Nikon D200 tělo Komentáře k Nikon D200 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (159 - 56)

  • 159

    Bouška
    Reaguje na 158 | Dobrý den, ano, je to tak.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.12.2008 | Reagovat

  • 158

    Avatar
    je pravda ze d200 nema automaticke cisteni cipu??

    elantris, 23.12.2008 | Reagovat

  • 157

    Bouška
    Reaguje na 156 | Dobrý den, já myslím, že výměna má smysl v každém případě, chybějící široké ohnisko je snadno řešitelný problém, stačí koupit rovnou set těla s nějakým objektivem, například http://www.megapixel.cz/nikon-d80-18-70.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2008 | Reagovat

  • 156

    Avatar
    Dobré skoropoledne. Omlouvám se, pokud se tento dotaz již několikrát objevil - ale: kolegyně chce přejít z kinofilmu F80 na digi... Má smysl sáhnout po těle buď D200 (nebo D 80), má-li objektivy 28-135 a 70 - 300? Většinou fotí svatby, takže je asi k diskusim, zda široké ohnisko chybí či nikoli (při cropu 1,5)... díky za "nasměrování" myšlenek

    Jan štěpánek, 11.07.2008 | Reagovat

  • 155

    Bouška
    Reaguje na 154 | Dobrý den, nevím o tom, že by tao zařízení byla kompatibilní, takže ani nevím, jestli je vhodný kabel vůbec k dispozici.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2008 | Reagovat

  • 154

    Avatar
    Dá se u Vás objednat kabel na propojení D200 a navigace GARMIN? Samozřejmě turistické.

    RADEK, 09.07.2008 | Reagovat

  • 153

    Avatar
    Ach tak uz sem na to prisel :)

    Malchar, 01.07.2008 | Reagovat

  • 152

    Avatar
    dobry den. chtel bych si koupit d200 tak tady prolejzam komenty abych zjistil pro a proti a nasem sem jeden s oznacenim 101 ale na starnkach uz neni v bubline mi to ukazalo ze jisty Petr a napsal : Takže D200 se v podstatě koupit nevyplatí, když má tuto vadu. muzete mi prosim rict co to je za vadu, jestli je to nejaka zasadni vada abych nekoupil neco scim pak budu nespokojen.Protoze pokud bych tedy si ho nekoupil a koupil bych si d80 u ktere bych zase byl nespokojen se sekvencnim snimanim tak bych musel uz jen d300 a to uz je docela dost penez.Dekuji

    Rostislav Malchar, 01.07.2008 | Reagovat

  • 151

    Avatar
    Reaguje na 150 | no na ebayi si to nemuzes dat na splatky si myslim a hlavne nikdy nevis co dostanes :)

    PanBriketa, 01.07.2008 | Reagovat

  • 150

    Avatar
    Hm... tak já včera koupila na ebayi D200 za 15 000 novou... oh pardon bez nožíku :-D ..proberte s těma cena..fakt nejsou užasný... sou dost hrozný!

    Loreley, 21.06.2008 | Reagovat

  • 149

    Avatar
    Reaguje na 99 | Ahoj, D200 je za ty penize super fotoaparat. Na kazdem fotaku najdete mouchy . Ja fotim s D200 a nejaky ''banding'' mi vrasky rozhodne nedela.

    Cartmen, 08.06.2008 | Reagovat

  • 148

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2008 | Reagovat

  • 147

    Avatar
    Dobrý den, Chtěl jsem se zeptat jaký objektiv by ste doporučil k tělu Nikon D200. Aby to bylo stovnatelné s Canonem 40D + canon ef 70-200 f/4L. Vrtá mi totiž hlavou zase tento Nikon, jelikož jsou těla srovnatelné(akorát mi vyhovuje 11 ostřících bodů,ale chybí živý náhled).Tak hledám pořádné sklo na ůrovni L a za srovnatelnou cenu. Dík moc Honza

    Honza, 26.05.2008 | Reagovat

  • 146

    Bouška
    Reaguje na 145 | Dobrý den, to záleží jednak na vedoucím prodejny a také na tom, jestli budete dokupovat ještě nějaké další příslušenství. Slevy dáváme rádi, ale musí to být výhodné pro obě strany... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2008 | Reagovat

  • 145

    Avatar
    Dobry den. Chtel jsem se zeptat zda by u vas slo spojit telo D200 s obj AF-S DX 16-85mm f/3,5-5,6G ED VR. Za nejakou rozumnou cenu. dekuji zapeca

    kamil zapeca, 07.04.2008 | Reagovat

  • 144

    Bouška
    Reaguje na 143 | Dobrý den, vynikající zkušenosti máme například s tiskárnou http://www.megapixel.cz/canon-pixma-ip4500

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2008 | Reagovat

  • 143

    Avatar
    Dobrý den.Chtěl bych doma občas tisknout nějaký ten hezčí snímek a potřeboval bych poradit jakou foto tiskárnu asi nejspíš ikoustovou si mám pořídit s ohledem na kvalitu a úsporu tisku.Mám HP PSC 1410,ale na tisk kvalitnějších fotek formátu A4 to není.Chtěl bych do ní investovat max.kousek přes pět tisíc.Děkuji za odpovědˇ.Ahoj

    karlos, 11.03.2008 | Reagovat

  • 142

    Avatar
    Dostal jsem se sem z reklamy na stránkách digineff.cz Asi byste jim tam měli dát novější verzi ceny, která je v reklamě o 2000 vyšší než na této stránce. ;-)

    Standa, 07.03.2008 | Reagovat

  • 141

    Matějček
    Reaguje na 140 | Dobrý den, odpověď je jednoduchá. Je to dané objemem prodaného zboží a velikostí trhu. Nákupem v ČR však získáváte výhody v podobě zákonné záruky (vždy) a bezproblémového servisu (většinou :-).

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 01.03.2008 | Reagovat

  • 140

    Avatar
    Dobrý den.Mám dotaz.Proč jsou v USA dig.foaparáty o tolik levnější než u nás.Je to pouze kurzem jednotlivých měn.Také jsem se dočetl,že i v Japonsku je výhodnější nákup tohoto zboží.Děkuji za odpovědˇ.Nashledanou.

    karlos, 01.03.2008 | Reagovat

  • 139

    Bouška
    Reaguje na 137 | Dobrý den, měl jsem na mysli vyloženě pojmenování snímku, například DSC_0103, kde číslo 103 označuje, kolikátý snímek to je. Mám za to, že tohle číslování nejde vynulovat (nebo o tom nevím) a pokračuje stále dál i na naformátované kartě.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.02.2008 | Reagovat

  • 138

    Avatar
    Tak na H1 počítadlo je,ale na těch Nikonech?

    karlos, 28.02.2008 | Reagovat

  • 137

    Avatar
    Dobrý den.Děkuju za odpovědˇ.Myslíte z exifu?Na to,ale potřebuju specielní program,že?Přímo na fotoaparátu jsem to z údajů o snímku nevyčetl,pouze aktuálně nafocené snímky na kartě,ani z vlastnosti souborů na počítači,tam je pouze údaj o počtu expozicí na kartě,které se po vymazání karty ve fotoaparátu vynulují.Mám Sony DSC H1,Nikon D40,D200,ale ani z jednoho fotáku jsem se k celk.počtu snímků nedostal.S pozdravem.Karlos.Ahoj

    karlos, 28.02.2008 | Reagovat

  • 136

    Bouška
    Reaguje na 135 | Dobrý den, měl by to být patrné z názvů jednotlivých snímků, které obsahují jejich čísla.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2008 | Reagovat

  • 135

    Avatar
    Dobrý večer.Prosím může mi někdo sdělit,jak zjistím na D200 počet nacvakaných snímků-celkových.Děkuji.Ahoj

    karlos, 27.02.2008 | Reagovat

  • 134

    Bouška
    Reaguje na 133 | Jak jsem psal výše, rozlišení snímače nemá s DPI nic společného. Když si v editoru nastavíte určitou hodnotu, v podstatě si určíte velikost vytištěného snímku. DPI neboli Dots Per Inch je česky "body na palec", což znamená, že při 72 DPI bude na jeden palec (tedy 2,54 cm) 72 obrazových bodů, což znamená, že jeden bod bude mít na papíře průměr cca 0,4 mm, zatímco při rozlišení 300 DPI bude jeden bod mít velikost cca 0,08mm. Jedná se ale stále o jeden pixel, jen bude vytištěn v různé velikosti. Snad si už rozumíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2008 | Reagovat

  • 133

    Avatar
    Dobry den,
    jakou hodnotu DPI tedy maji snimace zrcadlovek? Mel jsem za to, ze kompakty z duvodu maleho snimace maji 72, a zrcadlovky 300 DPI, protoze maji mnohem vetsi snimac.

    Zajima mne tedy, jakou hodnotu mam nastavit v Camera Raw abych neprisel zbytecne o kvalitu. Camera Raw mi umoznuje nastavit hodnotu DPI az na 999, coz by byla opravdu zavratna hodnota ;).

    Dekuji za pomoc.

    Michal, 27.02.2008 | Reagovat

  • 132

    Bouška
    Reaguje na 131 | Dobrý den, to se možná pletete, s rozlišením snímače to totiž nemá nic společného. Hodnotou DPI se udává rozlišení při tisku a určuje v podstatě maximální dosažitelnou velikost zvětšeniny při dané kvalitě. Když bude tiskové rozlišení např. 72 DPI, můžete vytisknout sice velkou fotku, ale zdaleka nebude tak bohatá na detaily, jako při 300 DPI.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2008 | Reagovat

  • 131

    Avatar
    Dekuji za odpoved, takze se nepletu, kdyz rikam, ze zrcadlovky maji univerzalne 300 DPI?

    Michal, 27.02.2008 | Reagovat

  • 130

    Bouška
    Reaguje na 129 | Dobrý den, je to jen nastavením grafického editoru, na kvalitu a ani rozlišení snímku to nemá žádný vliv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2008 | Reagovat

  • 129

    Avatar
    Dobry den,
    zakoupil jsem u Vas D200 a chci se zeptat jak je to s rozlisenim DPI. Kdyz si fotografie nahraji do Photoshopu CS3 a otevru je v Camera Raw tak mi ukazuje rozliseni 240 PPI - coz jestli se nepletu je jen jine oznaceni pro DPI. Myslel jsem, ze vsechny zrcadlovky maji hodnotu DPI na 300. V Camera Raw je sice mozne tuto hodnotu navysit, ale nejsem si jisty, jestli tim neprovadim nejaky upscaling, ci neco podobneho. Fotim do barevneho prostoru AdobeRGB tak jsem si rikal jestli napriklad neni problem v nem, ale ani po prepnuti do sRGB se DPI nezvedne.

    Muzete mi prosim poradit?
    Dekuji a preji hezky den.

    Michal, 21.02.2008 | Reagovat

  • 128

    Bouška
    Reaguje na 127 | Dobrý den, těžko odhadnout, do vyprodání zásob. Máme posledních několik kousků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2008 | Reagovat

  • 127

    Avatar
    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, jak dlouho bude ještě tento fotoaparát v prodeji.

    S pozdravem
    Matěj Vavrečka

    matěj, 10.02.2008 | Reagovat

  • 126

    Bouška
    Reaguje na 125 | To je pro případ, kdybyste chtěl platit kartou, při splátkovém prodeji cena zůstává stejná.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2008 | Reagovat

  • 125

    Avatar
    Jeste jsem se vsiml teto vety, cituji: "Cena je platná pouze při platbě v hotovosti, nebo bankovním převodem!"
    Je tedy cena i pri nakupu na splatky 29 990 Kč?

    Dekuji.

    Mirek, 15.01.2008 | Reagovat

  • 124

    Bouška
    Reaguje na 123 | Dobrý den, ano, rezervovat si ho můžete kliknutím na odkaz "Rezervovat na prodejně" přímo na detailu produktu. Potvrzení o výši příjmů stačí samozřejmě černobíle.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2008 | Reagovat

  • 123

    Avatar
    Dekuji za odpoved. Je mozne mi zarezervovat jeden kus Nikon D200 na prodejne v Lidicke 8?
    Je nutne mit tento http://www.homecredit.cz/file/cs/pro_klienty/HC_po tvrzeni_o_vysi_prijmu.pdf formular o potvrzeni prijmu vytisteny barevne, nebo bude stacit cernobile?

    Dekuji za odpovedi.

    Mirek, 15.01.2008 | Reagovat

  • 122

    Bouška
    Reaguje na 117, 121 | Dobrý den, na splátky samozřejmě nakoupit můžete, viz http://www.megapixel.cz/splatkovy-prodej Podle mých informací by se banding neměl týkat novějších kusů, tedy těch, co jsou v současnosti v prodeji, ale nezkoušel jsem je. Jak je vidět na ukázce z odkazu, banding vzniká při vyšších citlivostech na místech s vysokým kontrastem. Můžete si to v prodejně vyzkoušet ještě před nákupem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2008 | Reagovat

  • 121

    Avatar
    Jeste bych mel jeden dotaz. Vim, ze se vsude resil uz mnohokrat, ale bohuzel nemam cas procitat obsahla diskuzni fora... Zajima mne problem bandingu. Jestli to dobre chapu jde o chybu v zobrazeni kde je mnoho pricnych jemnych pruhu. Fotak pak chybne snima a v tomto vzoru se objevi rekneme jakoby duchove. Nasel jsem si treba jednu fotku, kde je to ovsem v uplne jine situaci... viz. http://www.aakatz.com/dpreview/d200test/banding100 crop.jpg
    Zajima mne tedy jak to s tim s odstupem casu a bez vasni doopravdy je. Je to opravdu zavazny problem? Jak casto se tato vada objevi? A v jakych pripadech ji mohu cekat.

    Budu moc rad kdyz mi odepisete. Hezky den.

    Mirek, 15.01.2008 | Reagovat

  • 117

    Avatar
    RE 115: Dekuji za rychlou odpoved. Je mozne nakoupit na splatky? Zitra bych si pro nej prisel... Co vse budu potrebovat?

    Dekuji

    Mirek, 15.01.2008 | Reagovat

  • 116

    Bouška
    Reaguje na 115 | Dobrý den, vzhledem k tomu, že se jedná již o doprodej, cena už nejspíš dolů nepůjde. Pokud nenašetříte odhadem do dvou týdnů, tak už si D200 asi bohužel nekoupíte, máme posledních pár kusů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2008 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Dobry den,

    chci se zeptat, jestli se v dohledne dober neocekava nejake zlevneni tohoto fotoaparatu Nikon D200. Setrim, setrim, ale porad se nejak nemohu priblizit k soucasne cene :), i kdyz je uz vyborna.
    Druhy dotaz... Nevyproda se nahodou D200 drive nez na nej nasetrim? Jak dlouho bude jeste v prodeji?

    Dekuji a hezky den.

    Mirek, 15.01.2008 | Reagovat

  • 114

    Bouška
    Reaguje na 113 | Dobrý den, co do obrazové kvality není mezi 400D a 40D nijak markantní rozdíl, ale nesrovnatelné jsou ve všech ostatních ohledech (ovládání, odolnost, rychlost, funkce, výdrž akumulátoru, ...) takže záleží na tom, jestli jsou pro Vás důležité právě ty zmíněné parametry.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2008 | Reagovat

  • 113

    Avatar
    Děkuju za odpověd , ...jen ještě pěmýšlim, jesli by mi spíš nestačilo levnější telo..třeba Eos400D a ty peníze raději investovat do objektívu..anebo je lepší připlatit si a koupit už tu 40D anebo D200...

    Kamil, 14.01.2008 | Reagovat

  • 112

    Bouška
    Reaguje na 111 | Dobrý den, v současnosti Vás nejlépe vyjde http://www.megapixel.cz/canon-eos-40d s objektivem http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro který je velmi univerzální. Podobně vynikající je i kombinace D200 s http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-2-8-4-5-d c-macro-hsm který má díky HSM motoru trochu rychlejší ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2008 | Reagovat

  • 111

    Avatar
    dobrý den, chci začít s focením a pěmýšlim o koupi vhodného foťáku a objektivu..Jako student musím brát v úvahu hlavně finanční stránku, takže horní hranice foťák + objektiv je 40-45 tisíc..Prosím nemohl by jste mi poradit nejakou kombinaci těla a objektivu..? fotit chci nejakou tu krajinu , případne "zamířit" na lidi na ulici..a pak hlavne biketrial, kde se fotí skákaní na kole, je to v rýchlosti, ale člověk stojí většinou docela blízko u jezdce -tady je link na ukazky foto http://www.observedtrials.net/vb/showthread.php?t= 33452 Tělo zvažuju Nikon D80 , nebo D200, (případne i Canon) ale v tom kvantu objektívu se absolutně nevyznám..prosím poradte mi pokud možno nejakou použitelnou kombinaci..případne i dva objektívy( i pro focení na závodech, kdy se človek k jezdci nedostane..)..děkuju předem za radu

    Kamil, 12.01.2008 | Reagovat

  • 110

    Bouška
    Reaguje na 109 | Dobrý den, oproti D70 jsou snímky lepší, ale rozdíl není zas tak markantní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2008 | Reagovat

  • 109

    Avatar
    Dobrý den. Má Nikon D200 oproti Nikon D70s jiný (lepší) systém zpracování obrazu z obrazového snímače, díky kterému by při hypoteticky stejných podmínkách při expozici a použití stejného objektivu, výsledný snímek vykazoval viditelně lepší obrazovou kvalitu? Děkuji.

    Martin, 06.01.2008 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Poměrně zásadní informace ohledně výdrže v extrémních podmínkách.
    "Expedice Antarctica 2007 - Co fungovalo a co nikoliv" (anglicky)
    http://www.luminous-landscape.com/essays/aa-07-wor ked.shtml
    Celkem 50 fotografů s různými přístroji. Jeden jemný mrznoucí deštík a 5ks Canon 5D mrtvých (jeden se snad částečně vzpamatoval). 2ks Rebel XTi (400D) odešel LCD do věčných lovišť (to se pak fotí blbě, i když zbytek přístroje jede). Naproti tomu Canon 1Ds/MKII hodnocen velmi dobře, žádný problém.
    Účastníků používajících Nikon byla sice naprostá menšina (asi 5 lidí z těch 50, měli Nikon D200), ale nenastal ani jediný problém nebo závada.
    Pozor - je potřeba si uvědomit, že kdyby to bylo poměrově naopak (45 Nikonů a 5 Canonů), může být výsledek jiný - ale i tak je to VELMI zajímavé, obzvláště pro majitele Canon 5D, kteří se chystají do mrazu...

    Anders, 17.12.2007 | Reagovat

  • 107

    Bouška
    Reaguje na 106 | Dobrý den, ano, je to pravda, má už svého nástupce http://www.megapixel.cz/nikon-d300

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.11.2007 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Dobrý den, je pravda že NIKON D200 je již doprodej a již se nevyrábí ?

    Petr, 24.11.2007 | Reagovat

  • 105

    Bouška
    Reaguje na 104 | Dobrý den, vše záleží na Vašich nárocích. Objektiv Sigma 70-200/2,8 je na tom opticky hůře a nemá stabilizátor, Nikon je lepší asi ve všech ohledech. S tělem je to podobné, D300 bude vynikající, pokud tedy počítáte s větší investicí, nic lepšího, než D300 a 70-200/2,8 VR už mít nemůžete...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2007 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Dobry den, poradte mi prosim zda si poridit objektiv Sigma 70-200 mm F 2,8 EX DG MACRO HSM pro Nikon nebo radsi Nikon 70-200 mm F 2,8 AF S VR. Cena je skoro dvojnasobna a tedy zvazuji zda do toho jit. Chci fotit portety a reportaze. Pokud muzete aspon par slov ke kazdemu z nich ....dekuji. Ktery z fotoaparat z rady Nikon by se hodil pro poloprofes. D200 ma mensi chybicky, D300 je krasna novinka ... Prosim, pisnete sem na co se mam zamerit. Dekuji

    fifi, 20.11.2007 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Petr: Banding byl u novějších modelů pouze zkrácen. Na prvních modelech se objevoval přes celou výšku obrazu, nyní pouze v okolí kontrastních hranic. Ale je tam a kazí fotografie. Navíc byl zkrácen na úkor dynamickéo rozsahu. Opraven nebyl nikdy a také nikdy nebude. Doporučuji NIKON D300.

    Standa Pavelek, 19.11.2007 | Reagovat

  • 102

    Bouška
    Reaguje na 101 | Dobrý den, cena je nejspíš omyl, ale obrazově je na tom v tomto ohledu lépe třeba http://www.megapixel.cz/nikon-d80-18-70 který umí skoro to samé jako D200...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2007 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Takže D200 se v podstatě koupit nevyplatí, když má tuto vadu. BTW ve vlákně D300 se někdo zmiňuje, že D200 je i s gripem za 28 tis..to jde o nějaký omyl, či jsem něco přehlédl?

    Petr, 15.11.2007 | Reagovat

  • 100

    Bouška
    Reaguje na 99 | Dobrý den, pokud vím, tak problém bandingu by měly řešit až novější modely, tedy D300. Minimální citlivost je ISO 100.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2007 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Dobrý den, rád bych věděl, zda byl u D200 problém bandingu nějak řešen v dnešnch aktuálních modelech či alespoň firmware updatem? Dále by mne zajímalo, zda nabízí možnost ISOlow např 80 či 60 (což mi i Sony alpha), nebo nelze jít pod 100? Děkuji!

    Petr, 15.11.2007 | Reagovat

  • 98

    Pedro, 08.10.2007 | Reagovat

  • 97

    Avatar
    Nevím. Prostě mi přijde čtyřicítka jako taková, taková jiná:-). Ale asi je to tím, že jsem ji nedrzel. Mám obavy o přesnost AF za horších světelných podmínek, korekce EV jen +/- 2 ISO atd. No uvidíme. Přijde mi, že za tu cenu toho nabídne ještě o hodně méně než D200. Hezky den. Ale zase se říká, že sklo je první a potom...:-)

    Pedro, 08.10.2007 | Reagovat

  • 96

    Bouška
    Reaguje na 95 | Osobně bych se například 40D nijak neobával, právě naopak... L objektivy od Canonu jsou skutečně vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.10.2007 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Hmmm. To jste mě moc nepotěšil:-). V tom případě jsou pro mě řešitelné cenově jen čtyřkova L od Canonu, ale zase se mi moc nechce do 30, 40D.

    Pedro, 08.10.2007 | Reagovat

  • 94

    Bouška
    Reaguje na 93 | Dobrý den, objektiv 17-70 je obrazově dost podobný originálnímu 18-70, konstrukčně je ale lepší Nikon. Profi objektivy jsou většinou o hodně lepší ve všech ohledech, jsou ale také samozřejmě za vyšší cenu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.10.2007 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Dobrý den. Uvažuji o D200 již dlouho. Nejsem profesionál, ale zase bych nerad kvůli financím kupoval objektivy, které mi za chvíli nebudou stačit. Myslíte, že je Sigma 17-70 více než kvalitní základ, zejména co se týče kresby. Měl jsem již nějakou zkušenost s 18-70, ale moc mě nenadchla. Jaký máte názor na profi skla obecně. Jsou až takovým obrazovým skokem oproti neoriginálním? Děkuji.

    Pedro, 08.10.2007 | Reagovat

  • 92

    Bouška
    Reaguje na 90, 91 | Dobrý den, o "nectnostech" D200 je zajímavá diskuse zde http://www.megapixel.cz/nikon-d300?stranka=komenta re Pokud nechcete přijít o světelnost, můžete si nakoupit buď opět pevná ohniska a nebo zvolit některý ze světelných zoomů. Velmi dobré jsou například http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-17-50-mm-f28- xr-di-ii-pro-nikon a nebo http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f28-45-dc-m acro-pro-nikon Jejich optická kvalita je velmi dobrá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.10.2007 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Ještě dodatek. Proč to píšu právě sem. Mám možnost od kamaráda koupit D200. A rád bych také věděl jak moc je poruchová a jakou má životnost?
    Jak dlouho se už prodává a jsou nějaké zkušenosti s její poruchovostí? Co se u digi zrcadlovek nejvíce porouchává a kolik pak stojí oprava?
    Děkuji

    Tomáš, 27.09.2007 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Dobrý den
    Chystám se ke koupi digi zrcadlovky. V současné době mám analogový Chinon a k němu objektivy 50/1.8, 28/2.8 a 135/2,8 (stěmi clonovými čísly si nejsem úplně jistý protože nemám objektivy u PC když to píšu)
    Jaké objektivy byste mi doporučil abych moc netratil na kvalitě (hlavně světelnosti)
    Fotím také s EVF, ale tam se nedá dosáhnout dostatečně malé hloubky ostrosti (například u portrétů).
    Většina nabízených objektivů v setech s těly jsou hrozný šunky a degradují třeba dobrou zrcadlovku na úroveň kompaktu - pokud bych to trochu přehnal :o)

    Tomáš, 27.09.2007 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Kowy: Baterie z D70(s) se do D200 použít nedá. Baterie do D200 má totiž čip a s ním související třetí kontakt, který umožňuje např. přesné sledování zbývající kapacity.
    Jinak na základě vlastní zkušenosti Vám Nikon D200 nedoporučuji, protože má závažnou vadu obrazu zvanou banding (více na http://www.megapixel.cz/nikon-d300?stranka=komenta re) a naopak doporučuji měsíc počkat a zakoupit na Megapixel.cz přístroj NIKON D300, který už tuto vadu jistě mít nebude.

    Standa Pavelek, 22.09.2007 | Reagovat

  • 88

    Bouška
    Reaguje na 87 | Dobrý den, pokud se jedná o kompatibilitu baterky, nejsem si tím zcela jist, ale řekl bych, že by to mělo fungovat také. Jinak máte pravdu, D80 je nástupcem D70ky, je rychlejší atd., ale D200 je o kategorii výše, je to prostě něco jiného. Kdybych měl doporučit, pak určitě D200, je to velký skok dopředu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2007 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobry den, po 3 letem foceni s NIKONem D70, jsem si zvyknul a koupil k nemu opravdu vyborne proslusenstvi Sigma 70-200 f2.8...Nikorr 18-70 f3.5...Nikorr 50 f2.8...Nikon SB800, jenze vcera jsem svuj NIKON utopil a tak patram po novem tele, koukal jsem jen na NIKON, protoze menit objektivy se mi opravdu nechce a navic spokojenost byla opravdu vysoka. Zajimaly by me 2 otazky:
    1. Da se pouzit nahradni batere z D70 do D200, bylo mi receno, ze ne, za ma nejaky treti obvod. (nevim co je na tom pravdy.
    2. Je veliky skok z D70 na D200 nebo D80, jde mi hlavne o sekvence u D70, jelikoz fotim sport (skateboarding,snowboarding) mi vadila pomalost snimkovani. Nevim jak je to u D80, ale prijde mi to jako by to byl stejny fotak jako je D70, jen ze ma vice mpx. Nebo ma snimkovani stejne rychle jako D200?

    Dekuji za odpovedi a preji prijemny den.

    Kowy, 26.08.2007 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Děkuji velice. A kupodivu právě ta cena by mne zajímala velmi mnoho moc ;-)
    Díky, jste bezva

    mrp, 24.08.2007 | Reagovat

  • 85

    Bouška
    Reaguje na 84 | Zde je odkaz s podrobnějšími informacemi http://www.megapixel.cz/nikon-d300 ale cenu zatím ještě neznáme...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2007 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    No vidíte to, a já už bych ho chtěl ;-) Má kombinaci vlastností, které hledám již docela dlouho. Takže mi nezbývá, než čekat a čekat a pak s hrůzou zjistím cenu a půjdu domů s brekem ;-)
    Už se na něj těší celý svět a já s ním.

    mrp, 23.08.2007 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, zatím žádné bližší info nemáme, D300 byl představen před pár hodinami...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2007 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý den,
    na světovém trhu se již objevuje D300 s nasazenou cenou necelých 2000 Eur, což je prakticky stávající cena D200. Nemáte náhodou nějaké informace, popřípadě profesionální odhad, kdy to bude a jak se hne cena D200?
    D9ky moc a už sem tu D300 šoupněte ;-)
    (http://www.dpreview.com/news/0708/07082313nikond3 00.asp ) - doufám že se nejedná o konkurenci

    mrp, 23.08.2007 | Reagovat

  • 81

    Bouška
    Reaguje na 80 | Dobrý den, pokud se focením živíte, mohu doporučit například http://www.megapixel.cz/nikon-17-55-mm-f2-8-af-s-d x-zoom-nikkor-if-ed-s-lc-77-hb-31-lf-1-cl-1120 jako základní a http://www.megapixel.cz/nikon-70-200-mm-f2-8g-af-s -vr-if-cerny-s-hb-29-cl-m2 na portréty a podobně... K D200 je to to nejlepší, co může Nikon nabídnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.07.2007 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobry den, jiz delsi dobu hledam nejaky fotacek a kdyz taky procitam diskuzi k D200, zacina se mi libit.
    Da se rici , ze jsem prof. fotograf (momentalne na materske dovolene, ktera jiz brzy zkonci) a rada bych si do noveho startu poridila nejaky fajn fotacek. Prosim o radu: Je pro me D200 pro zacetek dostacujici? Jaky OBJEKTIV si k tomu vybrat a co BLESK (fotim hlavne svatby interier/exterier). Dekuji

    Pozn. Nechtene jsem tento stejny dotaz napsala na diskuzi u D80 za cos se omlouvam.
    Preji hezky den

    alice, 25.07.2007 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Děkuji,vše vyřešíme na prodejně

    Petr o'C, 20.07.2007 | Reagovat

  • 78

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, na prodejně se Vás samozřejmě kolegové ujmou...
    Na produkty a detaily se bude hodit delší ohnisko, velmi dobrý a poměrně univerzální je http://www.megapixel.cz/nikon-70-200-mm-f2-8g-af-s -vr-if-cerny-s-hb-29-cl-m2 a na celky zase potřebujete široký objektiv, takže se hodí http://www.megapixel.cz/nikon-17-55-mm-f2-8-af-s-d x-zoom-nikkor-if-ed-s-lc-77-hb-31-lf-1-cl-1120 a http://www.megapixel.cz/nikon-12-24-mm-f4-g-if-ed- af-s-dx-zoom-nikkor-s-lc-77-hb-23-lf-1 Pro záběry zblízka budete potřebovat makroobjektiv, nejlepší je asi http://www.megapixel.cz/nikon-af-s-micro-nikkor-10 5mm-f-2-8g-if-ed
    A nebo by se celá situace dala řešit pevnými ohnisky, ale těch byste potřeboval daleko více a kvalitativně byste si pomohl jen o trochu. Objektivy, které jsem Vám navrhl, jsou to nejlepší, co je k mání...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.07.2007 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den
    Potřebuji poradit k Nikonu D200- typy objektivů.Potřebuji fotit produktové foto v exterieru/interieru,ineriéry i méně osvětlené a přírodu v detailu i velké celky .Mám zájem jen o profi výsledky,cena je až na druhém místě.
    Děkuji za odpověď.
    P.S.Poradí s výběrem nějaký profesionál přímo ve Vašem obchodě?

    Petr o'C, 19.07.2007 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den, tento objektiv je určen primárně pro kinofilm a opticky je velmi dobrý, mám s ním vynikající zkušenosti. Vzhledem k možnosti použít na film je jak zkreslení, tak vinětace na výborné úrovni, mohu ho jen doporučit. Uživatelské hodnocení (v angličtině) najdete třeba zde http://www.photodo.com/product_1052_p3.html

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2007 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat jestli Nikon 18-35 mm F3,5-4,5D IF-ED AF ZOOM NIKKOR s HB-23 by byl dobrá volba pro Nikon D200 s velkoformátovým tiskem? Jestli by jste mi nenapsal něco o obrazové kvalitě objektivu, s kroucení a jestli je cona 3.5-4 použitelná, ostrost! a jestli jde objektiv použít na kinofilm- myslím jestli bude kvalitní vystup! A nevíte kde by mohla být nějaká recenze na tento objektiv?, Nic nemohu najíd!
    Nebo by jste mi doporučil spíš, Tamron AF SP 17-35 mm F/2,8-4 Di nebo Tamron SP AF 17-50 mm F/2,8 XR Di II?
    Děkuji Vám za odpověď.!

    kilbak, 23.06.2007 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, asi Vás zklamu,ale ani s jedním nemám osobní zkušenosti, takže těžko doporučit... Poměrně dobré hodnocení jsem nějde našel na Nikkor 35/2 a Sigmu 24/1,8, ale těžko říci, co je na tom pravdy. Špatné ale asi nebudou. O Tokině 12-24/4 toho tolik dobrého nepsali. Viděl jsem nějaké ukázkové snímky a opticky na tom není nic moc.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2007 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den , rozhoduji se mezi objektivy Nikon 35 mm F2 AF NIKKOR D A , Sigma 28 /1,8 EX DG ASPHERICAL MACRO pro Nikon, Sigma 20 /1,8 EX DG ASPHERICAL RF po případě Tokina AT-X 12-24 mm F 4 Pro DX, Sigma 24 /1,8 EX DG ASPHERICAL MACRO! Máte nějaké zkušenosti s obrazovou kvalitou (ostrost, kontrast)aberace, vinětace! Měl bych to na nikon D200 a dělal bych i zvětšeniny 30 x 45 cm! který by se podle vás více hodil? Sem tam bych to použil i na analog! děkuji vám za radu, nemohu se rozhodnou!

    kilbak, 15.06.2007 | Reagovat

  • 72

    Matějček
    Reaguje na 70 | Dobrý den, cena EOSe 30D je dlouhodobě (již několik měsíců) 29990 Kč s DPH, kromě dvou týdnů, kdy jsme fotoaparát prodávali o 500,-Kč dráž. Žádného náhlého zvýšení ceny si nejsem vědom. Navíc se domnívám, že naše cena je ve srovnání s obyčejnými webshopy, vynikající. Dovolte abych se zeptal já Vás. Z jakého důvodu se opakovaně dotazujete a komentujete naše ceny? Pokud chcete opravdu nakoupit a získat na zboží mimořádnou, něčím podloženou slevu, oslovte nás prosím na přímo, nikoliv veřejně. Díky za pochopení.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 08.06.2007 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Vaše ceny pozoruji už dlouho. Proč jste tak náhle zvedli cenu u Canonu 30D??? I tak s porovnání internetových obchudů je vše cena vysoká.

    Matouš, 08.06.2007 | Reagovat

  • 69

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, ano, je to možné pokud se nepletu přímo z webu nikon.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2007 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobrý den,
    po téměř 3 letech spokojenosti s D 70 jsem koupil D 200. Myslím že je opravdu skvělý, když Canon tak 5 D.
    Pouze mne unavuje s sebou tahat papírový návod (neustále přicházím na nové funkce a možnosti nastavení). Není možné jej stáhnout v el. podobě? (pro uložení v PDA). Děkuji za odpověď

    fotoman, 07.06.2007 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, ceny Nikonu a Canonu spolu nemají žádnou souvislost. D200 je brán v podstatě už jako profi přístroj (konstrukčně vychází z modelu D2... mají dokonce některé společné součástky), ale 30D nikoliv...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2007 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    V tom případě nechápu proč je mezi nimi tak velký cenový rozdíl? D200 byl uveden na trh už v roce 2005 a krom trochu vylepšené kvality obrazu a 10 Mpix se nějak moc neliší od 30D - který se dá ale pořídit za přijatelnější cenu. Aspoň když porovnávám ceny na vašem obchodě.

    Martin, 06.06.2007 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, jak jsem již psal, volil bych buď Tamron a nebo Sigmu 17-70, ale raději zmíněný Tamron kvůli světelnosti.
    Pokud se jedná o příbuzné na Brněnsku, pak ano, nějaké vzdálené příbuzné tam určitě mám, pocházel odtud dědeček...

    Reaguje na 64 | Oba dva jsou v tomto ohledu srovnatelné, žádné speciální těsnění nemá ani jeden. Velikost karet by snad neměla být nijak omezena.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.06.2007 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Jak jsou tyto dva modely (D200 / 30D) zabezpečeny proti vnikání prachu? Jde je nějak odlišit i v této záležitosti? Zajímalo by mě která karta je pro ně ta nejvýhodnější a kolik GB je maximum?

    Martin, 05.06.2007 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den, ještě včera jsem byl rozhodnut,že si koupím Nikon D80 , ale vypadá to ,že si raději připlatím a půjdu do Nikonu D200 a to hlavně kvůli kvalitě a odolnosti a taky se mi lepe drží. Ale jaký objektiv si vybrat. Fotím prakticky všechno a vlastním dva objetivy nikkor35-80 a 70-240 které mám ke klasické zrcadlovce Nikon F50. No a 35-80 byl setový takže kvalita nic moc a 70-240 ujde. Tak a ted nevím jaký objektiv zvolit aby byl už trochu kvalitní a mohl být využíván všestraněji a taky ,abych se vlezl tak do 55.000,-Kč (Nikon D200 + objektiv)
    Předem děkuji za radu. S pozdravem Michal B.
    p.s. nemáte rodinu na Brněnsku?

    Michal, 05.06.2007 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, pokud se nemýlím, tak 30D také neumožňuje ukládat výřezy. Odolnost Tamronu je naprosto standardní, tedy nijak zvlášť veliká, stejně jako u ostatních srovnatelných objektivů. Na focení rychlých akcí jsou vhodné oba dva přístroje, který ale zvolit raději, to je dost subjektivní. Pokud to jde, doporučuji zajít na prodejnu a oba dva si vyzkoušet a vybrat si podle toho, který Vám bude víc vyhovovat...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2007 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Měl bych na vás ještě další dotaz. Který fotoaparát je podle vás lepší pro pořizování rychlých záběru - focení sportu?
    Dají se ukládat výřezy fotografií u Canonu D30? Jak je na tom objektiv Tamron SP AF 17-50 mm F/2,8 XR Di II co se týká odolnosti? Co by mě mělo přijmout a sáhnout do peněženky a radši volit Nikon D200?

    Martin, 01.06.2007 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, tak výřezy se ukládat nedají. 30D je kovový přístroj odolný podobně, jako D200.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2007 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dalo by se nějak zjistit jestli jde u Nikonu D200 ukládat výřezy fotografií? Nikde jsem totiž tuto informaci zatím nenašel. Když se ještě vrátím ke Canonu 30D jak je na tom on co se týče těla fotoaparátu? Jde o plasťák nebo je na tom podobně jako Nikon D200?

    Martin, 31.05.2007 | Reagovat

  • 58

    Bouška
    Reaguje na 57 | Dobrý den, i tak bych zůstal u Tamrona, ovšem ve verzi pro Canon http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-17-50-mm-f-2- 8-xr-di-ii

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2007 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Opět vám děkuji za radu. Kromě lépe držení a lépe dostupného ovládání by mě spíše zajímaly technické prvky. Který má lepe provedené tělo, funkce... Pokud bych tedy volil Canon 30D doporučil by jste mi na něj nějaký objektiv který by vyhovoval mojim požadavkům které jsem vám psal v předchozí diskuzi? Děkuji za vaší ochotu. Martin

    Martin, 29.05.2007 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, ukládáním výřezů si nejsem jist, ale mám za to, že to nejde. Kdybych volil mezi D80 a 30D, tak bych JÁ OSOBNĚ zvolil Canon. Je to proto, že mi lépe padne do ruky a více mi vyhovuje ovládání. To je ale naprosto individuální a u Vás to může být úplně jiné... S focením sportu nebude žádný problém, žádné obavy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.05.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím