Nikon CoolPix S5100 černý Komentáře k Nikon CoolPix S5100 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (63 - 1)

  • 63

    Lukeš

    Reaguje na 62 | Dobrý den, zlevnění zatím nechystáme. Co se týče ceny, může jít o šedý dovoz, nebo o firmy které fungují jen krátkou dobu a po ukončení činnosti neodvedou DPH. V obou případech můžete mít velký problém ze zárukou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den, nebudete tento foťáček zlevňovat? Protože se již na hodně místech prodává o cca 600Kč méně. Měl bych zájem, jenom se nemůžu rozhodnout mezi ním a Sony CyberShot DSC-W570????

    Jožka, 30.11.2011 | Reagovat

  • 61

    Lukeš

    Reaguje na 60 | Dobrý den, vaše požadavky by mohl splňovat fotoaparát SONY W570. Vychází o torchu lépe než uvedený Nikon.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den. Chtěla bych se zeptat na nějaké fotoaparáty do 4 000 Kč, které dobře a ostře fotí při horších světelných podmínkách, například koncerty a v noci, hlavně bez stativu a bez blesku, prostě aby byly snímky co nejostřejší v téhle nebo podobné cenové kategorii. Jsem spíše pro automatiku. O nic jiného mi v podstatě nejde, jen aby uměl ještě pamoramatické snímky. A jak je na tom v tomto ohledu tento Nikon? Moc děkuji.

    Maruška, 27.09.2011 | Reagovat

  • 59

    Lukeš

    Reaguje na 58 | Dobrý den, osobně bych se asi přiklonil k Nikonu S5100.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.09.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den , rozhoduji mezi tímto Nikonem a Lumixem DMC-FS16 nebo Olympusem VR-320 . FOtoaparát využiji na focení hlavně objektů ve městě , osob a někdy dokumentů . Poradil byste mi některý z těchto modelů ? Děkuji

    Dom., 20.09.2011 | Reagovat

  • 57

    Lukeš
    Reaguje na 56 | Dobrý den, Canon má větší přiblížení a manuální nastavení času a clony. Nikon má zase lepší světelnost objektivu, je menší a má v ceně akumulátor i nabíječku. Každý tedy vyniká v něčem jiném. Pokud nechcete manuálně nastavovat čas a clonu pak bych asi volil Nikona.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto a http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx130-is-cerny-kit#parameters , ve foťácích se moc nevyznám. Budu ho používat hlavně na cestách, vícedenní přechody hor, chození po městech, nějaké focení přírody atp., nemám ambice na profi foto, ale rád bych se naučil, jak fotka funguje. Mohli by jste mi poradit, který je lepší? Nebo klidně doporučit i nějaký jiný. Děkuji

    petr, 25.07.2011 | Reagovat

  • 55

    Lukeš
    Reaguje na 54 | Dobrý den, na jedno nabytí uděláte cca 250-350 snímků. Životnost akumulátoru je stejná jako u mobilních telefonů, tedy cca 2,5-3 roky. V této třídě není žádný fotoaparát na tužkové baterie. Navíc i tužkové články musíte dobíjet. Ty nedobíjecí vydrží cca 10-20 snímků.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, vážně uvažuju o koupi tohoto kompaktu, líbí se mi jeho parametry a podobně, jediný problém který mám proti je dobíjení přes akumulátor. Jelikož foťák budu používat hodně při cestování, mimo jiné i více denní túry po horách, kde není možnost dobití. Dokonce jsem v místním foto obchodě slyšel, že životnost akumulátoru je jen kolem dvou let, což mě odrazuje. Chci se tedy zeptat: jak asi dlouho, resp. kolik snímků vydrží plně nabitý akumulátor? Případně jestli byste mně nedoporučil kompakt v podobné kvalitě i ceně na dobíjecí tužkové baterie. A taky váš osobní názor na tyto dva typy dobíjení? Děkuju za odpověď.

    Patrik H., 17.07.2011 | Reagovat

  • 53

    Lukeš
    Reaguje na 52 | Dobrý den, v podstatě máte pravdu. Funguje to celkem dobře, ale počítačový editor to samozřejmě nenahradí. Na obrazovou kvalitu obou modelů se můžete podívat sám. V záložce NÁZOR MEGAPIXELU naleznete ukázkové snímky. Ani u jednoho z uvedených modelů nelze nastavit čas expozice, takže focení pohybu je vždy sázka do loterie. Automat nemusí vždy vyhodnotit správně situaci. To je ale problém všech kompaktů v této třídě. Můžete si samozřejmě pomoci bleskem nebo zvýšením citlivosti ISO.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.07.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, jaký je rozdíl v kvalitě fotek s tímto s5100 a nikon coolpix s3100? Líbí se mi u s3100 že je menu retušování atd., což model s5100 asi nemá, ale má tam také funkci úpravy pleti při portrétu že ano? Jak to funguje? Děkuji. Lze s s5100 i s s3100 fotit zvířata v pohybu? Např. pes.

    belle, 12.07.2011 | Reagovat

  • 51

    Lukeš
    Reaguje na 48 | Dobrý den, jako nelze porovnávat snímač s konkrétním modelem fotoaparátu. Když budete mít CMOS snímač a špatný objektiv, nepoznáte žádný posun. Jinak WB700 není špatný.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 50

    Lukeš
    Reaguje na 47 | Dobrý den, já bych volil Nikon.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 49

    Lukeš
    Reaguje na 46 | Dobrý den, v podstatě jste si odpověděl sám. Pokud Vám nejde o zoom ale o fotky berte Nikon.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den, mám možná ohranou otázku, ale nedá mi to se nezeptat. Manželce jsem koupil tento fotoaparát a zdá se mi že obrazem je lepší levnější Samsung L210(vlastní zkušenost). Nikonní fotky mi připadají bez detailu, hodně šumu i na sluníčku vyblité snímky. Focení s bleskem skoro tragedie. A teď za mnou jako (profíkem.....) amatérem, který fotí Nikonem D300, přišla známá, že chce poradit při výběru kompaktu/ultrazoomu do kapsy se slušnou výbavou a líbivým designem. Napadá mě Samsung WB 700.Nebo bude lepší něco s CMOS snímačem? Děkuji.

    Jan, 24.06.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    taktiež sa zaujímam o samsung PL 200,210.tak čo by som si mal z hľadiska kvalitných fotiek vybrať?

    luboš, 24.06.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    veľmi ma tento fotoaparát zaujal ale neviem sa rozhodnúť medzi ním a olympusom vr 310,320. majú podobné parametre a cenu. z rodinkou jazdíme na rôzne výlety a kôli vysokému zoomu sa prikláňam k olympusu. ak má ale nikon S 5100 o poznanie lepšie snímky, vykašlem sa na zoom a beriem S 5100.prosím serióznu odpoveď. ďakujem.

    luboš, 24.06.2011 | Reagovat

  • 45

    Lukeš
    Reaguje na 44 | Dobrý den, kdyby byl jeden z přístrojů lepší druhý by jsme vůbec nenabízeli. Osobně se mi víc líbí Nikon co se obrazové kvality týče. Obrázek si ale můžete udělat sám. U obou přístrojů naleznete na našem webu v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové snímky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.03.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem a Canonem ixus 220HS.Technické parametry znám.Jde mě především o obrazovou kvalitu,ostrost,věrnost barev a univerzálnost použití na většinu fotografovaných scén (jak v interéru, tak na krajinky apd ).Tisk fotografií max do A4.Jaký bystě mě doporučil k nákupu raději a proč?Děkuji za odpověď.

    Richard, 18.03.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Zdravím, mám ho od vánoc a mohu vřele doporučit ! Malý rozměrem, ale velký výkonem. Brilantní fotky, video srovnatelné s HD kamerou. Pohotový ve společnosti i při sportu. Opravdu se povedl!

    jirnov, 28.01.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den, pokud bude prioritou odolnost a spíš outdoorové využití klonil bych se k http://www.megapixel.cz/olympus-mju-tough-3000-cer veny.
    Na druhou stranu S5100 Vám nabídne nepatrně lepší obrazový výsledek.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.01.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den,rozhoduji se mezi fotoaparátem Nikon Coolpix S 5100 a Olympus Mju Tough-3000. Prosím podaďte mi,jezdíme jako rodina na lyže,kolo,aquapark,rodinné akce,plesy,prostě bežný život. Měl bych ho jek druhý fotoaparát(mám zrcadlovku ale je velká na běžné nošení). Děkuji

    Michal, 19.01.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dobrý den, sice má nepatrně horší světelnost, ale disponuje širším ohniskem, rychlejším ostřením a příznivou reakci na zhoršené svět. podmínky - http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-h55-cer ny

    Bohouš Brož - Megapixel, 11.01.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den.Rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem a Sony CyberShot DSC-H55.Poraďte prosím,jde mi hlavně o horší světelné podmínky např plesy,rodinné akce.Požaduji věrnost barev.Děkuji.

    Pepíno, 09.01.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, př. názvu snímku DSCN1234.JPG pořízeného S5100

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.12.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, mám zrcadlovku nikon D3000 a mám zájem o tento kompakt do kapsy. S jakou zkratkou se ukládají fotografie? Na zrcadlovce je DSC a jde mi o to, aby nedocházlo ke zmatkům při ukládání z obou přístrojů do jednoho adresáře. Děkuji

    novotný, 15.12.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 34 | Dobrý den, pokud jde o normální focení jsou dostačující všechny uvedené modely a lze doporučit i tento S5100. Ale fotit na plesech je trochu fotografický oříšek - rychlý pohyb a nedostatek světla (i když ho vnímáme dostatečně, pro fotoaparát jde o poměrně tmavou scénu za umělého osvětlení) doporučoval bych pro tento účel http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-w350

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.12.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 33 | Dobrý den, na normální běžné focení jej lze doporučit - rychlá reakce, široká škála automatických předvoleb, ostrost atd. Pokud jde o ostrost je velmi dobrá viz. snímek http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-s5100#dia-6 . U jiných jsem pozoroval ztrátu detailu a kresby díky šumu. Ale je potřeba si uvědomit, že jde o zvětšeniny, se kterou se v běžné fotografii nesetkáváme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.12.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat.Rozhodují se mezi Sony CyberShot DSC-W350,Olympus mju 5010 nebo Nikon Coolpix S5100.Chci to pro běžné focení, jako rodina, na dovolených, večer(na plesech).Který byste mi doporučil. Díky

    Jiří, 06.12.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych zakoupit nějaký dobrý fotoaparát pro běžné focení (rodina, děti, krajinka a pod.). Doporučil by jste mi tento fotoaparát, nebo nějaký jiný ve stejné cenové relaci? Všiml jsem si na zkušebních snímcích velké neostrosti. díky.

    MArtin, 06.12.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 30 | Dobrý den, nevím jestli to změní Vaše vybírání. Ale o nedůležitosti formátu 2 : 3 hovoří i fakt, že laboratoře mimo ořezu a nebo bílých okrajů běžně zhotovují tzv. volnou délku - tzn. snímky jsou na celé ploše papíru bez deformací a bez bílých okrajů.

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.12.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, tento fotoaparát mě velmi zaujal, bohužel mě nemile překvapila popisovaná rychlost v této recenzi:http://www.digimanie.cz/art_doc-F158AF9008934BBEC12577E1007BFD0D.html Opravdu první fotka se zoomem trvá skoro 8s? můžete to potvrdit nebo vzvrátit? Děkuji

    Lukas , 02.12.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 28 | Dobrý den, pane Broži, díky za odpověď, ještě si nejsem jistá poměry stran, které ty foťáky umí - ze starších foťáků laboratoř vždy udělá buď "ořez", nebo "plný formát" s proužky. Některé foťáky ještě umí poměr 2:3, ale já nevím, který je ten správný, aby laborka vytiskla fotku tak, jak je. Jiný aparát se stejně kvalitním a rychlým objektivem (zaujala mě ta světelnost od 2,8 - ta je asi bezkonkurenční?), ale větším zoomem byste mi asi nevymyslel? A ještě, něco na klasické tužkové baterky v těchto kategoriích asi není...? Dík a pěkný den, jitka

    jiiitule, 02.12.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 27 | Dobrý den, i kvůli rozpětí zoomu, rychlosti, hladině šumu atd. bych se klonil osobně k S5100.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den Jiiitule, tak to skutečně netuším, ze seznamu Vámi "milovaných" (: značek Fuji a Nikon jsem jej vyškrtl, protože jste poptávala min. zoom trochu vyšší. Pokud by jste ustoupila z tohoto kritéria, mohl by být vhodnou volbou.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu jaký fotoaparát koupit důchodcům (zatím měly pouze kinofilm). Vybírám mezi Nikon S5100 a Nikon S710. Který bude mít lepší fotky na režím auto? popřípadě jaký jiný by jste doporučil v tto cenové relaci. Předem moc děkuji.

    Ivan, 27.11.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Ještě k mému dotazu u Panasoniku TZ-8... nebyl by tenhle Nikon S5100 přesně to, co hledám? Díky, jitka

    Jiiitule, 27.11.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 21 | Dobrý den, určitě jde v obou případech o dobré fotoaparáty, osobně bych se pak klonil k S5100 - zoom je dostačující a nepatrně lepší optické vlastnosti.

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.11.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 22 | Dobrý den, pokud jste spokojený s výsledkem, tak to asi není chyba (: Automatická volba scénických režimů není nic špatného - předvolí za Vás nejen optimální expozici a snímek i doupraví (často lépe než průměrný grafik (: )

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.11.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | milan.

    milan, 17.11.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 10 | dekuju!,taky jsem si to myslel,ze to tak nak bude,(byla to blba otazka,omlouvam se,a dekuju!...),ten rezim mam zapnuty vlastne skoro porad,(moc to nemenim),nebo je to chyda?:-)...

    , 17.11.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    dobry den , prosim vas neviem sa rozhodnut medzi tymto: Nikon CoolPix S5100 alebo Panasonic Lumix DMC-FS30. Mam pocit ze Nikon ma krajsie a zivsie farby ako panasonic.Ale zase ten panasonic ma 8x zoom a celkovo lepsie parametre.... pre porovnanie fotografie tychto dvoch fotakov : www.photographyblog.com/reviews/panasonic_lumix_dmc_fs30_review/sample_images/ www.photographyblog.com/reviews/nikon_coolpix_s5100_review/sample_images/

    Martin, 16.11.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 18, 19 | Dobrý den Lucie, v místnosti je to velmi obtížné fotit za pohybu - tzn. zkuste nají scénický režim blízký pohybu, použít blesk, zvýšit ISO atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.11.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den,Nikon s5100 jsem si koupila a chtěla bych se zeptat jestli je normální,že fotí při pohybu rozmazaně. V prodejně mi řekli,že to dělá každej fotoaparát,že když se někdo při focení pohne,tak je to prostě rozmazaný. Já tomu nerozumím,tak bych se chtěla zeptat,jestli to jde nějak nastavit,aby to nebylo rozmazaný. Chci fotit svoje miminko a tomu těžko vysvětlím že nesmi hýbat ručičkou aby nebyla fotka rozmazaná :-) Děkuji

    Lucie, 14.11.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den,Nikon s5100 jsem si koupila a chtěla bych se zeptat jestli je normální,že fotí při pohybu rozmazaně. V prodejně mi řekli,že to dělá každej fotoaparát,že když se někdo při focení pohne,tak je to prostě rozmazaný. Já tomu nerozumím,tak bych se chtěla zeptat,jestli to jde nějak nastavit,aby to nebylo rozmazaný. Chci fotit svoje miminko a tomu těžko vysvětlím že nesmi hýbat ručičkou aby nebyla fotka rozmazaná :-) Děkuji

    Lucie, 14.11.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | Dobrý den Pavle, rychlostně je na tom lépe (reakce i ostření) S5100.

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.11.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě jak je to s rychlostí fotoaparátu, zda je lepší tento a nebo Nikon COOLPIX S640 u kterého výrobce uvádí "extrémně rychlý fotoaparát". Děkuji.

    Pavel, 11.11.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | děkuji za odpověď. Nejsem moc zkušený fotograf, tudíž bych asi nedokázal nastavit potřebné parametry (jako u sx200), vyhovovala by mi spíše automatika. a coolpix s5100 se mi zdá být docela zajímavý.

    Petr, 10.11.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, pokud nebudete chtít pro noční snímky laborovat s clonou a časem (umí SX200). Tak bych se v automatických režimech klonil spíš k tomuto Nikonu

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.11.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | Dobrý den, bylo by dobré to porovnat, ale v tomhle mám pocit, že bude lepší S5100.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.11.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Zdravim.A ta TZ-7 bude lepe fotit i v horsich svet.podminkach a uvnitr?

    jiri, 06.11.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto Nikonem a Canonem SX 200is, potřebuji dobrý kompakt s redukcí šumu, takový který bude schopný fotit ve špatných světelných podmínkách bez stativu (venku za šera, po tmě, večírky, koncerty...). A rád bych proto věděl, jak je na tom s focením za tmy tenhle nový kousek od Nikonu. Předem Vám děkuji za odpověď.

    Petr, 05.11.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den Milane, tuto funkci má i Nikon S5100 jen ji inzeruje jako : Zjednodušený automatický režim pro výběr optimálního motivového programu při fotografování běžných motivů (:
    Tato funkce je pak v nastavení, není vyvedena na tělo v podobě tlačítka.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.11.2010 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 8 | uz mam S5100,akorat,ze FS10 ma pry navic! to tlacitko iA !,(ten automaticky inteligentni(:-) rezim),ale to snad ma S5100 taky,jen asi nekde jinde,ne? :-),treba v nastaveni,nebo v menu,nevim :-),moc tomu nerozumim...:-(...a dekuju!...za vsechny rady!...

    , 29.10.2010 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den Milane, i když jste z výběru tří fotoaparátů jeden ubral - nic se nemění (: - S5100 neuděláte chybu

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.10.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 5 | Pak uz jsem to omezil (:-) jen na S5100 a ten Lumix FS10...!,takže ale doporučení nejspíš platí nadále (:-),i mezi těmato dvěma,že?...:-),ještě jednou děkuju!...a přeju hezký den a dobré světlo!...

    Milan, 27.10.2010 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | Dekuji mnohokrát!...za Váš čas!...jste machr!...

    Milan, 27.10.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 4 | Dobrý den Milane, pokud jde o ovládání je to o osobní intuici a silně se může u každého různit. Na Vaše účely postačí všechny tyto modely, možná bych jako prioritu volil rychlost (sport), kresbu i v rozích atd. a zůstal bych u této S5100.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.10.2010 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    dobry den, moc vas prosim, rozhoduji se mezi temito! :-): Nikon S5100, Panasonic FS10, Olympus 5010, (Fuji JZ300 ?:-),na bezne foceni :-),dovolena,priroda,krajina,sport,proste vse :-), jaky dela nejlepsi fotky? :-), (a taky snadne ovladani! :-), moc dekuju!, (jste dobrej!)

    Milan, 25.10.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 2 | Dobrý den, záleží na účelu, všeobecně bych s klonil ke starší verzi TZ7 - širší ohnisko atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.10.2010 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    D.d.Chci se zeptat,srovnani tohoto fot. s Pan.TZ-7 asi ve prospech Panaku ze?(neberu v potaz zoom).

    jiri, 20.10.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobry den.Ano takhle si predstavuji rychlou ale solidni videoprezentaci pristroje.V minulosti jsem toto kritizoval a konecne ukazal kolegum pan Schneider,jak by to melo vypadat.Je mu rozumet,nekunka,nemlaska a fotak ukazal v realu. Dekuji 1.

    jiri, 09.10.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím