Nikon 18-35mm f/3,5-4,5 G AF-S ED Komentáře k Nikon 18-35mm f/3,5-4,5 G AF-S ED

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (38 - 1)

  • 38

    Maxant

    Reaguje na (37) | Dobrý den, je třeba použít slim filtr. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.07.2015 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, koukal jsem na komentáře ohledně vinětace, ale z toho nejsem moudrý :( Takže můj dotaz: pokud nasadím tento objektiv na FX fotoaparát - bude nebo nebude vinětovat při použití normálního polarizačního filtru? Nebo je potřeba používat slim filtry? Děkuji.

    Petr Sokol, 30.07.2015 | Reagovat

  • 36

    Maxant

    Reaguje na (35) | Dobrý den, no váhový rozdíl bych asi neřešil. Zde je zásadní obrazová kvalita, těsnost proti vlhkosti a prachu, tiché ostření, a pevná světelnost. Rozhodně bych vybral 16-35. Porovnávat pevné sklo s výbornou světelností versus zoom objektiv(18-35) s proměnou světelností je nic neříkající. Protože 20mm bude mít opět perfektní kresbu a konstrukci díky ozn N. 18-35 není špatný objektiv, a má dobré vlastnosti, ale nelze ho srovnávat s profi řadou objektivů nebo pevným sklem z profi řady. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.03.2015 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den. Je tento objektiv /z praxe/ vhodný na D800? Jak vychází v porovnání s 16-35/4. Váhový rozdíl mluví jasně. A jak vychází v porovnání s 20/1,8 G na 20mm. Děkuji za odpověď.

    Svoboda, 10.03.2015 | Reagovat

  • 34

    Maxant

    Reaguje na (33) | Dobrý den, je to 77mm. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.03.2015 | Reagovat

  • 33

    Černý

    DObrý den, ve specifikaci u tohoto objektivu není uveden průměr filtru. Podle obrázku předpokládám, že závit objektiv má. Jaký je prosím jeho průměr?

    Pavel Černý, 04.03.2015 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Mám toto sklo, a i když nepatří do skupiny profesionálních skel, mohu jej vřele doporučit. Používám jej s Nikon DF a rozhodně se "mají rádi".

    Miroslav Bednařík - fotograf mirekbednarik.com, 05.01.2015 | Reagovat

  • 31

    Maxant

    Reaguje na (30) | Dobrý den, no bohužel nemám všechny komponenty a nemohu to ověřit na 100%, ale ještě jsem si všiml, že jsme neuvedli co za tělo máte, protože jsem bral automaticky 16-35 tedy FF tělo. Protože na APSC je to 25mm a při zazoomování na 18 by to již nemělo vinětovat. Tedy bez vrstvění filtrů.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.10.2014 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na (29) | Díky za zprávu. Nadšený z ní nejsem. Jak to vypadá u 16-35/4? Klidně od těch 18mm? Děkuji

    Jiří Farkaš, 06.10.2014 | Reagovat

  • 29

    Maxant

    Reaguje na (28) | Dobrý den, taková sestava vinětovat bude. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.10.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na (27) | Byl by to cirkulární polarizační filtr (77mm) a dál wide angle adaptační kroužek LEE s držákem obdélníkových filtrů LEE (tedy 100+150), max. dva sloty.

    Jiří Farkaš, 02.10.2014 | Reagovat

  • 27

    Maxant

    Reaguje na (26) | Dobrý den, tak omluva vinětace zde hrozí. Mohu poprosit přesně o sestavu, kterou tam chcete nasadit. Budu to muset vyzkoušet na FF těle. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.10.2014 | Reagovat

  • 26

    Maxant

    Reaguje na (25) | Dobrý den, vinětace se nebude projevovat. Ale moc nerozumím sestavě. Píšete CPL, tedy cirkulární polarizační filtr a kombinace držáku pro deskové filtry.? A hlavně při použití držáku WIDE i s kroužkem pro uchycení je držák co nejblíže konci závitu objektivu právě pro eliminaci vinětace.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.10.2014 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, jak je na tom objektiv s vinětací na širším konci. Při použití CPL (slim) + wide angle redukčním kroužku Lee (možno nahradit asi jakou koli redukcí na širší průměr objektivu. Pokud se vinětace projevuje, do kolika až milimetrů? Děkuji JF

    Jiří Farkaš, 02.10.2014 | Reagovat

  • 24

    Bouška

    Reaguje na (23) | Dobrý den, o trochu lépe vychází Tamron 24-70/2,8. Na interiéry osobně používám raději 18-35mm (mám ale tu starší a horší verzi 18-35mm), těch pát milimetrů na širokém konci je hodně znát...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2014 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den, prosím pana Boušku o jeho názor. K Nikonu D610 rozmýšlím nad tímto objektivem a vaším oblíbencem novým Tamronem 24-70 2.8. Jde mi o to, že nejvíce fotím okolo ohniska 24mm(cca 90% fotek, hlavně interiéry bytů a budov, venku přírodu), je okolo tohoto ohniska kvalita obou objektivů srovnatelná, příp. který má navrh dle vašeho názoru ? U tohoto Nikonu 18-35 je pro mě výhoda možnost jít i níže než 24mm, ale není to pro mě to hlavní, jen nepatrná výhoda + poloviční hmotnost. Vystačil bych si i s 24mm u Tamronu. Časem bych dokoupil Nikkor 70-200mm pro větší přiblížení + pevnou 50mm a 85mm. Děkuji.

    Petr, 10.03.2014 | Reagovat

  • 22

    Svoboda

    Reaguje na (21) | Dobrý den, Tokinu momentálně nemáme na naší pobočce skladem, vycházel jsem proto z informací od kolegů z Pražské centrály. Pokud Vás zajímají detaily, můžete poslat e-mail na: holesovice@megapixel.cz. Osobně mám se širokoúhlými objektivy od Tokiny velmi dobré zkušenosti a nový Nikon 18-35mm mě příliš nenadchl.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.07.2013 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (16) | Překvapilo mě, že byste preferoval Tokinu 17-35, podle všech testů je lepší Nikon, zejména v ostrosti a chromatické aberaci... Reaguje na (14) | Díky za info a první postřehy.

    Michal, 22.07.2013 | Reagovat

  • 20

    Svoboda

    Reaguje na (18) | Dobrý den, nejlepší je pevný Nikon 28mm f/1,8. Má typické výhody pevného objektivu proti zoomovacím - lepší kresba, kontrast i světelnost. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.07.2013 | Reagovat

  • 19

    Svoboda

    Reaguje na (17) | Dobrý den, jednoznačně je mnohem širokoúhlejší, takže na APS snímači bude mít lepší využití, než 18-35mm od Nikonu. Kresbu má velmi slušnou.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.07.2013 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den, mohu poprosit o radu při výběru objektivu, rozhoduji se mezi tímto objektivem, pak Nikonem 28 mm f/1,8 a Tokinou AT-X 16-28 mm f2,8. Předem děkuji.

    Petra Š., 21.07.2013 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na (16) | Zdravím. Díky. Jak je na tom ta nová Tokina 12-28 f/4 ? Díky Petr

    petr, 16.07.2013 | Reagovat

  • 16

    Svoboda

    Reaguje na (15) | Dobrý den, zde bych volil spíše Tokinu, její kresba, bokeh a kontrast mě přesvědčují více, než u Nikonu, ale ten přesto příliš nepropadá. Svou velikost Tokina nemění. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 16.07.2013 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobrý den. Rozhoduji se mezi tímto objektivem a objektivem Tokina 17-35mm f/4. Který z těchto objektivů bude podávat lepší kresbu na Nikon D7000? Mění velkost Tokina při zoomování, nebo má stejnou konstrukci jako tento Nikon? Díky Petr

    petr, 14.07.2013 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na (8) | Michale, záleží na tom, zda-li chcete používat CPL spolu s držákem na filtry. Pokud ano, berte VŽDY slim filtry, protože o jde pod 20mm, prakticky vždy při této kombinaci vinětuje. Kombinace Kenko Pro1 SLIM + LEE filter adapter (širokoúhlý) je vidět adaptér cca do 20mm. Samostatné užití - jak CPL tak držáku filtrů je bezproblémové i na 18mm, takže super výsledek :) hodnodit mohu zatím málo, mám jej pár dní, nicméně mínusy jsem nenašel, je super ostrý (recenze nelžou), rychle a tiše ostří a je krásně lehký na svou velikost. Jako plus uvádím i pohyb zoomového prstence který je krásně tuhý - velmi dobře se s ním pracuje. Celkově - pokud máte FF, jděte do něj, lepší poměr výkon / cena není..

    Tonda Kříž, 07.07.2013 | Reagovat

  • 13

    Svoboda

    Reaguje na (12) | Dobrý den, objektiv svou délku nemění.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 04.07.2013 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobrý večer. Vysouvá se tubus objektivu při zoomování nebo zoom probíhá uvnitř a objektiv tak nemění délku? Díky Petr

    petr, 03.07.2013 | Reagovat

  • 11

    Svoboda

    Reaguje na (10) | Dobrý den, lepší nebude. Všechny zrcadlovkové objektivy od Nikonu jsou použitelné na D7000. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 03.07.2013 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Dobrý den. Je možné tento objektiv použít i na D7000 nebo jde jen na plný formát? Bude lepší v kresbě a podání než Nikon 16-85mm? Díky Petr

    Petr, 03.07.2013 | Reagovat

  • 9

    Svoboda

    Reaguje na (8) | Dobrý den, verze Slim není nutná. Doporučil bych filtr od B+W, průměr je 77mm. Systém Cokin se dá použít do úhlu 120° (se standardním držákem), nebo 147° (širokoúhlý držák) a tento objektiv má na FX snímači 100,2° Cokin tedy nebude zavazet.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 26.06.2013 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobrý den, rád bych věděl, zda je pro tento objektiv nutná slim verze polarizačního filtru nebo je možné použít běžný. A případně jaké byste mi doporučili. A je možné použít na tento objektiv Cokin (P) systém aniž by se příliš zvýraznila vinětace ? Dále prosím případné majitele objektivu N18-35G o zkušenosti, postřehy, hodnocení ... Díky moc M.

    Michal, 23.06.2013 | Reagovat

  • 7

    Svoboda

    Reaguje na (6) | Dobrý den, máte pravdu, průměr je 77mm.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 21.05.2013 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Dobrý den, nejsem si 100% jistý, ale mám pocit, že objektiv má průměr filtrů 77mm nikoliv 72mm jak máte uvedeno v popisu :)

    Antonín Kříž, 21.05.2013 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na (4) | Díky moc za komentář. Tak tedy rozhodování mezi Tokinou 16-28 a Nikonem 16-35...

    Petr RUMPERTESZ, 09.04.2013 | Reagovat

  • 4

    Svoboda

    Reaguje na (3) | Dobrý den, na naší pobočce objektivy nemáme skladem, ale kolegové z Brna mi jednoznačně doporučili 16-35mm. 18-35mm je slušný základ, ale 16-35mm má mnohem lepší konstrukci a opticky je také povedenější.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 03.04.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na (2) | Koupi ultraširokáče na FX plánuji s koupí D800 na červen a do té doby mi stačí vědět, jestli je na nejširších koncích lepší 16-35 nebo právě nová 18-35. 14-24 je sice dokonalá, ale absence filtrového závitu prodražuje speciální filtry od Lee nebo Photodiox natolik, že se budu muset spokojit s jedním z těchto kompromisů...

    Petr RUMPERTESZ, 03.04.2013 | Reagovat

  • 2

    Svoboda

    Reaguje na (1) | Dobrý den, souhlasím s Vámi, vypadá velmi slibně. Jistě v blízké době vytvoříme recenzi s ukázkovými snímky. Do té doby můžete kontaktovat pobočku, kde je objektiv skladem, kolegové jistě nebudou váhat a novinku si vyzkouší. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.04.2013 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, tento objektiv nakonec vypadá jako levná náhrada mého DXového 12-24 f4 při přechodu na full frame. Už jste měli šanci ho otestovat?

    Petr RUMPERTESZ, 29.03.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím