Nikon 20mm f/2,8 AF NIKKOR D A Komentáře k Nikon 20mm f/2,8 AF NIKKOR D A

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (65 - 1)

  • 65

    Křížek

    Dobrý den, při použití tohoto objektivu Vám na D5000 nebude fungovat AF. D5000 nemá vestavěný AF motor. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.07.2016 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, jde dobře dohromady s Nikonem D5000? Děkuji!

    Lenka Malcangi, 26.07.2016 | Reagovat

  • 63

    Maxant

    Reaguje na (62) | Dobrý den, no je to starší D objektiv, tedy clonit půjde manuálně, ale ostření bude také manuálně. Protože aparát nemá zádnou elektroniku na bajonetu, ani hnací hřídel. Pokud si to dobře pamatuji. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.09.2015 | Reagovat

  • 62

    Řezáč

    Dobrý den Bude fungovat objektiv i na NIKONU FM2 staré kinofilmovce??? Děkuji

    Jaroslav Řezáč, 09.09.2015 | Reagovat

  • 61

    Maxant

    Reaguje na (60) | Dobrý den, u tohoto objektivu není patrné zkreslení. Ale také to není jen dle ohniska, záleží na konstrukci objektivu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.05.2015 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl bych vědět zda má tento objektiv efekt rybího oka. Zda se na kraji obrazu už fotka zaobluje. A od jaké ohniskové vzdálenosti se u objektivů zakřivuje ten obraz. Nevím jestli to teda souvisí se snímačem ale mám Nikon D5200 takže APS-C Děkuji za odpověď.

    Haluza Vojtěch, 16.05.2015 | Reagovat

  • 59

    Michalík

    Reaguje na (58) | Dobrý den, souhlasím s vámi, že by bylo lepší mít pro tentío objektiv Full frame tělo, bohužel jsem někdy limitování a pokud fotíme APS-C tělem i jiné objektivy otestujeme jich současně více. Vypovídající hodnotu to jistě má, nicméně na Full frame by měl objektiv výsledky ještě lepší. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.06.2014 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den, myslím, že z horším podáním mimo střed to nebude nijak katastrofické, dle recenzí na photozone.de je podání mimo střed srovnatelné na stejném ohnisku s Nikonem 18-35mm f/3,5-4,5G AF-S , který patří k tomu lepšímu co do ostrosti ke krajům, čemu ale vůbec nerozumím je proč testujete full frame sklo na D7100, vypovídající hodnota testovacích snímků se tím značně devalvuje...

    Václav, 30.06.2014 | Reagovat

  • 57

    Korč

    Reaguje na (56) | Dobrý den, objektiv je jednoduše starší, filmové konstrukce a do krajů není ostrý. Pokud se smíříte s horším podáním snímků mimo jejich střed, je samozřejmě bez problému použitelný.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.04.2014 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Reaguje na (51) | Dobrý den, proč není ideální na D 600? Plánuji si ho na tento fotoaparát pořídit. Nepřijde mi o tolik horší než 14-24/2,8 snad mimo zkreslení. Výhodou je velikost cena a možnost použití filtrů. Tomáš Burian

    Tomáš Burian, 21.04.2014 | Reagovat

  • 55

    Michalík

    Reaguje na (54) | Dobrý den, po technické stránce jej nasadíte a bude ostřit, ale je to starší objektiv a Nikon D800 je velmi náročná na kvalitní objektivy - prosvé vysoké rozlišení snímače. Zajímavým řešením by pro vás mohl být Nikon 14-24mm

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.03.2014 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den, prosím Vás, je tento objektiv vhodný na D800? Nebo jaký byste doporučili jiný "širokáč" s dobrou kresbou? Děkuji

    Laďa, 17.03.2014 | Reagovat

  • 53

    Jurčík

    Reaguje na 52 | Dobrý den, já bych Vám doporučil Tamron AF SP 24-70mm f/2,8 Di VC USD pro Nikon, máme s ním vynikající zkušenosti.  

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 21.02.2013 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den, potřebuju na Nikon D600 nějaký objektiv v rozmezí ohnisek 20-70 se světelností 2,8, ale nemůžu se rozhodnout, zda pevné ohnisko či zoom. Se zoomem mi přijde, že je člověk pohotovější(budou foceny i svatby), ale zase se bojím kvality, protože nyní mám ke staršímu modelu setové objektivy a chtěla bych si polepšit, co se obrazové kvality týče. Možná zkusím kombinaci pevné 50mm 1,4 Nikon a k tomu nějaký zoom Nikon 24-85 2,8-4 AF ZOOM Nikkor D či Sigmu 24-70 2,8EX DG IF HSM. Předem děkuji.

    Lenka , 20.02.2013 | Reagovat

  • 51

    Bouška

    Reaguje na 50 | Dobrý den, obávám se, že na D600 není úplně ideální, ale s přimhouřením oka se použít dá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2013 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat,zda rozlišovací schopnost tohoto objektivu je dostatečná pro Nikon D600, líbí se mi jeho kompaktní rozměry. Děkuji za odpověď

    Pavel, 12.02.2013 | Reagovat

  • 49

    Bouška

    Reaguje na 48 | Dobrý den, na D3100 se bohužel nehodí a pokud chcete na krajinu pouze objektiv s pevným ohniskem, tak Nikon (a ani jiní výrobci) nemá co nabídnout. Tedy za dostupnou cenu...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.11.2012 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobry den,je tento objektiv vhodny na d3100?mam v umyslu fotit krajinu pripadne jaky objektiv s pevnym ohniskem by jste doporucil.Dekuji

    jindrich, 03.11.2012 | Reagovat

  • 47

    Bouška

    Reaguje na 46 | Dobrý den, bohužel ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.10.2012 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den Bude prosím tento objektiv fungovat na D5100? myslím tím autofokus. Děkuji Petr

    petr, 15.10.2012 | Reagovat

  • 45

    Bouška

    Reaguje na 44 | Dobrý den, to zatím bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2012 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto objektivu a chtěl bych se zeptat jestli nikon nechystá nějaké nové sklo s ohniskem 20mm (24mm a 28mm jsou v AF-S ku). Děkuji

    Václav, 01.09.2012 | Reagovat

  • 43

    Bouška

    Reaguje na 41 | Dobrý den, rada je jednoduchá. Pokud Vám jde o kvalitu výstupu, je jednoznačně nejlepší 28/1,8G.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.06.2012 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na 41 | opravuji - jedná se o NIKON D700

    Jakub, 18.06.2012 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, prosím Vás o radu - rozhoduji se mezi tímto objektivem, popřípadě dvojicí Nikon 28mm f/1,8 AF-S G / Nikon 28mm f/2,8 AF NIKKOR D A v kombinaci s tělem D7100 (popřípadě pro občasné využití s D300) Který z nich byste mi doporučil? u ohniska 28 mm už se nedá moc hovořit o širokém skle.. ale na druhou stranu je lákavá poloviční cena u jednoho zmíněného skla. Jak je na tom s kvalitou výstupu? Díky za komplikovanou radu.. J.G.

    Jakub, 18.06.2012 | Reagovat

  • 40

    Lukeš

    Reaguje na 39 | Dobrý den, je mi líto, ale tento objektiv by na Nikonu D5100 neostřil. Navíc není po přepočtu ohniska ani moc širokoúhlý. Pro vaše potřeby by byl lepší Sigma 10-20mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.05.2012 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Krásný den ,prosím je dobrý na NIKON D 5100? A nebo který širokouhlý objektiv byste mi doporučil,Děkuji za Vaši odpověd...

    Josef, 05.05.2012 | Reagovat

  • 38

    Bouška

    Reaguje na 37 | Dobrý den, bohužel zatím skutečně takový objektiv není v nabídce. Tento se na DX snímač moc nehodí, jeho rozlišovací schopnost nevyhovuje rozlišení DX snímačů. Fotky bohužel nebudou moc ostré.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2012 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, sháním nějaký hodně širokoúhlý objektiv s velkou světelností na DX ale jak vidím nic takového asi neexistuje. Nebo se mýlím? Nevíte proč Nikon tuto mezeru nezaplní. Představoval bych si něco jako 16/2 nebo 18/2, není něco podobného od dalších výrobců? Pokud ne tak bych asi uvažoval o tomto.

    Pavel, 25.03.2012 | Reagovat

  • 36

    Bouška

    Reaguje na 35 | Dobrý den, máte samozřejmě pravdu. Ale než jakkoliv výkonný stabilizátor, je vždycky daleko lepší pořádný stativ.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.01.2012 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na 34 | ěkuji za odpověď. Ještě ke zmíněné stabilizaci. Kdyby (ač širokoúhlé a světelné) objektivy ale tuto stabilizaci měly, posunuly by se s "udržitelností" ještě výrazně dopředu, ne, šlo by dál snižovat ISO, zvyšovat clonu, ne? Já bych to rozhodně uvítala :-).

    Markéta Zelenková, 21.01.2012 | Reagovat

  • 34

    Bouška

    Reaguje na 33 | Dobrý den, objektiv Nikon 24-70 mm F 2,8 AF-S G ED je na tom s kvalitou dokonce lépe, než oba zmíněné objektivy s pevným ohniskem. Jednoznačně doporučuji 24-70.
    U širokoúhlých objektivů není stabilizátor tak potřeba, jako u delších ohnisek. I bez stabilizátoru s nimi udržíte daleko delší časy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.01.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Ještě bych se chtěla zeptat , jelikož jsem zcela netechnický tip, proč neexistuje pro FX snímače širokoúhlejší objektiv se světelností 2,8 se stabilizací? Jinak velmi děkuji za vaše trpělivé a vyčerpávající odpovědi!!! Velmi obětavá a důležitá práce :-).

    Markéta, 19.01.2012 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na Váš názor na tento objektiv (event. pevnou 24,také f 2,8) v porovnání s Vámi často doporučovanou 24-70 f 2,8 pro D700. Potřebuji hlavně při focení svateb (horší světelné podmínky) a cena u 24-70 mě tlačí spíš k té pevné 20 (24) na druhou stranu pokud by měla univerzální 24-70 zcela stejnou kvalitu obrazu, asi bych to ještě zvažovala. Na pevné ohnisko jsem dosud fotila jen s D90 (50/1,8, 35/1,8)a stím jsem byla velmi spokojená. Jak to bude v porovnání s touto kombinací, na kterou jsem zvyklá? Doplněk k tomu mám 70-200 f2,8 VRII.

    Markéta, 19.01.2012 | Reagovat

  • 31

    Bouška

    Reaguje na 30 | Dobrý den, takový objektiv by jistě uvítala spousta fotografů, ale bohužel o jeho existenci nemám žádné zprávy...  Tohle je jedna z nevýhod DX snímačů - příznivci pevných objektivů nemají zrovna moc možností výběru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    .. a ještě budu pokračovat: který pevný pevný objektiv po přepočtu pro kinofilm někde mezi 20-30 mm byste mi doporučil pro D7000 na focení krajiny (ale vlastně čehokoliv), aby byla kresba lepší než u 16-85mm (není to špatné, ale dovedu si představit lepší, odrostl jsem na klasice a pevných sklech)

    Martin , 05.01.2012 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na 28 | íky, stačí a moc oceňuji vaše trpělivé odpovídání a odpovídání:-)

    Martin, 04.01.2012 | Reagovat

  • 28

    Bouška

    Reaguje na 27 | Dobrý den, objektiv 20/2,8 je (byl) určen pro kinofilmové přístroje, je to tedy už relativně starší konstrukce. Zkoušel jsem ho před pár lety na D3 (velký FX snímač, rozlišení 12 Mpx) a na D300 (malý DX snímač, rozlišení také 12 Mpx). Fotky z D3 byly vynikající, ale na D300 nebyla ostrost nic moc a to bylo rozlišení "jen" 12 Mpx. Tento objektiv podle mých zkušeností nemá takovou rozlišovací schopnost, aby zvládl vykreslit vysoké rozlišení malých DX snímačů. 16-85 je na tom lépe, ale je fakt, že ten rozdíl není nijak propastný.
    Stačí to takhle?  ;)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.01.2012 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na 26 | píš jsem čekal odpověd typu "jen trochu/o hodně/..." apod než že "nebude (žádný rozdíl)". Prosím, můžete to dovysvětlit - je to malou kvalitou tohoto objektivu nebo typem foťáku, tj. na daném čipu nevyužiji tento objektiv (pak bych prosil vysvětlit proč)? Děkuji moc!

    Martin, 04.01.2012 | Reagovat

  • 26

    Bouška

    Reaguje na 25 | Dobrý den, bohužel nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.01.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, mám D7000 a 16-85. Bude mít 20/2,8 lepší kresbu než 16-85 na stejném ohnisku? Děkuji za odpověď.

    Martin, 03.01.2012 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, označení D znamená "distance", takže takto označený objektiv posílá do těla foťáku informace u zaostřené vzdálenosti. To se hodí při focení s bleskem, jinak se pokud vím tyto objektivy v ničem neliší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, jaký je rozdíl mezi tímto objektivem a starší verzí Nikon 20 mm F2,8 AF, tedy bez D a A.Chtěl bych jej na D700 ale mám možnost zakoupit tuto starší verzi.Vyplatí se investovat do tohoto objektivu když mohu mít starší verzi v super stavu za třetinovou cenu? Děkuji za odpověď.

    Richard, 08.02.2011 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, 20/2,8 funguje s D700 skvěle, zkoušel jsem. Kombinace D300 a 14-24 je také vynikající a trochu univerzálnější, ale osobně bych dal přednost D700, obrazově je na tom lépe, než D300.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobry den. Rad bych se dozvedel vice informaci o tomto objektivu v kombinaci s telem D700. Zajima me predevsim, zda kombinace D700 + 20/2.8 je lepsi nez D300 + 14-24/2.8? Financne vychazeji zhruba na stejno. Daly by se obe sestavy nejak porovnat, rekneme procentuelne, nebo konkretne - kde je lepsi vysledna kresba, kde je lepsi dynamicky rozsah? Ktera z techto sestav je podle vas vhodnejsi pro profesionalni denni praci?

    Radek Visták, 26.07.2009 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, dobré jsou oba dva, jak 20/2,8, zak 24/2,8 jsem zkoušel na D700 a nebo D3 a byl jsem spokojen s oběma. 14-24 je vynikající, opticky možná i předčí uvedená pevná skla. Jeho rozměry a konstrukce mi osobně přišly ale nepraktické. Raději bych teda investoval do univerzálního a velmi dobrého http://www.megapixel.cz/nikon-24-70-mm-f-2-8-af-s- g-ed, ale to je můj názor. Netuším nakolil v oblibě máte široká ohniska.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    btw: jde mě hlavně o použitelnost clony 2,8

    Jakub, 15.02.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, budu přecházet z Canonu na Nikon. Jak si vede tento objektiv v porovnání k 24/2,8? Tělo plánuji D700 (nechce se mě kupovat D3, který mě přijde stejný) A jak jsou tyto 2 pevné objektivy v porovnání s 14-24 a 24-70? Jeden z nich si v průběhu několika týdnů chci také pořídit

    Jakub, 15.02.2009 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, ne, zase tak zlé to není, ale zmíněný zoom je o trošku lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 15 | Dekuji vam za vas nazor a typ na zoom,ale preci jenom mi jde dost o skladnost a svetelnost... pokud nejsem-nebudu perfectionista,tak je to opravdu tak zle? :-)

    Patrik, 04.02.2009 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, tento objektiv jsem s D300 zkoušel a výsledky nebyly příliš vynikající, osobně bych daleko raději zvolil například http://www.megapixel.cz/nikon-16-85-mm-f-3-5-5-6-g -af-s-dx-ed-vr. K němu je vhodný filtr http://www.megapixel.cz/b-w-uv-filtr-67-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.02.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobry den preji,uvazuji nad timto sklem pro D300,kvuli svetelnosti a predevsim skladnosti. Mel bych otazecku: je mozne na tento objektiv prikoupit a pripevnit UV filtr?zda-li je to mozne a jaky filtr by jste mi pripadne doporucil z vaseho obchodu? jde mi jen o ochranu skla,protoze se dost casto pohybuji v prasnem prostredi....ale bojim se abych tim filtrem nedegradoval kvalitu nebo pripadnou vinetaci? Dekuji

    Patrik, 03.02.2009 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, na FX formát (D3 a D700) je tento objektiv vhodný, na DX snímačích nemá příliš dobré rozlišení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.10.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobry den, hledam kvalitni objektiv pro fotografovani architektury. Pozadavkem je vytecna ostrost kresby pro detaily a male sfericke zkresleni, ohnisko kolem 20mm a pokud mozno pevne ohnisko. Na znacce nesejde (telo se bude vyberu objektivu podrizovat). S cenou ale bych se potreboval vejit do 20tis. Kc. Mel byste nekdo doporuceni? Dekuji moc.

    Tomas Dolansky, 14.10.2008 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, nezkoušel jsem, ale blesk by měl fungovat bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.09.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den. Bude s objektivy tohoto typu, tedy s objektivy primárně určenými pro SLR nebo DSLR s plným formátem správně měřit blesk např. na D70? Chvíli jsem před časem zkoušel Nikkor 50/1,8 AF D a měl jsem pocit, že blesk nenastavoval intenzitu správně jako např. s objektivy DX.

    Martin, 24.09.2008 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, ano, je použitelný, ale raději bych si vybral třeba http://www.megapixel.cz/nikon-18-70-mm-f3-5-4-5g-a f-s-dx-zoom-nikkor-if-ed-s-lc-67-hb-32-lf-1-cl-091 5, který lépe vyhovuje jak ohniskem, tak konstrukčně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.06.2008 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý podvečer, uvažuji nad tímto objektivem ve spojení s d300 jako základním pevném ohnisku (cca 30mm) znáte lepší variantu? popřípadně bude 30mm v běžných situacích (reportáž, cestopisy prostě každodenní focení) stačit? A ještě jedna věc, je veliký rozdíl na tomto ohnisku ku třeba setovému nikonu?

    Hroňák, 08.06.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dakujem pan Bouska, pre zaciatok zacnem s tou 20kou :-)

    Demosthenes, 21.04.2008 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, s tímto objektivem mám dobré zkušenosti, mohu doporučit. Zkoušel jsem ho s D3, jsou s ním pořízeny i některé ukázkové snímky, například č.8 (se sluncem v záběru), viz http://www.megapixel.cz/nikon-d3#dia-8

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.04.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobry den, potreboval by som nejaky sirokouhly objektiv na SLR - krajina, architektura..Mam reportaznu 35ku a rozhodujem sa medzi tymto objektivom a 24kou. (Alebo mi poradite este nieco ine?) Vdaka.

    Demosthenes, 19.04.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, ano, je samozřejmě použitelný, ale na DSLR nebude tak širokoúhlý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.11.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den,
    je tento objektiv Nikon 20 mm F2,8 AF NIKKOR D A vhodný pro digitální zrcadlovku NIKON D80

    Dík za odpověď
    26.11.2007

    Strnad, 26.11.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, o Flektogonu 20mm jsem slyšel jen chválu a o tomto Nikonu také,srovnat oba dva si ale netroufnu...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.09.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den,
    na Praktice jsem používal 20mm MC Flektogon a byl skvělý. Je na tom tento kousek podobně? Uvažuji o něm, neb mi toto ohnisko trochu chybí.
    Díky

    Kajmos, 25.09.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím