Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-S DX VR II Komentáře k Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-S DX VR II

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (45 - 1)

  • 45

    Avatar

    Reaguje na (44) | Děkuji za vyjádření, jen mě tošku zaráží, že u novinky D5600 je v setu stále ještě ta starší verze....

    Milan Šivic, 09.12.2016 | Reagovat

  • 44

    Křížek

    Dobrý den, najdete ho téměř u všech těl D5XXX a D3XXX. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 22.11.2016 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den. Se kterými těly je tento objektiv dodáván v setu ? Děkuji.

    Milan Šivic, 22.11.2016 | Reagovat

  • 42

    Křížek

    Dobrý den, vše je to o kontrole kvality, věřím, že se objektivů s takovým problémem se do objehu mnoho nedostalo. Ano, máte pravdu, tento objektiv je pěkně ostrý, narážel jsem spíše na schopnost parádně rozostřeného pozadí ve spojení s pevným sklem o nízké cloně. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 24.08.2016 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Reaguje na (31) | Podle měření na renomovaných internetových serverech je VRII ze všech 18-55tek daleko neostřejší objektiv, kterému ostatní 18-55tky nesahají ani po kolena. Na některých (bohudík nejběžnějších) clonách je obraz ostrý jako břitva a překonává ho jen málokteré pevné sklo. Jediný problém, o kterém jsem slyšel, byl, že u některých VRII nebyly všechny čočky přesně v ose (asi se to vevnitř trošku vrklalo) a důsledek byl, že některá strana obrazu byla méně ostrá. Ale slyšel jsem to jen u jednoho případu, tak netuším, jak moc je to běžná vada.

    Pavel Provaz, 23.08.2016 | Reagovat

  • 40

    Křížek

    Dobrý den, objektivy 18-55mm jsou nejčastěji dodávány pro jejich univerzálnost. Hodí se na běžné každodenní focení výletů, akcí s rodinou, mazlíčků atd. Vše zvládnou dobře, pokud se chcete ale zaměřit na nějaký specifický žánr, pak je dobré mít specifický objektiv, aby Vaše fotografie vynikala. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.07.2016 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Zdravím. Pro jaký žánr se nejlvíce hodí základní objektiv Nikon 18-55m, který byl před rokem dodáván se zrcadlovkou NIKON D3200? Děkuji. Jana

    JP, 28.07.2016 | Reagovat

  • 38

    Maxant

    Dobrý den, bylo by dobré zastavit se na některé z našich prodejen na kontrolu.-Pak dle psouzení by se zaslalo naservis, pokud by to nešlo sundat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.05.2016 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den. Stala se mi taková nemilá věc - chtěla jsem vyzkoušet levný makromezikroužek objednaný přes ebay,.. při nasazování makro mezikroužku na bajonet tohoto objektivu vše proběhlo v pohodě, ale při pokusu o jeho sundání se nehne. Nevím, jak ho teď sundat. Snažila jsem se hýbat i se šroubečkem, nebo jej dokonce vyndat, ale nejde to. Jsem bezradná a nevím co s tím. Poradíte nebo bude třeba servis? Dík za odpověď.

    Lucka, 02.05.2016 | Reagovat

  • 36

    Bouška

    Reaguje na (35) | Dobrý den, vhodná je sluneční clona HB-69, je uvedena v doporučeném příslušenství.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.11.2015 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den jakou clonu k tomuto objektivu zvolit?

    Dominik Golebiewicz, 25.11.2015 | Reagovat

  • 34

    Maxant

    Reaguje na (32) | Dobrý den, no dnešní zrcadlovky se dělají již s novu verzí objektivu VR II. Osobně bych však asi vybral 18-105mm pro jeho univerzálnost. Bude větším přínosem. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.07.2015 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na (32) | K dig.zrcadlovce Nikon D5200. M.M.

    Martina Malá, 30.07.2015 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Prosím o radu, který objektiv zvolit do základního setu pro úplného začátečníka s digitální zrcadlovkou? Objektiv Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-S DX VR II, nebo Objektiv Nikon 18-55mm F 3.5-5.6G AF-S DX VR? Děkuji M.M.

    Martina Malá, 30.07.2015 | Reagovat

  • 31

    Bacovsky

    Po měsíci používání mohu tento objektiv všem vřele doporučit. Fotil jsem s násobně dražšími skly, tento malá plasťák mi přijde docela geniální. http://krasnesvetlo.cz/novy-nikkor-af-dx-18-55mm-f3-5-5-6g-vr-ii-prvni-dojmy/

    Vaclav Bacovsky, 07.03.2015 | Reagovat

  • 30

    Vacek

    Reaguje na (29) | Dobrý den,
    na levé straně objektivu je tlačítko které musíte vždy zmáčknout při vysunutí objektivu. Objektiv Vám jinak neumožní vysunout objektiv a začít fotit.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 06.02.2015 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na (25) | Dobrý den. Jak se projevuje zablokování, či odblokování objektivu?

    Mojmír Jurka, 05.02.2015 | Reagovat

  • 28

    Tkáč

    Reaguje na (24) | Dobrý den, Ideálně Nikon BR2

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 27

    Maxant

    Reaguje na (26) | Dobrý den, opticky jsou si velmi podobné.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den, to znamená, že setový objektiv 18-55 (bez VR) u Nikonu D40 má horší obrazovou kvalitu než tento setový objektiv k Nikonu D 3300 ? Děkuji.

    Jindřich Volek, 02.02.2015 | Reagovat

  • 25

    Maxant

    Reaguje na (23) | Dobrý den, objektiv je v tak zvané transportní poloze a tlačítko jej odblokuje. Ano je lepší než starší verze nevybavena VR. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.01.2015 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    prosím o radu jaký reverzní adapter mám zakoupit k objektívu...nikon dx vr af-s nikkor 18-55mm 1"3.5-5.6 g2 pro amaterské makro foto otázka č.23

    josef szerdi, 30.01.2015 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den, mám dvě otázky: 1. K čemu slouží to kruhové tlačítko na těle objektivu ? Je tento objektiv lepší než setový objektiv 18-55 (bez VR) u Nikonu D40 ? Děkuji moc.

    Jindřich Volek, 28.01.2015 | Reagovat

  • 22

    Maxant

    Reaguje na (21) | Dobrý den, jedná se o tuto clonu. HB-45

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.01.2015 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den. Doporučte mi prosím vhodnou sluneční clonu pro tento objektiv. Děkuji předem a jsem s pozdravem.

    Přemysl Brom, ing., 13.01.2015 | Reagovat

  • 20

    Korč

    Reaguje na (19) | Dobrý den, výměna setových objektivů určitě není nezbytná. Z teleobjektivů je vhodnější Nikkor 55-300. Pokud bude blesk používán na setových ohniscích, je ideální Nikon SB-700, pokud i na teleobjektivu, bude potřeba SB-910

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 29.12.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    dobry den, mam otazku, mam nikon5100 a setovy objektiv 18-105mm+ pevny nikon35mm. chcem fotit v interieri+zoo a krajinu, uvazujem nad vymenou setoveho 18-105mm za dva objektivy. tento setovy+nikon 55-300mm (resp.tamron 70-300mm). urobim dobre alebo nie. aky je rozdiel medzi tamron 70-300 a nikon 55-300. zvazujem aj nad kupou blesku do interieru, aky bude postacujuci? dakujem

    robo, 29.12.2014 | Reagovat

  • 18

    Bouška

    Reaguje na (17) | Dobrý den, ano, jedná se o set Nikon D5200 + 18-55 mm VR II.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2014 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, je možno tento objektiv koupit v Megapixelu v setu s D5200? Tuto kombinaci jsem ve vašem eshopu nenašel. Děkuji!

    P., 17.12.2014 | Reagovat

  • 16

    Bouška

    Reaguje na (15) | Dobrý den, hledal jste správně, další rozdíly tam nejsou. Jde především o konstrukci a tím menší rozměry.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2014 | Reagovat

  • 15

    Javorský

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký je rodíl mezi tímto objektivem a jeho předchůdcem Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-S DX VR, krom toho že je lehčí a menší, žádné rozdíly jsem nenašel. Děkuji.

    František Javorsky, 05.12.2014 | Reagovat

  • 14

    Korč

    Reaguje na (13) | Dobrý den, nemá, nezávisle na objektivu je rozlišení nastavitelné libovolně.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 01.12.2014 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, má objektiv vliv na rozlišení videa? Děkuji

    Václav Waloszek, 30.11.2014 | Reagovat

  • 12

    Maxant

    Reaguje na (11) | Dobrý den, rozhodně 18-105. Má lepší rozsah a kresbu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.10.2014 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den, který objektiv v nízké cenové hladině byste z hlediska lepší kvality fotografií doporučil, tento Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-S DX VR II, nebo Nikon 18-105mm f/3,5-5,6 AF-S DX G ED VR? Děkuji

    petr vavřena, 05.10.2014 | Reagovat

  • 10

    Matoušek

    Reaguje na (9) | Dobrý den, na otázku č.1 je odpověď kladná, tzn. přední část obj. se již neotáčí. Na otázku č.2 musím bohužel napsat, že tento objektiv na video vhodný není a zvuky "tzk tzk tzk" uslyšíte i zde. U Nikonu mohu doporučit objektivy od značky Samyang s označením VDSLR a použít jemné ruční ostření s pomocí převodů na rigu.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.09.2014 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den 1.) U předešlého modelu zde uvedeného objektivu mne rozčiluje otáčející-se přední člen při ostření, což dost znepříjemňuje práci s polarizačním filtrem. Je to u tohoto modelu s číslem "II" setrvávající problém základního objektivu, nebo je zde tento nešvar odstraněn? 2.) Ještě se vracím k předchůdci: ten při videosekvencích stále doostřoval a ve videu pak bylo slyšet to ostření jako takový nepříjemný zvuk "tzk tzk tzk" má tenhle nový objektiv s tišším ostřením na video podobný vliv, nebo není slyšet vůbec?

    David, 15.09.2014 | Reagovat

  • 8

    Michalík

    Reaguje na (7) | Dobrý den, bohužel to není přímo úměrné, takže nelze očekávat, že by na cloně f22 kreslili nějak dobře. Proudlouží vám expoziční čqas, ale to je tak všechno a zase u nočních snímků není úplně ideální mít zbytečně dlouhý expoziční čas, protože i na citlivost 100 se do snímku s delšími časy vkrádá šum. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.06.2014 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    všechny objektivy se začátkem 10-12mm maji nejvyšši clonu 22. Tenhle Nikon 18-55mm má ale f36 a ještě Tamron 17-50/2.8 má f32. Dá se předpokládat že jejích nejlepší ostrost bude ležet taky někde kolem poloviny maximální clony? Nebo to nemá s maximálním rozsahem clony žádnou přímou úměru a prostě ta díra na f16 je už tak malá že tam neostrost bude vždycky ať už je maximum f22 nebo f36? Oba objektivy nejsou širokáče, takže bych je využil jen na jejich začátku, což bude asi další problém.

    standa, 26.06.2014 | Reagovat

  • 6

    Michalík

    Reaguje na (5) | Dobrý den, trošku je problém, že tak vysoká clonová čísla mají především makro objektivy, které jsou jinak konstruovány a u kterých použitáí tak vysokých clonováých čísel ještě má smysl a objektiv neztrácí kresbu. U naprosté většiny klasických objektivů je nejostřejší kresba kolem clony f11 až f13. U vyšších clon než uvedené přestávají objektivy kreslit a začínají "patlat" Na noční snímky ze stativu bych skutečně doporučil maximální clonu f13. Nenapadá mě objektiv, který by měl uvedené clony a byl tak široký a je to prácě z toho důvodu, protože je to zbytečné, když už tam objektiv nepodává dobrou kresbu a nyní nemám na mysli aberaci či vinětaci ale spíše kresbu obrazu jako takového. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.06.2014 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Poraďte mi prosím při hledání objektivu který by podával svoje nejlepší výsledky na clonách f16-f22 popř. i vyšších. Jde mi hlavně ostrost, vinětaci a aberaci neřeším. Chtěl bych ho především na noční fotografie venku Pokud možno nějaký široký 12, 14mm, klidně i pevné sklo. Je to na D90. Objektiv s vyšší clonou jsem našel jen tenhle a ještě 16-85, ale chtělo by to něco o kousek širšího, pokudmožno. Klidně i něco bazarového. Nemusí mít ostřící motorek, ale mohl by umět měřit expozici. Psal jsem na různá fóra ale zatím bez reakce, tak se zkouším zeptat tady. Děkuji.

    standa, 25.06.2014 | Reagovat

  • 4

    Michalík

    Reaguje na (3) | Dobrý den, doporučil bych vám na odlesky použít polarizační filtr např tento Hoya polarizační cirkulární filtr HD 52mm. Doporučuji také fotit ze stativu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.06.2014 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den, mám tento objektiv a chtěla bych na něj nějaký filtr, který by eliminoval odlesky skla. Potřebovala bych nafotit malby za sklem. Existuje něco takového? Děkuji

    Lenka Martincová, 04.06.2014 | Reagovat

  • 2

    Michalík

    Reaguje na (1) | Dobrý den, omlouvám se za chybu. V seznamu jsou všechny FX formáty špatně. Objektiv byste sice nasadil, ale ořával by vám fotografie. Pokryje jen část jako by šlo o APS-C snímač. Takový objektiv bych však rozhodně na FX ani na lepší APS-C snímač nedával, protože kvalita obrazu není moc dobrá. chybu opravíme v nejbližším možném termínu a děkujeme Vám za upozornění na ni. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.05.2014 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Prosím o informaci. V recenzi k tomuto objektivu píšete, že je Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-S DX VR II určen pro zrcadlovky s APS-C čipem, v seznamu kompatibilních přístrojů uvádíte i FulFrame Nikon D610. Když tento objektiv nasadím na D610, pokryje obraz celý FX čip, nebo jenom jeho střední část o velikosti APS-C? Děkuji.

    Miloš Trachta, 04.05.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím