Nikon 24-85mm f/3,5-4,5 G AF-S NIKKOR ED VR II Komentáře k Nikon 24-85mm f/3,5-4,5 G AF-S NIKKOR ED VR II

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (47 - 1)

  • 47

    Maxant

    Reaguje na (46) | Dobrý den, seřadil bych Tamron, Sigma, Nikon

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.04.2015 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den který objektiv se více hodí na Nikon D800E tento Nikon (Nikon 24-85mm f/3,5-4,5 G AF-S NIKKOR ED VR II) nebo Tamron 24-70 2.8 VC nebo Sigma 24-70 2.8. Cenový rozdíl je mi znám jde mi o to abych nedegradoval výstup z D800E.prosím sestavte pořadí. Děkuji

    Hutař, 14.04.2015 | Reagovat

  • 45

    Maxant

    Reaguje na (44) | Dobrý den, no pávě Tokinu bych vyřadil. Kolegové co ji používali nebyli nadšeni z výstupu. Dále pak záleží--pokud scháníte spíše základní objektiv je vhodný 24-85mm, pokud širokoúhlý tak bych vybral 18-35. Oba tyto objektivy mají slušnou kresbu, jsou to poměrně nové  a poradí si i s větším rozlišením. Kresebně jsou na tom podobně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.04.2015 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, jsem vlastníkem D750 a rád bych si koupil nějaký univerzální objektiv. Finančně do něho nechci příliš dávat peníze, neboť mám spoustu jiných s pevným ohniskem a tento bude opravdu jako základ. Srovnávám jej s Tokina 17-35 f4 a Nikon 18-35 f3,5 - 4,5. Mohli byste mi prosím poradit co do optické kvality? Vím, že rozsah zoomu je rozdílný, ale zajímalo by mě, zda je nějaký z nich opticky výrazně lepší, či pokud jsou si dost podobné a s klidným svědomím mohu tedy zakoupit tento. Děkuji a přeji hezký den, Michal

    Michal, 09.04.2015 | Reagovat

  • 43

    Michalík

    Reaguje na (42) | Dobrý den, ano bude vám ostření fungovat. Model D300 má v sobě ostřící motorek, takže modely objektivů řady "D" budou ostřit bez problémů.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.02.2014 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Prosím o radu,mám Nikon D300 a mám nabídku na objektiv Nikon 28-80/3,5-5,6D. Bude mi normálně fungovat? I automatické ostření? Děkuji.

    Robert Solanský, 15.02.2014 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Reaguje na (40) | Dobrý den,

    pomůžete si jak v kresbě tak v mechanické kvalitě, ale pokud neplánujete přechod na FX do roka, tak se v tomto rozsahu nevyplatí jít rovnou do FX objektivu, který stále "základní". Volil bych spíše Tamron 17-50/2,8 VC USD - http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-2-8-xr-di-ii-vc

     

    Pokud by jste chtěl stejně kvalitní, jen o něco širší objektiv než zmiňovaná 50/1,8 tak má nikon ještě 28mm f/1,8 - http://www.megapixel.cz/nikon-28mm-f18-af-s-g

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.10.2013 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, mám objektiv 18-105 a chtěl bych si trošku polepšit. Nechci DX objektivy, bude tento objektiv lepší v ostrosti a kresbě než 18-105. Mám D3200 a objektiv 50-1,8 ten je vynikající jen bojuji s úhlem, proto potřebuji něco s větším úhlem. Nebráním se i pevnému sklu, jen bych malinko preferoval zoom. Později chci přejít na FX ta proto ty objektivy. Cena do 20000. Děkuji za radu.

    Jarda C., 07.10.2013 | Reagovat

  • 39

    Svoboda

    Reaguje na (38) | Dobrý den, pokud oceňujete světelnost je lepší zvolit Sigmu, ale vynikající kresbu a kontrast má také Nikon 16-85mm.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 27.08.2013 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikona D90 a poohlížím se po nějakém objektivu především na portrétní focení. Cenově jsem limitován cca 20tis. Kč. Chtěl bych se Vás zeptat na porovnání tohoto objektivu se Sigmou 24-70/f2.8 (http://www.megapixel.cz/sigma-24-70-mm-f-2-8-if-ex-dg-hsm?_fid=3295#product-sec-comment). Vyplatí se pro mé účely si připlatit a vzít Sigmu? U Sigmy mě láká ta světelnost :-) . Případně jestli nevíte o jiné alternativě? Předem mockrát děkuji. J.H.

    Jiří Hort, 26.08.2013 | Reagovat

  • 37

    Svoboda

    Reaguje na (36) | Dobrý den, nový Nikon 24-85mm je horší, rozdíl v kvalitě odpovídá rozdílu v ceně. Když jsem jej zkoušel na Nikonu D300 (Dx snímač), došel jsem k názoru, že mě by nestačil, ale každý má nároky na kvalitu trochu jiné. Starší verze Nikon 24-85mm f/2,8-4 byla ostřejší, ale rychlost ostření nemá příliš vysokou.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 15.08.2013 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, potřebuji ke své D800 nějaký odpovídající základní objektiv (většinou fotím s tele nebo s makro) na krajinky a běžné fotky. Bude tento 24-85 stačit kvalitou optiky k 36Mpx ? Je poznatelně horší než Tamron 24-70/2,8 ? Děkuji za radu.

    MartinP, 12.08.2013 | Reagovat

  • 35

    Svoboda

    Reaguje na (34) | Dobrý den, FX objektivy mohou být velmi kvalitní, ale opticky nová 24-85mm není lepší, než 16-85mm a hlavně ten rozsah ohnisek od 24mm není na DX snímači -díky crop faktoru 1,5x- příliš pohodlný.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 07.08.2013 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Dobrý den. Mohu se zeptat, v čem je lepší 16-85 na 5100 jak zaznělo v dotazu níže než tento? Mám D90 a uvažuji o tomto objektivu. Je tu upřednostňován 16-85 jen proto, že je to objektiv pro DX snímače i přes horší světelnost, nebo i z jiného důvodu? Nevím, zdali to, že je tento 24-85 pro FX je tak zásadní nevýhoda, když mi zrovna minulý týden zástupci Nikonu na akci s Nikonem doporučovali hned několik (bohužel podstatně dražších) Nikon FX objektivů pro moji D90. Děkuji za odpověď.

    Lukáš, 06.08.2013 | Reagovat

  • 33

    Jurčík

    Reaguje na 32 | Dobrý den, zvolil bych určitě Nikon. Má solidnější konstrukci, je utěsněný a jeho kresba v kombinaci se stabilizátorem zastíní světelnost f/2,8. Oproti Tamronu je zkrátka o krok napřed.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 14.03.2013 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Děkuji za odpověď. Jen bych se ještě poprosil o radu zda: Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR, nebo Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC. Mohu poprosit o krátké srovnání. Děkuji

    TomK, 13.03.2013 | Reagovat

  • 31

    Jurčík

    Reaguje na 30 | Dobrý den, pokud neuvažujete o přechodu na full-frame, pak bych Vám jej nedoporučil. Pro D300s je nejvhodnější tento objektiv, vlastnosti má vynikající.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 11.03.2013 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikon D300s, mám Tamron AF 70-200 f/2.8, dále pak NIKKOR 50/1,8 AF, ale potřebuji pořídit ještě zoom podobného ohniska jako tento Nikon 24-85mm f/3,5-4,5 G AF-S NIKKOR ED VR II. Doporučil byste mi ho , nebo jiný objektiv? Děkuji

    TomK, 10.03.2013 | Reagovat

  • 29

    Bouška

    Reaguje na 28 | Dobrý den, spolupracovat samozřejmě bude. Pokud chcete získat představu o úhlu záběru a chcete ho přirovnat ke kinofilmovému přístroji, musíte ohniskové vzdálenosti objektivu vynásobit koeficientem 1,5x.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.01.2013 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Zdravím, bude tento objektiv plně spolupracovat s D7000? Myslím tím onen zminovaný posun ohniska...Děkuji

    Martin, 20.01.2013 | Reagovat

  • 27

    Bouška

    Reaguje na 26 | Dobrý den, na D5100 je jednoznačně vhodnější 16-85mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2013 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den, mám D5100 a rozhoduji se mezi tímto objektivem a Nikon 16-85mm, který byste mi doporučil?

    Honza, 11.01.2013 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na 23 | tak nakonec udělám kompromis a půjdu do nového tamronu :) děkuji za pomoc

    martin, 29.11.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    děkuji. je mi docela jasné, že když je tento objektiv cenově někde na třetině, tak se ani moc srovnávat nedá :) ale spíš mi šlo o to, vzít 24-70 jako měřítko :) Určitě bych nechtěl vybírat něco od jiné značky . . . .

    martin, 28.11.2012 | Reagovat

  • 23

    Bouška

    Reaguje na 22 | Dobrý den, rychlost ostření je slušná. S 24-70 jsem to neporovnával, ale subjektivně jsem s rychlostí ostření neměl žádný problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2012 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    dobrý den. jak je na tom objektiv s rychlostí ostření. sháním něco levnějšího na reportáže k D3. 24-70 je údajně snad nejrychlejší . . . ale mi by možná stačilo i toto. děkuji za váš názor.

    martin, 28.11.2012 | Reagovat

  • 21

    Bouška

    Reaguje na 20 | Dobrý den, tento objektiv je kvalitní, nemusíte mít žádné obavy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.10.2012 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den, mám D700+ Nikon 24-70, vím, že se jedná o nejkvalitnější objektiv, ale tato sestava je na ženu příliš těžká, prostě to neudržím pevně v ruce a neunesu a tak ji téměř nepoužívám. Fotím převážně krajinu a přírodu. Proto z 95% používám D90 + 16-85 DX. Již dlouho čekám na kompaktnější objektiv k D700. Tento 24 -85/3,5 -4,5, ED VR II FX je výrazně lehčí a menší než 24-70, je jeho vhodnou a důstojnou alternativou? Prosím o porovnání kvality /nemusí být tak špičkový, ale kvalitní ano/ a to případně i s 16-85 DX. Nebo máte ještě jiný typ? Děkuji

    Alena, 30.10.2012 | Reagovat

  • 19

    Bouška

    Reaguje na 18 | Dobrý den, ano, na D5000 bude bez problémů fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den zeptal bych se ještě rád na tento objektiv jestli bude funkční automatické ostření u Nikonu D 5000 je to Nikkor 24-85 f 3,5-4,5 G AF -S ED VR IIPŘEDEM DĚKUJI.

    Mirek, 17.10.2012 | Reagovat

  • 17

    Bouška

    Reaguje na 16 | Dobrý den, ten v objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.09.2012 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Dobrý den, když dam tento objektiv na Nikon D800, jaký ostřící motor se bude používat? Ten v objektivu, nebo ve fotoaparátu? Děkuji

    Lukas, 25.09.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na 14 | Děkuji moc za informace..spíše mne původně lákala vyšší světelnost (2,8), ale tam už se cena pohybuje jinde. Třeba někdy v daleké budoucnosti:-) Na tu 16-85tku jsem se taky díval, teď jste mne tam zpátky nasměroval..je na ni velmi dobrý ohlas, asi tedy zvolím tuto cestu :-) Děkuji, přeji hezký den!

    Ondrej.Z, 27.08.2012 | Reagovat

  • 14

    Bouška

    Reaguje na 12 | V tom případě bych vybral Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR, 24-85 není na D3000 moc širokoúhlý, což je velká nevýhoda. Sigma 70-20/2,8 je pro D3000 určitě dobrá volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    a ještě co se týče telezoomu, tak má cenu na D3000 pořizovat něco ve stylu http://www.fotoradce.cz/objektivy/sigma-70-200-mm-f2-8-ex-dg-macro-hsm-pro-nikon-cislo0204 :-) děkuji! přeji hezký den.

    Ondrej.Z, 27.08.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na 10 | Děkuji za reakci! jen bych se s dovolením ještě zeptal, jak je to s tím "vhodným rozsahem ohniskových vzdáleností"? Jaký rozsah je pro D3000 vhodný? já používám 18-55 VR (set) a 55-200 VR a vše se zdá v pořádku. Přemýšlím právě o nějakém univerzálnějším rozsahu v nižších "patrech", okolo cca 20 - cca 80 (možná až 100+ pokud by byl nějaký vhodný). T17-50 je určitě dobrý, ale chtěl bych vyšší tu vyšší ohniskovou vzdálenost :-) Napadají Vás, prosím, nějaké typy? Jak bude tenhle AF-S 24-85 omezen na D3000? Děkuji!

    Ondrej.Z, 27.08.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na 8 | Dobrý den, máte pravdu. Je lepší, (alespoň podle mě) krom rozsahu zoomu. Používám ho na D 7000.

    Jiří G., 27.08.2012 | Reagovat

  • 10

    Bouška

    Reaguje na 9 | Dobrý den, tento AF-S 24-85 je z nich nejlepší, ale pro D3000 bohužel nemá moc vhodný rozsah ohniskových vzdáleností. Já bych vybral asi Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Nikon. 

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den, mohl bych vás poprosit o srovnání tohoto objektivu a dále objektivů http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-28-40-dc-macro-hsm-os-kopie-cz případně http://www.megapixel.cz/nikon-24-85mm-f28-4-af-zoom-nikkor-d-s-hb-25#zakladni-parametry ? Má cenu takové skla kupovat na D3000? budou tam fungovat? Který by jste doporučili? Jak na tom objektivy jsou? Děkuji, přeji hezký den.

    Ondrej.Z, 26.08.2012 | Reagovat

  • 8

    Bouška

    Reaguje na 7 | Dobrý den, zatím jsem neměl možnost porovnat, ale tipuji, že budou na podobné úrovni, 24-85 možná o kousek lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.08.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, jak je na tom tento obj. opticky ve srovnání s Nik. 16-85? Dík za odpověď.

    Jiří Galko, 06.08.2012 | Reagovat

  • 6

    Bouška

    Reaguje na 5 | Dobrý den, pokud vím, tak se liší především opticky a to dost výrazně. Zkoušel ho kolega a ukázkové snímky by měl zveřejnit již brzy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.07.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, je nějaký rozdíl v tomto objektivu a v jeho předchůdci Nikon 24-85mm AF-S G (http://www.kenrockwell.com/nikon/2485afs.htm)? Je tam nějaká změna (kromě VR a většího filtrového závitu), která se týče stavby skel a optické kvality?

    , 30.07.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 3 | Dobrý den, zkoušel ho kolega a byl s ním velice spokojen. Na D700 rozdíl v kresbě myslím nepoznáte a na výkonnějším D800 jsme ještě neměli možnost zmíněné objektivy porovnat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den, v názoru megapixelu máte chybu u světelnosti objektivu. Už jste ho zkoušeli? Zajímalo by mne srovnání s nepříliš povedeným předchůdcem 24-85/3.5-4.5 a potom s 24-85/2.8-4 a také 24-120/4 VR Zajímala by mě nejlepší alternativa základního objektivu k D700 (místo 24-70 na ten nejsou peníze) Do této chvíle u mě vedl 24-120/4 VR, proto by mě zajímalo porovnání s touto novinkou.

    Jarda, 24.07.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, zatím ještě žádné zkušenosti nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda máte nějaké první zkušenosti s tímto sklíčkem..? Jaké by bylo případné srovnání s novým 24-120/4 VRII? Děkuji za odpověď.

    Adam, 06.07.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím