Nikon D3 tělo Komentáře k Nikon D3 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (66 - 1)

  • 66

    Korč

    Reaguje na (65) | Dobrý den, D600 má o tolik modernější snímač, že doporučím raději ten, u D3 si pomůžšte pouze integrovaným gripem a kratším zatměním hledáčku, obrazový výkon je ale lepší u D600

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 17.09.2013 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, mám trochu zvláštní dotaz. Uvažuji o koupi nového NIkon D600. Popřípadě o koupi staršího Nikon D3. Poradíte mi....

    Milan Holeček, 17.09.2013 | Reagovat

  • 64

    Svoboda

    Reaguje na (63) | Dobrý den, je to tak, v režimu DX fotíte jen na výřez z FX snímače odpovídající rozměru DX snímače. Rozlišení je 5 Mpx.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 26.06.2013 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Zdravim, prosím Vás, někde jsem dohledal, že po přepnutí do DX režimu má foťák pouze 5MP. Je to tak? Předem díky.

    Adam, 25.06.2013 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, ano, jde to bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.11.2009 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat jestli u D3, nebo u D700 se dá u fx oběktivu, třeba 24-70 přepnout do řežimu dx? Ve výsledku by to potom bylo těch 36-105... Díky za odpověd'

    David Ost, 29.10.2009 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, určitě budou fungovat objektivy Nikkor AF Fish Eye 10.5/2,8 G ED a Nikkor AF 28-70/3,5-4,5D. Ostatní AF objektivy doporučuji vyzkoušet, ale MF objektivy samozřejmě ostřit nebudou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2009 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    ahoj mněl bych dotaz mam staré oběktivy na full frame a uvažuji o koupi D3, oběktivy jsou na nikon ale docela mně to klame.mam na mysli oběktiv Micro-Nikkor MF 55/2,8 AiS, Nikkor AF Fish Eye 10.5/2,8 G ED, Nikkor Q 200/4 Ai, Sigma 24-135/2,8-4,5 D/NiAF/, Nikkor AF 28-70/3,5-4,5D adt. halvně mi de o to aby mi to automaticky zaostřovalo. děkuji mnohokrát za odpověd

    chmelda, 11.07.2009 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Reaguje na 42 | http://www.studiolighting.net/wp-content/images/hoodman_nikon_d3_LCDcap.jpg

    Petr Pazdera, 08.03.2009 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 55, 56 | Dobrý den, přepínání na DX formát je bez problémů, používal jsem ho především s teleobjektivy. Stejnou funkci ale má i D700, takže pokud v DX formátu nepotřebujete vysoké rozlišení, D90 bych určitě nekupoval, je to zbytečné. Vybíral bych jen mezi D700 a D3.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.02.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 55 | ještě by mi možná pomohl váš názor zda je lepší koupit tento přístroj "dva vjednom" nebo raději d700 jako fx a druhé tělo např. d90 nebo d300

    luboš, 17.02.2009 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    jaké jsou zkušenosti s možností přepínaní mezi fx a dx formátem, má to nějaké mouchy? tento model by vyřešil moje váhání mezi oběma formáty z hlediska dosahu objektivů. děkuji za odpověď

    luboš, 17.02.2009 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, vynikající zkušenosti mám s http://www.megapixel.cz/manfrotto-055x-pro a hlavou http://www.megapixel.cz/manfrotto-compact-486rc2.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, mám na Vás prosbu, jaký stativ byste mi doporučil pro mou novou D3? Převážně do terénu. Děkuji.

    pazpet, 05.02.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | Děkuji za inormace k firmware, email od kolegy též dorazil.

    pazpet, 27.01.2009 | Reagovat

  • 51

    Matějček
    Reaguje na 49 | Dobrý den, není problém Vám firmware ve fotoaparátu před Vaším příchodem zaktualizovat. Kolega Barták, z prodejny Lidická na Praze 5, Vás bude ještě dnes e-mailem kontaktovat.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 26.01.2009 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, jestli je D3 dodávána už s poslední verzí firmwaru bohužel nevím, ale vzhledem k tomu, že je tento firmware na světě jen několik dní, s téměř 100%ní jistotou si troufnu odhadnout, že tato verze ještě dodávána není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.01.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 46 | Pane Bouška, ještě mám dotaz, zda D3, kterou nyní nabízíte, má již nový firmware (2.01)? Děkuji. Aktualizace firmwaru fotoaparátu D3 na verzi 2.01 Obsahuje následující vylepšení: * V programu ViewNX verze 1.2.0 nebo novější a v programu Capture NX 2 verze 2.1.0 nebo novější se zobrazují geodetické informace u snímků pořízených při nasazení jednotky GPS GP-1 na fotoaparát. * Byla zlepšena odezva autofokusu v zaostřovacím režimu C (Continuous-servo AF) při zaostřování relativně tmavých objektů. * Při stisknutí tlačítka AF-ON se vypne monitor a pomocí multifunkčního voliče lze vybrat zaostřovací pole. * Fotografické informace zobrazované v režimu přehrávání jednotlivých snímků byly následujícím způsobem modifikovány: - Údaje HI-, a LO byly změněny na Hi, Lo - Název WARM TONE byl změněn na WARM FILTER - Název COLOR CUSTOM byl změněn na COLOR BALANCE * Název Manamah zobrazovaný v položce Time zone v menu World time v menu nastavení (Setup) byl změněn na Manama. * Byl odstraněn problém způsobující v extrémně ojedinělých případech výskyt černých bodů na snímcích pořízených při nastavení položky Long exp.. NR v menu snímacího režimu na "On". * Při nasazení blesku SB-800 na fotoaparát v okamžiku aktivity manuálního zábleskového režimu s prioritou vzdálenosti (GN) a reaktivaci fotoaparátu z pohotovostního režimu resp. zapnutí fotoaparátu se změnila indikace pracovní vzdálenosti na blesku SB-800. Tento problém byl odstraněn. * Byl odstraněn problém způsobující v extrémně ojedinělých případech podexpozici snímků při použití následujících objektivů: - AF-S VR Micro-Nikkor 105 mm f/2,8G IF-ED - AF VR Zoom-Nikkor 80–400 mm f/4,5-5,6D ED (5,0x)

    pazpet, 25.01.2009 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Základní objektivy bohužel se stabilizátorem nejsou, http://www.megapixel.cz/nikon-24-70-mm-f-2-8-af-s- g-ed je tedy to nejlepší, co může Nikon nabídnout. Všechny tři objektivy máme momentálně skladem na prodejně v Lidické ulici, tělo samozřejmě také. Ideální bude, když si všechno zarezervujete, abyste měl jistotu, že ve čtvrtek bude pro Vás všechno nachystáno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 46 | Preferuji originální a raději si připlatím, takže vše Nikkor. Shodli jsme se na 105, je s VR a to je myslím super i pro macro z ruky; druhá shoda je na telezoomu 70-200, který má také stabilizátor. Ten základní objektiv 24-70 je také špičkový, ale nemá stabilizátor, asi bych chtěl moc....je něco s véerkem pro D3 v této kategorii. Ještě se zeptám, zda máte všechna tři skla na skladě? Jinak pane Bouška moc díky za Vaší ochotu. Petr Pazdera.

    pazpet, 25.01.2009 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, rychlost odpovědí spočívá v tom, že pracuji v podstatě průběžně, tedy často i o víkendu... :) Kdybych měl doporučit ideální objektivy, byly by to určitě http://www.megapixel.cz/nikon-24-70-mm-f-2-8-af-s- g-ed, http://www.megapixel.cz/nikon-af-s-micro-nikkor-10 5mm-f-2-8g-if-ed a http://www.megapixel.cz/nikon-70-200-mm-f2-8g-af-s -vr-if-cerny-s-hb-29-cl-m2, jsou to ty nejlepší objektivy, ovšem cenově asi nebudou odpovídat Vašim představám... Daleko dostupnější a přesto vynikající jsou objektivy http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-90-mm-f-2-8-d i-macro-pro-nikon a http://www.megapixel.cz/nikon-24-85-mm-f2-8-4-af-z oom-nikkor-d-s-hb-25 na makro a jako základní univerzální objektiv. Na sport bych si asi vybral http://www.megapixel.cz/sigma-70-200-mm-f-28-ii-e- xdg-macro-hsm-pro-nikon, na sport má z neoriginálních objektivů asi nejlepší rychlost ostření. Ještě bych ho doplnil telekonvertorem http://www.megapixel.cz/sigma-telekonvertor-apo-2x -ex-new a výbavu máte kompletní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška a ostatní.Nevím, v čem spočívá rychlost Vašich odpovědí. Chápu,že někdy to, trvá déle, ale i přes víkend by měl takovýto web dokázat reagovat. Jedu do Prahy ve čtvrtek 28. a rád bych si odvezl alespoň tělo.

    Petr Pazdera, 24.01.2009 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den,nejsem profesionál, 6 let fotím s Olympusem E-300 a dlouho jsem zvažoval koupi nového stroje. Přečetl jsem spoustu recencí a informací o Nikonu D3 a jsem téměř rozhodnutý, navíc, když nyní nabízíte zdarma 9stovku SB, rád bych Vás požádal o doporučení na 3 objektivy, které by uspokojily pro začátek mou fotografickou vášeň (pro makrofografii, sportovní a třetí sklo "univerzál na výlety do přírody"). Mám své typy, ale rád bych tedy porovnal názor a doporučení odborníka a také se ujistil, že objektivy jsou určeny pro "détrojku". Pravděpodobně bych tedy vše objednal, respektive pořídil ve Vaší prodejně v Praze. Děkuji za Vaší trpělivost a těším se na odpověď a další spolupráci.

    pazpet, 23.01.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | Dobrý den, vím, že sklo je velmi kvalitní a odolné,ale jen ještě zde reakce z Nikonclubu "alche": Krytku na displej D3 jsem si pořídil přes internet asi tuším za USD 10,- + poštovné. Je to velmi šik kousek polykarbonátu, nikde to nepřesahuje a nevadí a sedí to tam prostě jako kdyby to byl originál od Nikonu. Máte-li někdo zájem, mohu zkusit najít adresu, nebo i zkusit obstarat pár kousků pro přátele. Zde je adresa příspěvku. http://nikonclub.digiarena.zive.cz/blog/rozdily-mezi-d3-d700-pokus-o-cenove-vyjadreni#comment-1342

    pazpet, 15.01.2009 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, o tom nic nevím a ani to není potřeba. D3 má sklo displeje velmi odolné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.01.2009 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den, zaznamenal jsem informaci, že jemožné objednat si (USA) na D3 kryt displeje. Prosím, co je na tom pravdy? Je nějaká zkušenost? Nebo je to nesmysl?

    pazpet, 11.01.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 38 | Nejsem žádnej odborník, ale 24-105 od Canonu částečně zastupuje u Nikonu tohle sklo: http://www.megapixel.cz/nikon-24-85-mm-f2-8-4-af-zoom-nikkor-d-s-hb-25 ... o 20 mm menší rozsah, ale na nejširším ohnisku je ještě o špetku světelnější... tak jestli vám moje osobní rada pomůže, byl bych rád. A souhlasím, že Nikon je opravdu špičkový, co se týče vysokých ISO citlivostí.

    cool-chef, 02.12.2008 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, zatím ještě těžko porovnávat, EOS 5D MK II se ještě neprodává. Oba Nikony jsou ale naprosto špičkové a se šumem nemají nejmenší problémy. Takže dokud nebudeme mít s novým 5D nějaké zkušenosti, nedovedu si na to udělat jakýkoliv názor.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.10.2008 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobry den pane Bouska, je viem, ze je zlozite odpovedat ne tieto typy dotazov a je to hrozne relativne a zavisle na konkretnych planoch pouzitia a vyuzitia, ale aj tak by ma zaujimal Vas nazor...Budem prechadzat na FF a zvazujem v podstate 3 moznosti: Canon 5D MARK II, Nikon D700 a tento Nikon D3. Fotim prevazne reportaze a modu a pre moje ucely je najdolezitejsie zvladanie sumu na vysokych ISO, rychlost ostrenia a obrazova kvalita. Nieco ako ostriaci system (lepsi na nikone) mi nebude chybat...Pre canon nahrava vyhoda objektivu 24-105 L, kde u Nikonu podobne kvalitny reportazny zoom v podobnom rozsahu chyba...Cena pre mna nieje rozhodujuca...Co osobne by ste zvolil vy sam ? ;)

    Bigi, 14.10.2008 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, můžete bez obav použít jakýkoliv objektiv Nikon, DX objektivy zdaleka nevyužijí možnosti tohoto přístroje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den,musím na ten fotoaparát použít objektivy,které podporují formát DX,nebo můžu použít jakíkoliv objektiv který se momentálně používa na nikony.Byla by tam nějaká horší kvalita kdybych nepoužil objektiv s podporou formátu DX.Děkuji,

    Faan, 09.10.2008 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, návod bohužel není běžně v prodeji, ale dá se stáhnout zde http://www.makofoto.cz/nikon/navody_k_fotakum/navo dy.htm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.09.2008 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobry den,chtel jsem se zeptat.jestli je u vas mozne koupit manual v cestine,a odeslat na dobirku.Dekuji

    Mira, 04.09.2008 | Reagovat

  • 33

    Matějček
    Reaguje na 30 | Dobrý den, je mi velmi líto nastalé situace. Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení, kolegu Pokorného na zbozi@megapixel.cz, pokusíme se Vám rozdíl v ceně alespoň částečně "nějak" kompenzovat. Chceme, abyste byl,za danné situace a v rámci možností, spokojený. Na závěr jen upřesním, že cena v pondělí byla 116 990 Kč s DPH.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 21.08.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    No to si snad delate srandu, jeste v pondeli jsem za ni dal 119k

    rene, 20.08.2008 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, to zatím nevím, s K20D ještě nemám žádné zkušenosti. Šum ale není všechno... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.03.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Nepřipadá vám že Pentax K20 ( cena 25 tis.) je na tom se šumem naprosto podobně když ne skoro stejně jak tento špičkový Nikon D3 ?

    Janek, 18.03.2008 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Děkuji.

    Martin, 09.03.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Mám samozřejmě na mysli kvalitu snímků.

    Martin, 09.03.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, kvalitu obrazu můžete porovnat na ukázkových snímcích. I když je EOS 5D pokud jde o šum vynikající, tak nový D3 je na tom se šumem ještě trochu lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den. Od doby uvedení Canonu EOS 5D mám jaksi v krvi pocit, že 5D je nejlepší co se týká kvality a šumu. Je kvalita Nikonu D3 srovnatelná nebo dokonce lepší? Vím, že D3 je trochu jiná kategorie, ale přesto bych rád měl srovnání s 5D. Děkuji.

    Martin, 09.03.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    škoda že chybí ilustrační fotky při ISO 800 a možná i nějaká ta fotečka navíc při ISO 1600 (ta jedna co tam je je "portrétová" a tak je šum patrnější psíše v rozostřeném pozadí.

    Katka, 29.02.2008 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, zatím bohužel ještě přesně nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.12.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobry den, uz vite kdy tento pristroj bude v obchodech? Dekuji!

    Rocky, 20.12.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, srovnávací testy neděláme, s vinětací (přesněji stíněním) ale s D3 ještě nemáme žádné zkušenosti, hodně totiž záleží na vlastnostech snímače, takže zatím těžko soudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    dobrý den,
    děkuji za odpověď. Ještě bych se rád zeptal jak je to s kvalitou již zmíněných objektivů od Sigmy. Zda se nevyskytuje vinětace (obvzláště u čipu velikosti filmového pole), míra zkreslení a ostrost kresby.
    Pak by mě zajímalo zda budou časem nějaké srovnávací testy např. s D5, nebo 1DS od Canonu.
    Osobně bych si typl, že by mohl být někde uprostřed mezi nimi.
    Přeji hezký den a předem děkuji za odpověď.

    Karel, 11.12.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, všechny budou fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    A jak pak je to s objektivy. Zajímalo by mě zdaje možné použít s D3 následující objektivy od sigmy: Sigma 24-70 mm F 2,8 EX DG MACRO pro Nikon, Sigma 70-200 mm F 2,8 EX DG MACRO HSM pro Nikon, Sigma 170-500 mm F 5,0-6,3 APO DG ASPHERICAL RF pro Nikon a Sigma 12-24 mm F 4,5-5,6 EX DG ASPHERICAL IF pro Nikon.
    Předem díky za odpověď

    Karel, 08.12.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    hmm... zacinam setrit :)

    David, 21.11.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Zdenek: jsou tam i jine fotky...

    pepa, 19.11.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    pepa - vis co je zajimave< ze pouzili na snimky s vyssim iso takove svetelne podminky, kde je ti to k nicemu. uz vidim, jak fotim portet stojiciho cloveka na 1/1500s. navic recenzent ukazuje 100% zvetseny snimek vetsinou v castech, kde sum splyva se svetlym pozadim

    zdenek, 10.11.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    ..a to se nejedná o finální verzi firmwaru, která může podávat výsledky ještě lepší...

    pepa, 21.10.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Neuvěřitelné jak čisté fotky D3 produkuje při tak vysokých citlivostech! Konkurence může jen tiše závidět.
    http://www.panoramajournal.ch/cameranewsobjective/ nikonkameratests/previewnikonD3fotos/index.html

    pepa, 21.10.2007 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, i v profi kategorii jsou rozdíly, ale pokud to budeme brát "od vrchu", tak je s D3 srovnatelný skutečně EOS 1Ds MK III. Podobné je to s D300 a 40D, i tady se to nedá naprosto objektivně srovnat. 40D je vynikající a D300 bude možná asi o kousek lepší, je ale také o dost dražší...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Zdravim vsechny, panove nemeli bychom srovnavat spise 1D MARK 3s ?? To je fullframe a vlajkova lod.
    5 D je uplne jina kategorie - i kdyz take full frame. NEbo se mylim ??
    Zajimalo by me take porovnani - jen v rysech EOS 40D versus NIkon D300. Mam tu 40ku a chrochtam si:-)
    JE to stejna kategorie ?? Poloprofi ??

    Jakub Eifler, 17.10.2007 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Ne, ještě ho nemáme, ale rádi bychom... :) Jsem také velice zvědav na výsledky. No a jestli bude D3 lepší, jedině dobře, aspoň má Canon motivaci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.09.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Diky za info. Tzn. ze ho jeste v rucickach nemate nebo mate, ale nejsou vystupy z testu? Ja se prave bojim, ze NIKON bude proste o hodne lepsi...

    Fu, 11.09.2007 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, srovnání obrazové kvality ještě nemáme, ale pokud bude podobná jako u EOS 5D, pak je D3 o dost výkonnější a daleko univerzálnější. A samozřejmě také dražší.... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.09.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    S tim ISO to neni az tak zhuleny. 3200 je normalni, filmy byvaly (asi jeste jsou) 6400 a pak uz je to jen 2x. Ty clonovy skoky nejsou zavratny.
    Spis by me zajimalo srovnani s Canonem D5. Muzete nekdo? Jen tak v hrubych rysech... (a ne cenove, tam je disproporce jasna:-)

    Fu, 11.09.2007 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, zatím ještě nevíme, ale zveřejníme ji zde hned, jak ji budeme znát.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.09.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Jak to vypadá s cenou? Máte nějaké zprávy, kdy by měla být zveřejněna?
    Díky za odpověď.

    Pavel, 11.09.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    mimo jiné s 21 megama.zas je první.

    menon, 05.09.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Hmmm, to dostal Canon ba frak. S čím asi vyrazí?

    Petr, 28.08.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    omlouvam se, prave jsem se na jinych strankach docetl ze pri boostu je mozne iso zvysit i na iso 25600

    Xman001, 23.08.2007 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    co je s tim iso 100-25600??? na oficialnich strankach nikonu je jen 100-6400 , prijde mi to hodne moc vysoke 25600 kdyz bariera 10000 jeste nebyla prekrocena

    Xman001, 23.08.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    No konecne daky full frame:)))

    Peto, 23.08.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím