Magazín

Blog

Další vítězství Megapixelu v prestižní soutěži WebTop100

Monika AlinčováAktualizováno: 30. 11. 2022 v 16:40 • Rubrika: Blog

Další vítězství Megapixelu v prestižní soutěži WebTop100

Ve spolupráci se společností SmartEmaling jsme se tento rok umístili na zlaté příčce prestižní soutěže WebTop100 v kategorii Retenční marketing s projektem Automatizované budování komunity a edukace zákazníků v e-mailingu. Odnášíme si tak již sedmé ocenění z WebTop100.

Obsah

Soutěž WebTop100 každoročně vyhlašuje nejlepší online projekty v různých kategoriích od ecommerce, přes SEO, marketing až po UX. Megapixel se již čtyřikrát umístil jako Nejlepší e-shop v ČR, a to v letech 2007, 2008, 2009 a 2013, zlatou příčku jsme získali také v roce 2021 v kategorii Ecommerce projekt roku. V roce 2009 jsme navíc získali ocenění Marketingová trefa

Letos jsme byli se společností SmartEmailing nominováni na vítěze v kategorii Retenční marketing, konkrétně s projektem Automatizované budování komunity a edukace zákazníků v e-mailingu. I tentokrát jsme s hrdostí přebrali cenu za 1. místo a obdrželi tak již sedmé ocenění z této prestižní soutěže.

WebTop100 2022 | Megapixel

O vítězném projektu

Ve SmartEmailingu zastávají názor, že chytře řešený a automatizovaný e-mailing se dokáže významně podílet na budování dlouhodobého a profitujícího vztahu se zákazníky a my s nimi naprosto souhlasíme. Základem je naslouchat zákazníkovi a poskytnout mu více, než jen odpovídající nabídku produktů a služeb. Proto dlouhodobě zapojujeme do naší mailingové komunikace inspirativní a edukativní obsah.

Tuto myšlenku jsme rozvinuli o personalizované cílení, aby zákazníci dostávali takový obsah, který chtějí konzumovat. Bylo tedy potřeba identifikovat zájem uživatelů, synchronizovat RSS feed s články z Magazínu Megapixel a vytvořit skript algoritmu pro doporučení konkrétního obsahu.

Abychom si ověřili, že naše teorie funguje v praxi, prošli jsme velkým A/B testováním, kdy jsme zjistili, že obsahový emailing v konvezrích dosahuje 98% výkonu průměrného produktového newsletteru, nebo že e-maily s obsahovými bloky mají o 15 % vyšší proklikovost než ty čistě produktové.

Do budoucna plánujeme v personalizaci pokročit ještě dále a těšíme se, kam až se nám v péči o zákazníka touto formou podaří společně se SmartEmailingem dojít. 

Poděkování patří našim kolegům ze SmartEmailingu, kterými jsou Jan Krčmář, Denisa Vávrová a Vojta Bulíř. V Megapixelu se projektu rozvoje e-mailingu věnuje content manažerka Monika Alinčová a provozní manažer IT Vojta Florian.

Odebírejte náš newsletter a získejte výhody zákaznického programu

Odebírejte fotozprávy a získejte ihned skvělé výhody. Třeba čištění čipu zdarma nebo až 30% slevu na služby.

Chráněno pomocí reCAPTCHA Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajůsmluvní podmínky společnosti Google.

Váš e-mail nezneužijeme

Sdílet na


Komentáře k článku

Chráněno pomocí reCAPTCHA Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajůsmluvní podmínky společnosti Google.