Nikon CoolPix P7000 Komentáře k Nikon CoolPix P7000

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (157 - 58)

  • 157

    Lukeš

    Reaguje na 156 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2012 | Reagovat

  • 156

    Avatar

    Je možné přímo v menu nastavit tisk data na snímek? Děkuji

    pepa, 13.01.2012 | Reagovat

  • 155

    Lukeš

    Reaguje na 154 | Dobrý den, proč výrobci chrlí nové modely je spíš otázka na ně, ne na prodejce. Zřejmě to bude tím že chtějí vydělat. Myslím že modely jako Panasonic LX5, Olympus XZ1 jsou s uvedeným modelem určitě srovnatelné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2012 | Reagovat

  • 154

    Avatar

    Reaguje na 107 | Jsem vlastníkem 6 let starého Canonu A520 a pomalu uvažuji o koupi nového fotoaparátu. Vývoj techniky jsem vůbec nesledoval, nicméně podobně jako Tomáš Hranický jsem ale prozatím skončil u tohoto typu. V podstatě jde o velmi smutné zjištění, že za těch několik let šla kvalita kompaktů, resp. obrazových výstupů z nich, rapidně dolu. Proč výrobci chrlí stále nové a nové modely, když se v lepším případě nic nemění? Copak se máme nechat obalamutit vzrůstající hodnotou MPx? Zřejmě stále platí "čím víc proužků, tím víc Adidas". Doporučuji lidem, aby si našli na netu recenze s fotkami třeba právě A520 a budete mrkat. Oproti dnešku je samozřejmě zastaralý a má své mouchy, ale fotky z něj jsou v porovnání s dnešní konkurencí krásně ostré bez nesmyslně rozpatlaných detailů. Srovnatelné jsou snad jen Canon SX220 s mizernou výdrží a Nikon P300, který ovšem také "patlá". Raději si proto připlatím a pořídím Nikon P7000. Také na vás pane Lukeši dělá současná produkce podobný dojem? Hledám kompakt na cesty s kvalitním výstupem, který bude odpovídat dnešním možnostem v dané kategorii a nechci se vracet o 10 let zpátky. Nebo jsem přehlédl nějaký kompakt srovnatelný s A520?

    Tomáš Dunda, 06.01.2012 | Reagovat

  • 153

    Lukeš

    Reaguje na 152 | Dobrý den, k tomuto modelu mohu doporučit například mikrofon ME-1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2011 | Reagovat

  • 152

    Avatar

    Doporučíte nějaký externí mikrofon pro vylepšení záznamu zvuku při natáčení?

    Ivan, 15.12.2011 | Reagovat

  • 151

    Lukeš

    Reaguje na 150 | Dobrý den, ne nezobrazují. Hledáček je pouze průhledový.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2011 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Dobrý den, zobrazují se v hledáčku info o nastavení ? Díky, M.

    Mira, 27.10.2011 | Reagovat

  • 149

    Avatar

    Reaguje na 148 | Díky.Nakonec jsem se o tom přesvědčil sám. Pátral jsem po orininálních souborech, z několika strojů,NX10, Canon G12, Nikon P7000, FUJI, SONY a našel jsem na http://www.fotoaparat.cz skvělé recenze s vinikajícími obrázky většiny adeptů-kompaktů o kterých jsem uvažoval, pro otce a i manželku. Recenzent dělal snímky stejných míst skoro všemi fotoaparáty, které testoval a v PC se to skvěle po uložení dalo výborně porovnat.Fakt bomba.Z fotek ve zobrazení 1:1 vychází jako NO.1 Samsung NX 1O,nelepší kresba a nejširší objektiv, potom nerozhodně Canon G12, Nikon P7000. Takže mám vybráno pro otce Samsung a pro manželku P7OOO. Pěkné světlo.

    Jan, 24.10.2011 | Reagovat

  • 148

    Lukeš

    Reaguje na 147 | Dobrý den, pokud se budeme bavit o obrazové kvalitě, tak je na tom jednoznačně lépe Samsung. Je to dané velikostí snímače.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 147

    Avatar

    Zdravím, snad si v té záplavě dotazů najdete čas i na další z řad odemne. Máte ve výprodeji Samsung NX10 + 18-55 mm OIS za skvělou cenu. Troufnul byste srovnání s Nikoňáckými nejvyššími Kompakty? Poslední dotaz ode mne na dlouhou dobu. Děkuji.

    Jan, 21.10.2011 | Reagovat

  • 146

    Lukeš

    Reaguje na 145 | Dobrý den, záleží na tom jaké máte na přístroj požadavky a jak náročný ste fotograf. Každý z uvedených fotoaparátů je v jiné třídě a tudíž je určen i jiným uživatelům.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2011 | Reagovat

  • 145

    Avatar

    Dobry den chci se zeptat na koupi fotaku nikon l 120 nebo p500 nebo p 7000 a nebo d 3000-18 55 af -s vr dx diky za odpověd

    pepa, 16.10.2011 | Reagovat

  • 144

    Lukeš

    Reaguje na 143 | Dobrý den, s použitím adaptéru jdou na přístroj nasadit filtry.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.10.2011 | Reagovat

  • 143

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se jen zeptat, jestli je možné před P7000 umístit nějaký filtr třeba polarizační nebo sluneční slonu. Děkuji za odpověď.

    David78, 11.10.2011 | Reagovat

  • 142

    Lukeš

    Reaguje na 141 | Dobrý den, při fotografování v uvedených podmínkách budou snímky hodně podobné. Možná bude o chloupek lepší Nikon, ale neporovnával jsem je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.10.2011 | Reagovat

  • 141

    Avatar

    Dobrý den. Už jsem byl téměř rozhodnut pro Fuji hs 20 exr, ale Váš názor na tento kompakt mě zviklal. Když uvážím, že 30ti násobný zoom téměř nevyužiju a pominu výklopný display, je Nikon P7000 lepší z hlediska obrazové kvality? Jde mi hlavně o fotografování dětí, a to především v intriéru? Děkuji za odpověď.

    David, 03.10.2011 | Reagovat

  • 140

    Lukeš

    Reaguje na 139 | Dobrý den, blesky používat jdou, dotaz ne režimy není specifikován a obrazový výsledek je na kompakt velmi slušný.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.10.2011 | Reagovat

  • 139

    Avatar

    Dobrý den přeji. Lze prosím Vás s kompakty Nikon používat také externí blesky Nikon, určené primárně pro DSLR? Konkrétně SB-600? Co režimy, obrazový výsledek? Děkuji za odpověď.

    Standa Černý, 02.10.2011 | Reagovat

  • 138

    Lukeš

    Reaguje na 137 | Dobrý den, ano dá. Funkce je v menu pod filtry.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2011 | Reagovat

  • 137

    Avatar

    Dobrý den, dá se fotit s p7000 černobíle....mám ho krátce tak ještě vše nevím. Předem díky

    Michal, 26.09.2011 | Reagovat

  • 136

    Lukeš

    Reaguje na 133 | Dobrý den, mohu doporučit například Aquapac 445.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.09.2011 | Reagovat

  • 135

    Lukeš

    Reaguje na 134 | Dobrý den, ano doporučil. Jedná se o kvalitní přístroj který může využít jak amatér tak pokročilejší fotograf. Co se týče RAWU tak ty samozřejmě stáhnout do počítače jdou, ale musí se následně upravit což je náročnější na HW i SW počítače.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.09.2011 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Dobrý den pane Lukeš, doporučil byste tento fotoaparát (nebo G12) i někomu kdo fotí opravdu jen na dovolené, v hospodě, na výletě a ne nijak profesionálně? Samozřejmě trochu se naučit "lépe fotit" je v plánu.. Ještě se chci zeptat jestli je nějaký problém focení v RAW? Jde to pak klasicky stáhnout do počítače nebo je třeba speciálních programů? Pokud byste tyto nedoporučoval , můžete poradit?

    Kateřina Novotná, 14.09.2011 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Dobrý den, původně jsem vybírala outdorový foťák. Nakonec jsem ale došla k závěru, raději vybrat lepší kompakt + voděodolné pouzdro. Poradíte prosím nějaké k tomutu Nikonu? Popř. doporučte i jiný foťák s obdobnými parametry, který by byl kompatibilní s vodním pouzdrem. Líbil by se mi i Canon G 12,tam mi chybí ale ten zoom u videa.Jinak je mi bližší Canon,ten už mám v ruce. Potřebovala bych rychlé sekvenční snímání,budu fotit sport. Moc děkuji

    Martina, 14.09.2011 | Reagovat

  • 132

    Lukeš

    Reaguje na 131 | Dobrý den, nemyslím že by byl P7000 nějak extrémně pomalý. Osobně bych asi z těchto tří modelů volil Olympus XZ1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2011 | Reagovat

  • 131

    Avatar

    Reaguje na 130 | Dobrý den, mám na mysli pomalé ostření a ukládání fotky..Tzn. že na focení "pohybu" není příliš dobrou volbou.. Jsem spíše začátečník, lae mám možnost volby mezi Canon G12/Nikon p7000/Olympus XZ1. Myslíte, že byste mi doporučil? Asi neodkaážu zohlednit všechna hlediska... Výklopný displej pro mě není určující. Dkěuji

    Jana, 14.09.2011 | Reagovat

  • 130

    Lukeš

    Reaguje na 129 | Dobrý den, omlouvám se ale nevím jakou "závadu" nebo "problém máte konkrétně na mysli.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2011 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    Dobrý den, mohu Vás poprosit o radu ohledně výběru fotoaparátu? Ráda bych si zakoupila tento, avšak jsem zaslechla o problémech v rychlosti focení..můžete mi doporučit něco podobého avšak bez této vady? Děkuji moc!

    Jana, 13.09.2011 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Reaguje na 35 | o, tak jakýkoli NEX strčí tento nikon, po obrazové straně, do kapsy. Jak můžete srovnávat foťák s APSc čipem s pidičípkem, byť největším, jaký kompakty mají? Že jste neviděl kvalitní fotku z Nexe, ještě neznamená, že je nedělá. Já jsem viděl tolik zfušovaných fotek z profesionálních DSLR, až běda ale nikdy by mě nenapadlo tvrdit, že to jsou na prd foťáky. Vždycky záleží, kdo drží mašinku v ruce. Ale rozdíl ve kvalitě výstupu mezi sebelepším kompaktem a jakoukoli zrcadlovkou nebo foťákem typu Nex, Pen atd, je neuvěřitelný. I ten Oly Pen jakéhokoli modelu, s polovičním čipem než má nex, dělá precízní fotky. Je to, jako byste srovnával Škodu Fabii třeba se Superbem. To jsou foťáky pro úplně jiné účely.

    Black o´Tall, 04.09.2011 | Reagovat

  • 127

    Lukeš
    Reaguje na 126 | Dobrý den, osobně bych se také přikláněl k Nikonu. Model P7000 má i funkci manuálního ostření.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2011 | Reagovat

  • 126

    Avatar
    Dobrý den! Rozhoduji se mezi Canonem G12 a Nikonem P7000.Původně se mi líbil více Canon díky ovládání,ale teď se spíše přikláním k Nikonu,protože mi přijde o mnoho lepší co se týče přednastavených scén.Protisvětlo,noční scéna,stín,muzeum atd. U Canonu jsem se o těchto přednastavených scénách nedočetl.Co mě ale zaráží u Nikonu - nikde jsem nezjistil,jestli umožňuje manuální ostření.Canon ho uvádí a má i samostatné tlačítko na těle fotoaparátu.Jak je to u Nikonu?Děkuji za odpověď.

    Michal, 19.07.2011 | Reagovat

  • 125

    Lukeš
    Reaguje na 124 | Dobrý den, ano tento model má časosběr. Ten je omezen je volbou intervalů 30s, 1 min, 5 min a 10 min

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.06.2011 | Reagovat

  • 124

    Avatar
    Dobrý den, má P7000 možnost časosběrného snímání nebo konektor pro pragramovatelnou spoušť, eventuálně existuje k němu tato spoušť? Dík předem za odpověď.

    Petr, 28.06.2011 | Reagovat

  • 123

    Lukeš
    Reaguje na 122 | Dobrý den, dobře. Fotoaparát i blesk jsou plně kompatibilní.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2011 | Reagovat

  • 122

    Avatar
    Dobrý den, prosím o sdělení, jak je to se spoluprací Nikonu P7000 a blesku SB-800. Děkuji

    VanG, 26.05.2011 | Reagovat

  • 121

    Lukeš
    Reaguje na 120 | Dobrý den, přístroje prodáváme tak jak je nakoupíme od dodavatele. Není v našich silách u každého fotoaparátu přehrávat firmware.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.05.2011 | Reagovat

  • 120

    Avatar
    Dobrý den, koupil jsem foťák od vás, všechno v pořádku, akorát firmware byl verze 1.0. Firmware jsem nahrál nový, ale myslím, že byste foťák, tak už měli prodávat (a speciálně P7000, kde je podstatný rozdíl mezi 1.0 a 1.1 verzí).

    Fil, 24.05.2011 | Reagovat

  • 119

    Avatar
    Reaguje na 115 | Nevím no, naši dědečkové mívali fotoaparáty, kde si museli nastavovat clonu a čas dle expozimetru a citlivosti použitého filmu, a poté si nejlépe sami fotografie vyvolávali. Tak posouzení, zda použít blesk nebo ne bych skutečně nechal jen na uživateli, jinak výbornou automatiku má prý http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-lx5 do nějž bych taky mimochodem taky šel, kdybych nepotřeboval větší rozsah ohnisek. Jinak mě napadá třeba http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx130-is nebude to mít až tak kvalitní výstup, ale je to taky hezký kousek a na fotky 10 x 15 cm to stačí.

    Tomáš Hranický, 02.05.2011 | Reagovat

  • 118

    Avatar
    Reaguje na 88 | Bomba! Pod tohle se podepisuji :)

    Marx, 19.04.2011 | Reagovat

  • 117

    Lukeš
    Reaguje na 115 | Dobrý den, jsou to v podstatě všechny, kde je blesk napevno a mechanicky se nevysouvá. Doporučit mohu například http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx5

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.04.2011 | Reagovat

  • 116

    Avatar
    Josefe, neprovokuj mne. Stejně ale zamáčknout bleska budeš muset ručně. (:

    mirek, 11.04.2011 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Dík ale fotoaparát při tomhle nastavení stejně musíte hlídat, blesk se automaticky nevysunuje a musí se vystrčit manuálně. Můžete mi napsat pár tipů na plně automatické fotáky kterým se blesk odpaluje opravdu automaticky. Ještě jednou dík.

    Josef, 11.04.2011 | Reagovat

  • 114

    Lukeš
    Reaguje na 109 | Dobrý den, souhlasím s tímto názorem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.04.2011 | Reagovat

  • 113

    Lukeš
    Reaguje na 110 | Dobrý den, pokud přepnete fotoaparát do režimu automat, nemusí se na něm nic nastavovat a fotku by měl udělat jakž takž ucházející. Ostatně tak se bude chovat každý fotoaparát v této třídě.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.04.2011 | Reagovat

  • 112

    Avatar
    Mirku, si asi velký vtipálek a vidím, že sis řádně prostudoval manual a máš velkou potřebu podělit se snáma o nabyté zkušenosti. Máš určitě velikou radost, že si vše pochopil. Gratuluji si borec. :)

    Josef, 10.04.2011 | Reagovat

  • 111

    Avatar
    už se těším, co kdo odpoví josefovi. To bude počtení. Napadá mne asi toto 1. Zakoupit 2. Vytáhnout z krabice 3. Pokud bude ještě v igelitu, vytáhnout i z igelitu. 4. Nabít, nejlépe ze zásuvky, Přes přiložený kabel. 5. Tlakem prstu zhora dolů zapnout 6. Kolečkem tím velkým kulatým potočit na symbol zeleného fotoaparátu (nelze zeměnit s jiným symbolem, opravdu) 7. Fotoaparát přiložit mezi oko a focený předmět "televizkou" k obličeji a zmačknout spoušt. 8. Tento postup opakovat u každé fotografie od bodu 7 stále dokola. 9. Není nutno ukládat do papírové krabice a ev. igelitu, při ukončení focení. 1O. Stačí vypnout, uložit na rovné suché místo. Na toto focení je tento drahý kompakt jako dělaný, přímo stvořený. P.S. Než budete rodičům kupovat auto nebo byt, raději to dopředu zkonzultujte na příslušném webu. Ve Vašem případě bych to doporučoval.

    mirek, 10.04.2011 | Reagovat

  • 110

    Avatar
    Dobrý den, zakoupil jsem tento fotoaparát rodičům, kteří ho vůbec neumí používat. Poraďte mi něco co je jednoduché na ovládání ale zároveň dělá super fotky. Cena do 10000,- a nejde mi o značku. Dík moc za odpověď.

    josef, 09.04.2011 | Reagovat

  • 109

    Avatar
    Reaguje na 107 | Dobrý den , ano na dnešních 10-ti Mpix snímačích je šum i při iso 100 . Ale ten tam uvidíte pouze při sledování na monitoru 1:1 ( což odpovídá cca metrové fotce v reálu ) . Zkuste si vyfotit stejný motiv oběma fotoaparáty a vytiskněte na A4 . Jsem přesvědčen , že výsledek z P7000 bude lepší než z A510 .

    lišak, 09.04.2011 | Reagovat

  • 108

    Lukeš
    Reaguje na 107 | Dobrý den, děkujeme za Vaše praktické postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.04.2011 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    Zdravím, mám tenhle stroječek od pátku doma. Pokud by se někdo chtěl podívat na fotky P7000 z rukou řekl bych průměrného fotografa, tady http://www.danekf.cz/mhd-ostrava/P7000/ jsem tak provizorně nahrál něco focené přímo do jpegu na kvalitu ,,fine" - vše je přímo z karty bez úprav s EXIFem. No a mé subjektivní pocity: Všechna možná nastavení jsou dle očekávání výborná, bohužel některá nastavení zbytečně postrádají širší rozsahy hodnot, které by mohly mít, ale stejně jako mi tam ty hodnoty chybí, někdo jiný je třeba vůbec nemusí použít, takže to beru. Jakmile si člověk na ovládání zvykne, velice brzo začne být při nastavování rychlejší než fotoaparát, tak pak některé animace či prodlevy menu zbytečně zdržují. Sem tam mám pocit, že trošku ,,lže" displej a na PC pak vypadá vyvážení bíle o něco chladněji. No a ten hlavní, ale bohužel zřejmě obecný povzdech - se svým 6 let starým PowerShotem A510 jsem při ISO 50 a maximálním rozlišení 3 Mpx (které mi málo kdy nestačily) absolutně neznal pojem digitální šum - kéž by měl tenhle drobeček maximální rozlišení jen 5 nebo 6 Mpx, s těmi deseti tam ten šum prostě je i při ISO 100 a to mi vadí. Popravdě se cítím dost zoufale, když před 6 lety, kdy byly digitály oproti dnešku v kolébce, se dal za 8000 Kč pořídit tak téměř dokonalý stroj jako A510 a dneska si koupím za 12000 Kč něco, co by mělo být oproti němu zázrakem techniky a ono to vlastně vůbec nepodává kvalitnější výsledky - ano kvalitnější než mnohé dnešní kompakty a ultrazoomy, proto jsem si ho taky vybral. Takže výsledek - v rámci kategorie dnešních kompaktů a ultrazoomů jde skutečně o jednu ze špiček. Při pohledu i do historie by to ovšem mohlo být podstatně lepší.

    Tomáš Hranický, 05.04.2011 | Reagovat

  • 106

    Lukeš
    Reaguje na 105 | Dobrý den, k tomuto modelu lze použít tuto spoušť http://www.megapixel.cz/nikon-dalkove-ovladani-ml- l3 Spoušť lze použít i pro více záběrů po sobě.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2011 | Reagovat

  • 105

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na použití dálkové spoušti (mimochodem, jaké). Je ji nutno po každém snímku třeba nastavovat (jako samospoušť ) , nebo lze udělat více snímků s dálkovou spouští, bez toho, abych stále musel sahat na fotoaparát?

    ZbB, 01.04.2011 | Reagovat

  • 104

    Lukeš
    Reaguje na 103 | Dobrý den, lepší kvalitu Vám samozřejmě nabídne zrcadlovka. Pro focení makra by jste ale musel dokoupit makro-objektiv. To je investice dalších 4.500 - 25.000. Pokud nemáte tak vysoký rozpočet, pak bude lepší P7000, který makro zvládá celkem dobře.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2011 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Reaguje na 102 | Dobrý den ,na to já zapoměl :-).Myslel jsem D3100 Díky

    libin, 31.03.2011 | Reagovat

  • 102

    Lukeš
    Reaguje na 101 | Dobrý den, bohužel nevím jestli máte na mysli S3100 nebo D3100.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2011 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Dobrý den ,rozhoduji se mezi Nikonem3100 a P7000 nejraději bych fotil makro .Jaký máte názor na tyto dva přístroje.Díky

    Libin, 30.03.2011 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Děkuji za zájem, mail se zřejmě skutečně někde ztratil. Už je vše vyřízeno.

    Tom H., 29.03.2011 | Reagovat

  • 99

    Lukeš
    Reaguje na 98 | Dobrý den, ptal jsem se kolegy a žádný email nedostal. Zkuste ho prosím zaslat znovu na dostupnost@megaxiel.cz

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.03.2011 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Učinil jsem tak, bohužel mi nepřišla kladná ani záporná odpověď, tak nevím, asi se budu muset poohlédnout u konkurence. Navíc Vaše odpověď o ceně bez karty se mi nějak neshoduje s příspěvkem 81, který si teď čtu :(.

    Tom H., 25.03.2011 | Reagovat

  • 97

    Lukeš
    Reaguje na 96 | Dobrý den, cena bez karty je 11.990 jak je uvedena v našem e-shopu. Karta je http://www.megapixel.cz/kingston-sdhc-8-gb-class-4 a Pokud jste našel u konkurence zboží levněji obraťte se prosím na cenovenabidky@megapixel.cz Kolega muže situaci prověřit a individuálně se s Vámi dohodnout na případné slevě.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2011 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    Moc pěkný stroj, byl jsem si jej vyzkoušet na prodejně, rád bych si ho pořídil u Megapixelu, ale když se podívám, že se dá jinde koupit i pod 10 tis. Navíc obecně nehorázná suma za náhradní akumulátor... Jaká konkrétní karta je k fotoaparátu dávána, případně jaká by byla cena bez této karty, pokud tato možnost je? Děkuji.

    Tom H., 23.03.2011 | Reagovat

  • 95

    Lukeš
    Reaguje na 94 | Dobrý den, bohužel to možné není. Můžete ale zakoupit ochranou folii. http://www.megapixel.cz/hama-folie-bez-rastru

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2011 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Dobrý den,prosím chtěla bych si pořídit na LCD plastovou krytku na tento fotoaparát.Nikde jsem nezjistila jestli je to možné a pokud ano mohl by jste mi napsat její označení.Děkuji

    Věra, 09.03.2011 | Reagovat

  • 93

    Lukeš
    Reaguje na 92 | Dobrý den, ano dá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2011 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Dá se ostřit i manuálně?

    Stanislav Vícha, 05.03.2011 | Reagovat

  • 91

    Lukeš
    Reaguje na 90 | Dobrý den, každý má na kvalitu trochu jiné nároky, takže zcela nesdílím Váš názor, ale máte pravdu že Olympus XZ-1 je skutečně velmi povedený.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.02.2011 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Z testu na dpreview.com vychází tento model z profi kompaktů jako jednoznačně nejhorší. Oproti novému Olympus XZ-1, který vychází nejlépe nebo Canonu G-12 je o třídu níž. Dnes si tento model koupí již jen velmi nadšený nikonista.

    Robert Srba, 24.02.2011 | Reagovat

  • 89

    Lukeš
    Reaguje na 88 | Dobrý den, děkujeme za Vaše praktické postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.02.2011 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Tak nějaké ty zkušenosti již mám, chtěl jsem je sepsat až za delší dobu, ale něco tedy již napíšu, když je to žádáno. Fotoaparát mám týden a nafotil jsem s ním dosud cca 1500 fotek. Nejprve něco z zmiňované rychlosti (pomalosti) zápisu ve formátu RAW. Důležité je nainstalovat firmware v. 1.1, který opravdu značně zkrátí dobu zápisu (cca na polovinu). Vzhledem k tomu že jsem již dopředu věděl že fotoaparát má s rychlostí problémy, tak jsem koupil nejrychlejší kartu co dnes existuje a to 16GB Sandisk Extreme Pro SDHC UHS-1 s rychlostí zápisu 45MB/s (tu jsem koupil na Ebayi, Megapixel jí bohužel nenabízí, ale dá se sehnat i v ČR). S touto kartou trvá zápis jedné fotky v RAW kolem 2s a serie 5 snímků v RAW necelých 9s, což je myslím hodně slušné. Serii 5 snímků současně v RAW i JPEG (kvalita Fine) zapisuje 13s. Takže rychlost jsem vyřešil a jsem s ní velmi spokojen :) Ještě zde uvedu proč jsem se rozhodl koupit právě Nikon P7000. Fotoaparát jsem vybíral opravdu dlouho (cca 2 měsíce). Přečetl jsem a viděl jsem snad všechny možné recenze a testovací fotky různých kompaktů v této nejvyšší třídě. Na Panasonicu LX5 mi hrozně vadí klasické "Panasonic barvy", pro mě nepřirozené a až šílené přeostřování. Taky ten široký a světelný objektiv má hrozné optické vady, které jsou softwarově řešeny ale je to dost poznat na okrajích snímků. Dlouho jsem váhal mezi Canonem G12 a právě Nikonem P7000. G12tka má, musím to uznat, opravdu lepší fotky. Fotky mají méně šumu na stejné ISO, ale hlavně jsou ostřejší než u Nikonu a není to přeostřováním. Prostě AF lépe zaostřuje a s menší chybou než u P7000. Je také rychlejší než Nikon při práci v menu, P7000 má prodlevu mezi zmáčknutím tlačítka a reakcí foťáku. Nakonec jsem G12 vyřadil kvůli menšímu rozpětí ohnisek a hlavně absencí AF a optického zoomu při natáčení videa - to byla pro mě velká překážka. Nedávno se objevil Olympus XZ-1. Když vyšel a viděl jsem parametry, myslel jsem že do něj půjdu, ale testovací fotky mě odradily. Ano, XZ-1 má výtečnou světelnost. Ale to je tak vše co nabízí. Foťák totiž velice silně softwarově rozpatlává detaily. Výsledkem jsou "omalovánky". Na fotkách něčeho co není strukturované (tvář, kapota auta...) to vypadá dobře, ale jakmile je v záběru něco s jemnou strukturou tak ta se okamžitě ztratí. Prostě větvě stromů v dálce, tráva, to vše spatlá do jednoho fleku a nic na tom není poznat. Bohužel nejde tohle "rozpatlávání" vypnout a tak by zbývalo fotit jen do RAWu, ale to opravdu pořád nejde... Taky video je na něm velmi mizerné, má obrovský datový tok a přItom špatnou kvalitu. Co se mi na Nikonu P7000 líbí? Je to možnost nastavit si naprosto vše. Jestli se bude doostřovat a pokud ano, tak kolik, digitálné vodováha super, úžasný a čitelný i na slunci display. Hledáček je taky dobrý, čekal jsem že bude méně přesný. Prostě vyhovuje požadavku fotit i na velmi ostrém slunci a přitom mít kompozici cca takovou jakou vidím v hledáčku. Točítka na vrchu jsou skvěle rozvržná, vše jde velmi rychle nastavit aniž by se člověk proklikával v menu. Blesku jde nastavit jeho intenzita po násobcích. Jinak pořád je to jen kompakt a ostření, jak už zde někdo zmínil má někdy opravdu problémy a člověk musí například trochu změnit ohniskovou vzdálenost aby AF zafungoval, nebo manuálně přesunou bod ostření na jiný bod (toto je velká výhoda že to umožňuje). Jinak ke kvalitě obrazu u P7000 - šum tam sice je (je to prostě kompakt), ale šum má příjemnou strukturu, není agresivní a popravdě mi nevadí tolik jako jeho softwarové řešení u Olympusu XZ-1. Až budu mít více zkušeností s foťákem tak ještě přispěji. Zatím se tu mějte :)

    Martin, 24.02.2011 | Reagovat

  • 87

    Lukeš
    Reaguje na 86 | Dobrý den, myslím, že tento přístroj patří k tomu lepšímu co kategorie kompaktů nabízí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.02.2011 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    No jo, ale ten zoom je právě to co mne zde "přitahuje". Foťák je relativně malý, má pro mne odpovídající zoom, umí plně mauální režim, má RAW (NEFF) ..... Je to vždy "tanec mezi vejci" jak tomu říkám. Jediné OPRAVDOVÉ minus je ostření - na kontrast (=pomalé). Jako všechny kompakty.

    Mirek, 22.02.2011 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    No ja bych mozna uz ted pockal na novy model, anebo nedavno vysla horka novinka Olymspus XZ-1. A parametry to ma lepsi jak tohle to, pokud ozeilte ten ZOOM. ;) To je vastne novacek na poli Olympusu .. ;)

    Tomi, 22.02.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    No ja bych mozna uz ted pockal na novy model, anebo nedavno vysla horka novinka Olymspus XZ-1. A parametry to ma lepsi jak tohle to, pokud ozeilte ten ZOOM. ;) To je vastne novacek na poli Olympusu .. ;)

    Tomi, 22.02.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Reaguje na 81 | Tesim sa na tvoje prakticke skusenosti s tymto fotakom - pretoze sa mi paci a premyslam o jeho kupe.

    Albert, 19.02.2011 | Reagovat

  • 82

    Lukeš
    Reaguje na 81 | Dobrý den, náš zákazník - náš pán ;-) Těšíme se na Vaše postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.02.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Reaguje na 80 | Tomu říkám služby :) Zeptal jsem se zdali byste neslevnili a Vy slevníte o tisícovku :) Dnes mi od Vás dorazil, je to parádní přístroj. Až se s ním pořádně seznámím tak sem napíšu své zkušenosti. Zatím jsem nadšený.

    Martin, 17.02.2011 | Reagovat

  • 80

    Lukeš
    Reaguje na 79 | Dobrý den, tento dotaz může zodpovědět pouze naše obchodní oddělení. Kontaktujte je prosím na dostupnost@megapipxel.cz a kolega se Vám vyjádří zda to možné je či nikoliv.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možné koupit fotoaparát bez přiložené 8GB karty za cenu nějaké slevy? Paměťovou kartu nepotřebuji, rád bych tento fotoaparát koupil u vás z důvodu kvality služeb a dobrého renomé obecně, ale od nákupu mě odrazuje vyšší cena oproti konkurenci, která je vyšší možná kvůli přidané paměťové kartě. Je možné něco takového?

    Martin, 10.02.2011 | Reagovat

  • 78

    Lukeš
    Reaguje na 77 | Dobrý den, je mi líto ale s OS Linux nemám vůbec žádné zkušenosti. V Zoneru NRW formáty zpracovávat jdou. Dále s nimi umí pracovat SW, Photoshop, Capture One, Lightroom a Nikon NX.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, vzhledem k mému zájmu o tento přístroj se chci optat jak je to s formátem dat NRW+. Které programy jej umí zpracovat, resp. umí jej zpracovat alespoň Zoner Photo Studio? (Zoner zatím nevlastním ... ) Je někde možnost stáhnout ukázkovou fotku v NRW+ ? - na domácích strojích používám OS LINUX - a popravdě rád bych jej používal i na zpracování fotek nadále. Dík za radu. Mirek

    mirek, 05.02.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    A jinak ještě zde přikládám jednu fotku z CANON G10, fotil jsem to já vlastnoručně na režim M a své nastavení, jen lehká úprava ve photoshopu, jinak ostrost zachovaná dle originálu, fakt G serie od Canonun je povedená :) http://www.tomasholik.eu/images/IMG_3611.jpg

    Tomi, 17.01.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Reaguje na 74 | Ahoj, tak to Ti verím, aj Canon G-11 má v režime nízkeho osvetlenia rýchlejšie sériové snímanie, len tie fotky už nie sú také pekné ako v plnom rozlíšení. Aj preto, lebo fotoaperát si ISO nastavuje sám.

    Miro zo Senice, 16.01.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Reaguje na 73 | Cauky, tak napriklad zde v tehle recenzi : http://www.digitalphotographywriter.com/2010/12/canon-g12-vs-nikon-p7000-best-high-end.html . A je to prosimte v nastaveni LOW LIGHT MODE, max. rozliseni: 1824 x 1368. Pak to ma opravdu tech 4.2 fps ....

    Tomi, 15.01.2011 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Reaguje na 72 | Ahoj Tomi, neviem kde si sa dočítal, že G12 má rýchlosť sériového snímania 4.2 fps, keď všade sa uvádza 2 fps ?!

    Miro zo Senice, 12.01.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 55 | Ahoj, pro Tebe jako začátečnici bych volil spíše Canon G12 (osobně se mi zdá menu u Canonů mnohem snažší na porozumění a celkové ovládání - rychlé nastavení apod.) Také se sám ještě rozhoduji který koupím, škoda že u Canonu není ta možnost optického zoomu. Ale zas co mluví u Canonu ve prospěch: při vyšších ISO jednodznačnš kvalitnější snímky! funkce HDR a opravdu rychlé kontunuální snímání fotek! G10 – 0.7 fps (starsi model) G11 – 1.1 fps (starsi model) G12 – 4.2 fps (nynejsi model) Takže oželím hold zoom při videu a jdu do tohodle, navíc opticky se mi zdá být trošku menší jak P7000 na výšku i možná do délky ;))

    Tomi, 11.01.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Reaguje na 70 | ... zabudol som - este by ma zaujimalo aky max. pocet snimok pri sekvencnym foteni je fotak schony spravit v rade za sebou? A kolko snimok za sekundu zvladne? Dakujem

    Albert Severin, 04.01.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 64 | ahoj Michal - chcem sa spytat blizsie na temu noveho fw 1.1 -- su skutocne odstranene popisovane problemy? Kolko trva teraz zapis RAW snimky? Totizto p7000-ka ma vcelku oslovuje a premyslam o kupe. Poprosil by som - napis viac ake mas skusenosti s tymto fotakom (klady/zapory). Jednoducho pohlad teba ako uzivatela. Napr. skusenosti s brecketom by ma velmi zaujimali - nasledna uprava (spojenie) vo Photoshope - ako nahrada za HDR, ktoru myslim ze tento fotak nema - aspon som to nikde nezachytil. PS: popripade, keby sa vedel kdokolvek k mojim otazkam vyjadrit - budem rad. DAKUJEM

    Albert, 04.01.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 68 | Dobrý den, ano to vím ale i když nastavím vše na automatiku tak se blesk nevysune i když jsou světelné podmínky špatné. Blesk pak musím vysunout ručně, hledala jsem v manualu ale nic jsem nenašla.

    nela, 29.12.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 67 | Dobrý den, blesk se aktivuje na základě Vámi navoleného režimu (vždy přikázaný, automatický atd.)

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.12.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli se blesk vysouvá automaticky nebo se musí manuálně.

    nela, 26.12.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 35 | No, to ale říkáte skoro totéž, co já. Když už mám zaplatit skoro třináct papírů za kompakt, tak ať už to má i vy,akané video. Já též video nepotřebuji, ale kdyby tam to nepoužitelné video nebylo vůbec, mohla by mašinka stát pod dese tisíc. O tom jsem mluvil. Celkový výkon versus cena. O nic jiného mi nejde. No a kdo nepotřebuje kočírovat DOF, tak jeho problém. Ale taky podle toho ty fotky vypadají. Pokud to není zrovna krajina.

    Black O´Tall, 19.12.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 36 | No, taky jsem si všiml, ale to platí dost obecně tady, že když chcete ukázat nějaké fotky u kompkatu při vyšším SIO, je fotka velmí často zelená. Tedy vyfotíte vegetaci. To pak člověk nabude dojmu, že to vůbec nešumí. Foťte jakoukoli oblohu, modrou, zataženou a podobné věci. Tam se to ukáže. Ne na zelené. Ta nešumí téměř vůbec.

    black, 19.12.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Ještě doplňuji - při aktualizaci nepříjdete o veškerá nastavení funkcí fotoaparátu.

    Michal R., 15.12.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Aktualizace firmwaru fotoaparátu COOLPIX P7000 na verzi 1.1 Firmware verze 1.1 obsahuje následující vylepšení: - Byla snížena celková doba záznamu snímku u snímků ve formátu NRW (RAW). Vylepšení zahrnuje rovněž dobu záznamu snímků ve formátech NRW+JPEG - Bylo optimalizováno ovládání objektivu pro snížení výskytu zprávy „Initializing lens. Cannot focus.“ („Probíhá inicializace objektivu. Nelze zaostřit.“). - Byl odstraněn problém znemožňující v ojedinělých případech činnost zoomu. - Byl odstraněn problém způsobující ztrátu detailů ve světlech u zobrazení na monitoru při namáčknutí tlačítka spouště do poloviny během aktivní funkce Active D-Lighting. http://nikoneurope-cz.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/48114/c/648/r_id/150291

    Michal R., 15.12.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | Dobrý den, P7OOO Vám nabídne, universální rozpětí zoomu, kvalitní kresbu, nízkou hladinu šumu atd. Domnívám se, že menu je příjemné (i jeho typ je nastavitelný), ale to je o individuálním přístupu - doporučuji vyzkoušet.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.12.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Diky za odpoved.Zatim jsem mel obyc.fotak.Jezdim hodne na kole a v zime pesky do prirody.Podle toho bych chtel nejaky fotak.Kvalitni fotky a prijemne menu atd. Diky.

    sidi, 09.12.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Dobrý den, o značkách to skutečně není. Zkuste prosím nastínit - co fotíte, co očekáváte od foťáku (chcete vedle automatu i manuálně zasahovat do expozice ? atd. ), Vaše požadavky atd. pak něco vybereme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.12.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Tez uvazuji o kompaktu v cenove kategorii tak do 13tis.kc. Panasonic,Nicon,Canon-- poradte,po cem se poohlednout?Je to muj prvni dig.fotak.Chci uz trochu na urovni.Diky.

    sidi, 06.12.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    ach to srovnávání... Oba - Canon G12 i Nikon P7000 jsem si mohl osahat a na to,jaká je to třída,jsou oba přístroje nedotažené v důležitých detailech. Canon - reakce autofokusu jak po flámu,úroveň jak foťák za pár šupů. Plus- obrazový výstup- nechtěl jsem věřit vlastním očím,super,super. U Nikonu ostření neporovnatelně rychlejší,ale ten pevný displej za ty prachy...co dodat. A Nikoňácký RAW stejně vyvoláte dbře jenom v archaickém a předraženém Nikon Capture NX, jinak ty barvy prostě nesedí (měl jsem D40, používal jsem Lightroom a bída). Co bych hodnotil jako další plus Nikonu je fungující AF při natáčení videa,z diskusí na webu jsem pobral,že ani Canon G12 ani S95 při videu AF nemá,při mém krátkém testu na prodejně se to potvrdilo- leda že by byl AF pro video defaultně vypnutý a pečlivě schovaný v menu,což je záhada.

    Luboš Hekš, 28.11.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím