Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-P DX  VR Komentáře k Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-P DX VR

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (41 - 1)

  • 41

    Daněk

    Dobrý den, stále máte v tabulce kompatibilních fotoaparátů k tomuto objektivu uvedeny nekompatibilní (D3000, D3100, D5000, D5100 atd...).

    René Daněk, 05.12.2016 | Reagovat

  • 40

    Křížek

    Dobrý den, bohužel tento objektiv není s tělem D5000 kompatibilní. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 19.10.2016 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den, prosím o informaci, zda tento objektiv bude fungovat i na Nikon D5000. Zvažuji koupi nového D5500 s tímto objektivem a dát si objektiv jako záložní právě k D5000. Děkuji

    Karel, 19.10.2016 | Reagovat

  • 38

    Křížek

    Dobrý den, zastavte se s tou technikou která Vám dělá problémy a kolegové to zkusí zde na prodejně. Třeba na něco v rychlosti přijdou. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 26.09.2016 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Reaguje na (36) | Právě že jsem vše zkoušela, mám pocit, že s jiným objektivem mi to funguje. Stejně mám v plánu se zastavit právě kvůli této zrcadlovce. Chtěla jsem jí darovat bez objektivu, aby si darovaný koupil objektiv sám, ale pak se začala objevovat tahle chyba a velmi nerada bych jim dala něco rozbitého :) Vím, že tenhle objektiv má jiný typ zaostřování a je na novější typ zrcadlovky. Například u D5500 mi při zamčení objektivu píše: odemkněte objektiv pomocí otočení ( nebo tak něco ) a u D3200 mi to píše: nemáte nasazen objektiv. Samozřejmě , že když ho odemknu, tak už je to v pohodě, ale asi to značí o tom, že to není úplně to ono. Tak nevím no.

    Šárka Pokorná, 26.09.2016 | Reagovat

  • 36

    Křížek

    Dobrý den, že by nějak objektiv ovlivňoval zápis snímků na kartu? Samozřejmě nejsme servisní středisko, ale to se mi skutečně nezdá. Zkoušel jste vyměnit SD kartu ve fotoaparátu? Přepnout fotoaparát do továrního nastavení, naformátovat v něm poté kartu a začít fotit? Prosím vyzkoušejte a dejte mi zpětnou vazbu. Případně rovnou vezměte fotoaparát a doražte na prodejnu, kolegové s Vámi vyzkouší více variant. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 22.09.2016 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, je možné, že díky tomuto objektivu na těle D3200, se mi špatně-pomalu ( až se foťák zasekne) zapisují snímky? Sice je uvedeno, že by to fungovat mělo, ale s tímto objektivem mi foťák blbne. Přitom objektiv v kombinaci s D5500 mi funguje normálně. Dokonce když na D3200 dám objektiv 18-105, tak se taky zdá být v pohodě.

    Šárka Pokorná, 21.09.2016 | Reagovat

  • 34

    Křížek

    Dobrý den, pak už jen manuální ostření. V malém hledáčku D3100 budete ale potřebovat dobré oko abyste poznala co je ostré. Tím neříkám, že ho nemáte :)

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.07.2016 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na (32) | a v případě že by mi nevadilo ruční ostření. Jak se ostří s objektivem d3100 ?

    Tereza, 27.07.2016 | Reagovat

  • 32

    Křížek

    Dobrý den, objektiv nebude na tomto těle ostřit. Jedná se o novou verzi objektivu 18-55, raději tedy volte tento

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 26.07.2016 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den, jde tento typ objektivu na nikon D3100? děkuji

    dohnalova, 25.07.2016 | Reagovat

  • 30

    Křížek

    Dobrý den, ano, nový firmware bude toto jistě adresovat. Vůbec nic se neděje. Od toho jsme tu :)

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.07.2016 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na (28) | Díky. Ono totiž ani na ofic. stránkách Nikonu kompatibilní s D500 není uveden. AF určitě půjde ale VR nevím, nikde v nastavení jej nevidím....(manuálně na objektivu již nastavit samozřejmě nejde). Snad až s novým FW? Proto mne omluvte, že se tak detailně vyptávám.....

    Pavel Bodlák, 04.07.2016 | Reagovat

  • 28

    Křížek

    Dobrý den, ano je to otestováno.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.07.2016 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na (26) | Vy jste to osobně testoval? Díky

    Pavel Bodlák, 01.07.2016 | Reagovat

  • 26

    Křížek

    Dobrý den, tento objektiv bude na těle D500 fungovat naprosto bez problémů. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 01.07.2016 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, je tento objektiv ( Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-P DX VR) opravdu kompatibilní pro D500. Máte vyzkoušeno někdo ? Hodil by se pro točení videa....Díky

    Pavel Bodlák, 01.07.2016 | Reagovat

  • 24

    Křížek

    Dobrý den, verze AF-S je starší způsob ostření, kdežto AF-P je nový způsob krokovacího ostření, které má zajistit plinulejší přechody při natáčení. Co se týče "kvality" zřejmě jste slyšel to, že větší snímač Vám dá větší rozlišení a tudíž je vidět případná nekvalita skla. Rozhodně stím souhlasím a vždy jsem se řídil tím, že raději starší tělo, ale kvalitní objektivy. 

    Václav Křížek - Megapixel, Provozní specialista, 27.06.2016 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den. Měl bych dva dotazy. 1. Jaký je rozdíl, v čem se liší tyhle objektivy verze AF-S a verze AF-P? Který je lepší a proč? 2. Jak budou obě verze spolupracovat s Nikonem D7200 ( budou li) . Který bude líp spolupracovat, protože jak sem zjistil, tak Nikon D7200 je náročný na kvalitu objektivů a vždycky odhalí jakékoli ( i drobné ) vady objektivů, které se projeví na kvalitě snímků. Děkuji.

    Josef Jurik, 24.06.2016 | Reagovat

  • 22

    Křížek

    Dobrý den, clona HB-N106 je určena právě pro tuto novou verzi. Jste si jistý, že nemáte starší verzi objektivu 18-55? U staršího modelu se používala clona tato

    Václav Křížek - Megapixel, Provozní specialista, 23.06.2016 | Reagovat

  • 21

    Janáček

    Reaguje na (15) | dobrý den objednal jsem si toto clonu a nepasuje takže ji budu vracet a teď jsme zjistil že má být clona HB-N106

    Jaroslav Janáček, 22.06.2016 | Reagovat

  • 20

    Maxant

    Dobrý den, tento objektiv je ve variantě 18-55 VR, 18-55 VRII, který má lepší optický výstup a konstrukci. A pak 18-55 AF-P VR, který je nejnovější a má nový ostřící motor pro video. Tím se liší od VRII. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.06.2016 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Reaguje na (12) | Dobrý den,narazila jsem i na objektiv s označením VRII.jaký je rozdíl či který model je novější?Děkuji

    Kateřina Petrová, 11.06.2016 | Reagovat

  • 18

    Maxant

    Dobrý den, nebude kompatibilní, nechal jsem opravit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.04.2016 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat ohledně kompatibility s fotoaparátem D5100. Zde máte uvedeno, že bude fungovat a na stránkách nikonu je u objektivu psán pouze model D5300/D5500. Děkuji za odpověď.

    Pavel Manych, 28.04.2016 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na (15) | Tak to bohužel není ona, má malý vnitřní průměr.

    Jiří Kubový, 07.04.2016 | Reagovat

  • 15

    Maxant

    Reaguje na (14) | Dobrý den, měla by to být tato. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.04.2016 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaká sluneční clona je vhodná pro tento objektiv? Děkuji a přeji příjemný den.

    Jiří Kubový, 06.04.2016 | Reagovat

  • 13

    Maxant

    Reaguje na (12) | Dobrý den, no řekl bych, že je opticky stejný. Ale o co jde je nová konstrukce ostřícího krokového motoru. A některých úprav jako je právě absence přepínaču na AF/VR--tedy nutnost ovládat přes menu aparátu,. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.03.2016 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobrý den, mohl bych se Vás zeptat, jak je na tom tento nový "seťák" v porovnání se starší verzí 18-55 VR II co se týče obrazové kvality? Jaká je kompatibilita se staršími těly D5xx, D3xx? Všiml jsem si, že objektiv nemá žádné přepínače, jak se ovládá např. stabilizace? Děkuji moc za odpověď. -RN

    Radek Navrátil, 30.03.2016 | Reagovat

  • 11

    Paraska

    Reaguje na (10) | Dobrý den, Sigma bude obrazově lepší. 

    Vít Paraska - Megapixel, Specialista na bazar, 04.03.2016 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Děkuji za odpověď...a jak to bude s kvalitou fotografií, pohorším si nějak výrazně při výběru tohoto objektivu s níže uvedenými? Je mi jasný, že se Sigmou asi ano. Děkuji

    Jitka S., 04.03.2016 | Reagovat

  • 9

    Paraska

    Reaguje na (8) | Dobrý den, pro video doporučuji Nikon 18-55 G AF-P DX VR, ktrerý má ostřící motor uzpůsobený přímo na natáčení videa. Vámi zvolené varianty nic podobného negarantují a mohou se zvukově projevovat v záznamu videa a ani plynulost ostření není na dobré úrovni. 

    Vít Paraska - Megapixel, Specialista na bazar, 04.03.2016 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobrý den, který z objektivů na tom bude lépe s obrazovou kvalitou, ostřením a "hlučností" u videa (sice preferuji focení, ale video občas použiji) u Nikon d5300? Tento, Nikon 18-105mm f/3,5-5,6 AF-S DX G ED VR nebo Sigma 17-50mm f/2,8 EX DC OS HSM? Popř. který objektiv byste doporučil ? Moc děkuji.

    Jitka S., 03.03.2016 | Reagovat

  • 7

    Zelinka

    Reaguje na (5) | Dobrý den,

    Bohužel tuto informaci zatím nemám, pokud si přejete vědět přibližný termín, pak využijte funkci poslat dotaz a kolega vás bude informovat o přesné dostupnosti. Jakmile přijde více kusů, zcela jistě vytvoříme recenzi, ve které bude i ukázkové video. 

    Přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 25.01.2016 | Reagovat

  • 6

    Zelinka

    Reaguje na (4) | Dobrý den,

    Zatím bohužel žádné video nemáme. Zcela jistě na tento objektiv vytvoříme recenzi, jakmile jej naskladníme. Dle vašeho předchozího komentáře soudím, že vlastníte Nikon D3100 u kterého vlastnosti ostření bohužel také nevyužijete. 

    Přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 25.01.2016 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den, Nějaké video zobrazující přeostřování ve videu např. na těle d7100? Kdy budou objektivy k prodeji?

    Jan Písařík, 24.01.2016 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Reaguje na (3) | Tak tento objektív bol predstaveny na CES 2016 je to prví nikon objektív z krokovym motorom to video je z roku 2011 a ten objektív je stary obyčajny ktorí ma zle zaostrovanie v LV ja som sa pytal na tento novy či ho uz mate moznost vyskušat

    kubo, 23.01.2016 | Reagovat

  • 3

    Maxant

    Reaguje na (2) | Dobrý den, no on je upraven a ostří opravdu rychleji, ale ono to není jen o objektivu, ale také o těle aparátu a jeho technologiích u ostření přes live wiew. Tento aparát měl docela roblém. Tuto kombinaci obj VR2+D3100 naleznete ve videu zde.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.01.2016 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na (1) | myslím rychlosť zaostrovania vo videu cez LV

    kubo, 17.01.2016 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobry den máte uz možnosť spraviť video ako zaostruje tento novy objektiv nikon ktory ma krokovy motor ? neviete či príde aj novy 18-105 z tymto krokovým motorom ? Ak to bude konečne poriadne a rychlo zaostrovať tak už nemusim špekulovať či kameru alebo ultrazoom kedze jednu zrkadlov nikon mam D3100

    kubo, 17.01.2016 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím