Leica S2 Komentáře k Leica S2

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (30 - 1)

  • 30

    Avatar
    ...jo a zdravím "Martina", on to napsal stručně, já to rozvinul pro ty hloupější, co chtějí volit "Paróóóbka" Lidé, BDĚTE!!!!!!!!!!!!!!

    Mirek, 24.04.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Vážení, nikdy nikam nepíši, tedy u nás, protože podobné nesmysly a ještě zpravidla plné gramatických chyb o znalostech oboru ani nemluvím...Ale teď dělám výjimku. Prosím, abych mohl mít názor, musím mít znalosti, vzdělání...: Takže: Pro ty zatvrzelé a nevzdělané...nesrovnávejte nesrovnatelné, skutečně je to Ferrarri mezi samohyby!!! A kdybych měl udělat posloupnost výstupní kvality, opět musím upozornit, srovnávejte nejen velikost čipu, ale i jiné parametry...velikost pixelu, odstupy šumu, barevná podání atd atd... A už vůbec ne film, jehož kvalita navíc za posledních 6-7 let šla výrazně dolů!!! Jelikož jsem asi jedním z mála, kdo skutečně s velkoformátovou fotografii v praxi pracuje (rozuměj TŘI METRY A VÍCE VE FOTOKVALITĚ Z POZOROVACÍ VZDÁLENOSTI CCA 40CM), považuji všechny tyto nesmysly zde, za bláboly. Ještě poznámka: Co je lepší, Nikon nebo Canon...odpověď" co komu je sympatičtější a co komu lépe sedne do ruky, toť můj soud, pro mě Nikon. A zdali středoformát digi (Hasselblad, Phaseone) nebo trochu menší Leica S2 versusus film...Tak vážení ANI NÁHODOU FILM!!!!!!!!!!! A kdo vede?? Pro mě Hasselblad! Důvodem je především kvalita výstu, ale i systémovost, ergonomie... Moje vlastní a naprosto nejobjektivnější testy. 39M...výrazne lepší rozlišení, než film 6x9, blíží se 9x12! A 50M jej se značnou rezervou překračuje. Co přinese 60M se uvidí, v současnost je to skvělý čip Kodak. Podotýkám, ani jeden, tedy Hasselblad ani PhaseOne nejsou pro klasickou reportáž tak pohodlné, jako FF přístroje, taky k čemu, do těch plátků? Vždyť ŤI mnozí sklíčkaři co fotí do JPGu, by s tím ani nedokázali pracovat... A Leica S2? Ideální přístroj pro dobré fotografy do prestižních časopisů módy, sportu...někde se můžou všechny tři kategorie prolínat, sám bych to uvítal. Pro neznalé uvádím, že na veškeré zpracování od velkoformátové klasiky, tedy laboratoř, až po velkoformátové digi, tedy studio, příprava, tisk, jsem nikdy neměl prostředníka, proto jsem si dovolil všechny své názory zde prezentovat, mám je ověřené. Mirek

    Mirek, 24.04.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 18 | zdravim kolego, pomatený dotazy-nedotazy některých jedinců jsou fakt mazec, držim palce a pevný nervy:))

    Martin, 29.09.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 25 | kluku jeden pentaxáckej, srovnáváš hrušky s jablkama:)DSLR v podání S2 je fakt jinej sport na trochu jiným hřišti:))

    Martin, 29.09.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Mě se S2 líbí. To srovnávání s Hasselbladem, nebo s jinými SF se nabízí, ale je třeba také brát v úvahu, že toto je ještě navíc autofokus a objektivy jsou vybaveny navíc centrální závěrkou, pro lepší synchronizaci s bleskem. Myslím proto, že i pro reportáže bude velice dobře použitelný. Ta cena, to je jiná věc. Však Leica M8 a teď Leica M9, také nejsou za hubičku. Josef.

    Josef, 28.09.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Nemám tušení, "co to dělá", ale vzhledově je pěkný, cena... také "pěkná". Jenom by mě zajímalo, kdo vymyslel těla, která zepředu a zezadu vypadají jako pyramida?! Ještě k té ceně: Hodně dobrou kinofilmovou zrcadlovku (používám Pentax Z1p, MZ-S) koupím (samozřejmě jako bazarovou) za 4 000,- Hodně dobrý hledáčkový přístroj (používám Konica Hexar AF)koupím za 6 000,- "Jednoduchý" hledáčkový přístroj (používám Leica M6) koupím za 25-30t. A to si ještě myslím, že jsem nekoupil špatně!!! Hodně dobrý středoformát (používám Pentax 67II) koupím za 15-20t. S2 je tedy za cca dvacetinásobek bazarové ceny opravdu špičkového SF. A teď bych ještě potřeboval vědět, zda existuje někdo nebo něco, co by mě přesvědčilo, že kvalita výstupů (technicky!) z S2 bude korelovat s cenou a zda dobrý (filmový) středoformátník nebo dobrý "fulframovník" opravdu "poskočí vpřed". Ale je to jenom meditace...

    Pentaxista, 23.09.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 22 | na amozonu ho maj za 27,995.00 dolaru http://www.amazon.com/Leica-Interchangeable-Sapphire-Platinum-Service/dp/B002NPCJ0Y/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=photo&qid=1253529530&sr=1-1

    impetigo, 21.09.2009 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, to zatím ještě nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.09.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Konečně pořádný fotoaparát a ne stále tyhle šunty Canon Mark II a III a Nikon D3x s titěrnými čipy. Bude do Vánoc k prodeji? Nutně ho potřebuji.

    ati.tom, 08.09.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Oprava: Podle názvu fotky to teda není z Leiky, ale rozlišení je stejné.

    Jakub Hostinský, 26.07.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Tak sem trošku pogoogloval a tu je nějaká fotka z toho přístroje: http://www.profifoto.de/kameratests/phaseone_p45/phaseone_p45_model.jpeg Asi se bude dýl načítat. Je to fakt špica, portrét a je na něm perfektně vidět duhovka - myslim v oku to barevné. Dle mého názoru vysolit za takto těžkopádně vypadající přístroj tolik eur je šílenství - no řekněte - není lepší si za pár tisíc (našich) koupit analogovou zrcadlovku? Myslím že pracnost s jakou někdo nastaví správnou expozici je na analogu jen nepatrně větší. zato ale kvalita fotek taky.

    Jakub Hostinský, 26.07.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Tak tohle jsou, pane Bouška, přesně ty příspěvky (16 a 17) které bych hned mazal. Nejsou ani k věci, ani vtipné a hlavně nejsou vůbec důstojné, s ohledem ke kvalitám tohoto výrobku. Prosím mažte, nestojí zato to číst.

    jirka, 16.05.2009 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, obávám se, že Váš dotaz vůbec nechápu...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.05.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    zatim to tak trochu vypada jako takovy ,,nenarocny,, klamani spotrebitele... treba jak s formatem 4/3 clovek by rek mensi cip mensi telo... ale olympus se zatim nevytahl,,,, to na tom je lip panasonic... nebo nikon...

    marta ct, 02.05.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    takze, esi to chnapu dobre tak, esi to ma ccd tak ma skutecny rozliseni kolem 12,5mil.bodu a esi ma cmos tak asi 9,3???????? nemislim jednotlivy rgb nebo rgbg body ale body kery zachytej kompletni svetelnou informaci...??????? nebo uz to je prepocitany? nebo to je neco jak kdyz si koupim laciny 100wattovy repraky a zapojim je na 100wattovej zesilovac a z tecch repraku se jen zakouri... protoze nemaj max. zatizeni 100 wattu ale ta stovka je jen nakej vypoce kerej toho o hudebnim vykonu moc nerekne...? protoze hluk se nemeri ve wattech ale v dB a misto tech wattu by tam mel spis bejt akustickej tlak v dB treba na 1 metr...?????? ale to asi neee, takhle by se to lip prodavalo... stejne to asi moc kupujicich ani nevi jako ja... tak jak to teda je???? dik za (vycerpavajici odpoved...):)

    marta ct, 02.05.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Ano, souhlasím plně s tímto názorem, ačkoliv fotky z nové Leiky jsem zatím neviděl, takže nemám žádné srovnání. Rovněž si ale nemyslím, že by se v dohledné době z S2 stala široce rozšířená kamera pro studio, nebo dokonce reportáž. Bude to taková Bugatti Veyron mezi foťáky, sběratelský kousek pro fajnšmekry a snoby, čímž ale neříkám, že by se mi nelíbila. Naopak!

    Jirka, 22.02.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 6 | Neřekl bych na absolutní špičku, ale spíš mezi absolutní špičku. Ve studiu však stále platí Phase One, Hasselblad ... Osobně nevidím moc důvod, proč by si to měl nějaký profesionál koupit. Jinak je to ale rozhodně hezký avšak předražený přístroj. Mimochodem středoformátové zrcadlovky dělá tuším Mamiya.

    Jaga, 14.02.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Sem zvedav diky :)

    zdendas89, 05.02.2009 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, pokud ho někdy budeme mít na skladě, určitě ho vyzkoušíme... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    A dockame se taky treba fotek na ukazku? :-) dekuji

    zdendas89, 03.02.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dokud neprohlédnu plnoformátovou fotografii, nebudu komentovat. Střídmost ovládacích prvků se mi ale líbí.

    Winterschlag, 14.01.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Tomu já říkám hračička pro fajnšmekry :p

    Petr, 09.01.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Zacnu na ni taky setrit, bude to neskutecna bomba...mam duchod 10/mes, takze cca....za 75 mesicu, na ni budu mit, kdyz nebudu jist a budu bydlet pod mostem...:-))))

    sys, 24.12.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 5 | Cenový odhad je 20.300 Euro, což je 30.000 USD. Takže zájemci, pod půl melouna tělo nebude!

    Jirka, 25.11.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Vskutku převratný foťák. Parametry středoformátu v těle zrcadlovky je rozhodně lákavá představa nejen pro segment umělecké fotografie. Leica se s touhle kamerou vrací zpět na absolutní špičku.

    Jirka, 25.11.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Leica ohlásila cenu za tělo, přibl. 20 000 USD, myslím, že losos to řekl správně :) a ty skla taky asi nebudou za hubičku :D

    David, 19.11.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, spíš mám pocit, že z příštího... :) Rozhodně to není přístroj pro reportéry, kteří potřebují rychle měnit nastavení. Minimum ovládacích prvků myslím vůbec nevadí, právě naopak.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.10.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    udajne je to snimac CCD asi o 50% vetsi nez full frame. jen me zarazi ta stridmost ovladacich prvku, je tento fotoaparat opravdu z tohoto stoleti? nebo aspon minuleho? :-)

    slávek, 14.10.2008 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    HMMM??? TO UZ MEL ZACIT SPORIT DEDA :-)

    Petr, 03.10.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    "Starting in January 2009" Leica Camera AG

    LosLosos, 25.09.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím