Nikon Coolpix P100 Komentáře k Nikon Coolpix P100

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (247 - 146)

  • 247

    Lukeš

    Reaguje na 246 | Dobrý den, úroveň hlasitosti nelze nastavit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2011 | Reagovat

  • 246

    Avatar

    Prosím o pomoc s Nikon Coolpix P100. Jak se upravuje úroveň hlasitosti zvukové nahrávky při snímání videoskvencí ? Jsem asi "máček" ale v návodu to nemohu najít ! Předem děkuji za Vaši pomoc. Zdeněk Strakonice.

    Zdeněk (dudákov), 14.12.2011 | Reagovat

  • 245

    Lukeš

    Reaguje na 244 | Dobrý den, bohužel porovnáváte archivní výrobky které již nejsou na trhu. Osobně mohu doporučit například Nikon P500. Je to dobrý kompromis mezi cenou a výkonem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2011 | Reagovat

  • 244

    Avatar

    Zdravím, chtěl bych poprosit o pomoc při výběru fotoaparátu pro začínajícího zapáleného fotografa. Fotit by se mělo co kde uvidím, ale hlavně pohyb. Vybral jsem si již několik favoritů - Nikon Coolpix P90 popř. P100 dále mám ve výběru Panasonic Lumix DMC-FZ38 a DMC-FZ45. U posledního zmíněného jsem se tu dočetl o problémech s fotografiemi způsobené přílišným rozlišením. Vím, že je to asi složité říct, který je "lepší" nebo "horší", ale pro amatéra, který se moc nevyzná dvojnásob. Popřípadě jiným alternativám se nebráním. Mnohokrát Vám děkuji

    Michal, 04.09.2011 | Reagovat

  • 243

    Lukeš
    Reaguje na 242 | Dobrý den, vhodná je například tato karta, ale cena je trošku vyšší http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-ultra-i i

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.05.2011 | Reagovat

  • 242

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat,jaká by byla vhodna SD karta do tohoto modelu Nikon Coolpix P100,s kapacitou okolo 16GB,něco okolo 800 kč,děkuji

    Lukáš, 03.05.2011 | Reagovat

  • 241

    Lukeš
    Reaguje na 240 | Dobrý den, ano je jako všechny kompakty na současném trhu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.05.2011 | Reagovat

  • 240

    Avatar
    Dobrý den, ráda bych se zeptala zda je menu v češtině. Děkuji za odpověď. Martina

    Martina M., 02.05.2011 | Reagovat

  • 239

    Lukeš
    Reaguje na 238 | Dobrý den, objednávka je nezávazná a zboží si samozřejmě koupit nemusíte.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.04.2011 | Reagovat

  • 238

    Avatar
    Reaguje na 237 | Spíš sem měla na mysli, jeslti bych se na něj mohla jen podívat. Rozmíšlím se mezi Panasonic LUMIX DMC-FZ45 a Nikon P100. Bohužel nemohu najít prodejnu kde bych se na Nikon podívala osobně a stále nad koupí váhám. Děkuji za radu a ochotu.

    , 27.04.2011 | Reagovat

  • 237

    Lukeš
    Reaguje na 236 | Dobrý den, možné to je. Stačí když si ho objednáte přes náš e-shop s osobním odběrem na konkrétní pražské pobočce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.04.2011 | Reagovat

  • 236

    Avatar
    Chtěla bych se na fotoaparát podívat osobně, bohužel ho již máte pouze na prodejně v Brně. Je možno zaslat fotoaparát do Prahy? Děkuji

    Aneta, 26.04.2011 | Reagovat

  • 235

    Lukeš
    Reaguje na 234 | Dobrý den, bohužel nejdou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2011 | Reagovat

  • 234

    Avatar
    A chtěla bych se ještě zeptat,zdali jdou na kompakt nasadit filtry.

    Bártová, 07.03.2011 | Reagovat

  • 233

    Lukeš
    Reaguje na 232 | Dobrý den, v této třídě je rekace na spoušť u všech přístrojů podobná. S tímto modelem tedy asi neuděláte chybu i když zrcadlovka by byla samozřejmě rychlejší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2011 | Reagovat

  • 232

    Avatar
    Dobrý den. Zvažuji kopi tohoto kompaktu. Myslíte,že by se hodil na focení převážně psů? .. potřebovala bych hlavně rychlou reakci na spoušť a taky bych hodně fotila psíky v pohybu. Či byste mi doporučili něco jiného? .. v cenové relaci do 7000,-.

    Bártová, 28.02.2011 | Reagovat

  • 231

    Avatar
    Dobrý den, vybírám nový fotoaparát (jelikož ten starý - Fujifilm stále hlásí po pár fotkách vybité baterie, ikdyž jsou čerstvě nabité). Fotím rodinu, dovolené a sport. Rozhoduji se mezi FUJIFILM FinePix S2800HD a právě NIKONem COOLPIX P100. Má pro mé amatérské focení opravdu cenu si připlatit za NIKON? Předem děkuji.

    Jirka, 21.02.2011 | Reagovat

  • 230

    Lukeš
    Reaguje na 227 | Dobrý den, jak jste si v podstatě sám odpověděl nebyl bych solidní recenzent kdybych doporučoval přístroj, který jsem ještě nedržel v ruce. Podle parametrů by výměna za to stála, jestli tomu ale tak skutečně je ukáží až první praktické testy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 229

    Lukeš
    Reaguje na 228 | Dobrý den, no vzhledem k tomu, že přístroj dorazí do ČR nejdřív začátkem března, budeme si muset ještě všichni počkat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 228

    Avatar
    Reaguje na 227 | Řeším podobné dilema. Na krátkém ohnisku ma P500 horší světelnost. Asi rozhodující pro mne bude lepší kresba a menší chromatická aberace. Takže chce to vidět fotky a "Názor megapixelu"! Petr:-)

    Petr, 12.02.2011 | Reagovat

  • 227

    Avatar
    Dobrý den, myslíte, že bude stát za to prodat Nikon coolpic P100 a koupit P500? Vím, že je to zatím těžké posoudit když ještě nebyla šance nový foťák vyzkoušet, ale i přes to. Má sice rekordní zoom a jiné vylepšení, ale má to třeba vůbec smysl?

    A.G., 12.02.2011 | Reagovat

  • 226

    Lukeš
    Reaguje na 223 | Dobrý den, máte pravdu. Sám jsem na něj zvědav.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 225

    Lukeš
    Reaguje na 224 | Dobrý den, je pravda že sférické zkreslení se dá srovnat dodatečně v PC, ale když to bude dělat přístroj za nás je to jen výhodou :)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 224

    Avatar
    K novému ultrazoomu Nikon Coolpix P500. Zajímavá je také funkce automatického vyrovnání sférického zkreslení, což může být u ohniska 22,5 mm super! Bože, ta architektura a ty krajinky:-)

    Petr, 10.02.2011 | Reagovat

  • 223

    Avatar
    Zdravím! http://www.nikon.cz/cs_CZ/product/digital-cameras/coolpix/performance/coolpix-p500 Nikon P500 vypadá zajímavě. Ohnisko od 22,5 mm a 36x zoom, 12 Mpx. Petr:-)

    Petr, 10.02.2011 | Reagovat

  • 222

    Lukeš
    Reaguje na 221 | Dobrý den, osobně bych asi volil Nikon P100. Líbí se mi funkce i obrazový výstup.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2011 | Reagovat

  • 221

    Avatar
    Zdravím Měl bych dotaz rozhoduji se mezi třemi typy fotáků a to tímto NIKONEN P100 nebo PÄNASONIC LUMIX FX45 a nebo Pentax X90 ... Jsou skoro stejné typy fotoaparátu mají i podobné vlastnosti ale já se nemutzu nejak rozhodnout chtel bych jen vedet oc byste doporucili vy ?

    Ondra, 03.02.2011 | Reagovat

  • 220

    Avatar
    Reaguje na 218 | Dobrý den, jedená se o normální projev - část objektivu vykazuje určitou vůli -běžné i u jiných modelů.

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.01.2011 | Reagovat

  • 219

    Avatar
    Reaguje na 216 | Dobrý den, pro Vámi uvedené jsou určené a vhodné oba modely a v těžko volit pro tyto rodinné účely ten lepší . Pro zobrazení všech rozdílů, použijte prosím nástroj porovnání, nebo zaklikněte u každého modelu položku "porovnat". Osobně bych se klonil k P100 - kvůli širšímu ohnisku (pro krajinu, interiéry atd.) většímu přiblížení, reakci na šum apod.

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.01.2011 | Reagovat

  • 218

    Avatar
    Dnes jsem si tento fotoaparát pořídil a je mi na něm divná jedna věc. Když s ním ve vypnutém stavu zahýbu, tak slyším a cítím, jak se v něm pohybuje mechanismus objektivu, či jak to nazvat. Přitom fotí a zoomuje normálně. Je to normální?

    kecinzer, 18.01.2011 | Reagovat

  • 216

    Avatar
    Dobrý den. Rozhoduji se mezi fotoaparátem Nikon Coolpix P100 a Sony CyberShot DSC-HX1. Většinou bych fotil rodinu a přírodu. Poraďte mi prosím, který bych si měl koupit a proč, v čem se liší. Moc děkuji.

    Petr, 17.01.2011 | Reagovat

  • 215

    Avatar
    Tak jsem tu P100 zkoušel, a je to rozporuplné. Jak je zde několik dotazů na teplotu, tak výrobcem uvedený spodní limit nula stupňů lze klidně překročit, funguje i při mrazech, ovšem naprosto nesnáší vlhkost v podobě mrholení a deště. Chtěl jsem záložní pohotový kompakt k zrcadlovce, a snad proto mě celkový výsledek v poměru k technickým specifikacím dost zkamal - ale abych byl objektivní: P100 vyniká při nízkých ohniskových vzdálenostech, kdy je velice precizní a rychlý. Schopný je režim makro, a o pořizovaném videu lze mluvit v superlativech. Také spoušť je opravdu rychlá, a bohatý výběr možností pořizování umožňuje zachytit mnohé. Bohužel při maximálním zoomu již nestíhá stabilizace, a snaha o udržení fotoaparátu v klidu se podobá balancování talíře na dvoumetrové tyči. Přístroj je velmi lehký, subtilně stavěný, a jakýkoliv náraz mu určitě dost ublíží. Manuální režim ostření je pak jen takový hloupý vtípek navíc. Pro amatéry a začátečníky dostatečný kousek s kterým si vyhrají, ovšem jistě existují lepší superzoomy - například fantastická makra tvořící Panasonic FZ38, nebo opravdu schopný a mnohem solidněji stavěný Panasonic DMC-TZ10. A kdo si časem pořídí digitální zrcadlovku, rychle zjistí že existuje ještě něco víc než P100 - ale opravdu to není špatná hračka.

    Tomáš T., 15.01.2011 | Reagovat

  • 214

    Avatar
    Reaguje na 211 | Dobrý den, projev startující citlivosti 160 ISO si můžete prohlédnout sám http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-p100#dia-6. Neprojevuje se nijak výrazně o proti 100 ISO. Všeobecně uvedené ultrazoomy inklinují k šumu víc, než http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-p7000

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.12.2010 | Reagovat

  • 213

    Avatar
    Reaguje na 212 | V tom Vám asi moc neporadím, snažím se svou P100vku těmto vlivům pokud možno nevystavovat. Nicméně P100 má běžnou odolnost, jako většina ultrazoomů. Chráním ji od prachu a deště!! Byl jsem s Canonem SX10IS z chladného počasí fotit v tropickém skleníku. Objektiv se asi 5 min. mlžil, ale po vyrovnání teplot v pohodě. Letos v lednu jsem fotil s Olympusem SP590UZ při -13°C, v pohodě.

    Petr, 28.12.2010 | Reagovat

  • 212

    Avatar
    Děkuji za odpověď.Dál by mě zajímalo jak snáší NIKON typ P100 mrazivé a vůbec stížené podmíky fotografování(vlhko,teplo,prach,atd.)a přechody mezi jednotlivými tipy prostředí.

    Tomáš, 27.12.2010 | Reagovat

  • 211

    Avatar
    Dobrý den, rozmýšlím se o koupi nového aparátu. V užším výběru je i P100. Vedle ní ještě FZ38 a HS10. Vedle nich uvažuji i o P7000. Je to sice jiná kategorie, ale mé požadavky by asi také splnila. Teď k dotazu. U P100 mě zaráží, že začíná s citlivostí až na ISO 160. Fotím všechno. Přírodu, architekturu a velmi často i rodinu v interiérech(špatné světelné podmínky). Důležité je taky HD video. Kameru už prakticky nevezmu do ruky. Jaký vliv na fotky má tedy vyšší počáteční citlivost? Časem bych rád i zrcadlo, ale s malými dětmi potřebuji něco kompaktního. Proto tento okruh aparátů.

    Jan Jeřábek, 26.12.2010 | Reagovat

  • 210

    Avatar
    Reaguje na 209 | Zdravím Vás Tomáši! V režimech PSAM (ne v automatice) se dá navolit v menu fotografování, optimalizace snímku, režim "černobílý". Výsledkem je odbarvený RGB snímek. Doporučuje se fotit barevně (ve třech 8 bitových RGB kanálech) a fotografii fotoeditorem převést na kanál 8 bitové šeďi.

    Petr, 26.12.2010 | Reagovat

  • 209

    Avatar
    A co takhle čb fotografie.To se mi nějak nedaří

    Tomáš, 23.12.2010 | Reagovat

  • 208

    Avatar
    Reaguje na 207 | Dobrý den Terko, platí to, že fotoaparát vybíráme a určujeme lepší podle našich priorit a požadavků. Pro focení za horších světelných podmínek a makra bych volil P100. přímo pro kresbu jako takovou bych upřednostnil http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz38

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.12.2010 | Reagovat

  • 207

    Avatar
    Dobrý den, prosím poraďte Nikon Coolpix P100, Panasonic Lumix DMC-FZ45 nebo Panasonic Lumix DMC-FZ38, jsem stálý začátečník, ale ráda fotím makro, přírodu, budovy, dovolenou, chtěla bych i na focení v noci, starý foťák to nějak nezvládal. Platí u těchto tří, čím dražší, tím lepší? Děkuji za názor

    Terka, 16.12.2010 | Reagovat

  • 206

    Avatar
    Reaguje na 205, 205 | Dobrý den Mirko, všeobecně platí, že lepšího výsledku dosáhnete s zrcadlovkou. Výběr zrcadlovky bych pak doporučoval nechat na prodejnu, kde máte možnost si rovnou foťáky osahat, vyzkoušet. Jinak by to asi bylo o nekonečných debatách zastánců jednotlivých značek, které tady trvají již několik desetiletí (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.12.2010 | Reagovat

  • 205

    Avatar
    Dobrý den,vlastním Nikon Coolpix P100 zhruba půl roku,jsem s ním velice spokojená.Vyfotím pavouka na pavučině v lese i letadlo po startu,zrovna tak měsíc v úplňku.Vše na A4 téměř perfektní s bezvadnou kresbou i ostrostí.Poradíte mi při nákupu digitální zrdcadlovky/uvažuji-Nikon,Canon,Pentax/,nebo mám zůstat u UZ???Předem děkuji Mirka Č

    Mirka Č., 12.12.2010 | Reagovat

  • 204

    Avatar
    Reaguje na 203 | Dobrý den, ve své třídě jde o rychlý fotoaparát, samozřejmě nejrychlejší s okamžitou reakcí jsou právě zrcadlovky s výměnnými objektivy, což toto není. Reakce spouště P100 je velmi rychlá v důsledku jde o to se naučit pracovat jen s ostřením, které by Vás mohlo zdržovat.

    Bohouš Brož - Megapixel, 02.12.2010 | Reagovat

  • 203

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je tento foťák je vhodný pro focení rychlejších snímků? Mám ráda psy, často jezdím na závody a ráda bych je fotila konečně pořádným foťákem u kterého nemusím čekat 2 vteřiny na to až se snímek vyfotí.Za tu dobu mi již samozřejmě pes ze záběru uteče.Potřebuji foťák který jak zmáčknu spoušť tak snímek vyfotí a nemusím čekat.Jde u tohoto fotoaparátu vyměnit objektiv nebo ne? Jsem amatér.Je tento fotoaparát vhodný pro focení rychlích akcí?

    Míša, 30.11.2010 | Reagovat

  • 202

    Avatar
    V pátek 12.11.2010 jsem si nainstaloval nový P100 firmware 1.1, je to vpohodě. Link: http://support.nikonusa.com/app/answers/detail/a_id/17075/~/p100-firmware%3A-1.1-firmware-update Petr:-)

    Petr, 16.11.2010 | Reagovat

  • 201

    Avatar
    Reaguje na 200 | Dobrý den, všeobecně se často Nikonu vytýkají studenější barvy. Porovnáním s jiným modelem u Vašeho prodejce by jste měl zjistit, zda nejde o chybu Vašeho přístroje.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.10.2010 | Reagovat

  • 200

    Avatar
    Asi 2 měsíce vlastním NIKON coolpix p 100,nejsem zcela spokojen s barvou snímků,problém vidím v tom že většina snímků je jakoby zbarvená do modra. Děkuji za případné komentáře.

    František, 02.10.2010 | Reagovat

  • 199

    Avatar
    Reaguje na 198 | Dobrý den, viz některé komentáře výš. Jde o velmi sledovanou řadu i mezi výrobci, takže rozdíly jsou často velmi malé. Viz. výsledky v procentech právě u zmiňovaného testu na dpreview.com .
    Záleží hodně na účelu. http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz38-k it bych volil pro kresbu a ostrost. http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-p100 bych volil pro rychlost a práci v horších světelných podmínkách. Pokud ovšem nespěcháte, doporučuji počkat na http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx30-is, aby srovnání bylo fér (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.09.2010 | Reagovat

  • 198

    Avatar
    Dobrý den. Rozhoduju si pořídit fotoaparát - kompakt a nejsem si jistej mezi těmito kompaktama od Nikonu coolpix P 100 , Panasonic Lumix DMC-FZ 38 a nebo Canon Povwer shot SX 20IS( 30IS ) . Mohl by jste mi prosím říci svůj názor na tyto kompakty a doporučit pří jejich výběru. Děkuji VAšek Díky.M

    Vašek, 21.09.2010 | Reagovat

  • 197

    Avatar
    Reaguje na 195, 196 | Pánové, mnohokrát děkuji, to jsou přesně ty informace, které jsem potřebovala..:) Už tedy neváhám a jdu objednávat. Ještě jednou děkuji!

    Hanka, 20.09.2010 | Reagovat

  • 196

    Avatar
    Reaguje na 194, 195 | Dobrý den, bezesporu souhlas s Petrem. Pro automatiku, pohyb, zhoršené světelné podmínky - vyšší ISO je určitě lepší P100.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.09.2010 | Reagovat

  • 195

    Avatar
    Reaguje na 194 | Nechci tady polemizovat s předešlým příspěvkem 193. Mám P100 již půl roku a jsem spokojený. V režimu AUTO, což by Vám Hanko asi nejlépe sedlo, se dá nastavit "Detekce pohybu", která snižuje nebezpečí rozmazání fotek pohybujících se objektů. Za zhoršených světelných podmínek je P100 vynikající. Fotím doma večer bez blesku na 400, 800, 1600 ISO a výsledky jsou OK. Při 3200 ISO je snímek již trochu vyžehlen. Makro je také kvalitní, včera se mi jedno povedlo (květ, půjde asi i na A4). Příroda je krásná, na dlouhá ohniska se dá použít režim BSS (best shot selector), Nikon vyfotí více snímků a vybere nejostřejší. Myslím, že Nikon P100 je dobrá volba! Petr:-)

    Petr, 19.09.2010 | Reagovat

  • 194

    Avatar
    Dobrý večer, prosím o pomoc.. Stejně jako většina tazatelů zde, i já se nejsem schopná rozhodnout mezi koupí fz38 a p100. Požadavky mám podobné jako Katka výše - dítě a pes v pohybu (tudíž žádné velké nastavování, ale čapnout aparát a fotit), příroda, statické předměty za zhoršených světelných podmínek, občas makro.. Nebo jestli zvolit zcela jiný typ? Už jsem prošla tolik recenzí, že nevím, kde mi hlava stojí, a do prodejny k vám se bohužel nedostanu..tak budu ráda za jakoukoliv radu od kohokoliv.:) Mnohokrát děkuji!!Hanka

    Hanka, 18.09.2010 | Reagovat

  • 193

    Avatar
    Reaguje na 192 | Dobrý den Pavle, v letním všeobecném testu těchto ultrazoomů na dpreview.com zvítězil těsně tento model . http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz38-k it . Pro Vámi uvedené požadavky (makro a krajina ) by měl být i více vyhovující, kresba u P100 je nepatrně horší (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.09.2010 | Reagovat

  • 192

    Avatar
    Dobrý den, mám drobný problém s výběrem dobrého fotoaparátu. Uvažuji nad tímto a nad Panasonic Lumix DMC-FZ38. Chtěl bych znát váš názor, popř. osobní zkušenost, který je lepší a podobně. Chtěl bych fotit spíše makro, krajinu atd. Děkuji mnohokrát za odpověď Pavel

    Pavel Štefan, 16.09.2010 | Reagovat

  • 191

    Avatar
    Reaguje na 190 | Dobrý den, v nedávné době vyšel srovnávací test na dpreview.com, kde právě jen těsně zvítězila FZ38. Rozdílů jste si vědom a rozhodnutí bude v závěru na Vás. Pokud by mojí prioritou mimo Vámi zmiňovaného (video, zoom atd.) bylo focení za snížených světelných podmínek, volil bych P100. Jinak bych se přikláněl po stránce hlavně kresby k FZ38.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.08.2010 | Reagovat

  • 190

    Avatar
    Dobrý den, pořád se rozmýšlím jestli Nikon Coolpix P100 nebo Panasonic Lumix DMC-FZ38. Nikon stojí o trochu víc, než jsem měl v plánu, ale říkám si, jestli se nevyplatí investovat spíše do něj. Láká mě větší rozlišení videa a vyšší zoom, ale nevím, jestli celkový efekt je opravdu tak znatelný. U Panasonic mi zas připadá, že je více "vychytávek". Oba aparáty mají nicméně dost dobré recenze a reference. Mohli byste mi poradit nebo doporučit? Já jsem spíše amatér, ale chci si koupit v rámci možností kvalitní foťák, který zas pár let nebudu měnit, a chci (opět v rámci možností) výborné fotky. Díky

    Hellriser, 17.08.2010 | Reagovat

  • 189

    Avatar
    Reaguje na 188 | Dobrý den, nástupcem S45 je v současné době S90 ( viz.: http://www.megapixel.cz/canon-powershot-s90 ), pokud nechcete nastavovat clonu a čas v expozici, požadujete velké rozpětí zoomu - dostačí bohatě pro Vaše účely Nikon L110 (jednodušší ekvivalent P100) viz.: http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-l110

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.07.2010 | Reagovat

  • 188

    Avatar
    Dobrý večer, moc prosím o radu. Vlastnila jsem přístroj Canon S45,z kterého jsem měla velm krásné fotky, ale bohužel dosloužil. Vybírám přístroj nový, ale jelikož tomu nerozumím, je to dost těžké. Fotím téměř výhradně psy v klidu (velmi amatérsky) a poté potřebuji fotky umístit na web. Byl mi doporučen NIkon P 100 anebo Panasonic Lumix DNC-FZ38. Může mi prosím, někdo poradit s výběrem? Za každou radu budu velmi vděčná, předem děkuji Petra

    Petra, 17.07.2010 | Reagovat

  • 187

    Avatar
    Reaguje na 186 | Dobrý den Lucie, jen pro upřesnění : máte skutečně na mysli L110 - toto jsou komentáře P100 - došlo k chybce ve volbě v komentářů nebo značení foťáku? Omlouvám se Vám za případnou nezdvořilost.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.07.2010 | Reagovat

  • 186

    Avatar
    Dobrý den,potřebovala bych poradit s výběrem fotoaparátu.Rozoduji se mezi Nikon coolpix L110 a canonem powershot SX200 IS.Tak jaký je lepší? Předem Děkuji za odpověď Lucie

    Lucie, 13.07.2010 | Reagovat

  • 185

    Avatar
    Tak dobře, dnes žádná šifra. Nebude jednodušší v té Vaší kompletní specifikaci ty scénické režimy doplnit? Aby byla specifikace kompletní? Komanči taky mazali, a jak dopadli?

    mirek, 21.06.2010 | Reagovat

  • 184

    Avatar
    Reaguje na 183 | Dobrý den "Mirku už to jednou smazali". Odkaz smažeme znovu - i když jste šifroval kontakt, i když dražší ceny atd. - jedná se stále o konkurenci a o stále stejná pravidla tohoto webu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.06.2010 | Reagovat

  • 182

    Avatar
    Dobrý deň,aké sú scénické režimy u tohoto fotoaparátu? Akosi sa o nich nemôžem nikde dočítať.Díky za info.

    Eva, 15.06.2010 | Reagovat

  • 181

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2010 | Reagovat

  • 180

    Avatar
    Dobrý den, přemýšlím o zakoupení kompaktu v rozmezí 8000-11000, uvažuji o P100. Existuje k ní adekvátní alternativa? Díky za odpověď.

    Mira, 15.06.2010 | Reagovat

  • 179

    Avatar
    Reaguje na 178 | Dekuju za odpoved.Panasonic i Fujifilm jsem taky zvazoval,ale trochu se bojim ovladani.U Canonu uz vim priblizne o co jde.No,musim jeste zvazit nektera pro a proti.Jeste jednou diky

    Martin, 13.06.2010 | Reagovat

  • 178

    Avatar
    Reaguje na 177 | Porovnaval jsem dlouho a dlouho a peclive a poctive P100 a SX20. P100 by mel byt o trochu lepsi, ale ne o moc. Jsou tam jak plus tak i minus: SX20 - vyklopny a otocny display, 4xAA baterie, P100-jen vyklopny display, aku, co moc nevydrzi. Porovnval jsem fotky - je to skoro stejna kvalita (http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM) zvlast na fotopapire 10x15 cm. Na druhou stranu muzu potvrdit, ze lepsi nez SX20 je SX10 (starsi bracha). Akorat ze nema ful HD. Tady by asi stalo za uvahu jeste se podivat na Panasonic FZ38 (FZ35), Sony HX1 a nejnovejší a momentalne asi "nej-nej" ultrazoom Fujifilm HS10. Tohle vsechno je v cenove kategorii 7500-9900 Kc. Vybirejte a vybirejte! Ja to delam jiz od zari a zatim u mne vyhrava HS10 (i kdyz ne az tak jednoznacne).

    dangeorge, 13.06.2010 | Reagovat

  • 177

    Avatar
    Dobry den.Zvazuju koupi noveho fotaku.V technickych parametrech se moc nevyznam,ale zaujal me prave Nikon P100,protoze bych prevazne fotil na metalovych koncertech.Jeste zvazuju model Canon PowerShot SX20 IS,protoze muj stary fotak je taky Canon.Poradi mi nekdo?Predem uz moc dekuju

    Martin, 13.06.2010 | Reagovat

  • 176

    Bouška
    Reaguje na 173 | Dobrý den, HX5 je skutečně velmi dobrý, ale nemá možnost manuálního nastavení expozice, což může být nevýhodou. Já bych vybral asi osvědčený http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz38.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2010 | Reagovat

  • 175

    Avatar
    Reaguje na 170 | Díky,je to jak píšete,před vybitím se na displeji objeví indikator stavu baterie

    Karel Ben, 07.06.2010 | Reagovat

  • 174

    Avatar
    Děkuji

    Mirka, 07.06.2010 | Reagovat

  • 173

    Avatar
    Reaguje na 126 | Ahoj. Jak tady čtu veškeré recenze, tak z toho nejsem moudrý. Měl jem foťák od Panasonicu TZ3 a prodal jsem ji, abych mohl koupit nějaký nový UZ s lepšími parametry. 14dní už nedělám nic jiného než jezdím po obchodech a sedím u netu a hledám a porovnávám. Do užšího výběru se u mě dostal Nikon P100, Sony HX1, Panasonic FZ38, Canon SX1. Ale včera jsem byl v prodejně Sony a tam mi předvedli Sony HX5. Sice daleko menší, ale údajně našlapaná mašinka. Co vy na to ? Má už někdo zkušenosti s tímto výrobkem?

    Laďa, 07.06.2010 | Reagovat

  • 172

    Bouška
    Reaguje na 171 | Dobrý den, zkuste používat korekci expozice a uberte například 0,3 EV, pomůže to.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2010 | Reagovat

  • 171

    Avatar
    Dobrý den,mám tento foťáček 2 měsíce.Jsem amatér a nejvíc fotím rodinu a naše psí mazlíčky.S fotkama jsem naprosto spokojená,video je taky pěkné,akorát při natáčení mi nešlo zoomovat-klepal se obraz.Spíš mám problém se sluníčkem,fotky jsou někdy přepálené.Mohl by mi někdo poradit jak na to?Jinak se přikláním k názoru,že foťák je na focení a videokamera na natáčení.Díky

    Mirka, 05.06.2010 | Reagovat

  • 170

    Avatar
    Reaguje na 169 | Dobrý den, tyto indikátory většinou upozorňují až před vybitím akumulátoru.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.06.2010 | Reagovat

  • 169

    Avatar
    Nikon coolpix P100,na displeji mi neukazuje indikátor stavu baterie,poradte někdo kde to najít,dík

    Karel Ben, 03.06.2010 | Reagovat

  • 168

    Avatar
    nechápu proč na P100 porad tak nadáváte,zakoupil jsem ji tento týden a fotí i natáčí k naprosté spokojenosti...nemyslím si,že si tento aparát bude kupovat někdo,kdo bude dělat plakáty...vytištěné fotky ve formátu A4 jsou v pohodě....a upřímně řečeno,který UZ je naprosto perfektní?Podle mě žádný...protože jde o kompromis....toť můj názor

    krn, 08.05.2010 | Reagovat

  • 167

    Avatar
    Reaguje na 166 | Dobrý den Katko, video je v tomto případě v menšině (zabírá ve Vašich požadavcích jeden řáedk x nárok na focení dva řádky (: ) takže G11 .

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.05.2010 | Reagovat

  • 166

    Avatar
    Dobre odpoledne, na P100 jsem cekala od unora, nyni po precteni recenze jsem velmi na vazkach. Kdybyste mel porovnat P100, G11 a FZ38, ktery by a proc vyhral? Nase pozadavky jsou: - fotit na automat v dobre kvalite a rychle (dite) - sem tam si pohrat s nastavenim a cvaknout si i neco zajimaveho - rozumna kvalita prilezitostneho videa (u P100 ctu zklamani, i pres full hd) Muzete mi prosim poradit? Pristi tyden uz musim koupit. Dekuji Katka

    Katka, 07.05.2010 | Reagovat

  • 165

    Avatar
    Reaguje na 162 | Hodně jsem o tomto fotoaparátu uvažoval, výbava je skvělá, cena ucházející, ale podle mne Nikon kompakty neumí (zrcadlovky jsou něco jiného, sám jsem jich několik měl) a P100 to zase dokazuje. Snímky jsou hodně průměrné (ostrost, detaily, reakce na protisvětlo, aberace) a pokud počítáte s využitím jako videokamery k čemuž rozhodně full-HD a stereo zvukem vybízí tak na to rovnou zapomeňte. Dopuručuji se nejdřív podívat youtube, kde najdete spoustu videí tímto foťákem. Na nejširší ohnisko je v první chvíli rozlišení a ostrost působivá, ale ve chvíli kdy se žačne ohnisko měnit, obraz je přímo katastrofální. Fotoaparát nedokáže zaostřit. Ne, že by mu to trvalo, ale nezaostří ve spoustě případů vůbec. A to nemluvím o výdrži baterie. Kompakt této velikosti by mohl mít rozhodně větší baterii.. Lehce přes 200 snímků je žalostný údaj.

    D.J., 07.05.2010 | Reagovat

  • 164

    Avatar
    Reaguje na 163 | Dobrý den, Panasonic FZ38, Fuji HS10, Canon SX1 IS a Olympus SP800 při videu zoomují.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.05.2010 | Reagovat

  • 163

    Avatar
    Dobrý den, u Nikonu Coolpix P100 se uvádí, že je možné během natáčení videosekvence opticky zoomovat. Rád bych se zeptal, jestli tuto vlastnost nabízí i ostatní (srovnatelné) ultrazoomy? Díky za odpověď.

    Martin, 05.05.2010 | Reagovat

  • 162

    Avatar
    Reaguje na 161 | rozdíl je zcela zásadní - neudržitelné delší ohniska bez stativu tudíž nejsi akční, funguje pouze digistabilizace. na youtubu.com je hodně videí, koukni. přečti si i recenzi od milana šurkaly na digimánii. základem je pomalejší datový tok u fotoaparátů ale pokud tě to fakt baví dají se i s foťákama udelat pěkné věci. výhodou oproti kameře je široké ohnisko u fotoaparátů.

    Standa, 05.05.2010 | Reagovat

  • 161

    Avatar
    Dobrý den.Jsem spíše video amatér,který pošilhává po roslišeni kamery full. Ale mít 2 v jednom za dobrou cenu je lákavé. V dnešní době je tenhle obor neuvěřitelně se rozvíjející,takže asi nyní nejsem zcela v obraze. Já znám názor že když foto, tak foták, když video, tak kamera. Mohl by mi někdo vyjasnit nevýhody,pokud tedy jsou, videa na Nikon P100 oproti amatérské kameře.

    VAJN, 04.05.2010 | Reagovat

  • 160

    Avatar
    Zdravím,taky mám tento foťák,jsem s ním fakt spokojený,jenom mě dělá tento problém:při focení panorama v režimu scene,panorama s asistencí,toto nafotím,uložím,vše je ok,takto jich nafotím víc,kromě toho i nějaké samostatné fotky,ty jsou v pohodě,ale vždycky mě to nějakou sekvenci panorama "smaže!"-nechápu proč,poradí někdo?nejlépe na mail díky

    raduz, 02.05.2010 | Reagovat

  • 159

    Avatar
    Reaguje na 157 | Dobrý den, jak předeslal Jaromír, i kdybych opomněl čísla, hledáček P100 je čitelnější v detailech.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.04.2010 | Reagovat

  • 158

    Avatar
    Reaguje na 157 | SX1 - 135000 bodů, P100 - 230000 bodů

    Jaromír, 18.04.2010 | Reagovat

  • 157

    Avatar
    Dobrý den, jsem na tom podobně jako několik lidiček přede mnou P100 nebo SX1, jak je to prosím s hledáčkem který je lepší? Díky

    Jindra, 18.04.2010 | Reagovat

  • 156

    Avatar
    Reaguje na 149 | Dobrý den, i se základním příslušenstvím - http://www.megapixel.cz/peak-slr-s

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.04.2010 | Reagovat

  • 155

    Avatar
    Reaguje na 151 | Ještě dodatek k těm akumulátorkům. Nabíjení přímo ve fotoaparátu má také své výhody. Nemusím stále otevírat kryt a vyndavat baterku. Při tom po nějakém čase dochází k poškození. Zvláště u krytu akumulátorků typu AA, která mají přídavné kontakty. P100 má také možnost dobíjet aku. při připojení k PC pomocí USB kabelu.

    Jaromír, 13.04.2010 | Reagovat

  • 154

    Avatar
    Reaguje na 150 | K NIKONU P100 se dá koupit nabíjecí redukce. Potom nemusím aku EN EL5 nabíjet v přístroji. Tento způsob nabíjení mi ale nevadí. Jsem při tom doma. Nabíječku, ani samostatnou bez dozoru nenechávám. Odkaz z důvodu konkurenčních neposílám. Byl by smazán. Na netu se dá redukce snadno najít.

    , 13.04.2010 | Reagovat

  • 153

    Avatar
    Reaguje na 152 | asi ano - volil bych sx1 ale nepasuje mi špatný hledáček s malým rozlišením a cena. je to velmi předražená hračka, i sony s hx 1 šla s cenou pod 10 tisíc.

    standa, 13.04.2010 | Reagovat

  • 152

    Avatar
    Reaguje na 151 | díky moc za info. Nemáte informaci, zda se model sx1 bude modernizovat nebo příjde v dohledné době nástupce? Jinak předpokládám, že by jste asi volil sx1 :-)

    Radim, 13.04.2010 | Reagovat

  • 151

    Avatar
    Reaguje na 150 | kdyby ti měly překážet aa baterie tak s tou nabíjecí v tomto aparátu to zrovna nevyhraješ. pokud nekoupíš teda jednu navíc. jinak aa baterie sanya eneloop 2000 mah jsou super a stojí okolo 60 kč/ks a dá se s nima v sx1 nafotit běžně okolo 500 snímků i víc dle způsobu focení. baterie v tomto aparátu se nabíjí jako mobil tzn. nemá nabíjecí kolébku ale přímo. takže když nabíjíš nemůžeš běhat s foťákem a fotit :-)

    Standa, 13.04.2010 | Reagovat

  • 150

    Avatar
    Dobrý den, nemůžu se rozhodnout mezi SX1 a P100. Sice v diskuzi jsem četl, že má sx1 lepší objektiv, ale i p100 dělá pro mé použití(byt,oslava,fotky dětí atd.) moc pěkný fotky. U sx1 se mi líbí, že se dá přikoupit blesk a filtry, ale co mi vadí, tak že funguje na AA baterie. Máte zkušenost kolik fotek to udělá na AA baterie? A taky mi stačí, když napíšete co by jste si vybral. Diky moc

    Radim, 12.04.2010 | Reagovat

  • 149

    Avatar
    P100-pročetl jsem si diskusi a nazačátku jsem byl z některých hodnocení jelen a nakonci daněk:),ale chtěl bych se zeptat jaká je nejvhodnější,nejvyhovující brašna k tomuto typu nikona?? dík

    emil, 11.04.2010 | Reagovat

  • 148

    Avatar
    Reaguje na 147 | Dobrý den, ano. Ale všeobecně se doporučuje používat ke skládání běžně dostupně SW, kde dosáhnete lepších výsledků.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.04.2010 | Reagovat

  • 147

    Avatar
    Dobry den,má tento fotoaparat možnost fotit panorama

    vlada, 09.04.2010 | Reagovat

  • 146

    Avatar
    Reaguje na 145 | Díky za radu, asi to tak udělám, ale do Prahy nebo Brna to mám kousek cesty ( Strakonice ) Jde mi z velké části o fotky rychle se pohybujících předmětů, auta na okruhu, rallye, atp. Někdy jsou objekty i celkem vzdálené a můj současný DMC-FZ7 už nestíhá :-)

    Václav, 08.04.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím