Nikon D300 + 18-200mm VR Komentáře k Nikon D300 + 18-200mm VR

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (22 - 1)

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, výrazem "setové objektivy" se většinou rozumí ty nejlevnější "plastové" objektivy. Pro D300 je objektiv 16-85 celkem dobrý, z této kombinace mám fotky 40x60 cm, ale najdou se i kvalitnější pro náročnější práci. Přece jen, kresba by mohla být ještě o něco lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den, ještě k optice pro D300. V sekci "Názor Megapixelu" se mezi minusy uvádí "vysoké nároky na kvalitu optiky", dál v textu se opět připomíná potřebnost kvalitní optiky. Tyto objektivy (16-85 a 18-200) splňují ona "přísná" kritéria? Nad "setovými objektivy" se obecně ohrnuje nos. Zde je to v setu, ale nejsou to objektivy za 5 tis (jsou za 15 a víc tis.) .... ?? Díky předem za odpověď.

    Pavel Černý, 06.02.2009 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, bohužel je, objektiv 16-85 je o něco lepší. Osobně bych mu dal určitě přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o nákupu Nikon D300 a potřeboval bych pomoct v orientaci mezi objektivy. V setu nabízíte tento (18-200) nebo cenově srovnatelnou variantu s rozsahem 16-85. Pokud dobře rozumím, oba jsou stabilizované, ultrazvukové zaostřování, cena srovnatelná. Jsou srovnatelné z hlediska optické kvality? Horní hranice 200 mm se mi zdá příjemná, není to ale na úkor kvality? Děkuji, Pavel

    Pavel Černý, 05.02.2009 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, české menu bohužel nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.01.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den,rozhoduji se mezi Canonem 50D a D 300.Má prosím tento model na LCD české menu?

    Franta, 18.01.2009 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, k D300 je velmi dobrý http://www.megapixel.cz/nikon-16-85-mm-f-3-5-5-6-g -af-s-dx-ed-vr a nebo ještě daleko výkonnější http://www.megapixel.cz/nikon-17-55-mm-f2-8-af-s-d x-zoom-nikkor-if-ed-s-lc-77-hb-31-lf-1-cl-1120. Vaši výbavu můžeme vzít na protiúčet, děláme to běžně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den. Dosud jsem fotil Canonem 30D hlavně sportovní foto venku(objektivem Sigma 70-300). Chytlo mne to a rád bych pokračoval i v dalších oblastech fotografování (halový sport, příroda, reportáž) a protože jsem zas tak do vybavení Canon nenainvestoval, přemýšlím o přechodu na Nikon D300. Líbí se mi některé nové prvky, které můj aparát nemá (např. automatické ISO ve spojení s manuální clonou a časem apod.). Mám dva dotazy: 1. Jaký byste mi doporučil základní objektiv? 2. Lze u Vás skutečně zakoupit novou výbavu protihodnotou za starý aparát + objektivy?

    František, 11.12.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, dokud se 50D neprodává, tak to nemohu nijak posoudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.09.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobry den, co je podle vas lepsi volba? EOS 50D nebo tento Nikon? Díky

    Aleš , 08.09.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, ano, jedná se o tento objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.08.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobry den, zajimalo by me jestli v tomhle setu D300 + 18-200 je totozny objekviv jako na http://www.megapixel.cz/nikon-18-200-mm-f3-5-5-6g-if-ed-dx-vr Dekuji za odoved.

    Mirek Kramář, 11.08.2008 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, je to podobné, jako u 40D, rychlost ostření je daleko pomalejší, než u kompaktu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda je možné u Nikonu D300 fotit přes živý náhled stejným způsobem jako je to u kompaktních fotoaparátů. Zapnout displej a potom už jenom mačkat spoušť nebo jestli je to nějak jinak třeba jako u Canon D40, kde se musí nejdříve zmáčknout zaostřovací tlačítko na zadní straně foroaparátu a potom spoušť což je hrozně pomalé. Děkuji.

    Patrik, 15.07.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, s objektivem Sigma APO 150-500mm f/5-6.3 DG OS HSM bohužel nemám žádné zkušenosti, ale jak Canon, tak Nikon nabízí objektivy podobných parametrů, jsou to http://www.megapixel.cz/nikon-80-400-mm-f4-5-5-6-d -vr-zoom-nikkor-s-hb-24-cl-m1 a http://www.megapixel.cz/canon-ef-100-400mm-f-4-5-5 -6l-is-usm, který vychází o něco lépe pokud jde o obrazovou kvalitu a rozhodně bych ho k 40D doporučil daleko raději, než zmíněný 28-300mm. D300 je výkonnější, než 40D, ale Canon zase nabízí vyšší kvalitu u objektivu, takže já bych asi zvolil Canon, kromě jiného tato kombinace vyjde i finančně výhodněji.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.06.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobry den, chtel bych si poridit D300 s objektivem Sigma APO 150-500mm f/5-6.3 DG OS HSM na foceni ptaku a vetadel v letu. ale nikde sem na tento objektiv nenarazil, Dokazal by ste zjistit jak je na tom s obrazovou kvalitou? uvazoval sem totiz jeste o Canonu 40D s objektivem 28-300mm ale nevim jak sou na tom jednotlive objektivy kvalitou obrazu. skoda je, ze ta sigma nema vnitrni ostreni a trochu lepsi svetelnost, ale s tim bych se asi smiril pokud by podavala kvalitni obraz. Slo by tyto kombinace porovnat? sem vic naklonen pro Nikon uz kvuli tomu ze fotim casto HDR fotky a D300 by mi umoznila je skladat z 9ti fotek coz jine zrcadlovky neumi ale taky hodne fotim prirodu v pohybu a sport. predem dekuji.

    Jirka, 14.06.2008 | Reagovat

  • 6

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Prosím poradit,
    mám vyčleněno 100.000,-Kč a chci si koupit tělo NIKON D300. Jaké doporučujete objektivy pro focení přírody, portrétů, rodinné foto v rámci fin. limitu. Doporučujete NIKOR nebo SIGMU. Souhlasím s Vámi, k dobrému tělu, dobrý objektiv.

    Děkuji

    ivo

    ivo, 13.02.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, 5D je jakoby o třídu výš, osobně bych mu dal rozhodně přednost, i když je D300 lépe vybaven funkcemi a je novější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobry den,
    Jiz jsem byl jiz skoro rozhodnut o koupi canon 5d s EF 24-105 objektivem. Ale pak jsem nasel tento model Nikonu D300 s objektivem 18-200. cena je zhruba stejna a na tech "par tisicich" u takove castky ani uz tak nesejde... Mohl by jste mi prosim poradit, ktery z techto fotoaparatu povazujete za kvalitnejsi? Vim, ze jsou na tom zhruba stejne.. ale tady uz spis zalezi na detailech .. tak jestli by jste mi prosim poradil

    Dekuji

    unknown, 02.02.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, zkoušel jsem kombinaci D300 s objektivem 17-55mm a mohu vřele doporučit... :) Ale na Vašem místě bych (pokud jste s D80 spokojen) raději investoval do objektivu, je to lepší cesta, než koupit skvělé tělo a jeho možnosti "zabít" horším objektivem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den,
    mám rok Nikon D80 s jediným objektivem Nikon 18-200mm VR ..
    Jsem s kombinací spokojen, i když často čtu názory, že objektiv je příliš univerzální a tudíž nemůže být příliš dobrý.
    Nyní mám možnost si "udělat radost" a pořídit si něco lepšího.
    Velmi přemýšlím nad a) koupí D300, který bych používal se stávajícím 18-200mm objektivem.
    Bojím se trochu, že budu mít výrazně lepší tělo než objektiv, když by to mělo být spíše naopak.
    Druhou možností b) je koupě objektivu Nikon 17-55mm F2,8 k současné D80.
    Na obojí současně už mít nebudu :-)

    Vím, že je to těžké radit. Je a) i b) varianta výrazně lepší než to co používám ?
    A pro kterou byste se rozhodl vy ?
    ( beru i odpověď neměnit, pokud změnu v praxi příliš nezaregistruji :-) )
    Fotím hlavně momentky příbuzných a přírodu ( do RAW ).

    Díky za radu

    vlada, 27.12.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím