Nikon blesk SB-910 Komentáře k Nikon blesk SB-910

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (211 - 110)

  • 211

    Bouška

    Reaguje na (210) | Dobrý den,osobně si myslím, že to bude tím, ale na dálku to nemohu posoudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2015 | Reagovat

  • 210

    Avatar

    Reaguje na (206) | Reaguje na (207) | Opožděné spuštění závěrky nemůže být příčinou?

    Radek Vendolský, 12.12.2015 | Reagovat

  • 209

    Maxant

    Reaguje na (208) | Dobrý den, bohužel již nebude. Náhrada je stávající SB910, nebo Sb700.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.11.2015 | Reagovat

  • 208

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych se zeptat, zda ještě máte skladem, příp. jestli ještě někdy bude Nikon SB-800. Pokud ne, je možné mi doporučit nějaký podobný? Děkuji a přeji hezký den

    Jiří Bešta, 26.11.2015 | Reagovat

  • 207

    Florian

    Reaguje na (206) | Dobrý den,

    pokud máte blesk nastavený v klasickém TTL režimu, nemělo by k žádnému zpoždění docházet. Měřící předzáblesky jsou tak rychlé, že je lidské oko nezachytí. Doporučuji vyresetovat nastavení fotoaparátu i blesku a poté vyzkoušet.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 12.11.2015 | Reagovat

  • 206

    Avatar

    Dobrý den, vlastním Nikon D7100 s externím bleskem Nikon Speedlight SB 910. Zatím se s ním ale seznamuji (s bleskem) a vadí mi, že s ním fotím se zpožděním (zmáčknu spoušť, blesk bliká, ale až cca za sekundu fotí…). A to je problém, pokud chci zachytit nějaký jedinečný okamžik:-( Jak si mám tedy nastavit blesk, aby fotil tak, jak má? Kartu SD mám rychlou dle mého… Transcend 64 GB 90MB/s, 600x. Fotím jak do JPG, tak do RAW. Moc děkuji za odpověď! Romana

    Romana Čáslavská, 12.11.2015 | Reagovat

  • 205

    Maxant

    Reaguje na (203) | Dobrý den, to je opravdu divné. Blesk má fungovat jak s 1,2 tak 1,5V. Ale těžko takto odhadnou proč to nejde. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.10.2015 | Reagovat

  • 203

    Avatar

    Dobrý den, vlastníme blesk SB-910. Nedavno jsme zakoupily baterie od sonny nabíjecí AA HR6 1.2V, ale blesk se při těchto bateriích nezapne. Pokud dáme baterie obyčejné tužkové, tak funguje. Baterie jsme zkoušely dávat i do jiných zařízení a nabité jsou, kupovali jsme před tím ještě C-tech HR-2800AA. Nevím zda li to nefunguje že baterie jsou pouze 1.2V a né 1.5 jako obyčejné baterie. Máte někdo nějaké vysvětlení proč tomu tak je ? Děkuji mnohokrát za případnou radu.

    Miloš Mřihlad, 19.10.2015 | Reagovat

  • 202

    Zelinka

    Reaguje na (201) | Dobrý den,

    Doporučuji Tokinu 11 -16, Pokud budete využívat větší clonová čísla a fotografovat obsáhlejší prostory, pak budete potřebovat SB-910. Ohledně kurzů - kurzy na focení architektury zatím v nabídce nemáme, nicméně jsme schopni sestavit individuální kurz přímo pro vás. 

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 22.08.2015 | Reagovat

  • 201

    Avatar

    Dobrý den, používám starší fotoaparát D7000 a rád bych se začal věnovat focení interiérů a to především nábytku (kuchyně, ložnice, obýváky, koupelny apod.). Jde tedy mnohdy o nejrůznorodější prostory jak velikostně, tak světelně. Doporučíte externí blesk spíše SB-910, či SB-700? Prozatím používám Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM Contemporary. Doporučíte koupi i jiného objektivu např. Tokina AT-X 11-16mm f/2,8 116 Pro DX II? Případně, doporučíte další příslušenství pro tento druh fotografie? Samostatné kurzy na focení interiérů nebývají? Děkuji moc za odpovědi a přeji fajn den.

    Pavel, 19.08.2015 | Reagovat

  • 200

    Maxant

    Reaguje na (199) | Dobrý den, no nejvhodnější je SU-800 a tím řídit ostatní --Prodávalo se v setu. Ale SB-R200 lze zakoupit i samostatně a současně je možné je řídit systémovými blesky SB-600 nebo SB-800 a tím předpokládám že i SB910 bude kompatibilní. Celkový počet není stanoven. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.08.2015 | Reagovat

  • 199

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych si k Nikonu D5500 pořídit blesk SB-910. Umí tento blesk ovládat zábleskové jednotky SB-R200?? Pokud ano, jaký je max. počet těchto jednotek. Děkuji za odpověď :)

    Ondra, 04.08.2015 | Reagovat

  • 198

    Maxant

    Reaguje na (197) | Dobrý den, a co toto Odpalovač a přijímač v sadě, a přijímač zvlášť.  Bude to lepší než 3x TX3N

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.06.2015 | Reagovat

  • 197

    Avatar

    Dobrý den, mám foťák D7000, tento blesk SB-910 a ještě si chci dokoupit druhý (např Triopo). Protože pokaždé nebudu mít blesky umístěné aby odpálily pomocí infra, rád bych si pořídil rádiový odpalovač (vysílač, dva přijímače). Našel jsem jen jeden "Aputure Trigmaster Plus (2,4 GHz) TX3N - dálkový ovladač (Nikon)", který slouží zároveň jako vysílač i přijímač. Jsou i jiné značky, modely, možnosti, levnější varianty? Které? děkuji

    Martin Máslo, 31.05.2015 | Reagovat

  • 196

    Maxant

    Reaguje na (195) | Dobrý den, osobně bych vybral Nikon a to z důvodu konstrukce, podpory CLS. A to i za cenu menšího výkonu, ale má zase lepší vyzařovací uhel. Vysokorychlostní synchronizace je většinou 1/8000sec. Nenašel jsme tento parametr přímo, ale mělo by to tak být. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.03.2015 | Reagovat

  • 195

    Avatar

    Dobrý den royhoduji se mezi tímto bleskem a nebo Metz blesk MB 64 AF-1 digital pro Nikon který by jste mi doporučil fotím tanečníky na vystoupení v občas dosti špatných světelných podmínkách. Dále by mě zajímalo u obou blesků maximalní použitelná závěrka děkuji

    kamil, 30.03.2015 | Reagovat

  • 194

    Maxant

    Reaguje na (193) | Dobrý den, no Nikon má širší vyzařovací uhel. Ale Nissin je 2x výkonnější. Poud potřebujete sílu vybral bych nissin. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.03.2015 | Reagovat

  • 193

    Avatar

    Dobrý den, vlastním Nikon D 600 . Rozhoduij se mezi tímto bleskem a Nissinem MG 8000 Extreme.Který by jste mi doporučil. Děkuji za odpověď.

    Václav, 04.03.2015 | Reagovat

  • 192

    Maxant

    Reaguje na (190) | Dobrý den, vybral bych si SB910 díky silnějšímu výkonu, větším vyzařovacím úhlům. Díky výkonu bude i univerzálnější. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.02.2015 | Reagovat

  • 191

    Maxant

    Reaguje na (189) | Dobrý den, vybral bych Nikon SB-910. Lepší spolupráce, výborné ovládání i vlastnosti blesku. Při výměně těla možnost použít CLS ovládání blesku z aparátu u vyšších těl. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.02.2015 | Reagovat

  • 190

    Avatar

    Dobrý den, nemohu se rozhodnout mezi bleskem SB 700 a SB 910, mam Nikon D300s. Na focení zážitků doma i venku, nejedná se o nic uměleckého, spíše běžné rodinné a dovolenkové fotky. Který blesk doporučujete? Děkuji Eva Ch.

    Eva Chladkova, 19.02.2015 | Reagovat

  • 189

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat na to, jaký blesk by jste mi doporučil když mám fotoaparát Nikon D5000 a fotím společenské akce jako jsou plesy a konference. Jinak bych to chtěl použít i do přírody, ale hlavně je pro mě priorita k focení portrétů Vybírám si mezi Nikon blesk SB-910 a Metz MB 64 AF digital (NIKON). Děkuji za pokud možnou rychlou odpověď.

    Jan Váňa, 19.02.2015 | Reagovat

  • 188

    Avatar

    Reaguje na (146) | Dobrý den, pokud fotíte statické objekty, tak bych doporučil uvážit zakoupení stativu.

    Pavel, 26.12.2014 | Reagovat

  • 187

    Talpa

    už je vše vyřešeno :)

    Filip Talpa, 26.12.2014 | Reagovat

  • 186

    Talpa

    Dobrý den, mám jeden skromný dotaz, nedávno jsem si tento blesk pořídil a stále se učím a zkouším různá nastavení ale nedaří se mi ani za nic nastavit v manuálním režimu na 3tí funkční tlačítko ,, F no,, neboli clonu a v návodu to taky nevidím... díky za odpověď...

    Filip Talpa, 26.12.2014 | Reagovat

  • 185

    Bouška

    Reaguje na (184) | Dobrý den, ano, SB-900 bude na D750 fungovat zcela plnohodnotně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2014 | Reagovat

  • 184

    Avatar

    Dobrý den .. chtěl bych se zeptat bude Nikon D750 plně spolupracovat s SB 900 nebo jen SB 910. děkuji.

    L.Tál, 09.12.2014 | Reagovat

  • 183

    Korč

    Reaguje na (182) | Dobrý den, ano, bude.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 01.12.2014 | Reagovat

  • 182

    Hošek

    Dobrý den .. chtěl bych se zeptat bude plně spolupracovat s D80 ? děkuju za odpověd ;)

    Martin Hošek, 30.11.2014 | Reagovat

  • 181

    Korč

    Reaguje na (180) | Dobrý den, oba umí odpálit bezdrátově, ale pouze SB-910 dokáže i bezdrátově řídit bez dalšího příslušenství.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.11.2014 | Reagovat

  • 180

    Avatar

    Reaguje na (173) | Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda Nikon D800 dokáže - blesky Nikon blesk SB-910 nebo Nissin blesk Di866 Mark II pro Nikon - odpalovat bezdrátově bez dalšího příslušenství, myslím, zda nemusím dokupovat odpalovač. Zatím se rozhodují, který typ blesku si koupím. Jinak pokud bych si koupila Nissin a potřeboval dva až tři blesky, tak ho lze kombinovat s bleskem Nikon? nebo musím mít všechny od jedné značky, aby vzájemně komunikovaly.....Děkuji.

    lenka, 24.11.2014 | Reagovat

  • 179

    Maxant

    Reaguje na (177) | Dobrý den, ano je to vhodná volba. Pro bezdrátové odpálení pomocí CLS je nutné použít Nikon blesk. Pak u Nissinu by to šlo na SLAVE mod, ale to není tak propracované.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.11.2014 | Reagovat

  • 178

    Maxant

    Reaguje na (175) | Dobrý den, tak dle technických parametrů je Metz silnější, Nikon má lepší vyzařovací uhel, nebo také lepší zpracování, ale v možnostech TTl, slave atd. by neměl být u obou problém. A u Nikonu půjde využít CLS pokud ho Váš fotoaparát podporuje.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.11.2014 | Reagovat

  • 177

    Avatar

    Dobry den, rad bych se zeptal zda tenhle blesk je vhodnou volbou pro nikon d 5200 a zda 5200 dokaze odpalovat bezdratove? Nebo je vhodnejsi volbou Nissin Di866 Mark II ?

    Jan, 17.11.2014 | Reagovat

  • 176

    Avatar

    Dobry den, rad bych se zeptal zda tenhle blesk je vhodnou volbou pro nikon d 5200 a zda 5200 dokaze odpalovat bezdratove? Nebo je vhodnejsi volbou Nissin Di866 Mark II ?

    Jan, 17.11.2014 | Reagovat

  • 175

    Hošek

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na porovnání blesku Nikon sb 910 a Metz MB 58. děkuju

    Martin Hošek, 16.11.2014 | Reagovat

  • 174

    Maxant

    Reaguje na (173) | Dobrý den, kvalita je dobrá. Mohu doporučit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.10.2014 | Reagovat

  • 173

    Avatar

    Dobrý den, prosím, který blesk by jste doporučil z vaši nabídky pro Nikon D800? Chci ho využívat, jak v interiéru, tak exteriéru při focení portrétů, produktové fotografie..etd.... Do budoucna mi jde o využívání systémového propojení více blesků......Líbi se mi Nikon blesk SB-910, no uvažovala jsem i o levnější variantě, jak máte značku Nissin blesk Di866 Mark II pro Nikon, protože bych chtěla koupit minimálně dva a cena je také rozhodující. No nevím jak je to s kvalitou u těcto blesků...... Děkuji za radu.

    Lenka, 30.10.2014 | Reagovat

  • 172

    Maxant

    Reaguje na (171) | Dobrý den, ano má také CLS. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.10.2014 | Reagovat

  • 171

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o fotoaparátu Nikon D750, dokáže tento fotoaparát ovládat bezdrátově tento blesk bez použití dalšího příslušenství? Děkuji.

    Kateřina Hlavatá, 28.10.2014 | Reagovat

  • 170

    Florian

    Reaguje na (169) | Dobrý den,

    nešlo by automaticky zapínat "širokoúhlý režim" - pouze celkově vypnout zoom blesku a dát si pevně vybranné ohnisko. Zoom i při vyklopení blesku je správné řešení, proto ho blesk umí. Pokud máte scénu nedostatečně osvícenou je možné, že blesk již nemá dostatek výkonu na danou expozici/scénu, případně může být špatně některé z nastavení (jak expozice fotoaparátu tak blesku). Bez ukázkových fotek, případně vyzkoušení na prodejně toto moc posoudit nelze.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 04.09.2014 | Reagovat

  • 169

    Avatar

    Dobrý den. Mám jeden dotaz k tomuto blesku. Pokud scénu osvětluji bleskem přímo, tak hlava zoomuje jak má, to je OK, pokud ji vyklopím pro nepřímé osvětlení, tak hlava zoomuje dál - dle fotoaparátu. Toto řešení ale nepřináší podle mě dobré výdledky, scéna je osvětlena nedostatečně. Jedno řešení jsem objevil - při vyklopení použít vestavěnou širokoúhlou předsádku a pak se hlava přesune do nejširšího ohniska a scénu osvětlí daleko lépe. Šlo by tento režim (použití nejkratšího ohniska blesku) aktivovat automaticky vždy, když použiji nepřímé osvětlení aniž bych se musel zdržovat s použitím předsádky? Děkuji mnohokrát za pomoc

    Roman Čermák, 04.09.2014 | Reagovat

  • 168

    Korč

    Reaguje na (167) | Dobrý den, ano, různé společnosti měří GN na různé vzdálenosti., případně ISO, vyloženě pro poměrné "zvýhodnění" oproti konkurenci. Bohužel jsme nuceni udávat výrobcem zadané parametry. Ve srovnatelné kategorii jsou blesky skutečně stejně výkonné i napříč výrobci. S tím, že vybíráte blesk na svou značku, slouží pro jejich porovnání dostatečně dobře. Pokud vezmu logicky do úvahy, že nekompatibilní výrobky nemá cenu srovnávat.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.07.2014 | Reagovat

  • 167

    Avatar

    Reaguje na (166) | chpu to teda spravne ze tento blesk Max. směrné číslo: 34 se rovna bleskum jinych znacekkterymaji psanesmernecislo 58 nebo 60 ?? pokud ano tak pak nechapu smysl znaceni smerneho cisla.

    chroust, 24.07.2014 | Reagovat

  • 166

    Korč

    Reaguje na (165) | Dobrý den, záleží na parametrech měření, které bohužel u různých výrobců nejsou stejné. Dá se říci, že až na mírné odchylky mají blesky stejných kategorií prakticky stejná směrná čísla.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.07.2014 | Reagovat

  • 165

    Avatar

    omlouvam se neni chyba ve smernem cisle 34?, zda se me na nejlepsi blesk mizerny orptoci canonakum a jinym který mají smerne číslo 58.ci 60??

    chroust, 22.07.2014 | Reagovat

  • 164

    Michalík

    Reaguje na (163) | Dobrý den, ano jde. fotoaparát nastavíte do režimu CMD a blesk do režimu REMOTE a můžete odpalovat a řídit výkon na dálku vestavěným bleskem. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.06.2014 | Reagovat

  • 163

    Synáč

    Dobrý den, jen jeden rychlý dotaz. Jde tento blesk (a blesk SB 700) odpálit dálkově (tedy mimo sáňky bez dalšího příslušenství) pomocí vestavného blesku u fotoaparátu D7100? Díky za odpověď.

    Václav Synáč, 31.05.2014 | Reagovat

  • 162

    Michalík

    Reaguje na (161) | Dobrý den, jsme rádi, že se problém nakonec povedlo vyřešit :-)

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.05.2014 | Reagovat

  • 161

    Avatar

    Reaguje na (160) | Dobrý den, děkuji mnohokrát za radu. Nakonec opravdu pomohl update firmwaru. Nyní vše funguje jak má...

    Aleš, 13.05.2014 | Reagovat

  • 160

    Michalík

    Reaguje na (159) | Dobrý den, vycházím z technické specifikace Nikonu zde, kde se uvádí, že FP synchronizaci umožní fotoaparát s vestaveným nebo externím bleskem do expozičního času 1/320. Máte pravdu že v manuálu strana 289 se píše že lze blesky použít s libovolnými časy. Nevím, kde by mohl být problém. SB900 je poměrně novější, je možné je kompatibilita všech funkcí není 100%. Vyzkoušejte aktualizovat firmware ve fotoaparátu, mohlo by to pomoci, jiné řešení problému mě opravdu nenapadá. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 13.05.2014 | Reagovat

  • 159

    Avatar

    Reaguje na (158) | Dobrý den, nechci zpochybňovat Vaše tvrzení, ale podle mě by měl D300 umět i kratší časy. Vycházím z návodu, kde je uvedeno, že lze použít vestavěný blesk fotoaparátu v kombinaci s časy závěrky až do 1/320s, zatímco s externí blesky lze použít v kombinaci s libovolným časem závěrky - při použití volby v nastavení (Auto FP) což mám nastaveno... A jak jsem uváděl, když sundám blesk ze sáněk a odpaluji ho dálkově pomocí vestavěného blesku v commander modu, tak můžu bez problémů fotit na všechny časy. Je možné, že v tomto ohledu nejsou D300 a SB-910 plně kompatibilní?

    Aleš, 12.05.2014 | Reagovat

  • 158

    Michalík

    Reaguje na (157) | Dobrý den, předpokládám, že fotoaparát bude umět nejrychlejší expoziční synchro časy do 1/320. Proto, pokud máte blesk nasazen na fotoaparátu a máte nastaven kratší expoziční čas je vidět lamela clony, což je onen černý pruh. Bohužel to je vlastnost fotoaparátru, který kvůli mechanické závěrce kratší synchronizační časy s bleskem  nezvládne. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 157

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu. Mám blesk SB-910 na fotoaparátu Nikon D300 a nefunguje mi správně vysokorychlostní synchronizace. Myslím, že mám ve fotoaparátu nastavené vše správně, což potvrzuje na displeji blesku zobrazená ikona FP. Fotoaparát mi dovolí nastavit i rychlejší časy závěrky, ale při exponování mi na fotografii zůstane v dolní polovině černý pruh. Pokud ale blesk odpaluji dálkově v nastavení Remote, tak funguje spolehlivě i na krátké časy. Poradíte mi v čem může být problém? Děkuji.

    Aleš, 11.05.2014 | Reagovat

  • 156

    Michalík

    Reaguje na (155) | Dobrý den, obsahuje pouzdro, stojánek, filtry a difuzér. S Nikonem D7000 bude funngovat výborně. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.04.2014 | Reagovat

  • 155

    Kollár

    Dobrý den, Chtěl bych se zeptat co vše obsahuje balení a jak dobře funguje s D7000?

    František Kollár, 15.04.2014 | Reagovat

  • 154

    Michalík

    Reaguje na (153) | Dobrý den, blesk Canon můžete odpálit ve slave režimu jakýmkoliv bleskem Nikon. Jen bude třeba odpálit jej v manuálním režimu a nastavení nebude možné provádět dálkově.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.03.2014 | Reagovat

  • 153

    Avatar

    Dobrý den. V současnosti fotím s Canon 550 D a s ním používám Canon Speedlite 430 EX. Rád bych zkusil přejít na Nikon. Volím Nikon D610. Už delší dobu bych chtěl zkusit fotit s více blesky. Umí některý z blesků Nikon ovládat Canon, který umí pracovat jako podřízená jednotka ? Děkuji MOC za odpověď.

    Zbyněk Hellmich, 27.03.2014 | Reagovat

  • 152

    Michalík

    Reaguje na (150) | Dobrý den, když budete držet tlačítko blesku na levé straně přístroje a točit rolerem na palci měl byste ovlivnit nastavení připojeného externího blesku. Případně pak v menu fotoaparátu - menu Bracketing/blesk a myslím že by to měl být modelovací záblesk, který by měl být vypnut. Vyzkoušejte, pokud by to nepomohlo vyresetujte fotoaparát i blesk do továrního nastavení, to pomůže určitě.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 25.03.2014 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Reaguje na (139) | a poradíte mi prosím kde? Mám D7000. Díky

    Zuzana Hurná, 24.03.2014 | Reagovat

  • 149

    Michalík

    Reaguje na (148) | Dobrý den, ano jde ale toto nastavení nastavujete na fotoaparátu.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.03.2014 | Reagovat

  • 148

    Avatar

    Dobrý den, je možné u tohoto blesku vypnout predzablesky? Jde mi o to, aby fotoap. společně s bleskem exponoval ihned po zmacnuti spouste. Nyni je mezi zmacknutim a samotnou expozici prodleva kvuli predzableskum. Diky

    Zuzana Hurná, 23.03.2014 | Reagovat

  • 147

    Michalík

    Reaguje na (146) | Dobrý den, na tyto účely bych skutečně výkonem doporučil SB 910. S ovládáním nemusíte mít starosti. Blesk pracuje v TTL režimu a tak si nastaví intenzitu záblesku sám dle nastavení fotoaparátu. Budete alle často řešit velmi nepříjemné odlesky od kovových částí exponátů. Zde by pro vás bylo řešením spíše světelných objektiv třeba Nikon 35mm/f1,8, kde byste v mnoha případech vůbec nemusel blesk použít. Ne všude je také fotografování s bleskem povoleno. Jinak ale určitě bych doiporučil spíše SB-910 než SB-700, která je spíše ideální na foceníá zblízka - např. portréty.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.03.2014 | Reagovat

  • 146

    Avatar

    Dobrý den...zvažuji zdali koupit SB-700 nebo SB-910...vlastním Nikon D5100 s objektivem 18-105 VR a využívám jej hlavně k focení techniky jako jsou tanky, obrněná vozidla, vojenská technika, automobily a motocykly v muzejních expozicích. Problém mám s málo osvětlenými interiéry a věřím že tento nešvar muzejních expozic mi pomůže vyřešit externí blesk. Původně jsem myslel že na doporučení kamaráda koupím SB-700 ale po několika večerech studování se mi vše rozleželo v hlavě a raději se přikláním ke koupi SB-910...Kolega tvrdí že SB-700 by k mým účelům plně postačoval ale nejsem si zcela jistý. Odrazuje mě u něj nízký úhel náhledu ve spodní hranici 24 mm. Obávám se aby kus foceného objektu z určitých vzdáleností neskončil ve stínu nebo tmě. Použití externího blesku pro mě bude nová zkušenost a teprve se s ním budu učit takže mě zajímá nejen poměr cena/výkon/kvalita/výsledný efekt ale i uživatelská přívětivost pro začátečníka s externím bleskem. Fotit jsem se učil s Nikon D40 a loni si pořídil D5100. To co mi dříve stačilo s vestavěným bleskem už dnes nestačí a s novým fotoaparátem stouply i mé nároky na kvalitu snímků. Který z těchto dvou blesků by jste doporučil k účelům které jsem tu popsal? V některých muzejních expozicích je velmi nízká intenzita světla a focení probíhá od velmi krátkých vzdáleností až do zhruba 10 - 15 metrů od objektu. Děkuji za odpověď.

    František, 20.03.2014 | Reagovat

  • 145

    Michalík

    Reaguje na (144) | Dobrý den, ano jde. Nikon D7000 umožňuje odpálení blesku vestavěným interním bleskem, stačí nastavit interní blesk do režimu CMD a externí do režimu REMOTE. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.03.2014 | Reagovat

  • 144

    Luljak

    Reaguje na (135) | Dobry den, me by take zajimalo zda tento blesk jde odpalit dalkove z nikonu d7000, dekuji

    Přemysl Luljak, 15.03.2014 | Reagovat

  • 143

    Michalík

    Reaguje na (142) | Dobrý den, to nelze přesně otestovat a změřit, protože na to má vliv okolní teplota vzduchu, použité baterie a další vlivy. Někdy se podaří 10 snímků, někdy i 20 snímků, ale měli jsme případ, kdy se blesk vypnul již po třech snímcích. Skutečně tento údaj nelze říci přesně. Možná vám dá autorizovaný servis Nikon přesnější odpověď, my zde máme pouze nové kusy, nemáme zde testovací na kterém bychom to mohli vyzkoušet. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 06.03.2014 | Reagovat

  • 142

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, kolik je tento blesk schopen udělat záblesků na plno(1/1 50mm) za sebou, než se bezpečně vypne? Děkuji za odpověď.

    Sára Bláhová, 05.03.2014 | Reagovat

  • 141

    Michalík

    Reaguje na (140) | Dobrý den, rozumím. Stejně jako SB-700, tak i SB-910 si nastavení převezmou z fotoaparátu a plně se přizpůsobí. SB-910 má však silnější záblesk a dokáže dosvítit dále. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.03.2014 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Reaguje na (139) | Jej, já jsem se špatně vyjádřil. Nejde mi o interní blesk, ale SB-910. Který je vhodnější pro automatické nastavení SB-910 nebo SB700. Převezmou si tyto blesky také nastavení z fotoaparátu? Musím při různých expozicích něco na nich nastavovat? Děkuji

    Petr Š., 03.03.2014 | Reagovat

  • 139

    Michalík

    Reaguje na (138) | Dobrý den, vestavěný blesk je plně automatický, takže se hodnoty nastaví automaticky podle expozice. Na občasné použití je dostatečný, ale pokud byste chtěl docílit lepší kvality záblesku tak doporučuji SB-700 v kombinaci s nějakým softboxem. Článek o tom, jak používat systémové blesky na portréty jsme psali v našem magazínu

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.03.2014 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Dobrý den, jsem fotoamatér a mám zrcadlovku Nikon D5100. Umožňuje tento blesk plně automatického nastavení pro expozice? Nebo musím vždy nastavovat nějaký parametr (jak u blesku, tak i u fotoaparátu)? Nebo by byl vhodnější SB-700. Využití klasické domácí foto, momentky, občas svatba. Děkuji

    Petr Š., 03.03.2014 | Reagovat

  • 137

    Maxant

    Reaguje na (136) | Dobrý den, to Vám bohužel v kostce nevysvětlím. Zde je link na český manuál. Doporučím si pročíst nastavení na straně 247 a dále. Na blesku pak nastavíte režim Slave.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.02.2014 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    mohl bych se zeptat jak se to nastavuje?zda li jen na blesku nebo i ve fotoaparátu.nemám CZ návod proto se ptám :)

    Čestmír Poul, 05.02.2014 | Reagovat

  • 135

    Korč

    Reaguje na (134) | Dobrý den, ano, je to možné, díky systému CLS lze blesk i dálkově řídit.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 05.02.2014 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    muhu tento blesk odpalit mimo telo fottoaparatu u model nikon d7100 tak abych nepitreboval kabel nebo externi dalkovejodpalovac

    Čestmír Poul, 05.02.2014 | Reagovat

  • 133

    Maxant

    Reaguje na (132) | Dobrý den, bohužel se nedokáži dopátrat ke kterému problému se Váš dotaz vzrtahuje, můžete upřesnit?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.02.2014 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Reaguje na (129) | Mám stejný problém,nejde mi nastavit v menu.Poraďte.Díky

    Jirka Z., 03.02.2014 | Reagovat

  • 131

    Avatar

    Reaguje na (120) | Reaguji na svůj dotaz:120. Pokud vynechám přídavné dálkové odpalovače, tak jsem se řešení nedopátral, ale nakonec jsem na to asi přišel. CMD blesk je interní v D7000 i se zapnutým modelovacím předbleskem. Dále odpaluji vzdáleně dva blesky, jeden s iTTL (SB800) a jeden v M modu (SB80DX). Ve skupině B mám nastaven SB800 v TTL modu v roli slave. Skupinu A jsem nastavil na M a v ní odpaluji SB80DX v remote modu. Jelikož tento neumí iTTL, ale jen D-TTL, tak výkon SB80DX nelze ovládat z CMD blesku, ale jen lokálně nastavením na blesku, kde toto i v remote módu, variantě nikoli A, ale M lze. Vycházím z toho, že DS80DX umí ve slave M modu zachytit bezdrátově signál pro odpálení, ale již ne pro ukončení záblesku a proto musí být řízen autonomě. Blesku SB80DX je konfigurace v CMD blesku dost jedno, prostě pokud je CMD aktivní tak jen synchronizuje záblesk bez ohledu na nějaké skupiny. Naopak v slave modu A se odpálí při nějakém předblesku, takže synchronizován není. Není to dokonalé, ale funguje to nakonec pěkně a pro doplňkový záblesk se dá použít i starší blesk. Není teda třeba extra příslušenství a extra odpalovače, které by stejně vyžadovaly manuální mód. Třeba to někomu pomůže.

    Josef Dušek, 20.01.2014 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Reaguje na (120) | Dobrý den, fungovat to nebude. SB 80DX se vždy odpálí řídícími záblesky z interního blesku. Máte 2 možnosti: 1) odpalovat oba blesky v M modu (optical slave) nebo 2) přikoupit blesk kompatibilní s Nikon CLS.

    David Taranza, 17.01.2014 | Reagovat

  • 129

    Maxant

    Reaguje na (128) | Dobrý den, ano je to možné.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.01.2014 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Dobrý den, SB910 a D7100, je možné dálkové odpálení blesku? bez externího zařízení? Děkuji

    Karel Smetana, 10.01.2014 | Reagovat

  • 127

    Maxant

    Reaguje na (126) | Dobrý den, to boužel bez externího zařízení není možné. D7000 nemá zabudovaný radiový vysílač. Je nutný odpalovač a přímač. MXii-N

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.01.2014 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Dobrý den, používám SB910 a D7000, je možné dálkové odpálení blesku i bez blesknutí blesku vestavného? V návodu jsem to bohužel nikde nenašla. Díky Z.

    Zuzana Hurná, 02.01.2014 | Reagovat

  • 125

    Bouška

    Reaguje na (124) | Dobrý den, na fotoaparátu si v režimech blesku nastavte synchronizaci s dlouhými časy, tedy režim SLOW. A nebo nastavujte expozici manuálně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.12.2013 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Dobrý den, prosím poraďte jak na synchronizaci s dlouhými časy. Rád bych měl prokreslenou noční scénu v pozadí. Ale v návodu jsem to nastavení jaksi nepochopil. Děkuji

    Jirka, 22.12.2013 | Reagovat

  • 123

    Bouška

    Reaguje na (122) | Dobrý den, patrně jste si na fotoaparátu nastavil redukci červených očí, což odpálení hlavního záblesku dost zdržuje. Doporučuji vypnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2013 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Prosím o radu: Používám SB-910 + D7000. Fotím pohybující se osoby v uzavřených prostorách. Nějak jsem se však zamotal při nastavování všeho možného na blesku i na foťáku a nyní nemohu odstranit monitorovací předblesky, po nichž teprve dojde k expozici. Takže mi teď cíl vždy "uteče". Potřebuji krátké časy a jednorázové blesknutí. Jak to mám nastavit? Z návodů na blesk i na foťák mi to není jasné. Děkuji za pochopení. GB, Karel

    Karel Pažourek, 13.12.2013 | Reagovat

  • 121

    Bouška

    Reaguje na (120) | Dobrý den, tohle by chtělo vyzkoušet na prodejně s Vaším bleskem SB 80DX, protože si opravdu nejsem jist, že to bude fungovat. Ale mohlo by to fungovat pomocí Aputure TrigMaster II (2,4GHz) MXII-N - dálkový ovladač (Nikon).

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2013 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz trochu stranou k odpalování blesků. Mám Nikon D7000 a SB 800. Od minulé zrcadlovky mám ještě SB 80DX, který je mi celkem nanic od doby co Nikon zavedl nový standard. Nikon SB 80DX se dá použít s D7000 v M nebo A režimu. Nicméně nefunguje synchronizace pro dálkové odpalování. Blesk odpaluje, ale asi jindy, jelikož záblesk se neprojeví v expozici. K dálkovému odpálení SB 800 používám vestavěný blesk v CMD modu. Lze pomocí nějakého příslušenství dálkově odpálit i SB 80DX, který bude v M modu? Tak abych mohl použít oba blesky současně. Tedy vstavěný blesk dálkově odpálí SB 800 v TTL modu a něco dalšího synchronizuje odpal SB80DX v M modu. Jaké příslušenství by to bylo? Nebo je to marná snaha a je lepší druhý plně kompatibilní blesk? Díky. Josef Dušek

    Josef Dušek, 09.12.2013 | Reagovat

  • 119

    Bouška

    Reaguje na (118) | Dobrý den, hlavní rozdíl je ve výkonu. Pokud chcete třeba blýskat odrazem o strop, určitě doporučím raději SB-910. Vysoký výkon není nikdy na škodu, ale malý výkon se dohání dost obtížně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2013 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Reaguje na (117) | Dekuji a prosim o info jaky je Hlavni rozdil mezi SB-700 a SB-910, pro mne jako pro amatera nebude 910 zbytecny ?

    Vlastimil Hyska, 05.12.2013 | Reagovat

  • 117

    Bouška

    Reaguje na (116) | Dobrý den, ano, je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2013 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Dobry den, rad bych se zeptal, zda je tento blesk vhodny k D3100 ?

    Vlastimil Hyska, 05.12.2013 | Reagovat

  • 115

    Bouška

    Reaguje na (114) | Dobrý den, mohu nabídnout špičkový PocketWizard FlexTT5 pro Nikon s PocketWizard MiniTT1 pro Nikon, nebo s PocketWizard MultiMAX.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2013 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Dobrý den, Chtěl bych si k blesku dokoupit rádiový odpalovač. Můžete mi poradit který odpalovač a aby uměl i vysokorychlostní synchronizaci. Děkuji

    Tomáš, 03.12.2013 | Reagovat

  • 113

    Maxant

    Reaguje na (112) | Dobrý den, za  předpokladu správného nastavení to bude fungovat.  Ohledně rádiového odpálení budete potřebovat nějaký přímač na blesk.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.08.2013 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Reaguje na (111) | Ještě jednou se tedy ujistím vysokorychlostní synchronizace bude fungovat i pokud budu mít blesk mimo fotoaparát a budu jej odpalovat interním bleskem? Samozřejmě za předpokladu že vše správně nastavím. A dál by mě zajímalo pokud budu mít expozimetr od seconicu s možností radiově odpálit blesk budu potřebovat k tomuto blesku ještě nějaký radio přijímač abych mohl pomocí expozimetru spustit kontrolní záblesk?

    Adam, 14.08.2013 | Reagovat

  • 111

    Maxant

    Reaguje na (110) | Dobrý den,  ano podporuje vysokorychlostní synchronizaci, ale blesk na fotoaparátu musí být nastaven do comander modu. Tím se záblesk neprojeví v expozici. Na blesku nastavit "slave". Blesky jsou funkcema totožný, měli by umět to samí.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.08.2013 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    funguje vysokorychlostní synchronizace pokud bych odpaloval blesk mimo fotoaparát za poímoci vestavěného blesku u d7100 a jak by jste srovnal SB910 s Nissin MG8000 Extreme čím by se dal odpalovat ten nissin pokud mám nikon D7100?

    Adam, 11.08.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím