Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR Komentáře k Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (703 - 604)

  • 703

    Křížek

    Dobrý den, ano, objektiv bude naprosto dostačující. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 07.09.2016 | Reagovat

  • 702

    Avatar

    Dobrý den, mohu se zeptat zda k Nikonu D3300 na focení a natáčení malého dítěte a občasné focení krajiny je lepší tento objektiv nebo objektiv Sigma 17-50mm f/2,8 EX DC OS HSM pro Nikon? Předem moc děkuji za radu.

    Marek Prokop, 06.09.2016 | Reagovat

  • 701

    Čech

    Reaguje na (700) | Dobrý den, moc děkuji za odpověď.

    Martin Čech, 12.08.2016 | Reagovat

  • 700

    Křížek

    Dobrý den, budete se divit, ale Sigma v tomto porovnání vyhraje. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 12.08.2016 | Reagovat

  • 699

    Čech

    Reaguje na (698) | Dobrý den , děkuji za rychlou odpovědˇ , na sigmu jsem se koukal a zajímala by mě vzájemná kvalita kresby, je nikon jako originál lepší nebo jsou na tom stejně. Předem děkuji za odpovědˇ

    Martin Čech, 11.08.2016 | Reagovat

  • 698

    Křížek

    Dobrý den, rozdíl v kvalitě tam rozhodně je. Vzal bych v potaz ještě tuto Sigmu, která má konstantní clonu f/2,8 a i menší zaostřovací vzdálenost. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 11.08.2016 | Reagovat

  • 697

    Čech

    dobrý den, vlastním Nikon 7100 se základním objektivem 18-105 dx a chtěl bych ho nahradit právě tímto objektivem. Je tam velký rozdíl a nebo si moc nepomužu. Předem děkuji.

    Martin Čech, 11.08.2016 | Reagovat

  • 696

    Křížek

    Dobrý den, takovou informaci bych Vám velmi rád dal, výrobci toto ale tají do poslední chvíle. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.07.2016 | Reagovat

  • 695

    Avatar

    Reaguje na (694) | Tak jste jen potvrdil mé neblahé tušení. Ono u tohoto objektivu je i velice příjemné nejkratší ohnisko 16mm, kterého bych se nerad vzdal. Zřejmě se tak budu muset spokojit s menším rozsahem nebo s sebou na cestách tahat další objektiv o rozsahu 70-300. Nevíte zda se pro DXové Nikony alespoň výhledově neplánuje objektiv který bude adekvátně kreslit i ostřit a bude mít alespoň o něco (105mm) vyšší nejdelší ohnisko?

    Martin, 28.07.2016 | Reagovat

  • 694

    Křížek

    Dobrý den, upřímně řečeno, takový objektiv bych si taky přál. Takový ale není. Snad možná tento nebo o něco kvalitněji i tento. Lepší to ale už nebude. Takový rozsah rozsah je zkrátka na úkor kvality. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 25.07.2016 | Reagovat

  • 693

    Křížek

    Dobrý den, Sigma je asi o chlup lepší, ale je otázkou nakolik zase fotíte/budete fotit na 2,8. Pro focení svateb bude možná více světla na snímači vítanou změnou. Pak už je to jen o tom, kolik si můžete dovolit utratit a zda 16-85 dobře prodáte.  

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 25.07.2016 | Reagovat

  • 692

    Avatar

    Dobrý den, vlastním od vás tento objektiv a rád bych místo něj pořídil objektiv s větším rozsahem (minimálně 200 ale raději 300 na nejdelším ohnisku). Hledám univerzální objektiv, který poslouží pro delši outdoorové tripy (pravděpodobně s tělem D5300) a proto nutnost jednoho objektivu s velkým rozsahem. Ocením i menší rozměry a nižší hmotnost, ale pokud by se tak mělo dít na úkor kvality tak raději zvolím robustnější verzi. Jaký objektiv z aktuální nabídky by dle vašeho odborného názoru připadal nejvíce k úvaze? Nechtěl bych jít s kvalitou kresby dolů ale cenově bych se rád pohyboval kolem 20.000 za objektiv, budu ale rád i za případná dražší doporučení ke zvážení. Děkuji

    Martin, 25.07.2016 | Reagovat

  • 691

    Avatar

    Dobry den, mam tento objektiv a chtel bych neco lepsiho na foceni svateb. V dohledne dobe se me nechce investovat do FF, tak uvazuji alespon o lepsim skle. Myslite ze se vyplati investice do Sigmy 17-50 F2,8 os? Nebo si moc nepomuzu? Mam Nikon D 7000. Dekuji predem za odpoved.

    VÍTĚZSLAV ČÁSTEK, 24.07.2016 | Reagovat

  • 690

    Maxant

    Dobrý den, ano rozdíl tam je. On 16-85 není špatný, ale je starší. Ale stále je to jedno z lepších objektivů, které patřilo k D90,D7000 jako hodně slušná varianta. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.06.2016 | Reagovat

  • 689

    Avatar

    Reaguje na (688) | Omlouvám se, že jsem nenapsal typ foťáku. Je to D7200. Dokáže tento již starší typ korespondovat s čipem 24Mpx, nebo je nutný nový typ? Je mi jasné, že nový typ je asi lepší ( to pominu světelnost ). Je tam hodně velký rozdíl? Přeci jen téměř dvojnásobná cena je dost.

    Zdeněk Šašinka, 18.06.2016 | Reagovat

  • 688

    Maxant

    Dobrý den, 16-85 ;není špatný a kresbou je vcelku hodně slušný. Dále je jeho nová verze 16-80 s lepší světelností a to 2,8-4. Zvážil bych asi tuto variantu. Také záleží co za aparát máte. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.06.2016 | Reagovat

  • 687

    Avatar

    Dobrý den, jaký zoom objektiv by jste mi doporučil na focení svateb? Jde mi o obrazovou kvalitu a rychlost ostření. Potřebuji rozsah zoomu alespoň 17-50 nebo větší rozsah. Je mi jasné, že to bude trochu kompromis, protože čím větší rozsah tím většinou horší výsledek. Jako druhý objektiv budu používat rozsah 70-200. Děkuji za odpověď.

    Zdeněk Šašinka, 16.06.2016 | Reagovat

  • 686

    Jaromír, 03.06.2016 | Reagovat

  • 685

    Maxant

    Reaguje na (684) | Dobrý den, no obrazová kvalita je malinko lepší u Nikonu a to včetně dy namického rozsahu a šumu, ale rozdíl není až tak zásadní. Jde o dva různé systémy, je bohužel na Vás, který z nich zvolíte v tomto Vám nemohu poradit. Ani u jednoho nebude špatný výstup a v kombinaci s vybranými objektivy ani být snad nemůže. Zaměřil bych se spíše na nějaké důležité požadavky z Vaší strany, např velikost, váha, příslušenství (které by jste např chtěl)a podobně. Dle toho bych se asi rozhodoval. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.02.2016 | Reagovat

  • 684

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit při volbě zařízení. Hledám foťák pro běžné použiti a nemohu se rozhodnout mezi Sony A6000 s objektivem 16-70mm f/4 a Nikon D5500 s tímto objektivem 16-85mm. Jde mi hlavně o kvalitu výstupu. Focení rodiny, dovolené, památky... A hodně focení při špatném osvětlení. Děkuji

    Pavel Kříž, 01.02.2016 | Reagovat

  • 683

    Bouška

    Reaguje na (682) | Dobrý den, osobně bych raději investoval do nového a výkonnějšího objektivu, vybral bych vynikající objektiv Sigma 17-50/2,8 OS HSM.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2015 | Reagovat

  • 682

    Avatar

    Dobrý den, prosím o názor, nechat opravit za 5,5 tis. tento Nikon 16-85 /autofokus/, koupit 18-140, koupit novou 16-85, případně 16-80 /tam je však přemrštěná cena/. Jde mi o,co nejkvalitnější objektiv /ostrost, přenos kontrastu, zkreslení/ v podobném rozsahu zoomu ? Je v případě opravy naděje na následné spolehlivé fungování?

    Alena Šerclová, 10.12.2015 | Reagovat

  • 681

    Maxant

    Reaguje na (680) | Dobrý den, no pokud Vám jde o obrazovou kvalitu tak ano je 16-85 lepší varianta a to i mechanické zpracování je lepší.Pokud Však uvažujete např o přechodu na FF tak  bych zatím zůstalu 18-105 a pak se poohlédl po nějakém ff skle. Případně pokud potřebujete lepší světelnost a kresbu tak např tento objektiv Sigma 17-50mm EX

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.09.2015 | Reagovat

  • 680

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu, zda se vyplatí investovat do objektivu Nikon 16-85mm oproti 18-105. Měla jsem možnost vyzkoušet oba objektivy. Fotila jsem v místnosti na stejné nastavení a u 18-105 mi přišla lepší světelnost... Je to možné? Je opravdu 16-85 o tolik lepší? Moc děkuji za odpověď.

    Monika Krejčí, 25.09.2015 | Reagovat

  • 679

    Zelinka

    Reaguje na (678) | Dobrý den,

    Tento objektiv je po obrazové stránce jedna z nejlepších variant pro APS-C snímač od Nikonu, tím, že má relativně velký rozsah, může protisvětlo způsobovat např. reflexy více než pevné objektivy. Nicméně neřekl bych, že na tom bude hůře než jiné zoomové modely. 

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 17.07.2015 | Reagovat

  • 678

    Avatar

    Dobrý den, podle recenzí je tento objektiv horší v přímém protisvětle. V případě tohoto typu objektivu je to běžné, nebo už je to špatné? Děkuji za odpověď. Karel

    Karel, 17.07.2015 | Reagovat

  • 677

    Maxant

    Reaguje na (676) | Dobrý den,obrazová kvalita? Místo toho, aby jste využil plochu celého snímače a tím i jeho lepší obrazovou kvalitu, oříznete ho díky použítí tohoto objektivu na APSC a využijete jeho menší část. Tedy i když objektiv kreslí velice dobře, nedoporučuji o používat spíše z tohoto důvodu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.07.2015 | Reagovat

  • 676

    Avatar

    Reaguje na (675) | a obrazová kvalita ?

    martin.martin, 05.07.2015 | Reagovat

  • 675

    Maxant

    Reaguje na (674) | Dobrý den, přepne se na crop 1,5, nebo budou vidět černé rohy(vinětace)

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.07.2015 | Reagovat

  • 674

    Avatar

    Dobrý den , jak se bude chovat tento objetiv na full frame třeba na D700. ?

    martin .martin, 04.07.2015 | Reagovat

  • 673

    Maxant

    Reaguje na (672) | Dobrý den, občas se to stává, doporučím nechat seštelovat srvisem na dané tělo. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.06.2015 | Reagovat

  • 672

    Avatar

    Dobrý den. Mám nikom 5300 a koupil jsem si starší nikom 16-85. Asi mám někde problém v ostření. Když fotim portrét zamirim ostřící bod na oci tak oci ostre nejsou ostrost se posunula AZ na čelo. Nejdřív jsem myslel, že proste ostřím jinde ale když si otevřu foto v editoru tak je ostřící bod opravdu na oku. Nevíte kde by mohl byt problém? Díky za odpověď

    Petr, 03.06.2015 | Reagovat

  • 671

    Maxant

    Reaguje na (670) | Dobrý den, no ostrost má malinko lepší 18-140, prenos kontrastu malinko lepší u 16-85, zkreslení je zase opačně a aberace je lepší u 18-140. Ale rozdíl je až na aberaci tak malý, že nestojí ani za řeč. Toto je dle laboratorích testů. V praxi rozdíl nepoznáte. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.06.2015 | Reagovat

  • 670

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi Nikonem 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX a 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX, jak by dopadlo porovnání jejich kvality a kresby? Objektiv chci používat na těle D7100, předmětem focení bude architektura atp. Děkuji za odpověď. R. Zemanová

    Radka Zemanová, 03.06.2015 | Reagovat

  • 669

    Maxant
    Reaguje na (668) | Dobrý den, toto je spíše na servis na vyčištění matnice.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.04.2015 | Reagovat

  • 668

    Tyl

    Reaguje na (667) | Ano vidím, to mě nenapadlo. Co se s tím dá dělat? Vzduchem když jsem foukal tak se smítka ani nehla.

    Miloš Tyl, 10.04.2015 | Reagovat

  • 667

    Maxant

    Reaguje na (666) | Dobrý den, těžko říci, když sundáte objektiv a podíváte se do hledáčku vidíte je? Pokud Ano nesahat na matnici. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.04.2015 | Reagovat

  • 666

    Tyl

    Dobrý den, mám tento objektiv s tělem D5300 a když koukám do hledáčku tak tam vidím jedno smítko a dva jakoby malé chloupky nebo tak něco. Na fotkách vidět nejsou, jsou smítka v objektivu nebo v těle? Děkují za odpověď.

    Miloš Tyl, 09.04.2015 | Reagovat

  • 665

    Maxant

    Reaguje na (664) | Dobrý den, ano to je pravda. Propouští cca o 25% více světla. Lze použít i ten je kvalitní. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.03.2015 | Reagovat

  • 664

    Avatar

    A jak je na tom tento filtr Hoya polarizační cirkulární filtr HD 67mm ve srovnání s filtrem, který jste mi doporučil B+W polarizační cirkulární E filtr 67mm? Četla jsem, že Hoya má ochranné vrstvy a propouští více světla, což by se pro už tak ne nejlepší světelnost objektivu 16-85 spíš hodilo. Který by jste mi nakonec doporučil?

    Alena Fryčková, 28.03.2015 | Reagovat

  • 663

    Maxant

    Reaguje na (662) | Dobrý den, doporučil bych alespoň B+W, je kvalitní a za přijatelnou cenu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.03.2015 | Reagovat

  • 662

    Avatar

    Dobrý den, mám nikon D 3100 a tento objektiv 16-85mm. Fotím hlavně při cestování (krajina, architektura). Který "polarizák" by jste mi doporučili? Děkuji za radu.

    Alena Fryčková, 26.03.2015 | Reagovat

  • 661

    Maxant

    Reaguje na (660) | Dobrý den, no kresba  a konstrukce objetivů 18-55 není nijak extra. Ale použít ho můžete. S tím, že výsledek bude průměrný. S objektivem s lepší kresbou se pak pochopitelně posunete.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.03.2015 | Reagovat

  • 660

    Růžička

    Dobrý den, kdybych si koupil Nikon D7200, dokázal bych ho nějakou dobu uživit s Nikonem 18-55 než bych si koupil tenhle, nebo by tak kvalita fotek byla na D7200 s 18-55 tak špatná, že by bylo lepší koupit tento objektiv a až pak D7200?

    Jakub Růžička, 02.03.2015 | Reagovat

  • 659

    Korč

    Reaguje na (658) | Dobrý den, se všemi Nikon těly kamarádí stejně dobře, s D3300 také.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 13.02.2015 | Reagovat

  • 658

    VAINER

    Dobrý den, zeptám se trochu jinak - která zrcadlovka s tímto objektivem kamarádí nejvíce? Nemám ani tělo ani objektiv a tento 16-85 mě na první pohled zaujal. Dal by se použít pro D3300?

    Jarin, 13.02.2015 | Reagovat

  • 657

    Vacek

    Reaguje na (656) | Dobrý den,
    jestli Vám jde o kvalitu obrazu a o širokoúhlý objektiv, doporučil bych Tokinu 11-16 f/2,8 http://www.megapixel.cz/tokina-at-x11-16mm-f28-116-pro-d-xii-pro-nikon. Závit na filtry má 77mm.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.02.2015 | Reagovat

  • 656

    Avatar

    Dobrý den,prosím o radu,mám nikon 16-85-jsem s ním nad míru spokojený,co se týče kvality,ale až moc nevyužiju jeho ohnisko,jelikož jsem krajinář,fotím většinou na malé ohnisko.Jaký objektiv by jste mě doporučili v cenové kategorii,aby se kvalitou srovnával s 16-85 a měl širší ohnisko.Oželím velký rozsah ohniska,stabilizaci.Pokud možno aby měl závit na filtry,pokud to je teda možné:-)Mám nikon d7000. Díky moc

    Tomáš, 10.02.2015 | Reagovat

  • 655

    Tkáč

    Reaguje na (654) | Dobrý den, obrazově skutečně stabilnější je, jak v kontrastu, tak v rozlišení (ostrosti), nehledě ke kvalitnější konstrukci.

    Pro srovnání doporučuji shlédnout MTF grafy obou objektivů: 16-85  18-105 

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 09.02.2015 | Reagovat

  • 654

    Avatar

    Reaguje na (653) | Nejde o to co je podle vas, že patři nikon 16/85mm mezi špičku, tady jde o fakta a hlavně o to, že si ho zakaznici koupi v doměni, že patři mezi špičku, za nemaly peniz a pak jsou kresbou a vykonem tohoto objektivu velmi zklamani a znechuceni, protože si třeba mohli koupit nikkor 18/105 a byli by na tom o dost lip a ještě by ušetřili 2/3 ceny, na jiny objekiv, nařiklad, třeba nikkor 50mm 1,8 no ano...

    Jan Gregor, 09.02.2015 | Reagovat

  • 653

    Vacek

    Reaguje na (652) | Dobrý den,
    podle našeho názoru tento objektiv mezi špičku ve své třídě opravdu patří, svým celkovým výkonem a provedením.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.02.2015 | Reagovat

  • 652

    Avatar

    Reaguje na (651) | Reaguje na (651) | Řikate že se nezmiňoval ? Ale zmiňoval možne přimo slovo ostrost nenapsal, ale že je ve sve třidě špička a obrazově STABILNĚJŠI ... je to špička a v čem v neostrych snimcich to ano ? Śpička to neni, je to objektiv co do kvality snimku převažně HORŠI než setovy 18/105 mm Zde uvadi vaš kolega toto: Dobrý den, objektiv 16-85 je ve své tříde špička. Má lepší konstrukci a je obrazově stabilnější. Kryštof Korč - Megapixel, Specialista na fotografickou a studiovou techniku, 26.11.2014 | Reagovat

    Jan Gregor, 07.02.2015 | Reagovat

  • 651

    Vacek

    Reaguje na (650) | Dobrý den,

    kolega se o ostrosti ve své odpovědi nijak nezmiňoval, v praxi ani není absolutním kritériem pro kvalitu objektivu.

     

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.02.2015 | Reagovat

  • 650

    Avatar

    http://www.makofoto.cz/nikon/objektivy/nik_18_140aspol/nikkor18_140aspol.htm Zde vyše si přečtěte testy na jake UROVNI je objektiv Nikor 16-85 mm, co do OSTROSTI, zde odbornici zděluji jak je kvalitni ? Odbornici co vy na to ?

    Jan Gregor, 06.02.2015 | Reagovat

  • 649

    Maxant

    Reaguje na (648) | Dobrý den, pokud není důležitá světelnost vybral bych Nikon z důvodu přesnějšího a rychlejšího ostření. U Sigmy je výhoda f2,8 a možnost makra. Pokud se chcete občas věnovat makru, bude Sigma lepší volbou. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.01.2015 | Reagovat

  • 648

    Avatar

    Dobrý den, již delší dobu uvažuji o novém skle pro svoji D5100 se setovým 18-55 a stále se nemohu rozhodnout co pro mne bude lepší, zda tento nikkor 16-85 nebo sigma 17-70 2,8-4,0 cont. Nemám vyloženě vyhraněný styl ale nejvíce se věnuji krajinkám při cestování (hory, jezera atd). Ale rád si občas zafotím i přírodu, sem tam i nějaké lehčí makro. Stále se přikláním spíše k nikonu kvůli většímu rozsahu, mohl bych se zeptat na Váš názor a případně porovnání kvality výstupu těchto dvou objektivů. Mnohokrát děkuji

    Aleš Kaňka, 03.01.2015 | Reagovat

  • 647

    Bouška

    Reaguje na (646) | Dobrý den, parametry má srovnatelné, ale kresbou je lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.12.2014 | Reagovat

  • 646

    Jelínek

    Dobrý den Mám obektiv Tamron af 18-200 mm f/3,5-6,3 di ii macro a Nikon D90, ale uvažuju o změně na objektiv s kratším ohniskem, má smysl investovat do tohoto objektivu? Jde mi hlavně o to, jestli má o tolik lepší kresbu a parametry než uvedený Tamron. Děkuji

    Karel Jelínek, 21.12.2014 | Reagovat

  • 645

    Korč

    Reaguje na (643) | Dobrý den, objektiv 16-85 je ve své tříde špička. Má lepší konstrukci a je obrazově stabilnější.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 26.11.2014 | Reagovat

  • 644

    Korč

    Reaguje na (643) | Dobrý den, objektiv 16-85 je ve své tříde špička. Má lepší konstrukci a je obrazově stabilnější.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 26.11.2014 | Reagovat

  • 643

    Avatar

    Dobrý den. Mám v plánu zakoupit fotoaparát Nikon D7100 a chtěl bych se zeptat ohledně výběru objektivu. Je rozumné zakoupit set D7100 + objektiv 18-140 nebo raději zvolit koupi těla a k tomu vzít tento 16-85? Je tam opravdu rozdíl jak ostatní píší? Děkuji

    Tomáš Sosík, 26.11.2014 | Reagovat

  • 642

    Korč

    Reaguje na (641) | Dobrý den, tato přesnost odvisí i od fotoaparátu, výrezně se s objektivem zlepší až při vyšších světelnostech u nejnovější optiky, tedy 16-85 a ni 35 f1,8 nebude zásadní posun (světelnost a u druhého poměrné vývojové stáří). Výrazně lepší bude např. Nikkor 17-55, tak je ale cena daleko nad 18 tisíci.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.11.2014 | Reagovat

  • 641

    Avatar

    Dobrý den,používám tělo D7000+objektiv nikon 18-105 ale nejsem spokojen s rychlostí a hlavně přesností ostření při kontinualnim ostření na rychle pohybujicí se objekt směrem k fotoaparatu,tak jsem se chtěl zeptat o kolik bych si polepšil timto objektivem 16-85.Popřípadě jestli existuje rychlejší a hlavně přesnější objektiv v podobnem rozsahu do 18000kč.Dále bych se chtěl zeptat jak je na tom s ostřením pevná 35 1,8 G oproti zmiňovaným objektivům.Děkuji

    Radek Matějů, 23.11.2014 | Reagovat

  • 640

    Avatar

    Reaguje na (639) | lepit gumový prstenec na objektiv je pěkná prasečina :( od Nikon servisu to vyjde na 89 Kč i s poštovným a přehození je asi tak na 5 minut a zvládne to každý...

    Stuchy, 11.11.2014 | Reagovat

  • 639

    Avatar

    Reaguje na (631) Dobrý den, stejný problém jsem měl i já s tímto objektivem. Začal jsem jej řešit včas, když byl prstenec protažený a odlepený pouze v jeho spodní části. Vyřešil jsem jej svépomocí tak, že jsem tuto odlepenou část gumového prstence, v místě žlábku mezi výstupky prstence, kolmo nůžkami přestřihl. Spodek odlepeného pásu prstence a objektiv v místě lepení pásu prstence jsem odmastil technickým benzinem. Plochu na objektivu pro lepení prstence jsem opatrně v délce cca 1 - 2 cm potřel vteřinovým gelovým lepidlem a za velmi mírného tahu pás prstence ustředil na objektiv, přiložil na lepidlo a přitisknutý chvíli podržel až lepidlo zatuhne. Takto postupně přilepovat celý odlepený pás prstence. Před lepením posledního úseku pás naměřit a přebytečný počet výstupků prstence, v místě žlábku mezi výstupky prstence, kolmo odstřihnout. Při lepení posledního úseku je třeba obzvlášť dbát na neznečištění objektivu lepidlem a na téměř neviditelný spoj obou konců pásu prstence. Ideální navíc je, když je tento spoj pásů prstence ve spodní části objektivu. Objektiv s takto dolepeným prstencem používám již dlouhou dobu.

    Josef Remeš, 18.09.2014 | Reagovat

  • 638

    Matoušek

    Reaguje na (637) | Dobrý den, momnetálně je z těchto dvou obj. o "trošku" lepší Nikon 16-85. U Sigmy bych volil spíš verzi 17-50/2,8.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.09.2014 | Reagovat

  • 637

    Avatar

    dobry den, mam nikon 5300 se zakladnim 18-55, fotky nejsou dostatecne ostre, a tak uvazuji nad timto 16-85 nebo Sigmou 17-70, procitam recenze a je to tak 50 na 50, sigma ma lepsi svetelnost to ano... zas ta 85 ma vetsi zoom, puvodne sem chtela 18-105 kuli univerzalnimu a vetsimu zoomu, ale na kvalite fotek moc neprida... ktery je opravdu lepsi co se tyce ostrosti fotek? Fotim hlavne krajinu. Dekuji za nazor :)

    denisa prepslova, 16.09.2014 | Reagovat

  • 636

    Avatar

    Reaguje na (631) | Nikon servis v Praze , cena 77kč ale jsou tam neskutečně neochotní trvalo jim 8 dní než mi ho z Prahy do Plzně zaslali prostě děs.

    Stuchy, 27.08.2014 | Reagovat

  • 635

    Maxant

    Reaguje na (634) | Dobrý den,  jedná se o chybně uvedený příznak. Kolega to již opravuje, projeví se to bohužel zítra. Objektiv je dále v prodeji.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.08.2014 | Reagovat

  • 634

    Avatar

    U objektivu je poznámka "výprodej". Znamená to, že Nikon ukončuje produkci tohoto skla a bude nějaký nástupce? Nebo ho Megapixel vyřazuje z prodeje pro malý zájem?

    SpookY, 06.08.2014 | Reagovat

  • 633

    Avatar

    Reaguje na (623) | Dobrý den. Souhlasím s odpovědí prodejce 624. Vámi uvedené 1. video ukazuje objektiv 16-85 na těle DX těle D7000. Jedno zaostření mezi nekonečny v ukázce trvá (dle krokování videa Pinnacle) 1.43´´ .. v ukázce píší 1.04´´ od nekonečna k nekonečnu. Kdežto druhá ukázka a její druhá část ukazuje sice stejný objektiv 16-85 na těle D300 (? ale to s otazníkem - myslím, že půjde o D300 .. každopádně jde o starší FX tělo). Jedno zaostření v druhé ukázce a její druhé půlce trvá od nekonečna k nekonečnu 1.93´´. Rozdíl je právě 0.5´´ (půl vteřiny). A skutečně se se staršími FX těly mám zkušenost, že jsou poněkud pomalejší, těžkopádnější a přenos zaostřovacích instrukcí mezi objektivem a tělem je pomalejší. Pochpitelně nelze to tvrdit univerzálně; pouze přesný laboratorní test za úplně shodných světelných podmínek a těl může odpovědět, zda je vše v pořádku, nebo není.

    Tomáš, 01.08.2014 | Reagovat

  • 632

    Korč

    Reaguje na (631) | Dobrý den, bohužel nedodáváme náhradní díly, obraťte se prosím přímo na servisní středisko

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 30.07.2014 | Reagovat

  • 631

    Avatar

    Tento objektiv používám 3 roky na těle D7000 a jsem velmi spokojen. Prosím o radu: Kdo mi dodá nový gumový prstenec na zoomování? Ten dosavadní se uvolnil, velmi prokluzuje a svléká se. Jakoby se zvětšil jeho vnitřní průměr. Na základní tubus je tento gumový prstenec od výrobce nalepen oboustrannou lepící páskou. Jsem technik a výměnu bych zvládl sám. Kdo mi však dodá nový kus? (Bylo by nerentabilní někam posílat celý objektiv a čekat řadu týdnů na návrat.) Děkuji, Karel

    Karel Pažourek, 30.07.2014 | Reagovat

  • 630

    Korč

    Reaguje na (629) | Dobrý den, tento objektiv je v dané ceně nejideálnější, s pořízením FF těla vyměňte i objektiv, ani jedna verianta DXxFX není ideální.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 29.07.2014 | Reagovat

  • 629

    Růžička

    Dobrý den, mám Nikon D3100+nikon 70-300+nikon 18-55. Chtěl bych si pořídit nový základní objektiv který by mi doplnil 70-300 a zvažuji nikon 16-85. Časem bych ale chtěl přejít na formát FX. Dal by se tenhle objektiv použít i na formát FX případně jaké by vzniklo omezení. Případně jaký by jste mi doporučil objektiv pro formát FX za rozumnou cenu, který by se dal použít i na D3100. Děkuji za odpověd.

    Jakub Růžička, 28.07.2014 | Reagovat

  • 628

    Korč

    Reaguje na (627) | Dobrý den, ano, je vhodný.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 15.07.2014 | Reagovat

  • 627

    Avatar

    Přeji krásný den ,prosím bude sedět Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR na NIKONU D 5200 a je vhodný pro tento aparát??děkuji za Vaši odpověd.

    Josef Prášek, 14.07.2014 | Reagovat

  • 626

    Michalík

    Reaguje na (625) | Dobrý den, myslím, že ten rozdíl je znát a především můžete využít lepší světelnosti objektivu, což je na svatbách nebo oslavách věc k nezaplacení. Kresba je však také lepší. Jinak na studiové portréty jsou nejlepší objektivy s pevným ohniskem např 85mm/f1,8, 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.06.2014 | Reagovat

  • 625

    Avatar

    Dobrý den, poprosila bych o radu, který objektiv si k D7000 pořídit na focení svatby, večírků a portrétů ve studiu i exteriéru. Zaujal mě tento Nikon 16-85mm a poté výrazně dražší http://www.megapixel.cz/nikon-17-55mm-f28-af-s-d-xzoom-nikkor-if-ed-s-lc-77-hb-31-lf-1-cl-1120. Zajímá mě, zda by se mi tato investice vyplatila co do kvality v poměru s levnější 16-85mm. Zprvu jsem si stanovila totiž finanční strop 20tis, nicméně 17-55mm mé laické oko zaujala a nejsem nositelem dostatečných znalostí na objektivní posouzení. Budu velmi ráda za radu. Děkuji.

    Šárka Červinková, 16.06.2014 | Reagovat

  • 624

    Michalík

    Reaguje na (623) | Dobrý den, ano, záleží i na tom na jakém těle je objektiv nasazen a samozřejmě na podmínkách. aby jste mohl udělat opravdu relevatní srovnání musel byste mít dvě stejné těla a zkoušet vedle sebe za stejných světelných podmínek. V tu chvíli si myslím, že bude rozdíl jen v řádech setin sekundy. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.06.2014 | Reagovat

  • 623

    Avatar

    Dobrý den. Zajímalo by mne jak je možné, že jeden a ten stejný objektiv ostří různě rychle? To záleží na kterém těle je nasazen? Zde: https://www.youtube.com/watch?v=Um-XI0wgkDc objektiv ostří z nekonečna na nekonečno za 1s, zatímco zde: https://www.youtube.com/watch?v=3_ZeulIi2XQ (druhá polovina videa), ten samý úkon trvá alespoň 2s. Mám tento objektiv, a přeostření z nekonečna na nekonečno trvá jako ten druhý případ, čili je tam větší prodleva, než se začne vracet zpět na nekonečno. V tom prvním videu se ale vrací podstatně rychleji. Můžete to prosím nějak objasnit?

    jirka, 07.06.2014 | Reagovat

  • 622

    Michalík

    Reaguje na (621) | Dobrý den, myslím, že krewsba z 16-85mm není tak měkkná jako u Sigmy a ostření je přesnější. Docela zajímavý je ještě Tamron 17-50/f2,8, která má skvělou světelůnost a ostří na D7000 velice dobře. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 621

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o změně objektivu k tělu Nikon D7000. Prosím o radu, zda si polepším v případě, že současně mám Sigmu 17-70/2,8-4 a uvažuji o tomto Nikonu 16-85/3,5-5,6. Jde mi o přesnost ostření, ostrost kresby a synchronizace s tělem. Nejsem s uvedeným obj sigma příliš spokojená co do přesnosti AF a následné výsledné fotografie... Případně pokud byste mi doporučil jiný vhodný objektiv. Předem děkuji za odpověď.

    Hana Kuthanová, 11.05.2014 | Reagovat

  • 620

    Michalík

    Reaguje na (619) | Dobrý den, zatím nemáme informaci o tom, že by chystal novou verzi, ale tato již s prodejem pomalinku končí. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.04.2014 | Reagovat

  • 619

    Avatar

    Dobrý den, Nikon 16-85 výprodej? To znamená že Nikon chystá novou verzi? Přemýšlím nad Sigmou 17-70 C, ale kdyby měla bejt nová verze od Nikonu tak bych to stálo za úvahu. Díky

    Lukáš, 16.04.2014 | Reagovat

  • 618

    Michalík

    Reaguje na (616) | Dobrý den, když bych měl srovnat tyto 3 objektivy od nejlepšího bylo by pořqadí takové: Nikon 16-85, Sigma 17-70 contemporary a na konec Tamron 17-50mm. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 01.04.2014 | Reagovat

  • 617

    Michalík

    Reaguje na (615) | Dobrý den, zrovna 35mm/f1,8 je docela univerzální a dalo by se říci základní objektiv. Na svatby bych doporu čil třeba 24-70mm, což je docela univerzální ohnisko, které využijete s perfektní kvalitou obrazu. Kdyby však bylo moc dlouhé tak to může být ještě Nikon 17-50mm/f2,8. Uvedený Tamron bez stabilizace vám poslouží na portréty z delší vzdálenosti venku. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 01.04.2014 | Reagovat

  • 616

    Jakub Šádek, 01.04.2014 | Reagovat

  • 615

    Šádek

    Dobrý den, Poprosím o radu a tak trochu i názor.Potřebuji fotit převážně portréty v exteriéru ale zároveň i potřebuji univerzální objektiv pro příležitostní focení svatby ,krajina a různé akce převážně exteriér.Vlastním Nikon D7100 a nyní mám objektiv 35mm1.8G Nikkor a tamron 70-300mm bez stabilizace. Je tento objektiv vhodný na moje požadavky? Vím že 85mm pevné sklo je na portréty nej ale v terénu na nic jiného....a nechce se mi to porát přehazovat..hlavně ještě nemám základní objektiv..Děkuji za info Jakub.

    Jakub Šádek, 31.03.2014 | Reagovat

  • 614

    Michalík

    Reaguje na (613) | Dobrý den,děkujeme za zaslání odkazu na testy objektivů. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.03.2014 | Reagovat

  • 613

    Avatar

    Po mnoha otázkách ohledně objektivů Nikkor 16-85, 18-105 a 18-140 jsem si udělal malý test všech tří objektivů najednou. Najdete jej na http://www.makofoto.cz a možná, že vás výsledky překvapí.

    makofoto, 20.03.2014 | Reagovat

  • 612

    Maxant

    Reaguje na (611) | Dobrý den, objektiv je na trhu již dlouho, a původní cena byla podstatně vyšší. Před pár měsíci byla těžká většina produktů levnější, státní monetární politika ale není v naší kompetenci.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.02.2014 | Reagovat

  • 611

    Avatar

    Není zde uvedená "cena původně" tak trochu lež? Protože před pár měsíci stál objektiv 15300 Kč a pár měsíců předtím rovných 15000...

    petrr, 04.02.2014 | Reagovat

  • 610

    Florian

    Reaguje na (609) | Dobrý den,

    osobně bych doporučoval Sigmu 17-70mm f/2,8-4 Contemporary. Je to ideálnízákladní objektiv s lepší světelností a velmi dobrý zpracováním i optickou kvalitou.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 03.02.2014 | Reagovat

  • 609

    Avatar

    Dobrý den,prosím o radu stále nevím jaky objektiv si vybrat.zatím pro začátek bych chtěl jen jeden který by jste mě doporučíl Nikon16-85 f/3.5,Sigma 17-70f/2.8 Sigma 17-50f2.8 Nebo by jste vybral nejaký jiný.Děkuji moc

    Mirek, 01.02.2014 | Reagovat

  • 608

    Vacek

    Reaguje na (607) | Dobrý den, jak už psal kolega, rozhodoval bych se spíše mezi Sigmou a Nikonem. Opticky jsou oba na výborné úrovni. Rozdíl je v ohnisku, kde má Nikon výhodu jak širšího tak delšího záběru, je tedy univerzálnější, oproti tomu Sigma má zase o celý expoziční krok lepší světelnost takže je lepší na reportáže, fotografování v interiéru a podobně.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.01.2014 | Reagovat

  • 607

    Avatar

    Dobrý den, vybírám vhodný univerzální objektiv na D7100 a rozhoduji se mezi tímto Nikonem 16-85, Tamronem SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC a Sigmou 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM Contemporary. Použití převážně krajina a portrét...nicméně jako portrétní používám spíše pevnou 35mm a 50mm, takže pro portrét by byl využit výjimečně. Předem děkuji za odbornou radu :-)

    Tom Kozel, 04.01.2014 | Reagovat

  • 606

    Bouška

    Reaguje na (605) | Dobrý den, pokud jde o kvalitu fotek, moc si nepomůžete. ALe lepší je rychlost ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2013 | Reagovat

  • 605

    Avatar

    Dobrý den,používal jsem 18-105 na D3100,nyní jsem si pořídil D7000,kdyz jeste zainvestuju do 16-85,polepším si znatelnĕ?Dĕkuji za info..

    Jan Novák, 09.12.2013 | Reagovat

  • 604

    Bouška

    Reaguje na (603) | Dobrý den, objektiv 16-85 má daleko kvalitnější konstrukci a trochu rychlejší ostření, ale opticky o mnoho lepší není. O něco ano, ale nečekejte nijak zásadní rozdíl.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2013 | Reagovat

1 2 3 7

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím