Marumi polarizační cirkulární filtr 67mm Komentáře k Marumi polarizační cirkulární filtr 67mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (37 - 1)

  • 37

    Bouška

    Reaguje na 36 | Dobrý den, ano, krytka nasadit jde. Raději bych ale doporučil kvalitnější B+W polarizační cirkulární filtr MRC 67 mm.  

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.11.2012 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, vlastním Canon EOS 500d s objektivem Canon EF 70-200mm f/4,0 L USM a chtěla bych si pořídit pol. filtr. Bude tento vyhovující nebo mi doporučíte něco jiného? A dá se na něj nasadit krytka? Děkuji za odpověď.

    Ilona, 26.11.2012 | Reagovat

  • 35

    Bouška

    Reaguje na 33 | Dobrý den, pokud vím, tak přední závit u objektivu 18-105 je 67mm, takže tento filtr použít půjde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.08.2012 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    opravuji, 18-105 má vlastně průměr také 67mm, takže by měl pasovat ?

    Michal, 12.08.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, prosím o informaci, zda tento polarizační filtr o průměru 67mm bude pasovat např. na 18-105 Nikon který má průměr 68mm.Nenašel jsem nikde u Vás totiž žádný filtr přímo pro Nikon.

    Michal, 12.08.2012 | Reagovat

  • 32

    Tkáč

    Reaguje na 31 | Dobrý den, Potřebujete jen jiný průměr, konkrétně 52mm. A z amatérské kategorie doporučuji tento,

    http://www.megapixel.cz/akira-polarizacni-cirkularni-filtr-hmc-52-mm

     

     

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 25.05.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych si pořídit polarizační filtr na foťák, Nikon D40 s objektivem 18-55 mm a nevím, jaký by byl nejvhodnější, ale také finančně nejdostupnější :-)(max. do 1500 kč).Děkuji předem :-)

    Jakub, 25.05.2012 | Reagovat

  • 30

    Lukeš

    Reaguje na 29 | Dobrý den, krytka objektivu se nasadit dá. Jemná viněta na otevřenou clonu se projevit může.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2012 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den.Chtěl bych tento filtr používat s objektivem Nikkor 18-105mm VR.Má otázka zní jestli bude na největším ohnisku vinětovat a jestli se dá na něho nasadit krytka objektivu.Mockrát děkuji za odpověd.

    martin, 29.02.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, potřeboval bych se zeptat, zdali si myslíte, že tento polarizační filtr je vhodný pro Nikon D90 s objektivem Nikkor 18-105? Jsem amatérský fotograf a v dohledné době neplánuju pořizovat jiný objektiv. Děkuji.

    Robotnik, 06.07.2011 | Reagovat

  • 27

    Lukeš
    Reaguje na 26 | Dobrý den, kvalitnější je ten s označením DHG. Má lepší antireflexní vrstvy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.06.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, je kvalitativní rozdíl mezi tímto filtrem a http://www.megapixel.cz/marumi-polarizacni-filtr-dhg-c-pl-67-mm. Případně jaké hlavní rozdíly mezi těmito filtry jsou. Předem děkuji za radu.

    Jaroslav, 08.06.2011 | Reagovat

  • 25

    Lukeš
    Reaguje na 24 | Dobrý den, sluneční clona na filtry nasadit jde. Myslím že pro tuto třídu fotoaparátu je značka Marumi optimální. http://www.megapixel.cz/marumi-uv-filtr-67-mm

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.03.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den,chtěl jsem vás poprosit jestli mně může někdo poradit jaky použít uv filtr a polarizační filtr na Nikon D3100 + 18-105 mm VR filtry budu používat pouze pro amatérské učely takže mne stačí nějaka střední třída. Půjde na ty filtry použít sluneční clona?Předem děkuji za radu.

    Jan Lucillius, 29.03.2011 | Reagovat

  • 23

    Lukeš
    Reaguje na 22 | Dobrý den, polarizační filtr by částečně pomohl, ale jde spíš o zvýšení kontrastu snímku než odfiltorvání inverze.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, jaký je potřeba filtr na odfiltrování inverze, oparu. Děkuji za radu.

    Zdenek Popp, 01.03.2011 | Reagovat

  • 21

    Lukeš
    Reaguje na 19 | Dobrý den, děkujeme za Vaše praktické postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 20

    Lukeš
    Reaguje na 18 | Dobrý den, děkujeme za Vaše praktické postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 17 | No, v zásadě máte pravdu, ale dnes se běžně prodává třeba nový Nikon D3100 se seťákem 18-105/3,5-5,6 DX VR. Cena objektivu je okolo 7-mi tisíc, mám ho doma a vyzkoušel jsem na něm 3x CPl a několik kamarádů fotoamatérů hodnotilo výsledky. Uvedený objektiv na těle D3100, 1x B+W C-POL MRC, 1x Marumi DHG Super CPLD a 1x Hoya HMC Super. Foceno ze stativu za standartních a stejných světelných podmínek, na výstupu nebylo možno poznat, který snímek je přes který CPL. Kresba a ostrost na obou koncích objektivu byla bez rozdílů včetně polarizačního efektu. Pouze jsme se přeli, stejně jako všichni "odborníci" v takovýchto diskuzích, zda některý mírně nemění barevné podání. Někteří byli "HOT" a druzí "ČEHÝ". Zakže taky zřejmě stejné. Závěr? Všechny tři filtry daleko převyšovali možnosti tohoto setového, ikdyž velice slušného, objektivu od Nikona. Pouze ceny filtrů byly docela rozdílné. A dnes už ani Marumi není nic moc laciného. Souhlasím, na objektiv za 150tisíce je třeba něco podstatně lepšího, než je B+W. Když použiji analogii z elektroniky, že "přenosový řetezec je tak kvalitní, jak kvalitní je jeho nejhorší článek", tak se zdá, že na tento setový objektiv by byl filtr B+W s jeho cenou stejný nesmysl, jako pořizovat nejlepší zvukovou aparaturu pro výstup z běžného rozhlasového přijímače. Jó, když ho vyměníme na digitální DVD, to je jiná. Proto pokud někdo neplánuje v budoucnu koupir docela drahý a hlavně světelný objektiv a spokojí se s kvalitním seťákem, bohatě postačí i méně než 1/2 nákladů špičkového B+W.

    Ivico, 09.02.2011 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Pane Bouško, možná je tohle diskuzní vlákno již poněkud staré, ale ani před časem nebyla pravda to, co tady uvádíte. Věta: "B+W jsou určeny i pro profesionální použití na špičkových objektivech a vyhovují těm nejnáročnějším měřítkům, zatímco Marumi jsou určeny právě pro nenáročné amatérské využití" je docela nesmysl. Pokud se kouknete na uvedenou stránku s testem asi 20-ti polarizačních filtrů zvučných výrobců a umíte "engliš", dozvíte se věci!!! Ani v tabulce celkového hodnocení kvality není jednoznačné, že B+W jsou třída a potom snad Hoya a Tiffen, jěkde za nimi snad Marumi. Naopak Marumi šlapou B+W slušně "na paty" a snadno poráží značku Hoya. Upozorňuji, že Fujiyama je také Marumi!!! Třeba věhlasný Tiffen a Heliopan propadly na celé čáře. V první 5-ce je ještě jedna dobrá Sigma DG. Ale CPL Marumi jsou daleko levnější, od B+W i více jak o 50%. V tabulce poměru výkon/cena již je všechno "postavené na hlavu" a Marumi poráží téměř celé startovní pole. Marumi DHG Super Circular P.L.D je podle testů ze všech CPL nejlepší volbou, ikdyž s nim je na prvním místě B+W Slim KSM C-POL MRC, u kterého se ale v testech zjistilo, že je vlastně lineární oproti všem popisům C-PL na filtru i obalu. A za 1x takovou cenu oproti Marumi. Potom si vybírejte špičkovou značku za moc peněz. Zajíc v pytli. Odkaz: http://lenstip.com/115.4-article-Polarizing_filters_test_Results_and_summary.html

    Ivico, 09.02.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Myslím, že ste se tady vynechali základní hledisko, a to na jakém ohnisku chcete polarizační filtr použít, Pokud fotíte bez přiblížení, vystačí vám levnější fitr, ale jakmile začnete přibližovat , kvalita výsledné fotky se začne výrazně snižovat ( jednoduché, čím větší zoom, tím menší plocha filtru je použita , a tedy je vyžadována větší kvalita filtru ) ., Tedy ty levnější objektivy s velkým rozsahem zoomu , např 18 - 120mm , vyžadují ty dražší filry ., jinak je třeba vždy při zoomování ten pol. filr sundat.

    Mouti, 11.08.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Aby bolo konecne jasne ako to s tou kvalitou filtrov je. http://www.lenstip.com/115.4-article-Polarizing_filters_test_Results_and_summary.html

    hombre, 05.07.2010 | Reagovat

  • 15

    Lukeš
    Reaguje na 14 | Dobrý den, samozřejmě firmy Hoya nebo B+W dělají kvalitnější filtry, ale jsou samozřejmě dražší. Pokud nechcete do filtru moc investovat stač samozřejmě i od Marumi.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den p. Bouška. Mám objektiv Olympus 14-54 II. Doporučil by jste mi tentzo polarizační filtr nebo mám zakoupit nějaký jiný? Předem děkuji za odpověd.

    Pavel, 13.05.2010 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, osobně se řídím zásadou, že kvalitnějším filtrem nikdy chybu neuděláte... I když PL filtr pohlcuje světlo, můžete s ním udělat i světlý snímek bez nejmenších problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.04.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, mám stejný problém jako zde lidé přede mnou stále se rozhoduji jestli koupit marumi či B+W? kolega má marumi a je s ním velmi spokojen, říká mi, že by si zbytečně nekupoval drahý filtr, když nemá profesionální objektiv, za 50 000kč a víc, že na ty naše objektivy to bohatě stačí. ja mám nikon D60 s objektivem 18-105 VR co poradíte na tento set? a ještě jeden dotaz s filtrem se nedá pořídit stějně světlý snímek či ještě světlejší jako bez nej? fotka bude vždy tmavší? děkuji moc za radu s přáním pěkného dne Zdeněk

    Zdenek N., 20.04.2009 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, síla efektu závisí na směru světla, jinak ale tento filtr pohlcuje světlo, takže když ho nasadíte, vypadá scéna celkově tmavší. Dají se s ním ale s úspěchem fotit i tmavé scény, nen bude použito delšího času.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den,mám otázku ,zakoupil jsem tento filtr a zdá se mi že jeho síla efektu je příliš silná.Př:obloha se mi dosti zatmavuje at točím s filtre jak chi výsledek je skoro vždy stejný,a fotka je dosti tmavá a ještě se chci zepta tímto filtrerm se asi nedají fotit tmavší scény,vidte.Asi jen scény za dobrého světla,Děkuji moc za radu a přeji hezký den

    Karel, 15.02.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Filtry Maromi jsou dle mého názoru taky kvalitní,je to od kusu. Auta či jiné spotřebiče téže značky jsou taky rizdílné. Já osobně jsem s MARUMI spokojen.

    Šácha A., 05.11.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, ano, plastová krabička.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.08.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, je součástí balení nějaký ochranný obal či pouzdro? Děkuji Vám za odpověď. EP

    Eduard Perski, 18.08.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Polarizák značky Marumi už bez sebemenších obrazových problémů používám víc než 2 roky a nemůžu souhlasit s tvrzením že se jedná vyloženě o nekvalitní produkt.. Je to ale bohužel v rámci nižší cenové kategorie vždy otázka jednotlivého kusu.. Pokud tedy hluboko do kapsy, pak tedy klidně zvolit a případný nekvalitní kus lze přeci bez problémů reklamovat..

    tomas, 07.08.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobry den panove,pokud mohu vstoupit do Vasi diskuse stran kvality CIRC-PL filtru,tak musim jednoznacne souhlasit s panem Bouskou. Ja osobne mam Nikon D70 a k nemu mimo jine prave zminovany Nikkor 18-70DX . Rozhodne bych tento objektiv nepodcenoval, jeho obrazova kvalita je vyrazne vyssi, nez porizovaci cena nemluve o cene v setu s telem fotoaparatu. Tak. A ted k filtrum - sam jsem si prosel (a bohuzel take prodelal) nakupem levnych filtru. Prvni byl ochrany MARUMI UV, ktery jsem hned po 2 mesicich prodal a koupil B+W UV. Rozdil byl obrovsky - B+W poskytlo lepsi otrost a kontrast a navic zmizely odlesky, ktere jsem pri pouziti UV MARUMI mel na snimcich. Druhou pitomost jsem udelal s polarizacnim filtrem. Koupil jsem z financnich duvodu opet MARUMI CR-PL za 1.700,- Kc. Po roce foceni, jsem zjistil, ze tento filtr realne rozmazava snimky a mnohdy jsem snimal radeji bez polarizaku, ktery viditelne ubiral rozliseni. Ted jsem si poridil sice drahy B+W CIRC-PL MRC za 2.990,- Kc a fotim s nim neustale, protoze je to nesrovnatelny prinos pro snimky - z toho je videt, ze Nikkor 18-70DX si rozhodne zaslouzi kvalitni filtry, byt jsou silene drahe - za objektiv podobnych kvalit bychom totiz mohli dat klidne 25.000,- Kc a tak ma rada zni: pokud polarizacni filtr, tak jedine B+W, nebo radeji snimat bez polarizeru.
    Zdravi Petr Lonek.

    Petr Lonek, 26.07.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Řekl bych, že jste to vystihl docela přesně... Já bych doporučil B+W, mám obě značky a s B+W nebyly NIKDY žádné problémy, ale o Marumi to říct nemůžu...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    No, spickovy objektiv nemam, pouzivam Nikkor 18-70 mm F3,5-4,5G AF-S DX. Ted jde jenom o to, jestli horsi objektiv + horsi filtr nerovna se uplne hrozne fotce (zamerne prehanim). Naproti tomu horsi objektiv + spickovy filtr nerovna se fotce v kvalite objektivu. Diky.

    Jaromir, 22.05.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, polarizační folie je vždy umístěna mezi skly, to je naprosto standardní. A jde právě o to, s jakou přesností jsou ta skla vyrobena a aretována tak, aby byla naprosto planparalelní a nedocházelo tak k nežádoucí ztrátě kvality. Filtry B+W jsou určeny i pro profesionální použití na špičkových objektivech a vyhovují těm nejnáročnějším měřítkům, zatímco Marumi jsou určeny právě pro nenáročné amatérské využití. Pokud nepoužíváte výkonné objektivy, je pravděpodobné, že byste rozdíl asi ani nezaznamenal... ani špičkový filtr samozřejmě nijak nezlepší kvalitu objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobry den pane Bousko. Procetl jsem komentare, ktere jsem zde k pol. filtrum objevil. Rozhoduji se mezi timto Marumi a B+W bez MRC. Z Vasich odpovedi jednoznacne vyplyva, ze vzhledem ke kvalite provedeni i nasledne obrazove kvalite doporucujete B+W. Ja se ptam, jak velky je ten rozdil v obrazove kvalite. Nejsem profesional a o penize mi jde v tomto pripade take (je tam cca 1000,- rozdil). Jak hodne je postrehnutelny ten rozdil - je napr. mensi ostrost, nebo ja nevim, co jeste... Obchodnik v kamennem krame mi take rikal, ze filtry Marumi maji pol. vrstvu mezi skly, coz je na cisteni take plus. Vzhledem k tomu, ze bych si pripadne bral B+W bez MRC, nevim, zda bych se nevystavil nejakemu cisticimu problemu.. Zase jedno dilema :) Ale dekuji za Vas cas k odpovedi.

    Jaromir, 22.05.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím