Nikon D3s tělo Komentáře k Nikon D3s tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (36 - 1)

  • 36

    Maxant

    Dobrý den, ano může to být tím. Vždyť používáte pouze výřez snímače ve velikosti APSC. Tedy výsledné rozlišení je  5Mp pokud jsem to dobře našel. Tedy máte profesionální aparát s neodpovídajícím objektivem a výřezem na snímači. Pak omůže být nastavením os tření a podobně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.05.2016 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, nedávno jsem pořídil tento foťák, ale jsem zatím zklamán, protože jsou fotky docela neostré. Je možné, že je to objektivem, který je na DX těla? Předem děkuji za případnou radu. S pozdravem A. Komárek

    Aleš Komárek, 29.05.2016 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 21 | rozhovor: 8,10,11,12,13.... RE:pánové jde vidět, že nemáte nic rozumnějšího na práci než psát blbosti na internetu... A nezdá se mi, že by to byla vhodná stránka pro rozhovor o politice pro dva nevzdělance ... :) Přeji příjemný den Pan X

    Pan X, 14.04.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Naprosto souhlasím, každému vyhovuje něco jiného :) Když vezmu v potaz těla, tak Canon i Nikon jsou špičkou ve svém oboru (vyjma Leicy), takže si myslím, že je to spíš o tom jaké komu vyhovují objektivy a jiné příslušenství. Ale je to jen můj názor ;)Pro mě jako zatíženého Nikonistu je tohle ovšem modla :-D

    Jiří Čáp, 05.03.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    To,že D3s je opravdu špičkový není třeba žádný komentář. A jestli je lepš - Nikon nebo Canon, každý máme svého favorita.

    Jenda, 24.01.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    nechapu jak nekdo kdo si kupuje stroje D3, coz pozaduje uz urcitou znalost a odbornost, lamentuje nad absenci cestiny. anglina je tak primitivni ze bych toho exota co mu absence cestiny v D3 zasadne vadi chtel videt... jinak co jsem koukal na obrazky pak 12800 je asi jako 3200-4000 na me D700 coz se mi zda neuveritelne... 25600 je pak v pohode a na urovni rekneme 6400 na D700... D700 je skvela ale az se zaplati pujdu do tohoto... kazdopadne ale za $

    JWK, 21.01.2010 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, ostřící systém je stejný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Pane Bouško, mám dotaz jestli má NIKON D3s stejné rozložení zaostřovacích bodů u středu jako je to u D700, nebo je má přepracované na větší plochu. Děkuji Honza

    honzama, 14.12.2009 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, samozřejmě víme, že DX a DC objektivy jsou určeny pro malé snímače, ale tento přístroj (stejně jako další zrcadlovky Nikon s FX snímačem) umožňuje i použití těchto objektivů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    V rubrice všechny objektivy pro D 3 s,prosím neuvádějte objektivy Nikon DX a Sigma DC,tyto objektivy nejsou určeny pro FX.full frame snímač.To nevíte?

    zdeněk, 04.12.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Fotoaparát by měl být skalistý. Tento vypadá že asi bude.

    Ce1200, 18.11.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    No... Dobrý.

    Hm, 18.11.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    :D... krása, bylo by od NIKONu vcelku slušností, kdyby nabídli upgrade na CZ firmware třeeeebas pro D90 ! ENG nevadí, ale když už u tak moc moc profi jako je D3s... :D... Hezký, moooc, moooc hezký ;)...

    Martin, 11.11.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Je to tak, dobrej postřeh. Díky.

    Pavel, 01.11.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | podívej se na tyto stránky: http://www.fotografovani.cz/art/nov_df_am/nikon-d3s-2009.html je tam přímo vidět fotka přístroje, kde je čeština na dispeji jasně vidět.

    Pravoslav, 31.10.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Ještě jednou bych chtěl požádat o informaci - ideální bez politické příchutě -zda D3s má skutečně české menu, jak uvádíte ve specifikaci parametrů, případně zda je to trend, kterým se NIKONi v budoucnu (konečně) hodlají ubírati. Pro nás tupé jazykové nevzdělance by to byla jistě dobrá zpráva a vítaný počin.

    Pavel, 31.10.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Pravoslave,Pravoslave. Opet jste v prispevku c. 15 zkonil me jmeno. Vim ze pro nekoho kdo je obklopen jmeny jako Voprsalek,Poskocil atd. je me jmeno obtizne. Tedy.Jeste jednou. < PLATTIG >. Jak jsem slibil. O kamerach za 1-2 dny. Co se tyka toho MV diky,mne osobne rika vice IR. Jsou 02:16. Preji dobre svetlo.

    plattig, 31.10.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 16 | Samozřejmě, ale z kontextu příspěvku č. 12 je jasné, že se o žádné ministerstvo nejednalo. Každopádně bych rád ukončil nesmyslnou debatu o politice a nadhodil otázku o novém snímači Nikomu - který je podle mě naprosto úžasný a možná nabídne opravdu použitelné ISO 102 400, což zatím nemá v oblasti digifotografie konkurenci, i přes to, že Canon nabízí tutéž citlivost u své novinky 1D mark IV, kterou jsem si vyzkoušel na prezentaci Megapixelu a chtěl bych říct, že ISO 12 800 je bez problémů, ISO 25 600 je podobné jako ISO u 5D Mark II. Boohužel ISO 102 400 je u canou spíš pro zajímavost, tak schválně jak na tom bude Nikon?! :-)

    Pravoslav, 30.10.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    zdar a sílu...do arény, hokejky do rukou a vymydlit se... holt Kocourkov V Evropě...

    max, 29.10.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    MV je zkratka pro Ministerstvo vnitra ... už hooodně dlouho.

    NickOlas, 29.10.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Zdravím pattigu (nyní již snad dobře napáno :-) Máte pravdu, asi jsem spíš ten blb :-) Protože se mi občas zdá, že Klausovi rozumím. To je ale vedlejší a bezpředmětné... (stejně jako debaty o LS...) K tomu podstatnému - Canon i Nikon jsou špiča v oboru a proto je i debata o tom, kdo koho "přečůrá" opět zavádějící a stějně tak rozporuplná. Mimochodem "MV" je v EU oficiální označení termínu "Mezinárodní Vztahy" a pokud máte přátele z 3 kontinentů a 8 zemí nevěřím, že by ani jeden nevěděl o co se jedná. PS: "EU" je oficiální označení pro termín "Evropská Unie" :-) Hezký lomeňák :-)

    Pravoslav, 28.10.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    nejde mi nepřidat svůj názor. D3 jsem v ruce sice ještě neměl, ale D2 ano. pak jsem si vzal do ruky nějaké canony (40d a podobné) vždy s baterygripem a musim říct, že ergonomie a pohodlnost držení u nikonu mi přišla mnohem lepší. už jen hloupost, jakou je zapnutí foťáku umístěné kdesi daleko od prstů u canonu.... zapínat jsem musel druhou rukou.... ehm. jsem rád, že mám to, co mám. nechci nijak hanit canon, to vůbec ne. kamarád je canonista a úplně normálně spolu můžeme o čemkoli debatovat. ale i on uznal, že ta ergonomie je jinde.

    gangi, 27.10.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Pravoslav na 12. Vazeny Pravoslave. V prve rade, setrte inkoustem! To "n" v mem jmene je zcela zbytecne. Jinak mate pravdu ze politice - te ceske - moc nerozumim. Ono totiz aby jeden pochopil ceskou politickou scenu tak musi byt clovek genius anebo uplny blb. Nejsem ani to prvni ani to druhe - muze Vam to dokazat okruh mych pratel na trech kontinentech a v priblizne osmi zemich. mimo jine. Co znamena "MV"? Ani pratele v CR nevi oc se jedna. Diky za pouceni. Ohledne Nikonu a Canonu priste. Cas pokrocil a jdu udelat lomenaka do kutlochu. Dobrou.

    plattig, 25.10.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 10 | Ahoj Plattingu, tvoje příspěvky jsou dost svérázné. Vzal jsem si do ruky D3 (i D3x) a musím říct, že jsem rád, že jsem zůstal u Canonu. Z tvého příspěvku č. 8, je patrné, že nejsi Čech a politice moc nerozumíš. Budu tvoje názory na MV brát spíše jako pokus o zviditelnění se.

    Pravoslav, 21.10.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Tak Canon na sebe opravdu nenechal dlouho čekat a EOS 1D Mark IV je na světě. Má opět APS-H, 16Mpx, a ISO 50- 102400! :-)

    Pravoslav, 20.10.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Pro Pavel na 9. Jsou 3hod a 5 min. a jdu udelat lomenaka do perin ale zitra napisi vice. S Vami muze byt zabava. Ote dizertaci priste.

    plattig, 18.10.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Děkuji za fundované vysvětlení:-)) Teorie sice možná poněkud odvážná, leč logiku to dává. Pán je patrně poradce presidenta nebo minimálně eurokomisař. Prípadně obojí. Každopádně se orientuje v politických poměrech a jejich dopadech na svět fotografie. Stálo by možná napsat na toto téma nějakou disertační práci - doporučil bych třeba v Plzni... Dobré světlo.

    Pavel, 17.10.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Pavlovi na 7. Co se divite??? Od te doby co Vas president odhalil svetu-ve spojeni s"LS"- ze nejaka CR existuje nezbylo ani Nikonu nic jineho nez-li zaradit cestinu mezi svetove reci a nacpat to narychlo do menu od D3s. Zrejme to byl ale asi vetsi problem nez udelat sensor na ISO 102.400 a buffer ktery je schopny vzit 48 RAW fille v jedne davce.

    plattig, 16.10.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý večer. Ve specifikaci parametrů zmiňujete vybavení těla českým menu. Šálí mne zrak? Že by se konečně začalo blískat na lepší časy?

    Pavel, 16.10.2009 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    To: Pravoslav na 5. Pravdu dite ze se zvysenim ISO by mohl vzrust dynamicky rozsah ale co je take velmi dulezite je skutecnos ze snizenim ze 24 mp. na 12mp ve FX formatu se mensi hustotou pixlu viditelne snizi sum zapricineny interfirenci mezi pixly. Ono 12 ci 24 mp.- kdo to pozna pokud nedelate <murals> - normalni clovek dela max. 30x40 ci 40x50 a to jeste jednou ci 2x-3x do roka. Jinak. Zustan priznivcem Canonu-ja zustavam s NIKON F5 a D300 a s Leicama M6-2x- a M4. NIkON a LEICA nejsou camery- to je nabozenstvi nebo-li <religion>. / Canon 5D ci novy 7D nejsou spatne ale vezmi do ruky D3 a 5D ci 7D a citis rozdil!/ Preju dobre svetlo.

    plattig, 16.10.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Jako příznivce Canonu jsem rád, že Nikon nastavuje kvalitní laťku. Nikon se myslím nepouští do "nepoužitelných" citlivostí, takže třeba ISO 25 600 nebo možná i 51 200( ufff málem jsem to nespočítal) by mohlo být celkem dobré. Už se těším na ISO (moment beru kalkulačku) 204 800 :-) Ale zase vážně. Ten nový snímač má méně pixelů (což nijak ale nevadí) na druhou stranu kromě vysoké citlivosti by mohl mít i velký dynamický rozsah. Už se moc těším na ukázkové snímky!

    Pravoslav, 15.10.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, myslím si, že na to Canon určitě bude nějak reagovat, ale nechme se překvapit. Příznivci Canonu se aspoň mají na co těšit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Ohledne kvality v <ISO 102.400> pise "DP Review" ze <pouzitelne>. Ovsem to nejdulezitejsi pro novinare-sport. fotografy je veliky "buffer" ktery je schopen vzit 48 RAW foto v jednom "burst" / cesky v jedne davce???/! Ted opet NIKON rozdal karty Canonu ktery ma ted z toho nocni mury.

    plattig, 15.10.2009 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Jde o to, jaký bude obraz při tomto iso.

    Janko, 15.10.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Tak a je to tady! citlivost ISO 102 400 je na světě! Kam ten svět spěje...? :-)

    Pravoslav, 14.10.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím