Nikon Coolpix L110 černý + 8GB karta zdarma! Komentáře k Nikon Coolpix L110 černý + 8GB karta zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (89 - 1)

  • 89

    Křížek

    Dobrý den, pokud nefotíte s bleskem fotoaparát snižuje čas závěrky aby nemusel tak zvedat ISO a tím ještě více nerujnoval fotografii. Na statickou fotografii je toto dobré, ale pohyb se stím fotit nedá. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 07.11.2016 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Reaguje na (1) | Dobrý den, mám fotoaparát Nikon Coolpix L110, jsm úplný nováček a pokud porizuji fotky bez blesku jsou vetsinou rozmazané, můžete mi poradit jak to mam nastavit aby fotoaparat byl pouzielný? Nechce se mi frt fotit s bleskem ..moc dekuji

    Nikola, 06.11.2016 | Reagovat

  • 87

    Maxant

    Reaguje na (86) | Dobrý den, jelikož fotoaparát nemá manuální režim, bude to trochu problematické. Vyzkoušel bych jestli fotoaparát v režimu P umožňuje nastavení clony.(to je hodnota ozn. F ) Pokud ano je vyhráno. Stačí nastavit menší clonu. Jelikož fotoaparát má minimální hodnotu clony3,5. Nastavte tuto a hloubka ostrosti by se měla zmenšit. Pokud to nepůjde, je tu ještě jedna možnost a to fotografování na velký výtah objektivu. Při velkém zoomu se projeví také jiná hloubka ostrosti a mělo by také dojít k odsazení pozadí od popředí. Pokud ani toto nepůjde, nastavte režim portrét a zkuste ten. Jiná varianta mě bohužel nenapadá.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.05.2013 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den moc se omluvám za celkem stupidní dotaz ale můžete mi prosím poradit jak vytvořím fotku abych měl např osobu ostře vyfocenou a pozadí rozmazané ??? Děkuji moc za případnou radu Hezký den

    Radek Jurečka, 29.05.2013 | Reagovat

  • 85

    Lukeš
    Reaguje na 84 | Dobrý den, , máte pravdu na ten jsem zapomněl.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.05.2011 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Co třeba s2950? Umožňuje manuální nastavení a ostatní parametry se mi též nezdají zas tak zlé...

    Ondra, 01.05.2011 | Reagovat

  • 83

    Lukeš
    Reaguje na 82 | Dobrý den, bohužel. Fotoaparáty s manuálním nastavení jsou většinou dražší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.05.2011 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    A nějaká alternativa mezi 4 a půl a 5 tisíci? Přece jenom s3300 je za téměř 6...

    Ondra, 29.04.2011 | Reagovat

  • 81

    Lukeš
    Reaguje na 80 | Dobrý den, na sport doporučuji něco s manuálním nastavením času. Například http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s3300

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.04.2011 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobrý den, rád bych si nechal poradit. Sháním foťák do 5 tisíc, důležitá je pro mě hlavně ostrost fotek a to i s použitím zoomu(focení akčních sportů) a slušná kvalita při občasném nahrávání videa...vůbec mi nezáleží na rozměrech a váze, spíš upřednostním foťák, který se dá rozumě držet...je L110 vhodným kandidátem, popřípadě nějaké další alternativy? Díky

    Ondra, 28.04.2011 | Reagovat

  • 79

    Lukeš
    Reaguje na 78 | Dobrý den, stativ samozřejmě k fotoaparátu jde. Nejde o to jaký se hodí nejvíce, ale jaké máte požadavky. (Váha. výška, stabilita, použité materiály, využití atd.)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.04.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zdali do tohoto foťáku jde stativ, popř. který by se hodil nejvíce. Díky za odpověď

    K., 27.04.2011 | Reagovat

  • 77

    Lukeš
    Reaguje na 76 | Dobrý den, je to tato karta http://www.megapixel.cz/kingston-sdhc-8-gb-class-4 a

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.04.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Rád bych si tento fotoaparát u Vás objednal. Jenom bych se chtěl ještě zaptat na typ 8GB karty (rychlost?), kterou k tomu nabízíte zdarma. Díky za info.

    Honza, 26.04.2011 | Reagovat

  • 75

    Lukeš
    Reaguje na 74 | Dobrý den, osobně bych volil raději Nikona L110.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na Váš názor, jestli je lepší pro běžného uživatele na fotografování krajin, lesů, nebo třeba historických památek tento fotoaparát, nebo Canon PowerShot SX130 IS? Jaký je mezi nimi největší rozdíl? Děkuji Honza.

    Honza, 26.04.2011 | Reagovat

  • 73

    Lukeš
    Reaguje na 72 | Dobrý den, stačí nahlédnout do našeho slovníku :) http://www.megapixel.cz/aberace-chromaticka-aberac e

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den Jen mě zajímá co je myšleno ,, mínusem ,, Aberace? Aberace je totiž široký pojem. NEvím jak si to vyložit. Děkuji Lukáš

    Lukáš, 05.04.2011 | Reagovat

  • 71

    Lukeš
    Reaguje na 68 | Dobrý den, přístroj bohužel nemám nastavení času expozice tudíž na pohyb moc vhodný není. V této třídě mohu doporučit například http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s2950#

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2011 | Reagovat

  • 70

    Lukeš
    Reaguje na 69 | Dobrý den, přístroj bohužel nemám nastavení času expozice tudíž na pohyb moc vhodný není. V této třídě mohu doporučit například http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s2950#

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Nebo,jaký foťák asi do 5500kč by jste doporučil na takovéto focení?

    Ivet, 22.03.2011 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobrý den. Ráda bych si pořídila tento fotoaparát. Fotm především zvířata - koně a psy a v pohybu a také macro snímky. Je vhodný?

    Ivet, 22.03.2011 | Reagovat

  • 67

    Lukeš
    Reaguje na 66 | Dobrý den, pokud fotíte pohyb, určitě bych volil Fuji, které má manuální nastavení času expozice.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.03.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, přemýšlím nad L110 (dobrá pověst Nikonu), http://www.megapixel.cz/olympus-sp-610uz (velké sympatie ke způsobu dobíjení danému základní výbavou) nebo http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s2950 (velmi zajímavé vlastnosti za danou cenu) - profík sice zdaleka nejsem, nicméně od foťáku bych chtěla hlavně rychlé a kvalitní zachycování pohybu, slušné chování za zhoršených světelných podmínek/v noci a hezké portrétování-vše spíše v exteriéru. Prosím moc o radu, který z těchto tří by pro tyto záměry byl nejvhodnější/o jakém dalším podobném by se s rozpočtem okolo 5 000 dalo dále uvažovat? Díky předem.

    Alex, 20.03.2011 | Reagovat

  • 65

    Šnajdr
    Reaguje na 64 | Dobrý den,
    doporučuji tyto baterie, bohužel Váš odkaz byl smazán z důvodu jeho obsahu http://www.megapixel.cz/sanyo-eneloop-aa-baterie-2 000-mah-4-ks

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 04.03.2011 | Reagovat

  • 63

    Lukeš
    Reaguje na 62 | Dobrý den, viz. doporučené příslušenství k výrobku http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-l110#accesso ries

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.02.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi prosím poradit do které tašky nebo brašny se nejlépe ukládá fotoaparát Nikon Coolpix L110. Předem moc děkuji

    Petra V., 24.02.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 10 | Dobrý den, můžete mi prosím poradit do které tašky nebo brašny se nejlépe ukládá fotoaparát Nikon Coolpix L110. Předem moc děkuji

    Petra V., 24.02.2011 | Reagovat

  • 60

    Lukeš
    Reaguje na 59 | Dobrý den, je to síťové napájení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Na co je vstup s označením "DC IN 5.0V"?

    Petr, 12.02.2011 | Reagovat

  • 58

    Lukeš
    Reaguje na 57 | Dobrý den, je mi líto ale u většiny přístrojů je skutečně zvuk objektivu ve vidu slyšet. Pokud máte vyzkoušený SP-600, že je tichý asi bych bral ten. V ostatních parametrech také nevychází špatně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Zdravím,rád bych věděl,jak je to s natáčením videa.Když jsem si prohlédl některá videa na YouTube,byl slyšet při použití zoomu zvuk motorku.Vyhledal jsem tedy FujiFilm FinePix S2500HD a ten zvuk byl dost pronikavý.Naproti tomu OLYMPUS SP-600UZ nevydával při zoomování zvuk žádný.Byl jsem rozhodnutý ke koupi Nikonu Coolpix L110,ale ten rušivý zvuk při zoomování mě trochu odradil.Jsem amatér,nevím zda je tento popisovaný jev normální,nebo existuje nějaký fotoaparát z řady ultrazoomů,který při nahrávání videa a použití zoomu neruší nějakými pazvuky.Díky

    Jirka K., 07.02.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 55 | Dobrý den, klady i zápory si můžete přečíst zde http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-l110#nazory .
    Pokud jde o odolnost, je samozřejmě lepší ( jako u naprosté většiny fotoaparátů ) fotoaparát chránit pouzdrem a pod. Pokud to není možné, pokuste se soustředit na řadu Olympus MJU, která vykazuje odolnost vůči vodě a prachu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.01.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den, zaujal mě tento fotoaparát.Ale chtěl bych vědět jaké jsou jeho přednosti ?,. Fotím skoro všechno, ale hlavně ''zemědělskou techniku'' takže prašnost, různé typy počasí apodbně.Chtěl bych vědět zda by jste mi ho doporučil a nebo jsou ještě lepší do max 5 000 ,- Děkuji,.

    Ondra A,., 12.01.2011 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Reaguje na 53 | Dobrý den, oba modely jsou pro tento typ focení určeny. Osobně bych spíš volil L110

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.01.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych poradit při výběru fotoaparátu. Rozhoduji se mezi Nikon Coolpix L110 a Olympus SP600 Uz. Který by byl vhodnější a kvalitnější hlavně na focení rodiny (máme malé dítě, tak aby fotky nebyly rozmazané), příroda, turistika. Děkuji za radu.

    Eva, 04.01.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | Dobrý den, akumulátory se musejí nabíjet externě, tedy přes nabíječku.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.01.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den, umí fotoaparát nabíjet Ni-MH baterie, nebo se musí koupit nabíječka.

    Petr, 29.12.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Dobrý den, názor na fotky si můžete udělat sám viz. http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-l110#nazory. Celkový názor je o přečtení asi nejen těchto komentářů ale i spousty recenzí - domnívám se půjde v důsledku o pozitivní reakce.

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.12.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobry den,jaky je na tehle fotak celkovy nazor a dojem ohledne obycejneho foceni pro bezneho zakaznika.Tento by tak padl do oka.Tak akorat do ruky a kapsy.Zase aby fotil pekne fotky z dovolene atd.Diky.

    Tomas, 27.12.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 46 | Dobrý den Martine, nevýhod jste si očividně vědom. Já bych se ve Vašem případě klonil k http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx130-is-c erny

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den, z Vámi uvedených důvodů bych volil http://www.megapixel.cz/olympus-sp-800uz-cerny 3 typy skládání panorama (přímo ve fotoaparátu a dodatečně i v PC )

    Bohouš Brož - Megapixel, 26.11.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    dobrý den.vlastnim canon powershot sx110is.a chtěl bych si koupit nový kompakt v této ceně.bude lepší tento nikon nebo canon powershot sx130is?koukal jsem,že nikon nemá manuální režimy což mi dost vadí a canon má zase špatnou světelnos,myslim že začíná až na F3.4.tak nevim.nebo by jste mi doporučil jiný kompakt do 6000?za odpověď předem děkuji

    martin, 26.11.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý deň. Som fotograf amatér a potreboval by som radu. Zvažujem nad kúpou fotoaparátov: Pentax Optio X90, alebo Olympus SP-800 UZ, alebo Nikon Coolpix L110. Zameriavam sa predovšetkým na fotenie panoramatických snímkov, krajín, no samozrejme aj obyčajných fotografií či už v exteriéroch alebo interiéroch. Ktorý z vybraných fotoaparátov by bol teda pre mňa najvhodnejší? Poprípade ak viete o nejakom podobnom modele s dobrými vlastnosťami, rád si nechám poradiť. Mal by sa ale pohybovať v cenovej relácii okolo 250€. Vďaka

    Jančo, 24.11.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 42 | Dobrý den Karle, s těmito bateriemi nemám zkušenosti, ale pokud jde o akumulátory s technologií NIMH, neměl by to být problém.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.11.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, Nikon L110 jsem si koupil před nedávnem a doteď jsem nepřišel na to, kde se v menu vlastně nachází všude zmiňované vícebodové ostření. Tedy pokud tím nemyslí detekci až 12 obličejů? Na mém předchozím Lumixu to fungovalo tak, že si člověk mohl vybrat ze tří režimů jako na střed, či zaostření na nejbližší objekt, ať už se v kompozici nachází kdekoli. Zatím mi to ostří jen na střed a to ještě musím cílový objekt umístit přibližně do středu, jinak mám ostré jen pozadí. Můžete mi prosím někdo poradit, kde to nastavení focusu najdu? Děkuji

    Láďa S., 19.11.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, můžu použít baterie Energizer Quattro Rechargeable 2450 do foťáku Coolpix l110 ? Děkuji za odpověď.

    Karel, 18.11.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 40 | Dobrý den Marku, pro Vámi uvedené skutečně budou vhodné všechny tři modely. Vyčnívá trochu http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s2500hd možností man. zásahů v expozici a větším přiblížením.

    Bohouš Brož - Megapixel, 26.10.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, již nějakou dobu tu ,,brousím'' po stránkách komentářů, váhám mezi 3 modely:nikon coolpix L110, Fuji FP S2500HD a olympus SP-600 UZ. Su víceméně začínající fotograf, chci se zaměřit zejména na přírodu, sport a památky... Zatim jsem tak z komentářů všech těchto kompaktů vyčetl, že jakoukoliv koupí z těchto tří modelů neprouhloupím. Jste stále stejného názoru? nebo doporučili byste mi nějaký konkrétně? děkuji mnohokrát

    Marek P., 25.10.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 38 | Dobrý den, pokud chcete fotit převážně makro a krajinu, volil bych L110 - makro od 1cm, bez manuálních priorit expozice, atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.09.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, takže pokud chci dělat převážně snímky makro nebo krajinu a nepotřebuji žádný super zoom mám zvolit S2500HD? Děkuji moc za odpověd sem v těchdle věcích naprosto ztracen

    Jiří Müller, 14.09.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Dobrý den, myslím že rozdíl v nich je dost podstatný. Pokud chcete laborovat s clonou a časem volte S2500HD nebo SX200IS (pokud víte že tyto funkce používat nebudete - L110 ). A druhá otázka, která by Vám mohla najít odpověď : kompakt nebo klasický větší ultrazoom.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.09.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, rozvažuji se nad třemi foťáky Fuji FinePix S2500HD, Nikon Coolpix L110, nebo Canon PowerShot SX200 IS. Mohl byste mi někdo prodím Vás poradit? Popřídadě je v nich nějaký velký rozdíl? Děkuji Jiří

    Jiří Müller, 13.09.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 23 | změň nabíječku, ta tvoje zřejmě umí max. jen polovinu kapacity těch baterií. To je vžitý omyl, že každá nabíječka nabije jakoukoliv kapacitu..

    eF, 28.08.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | Dobrý den, fotoaparát jsem testoval s http://www.megapixel.cz/sanyo-charger-4x-aa-eneloo p-2000-mah (výhodou o proti GP je "nesamovybíjení" ) na jedno nabití.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.08.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den. Mám tento fotoaparát asi 4 měsíce. Po vyčerpání kapacity dodávaných baterií jsem koupil obyčejné AA baterie ale po vložení mi ukážou hned poloviční kapacitu nabití, vyfotím 3 obrázky a konec. To se mi stalo asi 3x po sobě. I když jsem použil baterie Duracel. Poradí mi někdo v čem může být příčina? Uvažuji o koupi nabíjecích baterií, ale bojím se aby to nebyla zbytečná investice a nebyl problém ve fotoaparátu. Uvažuji o bateriích GP 2700MAh v setu s nabíječkou GP PB11GS. Jsou vhodné a má někdo s tímto zbožím nějakou zkušenost. Děkuji.

    Lada, 22.08.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Davam do pozornosti novy firmware pre NIKON COOLPIX L110: V1.4 Staci stiahnut, spustit exe a rozbaleny adresar skopirovat na pamatovu kartu. potom najst v menu setup/firmware a automaticky sa ponukne update. zbehlo to za par sekund. Povodny firmware mal verziu 1.3

    petko, 11.08.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    na seriove snimky treba stlacit "Scene" a vybrat ikonku beziaceho sportovca. Pri foteni treba podrzat spust. Cim dlhsie sa drzi, tym nafoti viac fotiek, ale maximalne 20. V tomto rezime trva velmi dlho ukladanie fotiek. fotak po par zaberoch "zamrzne", nereaguje a na displeji zacne bezat pocitadlo ulozenych fotiek... treba pockat asi 30 sekund. Dalsi problem tohto rezimu je ze vsetky fotky su v rozliseni 3megapixle a podla toho aj vyzeraju. Ak su zle svetelne podmienky, alebo sa foti v interieri, su vsetky fotky velmi velmi skarede, zrnite, zasumene a co je najhorsie, obsahuju mnozstvo pasov v obraze, ako keby som to prehnal cez pokazenu kopirku so slabym tonerom... Ale vonku to az take strasne nieje a obcas sa tie fotky daju pouzit.

    petko, 11.08.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobrý den, zmiňovaná sekvence je nastavitelná v nižším rozlišení. Doporučuji postupovat podle návodu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.07.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den. Tento fotoaparát mám zhruba týden doma a pořád nemůžu přijít na to, jak můžu docílit více snímků za sebou. Fotím převážně koně a když se kůň např. vzpíná, tak udělám pouze jednu, možná dvě fotky.. Jde nastavit to, abych těch fotek udělala např. 10(ve fázi vzpímání)? Četla jsem, že u tohoto fotoaparátu jde udělat až 13 snímků za sekundu. děkuji

    Iveta, 27.07.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    ok, nevsimol som si ze predavate aj AA akumulatory, ale vasa cena je 4x vyssia ako "konkurencna" predajna potravin. Pri zivotnosti 1 rok nema zmysel priplacat za znacku.

    petko, 08.07.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 24 | Dobrý den Petko, i když to bylo míněno v dobrém - o to víc mne to mrzí, musel jsem Váš odkaz smazat z důvodu nepřímého odkazu na konkurenci.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.07.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    este ma napadlo, v menu je potrebne nastavit typ baterii, mas to spravne?

    petko, 06.07.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Vlastním tento fotoaparát cca 4 měsíce. Mám problémy s bateriemi - typem a jejich kapacitou - i plnně nabité nabíjecí baterie s kapacitou 2500 mAh ( dle nabíječky s měřením nabité na 100 % ) mě po vložení do fotoaparátu ukazují pouze poloviční nabití. Baterií jsem již vyzkoušel mnoho typů. Jaký typ ( výrobce ) a kapacitu dobíjecích baterií by jste mě doporučili ?

    Tomino, 05.07.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 20 | Na sport sa tento fotak nehodi, je velmi tazky, skoro 500gramov s bateriou , aj velky, takze bude pri sporte zavadziat a hlavne na bicykli by sa asi tazko dal pevne upevnit. vaha bateriek by asi pri prvom pade vyrazila kryt bateriek. na sport su lepsie fotaky s lahkym akumulatorom a co najnizsiou cenou, aby ho nebola skoda rozmlatit. stabilizator by asi tiez dost trpel pri ceste v terenoch.

    petko, 01.07.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    dva dni mam tento fotak na testovanie a som z neho dost sklamany. menu je tak jednoduche ze to az vadi. nema to manualny rezim, neda sa nastavit clona, sposob ostrenia, nic. Displej sa lahko poskriabe, nema ochranny ramik okolo, ani nieje zapusteny. Hned druhy den som kupil ochrannu foliu. Menu je asi zle prelozene, pretoze v rezime "Auto" sa daju menit nastavenia ISO, vyvazenie bielej a podobne veci , ale v rezime "Snadny Autorezim" sa neda menit nic, ani zapnut makro. Podobnost nazvov dost popletie obsluhu. Auto by som nazval skor "M". Scenicke rezimy ako sport a dalsie sa nedaju vobec nastavovat, okrem rozlisenia. V nocnom rezime tak neviem zmenit cas ani clonu, nic, este ma to v nocnej krajine vyzve na zapnutie blesku... Pouzitie ZOOM v interieri je dost tragicke, nad 8xzoom fotak nedokaze zaostrit a bez upozornenia cvakne rozmazanu fotku aj pri zapnutom blesku. Stav sa zlepsi ak si fotak niekam opriem, ale aj tak sa nedostanem nad 12 zoom kde by to dokazalo zaostrit. Fotak nema prepinacie kolecko rezimov, vsetko sa robi cez menu a treba dost vykrucat prsty aby som dociahol na vsetky tlacitka jednou rukou. Zo zaciatku mi dost chybal elektronicky hladacik, ale displej je vyborne vidiet aj na priamom letnom slnku, cim prijemne prekvapil. rozlisenie displeja patri medzi tie najvacsie co som videl. ZOOM sa sprava trochu zvlastne, "poskakuje" a treba si na to zvyknut. nieje to plynuly pohyb a zo zaciatku preleti daleko, potom sa musim "tukanim" vraciat na nizsie hodnoty. Video je pekne, tocil som aj v noci, za jazdy z auta, cestu pred sebou a vcelku pekne som videl co som potreboval. Zoom pocas videa je koli hluku velmi spomaleny, ale je to lepsie ako pri inych modeloch, ktore nemaju zoom vo videu ziadny. Video nahrava len v troch rozliseniach, co sa mi zda malo. Celkovo ten fotak hodnotim ako detsku hracku pre uplnych laikov, ktori foteniu nerozumeju a v menu nic nepokazia. hocijaky kompakt za minimalnu cenu ma viac funkcii ako tento Nikon. Chcel som si nastavit sposob ukladania fotiek do foldrov podla datumu, neda sa. fotky to rozhadzuje do roznych foldrov bez toho aby som pochopil vyznam, a tak musim prebehnut 4 foldre, ak chcem vytiahnut fotky a videa z jedneho dna. napriklad: 100NIKON, 101P_001, 102P_002, 103P_003, 104NIKON. Vyhody: vonku sa zoom 15 vzdy da vyuzit, dokonca digitalny zoom dal pomerne dobre fotky, ak sa fotak niekde oprie. robi to pekne video, ma kvalitny displej, rychly start, cas medzi fotkami je tiez dobry, pokial nefotim sport a rychle sceny. Velmi rychle je prehliadanie nafotenych fotiek, kde sa za par sekund ta prebehnut aj 100 fotiek. Ale vaha skoro pol kila s nabijacimi baterkami bude velky problem ak sa fotakom niekam buchne. 4 baterie dokazu vyrazit a odlomit kryt velmi lahko. Skoda ze pamatova karta nema vlastny kryt, rychlo sa ten kryt opotrebuje. Skusim pouzit USB kabel, ale ten ma nestandardny mini konektor, takze musim nosit original kabel, alebo citacku SDHC. Fotil som asi 30 fotiek a 5 minutove HD video a fotak sa vypol s hlasenim ze ma prehriate baterie. Ale bolo to na slnku, 35 stupnov v tieni... Drzanie v ruke mohlo byt aj lepsie, je to na ruku dost male, ale su aj horsie fotaky v tejto kategorii. Fotak ma dost sklamal, necakal som tak dramaticke obmedzenie funkcii. Pripada mi to ako rezim easy u lacnych kompaktov do 100euro. Ak uz mam nosit polkilovy fotak, ocakavam od neho viac, ale za dva dni sa najde viac chyb ako pozitivnych veci, tak dufam ze este nazor zmenim. Nabijacie Nimh baterky zatial vydrzali 600 fotiek a zhruba 20 minut videa. Obcas sa pri zapnuti hodi napis ze baterie vybita, ale ked znovu zatvorim kryt, fotak foti dalej.

    petko, 01.07.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den, vhodný pro sport je, hlavně díky rozpětí zoomu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 24.06.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi foťáku, hlavně na focení sportu: jízda (sjezd) na kole a skoky na kole. Je na toto dle Vašeho názoru tento foťák vhodný, popř. co by jste doporučili. Díky

    Lucky ass, 23.06.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den, pokud se nebudete potýkat s rozměry, doporučoval bych L110 už kvůli rozpětí zoomu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.06.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, který z těchto dvou foťáků podle vás lepší pro běžné focení. Tento nebo Panasonic lumix DMC FS33?

    , 18.06.2010 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, pokud vím, tak bodové ostření má. Je vhodný pro nenáročné amatérské fotografy, kteří chtějí ultrazoom s HD videem na tužkové baterky za slušný peníz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    A ještě mám jednu otázku: má manuální ostření? Děkuji!

    Trojanová, 09.06.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den, má tento Nikon bodové ostření? A komu byste tento kompakt doporučil? Předem moc děkuji!

    Trojanová, 09.06.2010 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, obrazová kvalita se nijak výrazně neliší. Spíš záleží na tom, co od foťáku očekáváte. Nejvíc možností asi nabízí TZ10, osobně bych mu dal přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, v předešlých dotazech jsem se ptal na kompakty jako TZ10, nebo HX5. Dá se tento foták vůbec snima srovnávat? V přiložených fotkách jsem neviděl rozdíl(ale mohu se mílit). Tak mě zajímá váš názor s čím by ste fotil, když opomenu zrcadlovku. Ty kompakty mají spoustu vychytávek, které tento foťák nemá, ale jestli to za to stojí. Zajímá mě celkový dojem a hlavně kvalita fotek. Díky

    vincohej, 08.06.2010 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, ano, české menu má. Výdrž baterek jsem ale nezkoušel. Odhaduji, že na jedno nabití slušných AA baterek vyfotíte cca 200-300 snímků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý večer,chtěla bych se zeptat,zda má tento fotoaparát české menu a kolik snímku se dá nafotit s dobíjecími bateriemi.Děkuji

    marie, 07.06.2010 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, samozřejmě můžete použít nabíjecí AA baterky, dokonce se s tím automaticky počítá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2010 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den! Chtěla jsem se zeptat, zdali u tohoto Nikonu můžu poté dokoupit nabíjecí baterie a používat je? Přeci jenom tyto 4 AA Baterie nevydrží věčně (jak jste psali až cca 800 snímků). Děkuji

    Kamila, 06.06.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 6 | Dobrý den, jak jsem již naznačoval obecně se to říct nedá- k výše uvedeným faktorům (a je jich zmíněná pouze část) , můžeme připočíst ještě rychlost karty (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.04.2010 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Děkuji za odpověď. Asi nejdůležitější je doba mezi dvěma stisknutími spouště... Lze obecně říci o jaký se jedná čas a při jakém rozlišení? Děkuji

    Jindra, 10.04.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 2 | Dobrý den, čas mezi spuštěním a prvním snímkem záleží na spoustě aspektů (zaostření, blesk, teplota atd.), všeobecně L110 patří k těm nadprůměrně rychlým. Pokud jde o rychlost snímání mezi jednotlivými snímky - dokáže exponovat až 13 sn/s.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.04.2010 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dodávané baterie jsou litiové a jejich výdrž je inzerována v rámci několika stovek snímků (cca až 800)

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.04.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, dodávané články jsou pouze baterie (nejsou dobíjecí - nejedná se o akumulátory).

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.04.2010 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Dobrý den, opravdu o tomto foťáku uvažuji. Chtěl jsem se zeptat na čas mezi spuštěním a první možnou fotkou a na čas mezi jednotlivými fotografiemi. Děkuji

    Jindra, 09.04.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, baterie dodávané s fotoaparátem jsou nabíjecí? Jakou mají kapacitu/výdrž? Děkuji.

    Štěpán, 08.04.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím