Nikon D5200 + 18-105 mm VR Komentáře k Nikon D5200 + 18-105 mm VR

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (99 - 1)

  • 99

    Maxant

    Dobrý den, osobně bych vybral kartu s min 80MB/s a to s garantovaným přenosem. Tedy Sandisk, nebo Lexar. Kapacitně je na Ful HD video asi tak 16GB  cca 80-90min. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.04.2016 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Dobrý den,chci se zeptat jako rychlost záznamu paměťové karty je třeba zvolit pro přístroj těchto parametrů pro fotografie a jaká je nutná pro záznam videa a dále jaká kapacita na kolik minut mi vystačí při záznamu full HD.Rád bych tímto fotoaparátem nahradil svoji vysloužilou D40.Děkuji

    Petr, 29.04.2016 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    [96Děkuji za váš názor a rady.Přeji pěkný den Z.K.

    ZDENĚK KOUBEK, 11.11.2015 | Reagovat

  • 96

    Lukeš

    Reaguje na (95) | Dobrý den,jak již vyplývá z označení, určitě bych doporučil Nikon D5200, který je o jednu generaci novější a tudíž má spoustu vylepšení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2015 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Reaguje na (94) | Dobrý den,ještě bych měl jeden dotaz jaký z těchto dvou fotoaparátu by jste mi doporučil,rozhoduji se mezi NIKON D5100 a D5200. Děkuji za odpověď Z.K.

    ZDENĚK KOUBEK, 06.11.2015 | Reagovat

  • 94

    Lukeš

    Reaguje na (93) | Dobrý den, ano dá. Ve funkce PICTURE STYLE, je jeden z přednastavených profilů MONOCHROMATICKÝ, což je černobílá fotografie.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.11.2015 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den,dá se na NIKONU D5200 nastavit (vyfotit) černobílá fotografie?Děkuji za odpověď Koubek

    ZDENĚK KOUBEK, 05.11.2015 | Reagovat

  • 92

    Maxant

    Reaguje na (91) | Dobrý den, v menu je nutné nastavit pal, nebo NTSC. Nastavíte přes menu nejdříve -klíč- možnosti videa. Pak zpět do menu fotoaparát nastavení videa a požadované rozlišení. Více naleznete v návodu k použití.  S pozdravem M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.10.2015 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrí deň, chcem sa opýtať ako nastavím na d5200 velkosť videa na 192x1080 s 60 fps ? Mám v ponuke iba 1920x1080 50i 1920x1080 25p 1920x1080 24p 128x720 50p 640x424 25p Chcem používať video len na bežné točenie. Ďakujem

    Kristián, 25.10.2015 | Reagovat

  • 90

    Maxant

    Reaguje na (89) | Dobrý den, ano je. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.06.2015 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, je součástí balení i baterie? Děkuji

    Zuzana Geržová, 20.06.2015 | Reagovat

  • 88

    Maxant

    Reaguje na (86) | Dobrý den, Sigma je na tom lépe jak Nikon a to jak kresbou, tak dalšími vlastnostmi jako je aberace, přenost kontrastu.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.05.2015 | Reagovat

  • 87

    Maxant

    Reaguje na (85) | Dobrý den, no rozhodně ano. Vrstva MRC je jen +. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.05.2015 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobry den. Rozhoduji se mezi touto sadou a Sigmou 17-50 f2.8. Jen me odrazuji testy dokazujici neostrost v rozich snimku u teto Sigmy. Jsem sice zacatecnik ale veril ze by mi neostre snimky vadili. Zajimalo by mne tedy jestli je ta neostrost opravdu tak znatelna a jak je na tom s neostrosti treba tento objektiv od nikonu.

    Lukáš Cigánek, 09.05.2015 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Reaguje na (84) | Děkuji za Vaši ochotnou odpověď. Nebyl by však tento filtr vhodnější? B+W F-Pro 010 UV MRC 67

    David, 09.05.2015 | Reagovat

  • 84

    Maxant

    Reaguje na (83) | Dobrý den, ano vhodný je tento filtr.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.05.2015 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Dobrý den, rád bych Vás poprosil o radu. Chtěl bych na tento objektiv pořídit nějakou ochrannou clonu proti poškození. Má smysl pořídit nějakou UV, nebo stačí obyčejná? Mohl by jste mně poradit nějakou vhodnou, potažmo nejlepší? Děkuji

    David, 09.05.2015 | Reagovat

  • 82

    Maxant

    Reaguje na (81) | Dobrý den, nejvíce bude patrný při fotografování např. sportu, tedy rychle se pohybujcích objektů.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.02.2015 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobry den, kde sa najviac prejavi lepsi ostriaci systém a AF s 39 ostriacimi bodmi , oproti napr. d5100 -11AF os.bodov ? Je rozdiel při beznej rodinnej fotografii markantny ? Mam na mysli ci při sporte, rodinnej fotografii deti alebo .... ??? Dakujem.

    Tomas G, 03.02.2015 | Reagovat

  • 80

    Maxant

    Reaguje na (79) | Dobrý den, zde bych vybral D5200. Protože je již rychlejší, má nový snímač, ostří při videu, má češtinu atd. D90 není vůbec špatná, ale je již opravdu starší.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.11.2014 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi Nikon D5200 + 18 -105 a Nikon D90 + 18 - 105, který by jste doporučil.Děkuji

    Kamil Kvasnička, 04.11.2014 | Reagovat

  • 78

    Maxant

    Reaguje na (77) | Dobrý den, ano je vhodná. Ale bude tam ještě dost místa např na nějaké další věci. Ale to nevadí, protože nesete třaba pití, pěněženku. V případě delší cesty i nabíječku a další.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.07.2014 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý den, hledám vhodnou brašnu pro tento komplet tedy D5200+105 mm VR a externí blesk. Je pro tuto sestavu vhodná brašna Lowepro nova sport 17l AW? Kterou jinou byste mi případně doporučili? Předem děkuji za odpověď.

    Dagmar Tenciánová, 30.07.2014 | Reagovat

  • 76

    Bouška

    Reaguje na (75) | Dobrý den, samozřejmě ano, jen to musíte povolit v menu prohlížení. Mezi jednotlivými zobrazeními pak přepínáte křížovým voličem směrem nahoru a dolů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.12.2013 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, dá se u Nikona D5200 zobrazit jak byla fotka exponovaná - čas, clona, režim blesku, apod.

    J.Pischel, 23.12.2013 | Reagovat

  • 74

    Bouška

    Reaguje na (73) | Dobrý den, ostření je u 650D s 18-135mm STM objektivem už použitelné, ale jestli to máte hlavně na natáčení, jednoznačně bych dal přednost kameře.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2013 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    dobry den rozdohujem sa medzi polo profi kamerov z profesionalny obrazom Canon g30 ,canon 650d 18-135 STM ,a nikon d5200 18-105 čo mi odporučite na video neviem sa rozhodnut kamera je velmi pohodlna ale nema taky snimač a hlbku ostrosti a kvalitu obrazu ako zrkadlovky zase zrkadlovky su neeorgonimicke je ten novy canon 650d z 18-135 STM objektivom taky dobry vo videu alebo je lepši nikon d5200 18-105 ? kamera natača full hd 50 fps fotaky hd 720p v 50/60 fps ide mi o profesinalnu kvalitu obrazu na zrkadlovky som si zvykol natačanie ale kvoli zlemu zaostrovaniu vo videu to bolo o dost tažšie canon g30 je super kamera ale proste ta ostrost čo ponukaju zrkadlovky viete mi poradit ? je vylepšenie ostrenie na tychto zrkadlovkach take dobre na video ? mam v plane natačat športove videa .

    bonifac, 14.12.2013 | Reagovat

  • 72

    Korč

    Reaguje na (70) | Dobrý den, bohužel ne. Neváhal bych vám ale doporučit nákup druhého akumulátoru, náhradní se vždy hodí.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 14.09.2013 | Reagovat

  • 71

    Svoboda

    Reaguje na (69) | Dobrý den, od krytky po LCD je rozměr 165mm a očnice ještě o 2-3mm přečnívá.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 12.09.2013 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (67) | A v případě reklamace akumulátoru a případně i nabíječky asi neposkytujete náhradní baterii k zapůjčení, že? Děkuji.

    Simona Macháčková, 12.09.2013 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den. Prosím o sdělení celkové hloubky fotoaparátu Nikon 5200 s objektivem 18-105. Od výklopné obrazovky těla až po krytku objektivu. Nikde tento rozměr nenacházím. Děkuji.

    Miroslav Švácha, 09.09.2013 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Reaguje na (66) | Mne ze začátku také baterka moc nevydržela, ale časem se "rozchodila" a vydrží stejně jako náhradní, kterou jsem si dodatečně pořídil...

    rokolo, 29.08.2013 | Reagovat

  • 67

    Svoboda

    Reaguje na (66) | Dobrý den, podle mě by mohl zvládnout více snímků, můžete zkusit akumulátor reklamovat.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 14.08.2013 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat ohledně výdrže akumulátoru, tento set jsem zakoupila před měsícem a baterie vydrží max. 200 fotografií (bez LiveView, bez blesku), tedy většinou sotva celý den focení. Je toto normální? Děkuji.

    Simona Macháčková, 09.08.2013 | Reagovat

  • 65

    Svoboda

    Reaguje na (64) | Dobrý den, věřím že se najdou uživatelé, kterým Vaše rady pomohou. Děkuji za příspěvek a přeji dobré světlo!

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 03.07.2013 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den chcem vam iba dat moju radu ohladom videi zrkadlovkami všade sa rieši ze maju pomale ostrenie ja mam nikon d3100 (planujem kupit 5100-18-105) d3100 ma krasny obraz ale automatika prepaluje vo wiewfinder 5100 to nerobi a automatika na videa je dostačujuca predsa zrkadlovkou je tažke točit a ešte aj to manualne nastavovat je drina takze oto sa nestaram to čo sa mi podarilo zistit ze nikon ma pomale automaticke ostrenie teda preostruje a ma to rušivy dojem je tam počut motorček ja mam fotak 2 roky a až teraz som zistil ako sa da natačat aj zrkadlovkou moja rada je taka ze v nastaveni prepnete režim z nepretrziteho zaostrovania do jednorazoveho dalej ja osobne natačam motocross takze potrebujem to mat furt ostre takze ja pekne vysuniem objektiv na max.ohnisko a spuštou zaostrim daleke pozadie a nasledne uz neostrim potom ako pride pretekar na motorke do zaberu je po cely čas ostri aj ked sa priblizuje oproti fotaku chce to cvik ale je to jednoduche hlavne tam nieje počut ostriaci motorček a je to stale ostre takže sa stym daju robit krasne videa a vyriešil som moju dilemu či kupit nejaky canon zevraj je natom lepšie z videom alebo kupit profesionalnu kameru ale naštastie som zistil takuto fintu a tym padom kupujem novy d5100 18-105+externy mikrofon na videjka takze kazdy kto vaha kupit zrkadlovku aj kvoli videu určite berte nikon po tom čo som zistil je radost natačat ked je to furt ostre a obrazova kvalita je tam na velmi dobrej urovni ,mate velmi dobru nahradu z profesionalnymi vysledkami za 1/3 ceny profesionalnej kamery takže dufam ze som niekomu pomohol ako som ja ktory rad foti aj natača neviem je divne ze som nikde taketo niečo nenašeiel ani članok ano rady a typy asi som objavil ameriku :D určite odporučam skusit tu je testovanie mojho typu na videu bohužial moj nikon d3100 prepaluje svetlo takze jeto prepalene a bolo ta velmi vela prachu takze obraz nič moc natačane nikon d3100 a 18-55 ide tam oto ze jazdec je furt ostry a da sa stym natačat a pardon aj za roztraseny obraz bolo to natačane v rukach a najmenši pohyb tam je vidiet takze určite stativ treba tu je video z mojim typom http://www.youtube.com/watch?v=bh8KdbtqsBc a tu je video kvality d3100 bez prachu s manualnym nastavenim a peknym počasim http://www.youtube.com/watch?v=9191n1KGRWw nejde tu o ziadnu reklamu ani nič iba mam pocit ze som zistil niečo zaujimave mozno si to iba namyslam a dufam ze som niekomu pomohol treba vyskušat !!!!!!

    Kub0, 30.06.2013 | Reagovat

  • 63

    Svoboda

    Reaguje na (60) | Dobrý den, pořídit sestavu s univerzálním objektivem 18-105mm a časem dokoupit Nikon 40mm pro makro a portréty.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 19.06.2013 | Reagovat

  • 62

    Svoboda

    Reaguje na (61) | Dobrý den, dá se připojit. Můžete volit mezi kabelovou (délka cca 1m), IR spouští (dosah 5-10m) a rádiovou (dosah 50-100m).

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 19.06.2013 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli se k tomuto fotoaparátu dá připojit dálková spoušť. Děkuji

    Anna Veln, 19.06.2013 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na Váš názor. Chtěla bych si pořídit tento fotoaparát, ale váhám nad objektivy. Nejprve jsme chtěla sadu s objektivy 18-55 a 55-300, ale teď i zvažuji tuto sadu, tedy s objektivem 18-105, s tím, že bych si k tomu dokoupila objektiv Sigma 70-300mm f/4,0-5,6 DG MACRO. Fotím nejčastěji portréty, macro a také přírodu. Co by jste mi spíše doporučil?

    Hanka Juřinová, 16.06.2013 | Reagovat

  • 59

    Svoboda

    Reaguje na (58) | Dobrý den, 100D jistě ocení lidé, kteří vyžadují co nejmenší rozměry. Já jsem zvyklý fotit opravdu velkou zrcadlovkou, proto na tohle lákadlo neslyším, ale zároveň neříkám, že bych jej svojí přítelkyni nedoporučil. Pokud již dnes víte, že budete potřebovat kvalitní teleobjektiv, bude možná lepší Canon, neboť 70-200mm f/4 Vám nabídne i bez stabilizace a tudíž za nižší cenu, než Nikon, který má tento objektiv pouze se stabilizací. Pokud bychom se bavili o stabilizovaných dlouhých objektivech, je situace u obou značek přibližně stejná. Pokud víte, že dlouhé teleobjektivy pro Vás nebudou to pravé a oceníte spíše širokoúhlý záběr, potom určitě doporučuji Nikon, protože má lepší nabídku takových objektivů. Co se týče objektivů od firem Sigma, Tokina atd. dají se objektivy vždy pořídit na oba bajonety. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 17.04.2013 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Reaguje na (57) | Dobrý den, děkuji Vám a ještě bych potřebovala znát Váš názor, nemohu se vůbec rozhodnout ohledně značky. Nyní má vyjít nový Canon EOS 100D a s porovnáním s Nikonem D 5200 (budu vše kupovat v setech - okolo 25 tis.), tak Vás prosím o odpověď na klasickou otázku - Nikon nebo Canon? Budu si dál přikupovávat další objektivy a nyní opravdu po porovnání všech recenzí a tech. parametrů mám problém se rozhodnout, asi jako většina. Jestli mohu poprosit o Vaší odpověď, co by jste si sám koupil, kdyby jste si měl vybrat z těchto dvou modelů. Předem Vám moc děkuji. AT

    Anna Tibitanzlová, 16.04.2013 | Reagovat

  • 57

    Svoboda

    Reaguje na (56) | Dobrý den, D5200 má také vylepšený modul automatického zaostření a rozčířeny tvůrčí, umelecké filtry. Doporučil bych spíše novější model, ale D5100 vůbec není špatná volba.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 08.04.2013 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, už přes týden se rozhoduji, zda-li mám si koupit zvýhodn.sadu Nikon D 5100 a nebo Nikon D 5200. Vím, že hlavně záleží na objektivech, ale přesto bych se Vás chtěla zeptat, je v něčem pokračující řada D 5200 vylepšená, než kromě pixelů a ostrosti, která již byla zmíněna v komentářích? Pro jaký model by jste se přiklonili, neboť mi bude zrcadlovka sloužit zase na pár let a ráda bych už technicky vylepšené tělo. Moc Vám děkuji za odpověď. AT

    Anna Tibitanzlová, 07.04.2013 | Reagovat

  • 55

    Svoboda

    Reaguje na (54) | Dobrý den, zatím jsme se nesetkali s tím, že by někdo tímto způsobem fotoaparát poškodil, pokud se nedostane do přímého kontaktu se slanou vodou, tak bych se příliš nebál. S Pentaxem K-30 si kvalitativně nepohoršíte, utěsněnost těla a objektivu se hodí nejen u moře, ale také ji oceníte při nečekané přeháňce u nás v ČR. Mezi těmito modely je podle mě dost výrazný rozdíl v ergonomii, pokud tedy budete uvažovat nad Pentaxem, určitě doporučuji si oba přístroje fyzicky vyzkoušet. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 03.04.2013 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (53) | Dobrý den, děkuji Vám pane Svoboda za radu a informace, určitě máte pravdu. Prosím ještě o odpověď, zda se mám obávat poškození fotoaparátu, pokud s ním budu fotit u moře. Nemyslím nyní přímý zásah vodou z moře, jde mi spíše o vlhkost vzduchu, prach a sůl při vánku. Stačí mi tedy tento fotoaparát + UV filtr, nebo raději koupit druhý fotoaparát, např Pentax K-30 s utěsněným objektivem (abych mohl na dovolené klidně spát). Děkuji!

    Pavel, 02.04.2013 | Reagovat

  • 53

    Svoboda

    Reaguje na (52) | Dobrý den, doporučuji určitě spíše teleobjektiv, než další ultrazoom, už kvůli místu v brašně.. Zrcadlovka má mnohem větší snímač, tedy mnohem vyšší kvalitu. Tamron je velice dobrý, pokud však oceníte rychlost, tak doporučuji připlatit si za Nikon.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 28.03.2013 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den, vlastním tento set D5200 + 18-105 a ultrazoom Nikon P510. Nyní uvažuji o nákupu zoom objektivu, dle Vašich komentářů mne zaujal tamron-sp-af-70-300mm-f4-56-di-vc-usd-pro-nikon, případně ekvivalent od Nikonu. Otázka zní: hodlám fotit převážně venkovní sport (rally apod.), potřebuji tedy určit, zda dosáhnu s Tamronem lepších výsledků než-li s ultrazoomem (nemusí to být p510, lze dokoupit např. Fujifilm HS50EXR se světelností 2,8...). Je mi jasné, že jde v tomto případě dosti o světelnost, jelikož však nedispoinuji zoom objektivem pro zrcadlovku, nemohu posoudit rozdíl. Jde mi především o kvalitu fotografií, tzn. nerozmazané, ostré foto. Případně prosím doporučte jiné řešení. Děkuji!

    Pavel, 28.03.2013 | Reagovat

  • 51

    Svoboda

    Reaguje na (50) | Dobrý den, předně si Vás dovolím upozornit, že s jakýmkoli pevným, nebo lepším zoomovacím objektivem budete mít mnohem lepší výsledky, než se základním 18-105mm. Objektiv hraje neméně důležitou roli, jako snímač, nebo procesor fotoaparátu. D7000 má sice menší rozlišení, ale tělo je odolnější, má lepší ovládání a podporuje funkce jako vysokorychlostní synchronizace s blesky, má větší akumulátor s vyšší kapacitou, je to zkrátka vyšší třída. Nerozumím dost dobře obratu "čím jak největších rozměrů" ale tipuji, že chcete co největší tisknutelný rozměr. Z D7000 není problém udělat výřezy, nebo zvětšovat do A2 nebo klidně i A1, ale podstatný je použitý objektiv. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 28.03.2013 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi D5200 a D7000, hodně důležité je pro mě možnost vyvolání fotek čím jak největších rozměrů a taky možnost dělat kvalitní výřezy. Šel bych do D7000, ale má rozlišení jen 16,2 oproti 24.1MPx u D5200. A proto se chci zeptat, jak velký formát fotek v dobré kvalitě lze pořídit s D5200 a jak s D7000 pokud bych u obou fotoaparátů použil stejný objektiv 18-105 mm VR? Děkuji za odpověď.

    Martin, 26.03.2013 | Reagovat

  • 49

    Jurčík

    Reaguje na 48 | Dobrý den, D3200 nemá výklopný displej. Soudě dle ohlasů zákazníků bych Vám ten výklopný LCD určitě doporučil. Rozlišení snímače je vyšší, což na fotografie jistě má vliv, oceníte to např. při focení makrofotografií. D5200 má také lepší zaostřovací modul, převzatý z D7000. 

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den,měla jsem vyhlídnutý Nikon D5100.Nyní jsem na vážkách,zda je tento model je znatelně lepší,jestli jako pokročilejší amatér uvidím lepší fotografie-přeci jenom cena je o dost vyšší.Nebo Nikon D3200 je dobrá volba místo 5100?Nechci platit zbytečně moc peněz,na druhou stranu nevím,zda dražší model nemá něco,co by mě mohlo scházet a mrzelo by mě,že jsem ušetřila na nesprávném místě.Za ušetřené peníze bych radši koupila blesk a pevná objektiv.

    , 02.03.2013 | Reagovat

  • 47

    Jurčík

    Reaguje na 46 | Dobrý den, je velmi pravděpodobné, že se takový set objeví i u nás, pokud jej bude mít český dodavatel Nikonu. Pro bližší info doporučuji napsat na:  zbozi@megapixel.cz

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 25.02.2013 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat jestli budete mít v nabídce také tento set s objektivem 18-105 s tělem v hnědé barvě? Na jiném eshopu jsem ho našla, ale raději bych koupila u Vás. Díky moc za odpověď

    Lenka, 21.02.2013 | Reagovat

  • 45

    Bouška

    Reaguje na 44 | Dobrý den, v plně automatickém režimu by měl blesk fungovat plně automaticky. Pokud tomu tak není, asi bude někde chyba a v takovém případě doporučuji reklamaci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2013 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat blesk si fotí jak chce nevím jestli není chyba v nastavení. šlo to dobře, ale ted i když jsem v šeru a dám automatické focení tak to vůbec nebleskne.. :( Nevíte kde je problém ?

    Kikča, 06.02.2013 | Reagovat

  • 43

    Bouška

    Reaguje na 42 | Dobrý den, takhle na dálku to bohužel nemohu posoudit, zastavte se na prodejně a požádajte kolegy, aby se na to podívali.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2013 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den, já bych potřeboval poradit s bleskem. Blesk si fotí jak chce a kdy chce, když to t nastavím na TTL - tak to fotí jak chce když na Manuálí tak to fotí jak chce. Měl by tam být předblesk.

    Mett, 04.02.2013 | Reagovat

  • 41

    Bouška

    Reaguje na 39 | Dobrý den, oproti kompaktům (kromě G1X) je kvalita fotek skutečně daleko vyšší. A jestli je pro Vás důležitý vyklápěcí displej, je rozhodnuto. S D5200 určitě chybu neuděláte.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2013 | Reagovat

  • 40

    Bouška

    Reaguje na 38 | Dobrý den, objektiv 18-105 je o něcvo lepší. Osobně bych začal s ním, možná už pak ani jiný objektiv nebudete potřebovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2013 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den.Chtěl bych si koupil nový fotoáparat ,protože můj stařičky Olympus UZ 750C už dousloužil.Začal jsem uvažovat nad zrcadlovkou a to nejdřív nad Nikon D7000 18-105 mm VR.Teď mi ale padl do oka tento Nikon D5200 + 18-105 mm VR.Z důvodu vyklopného dyspleje a toho že se dá fotoáparat spojit s mobilním telefenom a využivát dalkovou spoušť.Můj dotaz je.Bude velký rozdíl v konečné vystupní kvalitě fotek? Nebo jako amatér tento rozdíl nepoznám? Ještě by mně zajímalo jestli poznám rozdíl na fotkách třeba když si koupím nějaky lepší kompakt.Např. Canon G12,G15 nebo G1x.Předem děkují za odpověď

    Petr Nosek, 31.01.2013 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, chci koupit Nikon D5200 a uvažuji jestli zatím koupit tento set (D5200 + 18-105 mm VR) a časem dokoupit objektiv Tamron AF 18-270mm nebo rovnou koupit tělo D5200 + Tamron (cena ale už přesáhne limit, který jsem si původně stanovil). Tamron chci na venkovní akce, kdy fotím celky i detaily ve větší vzdálenosti, na běžné focení by stačil setový objektiv. Proto se ptám, jestli Tamron na kratším ohnisku plně nahradí setový objektiv Nikon a nebo bude lepší prozatím koupit Nikon a časem dokoupit Tamron? Děkuji.

    Kamil, 27.01.2013 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Reaguje na 36 | Hold Praha, Brno, Ostarava vše docela daleko z jihu čech, pro vyzkoušení pár snímků :) No děkuji aspoň za odpověd, stejně máte s námi trpělivost, děkujeme

    Petr, 25.01.2013 | Reagovat

  • 36

    Bouška

    Reaguje na 35 | Dobrý den, je mi líto, ale RAW na web bohužel dát nemůžeme. Ale jestli můžete, stavte se na některé z našich prodejen a vyzkoušejte ho. Samozřejmě si tam můžete nafotit i fotky v RAWu a doma si s nimi pohrát dle libosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2013 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, koukal sem se na ukázkové snímky a měl bych prosbu. Myslíte že by sem šel dát snímeček v RAWu(NEFu)? Je mi jasné že na stránkách se RAW nezobrazí, ale po stažení bych se na něj rád podíval ve Photoshopu a rád si pak vzorek vytisknul ve větším formátu. A kdyby ne tak nic, aspoň jsem se zkusil zeptat :) Díky Petr

    Petr, 25.01.2013 | Reagovat

  • 34

    Bouška

    Reaguje na 33 | Dobrý den, i při plném rozlišení se každý pixel obrazu skládá z informací z několika pixelů snímače... i když snížíte rozlišení snímků, šumu se nezbavíte (nebo jen velmi málo). Šum můžete nejlépe posoudit na ukázkových snímcích, osobně si myslím, že se tím nemusí nikdo trápit. Podle mého názoru je naprosto v pořádku. Počet snímků v sérii bohužel výrobce neuvádí, ale ze zkušeností s jinými modely hodně záleží na rychlosti karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2013 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, o tomto fotoaparátu jsem se na internetu dočetl, že na nízkých hodnotách ISO dosahuje poměrně znatelného šumu. předpokládám, že to souvisí se zvýšením rozlišení snímače (24 MPix). Chtěl bych se zeptat, jestli by, pokud bych nastavil střední rozlišení snímků(4496 x 3000), došlo v tomto ke zlepšení či nikoliv (předpokládám, že výsledný pixel na snímku by se složil z několika bodů na snímači). Respektive, snímky 6000x4000 jsou na mě už zbytečně velké, a převážně bych nejspíš fotil na nižší rozlišení, tak by mě zajímalo, jaký by byl v tom případě šum. A ještě jedna otázka: Kolik snímků za sebou lze pořídit při sériovém snímání 5fps a v jakém rozlišení? Děkuji.

    Marek, 24.01.2013 | Reagovat

  • 32

    Bouška

    Reaguje na 31 | Dobrý den, rozsah citlivostí je stejný, tedy také od ISO 100. A BULB má samozřejmě také, stejně jako fotografické efekty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.01.2013 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den. Rozhoduji se mezi tímto Nikonem D5200 a Nikonem 5100. Chtěla bych se zeptat. Tento, tedy 5200 má také možnost BULB? a má stejně jako 5100 možnost fotografických efektů? Taky je v popisu, že D5200 má nejmenší ISO 200, kdežto D5100 má ISO 100..

    Hanka, 17.01.2013 | Reagovat

  • 30

    Bouška

    Reaguje na 29 | Dobrý den, pokud vím, tak tuto možnost nemá ani jeden z nich.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2013 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den. Jdou u těchto zrcadlovek /nikon 5100, 5200, popř.canon 600, 650/ ke snímku přidávat zvukové poznámky? Doteď fotím s Panasonicem FZ 18 a je to dost výhodná funkce. Prosím o odpověď. Díky. Najman

    Najman, 16.01.2013 | Reagovat

  • 28

    Bouška

    Reaguje na 27 | Dobrý den, osobně si myslím, že pro běžné focení bohatě stačí objektiv 18-105mm, ale jestli chcete fotit i hodně velké detaily z větší vzdálenosti, je set s objektivem 55-300mm vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2013 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobry den,dekuji za odpoved a mel bych jeste jednu otazku,rad fotim,chci zakoupit fotoaparat D5200 + Objektiv 18-105 AF-S DX VR, ale jelikoz bych ho chtel vyuzivat vsestranne (na horach,sport,panoramata,prirodu ale samozrejme i v mistnostech) zacal jsem premyslet spis o setu Nikon D5200 + 18-55 mm VR + 55-300 mm VR,ale momentalne je to i trosku o cene,(nejspis casem bych dokoupil i jiny objektiv) chci se zeptat,jake variante byste dal prednost Vy a proc. dekuji

    Pepino, 14.01.2013 | Reagovat

  • 26

    Bouška

    Reaguje na 25 | Dobrý den, obojí je vyrobeno v Thajsku a jedná se o zmíněný objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2013 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobry vecer, rad bych zakoupil vyrobek: fotoaparat Nikon D5200 + Objektiv 18-105 AF-S DX VR, moje otazka zni, je pristroj a objektiv vyrobeny v zemi puvodu,tedy Japonsko nebo je to made in ... a jeste dalsi otazka, objektiv je typ Objektiv 18-105 AF-S DX VR ? dekuji za odpoved.

    Pepino, 11.01.2013 | Reagovat

  • 24

    Bouška

    Reaguje na 23 | Dobrý den, kdy bude tento set k dispozici, to zatím bohužel nevím a jestli k němu bude nabízen i objektiv 55-300 mm, to také netuším. Oba dotazy by ale uměl zodpovědět kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2013 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobry den, rad bych vedel, kdy je mozne ocekavat tento set (D5200+18-105mm) v nabidce na e-shopu, pripadne k vyzkouseni na prodejne? Budete tento typ (D5200) nabizet take v kombinaci 18-105mm + 55-300mm (jako D5100, prip. za jakou cenu). Diky za odpoved!

    Martin Sojka, 10.01.2013 | Reagovat

  • 22

    Bouška

    Reaguje na 21 | Dobrý den, máte možnost jednakautomatického čištění snímače, ale také odstranění skvrn po prachu při zpracování v počítači.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.01.2013 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den,také by mně velice zajímalo jak je to s tou protiprachovou ochranou. Nikon uvádí toto:Čištění obrazového snímače, referenční data pro funkci odstranění prachu ze snímku (vyžaduje volitelný software Capture NX 2).Jak tomu tedy rozumět?

    Tomáš J, 07.01.2013 | Reagovat

  • 20

    Bouška

    Reaguje na 19 | Dobrý den, díky za upozornění, už jsem to předal kolegům.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.12.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    V textu kompletní technické specifikace u 5100 máte uvedeno, že protiprachovou ochranu má, kdežto u 5200 píšete, že nikoli. Takže je zřejmě někde chyba...

    Vladimír Tinl, 19.12.2012 | Reagovat

  • 18

    Bouška

    Reaguje na 17 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Nikon D5100 má výhodu v tom že má zabudovanou jednotku čištění obrazového snímače a systém kontroly toku vzduchu v zrcadlovém boxu fotoaparátu udržují prach mimo obrazový snímač. Ma tohle i D5200?

    Michal Dobšovič, 02.12.2012 | Reagovat

  • 16

    Bouška

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.11.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Velmi děkuji za vaši odpověď, ale bohužel i s mnou vybranými objektivy by byla cena příliš vysoká, takže jsem se rozhodl pro nákup Nikon D5100 s objektivy nikon 18-105mm, tamron 70-300 a nikon 60mm micro. Dle mého názoru jsem si vybral správně, neboť bych si s touto novinkou vzhledem k její ceně moc nepomohl.

    Milan Podolský, 27.11.2012 | Reagovat

  • 14

    Bouška

    Reaguje na 13 | Dobrý den, ano, D5200 je o dost lepší, hlavně měřící a ostřící systém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.11.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o nákupu zrcadlovky Nikon D5100 s objektivem 18-105mm, ale po přečtení info o novém nikonu D5200 přemýšlím, jestli by nebylo lepší počkat a koupit právě tuto novinku. Jaký je na to Váš názor? Je nějak výrazně lepší? Děkuji za odpověď.

    Milan Podolský, 26.11.2012 | Reagovat

  • 12

    Bouška

    Reaguje na 11 | Dobrý den, D5200 se ještě dokonce vůbec neprodává, takže zkušenost z praxe zatím nejsou žádné. D7000 je stále o třídu výš, i když některé věc má s D5200 společné. O popsaných problémech jsem slyšel a četl na webu, ale v praxi jsme se setkali se skutečně velice malým počtem reklamací. Nemusíte tedy mít žádné obavy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.11.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den - mám Nikon D 3100 + nějaká skla pro radost. Chtěl bych si udělat radost k Vánocům a koupit Nikon D 7000 nebo 52OO - ,byl jsem již téměř rozhodnut pro 7000. ALE - četl jsem různé stížnosti na netěsnost a časté čistění,četl jsem na objevování se jakýchsi olejových skvrn a pod. Jsem na rozpacích,za co dát našetřené korunky. Jak se k reklamacím stavíte a jak často se s nimi setkáváte. Na N D 5200 jsem slyšel chválu - ale tento není dlouho v prodeji. Prosím o Váš názor,resp. doporučení. Díky moc Tompir

    Tompir, 22.11.2012 | Reagovat

  • 10

    Bouška

    Reaguje na 9 | Dobrý den, ano, má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den. Má tento nikon i sluneční clonu?

    Martin, 18.11.2012 | Reagovat

  • 8

    Bouška

    Reaguje na 7 | Dobrý den, je toho hodně, kromě výklopného displeje je to především zaostřovací systém a systém měření expozice. A pak další méně důležité funkce. Objektiv Nikon 18-300mm f/3,5-5,6 G AF-S DX NIKKOR ED VR II máme normálně v nabídce... Záleží na tom, jak velký detail máte na mysli, ale řekl bych, že pro Vás bude právě 18-300 vhodnější. 

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.11.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, jaký je vlastně rozdíl mezi D3200 a D5200, vychází mi že jen ve výklopném monitoru (automatické rozpoznání scény mají asi oba)? Proč neprodáváte objektiv AF-S DX NIKKOR 18-300 mm a jestli by jste mi ho doporučil dokoupit jinde? Stačil by mi na detaily střechy focené z ulice objektiv 18-105mm? Díky.

    Jarda, 16.11.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Reaguje na 5 | dík, tak trochu sem si to myslel.

    Michal, 16.11.2012 | Reagovat

  • 5

    Bouška

    Reaguje na 4 | Dobrý den, i když je D5200 velmi dobrý, určitě bych vybral set Nikon D7000 + 18-105 mm VR právě kvůli lepší konstrukci těla, většímu hledáčku, ovládání, ...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2012 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se ke koupi nového fotoaparátu a vybírám mezi tímto setem a Nikon D7000 + 18-105 mm VR. Když vynechám zpracování těl u těchto strojů tak mi vychází že mají hodně společného a já se nemůžu rozhodnout jaký koupit. Již několik let fotím Olympusem E420 a chtěl bych "povýšit" na lepší aparát. Co byste vybral Vy pane Bouška a proč??? Díky

    Michal, 15.11.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    to samé u černého těla bez objektivu: 5fps

    Tomáš, 08.11.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, dîky, už jsem to opravil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobry vecer, pravdepodobne mate chybu ve spefifikaci. Mam dojem ze dosahuje 5 fps, ne 3,5.

    Tomas Blaha, 06.11.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím