Metz blesk MB 44 AF-1 digital pro Nikon Komentáře k Metz blesk MB 44 AF-1 digital pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (92 - 1)

  • 92

    Maxant

    Reaguje na (91) | Dobrý den, je nutné kontaktovat prodejce v době záruky, nebo servis AWH pro pozáruční opravu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.02.2016 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz týkající se opravy tohoto blesku. Po celodenním focení (cca 500 snímků na svatbě) jsem až večer při focení zjistil nepříjemný zápach z blesku, který ale stále fotil, stále fungoval, ale došlo mi, že už "má dost" a tak jsem ho cca půl roku nepoužil. Pravděpodobně špatný kontakt, resp. spálení. Po delší odmlce jsem jej opět vyzkoušel a stav trvá. Můžete prosím poradit, zda je možná nějaká oprava, či máte zkušenosti, jak postupovat, chci jej dále používat. Děkuji Visna J.

    Jakub Višňa, 08.02.2016 | Reagovat

  • 90

    Maxant

    Reaguje na (89) | Dobrý den, musíte mít tento odpalovač. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.02.2016 | Reagovat

  • 89

    Mašek

    Dobrý den, zakoupil jsem tento blesk (Metz blesk MB 44 AF-1 digital pro Nikon) a nevím jak ho odpálit na dálku pomocí Nikon 3100. Můžete mi poradit?

    Milan Mašek, 01.02.2016 | Reagovat

  • 88

    Maxant

    Reaguje na (87) | Dobrý den, rozhodně doporučuji odpalovač. Je to spolehlivjejší. S TTl odpalovačem je pak docela slušný blesk tento Nissin D700 Air . Díky TTl lze nastavovat výkon na dálku. Nemusí se běhat přenastavovat blesk. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.07.2015 | Reagovat

  • 87

    Gál

    Dobrý den, chtěl bych pořídit blesk na focení portrétů v exteriéru, mam D7100 a blesk by byl v softboxu 60x60 (80x80cm), takže dotaz by byl jestli tento blesk odpálim na dálku pomocí fotoaparátu nebo zda potřebuju ještě přijímač/odpalovač ( jde o focení někde venku na menší vzdálenost ) popřípadě nějakej jinej nápad na přenosné světlo ven, děkuji a pěkný den

    Petr Gál, 29.06.2015 | Reagovat

  • 86

    Maxant

    Reaguje na (85) | Dobrý den, no to může být obojí, ale spíše bych řekl vada. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.06.2015 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den, mám takový problém. Po zhruba pěti bezproblémových focení s tímto bleskem, přestal blýskat. I když jsou baterky plně nabité. Zapne se, dvakrát odblýskne a konec. Svítí vždy jen ikona zvoleného režimu, ale dál nereaguje. Ať už připojený k fotoaparátu (Pentax K-30), tak i mimo. Je to vada nějaká blesku nebo dělám něco špatně? Předem děkuji za odpověď.

    Denisa Dybalová, 04.06.2015 | Reagovat

  • 84

    Maxant

    Reaguje na (81) | Dobrý den, ano je tomu opravdu tak.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.02.2015 | Reagovat

  • 83

    Maxant

    Reaguje na (82) | Dobrý den, ano máte pravdu je tomu tak. Mělo tam být "měření TTL dle druhu systému"  Děkujeme za upozornění nechám to opravit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.02.2015 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den, tento blesk je pro nikon. V popisu je systém měření expozice blesku E-TTL- / E-TTL-II flash mode. Myslel jsem, že E-TTL používá Canon a i-TTL Nikon. Můžete mi, prosím poradit s rozlousknutím tohoto oříšku? Moc děkuji. Kobr.

    Daniel Kobr, 25.02.2015 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se optal na jednu věc. V manuálním nastavení jdou hodnoty 1/1, 1/2, 1/8 a 1/64. Ale je možné nastavit i mezihodnoty (-+ 0,3 a 07)? Či jsou pevně dané jen tyto čtyři nastavení?

    Michal Horna, 24.02.2015 | Reagovat

  • 80

    Korč

    Reaguje na (79) | Dobrý den, kompatibilní je, dosvit není daný, lze jej vypočítat podle vzorce GN (směrné číslo) = vzdálenost × clona , přičemž udané GN je 44 a počítá se s ISO100

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.02.2015 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobry den, je tento blesk kompatibilni s Nikonem D5100 ? Kolik metru ma dosvit ? Dekuji.

    David Sykora, 24.02.2015 | Reagovat

  • 78

    Vacek

    Reaguje na (77) | Dobrý den,
    tento blesk je plně kompaktibilní s Nikon D90.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.02.2015 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je blesk kompatibilní s foťákem Nikon D90? Mockrát děkuji!

    Michaela Kmecová, 03.02.2015 | Reagovat

  • 76

    Maxant

    Reaguje na (75) | Dobrý den, fungovat by měli. Ale bohužel nedokážu odhadnout jestli tam bude nějaké omezení. F80 má stejnou patici jako dnešní modely. Ale bylo by dobré to raději vyzkoušet.  Máte možnost se zastavit na prodejně s aparátem. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.01.2015 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den nechal jsem si po dlouhé době opravit mou letitou kinofilmovou zrcadlovku Nikon F-80 . Budou na ní fungovat dnešní digitální blesky ? Pokud ano tak s jakými omezeními . Děkuji .

    Míra, 21.01.2015 | Reagovat

  • 74

    Korč

    Reaguje na (73) | Dobrý den, ano je.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 06.01.2015 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je blesk kompatibilní s foťákem Nikon D300s? Děkuji!

    Michaela Kmecová, 06.01.2015 | Reagovat

  • 72

    Bouška

    Reaguje na (71) | Dobrý den, rozdíl je především v kompatibilitě. Originální blesk Nikon SB-700 funguje daleko spolehlivěji, což u neoriginálního blesku bohužel není možné plně zaručit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2014 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi blesku. Chtěla bych se zeptat zda je kompatibilní tento blesk s Nikonem d5100 ? A jaký je rozdíl v tomto blesku zn. Metz se stejnou značkou za 6.500,- Kč? moc děkuji. L.

    Lenka P., 10.12.2014 | Reagovat

  • 70

    Bouška

    Reaguje na (69) | Dobrý den, bohužel to momentálně nemohu ověřit, ale podle popisu by měl bezdrátový odpal fungovat v režimu Slave. Tedy pouhé odpálení záblesku bez TTL řízení intenzity záblesku. 

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2014 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den, dle komentářů níže a popisu zboží mi teda není jasné, zda konkrétně u tohoto Nikon modelu funguje režim dálkového odpalování zábleskem?? Trochu se do toho zamíchal Canon a já teď nevím, kterou funkci jste teď řešili. Děkuji

    vladek, 05.12.2014 | Reagovat

  • 68

    Maxant

    Reaguje na (67) | Dobrý den, opravdu jsem to ještě  zkoušel a nepovedlo se mi to také odpálit. Opravdu umí jen pokud je to verze pro canon, tak se na Slave odpálí. Pokud je pro Nikon nelze ho odpálit na slave Canonem.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.11.2014 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Reaguje na (65) | Německý manuál a google překladač mi píše toto: V režimu slave blesk podporuje je také bezdrátový Nikon vzdálený systém a kompatibilní s Nikon "Advanced Bezdrátové osvětlení "systém. To znamená, že jeden nebo více pomocný blesk jednotky lze dálkově ovládat z master (v závislosti na modelu fotoaparátu) blesk na fotoaparátu (např. MECABLITZ 58 AF-2N digitální), nebo z kamery master. Slave blesk 44AF-1 je vždy nastavena na otrok Group a všechny vzdálené kanály 1, 2, 3 a 4

    Daniel Kobr, 20.11.2014 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na (65) | Tak v tom případě mi nefunguje jak má. Děkuji.

    Daniel Kobr, 20.11.2014 | Reagovat

  • 65

    Maxant

    Reaguje na (64) | Dobrý den, no mělo by se jen nastavit 

    • E-TTL remote mode (slave mode)
    • a poté by to mělo být odpáleno zábleskem. Další nastavení není nutné. Záblesk musí blesk vidět, snímač má na přední části, ale nemělo by to mít nijak extra vliv, pokud není blesk např za rohem.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.11.2014 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (61) | Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak se nastaví odpalení blesku jiným bleskem. Předpokládám že nastavením na Slave, ale blesk se mi prostě neodpálí. Ani nevím kde má blesk snímač světla. Díky.

    Daniel Kobr, 17.11.2014 | Reagovat

  • 63

    Korč

    Reaguje na (62) | Dobrý den, ano, lze.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 12.08.2014 | Reagovat

  • 62

    Ježek

    Dobrý den, lze zaručit plnou a bezproblémovou kompatibilitu tohoto blesku s tělem Nikon D7000 ? Děkuji.

    Tomáš Ježek, 12.08.2014 | Reagovat

  • 61

    Michalík

    Reaguje na (60) | Dobrý den, ano pomocí dalšího blesku bude možné blesk odpálit, jen to má trochu nevýhzodu v tom, že si bleskem, který budete odpalovat tento blesk zasvítíte do fotografované scény, což nemusí být vždy žádoucí. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.06.2014 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je možné odpálit blesk pomocí jiného (např. vestavěného) blesku?

    Martin Cenek, 19.06.2014 | Reagovat

  • 59

    Michalík

    Reaguje na (57) | Dobrý den, zda Nissin nebo Metz je v podstatě jedno oba vám budou dobře sloužit. Důležitější je spíše koupit si třeba nějaký softbox, který vám z blesku světlo rozptýli. Případně doma blesk odrážet od stropu nebo od stěn. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.04.2014 | Reagovat

  • 58

    Michalík

    Reaguje na (56) | Dobrý den, na domácí focení vám určitě blesk bude užitečným pomocníkem a nasvítí vám vše dle potřeby. Ovládání je také snadné, takže určitě mohu doporučit. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.04.2014 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Nebo druhá varianta je ještě Nissin Di 700 pro Nikon, který z těchto dvou byste mi doporučil? Předem děkuji za odpověď

    Kateřina V., 08.04.2014 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kupuji si poprvé blesk a docela mě zaujal Metz MB 44 Af-1 pro NIKON. Mám Nikon D5100 a tak se chci ujistit jestli budu spokojená, nejsem žádný profík co se znalostí techniky týká a hlavně nepotřebuji profesionální na to moje "domácí focení!. Předem děkuji za odpověď

    Kateřina V., 08.04.2014 | Reagovat

  • 55

    Michalík

    Reaguje na (54) | Dobrý den, bohužel nemá. Má jen USB konektor, který slouží pro aktualizaci firmware.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.03.2014 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli má tento blesk konektor jack pro odpalování přes kabel. Díky za odpověď

    Ondřej Flek, 10.03.2014 | Reagovat

  • 53

    Michalík

    Reaguje na (52) | Dobrý den, obě značky jsou pro váš fotoaparát vhodné. Možná bych se klonil k firmě Nissin z důvodu stojánku a pouzdra v balení.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.03.2014 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Mám Nikon D40 a chtěl bych si k němu koupit blesk a rozhoduji se mezi Metz MB 44 AF 1 nebo Nissin Di 700 Můžete mě prosím poradit? Děkuji.

    Milan Matějček, 28.02.2014 | Reagovat

  • 51

    Maxant

    Reaguje na (50) | Dobrý den, našel jsem tento údaj-- nabíjecí čas - 0,2-4 sec. s NiCd nebo NiMH. CCa by to odpovídalo.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.01.2014 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobrý den, ani na stránkách výrobce se mi nepodařilo nalézt dobu nabíjení - poradíte?

    Ivo Hury, 28.12.2013 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Reaguje na (48) | Dobrý den, děkuji za rady.

    Josef Fráňa, 11.12.2013 | Reagovat

  • 48

    Bouška

    Reaguje na (47) | Dobrý den, osobně bych dal přednost raději blesku Nissin blesk Di700 pro Nikon. V poměru výkonu a ceny vychází velice dobře.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2013 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Reaguje na (46) | Děkuji za reakci. Takže mi tedy doporučujete tento , nebo by byl lepší od Nissinu i600 ? Nechám si poradit a hlavně hledám rozumnou a slušnou variantu kterou budu moct maximálně využít. Děkuji

    Josef Fráňa, 10.12.2013 | Reagovat

  • 46

    Bouška

    Reaguje na (45) | Dobrý den, osobně bych doporučil raději výkonnější blesk, nabídne Vám víc možností využití, například blýskání odrazem o strop a podobně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2013 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji nad koupí externího blesku, byl my na jedné prodejně doporučen tento typ a nebo nižší a to MB-34. Mám Nikon D 3100. Budu ho používat minimálně. Co by jste my prosím doporučili? Blesky bych používal na automatický režim a rád bych aby komunikoval případně z fotoaparátem. Děkuji za rady

    Josef Fráňa, 10.12.2013 | Reagovat

  • 44

    Maxant

    Reaguje na (43) | Dobrý den, ano jde. Do stran je to 270° a jinak je rozsah  -7°+90° nahoru a dolu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.11.2013 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den, někde na začátku diskuse Reaguje na (7) | to zmíněno bylo ale ve specifikaci to uvedeno není. Zajímalo by mě jak je to ve skutečnosti - jde hlava blesku naklánět i do strany? Eventuálně v jakém rozsahu? Předem děkuji Radek

    Radek, 25.11.2013 | Reagovat

  • 42

    Maxant

    Reaguje na (41) | Dobrý den, ano je.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.11.2013 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den, potřebuji blesk na Nikon d40 a zatím jsem vybral Metz MB 44 AF-1 digital pro NIKON, Jen nevím zda je plně kompatibilní. Děkuji za odpověď

    Michal Vaculík, 24.11.2013 | Reagovat

  • 40

    Svoboda

    Reaguje na (39) | Dobrý den, já bych se přiklonil spíše k Nissinu. konkrétně Di622 MkII nebo Di866 MkII.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 21.05.2013 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych poradit s výběrem blesku. Mám Nikon D5100 18-105mm a blesk by měl hlavně sloužit na portréty. Nikon blesky (např. SB700) jsou na mě moc drahé. Jaký byste mi doporučili? Přemýšlím mezi Metz nebo Nissin, ale nevím přímo, které typy by byli nejlepší. Děkuji za odpověď.

    Lenka Kabrhelová, 18.05.2013 | Reagovat

  • 38

    Maxant

    Reaguje na (37) | Dobrý den, pravděpodobně to bude vlastnost. Záleží, co je nastaveno, pokud výkon blesku na max může 1-3 vteřiny trvat nabití. To že u interního vás nepustí vyfotit je normální. Doporučil bych možná vyzkoušet jiný typ baterií, které dokážou blesk rychleji nabít, ale stejně tam prodleva  bude.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.04.2013 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, koupil jsem si tento blesk a nevím zda je normální, že při rychlém snímání fotek (cca 1 foto za 2sekundy) foťák udělá fotky bez toho aniž by blesk blesknul (=černá fotka). V případě použití interního blesku foťák čeká na nabití, u tohoho nikoliv. Je to vlastnost nebo vada? Pomohl by update firmware? Děkuji Vohary (Nikon D80)

    Vohary, 25.04.2013 | Reagovat

  • 36

    Maxant

    Reaguje na (35) | Dobrý den, výrobce sice uvádí možnost použít E-TTL ale u I-TTL jsi nejsem jist. Doporučoval bych raději vyzkoušet na prodejně pokud jde o toto zboží.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.03.2013 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na (33) | takže tedy funguje i v I-TTLku ? a spolupracuje na 100% ? díky za odpověď

    Standa, 16.03.2013 | Reagovat

  • 34

    Jurčík

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 15.03.2013 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Nissin múžete dokonce odpálit i interním bleskem z D3100

    Marek, 14.03.2013 | Reagovat

  • 32

    Jurčík

    Reaguje na 31 | Dobrý den, já bych doporučil spíše Nissin, ale proti Metz MB44 nic zásadního nemám.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 13.03.2013 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    dobrý den, mám dotaz ohledně externího blesku k Nikonu D3100 a uvažuji o Metz blesk MB 44 AF-1 digital pro Nikon a nebo Nissin blesk Di622 Mark II pro Nikon http://www.megapixel.cz/nissin-blesk-di622-mark-ii-pro-nikon jaký mi doporučíte? Originál Nikon, už je nad rámec, využití nebude až tak velké, spíše menší, ale když bude v provozu tak to bude třeba v bytě, semtam sál z horším osvětlením děkuji za odpověď

    Standa, 12.03.2013 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Ano, je mi jasné, že bleskne i interní blesk, ale šlo mi o to jestli to opravdu tak jde.

    Dan, 26.02.2013 | Reagovat

  • 29

    Jurčík

    Reaguje na 28 | Takto se dá SB 700 odpálit, ale musíte blikat i bleskem na fotoaparátu. Blesk nevyužívá TTL, funguje pouze v manuálu a toto odpalování není příliš spolehlivé.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 26.02.2013 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Člověk co ma D3100 a SB 700 napsal: Nastavit na blesku posuvník na "M" a v nastavení "Remote" nastavit na "SU-4"

    Dan, 26.02.2013 | Reagovat

  • 27

    Jurčík

    Reaguje na 26 | Dobrý den, to Vás musím zklamat, neboť D3100 tuto funkci nepodporuje. Nemá totiž CLS systém řízení blesků. Pro odpalování externě umístěných blesků je nejjednodušší pořídit dálkové odpalovače. My nabízíme odpalovače od firmy Aputure.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 26.02.2013 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    OK, děkuji moc za vysvětlení. Lákala mě pro mé amatérské využití hlavně cena. Připlatím si tedy raději za Nikon SB 700, tam by to mělo jít odpálit i z interního blesku z D3100. Tedy apoň z toho co jsem přečetl a nastudoval, tak by to mělo jít.

    Dan, 26.02.2013 | Reagovat

  • 25

    Jurčík

    Reaguje na 19 | Dobrý den, zde pan Bouška vycházel ze specifikací, které máme od výrobce. Chybička se občas vloudí. Blesk jsme vyzkoušeli na naší pobočce a s Nikonem D3100 se nám jej opravdu nepodařilo dálkově odpálit.  

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 26.02.2013 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Obávám se že p.Bouška pravdu nemá. Tento blesk metz je dálkově odpalován a řízen světlem v nevidtelném pásmu spektra což znamená v infra pásmu na normální záblesk nereaguje. Jelikož tento blesk vlastním s polu s D90 tak mi můžete věřit. Nikon D90 ,D80,D300, D700 a vyšší řada nikonů umí komunikovat s bleskama v infra pásmu. Vám by pomohlo něco takového :http://www.megapixel.cz/aputure-trigmaster-ii-2-4ghz-mxii-n-dalkovy-ovladac-nikon?stranka=komentare

    lada63, 26.02.2013 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Tak že Pan Bouška v odpovědi č. 19 nemá pravdu?

    , 25.02.2013 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    blesk má slave a musí být řízen fotoaparátem nebo jiným bleskem s funkcí master. A domnívám se ,že D 3100 nemá tuto funkci a neumí dalkově řídit blesky. Pokud sí pořídíte blesk nikon např. SB 700. sb 910 a nasadíte ho na D3100 tak mužete blaskem dálkově ovládat toho metze. SB 700nebo SB 900 mají v sobě funkci master.

    lada63, 24.02.2013 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    A z jakého důvodu nejde odpálit interním bleskem??? Co potom znamená slave mode?

    Dan, 23.02.2013 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den ,tento blesk Metz pro nikona nejde odpálit jakýmkoliv bleskem ,jde odpálit pouze bleskem s cls a nebo fotoaparátem s funkcí cls. U original nikon blesku to asi půjde.

    lada63, 22.02.2013 | Reagovat

  • 19

    Bouška

    Reaguje na 18 | Dobrý den, tento blesk má režim Slave, takže jde odpálit jakýmkoliv bleskem, pokud je ten nastaven v manuálním módu. Tedy pokud před vlastním expozičním zábleskem neodpálí i měřící předblesky, což se děje v režimu TTL. Co popisuje pan Lada, je bezdrátové ovládání systémových blesků v režimu CLS. Tuto funkci podporují skutečně jen modely D90 a vyšší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2013 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na 17 | Řekl bych, že přeci záleží na tom externím blesku jestli to podporuje, ale jakym foťákem je odpáleny je přeci jedno. Něco jiného je odpalování blesku na dálku. Možná se ale pletu. Může mi to někdo objasnit?

    Dan, 20.02.2013 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na 16 | Tento blesk podporuje odpálení interním bleskem ,ale mám obavu že d3100 tuto funkci nemá. Tu mají až vyšší modely jako D90, D7000 D300 atd

    Lada, 19.02.2013 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Dobrý den, lze tento blesk odpalovat interním bleskem z Nikonu D3100? Nebo který blesk METZ to podporuje? Děkuji

    Dan, 19.02.2013 | Reagovat

  • 15

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobry den koupil jsem si tenhle blesk a pouzivam ho na Nikon D3100 chci se zeptat jestli jde tento blesk odpalovat na dalku a jestli ano mohl by jste mi doporucit prijimac a odpalovac? Dekuji s pozdravem Hlobil.

    Lukas Hlobil, 10.10.2012 | Reagovat

  • 13

    Bouška

    Reaguje na 12 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.06.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    dobrý den, zajímalo by mě zda je i tohoto blesku možné v i-ttl režimu možnost kompenzace zábleskové expozice na D3100, děkuji.

    Mysak, 26.06.2012 | Reagovat

  • 11

    Lukeš

    Reaguje na 10 | Dobrý den, ano bude.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2012 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Hezký den, chtěl bych se zeptat. Vybírám si exter. blesk ke svému Nikonu D60 Líbí se mi blesk (Nikon blesk SB-700) jenže na moje používání je dost drahý. Proto by mě zajímalo jestli tento bude fungovat s tělem D60. Děkuji.

    Zdenda, 03.02.2012 | Reagovat

  • 9

    Lukeš

    Reaguje na 8 | Dobrý den, ano půjde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobry den. Pujde mi na tomto blesku s nikonem d3100 motor zoom? dekuji za odpoved

    Michal Matousek, 04.09.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Hlava jde vyklopit i do strany

    lada63, 03.07.2011 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Odpalovat na dálku se dá ,mám to vyzkuošeno na D90 interním bleskem a funguje to v pohodě

    Lada63, 03.07.2011 | Reagovat

  • 5

    Lukeš
    Reaguje na 4 | Dobrý den, ne nedá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.06.2011 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Dobrý den, muhe se zeptat zdali tento blesk jde odpalovat nadálku pomoci interního blesku ve foťáku? Jde naklonin hlava i do strany? Děkuji

    Martin Hůle, 29.06.2011 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 2 | Dobrý den, levnější sice je, ale výkon je srovnatelný. SB-700 nabízí daleko víc možností, ale především je u něj zaručena kompatibilita, což u neoriginálních blesků není nikdy. Jednoznačně bych tedy vybral SB-700.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.05.2011 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Dobrý den. Koupil bych si tento blesk na Nikon D90. Zdá se že umí všechno je mnohem levnější protí nikonu SB-700 a má větší výkon. Nebo snad něco proto nikonu neumí.

    Čermák Lubomír, 05.05.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    V popisu funkcí si prosím opravte chybu. Verze pro Nikon nemá E-TTL. U Nikonu se toto označuje i-TTL. E-TTL je systém té firmy co vyrábí hlavně kopírky.

    Gastarbeiter, 15.12.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím