Nikon Coolpix P520 Komentáře k Nikon Coolpix P520

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (37 - 1)

  • 37

    Avatar

    Reaguje na (36) | Dobrý den, pozor nejedná se o zrcadlovku, ale o kompakt s větším zoomem. Základní klasická zrcadlovka je například D3100, 1100D,

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.08.2014 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den chtěla bych se zeptat je nikon coolpix P520 typická zrcadlovka kterou koupíte za nejnišší cenu nebo se dá koupt i levnější zrcadlovka děkuji.

    Iveta Veselá, 20.08.2014 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na (34) | Dobrý den, odpověď je tato. Součástí balení je nabíjecí adaptér. Baterie se v tomto přístroji nabíjí pomocí přiloženého kabelu přes tento adaptér a do el.sítě. Pokud by jste chtěla nabíjet druhou náhradní baterii, kterou by jste dokoupila a s první fotografovat, tak to už je potřeba přikoupit externí nabíječku.

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 07.07.2014 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Dobrý den, na některých stránkách jsem se dočetla, že tento fotoaparát nemá nabíječku a musí se dokoupit a tady je tomu naopak. Jak to tedy je? Děkuji.

    Denisa Brabcová, 06.07.2014 | Reagovat

  • 33

    Michalík

    Reaguje na (32) | Dobrý den, bude záležet především na světle v jakém budete fotit. Pokud bude slunečno tak by neměl být žádný problém. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.06.2014 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, zvládne tento fotoaparát rozumně fotky zvířat v pohybu?

    Renata, 02.06.2014 | Reagovat

  • 31

    Michalík

    Reaguje na (30) | Dobrý den, nabíječka má označení Nikon MH-61 Můžete použít i naši univerzální + plato EN-EL5.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.05.2014 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den. U tohoto NIKON P520 se nabíjí baterie ve fotáku. Někde jsem se dočetla, že se dá koupit externí nabíječka k nabíjení další baterie. O jakou nabíječku se jedná? Můžete mi poradit?

    Šárka, 06.05.2014 | Reagovat

  • 29

    Michalík

    Reaguje na (27) | Dobrý den, to určitě ale v tomto případě nebyla řeč o porovnání výdrže baterie mezi modely. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 28

    Michalík

    Reaguje na (26) | Dobrý den, nechci omlouvát kolegu, myslel to spíše na úrovn kvality snímku. Jinak máte pravdu Panasonic nabízí více možnosti příslušenství a širší ohnisko než Nikon. FZ 200 je super se světelností, ale opticky až na tu světelnost mi obraz z FZ200 přijde malinko horší nez z FZ72, kterou jsem měl možnost testovat a která má opravdu dobré výsledky. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na (23) | To je sice pravda, ale pokud udává výrobce výkon 200 snímků a jiný snímků 400, pak s tímto jich tedy uděláte při běžném používání 150, ale s tím druhým přístrojem logicky dosáhnete určitě na 300. A to je sakra rozdíl.

    Doth, 27.04.2014 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na (25) | Promiňte, ale vyjádření, že Nikon P520 má lepší snímač, než Panasonic FZ72, ale jinak že si jsou přístroje velmi podobné, mě docela zaráží. PANASONIC / NIKON : 60x vs 42x zoom / možnost nasadit UV a polarizační filtr vs nic / patice na blesk a ext. mikrofon vs. nic / pevný displej vs výklopný, otočný / výdrž baterie 400 vs jen 200 snímků a převším nejširší možné ohnisko 20mm vs dnes standardní ohnisko 24mm je podle vás nepatrný rozdíl? Vždyť Nikon má jen výklopný otočný displej a GPS (a to ještě musíte tento displej zavřít, aby bylo vůbec možné přepnout na hledáček), jinak má Panasonic mnohem lepší parametry jak co do ohniska, nebo výdrže, tak především i co do rozšíření možností volitelným příslušenstvím... A pokud srovnáte kvalitu snímků z obou přístrojů nastavených na 42 násobném zoomu, nepoznáte v běžném náhledu v PC žádný rozdíl. Snad jen v šumu při max. zvětšení - mě se zdá, že Panasonic tolik neodšumovává, takže fotky z něj se jeví zrnitější, ale ostřejší, než z Nikonu, ale to může být pouze mé zdání. Osobně nepoužívám ani jeden z nich, takže jsem nezaujatým pisatelem, ale i já přemýšlím co pořídit, zda P520, FZ72, nebo FZ200. Osobně mě nejvíc dostává FZ72 (pro nejširší ohnosko a zoom) a FZ200 (pro světelnost 2,8 v celém rozsahu)

    Doth, 27.04.2014 | Reagovat

  • 25

    Korč

    Reaguje na (24) | Dobrý den, P520 má o něco lepší snímač, doporučím tedy ten. Jinak sjou si přístroje velmi podbné.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.04.2014 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, chystám se koupit nový fotoaparát, našel jsem si dva favority, ale teď nevím, který z nich si vybrat. Jedním favoritem je Nikon Coolpix P520 a druhým Panasonic Lumix FZ72. Fotoaparát bude používán pro běžné focení. Můžete mi doporučit jeden z nich, který je podle vašeho názoru lepší.. Děkuji Michal Kult

    Michal Kult, 22.04.2014 | Reagovat

  • 23

    Michalík

    Reaguje na (22) | Dobrý den, výdrž baterie samozřejmě závisí na několika faktorech. Mezi ty nejdůležitější patří, jak často zoomujete, dále pak jak často a dlouho si prohlížíte pořízené snímky na displeji. Třeba focením přes hledáček a jen zběžnou kontrolou snímků na displeji jsem bez problémů pořídil 150 snímků. V zimě to může být samozřejmě také méně.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.02.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Nevím, ale i těch 200 snímků je moc, pokud používáte zoom, displey tak je i 100 hodně,, a v zimě je to ještě horší.

    Ott, 18.02.2014 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (20) | Dobrý den, baterie vydrží cca 200snímků. Silnější si nejsem vědom.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.02.2014 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den. Jak je to s výdrží baterie, po přečtení pár kometářu mám dojem , že moc nevydrží. Skoušeli jste někdy kolik snímkú vydrží? Anebo neexistuje baterie na tento nikon s větší kapacitou, třeba i neoriginální?

    Jan Czucz, 06.02.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Reaguje na (18) | Dobrý den, fz 200 je kompaktní foptoaparát s malým snímačem. To že má dlouhý objektiv a perfektní světelnost je dobré. Ale nesrovnatelné se zrcadlovkou. A to nejen kvalitou výstupu, ale i vlastnostmi jako je hloubka ostrosti. Pokud chcete univerzální přístroj s dlouhým zomem, který je relativně lehký, doporučím FZ200. Pokud Vám jde o kvalit výstupu a větší možnosti v objektivech doporučím zrcadlovku. Ale alespoň s 18-105. Objektiv 18-55 není moc vhodný a to ani kresbou, tak konstručně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.01.2014 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    zdravim, neviem sa rozhodnut medzi panasonicom fz200 a zrkadlovkou nikon d5100. staci zakladny objektiv 18-55mm na fotenie prirody ale aj interieru pri slabej svetelnosti a sirsom zabere? ake je to priblizne priblizenie? dakujem

    robo, 21.01.2014 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na (16) | Dobrý den, z tohoto výběru by mě lákala FZ200. A to hlavně díky světelnosti objektivu. A také  díky dalším možnostem, jako je externí blesk, mikrofon, LCD. Kvalita výstupu je dobrá. Pro poprtrét je světelnost f2,8 ideální. Důležitý parametr je velikost snímače a světelnost objektivu. Zde je klasický snímač jako v kompaktních fotoaparátech. Žádná sláva to není. Ale vybavení je dobré.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.01.2014 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    dobry den neviem si vybrat medzi nikon p520, panasonic fz200, canon sx50, sony hx300. chcel by som fotit panoramu na turistike, ale aj portret, makro, sirsie zabery. ktory by ste mi odporucil, resp.nejaku inu znacku v cene okolo 350eur(je pri foteny panoramy dolezity velky zoom? alebo velkost snimaca?) dakujem

    robo, 20.01.2014 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na (13) | Dobrý den, doporučuji 2go15. Je pohodlnější a to hlavně pro manipulaci s fotoaparátem.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2014 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na (13) | Dobrý den, doporučuji 2go15. Je pohodlnější a to hlavně pro manipulaci s fotoaparátem.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2014 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den,mohla bych poprosit o radu jaký typ pouzdra budepro tento foťák vhodnější ???? http://www.megapixel.cz/vanguard-2-go-15 nebo http://www.megapixel.cz/vanguard-2-go-14z ??Nevím si rady...chci ho mít optikou dolů v pouzdře...děkuji za vaši radu...Š

    Sedláková Šárka, 17.01.2014 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na (11) | Dobrý den, tento fotoaparát nemá závit na filtry. Nelze standardně použít.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2014 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den, prosím jak je to s UV filtry na tento fotoaparát? Jaké typy jdou použít. Děkuji

    Lucie Bauerová, 04.01.2014 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na (8) | Dobrý den, klidně bych zvolil HS30 nebo HS35.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.11.2013 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na (7) | Dobrý den, no HS30 mi příjde zajímavější a to díky možnosti manuálního zoomu a možnosti ostřit na objektivu. Má také lepší světelnost na širokém ohnisku, možnost externího blesku a o chlup větší snímač., má rychlejší seriové snímání, možnost filtru přímo na objektiv a větší výdrž zdroje. P 520 je vybavena delším ohniskem objektivu přistandardní světelnosti,má větší rozlišení LCD a hledáčku. Zoom je motoricky ovládaný a to může někdy trvat, má o něco lepší stabilizaci. Manuální ostření je pomocí zadního kruhového voliče. Pokud máte možnost se zastavit na naší prodejně, rádi Vám fotoaparát předvedeme.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.11.2013 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Doplnění: Popřípadě jaký aparát(superzoom) s hledáčkem do 9 tisíc byste mi doporučili? Převážně na fotografie přírody, bez stativu..

    L. Novák, 27.11.2013 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, kde se s tímto aparátem zaostřuje manuálně? Klasicky koleckem na objektivu? Dále by mě zajímal rozdíl mezi Fujifilmem HS30/HS25 a tímto Nikonem. Kvalitnější aparát bude Nikon, že? A fotky také? Je velký rozdíl ve snímači 1/2 a 1/2.3 ? Vyplatí se spíše ohlížet na kvalitnější zpracovaní a optiku nebo na velikost snímače? Baterie opravdu vydrží pouze 200 fotek? To se počítá přes hledáček nebo obrazovku? Mockrát děkuji za odpověď.

    L. Novák, 27.11.2013 | Reagovat

  • 6

    Korč

    Reaguje na (5) | Dobrý den, bohužel to možné není, fotoaparát ani nedisponuje režimem spouštění jiných záblesků interním bleskem. Za podobným účelem je vůbec nejlepší pořídit nějaký základní aparát s bleskovou paticí a k němu rádiový odpalovač.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 30.10.2013 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den, je u tohoto modelu možno připojit kabel na odpálení zábleskových světel? Pokud ne, má foťák možnost vypnutí předblesku - tak aby se světla dala odpálit nejnižší intenzitou blesku samotného foťáku? Omlouvám se za možný hloupý popis dotazu - jsem maximální laik.

    David Koudela, 30.10.2013 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Reaguje na (3) | Dobrý den, pro použití filtrů je zapotřebí dokoupit speciální redukci na závit 67mm. Bohužel ji již nemáme v nabídce, ale jedná se o tuto redukci. Ohledně GPS nevím jakt o porovnat. Nejedná se o normální navigaci. Funguje to trochu jinak. Modul GPS umí zaznamenat vaši trasu v období 6, 12 a 24 hodin, přičemž záznam může provádět v itervalech 15 s, 30 s a 1 min. Připojení může trvat trochu déle, ale jinak byměla fungovat dobře.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.09.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Chtěl bych se optat jestli na tento model je možné použít filtry a jaké? A také na názor co se týče GPS modulu? Dočetl jsem se, že bývají pomalé a nepřesné. Děkuji za brzkou odpověď

    P. Doležal, 17.09.2013 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na (1) | Dobrý den, to je těžký výběr. Oba fotoaparáty jsou dobře vybaveny. A každý má něco. HS30 je vybavena manuálním zoomem pro rychlejší zoomovní. Také to má menší nároky na baterku. P520 je vybavena větším rozlišením LCD a hledáčku. Doporučil bych si v tomto případě dojít na prodejnu a osahat si fotoaparáty a zjistit co se Vám lépe ovládá a drží. Výstup bude hodně podobný. Rozdíl další samozřejmě najdeme, jako například sériové snímání, možnosti ISO, výdrž baterie..Ale tak zásadní až na  tu baterku to není.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.08.2013 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych si zakoupit fotoaparát ale nemůžu se rozhodnout mezi Kompakt Nikon Coolpix P520,Fujifilm FinePix HS30 nebo jetli mi dopuručíte jiný podobného typu a zoomu děkuji

    Jiří Fafílek, 27.08.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím