Nikon D40 černý + AF-S 18-55 mm ED II + 55-200mm Komentáře k Nikon D40 černý + AF-S 18-55 mm ED II + 55-200mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (118 - 18)

  • 118

    Bouška
    Reaguje na 117 | Pro D40 je vhodný například http://www.megapixel.cz/nikon-60-mm-f-2-8-g-ed-af- s-micro, jiné by bohužel nezaostřovaly automaticky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.10.2008 | Reagovat

  • 117

    Avatar
    Reaguje na 116 | to byla ale rychlá reakce, děkuju. Můžete mi teda nějaký levný makro objektiv doporučit? S pozdravem Renda

    Renda, 03.10.2008 | Reagovat

  • 116

    Bouška
    Reaguje na 115 | Dobrý den, to bohužel ne, u zrcadlovek je na makro potřeba speciální objektiv, který dokáže zaostřit na velmi malou vzdálenost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.10.2008 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Uvažuju o své první zrcadlovce, zdá se, že tento set je super volba, jen jsem se nedočetl, jak je to s makrem? Zaostří tento objektiv třeba na 1 cm?Děkuju za odpověď, R.

    Renda, 03.10.2008 | Reagovat

  • 114

    Bouška
    Reaguje na 113 | Dobrý den, díky, už by to mělo být správně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.09.2008 | Reagovat

  • 113

    Avatar
    Dobrý den, na souhrnné stránce v popisku chybí, že je k tomu i teleobjektiv, ten se zobrazí až v nadpisu při kliknutí na konkretní produkt, vedle D40 se základním objektivem vypadá, že jde o totžný set, jen bez SD karty a s o 4 tisíce vyšší cenou - jak v reklamě na trpaslíky nebo hodiny s kukačkou :-)

    BigBrother, 25.09.2008 | Reagovat

  • 112

    Bouška
    Reaguje na 109, 110, 111 | Dobrý den, pokud vím, tak program na konverzi RAWů je součástí balení. Proč je stříbrná verze levnější, to netuším, ale technicky jsou naprosto shodné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.07.2008 | Reagovat

  • 111

    Avatar
    Dobrý den, Zajímá mě proč je černá verze D40 dražší o 500Kč a jestli je k zrcadlovce dodáván software ke zpracování z rawu do Jpegu. Díky

    Syneček, 19.07.2008 | Reagovat

  • 110

    Avatar
    Dobrý den, Chci se zeptat,jestli se k tomuto D40 dodává program na konvertování z rawu do Jpeg,a když ne jaký by ste mi doporučil,za lidovou cenu.A ještě mě zajímá proč je stříbrná verze D40 lacinější o 500Kč. Děkuji

    Syn, 18.07.2008 | Reagovat

  • 109

    Avatar
    Dobrý den, Zajímalo by mě,jestli k D40 je dodáván nějaký program na konverzi z Rawu na Jpeg. A ještě proč je stříbrná verze lacinější. Děkuji za odpověď

    Michal, 18.07.2008 | Reagovat

  • 108

    Bouška
    Reaguje na 107 | Zmíněné objektivy vychází na D40 velmi slušně, na D60 už je to trošku horší kvůli vyššímu rozlišení a tedy vyšších nárocích na rozlišovací schopnost objektivu. Pro běžné využití setové objektivy určitě stačí, kvalitnější bych kupoval až v okamžiku, kdy by mé nároky na obrazovou kvalitu vzrostly. Teleobjektiv se hodí například na portréty, detailní záběry, kdy chceme oddělit fotografovaný objekt od pozadí, na krajinu, sport a podobně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2008 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    D40? Takže D60 je horší? Zajimavé, moc dík za radu. Chtěl jsem se jěště zeptat jestli radši koupit zakladní kit D40 a potom nějaký lepší objektiv nebo je AF-S ED II + 55-200mm dobrý. Dá se s nějakým objektivem srovnat? Na co ho asi tak nejvíce využiji? Děkuji za odpověď.

    Honzík, 04.07.2008 | Reagovat

  • 106

    Bouška
    Reaguje na 105 | Dobrý den, při vyšších citlivostech asi ano, trochu lépe vychází D40.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2008 | Reagovat

  • 105

    Avatar
    Dobrý den. Poznám rozdíl ve kvalitě fotek? Rozhoduji se mezi tímto setem a setem s Nikonem D60. Děkuji za odpověď.

    Honzík, 03.07.2008 | Reagovat

  • 104

    Bouška
    Reaguje na 103 | Dobrý den, bohužel o takové redukci nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.07.2008 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Dobrý den, vyrábí se pro Nikon redukce, aby bylo možné použít jiné starší objektivy (např. Helios ze Zenitu)

    Marek, 02.07.2008 | Reagovat

  • 102

    Bouška
    Reaguje na 101 | Dobrý den, o volbě vhodného objektivu se něco dočtete zde http://www.megapixel.cz/jak-vybrat-objektiv. Pro Vaše účely je podle mého názoru tento set naprosto vyhovující, 6 Mpx by mělo také vyhovovat - pokud se nechystáte dělat velké zvětšeniny.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2008 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Dobrý den, váhám mezi Canon EOS 400D, Nikon D40x a zde nabízeným D40 se dvěma objektivy. Digitálním zrcadlovkám nerozumím, jakou má, prosím vás, principielní výhodu každý z obou objektivů? A kterou volbu byste mi doporučil? Ačkoliv amatér, fotím velmi často (zatím právě jen s maličkým kompaktem) především architekturu, hory, a momentky-portréty. Různé přídavné funkce mne příliš nezajímají, rád bych ale, aby foťák reagoval velmi rychle (kvůli momentkám), také rád dělám z fotek výřezy. Je 6 vs 10 Mpix opravdu takový rozdíl, anebo jen nafouknutá bublina? Děkuji předem za opdověď a za radu. Honza Cenově bych se přes 14 000 přehoupával jen nerad :)

    Honza, 01.07.2008 | Reagovat

  • 100

    Bouška
    Reaguje na 99 | Dobrý den, v balení žádná karta není, u všech DSLR se karty dokupují zvlášť. Samozřejmě pokud se nejedná o nějakou akci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.06.2008 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Dobrý den, jak je velká karta přiložená k fotoaparátu?

    Tomáš, 25.06.2008 | Reagovat

  • 98

    Bouška
    Reaguje na 97 | Dobrý den, podle mých zkušeností je na tom obrazově lépe D40, ale je fakt, že E-510 má několik zajímavých funkcí navíc... Já bych si asi vybral raději D40.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.06.2008 | Reagovat

  • 97

    Avatar
    Pane Bouška, děkuji Vám za odpověď. Ještě se Vás chci zeptat na názor na Olympus E-510 v kitu s 2 objektivy. Nevyplattilo by se mi přidat finance a místo tohoto setu s d40 pořídit raději právě Olympus? Láká mě stabilizace a celkově je to prý kvalitnější provedení než-li d40. Zajímá mě především výsledná obrazová kvalita fotek, jestliže nebudu pořizovat další objektivy a fotila bych jen s těmito 2. Zatím ještě jednou děkuji za Váš čas a rady.

    Michala, 18.06.2008 | Reagovat

  • 96

    Bouška
    Reaguje na 95 | Dobrý den, už jsem Vám odpovídal na jiném místě, já bych zvolil právě tento set, je velmi dobrý, myslím si, že byste s ním mohla být spokojena.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.06.2008 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Chystám se pořídit svou první zrcadlovku a pro osobní sympatie k značce bych ráda právě Nikon. D40 mi velmi zaujala v setu s 2objektivy, ale také zvažuji D60 + 18-55VR. Je u objektivů D40 velký problém chybějící stabilizátor a bude to ve výsledku na fotkách hodně znát? Fotím převážně psa, takže stativ by se příliš nehodil. Líbí se mi též objektiv od Sigmy (rozsahem i světelností) 17-70 F2,8-4,5, tak váhám, zda nekoupit jen tělo d60 a zvlášť tento objektiv. Nemám nějaké velké nároky, fotím si jen pro radost a zřejmě cokoliv bude ve finále lepší než "mjučko" od Olympusu :), ale ráda bych v těchto cenách to nejlepší a nejuniverzálnější. Můj starý foťák má ohnisko 35-70mm a zdá se mi to pro mé potřeby dostačující (proto myslím, že by objektiv 18-55 mohl stačit), spíš bych ráda vyšší kvalitu fotek a více možností v manuálním nastavování.

    Michala, 13.06.2008 | Reagovat

  • 94

    Bouška
    Reaguje na 92 | Dobrý den, K200D nabízí o dost víc ve všech ohledech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.06.2008 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Dobrý den.S fotoaparátem jsem velmi spokojen.Porovnával jsem fotky za stejných světelných podmínek s dražšími modely a fotky velmi dobrý.Vadími akorát jen třímístné pole pro počet fotografií.Mám 2GB kartu a počet fotek při max.rozl.je přes 1tis. a to display neznázorňuje.Jen od 999 do nuly.Jinak si myslím,že za tak málo peněz hodně muziky.

    Joey, 09.06.2008 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Který set by jste mě doporučil.Tento Nikon nebo Pentax K200D + 18-55 mm + 50-200 mm.Děkuji

    greg zulak, 08.06.2008 | Reagovat

  • 91

    Bouška
    Reaguje na 90 | Dobrý den, pro Vaše účely je D40 vynikající volbou, určitě budete velmi spokojena. FZ50 moc vhodný není kvůli rychlosti i kvalitě fotek, která je u D40 vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.06.2008 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Dobrý den. Plánuji pořízení nového foťáku a zatím mám zkušenosti pouze s obyčejným kapesním digitálem od Olympusu. Nechci se v rozhodnutí unáhlit, ale ráda bych šla do zrcadlovky. Chci se učit "pracovat s foťákem" a hlavně zvýšit kvalitu fotek. Fotím převážně psa (portrét, pohyb) a přírodu. Byl by vhodný tento set s 2 objektivy, stačil by pro začátek? A nebo bych raději měla pořídit univerzální ultrazoom Panasonic DMC FZ50? Tam se ale obávám nespokojenosti s kvalitou fotek. Děkuji za radu.

    Michala, 31.05.2008 | Reagovat

  • 89

    Bouška
    Reaguje na 88 | Dobrý den, ano, jeden končí na 55mm a druhý na 55mm začíná...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.05.2008 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Reaguje na 87 | Aha tak pokud to dobře chápu - 18-55 má zoom do určité hranice a 55-200 pak pokračuje od právě té hranice dále? - Vím, pro profíky dosti přiblblá formulace, ale jsem trouba, co potřebuje vysvětlení. Díky Křesina

    Tomáš Křesina, 28.05.2008 | Reagovat

  • 87

    Bouška
    Reaguje na 86 | Dobrý den, to je myšleno "jakoby" pro oba objektivy, kdy nejširší ohnisko je 18mm a nejdelší 200mm (u druhého objektivu). Takže 200:18 = 11,1.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2008 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, prosím o doplnění vysvětlení - na otázku číslo 68 uvádíte, že se jedná o cca 10x zoom. Mě ale dle vysvětlení v článku vychází 200:55 = cca 3,6. Prosím tedy o vysvětlení rozsahu zoomu u tohoto setu. Děkuji předem

    Tomáš Křesina, 27.05.2008 | Reagovat

  • 85

    Bouška
    Reaguje na 84 | Dobrý den, ano, už to tak vypadá... :) V nejbližší době se na našich stránkách objeví bližší informace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2008 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den, dnes jsem jel v Brně po ulici Koliště (roh Koliště a Kounicova) a v parkovacím domě jsem viděl velkou reklamu Vaší firmy...je to tak, že se chystá filiálka v Brně? A já si budu moct zajít do koamenného obchodu si foťáček osahat?

    Radek Přikryl, 26.05.2008 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, pokud budeme počítat objem průměrného snímku kolem 2,5 MB, tak se na 2 GB kartu vejde cca 800 snímků v nejlepším JPEGu. Nedovedu odhadnout, jestli Vám to na týden stačí. Pokud jde o rychlost, tak pro běžné využití stačí Ultra II. Jestliže se chystáte fotit v RAWu, tak neuděláte chybu ani s Extreme III.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2008 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Zdravím, jaká kapacita karty je pro tento fotoaparát dostačující (aby postačila zhruba na týden focení bez možnosti fotky přenést do počítače)?. Chtěl bych 2Gb, tak mě zajímá, jesti stačí. A nevím, zda koupit Extreme II nebo III nebo ještě jinou. Můžete prosím doporučit? Děkuji za odpověď.

    Jirka K. , 26.05.2008 | Reagovat

  • 81

    Bouška
    Reaguje na 79 | Dobrý den, focení s brýlemi u některých zrcadlovek není problém, ale obávám se, že tohle nebude ten příklad, je potřeba to vyzkoušet. Každopádně hledáček má dioptrickou korekci. Set se dvěma objektivy mohu jedině doporučit, na co se který objektiv hodí záleží spíše na citu, ale obecně se něco dočtete například zde http://www.megapixel.cz/jak-vybrat-objektiv. Vhodná knížka pro začátečníky je například http://www.megapixel.cz/zoner-dslr-naucte-se-fotog rafovat-digitalni-zrcadlovkou. D40 je vynikající volba, hlavně pokud jde o obrazovou kvalitu. E-510 je lépe vybaven funkcemi, určitě Vám ho nebudu rozmlouvat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2008 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    A ještě jedna otázka. Nikon D40 double set nebo Olympus E-510 double set?? Subjektivně se přikláním k Nikonu (z pocitu lepší značky a toho, že mám doma stařičký komapkt Nikon 3100 a nemohu si jej vynachválit), je to dobře?

    Radek Přikryl, 23.05.2008 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý den, s dovolením se přiřadím k hrstce budoucích majitelů zrcadlovek. Mám pár dotazů. 1) Narazil jsem na problém focení s brýlemi. Mám cca 3,5 dpt, jak mě to omezí při focení? Pohled přes brýle je možný nebo nikoliv? 2) Pokud je to má první zrcadlovka, doporučujete zakoupit set s dvěmi objektivy? Dal byste mi, prosím, příklad na co ten daný objektiv použít? 3) Existuje nějaká kniha pro začínající zrcadlovkáře nebo mám využít Vaších rad na stránkách? Děkuji, hezký den Radek Přikryl

    Radek Přikryl, 23.05.2008 | Reagovat

  • 78

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, s rezervou bude bohatě stačit třeba http://www.megapixel.cz/sandisk-2gb-sd-extreme-iii. Z 6 Mpx fotoaparátu jsem dělal i velice kvalitní zvětšeniny 30-45 cm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2008 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, jakou by ste mi doporučil SD kartu ? jedná se mi o rychlost zápisu při 2,5/obr./s v max. rozlišení u D40 ?A ještě by mě zajímalo ,jakou udělám kvalitní max.velikost fotky při tomto rozlišení (6mil.pixel. ?) např.- 10-15 cm až.....děkuji za odpověď.

    Joey, 20.05.2008 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den,ano, kvalita snímků je o dost lepší, rozdíl byste měl vidět na první pohled, hlavně při použití vyšších citlivostí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.05.2008 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Děkuji za odpověď,a ještě otázečku.Můj první digi byl Panasonic FZ2-kvalitní objektiv,horší snímač.Druhý Canon A640-kvalitní snímač,a asi horší objektiv,fotky oproti Panasonicu mnohem lepší(technická kvalita).Budou fotky z E510(pravděpodobný vítěz mé volby) znatelně lepší než z Canonu?(opět myšleno po technické stránce).

    Pavel Masař, 15.05.2008 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 72 | Dobrý den, poměr stran snímače se samozřejmě promítne i na výslednou fotku, která bude mít poměr stran stejný. Kvalita snímků je u obou přístrojů velmi dobrá, při vyšších citlivostech má D40 menší šum, ale jinak jsou perfektní oba dva.

    Reaguje na 73 | Ano, na objektiv 18-55 je clona http://www.megapixel.cz/nikon-slunecni-clona-hb-45 a na 55-200 je http://www.megapixel.cz/nikon-slunecni-clona-hb-34, jak je uvedeno i v popisech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.05.2008 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den, prosím o informaci ,dříve než clony objednám.Aby se mi nestalo ,že si obj.clony a nepudou nasadit na objektiv.Jedná se mi o foťák Nikon D40 +dva objektivy Nikon AF-S 18-55mm na to clona HB-45 a obj. AF-S 55-200mm na to clona HB-34 ? A opravdu nejsou v základním balení ? Děkuji za odpověď.

    Joey, 15.05.2008 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Měl bych dotaz,jak se projevuje poměr stran čipu 4:3 na fotografiích?Taky bych se totiž zase po létech vrátil k zrcadlovce,ale k té z nejlevnějších a tak uvažuji buď o D 40 nebo E 510.Též by mne zajímalo jaká je výsledná kvalita snímků u těchto aparátů v případě použití setových objektivů.Děkuji za odpovědi.

    Pavel Masař, 14.05.2008 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 70 | Dobrý den, sluneční clony se prodávají zvlášť, viz http://www.megapixel.cz/clony-1133106385?nikon=1. Na makro je ideální objektiv http://www.megapixel.cz/nikon-60-mm-f-2-8-g-ed-af- s-micro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2008 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den -zajímalo by mě ,jak je to s focením makro snímků u tohoto foťáku.Jestli musím mít jiný objektiv ,nebo stačí nějaký kompaktibilní mezikroužek apod. Potom mě zajímá ,jestli je v příslušenství sluneční clona na objektiv.popř. kde ji seženu.

    Joey, 13.05.2008 | Reagovat

  • 69

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, je to "jakoby" srovnatelné s cca 10x zoomem. Viz http://www.megapixel.cz/zoom-faktor.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2008 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Zajímám se o Nikon D40 a objektiv AF-S 18-55 mm ED II + 55-200mm. Nejsem znalec zrcadlovek a zajímalo by mě, s jakým optickým zoomem se dá srovnat focení na maximální ohnisko, čili 200 mm. Děkuji za odopvěď

    méďa béďa, 11.05.2008 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, doporučil bych například brašnu http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-2-aw, rozdíly mezi jednotlivými typy jsou ve zpracování a provedení, nejlépe by bylo prohlédnout si to přímo na prodejně. Rozdíl mezi uvedenými kartami je v přenosové rychlosti, jestli využijete dodávaný SW, to netuším, snad ano... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.05.2008 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, kterou brašnu by jste k D40 s těmito objektivy doporučil? Moc mi není jasný rozdíl mezi ruznými typy Lowepro (EX, Nova AW, Rezo AW).. Jsem úplný začátečník, takže další objektivy, blesk nebo další příslušenství určitě nějakou dobu nechystám, maximálně tak baterii.. A další dotaz, zajímalo by mě jestli bude nějaký rozdíl, když si koupím SD kartu Extreme II nebo Extreme III, a taky jestli je k něčemu dobrý ten dodávaný software ke kartam Extreme III.. Díky za váš čas.

    Lukáš, 06.05.2008 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, s těmito objektivy telekonvertor nejde použít, české menu pokud vím také není k dispozici a pokud jde o porovnání s A200, tak Sony nabízí víc ostřících bodů a stabilizátor obrazu, ale kvalita fotek je o trochu vyšší u D40.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.05.2008 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den. Mám jen dotaz, zda je možné na Nikon D40 s objektivy AF-S 18-55mm a ED II 55-200mm použít teleconvertor 2,0x typ TC-20E II AF-S. Dále by mě zajímalo zda v ovládání Nikonu je možné zapnou češtinu. Poslední věc, zda je lepší Nikon D40 nebo Sony Alpha A2OO. Děkuji.

    Boris, 30.04.2008 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den,
    1) ano, je to možné, plný manuál je k dispozici.
    2) o redukci na M42 bohužel nevím, v nabídce Nikonu nic takového není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.04.2008 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den. Mám dva dotazy. 1. Zda je možné vypnnout automatiku a volit ručně čas i rychlost závěrky. 2. Zda je možné k tomuto produktu dokoupit redukci "bajonet-závit M42" tak abych mohl použít objektivy s tímto závitem, včetně redukčních kroužků na makro. Děkuji.

    Boris, 25.04.2008 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, pokud se nepletu, tak momentálně v žádném setu není nabízen objektiv se stabilizátorem. V sadě se jedná o http://www.megapixel.cz/nikon-55-200-mm-f4-5-6g-af -s-dx-stribrny-cerny-s-lc-52-lf-1

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.03.2008 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se Vás zeptat,jestli při objednání setu Nikon D40 se dvěma setovými objktivy je třeba uvádět na konci označení stabilizátoru VR.
    Děkuji

    Alois Horský, 21.03.2008 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, D40 má asi o trošku lepší kvalitu obrazu, ale já bych dal asi přednost E-510, je daleko univerzálnější a nabízí více možností.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2008 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouško, jsem odchovanec zrcadlovky Praktica s příslušenstvím , amatér, v rámci digitalizace jsem přešel na Minoltu Z1, ale rád bych se opět vrátil k zrcadlovkám.U elektron. zrcadlovky mi krom jiného vadí i špatné ostření při horších světel. podmínkách. Váhám nad Nikon 40 s obj. 18-55.55-200 setovými a Olympusem E 510 rovněž se dvěma setovými objektivy. Fotím převážně momentky, děti, ale i krajiny, přírodní scenérie, hory, moře, zvířata. Můžete mi prosím poradit a zvrátit tak moji nerozhodnost. Děkuji.

    Pavel Jenerál, 14.03.2008 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den,
    1) ano, D znamená jen "digitální"
    2) rozhodně doporučím použití externího blesku, například http://www.megapixel.cz/nikon-blesk-sb-600 nebo http://www.megapixel.cz/nikon-blesk-sb-800
    3) ano, hledáček je dostatečný, živý náhled na displeji je samozřejmě výhodou, ale nikoliv nutností
    4) o vhodném použití objektivů se dočtete například zde http://www.megapixel.cz/jak-vybrat-objektiv
    5) ano, návod je dostatečný

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2008 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobry den, mam par dotazu. Mam zajem o tento fotoaparat, ale jsem uplny laik a mam zkusenosti pouze s kompakty.
    1. Je rozdil DSRL a SRL? To "D" znamena jen digital?
    2. Budu fotit hlavne zvirata v pohybu, koncerty, a "modelky" :) - Myslíte, že bude blesk dostacujici na koncertech?
    - Nebudou zvirata moc rozmazana?
    3.Je hledacek dostatecne veliky abych poradne videla co fotim? Je velka vyhoda u zrcadlovky aby obraz byl videt i na displeyi?
    4. Jsou dodavany 2 objektivy. Ktery je na co vhodny?
    5. Je navod obsahli aby ho pochopil i zena-laik :) ?

    Dekuji predem za vycerpavajici odpoved :)

    Kati, 05.03.2008 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, pokud se nepletu, tak češtinu nemá, jestli je možno ji nainstalovat dodatečně, to nevím, ale řeknou Vám to v servisu, zkuste je tedy kontaktovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2008 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý večer,
    prosím o sdělení, je v Nikonu D40 nainstalována čeština?
    Pokud ne, lze nainstalovat dodatečně?
    děkuji

    Slávek, 06.02.2008 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-slim-52-mm

    Reaguje na 52 | V hale je málo světla, takže budete muset nastavit vysokou citlivost a při tomto nastavení poskytuje lepší výsledky D40.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2008 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den,
    prosím o radu, sport v hale zvládne lépe Nikon D40 nebo Olympus 510? U obou se rozhoduji pro double set. Děkuji

    ivana, 31.01.2008 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den,
    před pár týdny jsem u Vás tento fotoaparát zakoupil a zatím jsem s ním velmi spokojen... Jen jsem se chtěl zeptat, jestli byste mi k němu mohli doporučit nějaký šikovný polarizační filtr.
    Děkuji

    smain, 30.01.2008 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Děkuji za ujištění ve výběru...

    Veronika, 21.01.2008 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, já bych bral také raději D40, kromě lepšího držení nabízí i lepší kvalitu obrazu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2008 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den, co byste, prosím Vás, doporučil pro začátečníka? Nikon D40 nebo Olympus E-400. Jde mně o kvalitu obrazu a neplánuji v blízké budoucnosti investovat do dalších "lepších" objektivů. A chci fotit běžné rodinné situace. Děti, oslava, příroda, zvířata... Prostě co se naskytne. U Nikonu je mně sympatičtější ten výraznější grip (mám pocit, že se bude lépe držet).

    Moc děkuji za radu

    Veronika, 21.01.2008 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, ano, je plně kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2008 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den.Takže tento oběktiv nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed jde bez problémů dát na tělo Nikon D40. Děkuji za odpověď

    Dušan, 13.01.2008 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, ano, pro amatérské focení sportu se dá bez problémů použít. Osobně bych ale na fotbal zvolil výkonnější teleobjektiv. Cenově dostupný a při tom velice dobrý je http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2008 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestki je tento fotoaparát vhodný k focení sportovních snímků hlavně fotbalu.

    Dušan, 09.01.2008 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, šum u tohoto přístroje není žádný problém, s Panasonikem je nesrovnatelně lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2008 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den.htěl jsem se zeptat jak je to s dig.šumem u tohoto fotoaparátu. Zda při focení v tamvších místech(méně osvětlených) je patrný dig.šum. Mám Panasonic u kterého je šum velkou vadou.Děkuji

    vojtík, 29.12.2007 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, samozřejmě máte pravdu, můžete to reklamovat, ale záleží na tom, jak se k celé záležitosti staví autorizovaný servis Nikon (můžete ho sama kontaktovat). Podle našich zkušeností jeden vadný bod na displeji bohužel neuznávají jako důvod k uznání reklamace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.12.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den,
    koupila jsem si nový Nikon D40, na LCD display se mi objevila jasná modrá tečka /pixel?/. Protože je to moje první digi zrcadlovka, myslela jsem si, že to k něčemu slouží, ale po přečtení návodu, jsem zjistila opak. Šla jsem na prodejnu a tam mi řekli, že je to sice vada, ale že se mi za čas můžou objevit další takové svítící body a že nemá vliv na kvalitu obrázku a že to nemá smysl posílat na autorizovaný servis nikon, protože to jako reklamaci neuznají. Porad´te mi, ta svítící tečka mi vadí, rozčiluje mě to, za foťák jsem dala na mé poměry hodně peněz . Taky jsem si foťák nekupovala v bazaru, ale v kamenném obchodě, v bazaru bych se musela smířit s nějakou drobnou vadou, ale takhle si myslím , že mám nárok na prvotřídní zboží. Zajímal by mě Váš názor. Moc děkuji. Jarka Dugová

    Jarka Dugová, 19.12.2007 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, bohužel to nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den chci se zeptat jestly jde s nikonem d40 fotit aji přes LCD display

    t, 11.12.2007 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, žádná předsádka potřeba není, objektiv má v přepočtu na kinofilm úhel záběru stejný, jako objektiv s ohniskem 27mm, což má málokterý kompakt.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2007 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, při focení v místnosti potřebuji zabrat co největší prostor, srovnatelný s "kompakty" je nutná nějaká předsádka u základního objektivu a případně jaká a kolik asi stojí? Děkuji.

    Petr, 02.12.2007 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, na focení akvárií je D40 určitě dostačující, pokud použijete dostatečně vysokou citlivost, nebude problém ani pohyb rybiček a ani málo světla. I když je samozřejmě potřeba svítit co nejvíc... Velmi užijete nějaký světelný objektiv s dobrým makrem, vhodný by byl například http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-2-8-4-5-d c-macro-hsm

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.11.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško,
    mám na Vás prosbu o radu při výběru fotoaparátu pro focení akvárijí a rybiček v něm. Je to trochu složitější problematika - světlo, pohyb malých rybek, odraz skla apod. Mám zájem o digitální zrcadlovku.
    Děkuji

    Orry, 12.11.2007 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, objektiv 50/1,4 bohužel na D40 nebude automaticky zaostřovat. To umožňují pouze objektivy označené AF-S (u Sigmy HSM)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.11.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    koupil jsem si d40 a chtel bych nový a dobrý objektiv na focení při slaším světle,ale i na focení na dovolené s průměrem závitu 52mm. Líbí se mi Nikon 50 mm F1,4 AF NIKKOR D A2) jaký je rozdíl když fotím s pevným ohniskem.

    zdenek, 03.11.2007 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, ano, na focení koní ve skoku je to bez problémů, mohu ho doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.10.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den
    Chtěla jsem se zeptat.Na tento foták.je stly je vhodný fotit závody koní ve skocích a nebila rozmázla fotka. ten to foták se mi líbí i cena je přijatelná mohl by jste i prosím poradit .s foták tak cena do 25.000kč děkuji

    Martina, 24.10.2007 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, není, tento model je bez stabilizátoru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den. Je setový teleobjektiv AF-S 55-200 DX ED v sadě vybaven stabilizací?

    Jiří Novotný, 12.10.2007 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, jestli se jedná o závadu, to mohou posoudit jedině v servisu. To, že fotoaparáty trochu "chrastí" je celkem normální. Nemohu ale na dálku posoudit Váš případ.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.09.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    zdravím
    možná zbytečný dotaz, ale přece. Při lehkém zatřesení s fotoaparátem se ozýva zvuk, jakoby volného zrcadla ( možná jine části... a to i při zapnutí ) jedná se o závadu ? Děkuji za odpověd

    David J, 05.09.2007 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, přes displej fotit nejde, tento přístroj nemá funkci Live View. Displej slouží pouze k prohlížení již vyfocených snímků a nebo také jako tzv. stavový displej, na kterém se zobrazují veškerá nastavení fotoaparátu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.08.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Prosím,mám zájem o Nikon D40 a otázka zní. Je možné Vyhledávat expozici či exponovat jak na hledáček
    tak na LCD monitor jako to jde na Kodak Dx 6490?

    Miroslav, 29.08.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Děkuji.

    Jaromír, 27.08.2007 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, nevím, co o ní chcete slyšet, prostě tam je... A je to také běžné i s mnohem dražšími objektivy. Na to, že je to foceno se základním setovým objektivem, je aberace na slušné úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.08.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Co ta aberace hned u prvního snímku?

    Jaromír, 23.08.2007 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, pokud Vám jde o obrazovou kvalitu, tak je D40 rozhodně na daleko vyšší úrovni, než TZ3. Stabilizátor je samozřejmě příjemný, ale určitě není nutnou podmínkou pro ostré snímky. Samozřejmě, že existuje spousta situací, kdy je stabilizátor nefunkční a nebo naopak není vůbec potřeba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.08.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, nemůžu se rozhodnout co by bylo pro mne lepší, zda Nikon D40 a nebo Panasonic Lumix DMC TZ3 EG-S. Chtěl bych fotky kvalitní, při zvětšení výrazné na detaily. A ještě by mě zajímalo zda stabilizátor ma vliv na fotky tak jak je prezentováno v reklamách. To je věc, kterou Nikon nemá a Panasonic má.

    děkuji za odpověď

    Ondřej Fiala, 09.08.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím