Nikon 70-200 mm F2,8G AF-S VR IF ČERNÝ s HB-29 / CL-M2 Komentáře k Nikon 70-200 mm F2,8G AF-S VR IF ČERNÝ s HB-29 / CL-M2

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (99 - 1)

  • 99

    Bouška
    Reaguje na 98 | Dobrý den, já bych vybral asi http://www.megapixel.cz/nikon-tc-17e-ii-af-s-telec onvertor-17x-s-bf-3a-lf-1-cl-0715, mám s ním dobré zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.03.2011 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Reaguje na 97 | Díky moc... Asi koupim tento. Ješte jaký telekonvertor ktomu byste doporučil?

    SummerStorm, 10.03.2011 | Reagovat

  • 97

    Bouška
    Reaguje na 96 | Dobrý den, pokud budeme hodnotit obrazovou kvalitu, rychlost a spolehlivost ostření a také kvalitu konstrukce, tak jasně nejlépe vychází Nikon. Novější verze II je lepší než I, ale je to znát hlavně na FX snímačích.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.03.2011 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat. Mam Nikon D90 a chtěl bych znát váš názor? Sigma 70-200 F2,8 Tamron 70-200 F2,8 nebo tento Nikon 70-200 F2,8? Jaký byste vybral? A je opravdu velký rozdíl mezi nikonem VR1 VR2? VR2 uz je opravdu dost peněz. Tak nevim který vybrat. Diky

    SummerStorm, 09.03.2011 | Reagovat

  • 95

    Bouška
    Reaguje na 94 | Dobrý den, s D90 bude tento objektiv zaostřovat podstatně rychleji, než 70-300 VR. Jestli ale bude splňovat Vaše představy ohledně rychlosti, to netuším. Záleží totiž na rychlosti fotografovaného objektu a také na jeho vzdálenosti. Na druhou stranu ale Nikon žádný výkonnější objektiv v této kategorii nevyrábí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.02.2011 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, chtěl jsem se zeptat, jestli u D90 je rychlost a kvalita ostření na úrovni tohoto objektivu.... Mám D90 s 70-300 4.5-5.6G vr a na af-c nestíhá ostřit při sportu ani pohyb zvířat obvzláště při přeostřování z objektu na objekt. Děkuji

    Radim, 14.02.2011 | Reagovat

  • 93

    Bouška
    Reaguje na 92 | Dobrý den, dostupnost šedé verze vám zjistí kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz, zkuste ho kontaktovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.01.2011 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli je možno zakoupit i ve verzi bílé nebo šedé. Děkuji

    Standa, 23.01.2011 | Reagovat

  • 91

    Bouška
    Reaguje na 90 | Dobrý den, ano, použitelné jsou http://www.megapixel.cz/kenko-sada-mezikrouzku-12m m-20mm-36mm-dg-pro-nikon, ale nezkoušel jsem tuto kombinaci, takže nevím, jaká bude kvalita fotek.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.01.2011 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Dobrý den, vlastním tento objektiv a nikkor 17-55 s fotoaparátem D300 a chci se zeptat jestli existují nějaké makrokroužky, které by byly vhodné k tomuto objektivu a bylo by možné s ním fotit i makro snímky. Děkuji za odpověď.

    Pavel, 31.12.2010 | Reagovat

  • 89

    Bouška
    Reaguje na 88 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.11.2010 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Dobrý den. Jedná se o plnoformátový objektiv kompatibilní s D700, prosím?

    Michala, 13.11.2010 | Reagovat

  • 87

    Bouška
    Reaguje na 86 | Dobrý den, tento údaj znamená maximální zvětšení, kterého lze dosáhnout. Když je poměr zobrazení 1:1, znamená to, že snímaný objekt se na snímač promítne v životní velikosti. Při poměru 1:2 je to poloviční velikost a při 1:4 je to čtvrtinová. Tento údaj je důležitý pro focení makra, pro běžné focení to nemá žádný význam.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.11.2010 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji koupi světelného zoomového objektivu a nevím si rady s číslem pro POMĚR ZOBRAZNEÍ (např. 1:4) - co toto číslo udává, v čem je pro mě důležité, děkuji za odpověď.

    Horajda, 05.11.2010 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Reaguje na 84 | nesali a mozna nektere bude salit znova, Nikon oprasil legendarni 80-200mm f2,8 a vyrobil okolo 200k novych kusu

    Tom, 05.11.2010 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Šálí mě zrak? Není to snad velký návrat objektivu, který jste doprodávali někdy na jaře za tuším 43 tisíc? Vážně jsem o něm tehdy uvažoval, ale než jsem se rozhoupal, bylo pozdě. No nic, budu uvažovat znovu. Ale že je o 7 tisíc dražší, se mi nelíbí :-( Na VR II za 63 tisíc nemám ani náhodou.

    Ostříž, 20.10.2010 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, novější verze má při plně otevřené cloně lepší kresbu, ale hlavně daleko menší vinětaci, což byla nevýhoda této původní verze. Rychlost ostření je cca srovnatelná

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.01.2010 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý večer, Zaujíma ma praktický rozdiel medzi 70-200 f2,8VR a 70-200 f2,8VRII. Hlavne rýchlosť ostrenia, kresba pri plnej diere a pod. Inak je zaujímavá ponuka hore, kde "našu cenu" na VR porovnáva s doporučenou cenou na VRII. Vopred ďakujem všetkým za odpoveď lebo praktická skúsenosť je najcennejšia. S pozdravom robo

    Robo, 21.01.2010 | Reagovat

  • 81

    Bouška
    Reaguje na 80 | Dobrý den, je to hodně individuální, občas se mi (s D700) podařilo udržet i 1/30s, ale s 1/60s bylo těch ostrých fotek daleko víc.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.01.2010 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Zdravim vsechny. Ma nekdo praktickou zkusenost s fungovanim VR? Konkretne...jaky je v prumeru nenjnizsi udrzitelny cas u nepohybliveho objektu, na 200MM? Ruce se mi prilis netresou, doufam tedy. Diky Jakub

    Jakub, 19.01.2010 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, tady http://www.megapixel.cz/nikon-70-200-mm-f2-8g-af-s -vr-if-cerny-s-hb-29-cl-m2#nazory je jedna fotka do slunce, ale nebylo úplně přímé. Reflexy se samozřejmě objeví také, ale jsou o trochu lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.01.2010 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den. Tuším, že s tímto objektivem fotíte, tedy... Jak se tento objektiv /nebo verse VR II/ chová na přímé protisvětlo? Konkretně na části architektury a přírody v protisvětle - viz foto na této stránce - http://www.kenrockwell.com/canon/lenses/70-200mm-f28-is.htm. Bude to podobné jako na ukázce, tj. nic moc? Odkaz je sice na Canon, ale obdobné fotky s N jsem nikde nenalezl. Děkuji za odpověď.

    Pavel, 05.01.2010 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Reaguje na 73 | dle manuálu se doporučuje při panningu mít zapnutý režim Normal , režim Active je v tomto případě nepoužitelný

    micronimus, 04.12.2009 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den, je to naprosto bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.11.2009 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, mám dotaz stran použití tohoto objektivu s tělem Nikon D90.Děkuji za odpověď.

    Pavel, 13.11.2009 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Kristepane, co je to za lidi, kteri dokazou vyhodit X desitek tisic za profi sklo a nedokazou si dat dohromady 1 a 1, ze proste bajonet XYZ bude pasovat k zavitu XYZ na objektivu. Je mi z vas do smichu... Smutne je, ze toho jsou plne diskuse ke kazdemu sklu. Radsi ty prachy dejte na charitu, protoze vam staci mydlove krabicky. Pak to klidne smazte, musel jsem to ze sebe dostat :P

    spindl, 06.10.2009 | Reagovat

  • 73

    Bouška
    Reaguje na 72 | Dobrý den, ano, stabilizátor se samozřejmě dá vypnout. Kromě toho má dva režimy: Normal a Active. Právě režim Active je určen pro focení pohyblivých objektů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.06.2009 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 71 | Děkuji za odpověď. Jak je to se stabilizátorem obrazu při panningu či úmyslném využití pohybové neostrosti? Dá se případně vypnout? Děkuji a zdravím, JB.

    Josef Bednařík, 14.06.2009 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 70 | Dobrý den, objektiv AF-S 80-200/2,8G se už bohužel neprodává. Opticky je verze se stabilizátorem naprosto špičková, o snížení kvality vlivem stabilizátoru nemůže být řeč.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.06.2009 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den, mám pocit, že ještě nedávno byl k mání totožný objektiv bez stabilizátoru obrazu - myslíte, že se na trhu objeví? Má stabilizátor vliv na optickou kvalitu? Děkuji za odpovědí a zdravím, Josef.

    Josef Bednařík, 11.06.2009 | Reagovat

  • 69

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, autofokus by se zpomalit neměl. Tento objektiv jsem zkoušel s konvertorem http://www.megapixel.cz/nikon-telepredsadka-tc-14e -ii-af-s-teleconvertor-1-4x a rychlost ostření mi přišla stejná jako bez konvertoru.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.06.2009 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Děkuji za odpověď, ještě by mě zajímalo, zda se rychlost autofokusu snižuje při použití konvertorů s vyšším zvětšením nebo zda se nemění použiji-li 1.4x, 1.7x, nebo 2.0? Děkuji

    Tomáš Malý, 05.06.2009 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, zkoušel jsem konvertor 1,4x s tímto objektivem a pokles kvality obrazu byl celkem zanedbatelný, takže bych se toho nijak nebál.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.06.2009 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 63 | Dobrý den pane Bouška. Mám tento objektiv na D300 a chtěl bych vědět o kolik se zhoršuje obrazová kvalita při použití s konvertorem 2,0. Chtěl bych vyzkoušet focení divoké zvěře, na což mi clona 5.6 stačí, ale zajímalo by mě, zda se při použití TC nezhorší obraz. kvalita až pod úroveň teleobjektivů s podobným ohniskem (např. sigma x-500mm atd.). Jinak 70-200 je jeden z nejlepších teleobjektivů co jsem používal - super rychlý AF + výborně kreslí již od 2,8, takže jsem s ním maximálně spokojen :-). Děkuji za odpověď

    Tomáš Malý, 01.06.2009 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, to je aretace autofokusu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.05.2009 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den, měl jsem zapůjčeno toto sklo je super, ale chtěl jsem se zeptat k čemu jsou 3 gumová tlačítka vpředu po obvodu. Děkuji za odpověď.

    Kamča, 16.05.2009 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, já bych doporučil konvertor http://www.megapixel.cz/nikon-telepredsadka-tc-20e -ii-af-s-teleconvertor-2-0x, pokud chcete dosáhnout co nejlepšího přiblížení, je to nejlepší volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.04.2009 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, vlastním tento super telezoom i Nikon D3 (zakoupeno u Vás). Prosím o doporučení předsádky, nevím zda 1.4; 1.7; či 2.0, když chci fotit ptáky a podobně, a objekt je trošku vzálený, tak se prostě nechytám s nějakým detailem, záběrem na oko či zobák. Díky za odbornou pomoc.

    pazpet, 24.04.2009 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, tato otázka mě pokoušela již mnohokrát, protože jsem s těmito Sigmami neměl moc dobré zkušenosti. Rozhodl jsem se tedy tyto objektivy v rychlosti vyzkoušet a porovnat a výsledek byl jasný hned po prvním snímku na f/2,8. Ano, Nikon je při tomto nastavení neporovnatelně lepší. Při větším zaclonění už nemusí být rozdíl tak markantní, ale v tom případě nemá cenu kupovat objektiv s vysokou světelností, po zaclonění je dobrá spousta objektivů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.04.2009 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal zda je tento objektiv opravdu o tolik kvalitnější jak kresbou, tak konstrukcí, než skoro 3x levnější Sigma 70-200mm f/2.8 II EX DG Macro HSM APO? Nevím zda mi k D300 na focení sportu bude stačit zmiňovaná sigma, či si mám spíše ušetřit na tento Nikon. Děkuji

    Tomáš Malý, 09.04.2009 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, je na tom stejně, nebo dokonce o něco lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.04.2009 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat jak je na tom tento objektiv v porovnání s profesionálními objektivy řady L od Canonu co se týče převážně rychlosti ostření a kvality obrazu? Děkuji za odpověď

    Ondra, 06.04.2009 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, SLIM filtry jsou především na širokoúhlé objektivy, takže na tento objektiv můžete bez obav použít normální filtr. Například http://www.megapixel.cz/b-w-uv-filtr-mrc-77-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.03.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobry, je lepší použít na tento objektiv UV filtr slim anebo klasicky? popřípadě jaký mi doporučíte, děkuji.

    honza, 26.03.2009 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 51 | to je jednoduche... jde o rychlost ostreni... pokud fotite napriklad sport tak vam vzdalenost ostreni mensi 2,5m je k nicemu... tim ze prepnetena nekonecno -2,5m tim omezite rozsah ostreni a to potom bude operovat pouze v tomto rozsahu proto nate zarucenou o neco vyssi rychlost ostreni protoze rychleji ostrit lze samozrejme v uzsim rozsahu nez kdyz musi objektiv pracne projizdet napriklad z jednoho metru na nekonecno

    JWK, 28.02.2009 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, není to "úplný" rozsah. Tento objektiv ostří už od 140 cm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.02.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    děkuji za odpověď, ale jsem asi méně chápavý protože full chápu jako úplný rozcah a 2?5 až nekonečno je také úplný rozsah tohoto objektivu, otázka zní který úplný rozsah je tedy menší?

    luboš, 25.02.2009 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, tento přepínač díky možnému omezení rozsahu ostření zrychluje zaostření v případě, že fotíte na větší vzdálenost a fotoaparátu se nepodaří napoprvé zaostřit. V takovém případě totiž "přejede" celý rozsah ostřících vzdáleností. Tím, že mu tento rozsah "uměle" zkrátíme, je doba potřebná k přeostření celého dostupného rozsahu podstatně kratší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.02.2009 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    dobrý den, mám ještě jeden dotaz, k čemu je dobrý na tomto objektivu přepínač "full / nekonečno -2,5m", myslím praktické využití? děkuji za odpověď

    luboš, 24.02.2009 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, ano, je to běžné, na FX snímači se projevuje vinětace, pokud fotíte na otevřenou clonu. Vinětace se s přicloněním zmenšuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.02.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    dobrý den, koupil jsem si tento objektiv a zkušebně ho vzal na hokej,překvapilo mě ,že při focení na formát fx- d700,jsou temné rohy snímku -je to normaální?

    luboš, 22.02.2009 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, to je spíš otázka pro zástupce Nikonu, my jsme pouze prodejci...

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.02.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Konkurenční Canon vyrábí obě verze.

    Karel, 11.02.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Netušíte proč Nikon přestal vyrábět Nikkor AF-S 80-200 ED bez stabilizátoru.Ne každý stabilizátor potřebuje.Při sportu není možno snížit čas pod kritickou hranici.Vznkla by pohybová neostrost,takže VR nic neřeší.Předem děkuji za odpověď

    Karel, 11.02.2009 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, pro D300 je tento objektiv vynikající, zkoušel jsem ho ale jen s konvertorem 1,4x a pokles kvality nemyl nijak dramatický.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.01.2009 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Uvažuji o tomto objektivu pro D300-ku. Zamýšlím též použití kovertoru, ale nevím, zda zvolit TC 1.7 anebo TC 2.0. Nevíte někdo, jaký je "trade-off" mezi kvalitou kresby u TC 1.7 a maximální ohniskovou vzdáleností u TC 2.0. Pochopitelně bych chtěl co největší ohniskovou vzdálenost, ale nesmí to (příliš) jít na úkor kvality. Děkuji za Vaše zkušenosti popř. odkaz na odpovídající test (třeba i s jiným, podobným objektivem)!

    nepa, 01.01.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Mam tento objektiv uz par dni konecne taky doma, i s TC-20E II AF-S TELECONVERTOR 2.0x funguje to vse jak na me D80ce tak na D300, ... je to opravdu super objektiv. p.s. pokud je zarucena 100%kompatibilita s D70, tak je jasne ze s D80 taky funguje... i VR .. proste vse. Nevim proc se kazdy pta jestli funguje a neprecte si drivejsi prispevky. Dale nevim jestli si tento objektiv koupi nekdo k telu na kterem to nevyuzije. na D80ku, D70, D50 staci nova Sigma 70-200mm II kterou jsem mel taky a jeji vlastnosti na tyto starsi a levnejsi tela uplne staci a da se sehnat za 15 000 misto 51 000. premyslejte co je dobra investice a co je zbytecne :) jinak vsem tento objektiv doporucuji :)

    Juris71, 22.12.2008 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, stabilizátor by měl bez problémů fungovat na D50 při všech nastaveních. Podrobnější informace Vám můžou poskytnout na bezplatné infolince Nikonu na čísle 800 900 980.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.12.2008 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobry den, docetl jsem se, ze VR u tohoto objektivu nepracuje pri nastaveni AF start (AF-ON)na tele fotoaparatu. Jedna se o stejne nastaveni jako (AF-A, AF-C, AF-S). Jde mi o to, jestli funguje VR v rezimu AF, pripadne za jakych podminek. Vlastnim Nikon D50. Dekuji za odpoved.

    Petr V., 08.12.2008 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, ano, úhel záběru je pevně daný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.12.2008 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    dobry den,nechapu co to zname kdyz je napr.400mm teleobjektiv tak to je jakoby ze to uz nejde priblizi co?diky za odpoved :)

    michal vybranec, 04.12.2008 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, pokud jde o základní rozdíl, vnímám ho ze své pozice skutečně pouze jako DX vs. FX ( což má vliv zejména pořizovací cenu objektivů ). Pokud jde o volitelné příslušenství jsou obě těla ve stejné kategorii ( aku, dálková ovládání, grip atd. )

    Bohouš Brož - Megapixel, 31.07.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Dobrý den pane Brož, díky za odpověď a ještě by mě zajímalo zda-li je opravdu nikon D700 o mnoho lepší než nikon D300 a jestli radši nepřiplatit a zakoupit D700? Díky za odpověď

    Pavel S., 31.07.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 35 | Dobrý den Pavle, zastupuji pana Boušku v době jeho nepřítomnosti. Zmiňovaný objektiv můžete použít v případě obou těl bez snížení plochy snímače u D700. Mimochodem jedná se o velmi podařený objektiv s rychlou, bezhlučnou reakcí a krásnou kresbou.

    Bohouš Brož - Megapixel, 31.07.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, lze tento objektiv použít bez problémů na nikon D300 a v budoucnu ho využít třeba na FF zrcadlovku nikon D700?Jedná se mi o to,zda-li je kompaktibilní bez snížení kvality na FF o 50%,nebo je to jen u skel s označením DX? Děkuji za odpověď

    Pavel S., 31.07.2008 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, stabilizátor samozřejmě bez problémů funguje i s D80.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.07.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 8 | Na Vámi zmiňované adrese je zmínka, že redukce vibrací funguje pouze s uvedenými fotoaparáty. D80, kterou vlastním, tam ale není uvedena. Znamená to, že u D80 stabilizace nefunguje ? Děkuji za odpověď.

    Ivo, 08.07.2008 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, například http://www.photozone.de/Reviews/46-nikon--nikkor-a ps-c/247-nikkor-af-s-70-200mm-f28-g-if-ed-vr-revie w--test-report.

    Reaguje na 31 | Ano, bez problémů funguje.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.06.2008 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý deň, zaujíma ma aj kompatibilita VR 70-200 s D80, hlavne stabilizátor obrazu, či funguje.Ďakujem

    Marián Palko, 16.06.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den! Nemůžete mi prosím poradit, kde je na internetu nějaký šikovný test a nějaké snímky z tohoto objektivu? Děkuji

    Jarda, 13.06.2008 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    kúpil som , je plne kompatibilný s Nikon D 70 a dokonca aj s TK Kenko 1,4 x. Super objektív. Akorát na zver je krátky - tam už treba 300 mm.

    laco k, 10.06.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    ... anebo jako větší krytka... Mimochodem, tohle je asi nejlepší objektiv tohoto rozsahu, jaký jsem kdy měl v ruce, včetně Canonu a Minolty G. Drahý, ale nic lepšího není, takže za ty peníze rozhodně stojí...

    Jerry, 24.03.2008 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Hmm, D60 na něm bude vypadat jak puchejř... :-)

    Jerry, 24.03.2008 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, ano, je kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.03.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobry den, bude tento objektiv kompatibilni i s D60 ??

    Jindra, 20.03.2008 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, ano, je plně kompatibilní, jako ostatní objektivy. D50 nemá s kompatibilitou žádné problémy.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.11.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den,

    je tento objektiv plně kompaktibilní s D50? Případně z profi řad nikkorů (zoom) je nějaký, který by s D50 nejel?

    Radek O., 23.11.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | To bohužel nejde, protože D70 se již dlouho neprodává, takže to nemáme jak vyzkoušet. Nicméně podle údajů výrobce je 100%ní kompatibilita zaručena. Osobně mi připadá, že zmíněný problém se týkal jednoho konkrétního kusu D70.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.10.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    no ano, ale za 60 tis by som to potreboval vedieť určite, nedá sa to vyskúšať na predajni.
    Riešite dobierku aj na Slovenkso , aké sú podmienky , ako môžem odkontrolovať tovar. U koho sa mám informovať na podrobnosti ? Dík Laco

    laco k., 25.10.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, já jsem o nekompatibilitě s D70 četl poprvé až z příspěvku č. Reaguje na 16 | . Tento objektiv by měl být kompatibilní i s D70.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.10.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    uvažujem o kúpe, ale vidím že je dajaký problém s D 70 ? Aký ?
    Dík . Laco

    laco k., 25.10.2007 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, Josefe, Váš příspěvek jsem odstranil. Tato diskuse neslouží k soukromé inzerci, díky za pochopení. Pokud chcete pomoci s prodejem Vašeho objektivu, kontaktujte kolegy z bazarového oddělení, maily jsou bazar.lidicka@megapixel.cz a bazar.zitna@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.10.2007 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, je plně kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.10.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    dobry den.. je tento objektiv plne kompatiblni s D80? slysel jsem od znameho ze z D70 byl problem.. nebylo to 100procentni
    dekuji

    Honza, 21.10.2007 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, ano, je kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.10.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    dobry den.
    Da se tento objektiv pouzit s Nikon telepředsádka TC-20E II AF-S TELECONVERTOR 2.0x. Dekuju za odpoved.

    kuba, 29.09.2007 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, to je označení příslušenství v ceně. HB-29 je sluneční clona a CL-M2 je pouzdro na objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.09.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den.

    Zají má mě co u tohoto objektivu označej tento údaj. " HB-29 / CL-M2 "

    Předem děkuji za odpověd.

    Petr-Petr, 19.09.2007 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Kdokoliv, kdo může prodat zboží, které máme v nabídce zákazníkovi, který by si ho mohl koupit u nás, je naším konkurentem... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.08.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Omlouvám se,pane Bouško,nemyslel jsem,že americký internetový obchod by mohl být Vaším konkurentem.

    Salut, 14.08.2007 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, "Salute", váš příspěvek jsem odstranil, protože obsahoval odkaz na konkurenční obchod, děkuji za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.08.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    nechcete uspořádat nějakou soutěž o tento objektiv? :) měl jsem ho půjčený a je super! akorát 60 je moc :)

    Marahruby, 12.08.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Něco nádherného, mám ho 24hodin a je to super.

    Pepa Jícha, 11.05.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    supr sklo ale nesnmí vám upadnou na zem. Měl jsem tam naštěstí filtr, ten je rozsekanej na kousky a objektiv nechce zaostřovat. Se modlím že to půjde opravit

    bugr, 27.01.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Super sklo! Mám ho týden a jsem ohromenej....rychlost, ostrost, VR........jde se fotit! :)

    Radek Žemlička, 24.12.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Vše vřele tento objektiv doporučuji má výbornou rychlost zaostřování, je velice tichý a úžasnou ostrost snímků.

    Jan Záliš, 29.08.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Ano, máte pravdu. Objektivy určené pro profesionální použití jsou odolné proti prachu a vodě snad všechny, stejně jako profi fotoaparáty.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.08.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Ještě by stálo za uvedení to, že je tento objektiv utěsněn proti vodě a prachu.

    Adam K., 27.08.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím