Nikon Coolpix P300 + 16GB karta + originální pouzdro P07! Komentáře k Nikon Coolpix P300 + 16GB karta + originální pouzdro P07!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (270 - 171)

  • 270

    Lukeš

    Reaguje na 268 | Dobrý den, uvedený model není jednak určený na podobné účely a další věc, která muže hrát roli je, že fotoaparáty, všeobecně neumí zaostřit na bílou plochu pokud tam chybí něco kontrastního. Napadá mě ještě jestli neostříte z moc blízka.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2012 | Reagovat

  • 269

    Lukeš

    Reaguje na 268 | Dobrý den, uvedený model není jednak určený na podobné účely a další věc, která muže hrát roli je, že fotoaparáty, všeobecně neumí zaostřit na bílou plochu pokud tam chybí něco kontrastního. Napadá mě ještě jestli neostříte z moc blízka.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2012 | Reagovat

  • 268

    Avatar

    Dobrý den, mám nikon coolpix P300, používám ho na focení šperků v makro.Mám problém s tím, že někdy foťák neostří, tak jak by měl. Stává se mi, že u stejného nastavení, stejného světla a vzdálenosti od šperku foťák někdy zaostří někdy nezaostří vůbec na drobný detail. Na dením světle na auto je to ok., ale nejhorší je to při focení ve fotografickém stanu za umělého osvětlení (halogenová světla 600W),osvětlení je dostatečné, nejčastěji na režim P,(musím použít vyvážení bílé) na makro. Pokud potřebuji vyfotit bílý porcelánový šperk a ještě třeba s kovovými komponenty, je to velký problém. Za těchto podmínek se mi nepodařilo ani jednou na šperk zaostřit. Zkoušela jsem různé expozice, různé vzdálenosti, různé nastavení ostření. Poradíte někdo kde dělám chybu? sarka

    sarka, 15.06.2012 | Reagovat

  • 267

    Bouška

    Reaguje na 266 | Dobrý den, pokud jde o příliš dlouhou reakční dobu, může to být způsobeno i nevhodným nastavením. Ale ten červený bod by na snímcích být neměl, takže doporučuji přístroj reklamovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2012 | Reagovat

  • 266

    Avatar

    Dobrý den, mám menší potíže s nikonem p300 a chtěl bych se zeptat, čím mohou být způsobeny. První věc je, že reakční doba fotoaparátu je dlouhá. Chci-li například fotografovat, po stisku tlačítka uplyne doba cca 2-3 sekund a teprve potom přístroj ostří a následně pořizuje fotografii. Druhá věc je, že v centru lcd se objevila červená skvrna kterou lze vidět více či méně pořád, zřetelněji však za sníženého okolního světla. Tato skvrna se pak obejvuje i na fotografiích. Nevíte co by to mohlo být? Díky Werner

    Werner, 19.05.2012 | Reagovat

  • 265

    Lukeš

    Reaguje na 263 | Dobrý den, nic jiného v této ceně asi nenajdete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.05.2012 | Reagovat

  • 264

    Lukeš

    Reaguje na 262 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl k modelu Nikon P300.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.05.2012 | Reagovat

  • 263

    Avatar

    Dobrý den, potřebuji fotit především nepohyblivé předměty o velikosti kolem půl metru a především v místnosti bez použití blesku. Vím, že nejlepší by byla zrcadlovka, ale nemohu si ji nyní dovolit. Je ještě něco jiného v přibližně stejné ceně jako Nikon Coolpix P300? Nepotřebuji velký zoom ani kvalitní video.

    tanaze, 05.05.2012 | Reagovat

  • 262

    Avatar

    Dobrý den, nemohu se rozhodnout mezi Nikonem Coolpix P300 a Samsungem MV800 - prosím o radu. Děkuji.

    Ivana, 05.05.2012 | Reagovat

  • 261

    Lukeš

    Reaguje na 260 | Dobrý den, ano má. Je na 2 a 10 sekund tak jako u většiny běžných fotoaparátů.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.05.2012 | Reagovat

  • 260

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda-li má tento přístroj funkci samospoušť a případně jak časově odstupňovanou.

    Strejda, 01.05.2012 | Reagovat

  • 259

    Lukeš

    Reaguje na 258 | Dobrý den, Olympus má větší snímač, tudíž i o něco lepší kvalitu. Pokud vám jde o ni, pak bych doporučil právě Olympus XZ-1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.04.2012 | Reagovat

  • 258

    Avatar

    Dobrý den, rád bych vás požádal o názor. Už nějaký čas pročítám recenze a vybírám kompaktní fotoaparát. Doporučil by jste mi tento přístroj nebo o dost dražší Olympus XZ-1? jde mi především o kvalitu výstupu, ale spokojím se s JPEG. Prozatím jsem se přikláněl pro Olympus, ale tento Nikon má úžasný poměr cena/výkon. Který by jste vybral vy? Děkuji

    Lukáš G., 23.04.2012 | Reagovat

  • 257

    Lukeš

    Reaguje na 256 | Dobrý den, je mi líto, ale všeobecně platí to že fotoaparáty s větším zoomem jsou buď větší a nebo nefotí tak dobře jako menší fotoaparáty, např. P300.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2012 | Reagovat

  • 256

    Avatar

    A neco kapesnějších rozmeru? nez je P500 ten by se mi tahat nechcel:-(Dekuji za odpoved

    Iveta, 17.04.2012 | Reagovat

  • 255

    Lukeš

    Reaguje na 254 | Dobrý den, dlouhé ohnisko znamená v podstatě přiblížení. Tedy čím větší ohnisko tím můžete fotografovat na větší vzdálenost.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.04.2012 | Reagovat

  • 254

    Avatar

    Reaguje na 253 | eště prosím o radu. U Nikonu P300 je maximální ohnisková vzdálenost 100mm u ostatních je kolem 300-500mm Jaký je v tom prosím rozdíl? Minimální vzdálenost chápu čím menší tím je širší záběr fotky, ale u té maximální nevím jaký je v tom v praxi rozdíl a zda jsou pro mě tato čísla důležitá a poznám to vůbec při běžném focení? Mnohokrát děkuji za radu,

    Dáša, 11.04.2012 | Reagovat

  • 253

    Lukeš

    Reaguje na 252 | Dobrý den, osobně bych volil Nikon P300. Má nejlepší světelnost objektivu a plně manuální ovládání.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2012 | Reagovat

  • 252

    Avatar

    Prosím o radu, vybírám foťák, jsem amatér, fotím a natáčím převážně děti a pak fotky z dovolené atd. Zaujal mě Nicon Coolpix L120, P300, Sony HX5 a Canon SX230. Připadají mi podobné. Cena není rozhodující. Který kompakt vybrat?

    Dáša, 10.04.2012 | Reagovat

  • 251

    Lukeš

    Reaguje na 250 | Dobrý den, mohu doporučit například Nikon P500.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2012 | Reagovat

  • 250

    Avatar

    Dobrý den existuje nebo můžete mi doporučit nějaký fotoaparát který fotí stejně skvělě jako P300 ale má větší zoom a je v podobné cenové relaci nebo do cca 8000,- ??? Děkuji

    Iveta, 08.04.2012 | Reagovat

  • 249

    Lukeš

    Reaguje na 248 | Dobrý den, ne nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2012 | Reagovat

  • 248

    Avatar

    Prosim, jde u tohoto fotoaparatu fotit v pomeru stran 3:2?

    Pavel, 04.04.2012 | Reagovat

  • 247

    Lukeš

    Reaguje na 246 | Dobrý den, pokud vás trápí absence rawu, můžete si pořídit Nikon P7100, který raw má. Oproti modelu P300 má větší snímač, takže i o něco lepší kvalitu fotografií.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.03.2012 | Reagovat

  • 246

    Avatar

    Dobrý den, jsem na vážkách mezi pořízením staršího canonu g9 a tímto nikonem p300, mám canon550d s tamronem 18-270pzd, ale jedu na půl roku do oblasti, kam si netroufnu se zrcadlovkou... u canonu me trapi ohnisko zacinajici na 35mm, u nikonu zase absence raw, jak byste rozhodl vy co se týče kvality fotografií, praktičnosti? Děkuji za odpověď

    Marek, 26.03.2012 | Reagovat

  • 245

    Lukeš

    Reaguje na 238 | Dobrý den, bohužel tato funkce není nastavitelná.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.03.2012 | Reagovat

  • 244

    Avatar

    Reaguje na 242 | Souhlasím s vámi, paní Koubská. Pokud fotíte v noci s P300 (stejně tak jako já) a nedisponujete světelným objektivem k vaší zrcadlovce, nemáte proč být s fotografiemi z tohoto malého "cvrčka" nespokojená. Pokud zrovna nepotřebujete fotit na delší čas, než je 8 vteřin, a nepotřebujete kdoví jaký rozsah zoomu, poslouží vám mnohem lépe P300, než zrcadlovka se seťákem, příp. jiným objektivem se světelností 3,5 apod. Fotky pořizuje naprosto fascinující, byť pouze v "obyčejném" formátu JPG a s poměrem stran 4:3, příp. 16:9 (RAW a 3:2 bohužel P300 neumí). Vážně není ale nad to, přijít už domu z výletu spokojen s právě pořízenými snímky a nemuset usedat k PC, abych snímky zdlouhavě zbavoval šumu a jiných neduhů. Občas jen mírně zteplám barvy, víc není třeba. Souhlasím s vámi i co se týče ukázkových fotografií. Taky bych zde uvítal nějaký noční snímek, ať je vidět, že Nikon P300 neumí skvěle fotit jen za dne (což zvládá kdekterý dražší kompakt s 12Mpx), ale i za jinak nepříznivých podmínek, ve kterých drtivá většina (i mnohem dražších) fotoaparátů selhává! Asi nemusím přát všem hrdým majitelům tohoto modelu "Dobré světlo" (jak se říká mezi fotografy), neboť vím, že nám ho stačí poměrně málo... : D

    Daniel, 16.03.2012 | Reagovat

  • 243

    Avatar

    Reaguje na 242 | ak fotky za ztížených světelných podmínek P300 umí moc dobré.Fotím s ním hlavně akvária a nemusím ani použít stativ.

    Laďa, 16.03.2012 | Reagovat

  • 242

    Avatar

    Dobry den. Spis prave proto ze jste prodejci byste meli takovy snimky delat a uvedomit si, ze svetelny objektiv dokaze zazraky delat tam kde jine kompakty delaji ostudu a selhavaji - abyste prodali! Abyste lidem ukazali prednosti, ne to co vyfoti kazdy kompakt. Logika by mi napovedela - aha, ma to svetelny objektiv 1.8, je to supr na jakykoliv na fotky, ale navíc na foceni v noci nic lepsiho neexistuje (mezi kompakty). Ukazu tedy lidem co to dokaze vyfotit - budou zirat a reknou si, tohle ten muj fotak v noci neumi, koupim si P300. Fotim s P300 uz dlouho a s fotkama jsem natolik spokojena ze uz zrcadlovku nechavam doma. Nez si za X penez kupovat dobrej a svetelnej objektiv to je lepsi koupit rovnou tohle.

    Jarmila Koubska, 15.03.2012 | Reagovat

  • 241

    Lukeš

    Reaguje na 238 | Dobrý den, na zjištění tréto funkce pracujeme. během zítřka bych měl znát odpověď.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.03.2012 | Reagovat

  • 240

    Lukeš

    Reaguje na 239 | Dobrý den, je potřeba si uvědomit, že jsme především prodejci. Není v našich možnostech každý fotoparát zkoušet v noci nebo na tekoucí vodě. Navíc jde o jeden z nejprodávanějších kompaktů současnosti, který myslím další chválu už ani nepotřebuje.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.03.2012 | Reagovat

  • 239

    Avatar

    Dobry den. Me by strasne zajimalo proc v ukazkovych snimcich neukazete prednosti tohoto fotoaparatu, jako jsou nocni fotky nebo fotky tekoucich vod na dlouhy cas, ale fotite same obycejne snimky a mimo 1,8. Tenhle fotak pritom zvladne bez nejakych vetsich problemu fotit jako fotaky za 9-12.000.- Mam pocit ze kdyby ste z nej lidem predlozili to co jim lze dosahnout, asi by si u vas rozmysleli koupi 2xdrazsich pristroju ze.

    Jarmila Koubska, 10.03.2012 | Reagovat

  • 238

    Avatar

    Dobrý den, je možné vypnout, přípaně nastavit redukci šumu? Diky

    Alexandr, 08.03.2012 | Reagovat

  • 237

    Lukeš

    Reaguje na 236 | Dobrý den, osobně mohu tuto modelovou řadu Nikonu doporučit. Mám s ní velmi dobré zkušenosti. Model P300 vychází lépe v poměru cena/výkon, ale pokud vás netrápí cenový rozdíl, pak je určitě lepší ten novější Nikon P310.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2012 | Reagovat

  • 236

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi fotoaparátu Nikon Coolpix P300 nebo P310. Budu ho používat na focení přírody, psa v pohybu, ale i lidí nebo interiéru. Jsem sice ve fotografování celkem začátečník, ale ráda bych si s fotoaparátem trochu pohrála a naučila s ním pracovat. Na těchto Nikonech mě láká hlavně světelnost ale odrazuje nízký zoom. A je mezi těmito modely nějaký značný rozdíl? Popřípadě jaký jiný fotoaparát byste mi v cenové relaci cca 6000 Kč doporučil? Předem děkuji za radu.

    Dita, 04.03.2012 | Reagovat

  • 235

    Lukeš

    Reaguje na 232 | Dobrý den, ano Olympus má o trochu větší čip což má samozřejmě vliv na hladinu šumu při vyšším ISO a na výslednou fotografii. Olympus je tedy o něco víš. Srovnatelný je například Nikon P7100.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2012 | Reagovat

  • 234

    Lukeš

    Reaguje na 233 | Dobrý den, ano je to skutečně tak. Baterie se nabíjí přímo ve fotoaparátu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2012 | Reagovat

  • 233

    Avatar

    Ve videoprezentaci jsem neviděl nabíječku.Pouze nějaký USB kabel a redukci do sítě.Chápu tedy,že se akumulátor nabíjí pouze ve fotoaparátu ?

    Milan, 28.02.2012 | Reagovat

  • 232

    Avatar

    Dobrý Den Ukázkové fotografie,názory i recenze tento Nikon velice vyzvihují.Myslím že vyhrál i první místo v nějaké evropské soutěži kompaktů. Rád bych slyšel názor v porovnání s kompaktem Olympus XZ-1.Myslíte si že fotografie z Olympusu budou kvalitnější.Údajně má větší čip.Cena je dvojnásobná.Do čeho se vyplatí jít.Děkuji.

    Milan, 28.02.2012 | Reagovat

  • 231

    Avatar

    Dobrý den,tak včera mi přišel a naprosto předčil má očekávání.Rychlost,obrazová kvalita,možnosti nstavení,prostě lepší než jsem čekal.

    Marek, 23.02.2012 | Reagovat

  • 230

    Lukeš

    Reaguje na 228 | Dobrý den, model P300 mohu doporučit. Pro vaše účely je myslím optimální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2012 | Reagovat

  • 229

    Lukeš

    Reaguje na 227 | Dobrý den, baterii můžete nechat v přístroji jako ve všech elektrospotřebičích na tento typ akumulátoru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2012 | Reagovat

  • 228

    Avatar

    Dobrý den pane Lukeši. Uvažuji o koupi kompaktu jako doplňku k D7000 - mám v brašně trochu místa. Vzhledem k tomu, že bude foťák obsluhovat spíš moje drahá polovička, tak bych asi nechtěl nic složitého... :-). Jediné na čem mi záleží je co možná nejkvalitnější video pokud. Doporuči byste tedy P300, nebo s ohledem na video se poohlédnout po něčem jiném ??? (kameru nechci :-))

    Tomik, 21.02.2012 | Reagovat

  • 227

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, zda se může v tomto fotoaparátu nechávat baterie nebo se po každém focení musí vyndavat ? Díky za odpověď

    Any, 21.02.2012 | Reagovat

  • 226

    Lukeš

    Reaguje na 224 | Dobrý den, jak jste se již jednou ptal. Fotoaparáty jsou na tom velmi podobně co se rychlosti týče. Osobně bych se přikláněl k Nikonu P300.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2012 | Reagovat

  • 225

    Lukeš

    Reaguje na 223 | Dobrý den, osobně myslím, že ano. Jinak bych ho nedoporučoval.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2012 | Reagovat

  • 224

    Avatar

    Dobrý den,jde mi především o rychlost,doporučil by jste tento nebo Samsung EX1 ? Děkuji.

    Marek, 18.02.2012 | Reagovat

  • 223

    Avatar

    Dobrý den, ještě jednou se vracím k této diskusi. Vím, že už jste mi víceméňě dal uspokojivou odpověď. Myslíte si, že ten zmíněný powershot sx130is překonává po všech stránkách. Co se týče obrazové kvality čipu apod. Bojím se abych nebyl zklamán. Dopátral jsem se také, že P300 má celkem slušnou výdrž baterie, při dobrých podmínkách prý vyšší než-li papírovou - můžete potvrdit. Jsem docela zmlsaný z DSLR, s kterou jsem měl možnost fotit a testovat, takže asi nikdy nebudu úplně spokojen s kompaktem. Na druhou stranu se focení nevěnuju nějak na profi úrovně a né pro peníze, takže se mi zdá škoda té investice a následného vybavení. Díky a omlouvám se předem, že se hrabu v totožném dotazu 2x.

    Zdenek, 18.02.2012 | Reagovat

  • 222

    Lukeš

    Reaguje na 217 | Dobrý den, myslím že se nemusíte bát. Výrobce se tím jistí. K poškození baterie samozřejmě může dojít ale to byste ji musel vystavit mrazu mnohem delší dobu, než je pořízení pár snímků.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2012 | Reagovat

  • 221

    Lukeš

    Reaguje na 218 | Dobrý den, jde o velmi podobné modely. Canon má alě o trochu větší snímač.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2012 | Reagovat

  • 220

    Lukeš

    Reaguje na 219 | Dobrý den, myslím, že tam určitý posun bude. Nikon P300 vychází z hlediska obrazové kvality velmi dobře.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2012 | Reagovat

  • 219

    Avatar

    Dobrý den, mám možnost zbavit se aparátu-Canon powershot sx130is, přemýšlím, že bych si pořídil Nikon P300. Myslíte, že to pro mne bude posun co se týče kvality focení? U powershotu jsem fotil jak na automat,tak i na manualní režimy, v celku jsem byl spokojen, ale nikdy se mi nezdálo, že barvy nemají věrné podání, navíc ve světle trpěl docela na přepaly. Díky

    Zdenek, 16.02.2012 | Reagovat

  • 218

    Avatar

    Dobrý den, volili by jste Nikon Coolpix P300 nebo raději Canon PowerShot S95 ?

    Zdeněk Chadziandoniu, 15.02.2012 | Reagovat

  • 217

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na možnost použití lithium-iontové baterie EN-EL12 (je součástí dodávky fotoaparátu Nikon Coolpix P300) v zimním období. Po zakoupení tohoto fotoaparátu jsem se v manuálu na straně 163 mimo jiné dočetl, že se tato baterie nemá používat při teplotách okolí pod 0 stupňů C, jinak může dojít k poškození baterie. To mě celkem překvapilo, protože velmi často jezdím v zimě na hory a fotím při nízkých teplotách. S dosavadním digitálním fotoaparátem Olympus Camedia jsem neměl při focení za mrazu nikdy problémy. Můžete se k tomu prosím vyjádřit? Děkuji.

    Petr B., 14.02.2012 | Reagovat

  • 216

    Lukeš

    Reaguje na 215 | Dobrý den, osobně bych doporučil Nikon. Má plně manuální ovládání včetně preferencí času a clony a navíc má lepší světelnost.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2012 | Reagovat

  • 215

    Avatar

    Ještě jedna otázka, rozhoduju se nakonec mezi kompakty Sony HX5 a Nikon Coolpix P300. který by jste doporučili více a proč? Předem děkuji za odpověď.

    Chadzi, 13.02.2012 | Reagovat

  • 214

    Lukeš

    Reaguje na 211 | Dobrý den, pokud vím tak ne.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2012 | Reagovat

  • 213

    Lukeš

    Reaguje na 212 | Dobrý den, mohu doporučit například Sony HX7.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2012 | Reagovat

  • 212

    Avatar

    Dobrý den, a nějaký ultrazoom v ceně do 6ti tisíc mi můžete doporučit?

    Chadzi, 13.02.2012 | Reagovat

  • 211

    Avatar

    Reaguje na 210 | ěkuji za odpověd a je nějký levnější kompakt který toto umožnuje??

    Václav Lipš, 13.02.2012 | Reagovat

  • 210

    Lukeš

    Reaguje na 209 | Dobrý den, bohužel neumí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2012 | Reagovat

  • 209

    Avatar

    Dobrý den chci se zeptat zda tento fotoaparát umí focení snímků po libovolném časovém useku. Chci fototaparát umístit na jedno místo a aby fotil místnost třeba po deseti minutách. děkuji za odpověd

    Václav Lipš, 13.02.2012 | Reagovat

  • 208

    Lukeš

    Reaguje na 207 | Dobrý den, obávám se, že takový přístroj nenajdete. Kvalita je dána právě malým rozsahem ohniska a dobrou světelností. Ultrazoomy tyto vlastnosti nemají.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2012 | Reagovat

  • 207

    Avatar

    Zdravím, můžete mi doporučit fotoaparát podobný tomuto(kvalitou fotek), ale ultrazoom(? Předem děkuji za odpověď.

    Chadzi, 12.02.2012 | Reagovat

  • 206

    Lukeš

    Reaguje na 205 | Dobrý den, uvedený model mohu doporučit. Vyšší hodnoty ISO bych se nebál, ale co se týče ohnsika, tak je to skutečně tak jak říkáte. Přiblížení je menší než u staršího modelu. Kvalitnější fotoaparáty mají všeobecně menší zoom.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2012 | Reagovat

  • 205

    Avatar

    Dobrý den, již delší dobu mám Canon PowerShot A520 a uvažuji o novém aparátu, neorientuji se však v parametrech, proto prosím o radu. Na canon jsem zvyklá a jsem s ním relativně spokojená, jen se mi zdá velice pomalý při focení a fotky ze sportovních hal nebo dětí nejsou zdařilé. Ve výběru mi zatím zůstal tento foťák, ale oproti mém starému canonu má ohnisko 24-100 (canon 35-140) znamená to, že na větší vzdálenost nevyfotím ani to co jsem vyfotila dosud? A není nejnižší ISO 160 příliš vysoké (teď mám 80). Fotím jak krajinu, tak děti či sport v hale. Je to dobrá volba nebo mám uvažovat o jiném fotoaparátu? Předem děkuji za odpověď.

    Lucka, 08.02.2012 | Reagovat

  • 204

    Lukeš

    Reaguje na 202 | Dobrý den, nevím o tom že by to nějaký fotoaparát v této ceně uměl. K tomu slouží SW, ve kterých lze videa střihat a spojovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2012 | Reagovat

  • 203

    Lukeš

    Reaguje na 201 | Dobrý den, je mi líto, ale to skutečně netuším.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2012 | Reagovat

  • 202

    Avatar

    Můžete mně doporučit nějaký kompakt do 6.000,- Kč, který umožňuje vložení přerušeného a následně znovu nahrávaného záznamu do jednoho souboru? Děkuji

    Albert, 08.02.2012 | Reagovat

  • 201

    Avatar

    Dobrý den, koupil jsem tento úžasný přístroj z druhé ruky a bohužel bez návodu k obsluze. Poradil by mi někdo kde tento návod sehnat? Díky.

    Kárl, 08.02.2012 | Reagovat

  • 200

    Lukeš

    Reaguje na 199 | Dobrý den, ne není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2012 | Reagovat

  • 199

    Avatar

    Dobrý den, je možné u tohoto foťáku při natačení videa přerušit (stiskem pauza) a následně znovu spustit nahrávání, aby záznam zůstal uložen v jednom souboru?

    Albert, 06.02.2012 | Reagovat

  • 198

    Lukeš

    Reaguje na 197 | Dobrý den, rozdíl mezi ISO 100 a 160 nepoznáte. Osobně bych volil Nikona právě kvůli světelnosti.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2012 | Reagovat

  • 197

    Avatar

    Ahoj, vaham mezi Nikonem P300 a Canonem SX 220...jsem zacatecnik,kazdopadne planuju si s fotakem trochu hrat,takze zadny bezduchy cvakani...planuju fotit hlavne deti,zvirata,prirodu,výlety...ktery byste mi doporucili,prosim? Na Canonu me laka zoom, mensi základní ISO nez u nikona ​(canon 100, Nikon 160 ISO​), moznost nekolika expozičních rezimu, stabilizace obrazu... U Nikona zase ta svetelnost objektivu,kovovy telo,a prijde mi, ze je ​"vic protlacovany výrobcem​". Tak se nemuzu vubec rozhodnout, budu rada za jakykoliv postrehy a rady!:​-​) Diky moc, Monika

    Monika, 03.02.2012 | Reagovat

  • 196

    Lukeš

    Reaguje na 195 | Dobrý den, karta by měla mít alespon 20MB/s. Osobně doporučuji SanDisk.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2012 | Reagovat

  • 195

    Avatar

    Dobrý den, prosím o informaci, jaké požadavky (rychlost) musí karta splňovat, aby bez obtíží stíhala ukládat video ve formátu Full HD. Popř. prosím o vytipování vhodné karty cca 8 GB. Díky za odpověď.

    Čady, 24.01.2012 | Reagovat

  • 194

    Lukeš

    Reaguje na 193 | Dobrý den, světelnost hraje roli jak při fotografování tak při natáčení videa. Nejde o to že by bylo video lepší, ale můžete točit i při horších světelných podmínkách.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2012 | Reagovat

  • 193

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal jak významnou roli hraje světelnost u videa? Je video za horších světelných podmínek také o tolik lepší (oproti jiným kompaktům s FullHD videem ale světelností např.3,5) jako je tomu u fotografií? Díky za odpověď.

    Daniel, 22.01.2012 | Reagovat

  • 192

    Lukeš

    Reaguje na 191 | Dobrý den, nevím kolik chcete do fotoaparátu investovat, ale pokud Vám jde o obrazovou kvalitu, možná bych volil Samsung EX1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.01.2012 | Reagovat

  • 191

    Avatar

    Dobrý den, i já bych rád znal Váš názor a prosím o radu při výběru kompaktu pro běžné použití, hlavně příroda, hory, občas makro a sem tam třeba i noční foto, uvítám i kvalitnější video. Původně byl favoritem Nikon P300, ale po shlédnutí ukázkových fotek jsem trochu zklamán a mám pocit, že pro focení přírody není nejlepší volbou, tráva a stromy jsou docela dost rozpatlané. Potom mě zaujal Samsung WB2000 a Canon IXUS 300 HS (pokud jsou ještě vůbec k sehnání. Nebo má pro běžného uživatele smysl investovat do dražších, jako např. Panasonic Lumix lx5 nebo Canon S95? Můžete mi prosím poradit, který z kompaktů v současné nabídce byste mi doporučil? Děkuji za Váš názor. P.

    Petr, 12.01.2012 | Reagovat

  • 190

    Lukeš

    Reaguje na 189 | Dobrý den, z hledika obrazové kvality je určitě lepší E-PL1. Pokud ale sháníte opravdu kapesní přístroj pak někomu tento fotooparát může připadat větší. I Nikon P300 dokáže udělat kvalitní snímky na rodinné úrovni.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2012 | Reagovat

  • 189

    Avatar

    Reakce na 188, jedná se o Nikon P300. Prosím tedy o vyjádření k dotazu č. 186. Moc Vám děkuji za ochotu. K.

    Kateřina, 10.01.2012 | Reagovat

  • 188

    Lukeš

    Reaguje na 186 | Dobrý den, omlouvám se ale společnost Nikon nemá v nabídce žádný model P3000. Máte na mysli D3000, S3000 nebo P300??

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2012 | Reagovat

  • 187

    Avatar

    Fotky jsou z něj fakt dobré, co mě ale zklamalo, či dokonce odradilo, je zvuk motorku při zoomování ve videosekvencích. Máte stejný problém?

    PavelS, 09.01.2012 | Reagovat

  • 186

    Avatar

    Dobrý den, prokousávám se komentáři a mám hlavu jak pátrací balón - chci si pořídit fotoaparát menších rozměrů, lehce ovladatelný, na běžné focení - dovolené, party, rodina. Který fotoaparát je vhodnější Nikon P3000 nebo Olympus E-PL1? Jsou teď cenově přijatelné. Děkuji Vám moc za radu. Hezký den.

    { Kateřina, 08.01.2012 | Reagovat

  • 185

    Lukeš

    Reaguje na 184 | Dobrý den, fotoaparáty se poměrně dost liší ve velikosti. Pokud Vám nevadí robustnější fotoaparát asi bych volil Smasung EX-1. Jestli chcete malý přístroj, který máte stále při sobě, aniž by vás to nějak obtěžovalo, pak by to byl Nikon P300. Funkce a obrazový výstup jsou velmi podobné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2012 | Reagovat

  • 184

    Avatar

    Dobrý den, váhám mezi Nikon P300 a Samsung EX1. Rád bych foťák na focení dětí v interiéru. Se svým dosavadním Panasonic DMC-LZ8 mám takovou zkušenost, že s bleskem jsou fotky špatné, protože tváře jsou přesvětlené a pozadí tmavé a bez blesku to zase není v takové kvalitě, aby se to dalo vytisknout. Který foťák byste mi doporučili? Děkuji a s pozdravem ...

    Jirka, 05.01.2012 | Reagovat

  • 183

    Lukeš

    Reaguje na 182 | Dobrý den, z Všeho dotazu jsme nepochopil, zda chcete nosit v brašně i externí nabíječku. Pouzdro Apex 30 již navíc není v naší nabídce, takže mohu doporučit stejně pouze Apex 60.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.01.2012 | Reagovat

  • 182

    Avatar

    Mam uvedeny kompakt +nahradnu bateriu, externu nabijacku, par SD kariet.. Chcem zakupit u Vas pouzdro najlepsie Vami doporucovany LowePro Apex 30, alebo ist do Apex 60? Dakujem.

    Marcel, 03.01.2012 | Reagovat

  • 181

    Avatar

    Dobrý den, váhám mezi tímto přístrojem a http://www.megapixel.cz/olympus-sz-30mr-cerny . Jaký byste mi doporučil? Děkuju

    Lenka, 01.01.2012 | Reagovat

  • 180

    Lukeš

    Reaguje na 179 | Dobrý den, ano blesk má určitou prodlevu mezi dobytím. Záleží i na tom jak je nabitý akumulátor. Prodleva je něco kolem 1s. U blesku lze nastavit automatiku i nuceny, nebo zakázany režim.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.12.2011 | Reagovat

  • 179

    Avatar

    Dobrý den, na fotoaparátu je kontrolka nabití blesku. Zajímalo by mě, jak blesk funguje. 1.Zdali je při focení bleskem nějaká prodleva (a jaká) mezi snímky, než se opětovně blesk dobije. 2.Blesk asi nevyskakuje sám při autorežimu, takže jestli při ručním vysunutí blesku v autorežimu bleskne při každém snímku, nebo vyhodnocuje kdy blesknout. Díky Petr

    Petr, 29.12.2011 | Reagovat

  • 178

    Lukeš

    Reaguje na 177 | Dobrý den, bohužel ne.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.12.2011 | Reagovat

  • 177

    Avatar

    P300 nepodporuje format 3:2. Muze nabidnout pro tento pripad kompozice alespon nejake vodici linky na displeji popr. jinou pomucku? dekuji

    Jan, 29.12.2011 | Reagovat

  • 176

    Lukeš

    Reaguje na 175 | Dobrý den, určitě bych se přikláněl k Nikonu P300. V této třídě je to idelání kompromis mezi cenou a výkonem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2011 | Reagovat

  • 175

    Avatar

    Dobrý den, chystám se na roční pobyt na Nový Zéland a řeším koupi fotoaparátu s kterým budu mít jistotu pěkných fotek. Bohužel jsem omezen rozpočtem (6000) a navíc fotograf začátečník, takže koupi levnější zrcadlovky jsem zavrhl. Fotit budu převážně krajinu, přírodu (fauna, flóra, pralesy a horské prostředí) a městské exteriéry. Tento Nikon mě zaujal,myslíte si, že P300 bude dobrá volba, nebo máte pro mé využití lepší alternativu?Díval jsem se také na Sony CyberShot DSC-HX5 a novější model DSC-HX7 a Canon PowerShot SX230 HS. Děkuji

    Martin A., 28.12.2011 | Reagovat

  • 174

    Lukeš

    Reaguje na 173 | Dobrý den, osobně bych se asi přikláněl více k Nikonu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.12.2011 | Reagovat

  • 173

    Avatar

    Dobry den. Nikon Coolpix P300 nebo Samsung WB 750 - pripadne jiny v teto kategorii na makro? Ktery zvladne makro lepe? Budu fotit na stativu ve fotostanu, tedy v dobre osvetlenem prostoru. Dekuji

    Grower, 18.12.2011 | Reagovat

  • 172

    Lukeš

    Reaguje na 171 | Dobrý den, pro uvedené žánry lze použít jakýkoliv z těchto fotoaparátů. Každý je něčím specifický a hodně se liší v designu a velikosti. Já osobně bych volil asi Olympus XZ-1. Každopádně by bylo nejlepší, kdybyste se před nákupem zastavil na naší prodejně, kde si můžete fotoaparáty prohlédnout a vyzkoušet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2011 | Reagovat

  • 171

    Avatar

    Reaguje na 170 | Promiňte, že opět otravuji, ale volil byste Canon S95, Olympus XZ-1 či již zmiňovaný Samsung EX1, či úplně nějaký jiný, který nabízí lešpí kvalitu fotek při focení květin, flóry, fauny, dovolené, ve škole atd. ? Díky moc za odpověď.

    PETR, 14.12.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím