Nikon D500 tělo Komentáře k Nikon D500 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (59 - 1)

  • 59

    Křížek

    Dobrý den, bohužel toto nelze měnit. Nicméně, kurz se dá i vyměnit za jiný, z jehož ceny Vám pak slevíme 300 Kč. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 25.11.2016 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den, měl bych zájem o tento fotoaparát, ale nemyslím si ze když už někdo jde do této řady, že bude potřebovat poukaz na seznámení s fotoaparátem. Proč mám tedy dostat dárek, který nevyužiju. Vím že je poukaz přenosný ale proč dávat dárek někomu když bych jej dostal já za ty prachy... Děkuji za odpověď

    Jakub Krecl, 25.11.2016 | Reagovat

  • 57

    Křížek

    Dobrý den, pokud vím, recenze od kolegy tam již je. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 08.11.2016 | Reagovat

  • 56

    Špeta

    Reaguje na (47) | na D5 bych byl taky moc zvědavej a co jsem zatím viděl , tak mám trošku rozporuplný pocity. D5 drží kresbu dio vysokách ISO hodnot, ale podle mne rychle ztrácí DR a vůbec i na nízkých ISO mi připadá, že dost šumí. Prostě nějak mi obrázek z D4s připadá lepší. Ale nechci hodnotit, dokud jsem to neměl alespoň pár dní v ruce.... ovšem je pravda, že je nějak ticho po pěšině obecně.... kámoš má oba jak D5 tak D500, ale zase nemá čas a od té doby co to má, jsem od něj skoro nic neviděl... tak nevím.

    Marcel Špeta, 07.11.2016 | Reagovat

  • 55

    Špeta

    Reaguje na (51) | kdyžtak jestli nejsou lidi, se toho ujmu, o víkendu jedu fotit nějakou havěť :-)

    Marcel Špeta, 07.11.2016 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (51) | Uběhnul nám další měsíc od urgence a ejhle, s Nikonem D500 v Megapixelu zřejmě nikdo nefotí....??? No nic, snad za půl roku tu něco najdu k počtení....

    Radim Fronk, 04.11.2016 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Reaguje na (52) | Dnes jsem byl na Workschopu Nikon v megapixelu, kde jsem měl možnost si vše osahat na živo a hned si k tomu udělat pá snímků živých rosniček. Nemám již žádné dotazy. Tělo kupuji . Díky megapixelu za dnešek... S pozdravem RK.

    Roman Kasper, 14.10.2016 | Reagovat

  • 52

    Klail

    Reaguje na (50) | Co by jsi chtěl ještě vědět. Je to BOMBA a 16/80 k tomu je to atomovka. Pak 300 VR a je to konec světa.

    Milan Klail, 13.10.2016 | Reagovat

  • 51

    Křížek

    Dobrý den, recenzi jsem znovu urgoval. Víc bohužel dělat v tuto chvíli nemohu.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.10.2016 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na (49) | Dobrý den, koukám, že kolega si dává docela na čas. Uplynul opět nějaký ten čas a recenze D500 ... ??? No alespoň, že na ostaních servrech je už něco vč. obrázků vydáno... S pozdravem RK. Reaguje na (49) |

    Roman K., 04.10.2016 | Reagovat

  • 49

    Křížek

    Dobrý den, poptal jsem kolegy, kteří fotí Nikon. Jistě recenzi již brzy uvidíme. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 08.08.2016 | Reagovat

  • 48

    D.

    Reaguje na (47) | ....tak trošku já....dobrá a rychlá mašinka ještě přesněji zaostřuje než 7200,držení docela dobré, lepší vnitřní zrcadlo a další vychytávky... trošku je více žrout na energii,ale to není zas taková nosná věc.Možná ,že všichni ostatní jsou nadšeni ,že nemají čas na postřehy....přesto jsem já , D 500 vrátil ....výstup byl trošku jinde než v 7200 která je polovinu levnější....možná první kousek ujel.... ale určitě je dobrá volba...toť vše ....hezké léto a dobré světlo všem...

    Milan D., 07.08.2016 | Reagovat

  • 47

    H.

    Dobrý den, ještě jednou si rejpnu (už jsem psal stejný dotaz 20.6.2016) do Megapixelu, stále žádná pořádná recenze (jako pro ostatní modely a značky) tohoto nikonu. Jako by ta nevydaná recenze neměla odradit potencionální kupce ??? Už to začíná být podezřelé, proč tak dlouho po uvedení prodeje (4/2016) nemají tyto modely D500 a D5 rozsáhlou recenzy od redakce megapixelu (přeci jen bych v tomto případě věřil v nestranost značky nebo modelu z důvodu prodeje i ostatních značek a modelů. Tím by mohla být recenze nezaujatá a zajímavá.) Tak mi nezbývá než jen čekat (a je mi velice divné, že ani majitelé D500 sem nepíší své kladné a zaporné poznatky). Děkuji a s pozdravem, M.

    Martin H., 07.08.2016 | Reagovat

  • 46

    Křížek

    Doporučuji D750.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.07.2016 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Reaguje na (43) | super díky a tedy lepší model a krok vpřed ? díky moc za odpověd

    David Pešek, 21.07.2016 | Reagovat

  • 43

    Křížek

    Dobrý den, D800 mi přijde krokem zpět, protože znáte D750, tak bych si vzal ještě jedno a je to. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.07.2016 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den .. zvažuji o koupi nového těla _ potř. mít dvě ..vlastním D750 , a potřeboval bych poradit jaké z těchto .... D500,nebo D800 ...a nebo zůstat u D750 díky moc za info

    David Pešek, 20.07.2016 | Reagovat

  • 41

    Maxant

    Dobrý den, děkujeme za připomínky, na recenzi pracujeme.  Bude zveřejněna v brzké době. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.06.2016 | Reagovat

  • 40

    H.

    Dobrý den, mohu se zeptat proč není u D500 a D5 recenze megapixelu jako u ostatních modelů ? Celkem bych rád znal názor (hlavně na D500) od Megapixelu na tohoto nástupce D300s. U ostatních modelů je tu spostů recenzí, komentářů, kladů a záporů, a u těchto dvou modelů ani zmínka recenzí (že by to ještě lidé v megapixelu nevyzkoušeli nebo neotestovali ?). Poprosím proto o napsání recenze megapixelu (D500) a klidně by i sem mohli přispět majitele s jejich poznatky (jak kladnými tak zápornými). Předem děkuji za odpověď, M.

    Martin H., 20.06.2016 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Cena mi připadá úplně ujetá vs modely s velkým čipem.. u Nikonu už ztrácejí kontakt s realitou..

    Petr, 14.06.2016 | Reagovat

  • 38

    Maxant

    Reaguje na (36) | Dobrý den, jde o rekci na komentář ohledně fotografování portrétů bez nějakého většího požadavku na rychlost. V tento moment bych vybral raději větší snímač, lepší niance mezi hloubkou ostrosti a tak. Proto tento výběr. Také bych zatím počkal na naskladnění D500. Měli jsem v ruce sampl bez funkčních některých věcí a může mít i jiný FW. Tedy na nějaké závěry je bez recenze zatím brzo. Přesně jak píše pan. Margala. S pozdravem M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.02.2016 | Reagovat

  • 37

    Margala

    Reaguje na (36) | taky váhám mezi D750 a D500 ,spíš bych volil D500 pač portréty nefotím, využiju crop na 70-200 + k tomu 10fps + šum prý podobný jako u třeba D750 = téměř jasná voba,ale radši si počkám na uživ.recenze na ten šum ...

    Stan Margala, 25.02.2016 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Reaguje na (15) | no osobně bych si vybral FF snímač a tím tedy D750. Opravdu pro tento účel bude asi vhodnější. Můžete to nějak upřesnit jsem velmi nerozhodný budu fotit za špatných světelných podmínek i když to iso u D500 je neuvěřitelné 1 640 000 Děkuji za odpověď.

    Libor Toman, 25.02.2016 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Zdravím, dnes jsem měl možnost si Nikon D500 a D5 vyzkoušet na předváděcí akci v Ostravě a musím říct, že je to nezkutečné.... Bude!!

    Robert, 18.02.2016 | Reagovat

  • 34

    D.

    Docela mě pobavil ten dárek k D 500,i ten stejný na D 5....no nic , někdo použije...? . Měl jsem D 500 v ruce, mě připadá podobně váhově i pocitově jak D 750....líbí se mi ,že má větší zrcátko ,tím i hledáček což zas interní blesk tím neměl šanci tam vecpat...sice zas ovládačka knoflíků jinak ,ale zas fajn ,že se dá u nikona dle potřeby přeprogramovat , na namáčknutí chvilku jsou osvětlené což ve tmě potěší..Nemá low pas filtr ,D 5 ano,AF zcela jiné konstrukce, nový snímač,nový RGB snímač, nový mechanismus zrcátka...atd tedy dost nových věcí i upravených a zlepšených ,,,ale jestli se někdo domnívá ,že bude někdy stát kolem 35tis...to je jen sen, k té ceně nedorazí, spíše se přestane vyrábět...přeci profi těla rychle neklesají....no uvidíme v praxi ,jak přesně budou fungovat....reklama je jedna věc a praxe druhá....ale těším se, až si budu moci odnést domů nacvakanou kartu tím to krasavcem...dobré světlo všem !

    Milan D., 12.02.2016 | Reagovat

  • 33

    Špeta

    Reaguje na (32) | osobně to vidím na nějakej kiks, zejména vzhledem k uveřejněným hospodářským výsledkům 2015, si další průšvih nemohou rozhodně dovolit ...

    Marcel Špeta, 08.02.2016 | Reagovat

  • 32

    Margala

    Nikon ,si rozmyslel, vydaní na trh D500 až na konec dubna ,píší aspon třeba na nikonrumors ... Prý nestíhají vyrobit dostatečné množství D500 k ofic.uvedení na trh. Je taky možný že objevili při testování nějakou chybu... Akorát spousta lidí už udělalo předobjednávku a ..., jestli oni dostanou zrcátko a další si budou muset počkat až na ten duben je otázka.

    Stan Margala, 06.02.2016 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na (21) | Myslím si to samé.

    Míra Firman, 04.02.2016 | Reagovat

  • 30

    Špeta

    Reaguje na (29) | nějakou dobu jsem taky točil videa, ale ano, výstup z moderních dslr je opravdu na vysoké úrovni. Ovšem sorry chlape, ta ergonomie je prostě přizpůsobena forcení a ne natáčení. Od toho máme dedikované kamery, které jsou zase na prd na focení. Nic naplat. Sám tedy mám profi kameru a profi foťáky, každej na to svoje. Ale neříkám, že když fotím v přírodě ledňáčka, tak že si na D810 nenatočím, samozřejmě když už mám fotky a čas, tak si ho natočím i na video...

    Marcel Špeta, 31.01.2016 | Reagovat

  • 29

    Havlena

    No ty komentare tady o tom, ze na video kameru a fotak na foceni jsou trochu liche. Kdo skutecne vazne toci video na zrdcadlovky, tak vi, o cem mluvim. Pokud byste chteli napr. stejne kvalitni video vystup jako z d750, bude vas ta kamera stat poradny balik...to nemluvim o hloubce ostrosti, kresbe, iso - kam se hrabe kamera... Takze video na fotaku neni zadny kosmeticky doplnek ale pro radu filmaru jasne prim. Reknete nekdo Ridleymu Scottovi, ze fotak je jen na foceni :)))) Osobne vazne o d500 uvazuji, uz jen kvuli te citlivosti. S d750 mam uzasne zkusenosti...tam kde kameramani uz museli nutne svitit, ja jen navysoval iso a zachoval si tak prirozene svetelne podminky... Chtel jsem puvodne koupit jen na video druhou d750, ale ted je tu d500 a vazne uvazuji o novince. Ale bude to chtit otestovat a srovnat vystupy.

    David Havlena, 31.01.2016 | Reagovat

  • 28

    Markovič ml.

    Reaguje na (27) | Ale vždyť tu nikdo na ni neplive. Podle parametrů to vypadá na pořádnou mašinku! Jen se řešil význam videa.

    Ivan Markovič ml., 27.01.2016 | Reagovat

  • 27

    Staško

    Myslím si,že některým lidem prostě nelze vyhovět i kdyby ta zrcadlovka byla pozlacená a stála 30 000 Kč.Myslím si,že kdo bude chtít si ji koupit tak si ji koupí. Podle mne je to krásný stroj.Pro mne těch 10 snímků/sek je fascinující a dá se využít při fotografování ptáků a pod.Je to celkem nedávno co jsem tady četl nářky a touhy po novém profi těle s APS-C snímačem.Vývoj se nezastaví a proto si myslím,že nelze srovnávat něco co se nedá srovnat - 300s a 500.Naštěstí Nikon má ve své nabídce 7200,což je taky krásný přístroj a lezou z něho krásné obrázky,takže dnes si člověk může vybrat.A kdo třeba nechce rychlopalnou kulovnici,tak si může vybrat co mu vyhovuje.I když jsem přešel na FF a jsem maximálně spokojen,možná časem do toho přístroje půjdu,jako druhé tělo.Nelíbí se mi,že několik lidí,kteří se tady chtějí zviditelnit,přístroj světových parametrů poplivou jak hospodskou dlažbu.Přeji Vám příjemný zbytek dne.

    Jiří Staško, 26.01.2016 | Reagovat

  • 26

    Staško

    Myslím si,že některým lidem prostě nelze vyhovět i kdyby ta zrcadlovka byla pozlacená a stála 30 000 Kč.Myslím si,že kdo bude chtít si ji koupit tak si ji koupí. Podle mne je to krásný stroj.Pro mne těch 10 snímků/sek je fascinující a dá se využít při fotografování ptáků a pod.Je to celkem nedávno co jsem tady četl nářky a touhy po novém profi těle s APS-C snímačem.Vývoj se nezastaví a proto si myslím,že nelze srovnávat něco co se nedá srovnat - 300s a 500.Naštěstí Nikon má ve své nabídce 7200,což je taky krásný přístroj a lezou z něho krásné obrázky,takže dnes si člověk může vybrat.A kdo třeba nechce rychlopalnou kulovnici,tak si může vybrat co mu vyhovuje.I když jsem přešel na FF a jsem maximálně spokojen,možná časem do toho přístroje půjdu,jako druhé tělo.Nelíbí se mi,že několik lidí,kteří se tady chtějí zviditelnit,přístroj světových parametrů poplivou jak hospodskou dlažbu.Přeji Vám příjemný zbytek dne.

    Jiří Staško, 26.01.2016 | Reagovat

  • 25

    Pekárek

    Reaguje na (17) | Taky s ním budu dlouho kamarád.

    Ladislav Pekárek, 21.01.2016 | Reagovat

  • 24

    Pekárek

    Reaguje na (21) | Mám úplně stejný názor. Video beru jako módní doplněk k foťáku a tvrdím, že kdo se chce vážně zabývat filmem, musí mít kameru. A naopak - kamera taky fotí, a všichni víme, jak blbě.

    Ladislav Pekárek, 21.01.2016 | Reagovat

  • 23

    D.

    Reaguje na (22) | Myslím ,že v praxi se vše ukáže....reklama je hezká věc jenže stojím na zemi,hlavně taky záleží na objektivu, na konstrukci co dá a nedá a to mluvím i o nových sklech, učitě na 4k musí být dobrý stabilizátor obrazu i rychlé a velmi přesné ostření (skla),nevím možná v návodu budou doporučovat stativ při videu na lepší výsledky....... už se těším na 8k, hmmm...vysíláni je ve zkušebce..jasně né zde...

    Milan D., 15.01.2016 | Reagovat

  • 22

    Markovič ml.

    Reaguje na (19) | Ok, diky. Ono 30 neni moc, to mate pravdu, ale to je cena elektroniky, jestli dobre chapu. Ale spis mi jde o cenu te funkce jako takove - ona umi nahravat videa ve 4K, tak muzeme navysit celkovou cenu za pristroj. Taky se tim vsude v prezentacich chlubi, ze to umi. Tak si myslim, ze by ta cena byla nizsi, nez tech 30$. Ale s tim nic neudelame. Kdyby stala tricet tisic, tak si ji koupi kazdy komu staci DX snimac a nestacili by vyrabet. A D7xxx by mohla jit do kopru. Kdo bude kupovat novy pristroj, pri tehle cene asi spise sahnou kupujici po FF, i kdyz D500 ma paradni parametry. Tak uvidime casem.

    Ivan Markovič ml., 15.01.2016 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (6) | Reaguje na (9) | Reaguje na (8) | No takhle: všichni se ohání tím, že D500 má být nástupcem D300s. Já jsem koupil D300s před třemi lety za 31 tisíc. Takže bych čekal, že cena bude obdobná, resp. o něco vyšší, protože je to novinka. Takže teď max 45 tisíc s tím, že třeba do dvou let klesne na 35... 58 tisíc je podle mě megaúlet...

    Pavel V., 15.01.2016 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (10) | Na děti? Rychlopalnou brokovnici italské výroby bez sériového čísla.

    Rudolf, 15.01.2016 | Reagovat

  • 19

    Špeta

    Reaguje na (18) | určitě zvyšuje, už jenom speciální obvody s HW kompresí, možná licence za algoritmus apod., ale upřímně velmi málo. Když bych řekl, že cena výrobně vyleze o 30 USD? Tak dost přeháním :-)

    Marcel Špeta, 15.01.2016 | Reagovat

  • 18

    Markovič ml.

    Reaguje na (17) | Naprosto souhlasim. Docela by me zajimalo, kdyby neumela natacet videa, kolik by stala. Podle me je to vec, ktera nevysuje cenu.

    Ivan Markovič ml., 14.01.2016 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, mám starou dobrou D300s, osobně jsem čekal cenu výrazně nižší. Vůbec však nechápu, proč je D500 takový hybrid. Fotoaparát má v základu slova foto ... kdo potřebuje filmovat koupí si právě kameru. Já sám s sebou nosím Gopro, když potřebuji video, ale foťákem chci jen fotit ... asi zůstaneme s D300s dlouho přátelé :)

    Vladislav Hladík, 14.01.2016 | Reagovat

  • 16

    D.

    Reaguje na (13) | To já si taky myslím ,že z celého snímače v 4K by chudák procesor i když je nový pěkně zahřál a nejen on....třeba nikoňáci vymyslí chlazení v těle, jak v blesku 5000.... mě by stačila verze třeba " 510 " bez 4K...

    Milan D., 13.01.2016 | Reagovat

  • 15

    Maxant

    Reaguje na (10) | Dobrý den, no osobně bych si vybral FF snímač a tím tedy D750. Opravdu pro tento účel bude asi vhodnější.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.01.2016 | Reagovat

  • 14

    D.

    Reaguje na (12) | To máte pravdu ,že kdyby byl větší výběr ve výběru nastavení 4K( v 1:1 ) či jiném, nebo z celého snímače lépe by se spalo ( možná další model .? ).....pořád mám dojem ,že kamera je kamera jasně, že tady jsou technické možnosti měnit iso ,skla atd.... Já též přátelům natáčím na kameru v hd a vypaluji klasické dvd..když třeba nemají hd televizor , sytější barvy i vizuélně obraz lépe vyniká.... z D7200 hned vidím na fullce tv technický výsledek záznamu... nativní rozlišení z 4 K asi dlouho né....bohužel.

    Milan D., 13.01.2016 | Reagovat

  • 13

    Špeta

    Reaguje na (12) | to asi ano. Akorát se zamýšlím, že přepočet z celého snímače by při tomhle datovém toku už asi byl problém, a že UHD dat tok je na hranicích co Expeed 5 zvládne ... u toho přepočtu by totiž podle mne musel ještě být aplikovaný antialiasing (nejsem expert).

    Marcel Špeta, 13.01.2016 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na (8) | 4K není o tom mít doma 4K televizi a dívat se na na videa z rodinné oslavy..... Ale pro lidi, co natáčí pro-videa a k tomu fotí, je 4K v zrcadlovce vhodné především pro následnou stabilizaci v počítačí a stále mít dostatek rozlišení i po ořezu, které při stabilizaci vznikne. Zároveň po zmenšení na FullHD je obraz ostrý s jakoby více detaily, oproti nativnímu FullHD. Jediné co mě na tomto modelu odrazuje je fakt, že při 4K je vysledný crop faktor cca 2,2x, takže skla jako 35 1,4 skoro postrádají v hodně situacích smysl. Měli tam dát možnost výběru, zdali 4K z celého snímače nebo jen pixel per pixel readout. Tím to zabili.

    Jirka, 13.01.2016 | Reagovat

  • 11

    Špeta

    Reaguje na (10) | pro vás je podle mne spíš vhodnější d750 dle mého soudu ...

    Marcel Špeta, 13.01.2016 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Dobrý den, je lepší koupit D500 nebo D750? Objektiv máme Tamron 24-70 f2,8. Fotíme hodně děti, občas svatby, semtam nějaká krajinka. Doposud byl favorit D750, ale nyní jsme dost na vážkách... Rychlou závěrku moc nevyužijeme, ale nové ostření se 153 body je hodně lákavé...

    Přemysl Burian, 13.01.2016 | Reagovat

  • 9

    Špeta

    Reaguje na (7) | upřímně jsem čekal víc. V zahraničí vyjde na víc, v německu na cca 64k ...

    Marcel Špeta, 12.01.2016 | Reagovat

  • 8

    D.

    Reaguje na (6) | Reaguje na (7) | Ano, to je pravda fx D 6xx je stará, 610 se moc nepovedla musela nastoupit 610.... D 750 je lepší ,ale.....jen 1/4000 max. a to na 1,8/50 na sluníčku při iso 100 máte problém....pak zas použít šedý filtr, pořád něco nehraje za ty prašule.... Škoda ,že není ještě hned jiná verze bez 4K,byla by levnější....nebo už skoro každý má doma 4K ? a natáčet do zásoby ,že někdy tento formát pustím je krásná sice vize ale...... jasně je pro profíčky určená....

    Milan D., 12.01.2016 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Reaguje na (6) | D6xx nesahá parametry, provedením, rychlostí, atd. D500 ani po kotníky. Je to v podstatě vstupní amatérské FX tělo. D750 je také oproti D500 dost očesaná. Cenu považuji za "správně umístěnou", ale taky by se mi líbila nižší, jelikož o tomto těle vážně uvažuji..

    Tomáš Jedno, 12.01.2016 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    No to se asi Nikon zbláznil... Vždyť D610 stojí 39 tisíc a D750 cca 51...

    Pavel V., 12.01.2016 | Reagovat

  • 5

    D.

    Reaguje na (4) | Ještě by k tělu slušel nový blesk 5000,a nějaké nové vyšlechtěné sklíčko.....určitě bude "malinko " přes šedesát....

    Milan D., 11.01.2016 | Reagovat

  • 4

    Špeta

    Cena docela slušná! Čekal jsem přes 60k

    Marcel Špeta, 11.01.2016 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobry vecer, opravili jste to nekolik malo hodin po mem puvodnim komentari. Ted uz je to ok.

    MT, 08.01.2016 | Reagovat

  • 2

    Maxant

    Reaguje na (1) | Dobrý den, nechám to zkontrolovat. Děkujeme. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2016 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Opravte si hmotnost a rozlišení.

    MT, 06.01.2016 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím