁDNĚ PŘEČÍST JAKÝ JE ROZDÍL MEZI KOMPALTEM, EV ZRCADLOVKOU, DSLR ZRCADLOVKOU. A TAK SE PTÁM CO JE TENTO FOŤÁK A JESTLI BYSTE MI TO TAK TROCHU NEPŘELOŽIL CO TO ZNAMENÁ JE MI TOTIŽ 14 LET A JÁ TOMU NEROZUMÍM DĚKUJI

    M@toni, 16.09.2008 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den, v nabídce ještě je, ale nemáme ho na skladě. Kontaktujte kolegu na mailu zbozi@megapixel.cz, může Vám zjistit dostupnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.09.2008 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    DOBRÝ DEN CHTĚL BYCH SE VÁS ZEPTÁT JESTLI SE TENTO FOTOAPARÁT JEŠTĚ PRODAVÁ PRO MĚ DŮLEŽITÉ JELIKOŽ SI CHCI KOUPIT FOŤÁK DĚKUJI

    M@toni, 16.09.2008 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, lituji, ale momentálně to nemohu zjistit, nemáme ho na skladě a v parametrech to není uvedeno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2008 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den,jaký je průměr objektivu,potřebuji koupit předsádku na kodak z712 dekuju za odpúoved jan karel

    karel, 11.09.2008 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 71, 71 | můj ímejl thuomas@seznam.cz

    thomas, 31.08.2008 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Reaguje na 32 | udravím, zrovna jsem si koupil také tenhle foťák a mám stejný problém s bateriemi jako většina, vydží max 100 fotek.. mohl by mi někdo poradit levnější alternativu klik-8000 i s nabíječkou? dík

    thomas, 31.08.2008 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Dobrý den, ano, tato karta je bez problémů použitelná.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.08.2008 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den.Mohl byste mi prosím říct,jakou maximální kapacitu paměťové karty mohu u tohoto foťáku použít?!Půjde u něho použít SDHC karta 8 GB class 6?díky moc za odpověď

    santy, 16.08.2008 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, vhodné je třeba http://www.megapixel.cz/lowepro-apex-10-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.07.2008 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    dobry den, pred casem jsem si zakoupil fotoaparat kodak zd710, ktery ted uz ve vasi nabidce nenachazim. Potreboval bych poradit, jake pouzdro se na kodak zd710 hodi. Dekuji za odpoved.

    rufus, 12.07.2008 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 1 | já mám starší typ fotoaparátu kodak a už u něj je možné si nastavit dioptrickou dokorkeci do 5 dioptrií, takže podle mne ji určitě má

    Ivo, 09.07.2008 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 53 | Ten konektor, který měla řada DX6XXXX, bohužel, nemá. Poslední, který jej měl, byl DX6590, takž vlastně jen dva přístroje :-(

    relais, 09.07.2008 | Reagovat

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, životnost přístrojů bohužel výrobci neuvádějí, o českém manuálu také nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.06.2008 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    zdravím Vas,použivam Z650 asi 2,5 roku ( 7600 snimku)ale jde už na něm poznat unava (displej se seka,mechan.ovladani a jine drobnosti)ale je stale funnkčni a celkově jsem snim spokojen protože konečne snimky jsou stale dobre.Je možne se dozvědět zda vyrobce kodak(jine značky)uvaději životnost,ktera je zavisla na počtu snímku. Je možne si stahnout z intern. str.česky manual do fotoaparatu Z812 IS duvod- dostanu tento fotak ze statu(angl.menu samozřejmě) Děkuji předem za odpověď dle vaších možnosti

    ivan, 29.06.2008 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Můžete někdo porovnat vliv fw. 1.04? Jde mi hlavně o rychlost zaostřování a to především u videa.

    jose, 29.06.2008 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 57, 56, 48 | Vkaz pro Martinu Procházkovou, Pokud chceš opravdu vyřešit problém, s nabíječkou a lion baterií, za méně než 1/2 ceny originalu kompletu Kodak vč. dopr., musíš u své žádosti uvést email. V této kauze nemám obchodní zájem, kontakt však nelze uvést, s ohledem na obchodní profit provozovatele stránek www.megapixel.cz Zdravím všechny podvedené a napálené zákazníky, neodbornýni a špatně vyškolenými obchodníky a prodavači. Karel

    Karel, 23.06.2008 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, dostupnost této nabíječky Vám může zjistit kolega na mailu zbozi@megapixel.cz. V běžné nabídce ji nemáme, takže s ní nemám žádné zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.06.2008 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Zdravím všechny. Tak mám taky tenhle fotáček a jedinej problém byla ta baterka. Nakonec mám alternativu k originální KODAK-KLIC 8000 i s nabíječkou a můžu jen doporučit. Bohužel u nás jsou ty originální dosti drahý, ale na aukru se dá teď najít za docela v pohodě cenu. Hezkej den:)

    Pavel, 13.06.2008 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Zdravím vás. Nemáte někdo informace o téhle nabíječce K8500-C+1 s baterií (Klic-8000). Zajímalo by mne jestli v balení jsou veškeré koncovky do zásuvek? Popřípadě zda je možné si to u nás objednat. Všem děkuji. Zdeněk.

    cendoslav, 13.06.2008 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Pokud chceš vyřešit problém, napiš email adresu na: viz komentář(50)

    Karel, 11.06.2008 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Ahoj, tak jeste neco k tem baterkam ...mam od kodaku Z1285 a problem s bateriema stejne jako mnoho dalsich jak vidim. Primo na strankach kodaku jsou doporuceny baterie kodak Ni-MH KAA2HR, ale taky na tech strankach maji napsano, ze ty nenabijeci baterky so sem dostala k fotaku mely vydrzet 85-100 fotek a pritom se mi tak po 20 vypnul, tak si nejsem jista jak moc se da kodaku verit ...jako nechci od kodaku kupovat za nekolik stovek novy baterky a nabijecku a pak zjistit ze vyfotim par fotek a konec. Nemate nekdo nejaky dobry tip co s tim?

    Lenka, 11.06.2008 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Ještě k příspěvkům o výdrži baterií, kodak dělá nabíječku K7600 i pro z812.

    T.Nedvěd, 09.06.2008 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Ten dock už sem tu objevil (plus3).

    T.Nedvěd, 09.06.2008 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, má konektor pro externí blesk jako stará řada DX 6...? A je kompatibilní s printer dockem ES pro řadu DX(pokud ne, je pro něj nějaký nový termosublimační p.d.)? Děkuji

    T.Nedvěd, 09.06.2008 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, určité sférické zkreslení je běžné, ale na dálku to nemohu nijak posoudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.05.2008 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Fotak od Vas mi dela "rybi oko". Ve vsech rezimech. Nepomohl ani reset fotoaparatu. Po navraceni z reklamace mi bylo receno, ze zadnou vadu nema... tak nechapu...

    Petr Kořán, 23.05.2008 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Ahoj,když mi pošlěš email, sdělím kontakt na kvalitní nabíječku včetně baterie. trin@infohelp.cz

    Karel, 19.05.2008 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Ještě, proč jsem to napsal. Sám pořád uvažuji, že bych ho za Canon vyměnil. A divte se - kvůli pohotovosti. Na Canonu nikdy nevím, co jsem jak nechal nastaveno z minulého fotografování a protože fotografuji zejména s filmovým Pentaxem, nemohu té Canonní filozofii ovládání přijít na chuť. Brání mně v tom jedině možnost použití pořádného blesku (i když pouze 220EX) a nedostupnost právě té nabíječky - nikdo ji nenabízí, resp. nemohu nikoho takového najít.

    relais, 16.05.2008 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    A o něco výše je právě příklad nesprávné informace podané prodejcem. I kdybyste do toho aparátu nacpali NiMh 4x klidně 5000 mAh, neudělá víc fotografií než 50 (vybíjecí křivka). Prostě musíte dokoupit KLIC 8000 a drahou nabíječku. Je to velká škoda, protože i přes názor pana Boušky je to UZ velmi kvalitní, zejména se mu podstatně zvýšila proti předchůdcům rychlost a "s barvami" to Kodak umí velmi dobře. Panasonicu FZ8 je nejméně rovnocenný, ale ten doplatek za "napájení"!!! Vyzdvihnout musím také filozofii jeho ovládání, přestože jej nevlastním, po pěti minutách jsem ho měl "v ruce". (narozdíl třeba od mého Canonu SIS)

    relais, 16.05.2008 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Právě jste o ni přišli.

    Lukáš, 12.05.2008 | Reagovat

  • 46

    Matějček
    Reaguje na 45 | Dobrý den pane Lukáši, Váš komentář byl odstraněn. Věřím, že si Vaší přízeň i nadále zachováme.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 11.05.2008 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, Pedimi, Váš příspěvek jsem odstranil, protože obsahoval odkaz na konkurenci, díky za pochopení. Můžeme nabídnout http://www.megapixel.cz/kodak-akumulator-pro-ls755 -730-mah-kopie-cz1-kopie-cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.04.2008 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Vladimír Mám tytéž zkušenosti s dobíjecími bateriemi 2AA NI-MH. Dle odborníka na digifoto-p. Neffa-čím větší kapacita baterií(2500, 2700 mAh) tím dříve se kapacita vytrácí. Do méhofota KODAK Z650 jsem si zakoupil orig.dobíjecí KODAK Ni-MH Battery Pack KAA2HR(2100mAh),ovšem k nim též dobíjecí KODAK dock pro fotoaparáty. Zatím jsem spokojen. Jinak souhlas se závěrem komentáře (41).

    Vladimír Šerý, Praha 5 , 17.04.2008 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Na obhajobu Kodaku co se týče použitelných baterií bych uvedl, že jsem prošel spoustu zahraničních e-shopů (USA atp.) a všude uvádějí jako druh baterie cituji z jednoho obchodu: Lithium Digital Camera Battery CRV3, Li-Ion Rechargeable Digital Camera Battery KLIC-8000, 2 AA lithium batteries, 2AA Ni-MH batteries (Not Recommended).

    Z toho jasně vidíme, že za tuto částečnou dezinformaci mohou spíš čeští prodejci, protože hrají o cenu, podle níž se většina českých zákazníků rozhoduje. Kdyby uváděli pravdivě, že je přímo výrobcem doporučován jiný typ baterií, cana fotoaparátu by byla někde jinde.

    grimmi, 09.04.2008 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den,také mám dotez k potížím s bateriemi,...vlastním Kodak Z812 IS a k němu mi byli v prodejně doporučeny AA baterie NiMH 2700 a výdrž mého fotoaparátu je zhruba stejná,jako u ostatních nespokojených majitelů tohoto přístroje. Ze zde uvedených komentářů jsem dozvěděla,že u Kodaku Z712 IS se osvědčili baterie KLIC 8000, ovšem nikde jsem se nedocetla,zda se daji pouzit i do meho typu fotoaparatu. Doporuceny druh baterii je opravdu temer nepouzitelny.

    Šárka, 08.04.2008 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, ano, SDHC karty podporuje,takže použití vyšších kapacit by neměl být žádný problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.03.2008 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den,rád bych se vrátil k dotazu na kapacitu paměťové karty.Je možné u tohoto přístroje použít SDHC 4Gb a vyšší?Děkuji.Hezký den

    Radim, 17.03.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    dobrý den..jenom bych se přidal k těm, kteří řeší problém s baterií...na tužkové nabíjecí baterie skutečně asi 30 fotek a dost.... !!!!! je potřeba koupit origo baterku s nabíječkou .. :-(((. Hezký den Petr

    petr, 16.03.2008 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, jako další disk se bohužel nehlásí, musí se nainstalovat software a nebo stahovat fotky tak, jako to už děláte.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.03.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, proč u tohoho foťáku, když jej propojím s počítačem nefunguje přístroj jako samostatný disk, ale musí se fotky stáhnout přes systémovou složku fotoaparáty?

    Petr, 11.03.2008 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, zvuk u videa deformují pouze základní SD karty s rychlostí zápisu cca 6mb/s, ale řešit se to dá rychlejší kartou, například http://www.megapixel.cz/sandisk-2gb-sd-ultra-ii

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Ano, je to přesně tak. A je také chybou Kodaku, že s fotoaparátem nedodává k tomu akumulátoru nabíječk, takže zdánlive levný aparát se prodraží o ní a o poměrně drahý i když velmi kvalitní akumulátor, zejména, když si neumím představit výlet do vnitrozemá Turecka bez záložního. Tak potom se cena toho aprátu zvýší o nějakých 2500.-Kč +-.

    tom, 22.02.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Tak jsem nakonec dal foťáku šanci a zakoupil jsem baterii KLIC 8000, který mi však žádný prodejce k řešení problému nedoporučoval. Moje zkušenosti jsou následující: vyfotil jsem 600 fotek, z velké části s bleskem a neustálým zoomováním a baterie zatím nejeví známky vybití. Takže zakopaný pes je primárně zde. Ovšem myslím si, že bez viny není ani Kodak, protože tuhle zásadní věc nezdůrazňuje, tak že i ochotní prodavači si tuto záležitost neuvědomují (a přitom by z toho mohli mít kšeft)

    Tomm, 16.02.2008 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Ještě oprava - ne CVR3, ale CRV3

    steve, 14.02.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Já bych řekl, že ten fotoaparát je kostruovaný na použití baterií Li-on a to typů CVR3 nebo KLIC 8000. Tužkové baterie jsou podle mě jen nouzové řešení. Podle toho co jsem četl na dpreview.com, tak foťák potřebuje na provoz asi 3V a 2 Nimh baterie mají 2,4V, proto asi tak malá výdrž. S tím Lionem by měl vydržet v pohodě 250-300 fotek. Musí se ale ještě dokoupit kromě akumlátoru ještě spec. nabíkečka.

    steve, 14.02.2008 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    S výdrží baterií mám podobnou zkušenost.Původně jsem použil Nimh 2500 ma/h, následně GP 2700, na doporučení
    odborného prodavače firmy Elektroworld Liberec. Počet snímků se nezvýšil, stále max 15 až 20 snímků.
    12.02.2008 jsem podal reklamaci, že Kodak EasyShare Z812 IS nemá obecně deklarované min. množství snímků,
    na čerstvě nabité baterie doporučené odborným prodavačem prodejce firmy Elektroworld. Fotoaparát se tomto množství snímků vypne. Po opětovném zapnutí se objektiv vysune do pracovní polohy,ale hned se opět vypne.
    Proto jsem podal reklamaci, na odstoupení od smlouvy a podnět České obchodní inspekci v Liberci, že aparát nemá odpovídající obecné vlastnosti t.j. množství snímků cca 200 a víc, na čerstvě nabité doporučené baterie.

    Karel, 14.02.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, četl jsem, že tento foťák nahrává velmi nekvalitní zvuk - úplně ho prý deformuje, hlavně hudbu - máte s tím nějaké zkušenosti? Popřípadě mohl byste to vyzkoušet, díky za odpověď.

    steve, 14.02.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, omlouvám se za překlep, mělo tam být o jednu 0 navíc, tedy přes 200 snímků... :) Pokud jsou Vaše baterky s jistotou v pořádku, je to na reklamaci. Doporučuji ale pro jistotu zakoupit sadu nových článků a vyzkoušet to s nimi...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Používám nabíjecí baterky s vyšší kapacitou GP 2700. I norma "přes 20 snímků" se mi jeví jako zoufale špatná, vždyť co to dnes při digifotu 20 snímků je ... Dokázal bych pochopit, že se Kodak snaží zákazníkům vnutit své vlastní energetické řešení, ale to by pak znamenalo, že s foťákem téměř automaticky dostanu akumulátor a nabíječku. Jenže při dotazech v obchodech prodavači nejsou schopni nabídnout řešení ...

    Tomm, 11.02.2008 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, pokud používáte nenabíjecí baterky, tak je to běžné. Je zapotřebí používat dobíjecí baterie, například http://www.megapixel.cz/ansmann-cam3-4x-aa-2850-ma h, měly by vydržet určitě přes 20 snímků na jedno nabití.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Pár dní jsem majitelem Kodaku Z712 IS a mám naprosto stejné zkušenosti. baterky vydrží tak 10 fotek a dost. Přitom foťák by to jinak nebyl špatný, ALE ... V obchodě mi nebyli schopni poradit co s tím, shánět někde po všech čertech příslušenství, které SNAD MOŽNÁ bude fungovat se mi v dnešní době moc nechce. Co radíte?

    Tomm, 09.02.2008 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý večer,..asi před měsícem jsem si koupila Kodak Z812 IS,...a mám pořád problémy s bateriemi. v obchodě mi přímo k tomuhle fotoaparatu prodali dobijeci lithiove AA baterie,ale vydrz je prakticky žádná,...po par snimcich je konec....vlastne ikdyz je dam do pristroje cerstve nabite,tak mi fotak hlasi slabou baterii...slysela jsem,ze pry problem s fotoaparaty kodak byva,ze poradne funguji jendine na baterie primo od firmy kodak,.. Muze na tom byt neco pravdy? A jek je to s nabijenim? Neni treba vlastni nabijecka od stejneho vyrobce? ...nikde jsem nenasla dost informaci ani o cene techto baterii. Predem moc dekuji za odpoved.

    Káťa_15, 07.02.2008 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, v tomto konkrétním případě se jedná o zkušenost kolegů z prodejny, nicméně já mám zkušenosti s FZ8 a na kvalitu objektivu si rozhodně nemohu stěžovat. Fotoaparátem kameru nenahradíte, protože vzhledem k relativně malé paměti není možno zaznamenat delší záznam. Kvalitativně je ale schopen kameru zastoupit bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2008 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, v případě SD karty je to skutečně maximálně 2 GB, ale SDHC karty se dají použít i daleko větší...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den,
    reaguji na Vaše srovnání tohoto přístroje s Panasonicem FZ8.V recenzi na stankách katalogfotoaparátů..je kodak hodnocen po stránce obrazové kvality jako vynikající.Kresba,ostrost v celém rozsahu atd....Naopak u panasonicu tomu tak nebývá vždy.Je toto Vaše srovnání podloženo osobní zkušeností a srovnáním těchto přístrojů?Názor nezpochybňuji..Usnadní výběr mezi těmito přístroji.Dále se chci zeptat,zda je Kodak s HD video rozlišením schopen nahradit běžnou videokameru s pasivním rozlišením 800 000 pixelů.
    Děkuji

    Bob, 30.01.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaká největší kapacita karty se může u tohoto fotoaparátu použit? Všude na netu když jsem hledal, tak k němu prodávali nejvíc 2 Gb, tak by mě zajímalo zdali je to nějak omezený a nebo ne? díky za odpověď

    Eicco, 30.01.2008 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, bohužel to nemohu srovnat, jedná se o starší přístroje, které už nemáme k dispozici a Z812 IS také nemáme na skladě.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    DOBRÝ DEN,PROSIL BYCH O SROVNÁNÍ TOHOTO FOŤÁKU S KODAKEM DX64 90 A SONY DSC-P8,TEN SE MĚ LÍBÍ ŽE JE MALÝ .KTERÝ Z NICH MÁ LEPŠÍ FOTOGRAFIE.DĚKUJI ZA ODPOVĚD.

    DYČEK, 21.12.2007 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, kontaktujte prosím kolegy z prodejny, mail je info@megapixel.cz. Když uvedete telefonický kontakt, spojí s Vámi i telefonicky a pokusí se pomoci Vám alespoň takto.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, koupila jsem si tento foťák k základně ES dock series 3, když dám foťák do základny, nenabíjí se a pokud chci stahovat fotky hlásí mi to : neznámý typ souboru. Software jsem instalovala dle průvodce instalací a nevím co mám dělat. Foťák nemůžu používat, protože je vybitý do mrtě, stahovat taky nemůžu a jen tady na něj naštvaně koukám. Je to vada výrobku, nebo co to je a co s tím. Děkuji Z. Černá

    černá, 06.12.2007 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, osobně bych si daleko raději vybral FZ8, Kodak je výrazně pomalejší a má horší kresbu objektivu, navíc servis nemá v ČR.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.11.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na Váš osobní názor na tento fotoaparát, hlavně co se týče kvality fotografií, rychlosti fotoaparátu (sériové snímání, čekací doba mezi jednotlivými snímky,...) a i celkového zpracování. Také by mě zajímalo srovnání tohoto fotoaparátu s Panasonicem FZ8. Děkuji za odpověď.

    Š. Janek, 26.11.2007 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, dodává se bez nabíječky, obsahuje CRV3 nenabíjecí, ale dají se použít i AA baterky, samozřejmě nabíjecí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.11.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den, je tento fotoaparát dodáván s akumulátorem (pokud ano jakého typu) a s nabíječkou akumulátoru? Zde jsem se to nedočetla a na konkurenčních serverech se údaje liší.... Děkuji

    jana, 21.11.2007 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, i zde je max. clona f/8. Je to dáno konstrukcí objektivů pro kompakty, jsou prostě moc malé a při menším clonovém otvoru by již docházelo k znehodnocení kvality obrazu. U výměnných objektivů je to jiné, jsou daleko větší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký má tento KOKAK rozsah clony. A dále bych chtěl požádat o vysvětlení jak je to s rozsahem clony u digitálních fotoaparátů.V kategorii kompaktů v ceně cca 10 000 Kč je clona většinou x až 8 max. 11. Jaký má vliv například na hloubku ostrosti, atd?A proč ji téměř žádný výrobce u digitálních fotoaparátů, snad kromě PANASONICU A FUJIFILMU neuvádí?Je vliv rozsahu clony na kreativitu fotografie jiný u digitální fotografie než u analogových přístrojů?U zrcadlovek je rozsah clony většinou x až 22. Děkuji za odpověď.

    L. Míšek, 19.11.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, korekci hledáčku nemá, servis je v Maďarsku. Příslušenství záleží na nabídce velkoobchodů, takže v tomto ohledu se nic nemění.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Víte už, prosím, zda má korekci hledáčku? Viz otázka Reaguje na 1 |
    A jak je to se servisem, zastoupení Kodak bylo, mám dojem, v ČR zrušeno. V souvislosti s tím: dostupnost příslušenství?

    tom, 09.11.2007 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, já bych dal přednost asi Canonu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi Canon SX100 a tímto fotoaparátem,který byste mi doporučil spíš a proč? Děkuji

    tea, 25.10.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, ano, češtinu má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.10.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den má tento fotoaparát české menu. Děkuji.

    václav, 16.10.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, zatím ještě nevíme, ještě se neprodává.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dá se, prosím, zjistit, zda má ten aparát dioptrické seřizování hledáčku (pro mě velmi důležité). Děkuji

    tom, 31.08.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím