Nikon 14-24mm f/2,8 AF-S G ED Komentáře k Nikon 14-24mm f/2,8 AF-S G ED

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (79 - 1)

  • 79

    Ouředník

    Reaguje na (71) | Nikon že má mezeru ? A co výborný 10-24 a skvělý 12-24 ?

    Pavel Ouředník, 02.07.2017 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den, ostření je stejné. Tedy rychlé u obou skel. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.05.2016 | Reagovat

  • 77

    Machálek

    Dobrý den, uvědomuji si finanční rozestup mezi tímto sklem a Nikon 16-35mm f/4,0 AF-S G ED VR. Rozdíl 2mm ve spodním rozsahu mě nezabije a světelnost 4 by mě taky nevadila, ale jedná se mě o rychlost ostření. Na těle D610. Časem půjdu aj do rychlejšího těla, ale teď řeším sklo, které z tychto uvedených je rychlejší. Děkuji

    Jakub Daniel Machálek, 18.05.2016 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Reaguje na (75) | Dobrý den,to záleží co fotografujete. Ale pokud používáte stativ na časy delší jak 1/30 nemysím si že ano. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.02.2016 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Reaguje na (74) | A potřebuji ho?Reaguje na (74) |

    Jaromír Bezruč, 19.02.2016 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Reaguje na (73) | Dobrý den, nemá. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.02.2016 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Zdravím, má tento objektiv stabilizátor?

    Jaromír Bezruč, 19.02.2016 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptat majitelů tohoto skvělého skla zda využívají některý ze systému pro uchycení filtrů (Lee SW-150, Wonderpana, Lucroit) případně jestli by tyto systémy někdo mohl porovnat?

    Honza, 21.10.2014 | Reagovat

  • 71

    Florian

    Reaguje na (70) | Dobrý den,

    je to vždy něco za něco. nedá se říci, že by objektiv 14-24mm na DX snímači "kreslil hůře", ale když ho potom nasadíte na FX tak jsou ty fotky ve všem prostě jiné. Pokud v bližší budoucnosti neplánujete přechod na FX tělo souhlasil bych s kolegou a doporučil spíše něco z DX objektivů. Nikon tady má trochu mezeru, takže třeba výborná nová Sigma 18-35mm f/1,8, případně pokud by jste potřeboval široké ohnisko tak Tokina 11-16mm f/2,8.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 25.04.2014 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (69) | Děkuji za rychlou odpověď. Jen na vysvětlenou: o sklu 17-55/2.8 jsem také uvažoval. Je zde však problém v ne tak širokém ohnisku. Jeho kvalita je zřejmě vysoká, ale - dle testů - již ne zcela odpovídá ceně a je výhodnější sáhnout po mnohem levnější 16-85, byť na úkor světelnosti. V poslední době jsem od dvou známých "s dobrým světlem" zaregistroval stížnosti na problémy s přesným zaostřováním 17-55 ve spojitosti s D7000 a D7100; o "focus problem" se 17-55 píší i některá zahraniční fóra. Proto jsem sklo 17-55 (prozatím) zamítl. Ohledně velikosti 14-28 máte pravdu - zkusil jsem si to ... ale kvalita si u mne asi vyžádá své :-)

    Tomáš, 25.04.2014 | Reagovat

  • 69

    Korč

    Reaguje na (68) | Dobrý den, optické vlastnosti jsou perfektní i na DX, jen se jedná o zbytečně velký a těžký objektiv o podobném rozsahu por DX. Na takový snímač je praktičtější pořídit napš Nikkor 17-55

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.04.2014 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Dobrý den. Mám dotaz ohledně kvality kresby na DX těle (D7100). Někde na zahraničních fórech jsem se dočetl, že není zcela vhodný pro DX těla, protože je optimálně vyvážen (vyladěn, nastaven) pro FX těla a na DX není např. ostrost tak výrazná. Nejsem si jist důvěrohodností tohoto tvrzení. Máte s tímto nějaké zkušenosti? Je opravdu toto sklo na DX ne zcela ideální? (nemyslím rozměry, ale kresbou i ostrostí). Děkuji.

    Tomáš, 24.04.2014 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Reaguje na (64) | Objektiv i systém Lee SW-150 vlastním. Montáž je velice jednoduchá. Co se týká zkušeností, tak já osobně jsem spokojen, ale to si musí posoudit každý sám.

    Jirka, 07.11.2013 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na 65 | Osobní zkušenosti bohužel nemám, jedná se ovšem o systém Lee SW-150, na internetu je dost informací a zkušeností uživatelů.

    Josef Plaček, 03.01.2013 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Reaguje na 64 | Mohl bych Vas poprosit o blizsi informace ke kompatibilnimu systemu filtru a pripadne podeleni se o osobni zkusenosti ? Moc by mi to pomohlo pri rozhodovani! Dekuji.

    Pavel BOBEK, 02.01.2013 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dovolím si oponovat, na tento objektiv filtry nasadit JDOU, je jen třeba mít pro tento účel systém a filtry k tomu určené.

    Josef Plaček, 30.11.2012 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na 62 | Dobrý den, jednak nevím o přístroji na svitkový film, který by měl F bajonet od Nikonu a druhak tento objektiv pravděpodobně nezvládne vykreslit tak velké obrazové pole.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.09.2012 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    dobry den lze tento objektiv pouzit i na svitkovy film dekuji

    franta, 26.09.2012 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na 60 | Dobrý den, na tento objektiv bohužel skutečně filtry nasadit nejdou. 

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.07.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, ohniskovou vzdáleností a optickou kvalitou si tento objektiv přímo říká o využití s D800 jakou krajinářská sestava. Zásadním problémem ale u tohoto objektivu vidím vestavěnou sluneční clonu. Jak je s tímto objektivem řešeno použití přechodových, polarizačních a neutrálních filtrů? Pokud by nějakou náhodou nebylo možné použít, nechystá Nikon novou verzi, která by řešila tento naprosto zásadní nedostatek jednoduše tak, že by byl přítomen závit na filtr a bajonetová sluneční clona jako u mé 12-24? S tímto objektivem (12-24) jsem v kombinaci s D7000 spokojen, ale ještě širší ohnisko v kombinaci s D800 mě dost láká (12-24 je pouze na DX :( ). Díky za odpověď.

    Petr RUMPERTESZ, 18.07.2012 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na 58 | Dobrý den, já bych vybral tento objektiv, je naprosto špičkový jak opticky, tak mechanicky.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.06.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych koupit objektiv na focení architektury /jak exterier tak interier/ a váhám mezi tímto a nikkor 17-35, nebo pevné ohnisko nikkor 20mm. Který by jste mi doporučil. Děkuji

    Václav, 22.06.2012 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Reaguje na 55 | Při použití s D7000 to chce určitě batery grip, bez něj je to jak píše pan Bouška nevyvážené a hůře se drží. Nicméně k D7000 to IMHO chce battery grip i pro ostatní objektivy, které váží více než cca 800g - tedy určitě u tzv. nikoňácké "holy trinity", tedy 14-24, 24-70, 70-200. Co se týče použití 14-24 na DX snímači - osobně si myslím, že ohnisková vzdálenost - po přepočtu 21-36 je ideální na fotografování v uzavřených prostorech, kde potřebujete dostat do záběru co nejvíce a současně máte omezené světelné možnosti. Pro jiné (světelné) příležitosti by také stálo za zvážení sklo Nikkor 16-35.

    Stanislav, 20.05.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Reaguje na 55 | Dobrý den, s výsledky budete určitě spokojen, pokud počítáte s menším úhlem záběru, asi Vás nic nepřekvapí. D7000 dokáže využít kvalit tohoto objektivu, ale je fakt, že taková sestava bude působit možná trochu nevyváženým dojmem.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.05.2012 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, když nasadím tento objektiv na D7000, nebudu mít problém se stabilizací, tedy nebude to vyžadovat stativ (i kvůli hmotnosti) nebo mi pomůže světelnost 2,8? Jedná se mi především o amatérské užívání. Předpokládám, že tento objektiv vymáčkne z D7000 maximum, ale je to maximum skutečně zantelné na daném těle? Ačkoli je D7000 DX a daný objektiv FX, nesníží se ve výsledku i počet pixelů nebo jen budu muset počítat (s čím samozřejmě počítám) se snížením políčka z kinofilmu násobkem 1,5, tedy 21-36? Zajímají mne tedy pixely, jestli se nesníží. Nerad bych si kupoval nesouměrnou sestavu, lépe řečeno, abych neměl velké oči k objektivu a nezapomínal na limity těla, ačkoli patří jistě D7000 k velmi podařeným kouskům. Obecně uvažuji k základnímu objektivu koupit si další dva. Jeden na širokoúhlý a druhý v rozmezí 24-70(80). Nechám si poradit, jakou variantu byste mi případně doporučil, usoudíte-li, že širokáč 14-24 je do využitelnosti na D7000 zbytečný. Předem díky za trpělivé odpovědi na mé body.

    Michal, 01.05.2012 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na 53 | Dobrý den, díky za námět, předám obchodnímu oddělení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.02.2012 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Reaguje na 51 | http://www.youtube.com/watch?v=oGFL-hC678g Nestálo by za to zvážit zařazení tohoto systému filtrů do Vašeho sortimentu?

    Jiří, 24.02.2012 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Reaguje na 51 | Dobrý den, bohužel o žádném takovém podobně kvalitním objektivu nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.08.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den. Rád bych se zeptal, zda k tomuto vynikajícímu objektivu existuje nějaká alternativa, co se týká kvality obrazu (krajina, architektura), na který by se daly nasadit filtry? Nemusí být nutně zoom. Děkuji všem za odpověď Libor K.

    Bilbo02, 17.08.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Vážený pane Bouško, děkuji za Vaší rychlou odpověď asi to vezmu postupně next step 24-70mm Přeji hezké svátky

    Miloš, 22.12.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 48 | Dobrý den, je to hodně subjektivní, ohniska 24-70 jsou obvykle nejpoužívanější, ale každý máme jiné potřeby. Pokud si nejste jist, pořiďte nejdříve 70-200 a zkuste to nějaký čas používat bez 24-70. Jestli vám bude chybět, máte rozhodnuto... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.12.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, tak už 14 -24mm mám a jsem s ním moc spokojený a to dokonce tak,že jsem se rozhodl si v lednu až se vrátím z chaty koupit 24-70mm a sammozřejmě bych časem šel i do 70-200mm. Pak mne napadlo,jelikož mám i 50mm 1,4G jestli by nebylo možné se bez 24-70mm obejít a jít rovnou do 70-200?Ohnisko 24mm,50mm i 70mm bych u objektivů měl.Předem se omlovám za možná naivní dotaz až do nedávna jsem fotil jen s 18-200mm.Zajímal by mne Váš názor a přípané doporučení.

    Miloš, 22.12.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 46 | Dobrý den, podívejte se na porovnání http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-122 33-Sample-Crops.aspx?Lens=615&Camera=614&Sample=0& FLI=5&API=2&LensComp=690&CameraComp=614&SampleComp =0&FLIComp=0&APIComp=4. Na otevřenou clonu je lepší 14-24, ale po zaclonění je lepší 24/1,4. Můj názor je rozporuplný... skvělé jsou totiž oba dva. :) Na focení třeba krajiny a interiérů bych určitě vybral 14-24 (je prostě univerzálnější), zatímco 24/1,4 je bezkonkurenční třeba na reportáže.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.12.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, mám Nikon 300s a rozhoduji se mezi tímto objektivem a novým Nikonem 24mm 1,4G.Pokud by byla jejich kvalita na 24mm srovnatelná dal bych přednost tomuto sklu. Předem děkuji za Váš názor.

    Miiloš, 18.12.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Dobrý den, s externím bleskem ke stínění nedochází, ale takhle širokoúhlý objektiv není na portréty vůbec vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.04.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, měl bych dotaz. Takže tenhle objektiv se nehodí na fotografování portrétů? Myslím s použitím extrním bleskem? Bude tam stínit sluneční clona? Díki. Je to pro mne rozhodující.

    Jirka, 10.04.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    vsechny nove objektivy nikkor 14-24, 24-70 a 70-200 (G) jsou trida sama pro sebe. alespon ty prvni dva si myslim nemaji konkurenci. kdyz uz i uzivatele canonu sahaji po 14-24 s diversnimi krouzky a smiri se i s omezenim na manuelni nastaveni... duvody jsou jasne: momentalne neexistuje zadne lepsi sklo. 14-24 je v ostrosti dokonce pry lepsi nez pevny sklo 14mm,f.8 konstrukterum od nikona se konecne po delsi dobe podarilo vyvinout neco mimoradneho a dohnat nebo predehnat canon v tehle kategorii. tohle sklo je me oblibene. (z 17-35, 2.8 nejsem moc nadsenej) ................................................................................http://www.davidclapp.co.uk/blog/articles/27-the-nikon-14-24-on-a-canon-1dsiii-a-landscapers-report.html

    maxxim, 27.03.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    pardon, pisu samozrejme o nikkoru 14-24, f2.8

    maxxim, 27.03.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    reseni s filtry na 12-24, f2.8 zde http://www.leefilters.com/camera/news/articles/ref:N4BA0A7EB613CC/ drzak se ma brzy objevit na trhu, zatim jsem videl variantu prizpusobeni stareho na slunecni clone u tohoto skla. taky nic sloziteho... :)

    maxxim, 27.03.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dobrý den, filtry bohužel použít nejdou.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.03.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    dobry den, chtel jsem se zeptat jestli je nejaka moznost jak pouzit filtry (predpokladam pujde o nejake specialni) na tento objektiv. Diky a s pozdravem..

    Lk, 09.03.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, s interním bleskem je použití tohoto objektivu dost omezené, na širokém ohnisku dost výrazně stíní a interní blesk samozřejmě nevysvítí celé obrazové pole, hlavně na D700.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.12.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda funguje interní blesk u použití s fotoaparátem D300a D700 (jen pro lesk v očích, popřípadě k jemnému vykrytí stínů) Děkuji

    pavel, 11.12.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Mail je rmi@volny.cz

    RR, 03.09.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    fotoklima@email.cz

    JWK, 26.08.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | mily RR prosim napis mi email... rad bych s tebou probral tema tohoto objektivu... diky

    JWK, 26.08.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Objektiv vlastnim a tak mohu rici par praktickych zkusenosti: 1) nedaji se pouzit zadne filtry, ani zelatinove 2) slunecni clona je pevna - chrani predni cocku (neda se pouzit zadna jina ochrana a pri sejmute clone by bylo znacne riziko poskozeni asi nejdrazsi casti objektivu) = vyrobce vi, proc to tak je... 3) nemohu porovnat s 17-35F2.8, ale mohu porovnat se Zuiko 7-14F4 - tento Nikkor je mnohem mene citlivy na reflexe (u Zuika se musi casto stinit rukou, jinak bocni svetlo nadela sve...), opticka kvalita je srovnatelna s tim, ze Nikkor ma lepsi ostrost az do kraju (nemluve o F2.8 vs F4) 4) Tento zoom je praktictejsi nez pevne sklo, umoznuje snaze se zbavit toho, co na zaberu nema byt - foceni s takto extremne sirokym sklem neni uplne jednoduche, chce to cvik (aby se linie nekacely, abych si nefotil nohy atd.). Po zauceni se odmeni skutecne spickovymi fotkami. Nedocenitelne je pri foceni v interieru (vejde se tam skoro vsechno...). Na foceni krajinek bude mozne az moc siroke, zalezi samozrejme na zameru... 5) Celkove vzato se stejne asi nic lepsiho neda sehnat. Pokud nekoho mrzi absence filtru, tak napr. i pouziti polarizaku na 24mm ma sva uskali (rovnomernost zatmaveni oblohy ap.) a nedovedu si predstavit konstrukci filtru na toto sklo (jak otacet polarizakem na zadni cocce?). Takze to neberu jako handicap. Pokud na tom nekdo trva, pak at koupi 17-35F2.8 - tam filtr pouzit jde (asi slim). Mohu jen doporucit, cenu za sklo at si kazdy zvazi sam :-)

    RR, 20.08.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 31 | Dobrý den, o této možnosti nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.07.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobry den,a daji se nejake filtry vlaste na tento obektiv pouzit,vsak je to krajinarsky objektiv dekuji

    mira, 09.07.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 28 | Dobrý den, už jsem Vám odpovídal jinde, 24-70 patří do té nejvyšší kategorie, stejně jako 14-24, nebo 70-200 VR, nebo 105 VR, který používáte...

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.06.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | nevim jake mate naroky ale pokud se vam 24-70 zda nedostatecne zpracovany potom asi neobyvame stejnou planetu

    JWK, 21.06.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 24 | Dobrý den. CHci se zeptat jestli je opravdu tak skvělý tento objektiv jak se všude uvádi hlavně taky po mechanické stránce, protože třeba objektiv 24-70 AF-S-G tak tady jsem docela zklamaný co se týče kvality zpracování. Děkuji.

    Slávek, 19.06.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den, můžete si to ověřit i na webu výrobce. Konvertory jsou určeny pouze K NĚKTERÝM teleobjektivům, které mají zpravidla vysokou světelnost. Na ostatní objektivy nejdou telekonvertory ani mechanicky nasadit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.06.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Děkuji. Bohužel máte u vás na prodejně odlišné názory, pan Pazlar mě zase napsal že to jde :-)

    Iloneta, 08.06.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 24 | Dobrý den, bohužel to nejde, konvertory se používají pouze k teleobjektivům.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.06.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den, mám tento objektiv a jsem s ním velice spokojená. Vzhledem k tomu, že bych potřebovala i mírně delší ohnisko cca 24-50 (70) a nechci investovat další velké peníze do nového objektivu lze to řešit nějakým telekonvertorem pod tento objektiv i za cenu ztráty světelnosti? Je nějaký kompatibilní? Na oficiálním webu NIkonu není kompatibilita uvedena, ale nevím jestli jenom nemají neaktualizované stránky. Děkuji

    Iloneta, 07.06.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | Dobrý den, 17-55 je daleko univerzálnější (je to základní zoom pro DX snímač), ale není zase tak širokoúhlý jako 14-24, který by byl vynikající na krajinu a interiery a do budoucna je použitelný i na FX snímač.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.05.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, zvažuji koupi dalšího skla k D300 mám pevnou 60, 105 Makro a zoom 70-200 mm f2,8. Mám dva favority 14-24 mm f2,8 nebo 17-55 mm f2,8 a neumím se rozhodnout který pořídit. Fotím krajiny, portrét, interiéry a reportáž. Který by jste mi doporučil anebo by bylo dobré mít výhledově ve výbavě oba ? Nebo stačí jen 17-55 mm a 14-24 je již zbytečný ? Děkuji předem za Váš názor který mi možná usnadní rozhodnutí.

    Viki, 25.05.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | Dobrý den, záruka je dva roky.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.05.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den. Jaká je záruka na objektivy Nikon?

    Pavel, 15.05.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Dobrý den, ano, je lepší, než pevná 24/2,8. Pokud nepotřebujete širší ohnisko než těch 24 mm, bude asi lepší volbou http://www.megapixel.cz/nikon-24-70-mm-f-2-8-af-s- g-ed.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.04.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 15 | Dobrý den.Chci se zeptat jestli určitě lepší než pevný objektiv Nikon 24-2,8.Fotím převážně krajiny a to pevnou 50-1,8 na které mám téměř pořád polarizační,neutrální šedý nebo šedý přechodový fitr.Tak se chci se zeptat jestli je vhodný na krajiny.Ohnisko 24mm je pro mne dostačující a tak přemýšlím o objektivu 24-70-2,8 AF-S G ED na který jdou filtry používat.Je to dost velká investice a tak proto se raději zeptám. Děkuji

    Slávek, 19.04.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | Dobrý den, tento objektiv je skutečně prvotřídní, mohu doporučit. Pokud chcete pevný, tak nabídnu http://www.megapixel.cz/nikon-24-mm-f2-8-af-nikkor -d-a.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.03.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 15 | Koupil jsem nedávno D700 a chtěl bych širokáč nejlépe kolem ohniska 24. Mám pevná skla 50,105,a zoom80-200.

    Slávek, 23.03.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Mam tento objektiv a musim potvrdit ze se jedna o naprostou spicku, kam se na nej hrabou pevna skla... zde plati ze za kvalitu je treba radne zaplatit a v tomto pripade tento objektiv nema konkurenci ve sve tride.

    Martin, 14.02.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den, na D80 je třeba provést přepočet na kinofilm, takže to bude 21-36 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.07.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobry den, pri poziti Nikon D80 a Nikon 14-24 mm F 2,8 AF-S G ED bude vysledek po prepoctu 21-36 mm nebo 14-24 mm? dik za odpoved.

    pepa, 03.07.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, hodí se na reportáž a nebo na krajinu a architekturu. Všude tam, kde potřebujete široké ohnisko. Na D80 jde použít bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.07.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobry den, lze teto objektiv pouzit na Nikona D80 a na jake foceni se objektiv nejvice hodi.

    pepa, 01.07.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, díky za upozornění.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.04.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Opravte si prosím chyby ve specifikaci tohoto objektivu,je jich tam několik(rozměry,poměr zobrazení,váha)

    Obšák, 16.04.2008 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den, bohužel nevím, výrobce to neuvádí. Zkuste infolinku Nikon 800 900 980.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.01.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Má možnost zasunout želatinové filtry, když už nelze použít filtry dopředu?

    None, 24.01.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | Dobrý den, ještě jsme tento objektiv neměli možnost vyzkoušet, takže těžko říci, který je lepší... ale podle dostupných informací by 14-24 měl být naprosto špičkový. Na kinofilm je samozřejmě použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.01.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    uvažujem nad D3.
    otazka č.1:tento objektiv alebo l7-35 2,8 ktorý je lepši

    otázka č.2:funguje tento na analo.zrkadlovkcáh ? alebo len digital (DX kod nevidim)
    dakujem

    dyfur, 09.01.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 3 | Dobrý den, u tohoto objektivu se filtry našroubovat nedají.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.11.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, jak se dá pracovat s filtry, když je sluneční clona pevně zabudovaná?

    Majkkl, 05.11.2007 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, pokud je clona zabudovaná, tak se sundat nedá. Použití s vestavěným bleskem většinou není plánováno...

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.10.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, měl bych dotaz ohledně objektivů se zabudovanou sluneční clonou
    - sluneční clona se nedá sundat?
    - při focení zabudovaného blesku nebo externího nezanechává na fotce stín?
    Předem děkuji za odpověď.

    Delik, 21.10.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím