Nikon D3200 + 18-105 mm VR Komentáře k Nikon D3200 + 18-105 mm VR

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (83 - 1)

  • 83

    Křížek

    Reaguje na (82) | Dobrý den, lze přiblížit pomocí klasického zoom kroužku na objektivu. Fotografie pak můžete ořezat v PC, ale digitální zoom jako u kompaktů zde není. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.02.2017 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den, vlastním nikon 3200 ale nikde jsem tam nenašel možnost digitálního zoomu, tak se chci zeptat jestli jej má nebo ne? Děkuji za odpověd

    Pavel Růžička, 24.02.2017 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobrý den, no asi by bylo potřeba vidět čemu říkáte šum. Prosím o fotografie s popisem na info@megapixel.cz a tímto dotazem.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.05.2016 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den, vlastním nikon d3200 objektiv 18 - 105 mm. Zdá se mi že na fotkách je vidět šum i při nízkém iso 400, tudíž když bych chtěla fotku vyvolat byla by nekvalitní. Mohla by být tato vada objektivem? Popř. Jaký objektiv koupit...chtěla bych kvalitní fotky reportáž, portrét...Děkuji za odpověď.

    Tereza Nováková, 03.05.2016 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Reaguje na (78) | Dobrý den,

    Dá se vyfotit pouze svépomocí za pomoci objektivu nejlépe s pevným ohniskem za použití stativu a následného složení snímku postprocesem. 

    Přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 17.07.2015 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobry den, nedávno jsem dostal Nikon d3200 a zajímalo by me jestli se s ním dá fotit panorama a kdyžtak jak? Dekuji předem za odpověď

    Kryštof Hůlka, 17.07.2015 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Reaguje na (75) | Dobrý den, rozhodně je vhodný. Je velice slušně vybaven a objektiv 18-105 bude na začátek dobrou volbou. Pak uvidíte jaký další budete potřebovat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.05.2015 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Reaguje na (74) | Dobrý den, no d3200 je lepší volbou jak starší D80. Má ve všech ohledech lepší parametry a video. Hřídel pro ostření však nemá a je nutné používat objektivy s ostřícím motorkem, což je dnes běžné a tu starší seženete jen okrajově. Moje odpověď ohledně Typu D byla ke komentáři číslo 68 nikoli 70. Proto je nutné dodržovat číslování. Pán řešil právě starší objektivy typu D bez ostřícího motorku. Tedy ano v setu je dodávaný objektiv který bude ostřit. Ten typ D již skoro neseženete. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2015 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, nejsem žádný profi fotograf, doteď jsem fotil na Finepix S2950, ale občas mi přišlo, že i z iPhone mi vycházely lepší fotky. Tak si říkám, že by to chtělo se trochu pozvednout, aby ty fotky měly nějakou úroveň, ale zase nechci dát za foťák desetitisíce, nemám jej na to, aby si na sebe vydělal a foťák mi tak musí vydržet dalších X let. Hlavním předmětem zájmu jsou fotky zvířat (zoologické, jednou za uherský rok i divoká příroda) a tam mi právě u S2950 vadila hlavně velká prodleva mezi zmáčknutím spouště a pořízením snímku a rozmazání i při opravdu pomalých pohybech zvířat. Bude na to Nikon D3200 stačit? A jaký objektiv k němu pořídit? Případně můžete prosím poradit něco vhodnějšího v této ceně? Děkuji J.

    Josef, 25.05.2015 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, Jsem začínající fotograf. Fotím relativně starým SONY Cybershot DSC-H1. Před nedávnem mi, ale kamarád půjčil Nikon D80, byl jsem naprosto okouzlen, a tak jsme začal brouzdat po internetu a hledat nějaký kvalitnější foťák. Přemýšlím o nové D3200 nebo bazarové D80. Můžete mi prosím poradit, jaká by pro mě jako pro začátečníka byla lepší volba? A ještě jeden malý dotaz D80 má samoostřící motorek, má ho i D3200. Nějak jsem z vaší předešlé odpovědi na dotaz od Moniky Tatarkové ze dne 6. 4. 2015 nepochopil o co se jedná: "Dobrý deň, chcela by som sa opýtať. Mám Nikon D3200, nejde mi zaostrovať v čom je problém ?". Vaše odpověď zněla: " Dobrý den, bohužel objektiv typu D nebude ostřit s aparátem D3200. Zde je nutné použít typ G s ostřícím motorem v těle objektivu. Ale jinak lze použít." Můžete mi to prosím nějak po lopatě vysvětlit? Je v setu dodávaný takový objektiv, který by sám ostřil? Děkuju za odpověď. Ondřej klvač

    Ondřej Klvač, 24.05.2015 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Reaguje na (72) | Dobrý den, máte zapnutý live wiew(náhled přes LCD)

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.04.2015 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Dobrý den chci se zeptat, na fotoaparátu mi nejde přepnout do režimu videa. Jak správně přepnout, jestli nedělám nějakou chybu. Děkuji

    Kateřina Kopecká, 15.04.2015 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Reaguje na (70) | Dobrý den, z boku objektivu máte přepnuto na AF?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.04.2015 | Reagovat

  • 70

    Tatarková

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať. Mám Nikon D3200, nejde mi zaostrovať v čom je problém ?

    Monika Tatarková, 06.04.2015 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Reaguje na (68) | Dobrý den, bohužel objektiv typu D nebude ostřit s aparátem D3200. Zde je nutné použít typ G s ostřícím motorem v těle objektivu. Ale jinak lze použít. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.01.2015 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Dobrý den, před mnoha :-) léty jsem si pořídil fotoaparát Nikon F60 a k němu objektivy Nikkor 28-80 mm, 3,5-5,6 D a 75-240 mm, 4,5-5,6 D. Lze tyto objektivy použít i na Nikon 3200? Děkuji za odpověď, s pozdravem M. Filouš :-)

    Michal Filouš, 11.01.2015 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Reaguje na (66) | Dobrý den, tento fotoapartá má možnost nastavovat expozici a tím docílit i rozmazaného pozadí, nebo fotografování pohybu. Ale zrcadlovka je jiná kategorie, nelze srovnávat. Nabídne daleko více možností, kvalitu atd. Vybral bych alespoň d3200+18-105mm. Nevím co myslíte tím "bojím toho šíleného pixelového čísla ... jestli to zvládnu"   

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.12.2014 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobrý den, dlouho jsem byl rozhodnutý pro zrcadlovku, díval jsem se na D3100, D3200 nebo 5100. Akorát teď k vánocům mi byl pořízen kompakt canon photo shot sx520 hs, Jsem z toho mírně v rozpacích, jestli si tento kompakt nechat nebo raději vyměnit za zrcadlovku. Jedná se mi hlavně o focení dětí v pohybu, abych docílil rozostřeného pozadí. U těch zrcadlovek se trochu bojím toho šíleného pixelového čísla ... jestli to zvládnu. Moc děkuji

    jan, 28.12.2014 | Reagovat

  • 65

    Lukeš

    Reaguje na (64) | Dobrý den,ano kartu lze bez problému použít,. Jen jí předtím naformátujte.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2014 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (61) | Mám doma kartu SDHC 32GB paměťová karta, řada Experience UHS-I (40MB/s), Class 10 Sony. Myslíte, že jí mohu použít? Děkuji Jakub

    Jakub H., 17.12.2014 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na (62) | Dobrý den, uvedený filtr bohužel neznám, takže nemohu soudit. Pokud chcete nějaký levnější, ale kvalitní UV filtr, mohu doporučit Haida UV filtr PROII Slim 67mm. Není příliš drahý a je velice dobrý.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.12.2014 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat na vhodný UV filtr pro Nikon D 3200. Nějakou levnější, nebo střední variantu. Našel jsem například Doerr UV filtr DigiLine - 67 mm FD310167 za 192,- Kč.Je vhodný pro tento typ foťáku? Díky Tomáš

    Tomáš, 17.12.2014 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na (60) | Dobrý den, například Lexar SDHC 32GB 400x, class 10, UHS-I.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2014 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, poraďte mi prosím, jaká je vhodná paměťová karta k nikon d 3200. Díky . Jakub

    Jakub, 15.12.2014 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na (58) | Dobrý den, ano jsou dioptrické předsádky, ale ty bych moc nedoporučoval z důvodu zhoršení obrazu v krajích záběru. Doporučil bych spíše mezikroužky, keré pracují lépe. Zkrátí ostřící vzdálenost a umožní se dostat blíže k fotografovanému předmětu. A fungují na vše co má bajonet Nikon a delší ohnisko cca jak 50mm, ne jen na závit 67mm.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.08.2014 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Nikon D3200 + 18-105 mm VR - můžete doporučit nějakou makropředsádku. Děkuji Šimáček

    Radovan Šimáček, 29.08.2014 | Reagovat

  • 57

    Šnajdr

    Reaguje na (56) | Dobrý den, rozhodně doporučuji model d3200 je novější a pomaleji stárne, rozhodně není horší nežli d3100

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 24.09.2013 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, chci začít se zrcadlovkami, jsem rozhodnut pro NIKON, ale naskytla se mi možnost koupit d3100 + 18 - 105 mm VR a nebo za cenu o cca 500,-Kč vyšší d3200 + 18 - 105 mm VR. Četl jsem různé recenze včetně takových kde čip u d3200 odsuzují. Budu fotit krajiny, reportážní foto, pohyb. Prosím poraďte mi který z nich zvolit. Děkuji.

    Luboš Barek, 21.09.2013 | Reagovat

  • 55

    Svoboda

    Reaguje na (54) | Dobrý den, D3200 je na tom trochu lépe, ale stále se jedná o tu nejzákladnější začátečnickou zrcadlovku, takže se samozřejmě dá pořídil lepší stroj, ovšem v jiné cenové relaci. Pokud chcete dobré video v automatice, pořiďte některý fotoaparát z řady Reaguje na (8) | =sony">Sony NEX.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 23.07.2013 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Niekde som čital ze d3200 ma otrasne video v zlych svetelnych podmiekach ,je to pravda myslim si ze realne by to aj mohlo byt 24 megapixlov na low end je extrem extremov , d3100 zle natačala v automatike prepallovala svetlo a potom to bolo take jednoliate prepalene a všetko splivalo d3200 je natom lepšie ? pri nastaveni napr na P ako natača automatika ? da sa stym pekne točit ? pri mojom natačani mocc nemam čas nastavovat vo videu

    johny, 22.07.2013 | Reagovat

  • 53

    Korč

    Reaguje na (52) | Dobrý den, pokud se Vám hodí teleobjektiv, pořiďte aparát v sadě s Nikkorem 55-300 VR, ten je vynikající

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 13.07.2013 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den, momentálně používám Olympus SP-560UZ,který je kvalitou už neuspokojivý. Mám vybranou zrcadlovku Nikon D3200, ale potřeboval bych radu ohledně objektivů. Fotím krajinu, železnici, sport, objekty, interiéry a různé detaily, občas i noční foto. Dost jsem využíval 18ti násobný zoom Olympusu

    Tomáš Dvořák, 13.07.2013 | Reagovat

  • 51

    Svoboda

    Reaguje na (50) | Dobrý den, řešení mě bohužel nenapadá, pokud můžete, zajděte s fotoaparátem, prodejním dokladem a záručním listem na  některou z našich poboček a kolegové Vám buď pomohou, nebo fotoaparát zašlou na záruční servis. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 09.05.2013 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Asi před půl rokem jsem si u megapixelu koupila fotoaparát Nikon D3200. Byla jsem s ním maximálně spokojena, ale ted jsem narazila na jeden problém. Přestal mi automaticky zaostřovat a nevím zda je to nějaká chyba v nastavení (tedy má chyba) nebo chyba fotoaparátu. Při použití jednotlivých režimu -M,P, A,S a v dalším nastavení jako makro, portrét, krajina, auto a pod mi zaostřování nefunguje, al ekdyž fotografuji pomocí průvodce Guide, tak mi zaostřuje. Děkuji za radu.

    Martina Švachová, 07.05.2013 | Reagovat

  • 49

    Jurčík

    Reaguje na 48 | Dobrý den, výborné a pěkné jsou také brašny od firmy Crumpler Nejlevnější Vanguard je tento.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 12.03.2013 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den,chci se zeptat, jaká brašna se na tento fotoaparát hodí - můžete mi doporučit třeba brašnu Vanguard nějakou? Brašny od Lowepro jsou zbytečně drahé:( Díky

    monča, 11.03.2013 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Pinnacle mám 16. Zkoušel jsem všechny kvality videa a nic. Jestli říkáte,že to jde pak by to asi chtělo přeinstalovat.Možná tam je nějaká chyba.Díky za odpověď.

    Jarda, 06.03.2013 | Reagovat

  • 46

    Jurčík

    Reaguje na 45 | Dobrý den, Pinnacle 16 by neměl mít problém s videem z D3200. V jakém formátu video nahráváte a kterou verzi Pinnacle používáte?

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký program použít na zpracování videa v pinnacle se mi nenačte. Díky za odpověď.

    Jarda, 27.02.2013 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na 43 | Dobrý den, osobně bych vybral set Nikon D5100 + 18-105 mm VR.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.02.2013 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Prosím o radu. Je vhodnější zvolit pro začínajícího "zrcadlovkáře" Nikon D3100 s objektivy 18-55 mm VR + 55-200 mm VR nebo za tytéž peníze Nikon D5100 s jedním objektivem 18-105 mm VR? Díky

    Romana, 13.02.2013 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na 41 | reaguji na příspěvek 41 - Pokud chceme fotku tisknout do větších formátů, tak potom narážíme na kvalitu tiskárny, její vlastní rozlišení (DPI) atd... I tam se musí udělat nějaká interpolace, nemáme "24Mpx ani 16Mpx tiskárnu". A po pravdě řečeno - pokud dělám velkoformátové fotky často, tak jsem asi profík a pak si pořídím spíše D800 s 36Mpx (při menší hustotě bodů na jednotku plochy než má D3200/5200). Pro amatéra těch 24Mpx prostě nemá smysl pokud si k tomu nekoupím skla v profesionální kvalitě... zmenšováním obrázku se kvalita "zlepší" jen za cenu ztráty informace.

    SpookY, 15.12.2012 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Reaguje na 38 | Vase uvaha je spravna, ma vsak jeden velky hacek. Je pouze teoreticka. V praxi si s nejvetsi pravdepodobnosti nikdo, kdo si kupuje D3200, nebude delat tisky vetsi, nez by je delal z D5100. Cili postup, ktery zminil Jack v prispevcich Reaguje na 10 | a Reaguje na 13 | je zcela spravny.

    Petr Lunak, 12.12.2012 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Reaguje na 24 | reaguji na příspěvek 24: Otázka zněla, "proč Nikon udělal foťák s tak špatným čipem". Odpověď je jednoduchá - kapitalizmus. U Sony (která je hlavním dodavatelem čipů Nikonu i Canonu :-) - pak se mezi sebou můžou jejich fanoušci hádat) udělali spoustu 24Mpx snímačů. A ukázalo se, že stojí za prd. Jenže teď těch zmršených čipů mají plný sklad, takže se MUSÍ nějak prodat za každou cenu... A protože profíci a znalci takový foťák nekoupí, tak managoři inženýrům nařídí, ať je nacpou do nejlevnějších řad pro amatéry, kteří tomu moc nerozumí. Nezkušení a neznalí vidí v parametrech 24Mpx a skáčou radostí až ke stropu... ale ti co o tom něco ví, tak roní slzy a děsí se, co přijde příště.

    SpookY, 09.12.2012 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Reaguje na 38 | doplnění - reaguji na příspěvek 10

    SpookY, 09.12.2012 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Reaguje na 10 | :-D ... No, doufám při vší úctě, že je autor příspěvku laik. Protože tohle nemůže napsat nikdo, kdo má o fotoaparátu a počítačové grafice základní povědomí. Tady totiž někdo krutě nerozumí konstrukci fotoaparátu. Žádné "snížení rozlišení" žádný foťák neumí. Čip STÁLE fotí na plné rozlišení 16/24 megapixelů. Prostě tu buňky snímacího čipu se nemůžou fyzicky sloučit. Pokud si nastavíte "menší rozlišení", tak ve skutečnosti foťák udělá jen softwarový přepočet z 24 na 16 megapixelů. A pokud alespoň trochu něco málo víte o bitmapové grafice, změnách velikosti obrázků (lineární, bilineární transformace), tak víte, co "zmenšení" obrázku znamená - ztrátu informace, tj. ztrátu kvality. Pokud chcete kvalitnější obrázky, tak foťte na plné rozlišení do RAWu a potom si s tím hrajte v počítači. Ale NIKDY nefoťe do menšího než maximálního rozlišení. Tím totiž zmršíte kvalitu fotek ještě ve foťáku.

    SpookY, 09.12.2012 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Reaguje na 36 | Je to přímo v názvu objektivu. 55mm vs. 105mm nejdelší ohnisková vzdálenost.

    jack, 03.11.2012 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, mohu se zeptat jaký je rozdíl mezi objektivem 18-55 mm VR a 18-105 mm VR.. Děkuji

    Tomáš, 02.11.2012 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    No, tak je rozhodnuto. Díky tomu, že D3200 nemá exp. bracketing, volím D5100.

    Festík, 07.10.2012 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Reaguje na 33 | Rozdíl ve foto bude blízký nule a není ani jisté, na které straně bude výhoda. To ostatně platí o všech moderních zrcadlovkách, rozdíly v kvalitě obrazu jsou hluboko pod úrovní, kdy by výrazně ovlivňovala výslednou fotku. Mnohem větší rozdíl udělá objektiv a zejména dobrá/špatná obsluha. Zem původu nemá smysl řešit, tu si nevyberete a výrobce si dostatečně hlídá kvalitu. U těl se země původu neprojeví, možná u profesionálních objektivů vyšších tříd.

    jack, 12.09.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Mohu mít zdvořilý dotaz... Nikon D3200 - 18-105 a Nikon 7000 . 18-105. Nebavme se o kvalitě Těla, materiálu, výdrži atd. Který udělá hezčí foto na papír cca A4 - A3? Poradíte? Další problém a dotaz je ohledně země původu.Dle sdělení Nikon Europe jsou všechny fotoaparáty od nejnižších až po D7000 vyrobeny na Tchaiwanu... žádný Japan. To až ty vyšší. Kvalita? Zkušenosti? Protože servis ČR katastrofální.. Děkuji velmi.

    Pavel H, 11.09.2012 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Fotim uz nekolik let, ted vybiram zalozni telo pro 5dM2 a premyslim o 3200 prave kvuli kvalite fotek. K cemu vam je super ovladani vsemozneho kdyz nebudete mit obrazovou kvalitu kterou ocekavate? bracketing jsem pouzil naposledy s olympusem 700UZ asi pred 10ti lety, infomace o ISU se urcite hodi ale kdyz fotite tak vite jak to mate nastavene, pokud ne, naucte se to. Redukci JPG nepouzije ten kdo potrebuje kvalitu vystupu na maximum, fotim do RAWu. Jedna vec mi ale chybi, neni tam motorem ostreni ani u 5100 ani 3200 takze starsi skla (5let) jsou nepouzitelna (jen na manual ale sadomaso nejsem). No tak babo rad co si vybrat.....

    Stepan H, 29.08.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na 30 | D3200 nebrat, je to softwarově očesané (není trvalé ISO v hledáčku, exp. bracketing, nastavení redukce JPG a mnohé další), jednoznačně lze doporučit D5100.

    Martin V., 28.08.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na 29 | Dobrý den, chybu neuděláte ani s jedním z nich. Pokud Vám jde o kvalitu fotek, je asi neilepší D3200.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.08.2012 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den, pane Bouška, poraďte mi prosím. Nemohu se se rozhodnout. Nikon D3200,NikonD5100 a nebo Canon 600 Děkuji moc.

    Vojta , 27.08.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na 27 | Dobrý den, v tom případě je D3200 dobrá volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.08.2012 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych poradit při koupi fotoaparátu.. Fotím se starším Pentaxem K10D a rozhoduji se na přestup... Váhám mezi Nikony D90,D3200 a D5100. Mým favoritem byl D90, jelikož jako jediný měl ostřící motor v těle. V těchto případech mi záleží na obrazové kvalitě, především pro focení krajiny a makra. Proto bych se raději více přiklonil k D3200 s rozlišením 24 Mpx...ale nevím. Poradíte mi při výběru?

    Josef, 20.08.2012 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na 24 | Nemám pocit, že by tady někdo ten přístroj pomlouval :) Pokud se vezme v úvahu, že je to nejzákladnější model s omezenými funkcemi a výbavou, tak jinak kvalitou obrazu jistě uspokojí i náročného uživatele. Naopak dokonce kvalitou obrazu předstihne i řadu vyšších modelů. Omezení zůstává jen v té funkční výbavě.

    jack, 19.08.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na 24 | Dobrý den, myslím, že B je správně.. Nikam ho neházejte a foťte o 106. 

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.08.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Jak to tady tak čtu, neměl jsem si kupovat žádnou zrcadlovku. Rozhodování nebylo jednoduché pro někoho, kdo ještě žádnou nevlastnil. Rozhodnutí jsem asi třikrát změnil, a nakonec vybral Nikon D3200 18-105mm VR. Určitě to nebylo k vůli rozlišení, ale lepšímu čipu. Ale jestli je tak špatný jak tady někteři popisují, pak nechápu počínání NIKONu, proč tento model vůbec hodil na trh. Jediné co bych snad již u tohoto modelu uvítal je výklopný display. Mám ten balíček tedy hodit rovnou do kontejneru s odpadem? Nebo hodnocení některých pokročilých vychází z nedostatku zkušeností s tímto modelem od Nikonu.

    Zdeněk , 18.08.2012 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Reaguje na 21 | Jak píše pan Bouška, je to sice novější a modernější přístroj, takže spoustu věcí má vylepšenu, ale pořád patří do nejnižších kategorií, čemuž odpovídá funkční výbava a konstrukce. Osobně myslím, že v současnosti nejlepší poměr cena/možnosti nabízí D90, která je funkčně i konstrukčně minimálně o třídu výše a pokud nejde čistě jen o kvalitu obrazu, ale opravdu o posun v použitelnosti fotoaparátu, tak je to skutečný krok výše.

    jack, 31.07.2012 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na 21 | Dobrý den, máte samozřejmě pravdu, těch vylepšení je oproti D40(x) hodně. Myslel jsem to tak, že i přes ta vylepšení se stále jedná o přístroj stejné třídy, takže zůstává stejné například ovládání i konstrukce.

    Luděk Bouška - Megapixel, 31.07.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na 20 | Dobry den, ja jsem rovnez vlastnikem Nikonu D40x a doted jsem zil v presvedceni, ze koupe D5100 bude pro me rozhodne krok dopredu. Tech plusu musi byt za ta leta mnoho, at uz pocet ostricich bodu, rychlost, moznost HD videa, kvalita displaye, bracketing, D-lighting a celkove kvalita chipu. Chapu ze z pohledu profesionalniho fotografa se musi jednat o podobne low endove fotoaparaty a z pohledu amatera ten fotoaparat uz musi byt inde, nebo ne?

    Radim Paule, 31.07.2012 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na 19 | Dobrý den, pokud máte D40 a chcete si polepšit, nedoporučoval bych ani D3200 a ani D5100. Jsou to přístroje stejné kategorie, jako je Váš D40 (D5100 je v hierarchii trošku výš). Takže kromě rozlišení a pár poměrně nepodstatných funkcí si ani s jedním z nich nijak nepomůžete. D5100 má navíc vyklápěcí displej, ale ostatní rozdíly jsou minimální. Výraznou změnu k lepšímu ve všech ohledech zaznamenáte až u Nikon D7000 + 18-105 mm VR + dálkové ovládaní zdarma!.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.07.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikona D40 což neni nejmladší ročník a za tu dobu se posunuli jak základní zrcadlovky tak i já. Jak jsou odlišné D3200 a D5100 (kromě rozlišení)? Raději bych šel do novější D3200, ale stále váhám.

    MT, 24.07.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na 17 | Dobrý den, z dnešního pohledu už to nevýhoda není, téměř všechny současně vyráběné objektivy pro Nikon už vestavěný motor mají.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.06.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    DĚKUJI ,ALE JEŠTĚ JEDEN DOTAZ,U NIKON 5100,NENÍ MOTOREK AUTOFOKUSU,JE TO V ZÁPORNÝCH VLASTNOSTECH,CO TO OBNÁŠÍ?A POPŘÍPADĚ,BUDOU TEDY PASOVAT I JINÉ OBJEKTIVY,DĚKUJI

    ŠÁRKA PAŘÍZKOVÁ, 14.06.2012 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na 15 | plně souhlasím. Kvalita obrazu je už u D90 výborná a drobná výhoda u novějších modelů nevyváží to ořezané ovládání D5100 nebo D3200

    jack, 14.06.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Sarko, byt vami bych sel do D90. I kdyz to neni nejnovejsi pristroj (D7000 je pravdepodobne jiz mimo financne), tak urcite ocenite nejake pokrocilejsi funkce a mnohem lepsi drzeni a poohtovost foceni - a pohodlnejsi nastavovani parametru.

    power1000, 14.06.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na 12 | Výklopného displeje se nemusíš vůbec obávat, ba naopak, často se šikne (stativ, makro, video, "nenápadné" focení od pasu atd.). Ba naopak u D3200 bych se osobně bál toho: že neuvidím ISO v hledáčku (jen po zmáčknutí tlačítka, u AUTO ISO vůbec), není k dispozici bracketing expozice, přehození indikace +/- atd. viz zde můj příspěvek č.18 http://www.megapixel.cz/nikon-d3200-telo?stranka=komentare Reaguje na 13 | Na http://www.imaging-resource.com/ jsou k dispozici snímky vč. NEF, stejná scéna, světlo, expozice, objektiv. Upravím totožným způsobem v CNX2 (příp. v Lightroom 4.1) ISO 800 z D5100 i D3200, vyexportuji o délce delší 3500px, u D5100 šum abych hledal lupou, u D3200 tam vidět je, zrnění i bar. šum v tmavých barvách. Na ISO 1600 je to ještě zřetelnější. Zajímavé a o lecčems vypovídající je i to, že na ISO 1600 při vypnuté redukci šumu ve foťáku je u D3200 i v NEF tak jako tak redukce šumu automaticky zapnuta (úroveň 3, v NX2 to jde sice vypnout), zatímco u D5100 nikoliv (úroveň 0).

    Martin V., 09.06.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na 11 | OK, tak to potom souhlas, to je nejlepší metodika, jak srovnat úroveň šumu. Druhá věc je, že by se jistě dalo při zpracování výsledků v PC nebo úpravou nastavení samotného fotoaparátu jistě dosáhnout jiného výsledku. Ostatně u nových generací zrcadlovek mě překvapuje, že při ISO800 vůbec můžete srovnávat šum, protože při správné expozici a tisku na A4 nemůže při takové hodnotě být takřka žádný šum viditelný a už vůbec ne rušivý.

    jack, 09.06.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    DOBRÝ DEN,UVAŽUJI O KOUPI NIKON D3200,ALE,JSEM POKROČILÝ AMATÉR,JEDNÁ SE MĚ O REPORTÁŽNÍ SNÍMKY,A POPŘ.SVATEBNÍ FOTO,ALE V POROVNÁVÁM S NIKONEM D5100,U KTERÉHO MĚ VADÍ JEN VYKLOPNÝ PANEL,SE POŘÁD NEMOHU ROZHODNOUT,V ČEM PODSTATNÉM SE VLASTNĚ LIŠÍ?VYČETLA JSEM SCENICKÉ REŽIMY,A EFEKTY ŽE MÁ D5100 VÍC,,JINAK JA SAMA SE PŘIKLÁNÍM K D3200,ALE CHCTĚLA BYCH POPROSIT O RADU,PODLE ČEHO VYBRAT,OBĚKTIVY 18-105 VR,U OBOU BYCH VOLILA STEJNÉ,ALE D3200 JE DRAŽŠÍ,TAK K ČEMU DÁT PŘEDNOST,JEDNÁ SE MĚ O KVALITU FOTOGRAFII,A CELKOVOU POHOTOVOST PŘI FOCENÍ,DĚKUJI ZA VÁŠ NÁZOR

    ŠÁRKA, 08.06.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na 10 | Však to taky porovnávám při stejném rozlišení. I když zmenším fotky na cca 8 Mpx (tisk A4 i s rezervou), tak od ISO 800 vychází D5100 lépe.

    Martin V., 04.06.2012 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na 8 | To je omyl. Nelze jen tak 1:1 srovnávat šum fotoaparátu s tak velkým rozdílem v rozlišení. Pro vypovídající srovnání je nutno snížit rozlišení fotky z D3200 na rozlišení D5100 nebo nejlepší řešení, nechat z obojího udělat stejnou zvětšeninu na papír. Pokud se tato metodika dodrží, nepochybuju, že D3200 z toho nakonec s použitelností vysokého ISO vyjde lépe.

    jack, 03.06.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na 7 | Pokud bude D5100 k dispozici, ber ho všema deseti - za stejné peníze to je pro pokročilého fotografa vhodnější stroj, má lepší ovládání a víc funkcí vyvedených mimo menu.

    TT, 28.05.2012 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Reaguje na 7 | Jednoznačně ber Nikon D5100. Nejlépe s objektivem 18-105 VR. D3200 má stále hodně očesaných funkcí vč. horšího výstupu (šum na vyšší ISO horší o cca 0,5-1 EV). Akorát nechápu politiku prodejců či Nikonu. Set D5100+18-105 VR totiž vůbec není u nás dlouhodobě skladem, takže buď je o to takový zájem, že to nestíhají dodávat nebo je tu někdo řádně neschopný = autorizovaný dovozce a to vč.prodejců, kteří za to mohou také = málo "tlačí" na dovozce. V zahraničí to totiž běžně dostupné je - http://www.ceneo.pl/11840286;0280-0.htm Netušil jsem, že se ještě někdo dožiji doby, kdy poptávané zboží není u nás skladem, zatímco kousek za hranicemi ano.

    Martin V., 27.05.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, také mám teď dilema vybrat si mezi Canon EOS 550D + objektiv EF-S 18-135 IS, Nikonem 5100 nebo novým Nikon D3200 + 18-105 mm VR. Jsem již v kategorii pokročilejších, ale na dražší fotoaparáty nedosáhnu.

    Radek, 27.05.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Takže jak vidíme ze zkušebních fotografií pana Boušky, onen "tragický šum", předznamenávaný a proklínaný mnoha horlivými kazateli po pohledu na jakési "zkušební fotky" kdesi v hloubi webu, se prostě nekoná. I při ISO 3200 má přirozený vzhled a vzhledově je dobře snesitelný. Tohle by si měl každý zájemce o koupi (a každý kdo se dopředu ze všeho křižuje) osobně vyzkoušet na prodejně, a pak soudit. Nikon ty pixely prostě zkrotil, už to tak je.

    TT, 24.05.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na 4 | Kvůli režimu průvodce bych D3200 rozhodně nedával přednost. Když jsem začínal (loni v únoru koupí D3100 která má průvodce taky) dodneška jsem průvodce aktivně nepoužil. Jen po zakoupení, když jsem si s foťákem hrál, tak jsem ho prolítl ze zvědavosti. Podle mě jde o úplně zbytečnou funkci. D3200 bude mít jistě poustu jiných předností.

    David, 21.05.2012 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Reaguje na 1 | Dobrý den, jestli s focením ještě nemáte moc zkušeností, doporučil bych asi raději D3200, nabízí vynikající režim Průvodce, který Vám v začátcích dokáže dost pomoci k lepším výsledkům.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.05.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na 2 | Dobrý den, jestli se teprve učíte fotit, bude lepší D3200, ale jestli už máte s fotografováním nějaké zkušenosti, může se Vám víc hodit D5100.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.05.2012 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Mám stejný dotaz. Váhám mezi těmito fotoaparáty 5100 mi přijde lepší ale nová 3200 se jí vyrovná. Chtěl bych si pořídit fotoaparát se kterým budu spokojen a nějěký ten pátek mi vydrží.

    Michal, 20.05.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Jako první zrcadlovku D3200 nebo raději D5100?

    Josef, 19.05.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím