Nikon Coolpix L820 Komentáře k Nikon Coolpix L820

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (123 - 24)

  • 123

    Křížek

    Dobrý den, pokud fotoaparát vykazuje potíže, můžete využít služeb našeho pozáručního servisu. Pokud je fotoaparát v záruce, pak prosím postupujte dle pokynů v našem reklamačním řádu

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 29.08.2016 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Dobrý den při zapínání fotoaparátu Nicol L840 je mi objevuje hláška blesk není vysunut a obrazovka zobrazuje tmu. Kdyš udělám fotku tak je taky černá že nejde nic vydět jak na displei. Děkuji

    David Havlíček, 26.08.2016 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    Reaguje na (119) | Mockrát děkuji za radu funguje to.A přeji Vám krásné Vánoční svátky

    Miroslava Pachovská, 23.12.2014 | Reagovat

  • 120

    Korč

    Reaguje na (118) | Dobrý den, je potřeba přepnout zámek do horní polohy, pokud ani poté nefunguje, je karta zřejmě vadná.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.12.2014 | Reagovat

  • 119

    Korč

    Reaguje na (118) | Dobrý den, je potřeba přepnout zámek do horní polohy, pokud ani poté nefunguje, je karta zřejmě vadná.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.12.2014 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Dobrý den po zapnutí fotoaparátu se ukazuje "PAMĚŤOVÁ KARTA CHRÁNĚNA PROTI ZÁPISU" přitom se na tuto kartu fotilo stále jen se několikrát vyměnila za jinou kartu, která taky normálně fungovala. Poraďte jak toto odstranit. Děkuji

    Pachovská Miroslava, 22.12.2014 | Reagovat

  • 117

    Maxant

    Reaguje na (116) | Dobrý den, ono dost záleží napodmínkách vevnitř. Pokud je tam málo osvětlení a Isem to nelze zachránit, je nutné použít blesk. Jinak fotografii nelze pořídit a to kor pokud jsou na ní pohybující se objekty.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.11.2014 | Reagovat

  • 116

    Jelínková

    Bohužel všechny prodejny Megapixelu jsou hodně daleko, jsem z Hrobu u Teplic. V nastavení to nejspíše nebude, protože je to kompakt a ten má jen režimy ve kterých nelze měnit nastavení pouze počet Mpix, při režimu Auto lze nastavit: vyvážení bílé barvy, barvy, sériové snímání, citlivost ISO. Když přepnu na nastavení fotoaparátu tak tu mám: redukci vibrací, detekce pohybu, Světlo AF a pak blbosti okolo ( datum, čas, obrazovka, zvuk atd.. ). a vše z toho jsem měla zapnuté.

    Kateřina Jelínková, 04.11.2014 | Reagovat

  • 115

    Maxant

    Reaguje na (114) | Dobrý den, toto je divné. Bohužel takto na dálku vám nepomohu. Nemáte možnost se zastavit na některé z našich prodejen. Protože půjde asi o nastavení. Tam kde je nedostatek světla a pohybují se tam fotografované předměty, je nutné nastavit blesk, také záleží na zoomu, světelnosti a osvětlení. Iso to také kompenzuje.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.11.2014 | Reagovat

  • 114

    Jelínková

    nevíte co s tím? tento fotoaparát fotí moc krásně (venku) ale jakmile vstoupíte do haly, kde je špatné světlo (zářivky), tak skoro každá druhá fotka dopadne takto http://jelikas.rajce.idnes.cz/pro_Megapixel zkoušela jsem všechny režimy, hrála jsem si s ISO a nic nepomohlo. přitom výrobce http://www.nikon.cz/cs_CZ/product/digital-cameras/coolpix/beautifully-simple/coolpix-l820 uvádí: Obrazový snímač CMOS s technologií přímého osvětlení fotodiod nabízí vysokou citlivost a 16 milionů pixelů pro získání snímků s vysokou úrovní detailů i za toho nejslabšího osvětlení. Optická redukce vibrací byla také zapnuta

    Kateřina Jelínková, 03.11.2014 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Reaguje na (108) | Děkuji Vám za odpověď, baterie Panasonic opravdu fungují a tak se konečně stanu fotografem, děkuji za všechny příspěvky v tomto fóru.

    Martin Froněk, 23.10.2014 | Reagovat

  • 112

    Maxant

    Reaguje na (111) | Dobrý den, no to spíše vypadá na problém v PC. Ale co to může být Vám bohužel neřeknu. Máte nějaký obrazový prohlížeč.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.10.2014 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Při zaplnění karty a vložení do čtečky se mi nezobrazí všechny fotky a videa. Po spětném vloženi do foťáku se zobrazí, že neobsahuje fotografie. Propojení dodávaným kabelem s TV jsou fotky vidět, ale propojení s PC se nic nenačte ani nezobrazí. Na jiné kartě se po vložení do čtečky se zobrazí složky, které mají divné znaky a nejdou otevřít a dva soubory s nesmyslným datem vytvořeni. Jak dostat tyto fotky do pc abych o ně nepřiše?l. Dodávaný program je také nevidí.

    Jakob Kovarik, 08.10.2014 | Reagovat

  • 110

    Korč

    Reaguje na (109) | Dobrý den, doporučil bych naformátovat karty v PC. Případně aktualizovat firmware aparátu.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 15.07.2014 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, z ničeho nic mi foták hlásí chybovou hlášku " Není možné použít tuto kartu". Mám dvě různé karty, dva různí výrobci... doteď jsem obě používala v pohodě, ale z ničeho nic tato hláška a nejde s tím nic udělat. Prosím o radu.

    Petra Čaplová, 14.07.2014 | Reagovat

  • 108

    Jelínková

    Reaguje na (106) | Dobrý den, já používám tyto baterie do tohoto modelu http://baterie-nabijeci.heureka.cz/baterie-panasonic-ready-to-use-aa-1900-mah-4-ks/ a jsem spokojená :)

    Kateřina Jelínková, 14.07.2014 | Reagovat

  • 107

    Michalík

    Reaguje na (106) | Dobrý den, v minulých komentářích jste psal, že vám měnili součástky v rámci reklamace. ale výměna nepomohla chápu to dobře? Váš přístroj je poměrně unikátní, protože do modelu L820 můžete použít jakékoliv baterie. Při správném nastavení bateiií ve fotoaparátu pořídíte průměrně od 150 do 250 snímků. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.05.2014 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Reaguje na (105) | Ano, reklamace, zaslání do servisu již 4x a závěr, přístroj se chová dle výrobcem udávaných specifikací...jednoduše...nazdar.Dnes jsem náhodou zakoupil Sony alkaline AM3L-B4D /AM3 AA-LR6 Stilo-Mignon 1.5V/ a vložil z recese do Nikonu a fotím, videa vše bez závad! Zkoušel jsem jiné Sony a jiné značky baterií alkalických, dobíjecí Sanyo HR-3U Ni-MH 2700, orig. Nikon a fotoaparát se vypnul po chvilce, jak jsem již psal.Trpaslík na zahradě již 3 metry vyrostl. Promiňte nechápu? Prosím, mohu Vás požádat, které dle zkušeností, jak alkalické, tak i dobíjecí, nejen orig. Nikon, jsou vhodné pro tento fotoaparát..Nikon Coolpix L820B? To znamená, že jsem zakoupil Nikon CZ distribuci baterie, které možná pochází ala China? Za 20 let jsem mnoho fotoaparátů zahřál v rukou v jakémkoliv počasí, ale že něco podobného budu řešit. Teď to vypadá, to je můj první foťák, ach jo, promiňte mi předchozí psaní, kdybych věděl.., nicméně děkuji předem za info ohledně baterií.Jste supr obchod, ať se Vám daří.

    Martin Froněk, 16.05.2014 | Reagovat

  • 105

    Michalík

    Reaguje na (104) | Dobrý den, rozumím. Takže po vyfocení několika málo snímků dojde k vybití baterie. Pokuád tomu dobře rozumím, reklamoval jste závadu již dvakrát a ani jednou nebyla vyřešena? V takovém případě doporučuji reklamaci třetí a žádat buď vrácení peněz nebo výměnu za zcela nový kus. Pokud závadu nevyřešila ani výměna přímo souvisejícíchz součástek, což uvedené dle mého soudu jsou bude nutná poslední třetí reklamace. Kartu máte dostatečně rychlou aby byla schopna nahrávat video kontinuálně bez jakéhokoliv přerušení. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.05.2014 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Reaguje na (103) | Karta SanDisk Ultra SDHC, Class 10, 30MB/s, 32GB...zapnu Nikon pořídím během 2 minut např. 4 fotografie a přístroj ukazuje téměř vybitá baterie. Nikon byl vypnutý, vloženy baterie plná kapacita, po zapnutí a následně zap. nahrávání videosekvence po chvilce opět ukazuje téměř vybitá baterie a následně se vypne s oznámením, vybitá baterie, tak jako při fotografování.Vložíte nové baterie a přesto oznamuje vybitá baterie, po prvním zapnutí a při focení vše do 15 minut, potom je nutná výměna.Dříve alkalické baterie Sony apod. bez problémů, vše začalo po 3 výměně baterií stejné značky a od té doby jsem koupil mnoho druhů baterií, pak 4x servis Nikon zasláno, nejdříve, Nikon je bez závady, poté výměna MAIN PCB UNIT W/BATTERY a následně POWER PC UNIT, jen jsem si přál v tomto fotoaparátu tzv. pojistku a možnost použít i alkalické v nouzi a nakonec.....přesto díky za Vaše info

    Martin Froněk, 15.05.2014 | Reagovat

  • 103

    Michalík

    Reaguje na (102) | Dobrý den,u toho videa bych si uměl představit že je pomalá karta a proto se záznam do 5 minut přeruší. můžete jen upřesnit použití fotoaparátu? Znamená to, že jej máte 158 minut zapnutý a během těch 15 minut pořízujete snímky? Nebo jej máte zapnutý ale nepoužíváte a přístroj se vypne? A jde vypnutí znova zapnout? Jaký to má vliv na baterie? Neberte to špatně, snažím se pomoci ale abych mohl zkusit najít řešení musím se ptát. Nastavení baterie podle typu fotoaparátu je důležitá věc, kterou děláte to je v pořádku. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.05.2014 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Dobrý den, po vložení baterií alkalických značkové, tak i orig. Nikon, dále Sanyo Ni-MH 2700 apod. se přístroj do 15 min vypne, někdy i dříve při pořizování videa do 5 min, reklamováno, vada je v toleranci specifikací udávaných výrobcem.Podotýkám nastavení typu baterie vždy správné. Poraďte prosím, děkuji za Váš čas.

    Martin Froněk, 15.05.2014 | Reagovat

  • 101

    Michalík

    Reaguje na (100) | Dobrý den,píšete o dvou fotoaparátech, ani jeden vám nefungfuje kabelem přenos dat do PC? Postup u Nikonu L820 je takový, že jej propojíte s počítačem, zapnete a ve vašem PC by se měl fotoaparát zobrazit jako další disk. Tam najdete vaše snímky. Jaký máte operační systém v počítači? Nepotřebujete žádnou aplikaci na přetahování snímků do počítače, stačí jen propojit, spustit fotoaparát a to by mělo být vše. Druhá možnost pokud vám tato možnost selhává je vyjmout paměťovou kartu a vložit ji do čtečky karet. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    dobry den mam tento fotak uplne novy ,vcera jsem nafotil par snimku -dobre .Chci to dati do PC s tim kabelem co byl a nic .Mam picasa .Prosim co mam vube udelati ,dopasad jsewm mel starou minoltu -obycejny fotak -super.kazdy chvali digi a do Pc to nejde ani jedna fotka ,poradite ,ktery program , moc diky .nebo ten fotak vyhodit ...

    pavel, 11.05.2014 | Reagovat

  • 99

    Michalík

    Reaguje na (98) | Dobrý den, více možnmostí na nastavení a vyhrání si vám nabídne Fujifilm. Po obrazové stránce je na tom možná Nikon o malinko lépe ale rozdíl není zásadní.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.04.2014 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto kompaktem a mezi Fujifilm S8200. Jsem amatér, ale focení mě baví a ráda si "vyhraju" a naučím s funkcemi, které mi kompakt nabídne. Fotit hodlám především své děti, rodinu, ale i přírodu. Děkuji

    Evka K., 14.04.2014 | Reagovat

  • 97

    Michalík

    Reaguje na (96) | Dobrý den, to bohužel nejde u žádného blesku s klasickou výbojkou, protože by výbojka nedokázala svítit v kuse třeba minutu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.04.2014 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    dobry den chcel by som sa opytat ci sa da na nikone L-820 pri videu nastavit blesk ako svetlo a ak ano tak ako to nastavit dakujem

    Martin Komada, 06.04.2014 | Reagovat

  • 95

    Michalík

    Reaguje na (94) | Dobrý den, no ono ve výsledku to nemusí být asi až takový rozdíl, když byste porovnal obě videa vedle sebe, ale měl by být lepší Canon minimálně podle parametrů, které jste dodal na snímku. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 27.03.2014 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Tak to ste ma moc nepotesili :D

    Martin, 26.03.2014 | Reagovat

  • 93

    Michalík

    Reaguje na (92) | Dobrý den, podle obrázku je to docela jasné. Canon má vyšší datový tok video i audio kanálu, takže by video mělo být kvalitnější ale také zabere více místa na kartě. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.03.2014 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Tu su udaje videa z oboch zariadeni z programu Mediainfo : http://oi58.tinypic.com/2chlyck.jpg

    Martin, 25.03.2014 | Reagovat

  • 91

    Michalík

    Reaguje na (89) | Dobrý den, dohledával jsem jaký je datový tok při nahrávání videa a jaká komprese ale ani u jednoho výrobce jsem tyto informace nedohledal, takže nemohu odpovědět přesně. Dle mého názoru to bude tím, že Nikon používá vyšší kompresi videa. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 25.03.2014 | Reagovat

  • 90

    Michalík

    Reaguje na (88) | Dobrý den, máte na mysli zřejmě sekvenční snímaní, tedy hodně pořízených snímků za sebou z kterých následně vyberete ty nejlepší. V tomto směru si myslím, že rychlost 8 snímků za sekundu, kterou poskytuje tento přístroj by mohla být dostatečná. Makro má skvělé od 1cm. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 25.03.2014 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Este jedna posledna otazocka . Preco ma tento fotak pri rovnakej dlzke videa polovicnu velkost (megabajtov) ako Canon ixus 220hs ?

    Martin, 24.03.2014 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, mohli by jste mi prosím poradit, zda je tento fotoaparát vhodný na pořizování tzv. rychlých snímků?potřebuji fotit závodníky na downhill, ale také velmi ráda fotím detaily na makro. Případně jestli nemáte nějaký tip, budu moc vděčná a děkuji za Váš čas :-)

    Alena Drongová, 24.03.2014 | Reagovat

  • 87

    Michalík

    Reaguje na (86) | Dobrý den, stačí aby bylo video natočeno v jiném prostředí třeba za dostatku světla a hned to vypadá jinak. Vyvážení bílé fotoaparát bere to, které máte nastaveno pro focení. Takže stačí nastavit takové v kterém byste i fotil. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.03.2014 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Asi mate pravdu , neviem tie videa natocene tymto fotoaparatom , co su na youtube sa mi zdaju krajsie , neviem no . A ako nastavim vyvazenie bielej na video ?

    Martin, 17.03.2014 | Reagovat

  • 85

    Michalík

    Reaguje na (84) | Dobrý den, video jsem si stáhl a podíval se na něj. Záznam mi přííjde perfektní, nevidím zde žádný problém. Doostření při zazoomování samozřejmě chvíli trvá a možná bych jen nastavil vyvážení bílé na lepší barvy. Protisvětlo bylo zvládnuto velice dobře. V čem vidíte největší problém?

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.03.2014 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Reaguje na (83) | Nastavenie videa je na 1080 30p + je pri tom este hviezdicka

    Martin, 15.03.2014 | Reagovat

  • 83

    Maxant

    Reaguje na (82) | Dobrý den, bohužel takto to nedokážu posoudit. Doporučil bych zkontrolovat nastavení kvality záznamu. Případně nechat zkontrolovat servisem.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.03.2014 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobry den , mam problem s tymto fotakom a to z videom , natocene video vobec nezodpoveda kvalite videi ktore su na youtube . V com moze byt problem ? Tu je mensia ukazka : http://czshare.com/5989520/DSCN0488.MOV

    Martin, 14.03.2014 | Reagovat

  • 81

    Michalík

    Reaguje na (79) | Dobrý den, ano samozřejmě závit na stativ má. Ze stativů bych vám mohl doporučit například Vanguard Espod Plus 203 AP

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.02.2014 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Reaguje na (79) | oprava na stativ.

    Tomáš, 23.02.2014 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den má fotoaparát,závit na ststiv 1/4" . Který můžete doporučit. Děkuji.

    Tomáš, 23.02.2014 | Reagovat

  • 78

    Michalík

    Reaguje na (77) | Dobrý den, ano lze vynutit doplňkový záblesk při automatickém režimu focení. Tato volba není přístupná ve volbě "Snadného auto režimu".

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.02.2014 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    dobrý den, má tento foťák tu funkci, že proti světlu se dá vynutit blesk?

    sarka, 10.02.2014 | Reagovat

  • 76

    Maxant

    Reaguje na (72) | Dobrý den, bohužel tento fotoparát nemá možnost dálkové spouště.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.01.2014 | Reagovat

  • 75

    Maxant

    Reaguje na (73) | Dobrý den, bohužel nejsou.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.01.2014 | Reagovat

  • 74

    Maxant

    Reaguje na (70) | Dobrý den, není. Fotoaparát nemá možnost připojení mikrofonu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.01.2014 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobry den,chtel bych se zeptat,jestli tuzkove baterie ktere je soucasti baleni fotoaparatu nikon coolpix L820 jsou nabijeci?

    Miroslav Zavadil, 10.01.2014 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Dobrý den,Je možné dokoupit k Nikon Coolpix L820 dálkové ovládání ? Děkuji Pavel.

    Pavel, 10.01.2014 | Reagovat

  • 71

    Korč

    Reaguje na (69) | Dobrý den, tento program slouží prakticky pouze ke stahování, a prohlížení, což dnes zvládne i sákladní software operačního systému.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 09.01.2014 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobrý den, Je možné k full HD videu nahrávat zvuk z externího mikrofonu?

    Martin.P, 07.01.2014 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Reaguje na (68) | Dobry den,koupil jsem si tento fotak ---je to muj vubec prvni digitalni .Musim instalovat ten program do pocitace VIEW NX 2 ? vzdyt to neni cele v cestine.Ktery pripadne dobry a jednoduchy program doporucite .Hlavne v cestine ? Diky.

    Pavel, 06.01.2014 | Reagovat

  • 68

    Maxant

    Reaguje na (66) | Dobrý den, no podle typu karty bych to na to typoval. Protože ne všechny karty jsou funkční. Případně se zastavte na prodejně, rádi to překontrolujeme.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.01.2014 | Reagovat

  • 67

    Maxant

    Reaguje na (65) | Dobrý den, fotoaparát je velice šlušně zpracovaný. Jedná se spíše o automatický fotoaparát. Pokud máte možnost se zastavit na některé z našich prodejen, rádi Vám fotoaparát předvedeme.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.01.2014 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    tak jsem zkoušel namísto té 16GB starou kartu jen o velikosti 8GB a zdá se, že s ní fotoaparát se neseká. Ještě jsem zkoušel test zápisu a čtení u té 16GB je zápis/čtení: 7/16 MB/s, a u té 8GB je 16/18MB/s. Tak doufám, že to je opravdu jen tou kartou.

    Jirka, 01.01.2014 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Chtěla jsem se zeptat, kdo má tento fotoaparát.. Jestli si ho mám objednávat nebo ne. Chtěla jsem vědět jestli je dobrý.. Pište odpovědi děkuju.. ! :)

    Sabina Svobodová, 01.01.2014 | Reagovat

  • 64

    Lukeš

    Reaguje na (62) | Dobrý den,chyba může být jak v kartě, tak v přístroji. To bohužel na dálku nezjistíme. Přístroj by měl podporovat všechny karty SD, ale je možné, že si s něketrou značkou nerozumí. Zkoušel jste kartu naformátovat?

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.12.2013 | Reagovat

  • 63

    Lukeš

    Reaguje na (61) | Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsou oba přístroje na tužkové baterie, což jak jsem pochopil nechcete, tak bych doporučil například http://www.megapixel.cz/olympus-sz-15-cerny

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.12.2013 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    dobrý den, podporuje Nikon Coolpix L820 všechny SD karty? Zakoupil jsem tento foťák a mám v něm kartu RiDATA SDH Class 4 o kapacitě 16GB. Foťák se občas "kousne", může to být kartou, nebo je třeba fotoaparát reklamovat? Děkuji za radu.

    Jirka, 31.12.2013 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobry den uvazujem nad kupou fotoaparatu, prosim mozete mi poradit nieco. Rozmyslala som medzi nikonom L820 a olympusom sp820uz, avsak po komentaroch a recenziach nemam tusenie aky. Dolezite je pre mna aby bol fotak nabijatelny, nie baterky, lahko prenosny ktory sa vojde do kabelky. Fotit a kamerovat v dobrej kvalie rodinne foto a momentky, aby neboli fotky rozmazane pri pohybe, sumive, dobre a zretelne priblizenie a video taktiez v slusnej kvalite v inrerieri a exterieri, priblizenie aj pocas nahravania. Chceme pekne a kvalitne rodinne fotky a videa.Aky fotoaparat by bol dobrou volbou, v rozumnej cene do 6000? Dakujem velmi pekne za odpoved.

    katka, 27.12.2013 | Reagovat

  • 60

    Lukeš

    Reaguje na (59) | Dobrý den,bohužel nejsou. Ty je potřeba dokoupit zvlášť. Doporuičuji například http://www.megapixel.cz/sanyo-charger-4x-aa-xx-eneloop-2500-mah

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2013 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat jestli baterie, které jsou součastí balení jestli jsou nabíjecí nebo nejsou...děkuji za odpověď :)

    Vojta, 24.12.2013 | Reagovat

  • 58

    Lukeš

    Reaguje na (57) | Dobrý den,uvedený přístroj má režim auto HDR a video 240 fps. Mohu ho tedy doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2013 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, chcem sa opýtať či dany fotoaparát má HDR a možnost natáčať spomalené videosekvencie, nevidím to v špecifikáciach. Taktiež sa rozhodujem medzi Nikon Coolpix l820 a Olympus sz-31MR, sú si dosť podobné ale viac ma láka olympus nakoľko ponúka lepšie video. Ktorý mi odporučíte...? Prípadne aky fotoaparát s FullHD v dobrej kvalite pre exterier. Cena do 4800 KC. Dakujem za odpvoed

    Stanislaw, 12.12.2013 | Reagovat

  • 56

    Lukeš

    Reaguje na (55) | Dobrý den, v této třídě a na základě vašich požadavků bych asi doporučil Olympus XZ-1.
    http://www.megapixel.cz/olympus-xz-1

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2013 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den , prosím o radu s výběrem fotoaparátu a váš názor na tento typ Nikon L820 všude kam přijdu a ukážu na jiný fotoaparát v teto cenové relaci ,cca okolo těch 5000 všude mi nutí pouze tento ,jenže mne přijde, že za ty peníze má malo funkcí a že je takový ,,chatrný,, .Mohl by jste mi něco doporučit nejakou alternativu pro nekoho kdo nemá moc zkušeností s focením ale chce se zdokonalovat, tudíš bych byla radši kdyby mel fotoaparát víc možností si s focením trochu pohrát.

    Kristýna, 09.12.2013 | Reagovat

  • 54

    Lukeš

    Reaguje na (53) | Dobrý den,mohu doporučit například http://www.megapixel.cz/hama-syscase-ii-dfv42

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2013 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jaké by jste mi doporučili brašny na tento fotoaparát, nejlépe s více přihrádkami i na kabely, předem děkuji

    Václav Zach, 07.12.2013 | Reagovat

  • 52

    Lukeš

    Reaguje na (51) | Dobrý den, pokud budete fotit na automat tak je to v podstatě jedno. Všechny uvedené modely jsou hodně podobné. Osobně bych asi doporučil Panasonic FZ62, který má dobrou světelnost objektivu, manuální nastavení a celkem dobře vychází také v poměru cena/výkon.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2013 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den. Nemohu se rozhodnout mezi ultrazoomy Nikon L820, Canon SX500 (510) a Panasonic FZ 62, nebo víte o nějaké zajímavější variantě v této kategorii? Předpokládám, že fotit budu pouze na automat. Díky za odpověď

    Tomáš, 05.12.2013 | Reagovat

  • 50

    Maxant

    Reaguje na (49) | Dobrý den, tak ano může se to stát. Ale buhužel to takto nedokážu posoudit, to je spíše otázka na servis. A také je nutné vždy v menu nastavovat typ baterie. Jinak nic nevydrží.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.11.2013 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě zda je standartní u tohoto fotoaparátu, pokud necháte např. při stahovaní fotografii přes USB zapojený kabel a nasledně vypnete NTB, aby byli přes noc vybité baterie ve fotoaparátu? Děkuji

    Miroslav, 26.11.2013 | Reagovat

  • 48

    Maxant

    Reaguje na (47) | Dobrý den, tak napříkald konstrukce snímače CCD vs CMOS, rozlišení videozáznamu, rychlejší sekvence snímání,světelnost objektivu, délka zoomu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.11.2013 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, nevíte jakej je rozdíl mezi coolpixem L810 a L820 ? Prosím =)

    Monika Krutšická, 19.11.2013 | Reagovat

  • 46

    Maxant

    Reaguje na (45) | Dobrý den, bohužel to není možné. Tento fotoaparát je automatický. Případně jdou nastavit přednastavené režimy.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.11.2013 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Zdravím,dá se u Nikonu L820 ručně nastavit hodnoty a nebo jne to plně automatické?Děkuji za odpověď

    Standa B., 10.11.2013 | Reagovat

  • 44

    Korč

    Reaguje na (42) | Dobrý den, v této kategorii sjou si všechny velmi podobné. Mezi těmito dvěma by to u mne vyhrál Nikon kvůli lepšímu snímači a odstupu od šumu. 

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 06.11.2013 | Reagovat

  • 43

    Korč

    Reaguje na (42) | Dobrý den, v této kategorii sjou si všechny velmi podobné. Mezi těmito dvěma by to u mne vyhrál Nikon kvůli lepšímu snímači a odstupu od šumu. 

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 06.11.2013 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den, zajímal by mě Váš názor k těmto dvěma fotoaparátům (Nikon Coolpix L820 vs. Panasonic Lumix DMC-FZ62) Který znich je lepší, případně jestli byste doporučil nějaký jiný v cenové hladině do 7 tisíc. Mým favoritem je zatím Panasonic. Děkuji Petr Novotný

    Petr Novotný, 04.11.2013 | Reagovat

  • 41

    Maxant

    Reaguje na (40) | Dobrý den, nedá se říci který je lepší. Fotoaparáty jsou hodně podobné. Hlavní rozdíl je v délce ohniska objektivu, světelnosti objektivu. L820 má lepší stabilizaci a to optickou vs. stabilizace snímače. A je celkově rychlejší. Ale L820 je automatický a SP820 má možnost programové automatiky, ve které můžete změnit některé expoziční hodnoty a to je také plus. Osobně bych se přiklonil k L820. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.11.2013 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den jen mě zajímá, který fotoaparát je podle vás lepší. Jestli Nikon Coolpix L820 nebo Olympus SP-820UZ. Děkuji

    Michal Skleník, 01.11.2013 | Reagovat

  • 39

    Maxant

    Reaguje na (38) | Dobrý den, fotoaparáy jsou si dost podobné. Záleží co využijete více. Osobně bych zvolil L820. Fotoaparát má hodně šiorokoúhlý objektiv a dlouhé ohnisko objektivu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.10.2013 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem a Olympus SZ-16. Který z nich je lepší? Děkuji za rady.

    Jirka, 24.10.2013 | Reagovat

  • 37

    Maxant

    Reaguje na (36) | Dobrý den, no výhoda je, že fuji má manuální režim pro možnost nastavení expozičních časů. To je dobré. Ale je vybavena CCD snímačem. Možná bych doporučil raději vyší model HS-25. Ten je lepší v mnoha ohledech než tato Fuji.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.10.2013 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Reaguje na (35) | Jestě zvazuji Fujifilm FinePix SL260

    Marta Dubská, 17.10.2013 | Reagovat

  • 35

    Maxant

    Reaguje na (32) | Dobrý den, pokud se jedná o kategorii kompaktu doporučím asi i tento. Má makro opravdu dobré. Případně zrcadlovku a makro objektiv by připadal v úvahu? Výsledek bude lepší. V případě možnosti doporučím návštěvu na naší prodejně, kde Vám fotoaparát předvedeme.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.10.2013 | Reagovat

  • 34

    Maxant

    Reaguje na (33) | Dobrý den, například HS-25. Je vybaven i manuálním zoomem pro rychlejší výběr přiblížení a má také hledáček.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.10.2013 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Např.??

    Marta Dubská, 16.10.2013 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, žádám o radu zakoupení kompaktu s kvalitním makrem. Vyhlédl jsem si tento Nikon L820, který má údajně makro od 1 cm. Ultrazoom asi nevyužiji, tak bych chtěl jen poradit, zda je to dobrá volba, popř. požádat o alternativu. Chtěl bych Nikon nebo Canon. Děkuji

    Miroslav Tůma, 16.10.2013 | Reagovat

  • 31

    Maxant

    Reaguje na (30) | Dobrý den, z tohoto výběru bych  doporučil L820. Je na tom lépe s parametry. Ale možná by stálo za zvážení nějakého přístroje  s manuálním ovládáním expozice, pro dosažení lepších výsledků. Záleží jak hodně chcete věci nastavovat.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.10.2013 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych poradit. Přemýšlím mezi foťáky Canon Power Shot SX500 IS a Nikon Coolpix L820, který byste mi doporučil? Popřípadě nějaký jiný fot´ák hlavně na focení portrétů, krajiny a oslav amatérského fotografa. Děkuji za odpověď

    Marta Dubská, 13.10.2013 | Reagovat

  • 29

    Korč

    Reaguje na (28) | Dobrý den, ano, je to také možné. Ideálně ze zastavte k některou z našich poboček a můžeme různé typy vyzkoušet.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 19.08.2013 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na (27) | Aktualizace na L820, jak jste mi poradili, jsem nenašel. Tudíž tím problém s kartou vyřešit nemohu. Je možné, aby byl tento problém způsobem kartou, kterou fotoaparát prostě nepodporuje, její značkou?

    David Sobota, 16.08.2013 | Reagovat

  • 27

    Maxant

    Reaguje na (26) | Dobrý den, moc nerozumím otázce. Stáhnul jste si aktualizaci na kartu a nefunguje to??

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.08.2013 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na (21) | Dobrý den, aktualizaci firmware jsem bohužel nenašel. Může to být značkou karty? Děkuji Vám za odpověď.

    David Sobota, 13.08.2013 | Reagovat

  • 25

    Maxant

    Reaguje na (24) | Dobrý den, při zoomování a ostření je slyšet zvuk z objektivu. To se pak může promítnout při nahrávání videozáznamu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.07.2013 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, vážně uvažuji o koupi tohoto fotoaparátu a v kladech a záporech máte uveden jako jeden ze záporů "hlučná optika". Co tím máte na mysli, jak se projevuje? Předem děkuji za odpověď

    Martin B., 29.07.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím