Nikon Coolpix P310 Komentáře k Nikon Coolpix P310

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (49 - 1)

  • 49

    Tkáč

    Reaguje na (48) | Dobrý den, bohužel neexistuje, dostupná je pouze časová spoušť.

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 09.02.2015 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit, zda pro Nikon Coolpix P310 existuje dálková spoušť, ať už bezdrátová, nebo s kabelem? Děkuji.

    Michal Pašek, 09.02.2015 | Reagovat

  • 47

    Svoboda

    Reaguje na (46) | Dobrý den, kruhovým voličem se dá ostřit, ale manuální ostření přes LCD je velmi nepohodlná záležitost.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 19.07.2013 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den, dočetl jsem se, že Nikon P310 má manuální ostření. Jedná se zde pouze o výběr ostřících bodů (zaostřovaných předmětů) nebo se dá např. kruhovým voličem opravdu ostřit? Děkuji

    Ladislav, 18.07.2013 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Reaguje na (44) | Dobrý den, bohužel je již v prodeji pouze černá barva.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.06.2013 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na (43) | Dekuji za pomoc. Nakonec asi preci jen to bude P310 z duvodu porizeni dalsi zrcadlovky v pristim roce, takze tech skel by se uz pak doma valelo moc =) Kazdopadne dekuji za radu. Bohuzel bila verze se uz sehnat neda (pro zenu).

    Michal Klimovic, 26.06.2013 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Reaguje na (42) | Dobrý den,doporučil bych 1j2 z důvodu většího šnímače. Fotoaparát tím získá lepší výstup a vlastnosti(šum, vyšší možné ISO, výkon). Je to za cenu větších rozměrú těla a objektivů. P310 není špatný fotoaparát. Je velice slušně vybaven, je menší lehčí skaldněší a má lepší světelnost objektivu na nejširším ohnisku. Ale má pouze cca 4x zoom, a jiný objektiv již nenasadíte.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.06.2013 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobry den, pouzivam zrcadlovku, ale pro zenu to neni to prave orechove, casto netrefi ostreni. Navic foti hlavne deti a vaha hraje svou roli. Rozhoduji se mezi P310 a Nikon 1 J2 s 11-27 mm objektivem. Pro P310 hraje svetelnost a retro design, pro J2 rychlost ostreni. Rad bych vedel Vas nazor, ktery "kompakt" je vhodnym resenim na cesty. Rad bych take moznost vyberu bodu ostreni, moznost zmeny hloubky ostrosti a to vse tak, aby to zvladla i zena tzn. uzivatelska privetivost. Dekuji.

    Michal Klimovic, 25.06.2013 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Reaguje na (40) | Dobrý den,osobně bych se rozhodoval mezi P310 a L820. Fotoaparát L820 má dost dlouhý objektiv, který zaručí možnost přiblížení i vzdálenějších předmětů. Objetiv je také extrémě širokoúhlý. Fotoaparát má dobrou odezvu a slušný výstup. Ale jedná se spíše o automatický fotoaparát. U P310 je naopak světelný objektiv, který umožní fotografování v horších světelných podmínkách. Je také širokoúhlý, ale má jen 3x zoom. To může občas zazlobit. Fotoaparát je také vybaven manuálními předvolbami P,S,A,M. Ty umožní 100% kontrolu nad expozicí. Je také menší a lehčí. Doporučil bych vyzkoušet na některé z našich prodejen.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.06.2013 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu: rozhoduji se mezi Nikonem P310 a L820 (popř. Olympus SH-21). Potřebuji hlavně kvalitní foto (i na auto režim, což je asi u SH-21 horší...) a dobré "držení" (trochu se mi třesou ruce a s některými maličkými kompakty je to pak problém). Neuvadí mi ani akumulátor, ani AA baterie. Předem díky.

    Lenka Svachova, 19.06.2013 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Reaguje na (38) | Dobrý den, doporučil bych následující dvě pouzdra. Santiago 20, |Dakar 6a.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.06.2013 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi poradit z výběrem pouzdra pro P310? Chtěli bychom nějaké malé typu "skořepina" bez dalších kapsiček na náhradní baterii, kartu atd. Nemusí mít ani popruh. Případná malá kapsička na náhradní kartu kdyby byla, tak nevadí, ale ne nic vystouplého. Děkuji.

    Eva, 05.06.2013 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Reaguje na (31) | Chcete-li histogram (a ostatní informace) zobrazit trvale, najeďte v menu do záložky s klíčem -> Nastavení monitoru -> Info o snímku -> Zobrazit info a Potvrďte tlačítkem OK.

    Lukáš Novosad, 29.05.2013 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Reaguje na (35) | Dobrý den, Olympus je díky velkému rozsahu objektivu trochu univerzálnější. Ale kvalitnější výstup, světelnost objektivu, rychlost snímání 120sn/s má lepší jednoznačně Nikon. Ale zase nemá až tak dlouhé ohnisko.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.05.2013 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den ,prosím o radu- zvažuji koupi fotoapárátu nikon p 310 nebo Olympus sh-21.Foto bude různorodé, jak venku tak ve vnitřních prostorech.

    zdenek Farar, 09.05.2013 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    (32) Děkuji moc, konečně jsem to našel. Přeji pěkný den.

    Pavel Kusák, 06.05.2013 | Reagovat

  • 33

    Korč

    Reaguje na (32) | Dobrý den,funkce je spustitelná v nastavení pod symbolem klíče, volbou nastavení monitoru, položkou zobrazit/skrýt histogram

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 03.05.2013 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Reaguje na (30) | To je právě ono - P310 žádné tlačítko "disp" nemá. Jediná možnost, jak vybavit na chvíli histogram je použít "korekce expozice" na kruhovém prstenci. Histogram se objeví, ale za několik vteřin zmizí.

    Pavel Kusák, 02.05.2013 | Reagovat

  • 31

    Korč

    Reaguje na (30) | Dobrý den, vyzkoušejte měnit režimy zobrazení plačítkem "disp." v jednom z nich by se histogram měl zobrazit.

    Kryštof Korč

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 02.05.2013 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den. Nenašel jsem v menu možnost vložit do displeje živý histogram. P¨řehlédnul jsem něco? Děkuji.

    Pavel Kusák, 02.05.2013 | Reagovat

  • 29

    Korč

    Reaguje na (28) | Dobrý den, vzhledem k parametrové vyjímečnosti tohoto přístroje bych jako jedinou relevantní alternativu viděl jeho nástupce P330.

    Kryštof Korč

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 29.04.2013 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, líbí se mi Nikon Coolpix P310, ale odrazují mě, že už není nejnovější. Myslíte, že má cenu ho kupovat nebo můžete mi doporučit aleternativu v této cenové relaci. Děkuji

    Eva Nováková, 29.04.2013 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na (26) | Dobrý den, baterie se dobíjí pouze uvnitř fotoaparátu. Lze dokoupit externí nabíječku na tento typ akumulátoru. Nabíječka je univerzální a lze sní dobíjet i v autě.  http://www.megapixel.cz/megapixel-univerzalni-nabijecka

    + redukce na baterii. http://www.megapixel.cz/megapixel-plato-en-el14-pro-nikon

     

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.04.2013 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Mám dotaz,zda je u toho přístroje možné dobíjení baterie samostatně mimo tělo fotoaparátu nebo ji lze dobíjet pouze vloženou uvnitř.Děkuji

    Milan, 14.04.2013 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na (24) | Dobrý den, opravdu bych tyto přístroje neporovnával. Olympus má jiný snímač a jiné možnosti. P310 je sice menší a pokud srovnám se setovým sklem tak i světelnější, ale bude dost ztrácet v možnostech.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.04.2013 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Moc děkuji, jen mám ještě jednu otázku. Jak vidíte srovnání P310 a E-PM1? Jedná se sice o foťáky různých kategorií , ale i E-PM1 se mi zdál jako zajímavá alternativa a tak by mě zajímal Váš názor.

    Ondřej Kopal, 11.04.2013 | Reagovat

  • 23

    Svoboda

    Reaguje na (22) | Dobrý den, lepší video Vám nabídne Sony HX20, ale nenabízí plnohodnotný manuální režim, jako P310 a nemá tak kvalitní objektiv, je to spíše rodinný kompakt pro focení v automatu (ale fotí v něm nadprůměrně dobře), nic jiného mě jako lepší přístroj nenapadá. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 11.04.2013 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Dobrý den. Nikon P310 mě dosti zaujal(světelnost na nejkratším ohnisku, manuální nastavení expozice, kvalita videa), ale i tak pořád něvím, zda-li by byl tou správnou volbou. Jde mi hlavně o focení sportu, momentek z různých výletů a poměrně časté nahrávání videa. Rozměry přístroje pro mě nejsou nijak rozhodující, stejně jako třeba hodnota optického zoomu. Jaký by se Vám zdál vhodný foťák v podobné cenové relaci, maximálně do zhruba 7 tisíc? Předem moc děkuji za odpověď.

    Ondřej Kopal, 11.04.2013 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (20) | Dobrý den, bohužel tento fotoaparát tuto funkci nenabízí. U natáčení videozáznamu nelze pořídit fotografii.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.04.2013 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den, koupil jsem nedávno tento foťák a nevím jak nastavit pořizování statických snímků při nahrávání videa. Když jen zmačknu spoušť, tak se snímek nezaznamená... Díky za radu. Jiří

    Jiří Václav, 05.04.2013 | Reagovat

  • 19

    Svoboda

    Reaguje na (18) | Dobrý den, podporuje karty o velikost SDXC, tedy i 64GB.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 28.03.2013 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo neví, jaká je maximální podporovaná velikost paměťové karty pro tento fotoaparát - nikde jsem danou informaci nenašla. Děkuji za odpověď.

    Adéla, 28.03.2013 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na (16) | Dobrý den, při fotografování s bleskem máte k dispozici různá nastavení. Je nutné nastavit redukci červených očí. Při fotografování s bleskem zmáčkněte šipku nahoru. To zapříčiní otevření nabídky pro různý typ záblesku. Nastavte blesk s okem. To je funkce, kdy fotoaparát vydá 1.záblesk pro stažení zornic a 2.záblesk pro pořízení snímku.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.03.2013 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Dobrý den chtěla bych poprosit o radu, tento typ fotoaparátu doma mám vše je super, jen pak musím u každé fotografie v PC odstraňovat červené oči. Nevím si s tím rady a je to pro mě dost náročné fotím hodně a každá fotečka u dětí se musí upravit. Díky za radu.

    IVANA MARTINKOVÁ, 24.03.2013 | Reagovat

  • 15

    Svoboda
    Reaguje na (14) | Dobrý den, zde bych zvolil spíše Nikon, nabízí více funkcí a ovládání v manuálním režimu je velmi povedené. Video má také slušné.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 18.03.2013 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Prosím Vás o pár tipů na digitální fotoaparáty do 6 000 Kč. Důležitá je samozřejmě obrazová kvalita snímků, ale taky videosekvence by svou kvalitou neměly zaostávat. Můj tip je Nikon Coolpix P310 a Panasonic Lumix DMC - TZ 25. Hledám fotoaparát do kapsy, to znamená, aby měl pokud možno, co nejmenší rozměry, ale zároveň nesmí chybět manuální nastavení. Kompakt bude sloužit pro focení akcí, kde nemůžu z praktických důvodů použít zrcadlovku. (Např. při cyklovýletech, na koncertech atd.) Nepočítám s žádnou přehnanou kvalitou, na druhou stranu zrcadlovku sebou všude nosit nemůžu a právě proto zvažuji zakoupení kapesního kompaktu. Díky za každý tip.

    Karel, 17.03.2013 | Reagovat

  • 13

    Lukeš

    Reaguje na 11 | Dobrý den,pokud Vám stačí menší zoom volil bych Nikon P310 kvůli dobré světelnosti. Jestli chcete fotografovat i na větší dálku pak doporučím Nikon P510.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.01.2013 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Ještě doplňuji L810. Děkuji.

    Veronika, 04.01.2013 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den, jsem amatér a ráda bych praktický kompakt na pořizení kvalitních fotek z běžného života - zejména příroda, společnost, portrét, i ve tmě. Na kvalitních fotkách v pohybu netrvám. Rozhoduji se mezi L310, P310, P510 a S8200. Prosím, mohl byste mi poradit, dle čeho bych se měla u těchto kompaktů rozhodovat a který byste volil? Děkuji.

    Veronika, 03.01.2013 | Reagovat

  • 10

    Lukeš

    Reaguje na 9 | Dobrý den, bohužel takhle na dálku nelze uvedený problém diagnostikovat, Může být špatně nastavené měření expozice, ale samozřejmě i chyba přístroje, nebo složitost scény. Pokud máte možnost zastavte se na prodejně a podíváme se na to.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den, měla bych další dotaz...S foťákem jsem stále spokojená, ale předsi jen je jedna věc, které si poslední dobou více všímám... Když fotím normálně na automat během dne např. venku, tak často jsou na fotkách, dle mého názoru, přepálená místa, hlavně v oblasti oblohy nebo když dopadá sluníčko na určité místo, tak tato plocha není jen více zesvětlená ale vysloveně přepálená... Máte u tohoto foťáku s tím podobnou zkušenost nebo je to problém konkrétního kusu? Samozřejmě se to trochu dá řešit korekcí, ale v automatickém režimu to už je poněkud nepraktické... Děkuji za info...

    Denda, 25.10.2012 | Reagovat

  • 8

    Lukeš

    Reaguje na 7 | Dobrý den, pokud s ním budete zachazet standardním způsobem tak ne.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, nezežloutne nebo nebude špinavý po nějaké době tento nikon? Děkuji

    Katy, 21.09.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Ha, najednou je sumeni normalni, kdyz jsem se na to ptal prodavacu primo na prodejne ve Spalene, koukali na me jako na blazna. :-)

    lup, 25.06.2012 | Reagovat

  • 5

    Lukeš

    Reaguje na 4 | Dobrý den, ano je to normální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2012 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Dobrý den, včera jsem u vás zakoupila tento foťáček a zatím jsem spokojená... Jen je jedna věc, které jsem si všimla a nevím, zda je to v pořádku či nikoliv. Když mám foťák zapnutý a připravený k focení tak jakoby zvukově trochu šumí ("hučí"), ale když ho pak přepnu do režimu prohlížení fotek, tak je naprosto tichounký... Je to takto normální a v pořádku? Ten zvuk při focení mě prostě trochu překvapil... Děkuji za info.

    Denda, 29.03.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    U P300 mě odradilo video - jednak skoková změna světla při zoomu a druhak rachot motorku. Jsem zvědav, jestli na tom Nikon zapracoval...

    DejaVu, 08.02.2012 | Reagovat

  • 2

    Lukeš

    Reaguje na 1 | Dobrý den, ano máte pravdu Nikon P300 vychází v poměru cena/výkon o trochu lépe. Další důvod k jeho nákupu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Nechápu tak vysokou cenu oproti P300, když podle prvních testů moc nového nepřináší...

    DejaVu, 06.02.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím