Nikon D5300 tělo Komentáře k Nikon D5300 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (231 - 132)

  • 231

    Křížek

    Reaguje na (230) | Dobrý den, bohužel takový produkt není. Mohu doporučit jediné řešení. Ihned po nafocení byste si mohl stáhnout fotografie na externí disk WD Passport Wireless. Můžete je tak mít ihned na 2 místech. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 02.05.2017 | Reagovat

  • 230

    Avatar

    Dobry den, rad bych se zeptal, zda existuje nejaka moznost, jak rozsirit pamet fotoaparatu o druhou SD kartu, napriklad pouzitim baterioveho gripu apod. Rad bych snizil riziko ztraty dat a ukladal fotografie zaroven na 2 SD karty. Pokud takova moznost existuje, muzete mi doporucit vhodny produkt? Jak to pote bude s rychlosti ukladani? Snizi se nebo pracuji karty nezavisle na sobe. Predem moc dekuji. J. Novak

    Jan Novak, 30.04.2017 | Reagovat

  • 229

    Křížek

    Reaguje na (228) | Dobrý den, bohužel nemá. S D objektivy nebude ostřit. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 07.03.2017 | Reagovat

  • 228

    Avatar

    Reaguje na (225) | Děkuji za reakci, ještě se chci zeptat, zdali má D5300 vnitřní motorek pro ostření? Vlastním objektivy jako tokina 11-16 a Nikkor AF 50 mm f/1,8 D, které nemají vnitřní motorek samostatně....Hledal jsem to ve specifikaci parametrů, nenašel, nedá se podle toho ani vyfiltrovat tělo v seznamu zboží. Myslím, že asi neuspěji že? První model který to má je D7200? díky

    Lukáš Podhorský, 06.03.2017 | Reagovat

  • 227

    Křížek

    Reaguje na (226) | Dobrý den, front a back focus se ovlivněn primárně ostřícím mechanismem objektivu nikoliv fotoaparátem. Proto nelze říci, že to bylo fotoaparátem. Pokud si chcete být maximálně jist. Vemte nový fotoaparát, objektivy k němu používané a doražte do servisního střediska. Objektivy Vám seřídí k fotoaparátu a vše bude v pořádku. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.02.2017 | Reagovat

  • 226

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi této zrcadlovky a chtěl bych se zeptat jak je na tom ostření, konkrétně front a back focus. Měl jsem nikon D7000 a dost fotografii z přístroje lezlo přeostřené na pozadí. Koupil jsem druhou D7000 a dělala to také, při prodávání jsem zjistil, že to je problém tohoto modelu i u jiných uživatelů. Ale nyní když jsem u Kena Rockwella četl recenzi na D5300, zjistil jsem, že má ostřící modul jako D7000 (Nikon Multi-CAM 4800DX sensor module from the D7000.) Takže problém přeostřování přetrvává? Předem děkuji, s pozdravem Podhorský

    Lukáš Podhorský, 19.02.2017 | Reagovat

  • 225

    Křížek

    Reaguje na (224) | Dobrý den, lepší ostřící systém, odolnost hořčíkového těla, větší kapacita bateri atd. dělají z D7200 fotoaparát pro náročnější uživatele. Otázkou je jak moc to potřebujete když mají oba stejný snímač. Obě těla budou s Vašimi objektivy fungovat. Děkuji

     

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 12.01.2017 | Reagovat

  • 224

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu. Mám Nikon D3100 s objektivy Tokina 11-16mm f/2,8 , Nikon 35mm f/1,8 a setovým Nikonem 18-55. A přemýšlím o kroku vpřed, fotím převážně krajinu a sem tam nějaký portrét. Rozhoduji se mezi Nikonem D5300 a D7200. Jak velký je rozdíl v kvalitě čipu a výsledné fotografii? A jaké tělo si s objektivy lépe poradí? Předem děkuji za odpověď. :)

    Lukáš Krofta, 10.01.2017 | Reagovat

  • 223

    Křížek

    Reaguje na (222) | Dobrý den, osobně si myslím, že to bude výstupově dost podobné. Naše testy provádíme čistě pro úkázku. Pokud si nejste jistá, pak doražte na prodejnu a vše si můžete vyzkoušet na "vlastní kůži!. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 10.01.2017 | Reagovat

  • 222

    Avatar

    Dobrý den, chci si pořídit nové tělo digitální zrcadlovky. Doteď jsem fotila na kinofilm Nokia F100 a v digitálech se vůbec nevyznám, tak bych chtěla poprosit o radu. Přemýšlím o Nikonu D5300, ale při porovnání obrazové kvality, které nabízíte na stránkách, je po nazoomování D3300 daleko ostřejší. Po přečtení parametrů by však tomu mělo být naopak.Je možné že je to použitým objektivem? Jsem student, takže cenově už nemůžu jít do jiné třídy fotoaparátů. Děkuji

    Zuzana Špidlenová, 10.01.2017 | Reagovat

  • 221

    Křížek

    Reaguje na (218) | Dobrý den,ano, budete je moci použit. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 09.01.2017 | Reagovat

  • 220

    Křížek

    Reaguje na (219) | Dobrý den, tato bude naprosto dostačující. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 09.01.2017 | Reagovat

  • 219

    Avatar

    Dobrý den, Jakou paměťovou kartu k Nikon D5300? Focení do Raw a video. Děkuji

    Pavel, 08.01.2017 | Reagovat

  • 218

    Avatar

    DOBRÝ DEN MAM NIKON D5000 Z OBJEKTIVEM NIKON 18 f/3,5-5,6 AF-S DX A TAMRON 70-300/4,0-5,6 SP Di VC USD BUDU MOCI TYTO OBJEKTIVY POUŽÍT PRO TĚLO D5300. DĚKUJI

    JAN, 06.01.2017 | Reagovat

  • 217

    Křížek

    Reaguje na (216) | Dobrý den, pro začátek perfektní kombinace. Možná bych vyměnil tu 28-300 vyměnil za 70-300 AF-P VR

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.01.2017 | Reagovat

  • 216

    Avatar

    Reaguje na (213) | Děkuji za radu a k té D5300 uvažuji /sigma-17-50 28-e-xdc-os-hsm-nikon a dlouhé sklo /nikon-28-300mm-f35-56-af-s-g-ed-vr, na makro tamron-af-sp-90-mm-f-2-8-di-macro-pro-nikon.Je to dobrá volba a nebo je něco lepšího v dané cenové relaci?

    Ladislava Linhartová, 06.01.2017 | Reagovat

  • 215

    Křížek

    Reaguje na (214) | Dobrý den, ano, je to možné. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.01.2017 | Reagovat

  • 214

    Avatar

    Dobrý den, mám už postarší Nikon D50 – je možné použít objektiv, se kterým jsem ho koupila (myslím, že to byl 18-55 AF-S DX), pro foťák d5300 nebo d3300? Děkuji

    Alena Hytychová, 04.01.2017 | Reagovat

  • 213

    Křížek

    Reaguje na (211) | Dobrý den,pokud vím, tak D5300 není nijak zvlášť těsněno. Oproti tomu D7100 je. D7100 má samozřejmě i rychlejší ostření, ale to je celkem dobré i u D5300. Pokud je to pro Vás vstup do DSLR, volil bych raději D5300 a utratil za objektivy. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.01.2017 | Reagovat

  • 212

    Křížek

    Reaguje na (210) | Dobrý den,všechny karty SDHC/XC bez limitace. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.01.2017 | Reagovat

  • 211

    Avatar

    Dobrý den,uvažuji o koupi tohoto těla,ale pošilhávám po N 7100,jak velkou chybu bych udělala s tímto.Jde mi hlavně o rychlost ostření,video a prachuvzdornost.Kreativitu nepoužívám a ostatní vychytávky nepotřebuji.Chci raději kvalitnější objektivy.Tělo z plastu nevadí.Děkuji za odpověď.

    Linhartová Lada, 03.01.2017 | Reagovat

  • 210

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak velká může být maximálně paměťová karta u tohoto foťáku? Děkuji Mirka Pytlounová

    Miroslava Pytlounová, 02.01.2017 | Reagovat

  • 209

    Křížek

    Dobrý den, objektivy využít samozřejmě můžete. Menu je ve fotoaparátu v češtině. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 02.12.2016 | Reagovat

  • 208

    Bouška

    Dobrý den, ano, české nemu má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2016 | Reagovat

  • 207

    Avatar

    Dobrý večer, Prosím, potrebuji konzultaci.. Mám Nikon D5000 ....uvažuji o koupi těla D5300 budu moci využít objektivy,které již mam ke starému tělu? Typ bajonetu je stejný, což by mělo sedět. Má tělo 5300 české menu? Děkuji mnohokráte za poradu. Krásný večer

    Dana Pinkavova, 01.12.2016 | Reagovat

  • 206

    Křížek

    Dobrý den, ano, jde kontrolovat. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 24.10.2016 | Reagovat

  • 205

    Dolanský

    Krásný dobrý podvečer. Dotaz: jde přes WiFi ovládt fotoaparát. Nezajímá mě přenos obrázků, ale ovládání fotoaparátu přes WiFi. Děkuji.

    Pavel Dolanský, 22.10.2016 | Reagovat

  • 204

    Avatar

    Dobrý den, bohužel to nejde. Je to kombinace zvednutí zrcátka a pohyb lamel závěrky. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2016 | Reagovat

  • 203

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak vypnout u fotoaparátu nikon D5300 zvuk spouště. Děkuji.

    Matyáš Herman, 25.05.2016 | Reagovat

  • 202

    Avatar

    Dobrý den, osobně bych si vybral Nikon. Lepší šum, obr.kvalita celkově, dynamický rozsah 13,6vs 12EV a další jako je počet ostřících bodů, baterka, hledáček.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.05.2016 | Reagovat

  • 201

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se o koupi mezi Nikon D5300 a Canon EOS 750. Jaký je lepší? Zatím používám EOS 400. Děkuji.

    Josef Mráček, 13.05.2016 | Reagovat

  • 200

    Avatar

    Reaguje na (199) | Dobrý den, to vypadá na špatné nastavení. Takto by to nemělo  vypadat.  Vypadá to na jinou intenzitu osvětlení. Osobně bych stějně vybral D5300.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.04.2016 | Reagovat

  • 199

    Avatar

    Reaguje na (198) | Dobrý den, děkuji za rychlou reakci. Konkrétně jsem porovnával tyto fotky: http://www.megapixel.cz/data/comparsion-tool//nikon/nikon-d5300/nikon_d5300_100.jpg http://www.megapixel.cz/data/comparsion-tool//nikon/nikon-d3300/nikon_d3300_100.jpg 3300 je trochu tmavší, ale 5300 je dle mně hodně světlá a detaily objektů na fotce jsou v horším podání. Děkuji JZ

    Jaroslav Zeman, 04.04.2016 | Reagovat

  • 198

    Avatar

    Reaguje na (197) | Dobrý den, rozhodně bych si vybral D5300 z důvodu vybavení. Protože řada 3xxx a 5xxx se liší hlavně tím.

    D5300 nabídně otočné LCD, více ovládacích prvků na těle(není nutné jít do menu), dále lepší dynamický rozsah,lepší ostření 39bodů vs 11, a více křížových bodů. Ohledně porovnání kvality, co a kde jste porovnával?Protože ne všechny fotografie jsou focené bez úprav. Můžete narazit na fotografie zgalerie, které jsou upravené a zařazené pod produkt 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.04.2016 | Reagovat

  • 197

    Avatar

    Dobry den, vybiram si prvni zrcadlovku a zvazuji koupi setu Nikon D5300 s objektivem 18-105mm. Nicmene kdyz porovnam obrazovou kvalitu ve srovnavaci vyrezu, ktery mate na techto strankach, tak se mne zda, ze vyrez D5300 je oproti kolegum prilis svetly az se ztraci barvy. V tomto ohledu mne pripada, ze lepsich vysledku dosahl i predchudce D3300, u ktereho vyrez vypada ostreji. Muzu se zeptat co zpusobilo, ze vyrezy snimku 5300 jsou tak vybledle (napr. veskere texty a cisla nejsou tak ostre, napisy atd.)? Pripadne ktery z techto stroju byste mne doporucil v sade s objektivem pro zacinajiciho amatera s beznymi potrebami - cestovani, rodina atd. Dekuji Jaroslav Zeman

    Jaroslav Zeman, 02.04.2016 | Reagovat

  • 196

    Malina

    Dobrý den, tento fotoaparát GPS má.

    Petr Malina - Megapixel, Vedoucí bazaru, 08.02.2016 | Reagovat

  • 195

    Avatar

    Proč tam máte napsané,že má integrovanou GPS když to není pravda ?

    Jan, 07.02.2016 | Reagovat

  • 194

    Avatar

    Reaguje na (193) | Dobrý den, no obrazově, šumem ostřením  je na tom D5300lépe. Má lepší výsledky v porovnání. U videa i lepší frame rate, ale ostření u videa v živém náhledu bude malinko lepší u Canonu. Asi hodně záleží na využití a co používáte nebo chcete. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.02.2016 | Reagovat

  • 193

    Avatar

    Jaký je názor odborníka? Nejspíš blbý dotaz a podrývání Canonu, ale stejně mě to zajímá. Nikon d5300, nebo Canon eos 700D?

    Markéta Skálová, 31.01.2016 | Reagovat

  • 192

    Avatar

    Reaguje na (191) | Dobrý den, lepší je D5300. Má nové možnosti, není zde low-pass filtr a podobně. Dobrá recenze zde

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.01.2016 | Reagovat

  • 191

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat. Rozhoduji se mezi fotoaparáty Nikon D5200 a Nikon D5300. Jaký je podle vás lepši? Nebo existuje ještě lepší v podobné cenové relaci? Děkuji.

    Jakub Petr, 16.01.2016 | Reagovat

  • 190

    Avatar

    Reaguje na (189) | Dobrý den, ano oba aparáty ostří u videa. Záznem je možné pořídit max 29minut. GPS D5500 nemá. LCD je slušné.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.01.2016 | Reagovat

  • 189

    Avatar

    Dobrý den, rozhodujeme se mezi Nikon d5300 a d5500. Chtěla jsem se zeptat na funkci videa, jak dlouhý záznam mohu pořídit a jestli video ostří. U d5500 mě poněkud odrazuje dotykový display, bojím se jeho náchylnosti k poškození. Také by mě zajímalo, zda je nějaký rozdíl mezi oběma displayi v čitelnosti údajů, zejména na sluníčku. Také se chci zeptat zda se k d5300 dá připojit stereomikrofon. Je u d5500 funkce GPS?

    Marie Procházková, 31.12.2015 | Reagovat

  • 188

    Lukeš

    Reaguje na (187) | Dobrý den, je mi líto, ale zvuky zaostřování objektivu jsou při nahrávání normální. Mikrofon je velmi blízko objektivu a proto jsou zvuky tak výrazné. Dá se ostřit ručně, ale nebo použít externí mikrofon. Jiná možnost bohužel není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2015 | Reagovat

  • 187

    Avatar

    Reaguje na (35) | Taky bych to moc chtěla vědět. Mám nově zrcadlovku Nikon D5300 a u ní bohužel jsou slyšet zvuky při zaostřování:( Také i u videa je to velmi slyšet. Nevíte někdo jestli se to dá vypnout? nebo ztlumit? (Mám objektiv 18-55mm) Děkuji.

    Kikina, 25.12.2015 | Reagovat

  • 186

    Avatar

    Reaguje na (185) | Děkuji za odpověď. Ještě v neděli jsme se stavili na prodejně v Ostravě a došli tam ke stejnému závěru. Nikon už je na cestě do servisu, tak snad se do vánoc stihne vrátit :-)

    Tomáš Halász, 07.12.2015 | Reagovat

  • 185

    Lukeš

    Reaguje na (184) | Dobrý den, to co popisujete vypadá na tzv. front focus, tedy že objektiv ostří před místo, kam fyzicky zaostříte. V tomto případě bude nejlepší obrátit se přímo na autorizovaný servis Nikonu, kde to umí sěřídit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2015 | Reagovat

  • 184

    Avatar

    Dobrý den, mám od Vás zakoupený Nikon D5300 s objektivy NIKKOR 35mm 1,8G a NIKKOR 85mm 1,8G. U obou objektivů se mi při focení na clonu 1.8 stává, že občas neostří přímo na vybraný bod, ale cca 30-50 centimetrů za. Fotografovaný objekt byl cca 2 metry od objektivu. V praxi to vypadá tak, že např. obličej na který jsem ostřil je mírně (ale opravdu mírně) neostrý a předmět, který byl o kousek dál je už perfektně ostrý. Šlo o focení v interiéru s bleskem kdy foťák nejdřív ukázal čas 1/60, ISO bylo 320, clona 1,8 režim A. Režimy ostření jsem zkoušel v podstatě všechny, ale nikdy se mi nepovedlo mít 100% ostré to co bylo v hledáčku v ostřícím bodu. Může to být způsobeno nedostatkem světla pro správné zaostření kdy při cloně 1.8 foťák zaostří mírně za a díky malé cloně je hloubka ostrosti příliš malá ? děkuji

    Tomáš Halász, 05.12.2015 | Reagovat

  • 183

    Lukeš

    Reaguje na (182) | Dobrý den, kromě ostření by neměl být v kvalitě žádný rozdí. I vzhledem k dalšímu problému, který popisujete to vypadá na nějakou závadu. Doporučil bych tedy přístrtoj standardně reklamovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.11.2015 | Reagovat

  • 182

    Avatar

    Dobrý den, mám problém s tímto tělem kupovaném asi před půl rokem. Fotky z Live View jsou podstatně lepší než přes hledáček. Objektiv Nikon, Tamron, Sigma. Při focení přes Live View a zvětšení obrazu se začne hrozně kousat obraz na LCD.(jako slabé pc při hraní her) Je to vada nebo normální ?

    Petr, 01.11.2015 | Reagovat

  • 181

    Avatar

    Reaguje na (180) | Dobrý den, ano znamená to, že nelze použít kratších časů jak 1/200s. Blesk bych doporučil DI700 s TTL odpalovačem pro vzdálené ovládání. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.08.2015 | Reagovat

  • 180

    Avatar

    Dobrý den, jsem začínající amatér, který disponuje tímto tělem (Nikon D5300), se kterým jsem spokojen. Chtěl bych se však informovat ohledně oblasti, se kterou nemám zkušenosi, a to fotografování s externím bleskem. Co přesně znamená, že fotoaparát "nemá vysokorychlostní synchronizaci s bleskem"? Znamená to, že při synchronizačním čase 1/200s nebude možné s bleskem použít kratší časy závěrky? Má to ještě nějaká další omezení a nevýhody? Dále bych se rád zeptal jaký externí blesk byste mi k této zrcadlovce doporučili? Předem děkuji za odpověď.

    Martin, 13.08.2015 | Reagovat

  • 179

    Avatar

    Reaguje na (178) | Dobrý den, no obrazově, šumem ostřením  je na tom D5300lépe. Má lepší výsledky v porovnání. U videa i lepší frame rate, ale ostření u videa v živém náhledu bude malinko lepší u Canonu. Osobně bych vybral Nikon. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.08.2015 | Reagovat

  • 178

    Avatar

    Dobrý den, chci si koupit zrcadlovku buď 5300D nebo canon 700D ale pořád se nemůžu rozhodnout který z nich.. Můžete mi prosím poradit který z nich se hodí více na focení přírody, portrétů, akce a natáčení videa? Předem děkuji za odpověď.

    Karel D, 12.08.2015 | Reagovat

  • 177

    Avatar

    Reaguje na (176) | Dobrý den, ano ale nové modely již spolupracují. Poznáte to díky označení na krabici compatible with

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.07.2015 | Reagovat

  • 176

    Avatar

    Reaguje na (176) | Dobrý den, mám v plánu koupit si tento model Nikonu( D5300) a k němu jako základní objektiv Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM Contemporary. V několika recenzích jsem však narazil na to, že tento objektiv moc s tímto Nikonem nejdou dohromady.... cituji z recenzí... "...nekomunikuje s objektivy Sigma v živém náhledu... " nebo "... neostří při live-view, optická stabilizace nepracuje..." Zajímalo by mě, zda tomu opravdu tak je nebo to byl třeba problém dřívějších objektivů Sigma a současné nejnovější verze pracují již bez problémů... Předem děkuji za odpověď Tomáš D.

    Tomáš Dratva, 03.07.2015 | Reagovat

  • 175

    Avatar

    Reaguje na (173) | Dobrý den, Vaše úvaha je dobrá. Rozhodně je to dobrá volba a to včetně objektivu. Pak uvidíte co za ohnisko budete potřebovat. Odolnost: no není odolný proti pádu, dešti, ale jinak asi vydrží ledacos. Brašna je nutná, tím aparát dostatečně ochráníte

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2015 | Reagovat

  • 174

    Avatar

    Reaguje na (172) | Dobrý den, tuto možnost nemá. Elektronicky řízená štěrbinová závěrka s vertikálním chodem není to samé  jako elektronická závěrka. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2015 | Reagovat

  • 173

    Avatar

    Dobrý den, rozhodl jsem se pro koupi své první zrcadlovky. Dosud fotím na Panasonic FZ50, který mám už asi 8 let. zatím dostačoval mým potřebám, fotím převážně na cestách. Nicméně, chtěl bych se posunout kvalitativně dál, FZ50 také nemá dobré výsledky při horších světelných podmínkách. Hledám něco v rozmezí 20 až 25 tisíc Kč. Po pročtení diskusí se momentálně kloním k Nikonu, konkrétně D5300. Jsem nadšený amatér, který fotí při různých podmínkách, převážně na cestách, od foťáku bych také chtěl pokročilé funkce, abych si mohl pohrát s nastavením. Je to pro moje účely dobrá volba? Případně, pokud ne, můžete v podobné cenové relaci doporučit set od jiné značky? V recenzích se také píše o tom, že konstrukce není tak odolná jako vyšší řada. Znamená to, že musím být na foťák extra opatrný? Chtěl bych, aby mi vydržel déle než stávající FZ50. Dále váhám nad výběrem setu s objektivy. Prozatím se kloním k variantě s univerzálnějším objektivem, ke kterému bych časem případně dokoupil nějaký s delším ohniskem. Je dobrá volba set s 18-140 VR? Je kvalitativně dobrý? Případně, doporučil byste mi jiný? Nebo mám raději zvolit jiný set se dvěma objektivy? Předem děkuji za radu, nemůžu se rozhodnout.

    Tomáš V., 24.05.2015 | Reagovat

  • 172

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak na tomto fotoaparátu funguje nastavení elektronické závěrky. Jde mi konkrétně o časosběry, na které si myslím že je elektronická závěrka vhodnější než mechanická. Lze přepínat mezi elektronickou a mechanickou závěrkou dle vlastního uvážení? Nebo je elektronická součástí pouze nějakého automatického režimu? Děkuji

    Mike, 23.05.2015 | Reagovat

  • 171

    Avatar

    Reaguje na (169) | Dobrý den, v tom případě klidně nikon 40mm. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.05.2015 | Reagovat

  • 170

    Avatar

    Reaguje na (168) | Dobrý den, no tak vybral bych první s 18-55 +70-300, nebo druhá s 18-105 +50mm. 18-200 bych do sestavy vůbec nemíchal. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.05.2015 | Reagovat

  • 169

    Avatar

    Reaguje na (168) | oprava: místo Sigmy Nikon 40mm f/2,8G AF-S DX Micro

    Erlaf Donn, 30.04.2015 | Reagovat

  • 168

    Avatar

    Dobrý den, chci se informovat, zda je vhodne koupit nikon d5300 v kombinaci s objektivy 18-55mm VR II + Tamron 70-300mm Macro? Pohybuji se na cestach a mam zajem tez i o macro snimky (v pohybu i statické). Nebo by bylo lepsi objednat objektiv 18-105mm a k němu Tamron AF 18-200mm f/3,5-6,3 Di II Macro / Sigma 50mm f/2,8 EX DG MACRO?

    Erlaf Donn, 30.04.2015 | Reagovat

  • 167

    Avatar

    Reaguje na (166) | Dobrý den, ano CLS podporuje. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.04.2015 | Reagovat

  • 166

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli tento model podporuje dálkové řízení blesků?? Rád bych odpaloval blesky bez přídavných odpalovačů. Děkuji.

    Tomáš, 04.04.2015 | Reagovat

  • 165

    Avatar

    Reaguje na (164) | Dobrý den, pokud je objektiv označen G a nikoli D bude ostřit s vaším tělem. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.03.2015 | Reagovat

  • 164

    Avatar

    Dobry den, rad bych se zeptal, zda je fotoaparat kompatibilni s objektivem Nikon 70-300 mm F4,5-5,6G AF? Jedna se mi o automaticke ostreni. Predem dekuji za odpoved a omlouvam se, ze muj dotaz smeruje na jiz neprodejny objektiv. Pokud vsak automaticke ostreni fungovat nebude, muzete mi prosim doporucit vhodny teleobjektiv (max. ohnisko 300mm), ktery bude s fotoaparatem plne kompatibilni? Rad bych neco v nizsi cenove kategorii. Predem dekuji.

    Jan Novak, 18.03.2015 | Reagovat

  • 163

    Avatar

    Reaguje na (162) | Dobrý den, no jelikož má D5300 nový procesor Xspeed4 může být výkon malinko lepší a to hlavně v šumu. Ale pak také v rychlosti ostření atd. Ale porovnáváte dvě třídy aparátů, které se liší hlavně stavbou těla, ovládáním a možnostmi. Ono to není moc vhodné srovnání. D7100 má navrch v daleko větším měřítku. Ostření (body a možnosti), rychlost, odolnost, příslušenství, motor v těle a tím možnost použít starší objektivy,lepší hledáček,baterka atd.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.03.2015 | Reagovat

  • 162

    Avatar

    Dobrý den, pokud porovnáte pouze obrazovou kvalitu N D7100 a N D5300 - je zde rozdíl ? S díky Lada

    LADA, 08.03.2015 | Reagovat

  • 161

    Zelinka

    Reaguje na (159) | Dobrý den, 

    Pokud přemýšlíte o obměně, nemusíte nutně utíkat k Pentaxu. Příslušenství jako blesk, objektivy atd. jsou dostupné i pro Pentax. Nicméně problém může být občas právě s dostupností. Pentax nabízí výborné nateriálové zpracování a utěsněnost i u nižších modelů zrdcadlovek. 

    Hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 24.02.2015 | Reagovat

  • 160

    Korč

    Reaguje na (158) | Dobrý den, dá se říci, že výkon je prakticky stejný. D7100 je lepší hlavně s ohledem na hledáček, konstrukci a ovládání

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.02.2015 | Reagovat

  • 159

    Avatar

    Dobrý den. Vlastním nikon d5100 a chtěla bych změnu. přemýšlím a tomto fotoaparátu nebo o pentaxu k - 5 II. jen nic o pentaxu nevím.Měl by aspoň stejnou kvalitu šumu na vyšší iso? a jak je to s příslušenstvím servisem atd.... nepotřebuji mít velký vyběr stačí nějaký základní objektiv v lepší kvalitě obrazu než 18 - 105 od nikonu a nejaké makro třeba kolem 100mm a blesk v kvalitě nikonu sb 600. Má něco takového v nabídce i pantax a v dobré kvalitě? Děkuji za odpověd. Petra

    Petra, 24.02.2015 | Reagovat

  • 158

    Avatar

    Dobry den, Chci se informovat zda kvalita snimku (ostrost) a šum u Nikon d5300 je stejna jako u nikon d7100, nebo d5300 je na tom o něco huř co do kvality a šumu. Děkuji

    Jan Gregor, 22.02.2015 | Reagovat

  • 157

    Avatar

    Reaguje na (156) | Dobrý den, osobně si myslím, že s D5300 budete spokojen. Je velice slušně vybavena. Lze vyzkoušet na naší prodejně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.02.2015 | Reagovat

  • 156

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi fotoaparátu Nikon D5300, případně jiného /Canon/ v cenové relaci 15-20000 Kč. Můžete mi doporučit ? Fotím od makra, krajinu, po sport. Dosud jsem měl Sony alfa 500 s objektivy 18-55 a Tamron 70-300. Děkuji za odpověď. Jiří

    Jiří, 16.02.2015 | Reagovat

  • 155

    Tkáč

    Reaguje na (154) | Dobrý den, tento je svými parametry a výkonem vynikající, jiný bych v této cenové relaci nedoporučoval.

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 154

    Avatar

    Dobrý den, rád bych si pořídil fotoaparát Nikon D5300 a přemíšlím o objektivu Sigma 17-50mm f/2,8 EX DC OS HSM pro Nikon, nebo by jste mi poradil jiný univerzální objektiv? Děkuji.

    Jan Zálešák, 30.01.2015 | Reagovat

  • 153

    Avatar

    Reaguje na (152) | Dobrý den, ano máte pravdu. Ještě jsem to ověřoval. Originální opravdu není a Aputure by mělo být, ale zatím není známa dostupnost. Tedy grip k D5200 není kompatibilní a momentálně k D5300 grip není. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.01.2015 | Reagovat

  • 152

    Avatar

    Reaguje na (151) | Dobrý den, v komentářích k tomuto gripu jsem se dočetl, že "nebude kompatibilní s D5300," tak teď nevím, kde je pravda. Děkuji za odpověď

    Mates, 23.01.2015 | Reagovat

  • 151

    Avatar

    Reaguje na (150) | Dobrý den, originální  grip bohužel zatím není. Ale je kompatibilní s tímto gripem

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.01.2015 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Vyrábí se battery grip pro tento model? V předchozích komentářích stojí, že ne, ale je to téměř rok starý příspěvek, takže to zkouším znovu. Díky :-)

    Mates, 19.01.2015 | Reagovat

  • 149

    Avatar

    Reaguje na (148) | Dobrý den, ano mělo by to takto fungovat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.01.2015 | Reagovat

  • 148

    Avatar

    Dobrý den, pokud má tato zrcadlovka HDMI výstup, lze jej využít i takovým způsobem, že se obraz aktuálně přenáší na obrazovku TV anebo lze HDMI využít jen pro prohlížení pořízených snímků a sekvencí? Předem děkuji za odpověď

    roman, 12.01.2015 | Reagovat

  • 147

    Avatar

    Reaguje na (146) | Dobrý den, ano je to možné pomocí dioptrické očnice  A teď jsou možnosti +, -  nebo 2/4/5 dioptrií. Záleží jak potřebujete

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.01.2015 | Reagovat

  • 146

    Avatar

    Dobrý den, lze zvětšit dioptrickou korekci hledáčku u Nikonu 5300 ( 7000) např. korekční dioptrickou čočkou jako u fotoaparátů Canon? Děkuji za odpověď.

    Ota Skrbek, 10.01.2015 | Reagovat

  • 145

    Avatar

    Reaguje na (144) | Dobrý den, ano je kompatibilní. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.01.2015 | Reagovat

  • 144

    Avatar

    Reaguje na (143) | Ještě mám jeden dotaz na objektiv sigma 10 - 20 mm f/ 4 - 5.6, a to jestli je plně kompatabilní s D5300? Kolega mi povídal že neni.. ale dle komentářů to vypadá že ano. Díky za odpověď.

    J., 08.01.2015 | Reagovat

  • 143

    Avatar

    Reaguje na (142) | Dobrý den, doporučil bych dva a to 17-70, ten je poměrně dobrý co do rozsahu, ale m proměnnou světelnost. Případně 17-50, který je kratší, ale má pevnou světelnost v celém rozsahu. Kresba je u obou dost slušná. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.01.2015 | Reagovat

  • 142

    Avatar

    Dobrý den, muzete mi prosim poradit kvalitni sirokouhly zoomovaci objektiv a pak nejaky ,univerzalni' aby tyto skla vyuzila potencial cipu. Aktualne pouzivam 18 - 105 tak nejaky podobny rozsah ale kvalitnejsi. diky

    a, 04.01.2015 | Reagovat

  • 141

    Bouška

    Reaguje na (140) | Dobrý den, D7000 je o třídu výš, takže pokud se focení chcete věnovat víc, určitě bych ho doporučil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2014 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Dobrý den, prosim o radu... kdyby jste byly omezeni financemi,- do jakého těla byste spise zainvestovali ? Do Nikon D5300 nebo Nikon D7000 ? Žádné objektivy zatím nemám, tak že nejsem tímto limitován. Děkuji za všechny názory.

    Karel Taušner, 09.12.2014 | Reagovat

  • 139

    Bouška

    Reaguje na (138) | Dobrý den, tuto možnost jsem bohužel také nenašel.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2014 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Dobrý den, jednoduchá otázka. Jak stáhnu z nikon d5300 přes wi-fi více(né po jedné) fotek do mobilu v plném rozlišení. Děkuji za odpověď. Aplikace WMU pro android umí stahovat přes wi-fi pouze bud po jedné fotce v originální velikosti, nebo více najednou, ale v malým rozlišení.

    Miloš Tyl, 05.12.2014 | Reagovat

  • 137

    Bouška

    Reaguje na (136) | Dobrý den, ano, mřížka se dá zapnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2014 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    Dobrý den, zamýšlím koupi tohoto fotoaparátu. Chtěl bych se zeptat, zda lze v hledáčku zapnout pomocná kompoziční mřížka? V uživatelské manuálu na straně 188 staženého z internetu, jsem se dočetl, že pomocná mřížka lze zapnout přes menu uživatelskách funkcí D2. Dnes jsem se na prodejně Megapixel na tuto věc ptal prodavače, ale ten tuto funkci zobrazit neuměl a přikláněl se k názoru, že tato možnost v hledáčku spustit nelze. Proto jsem si to chtěl ještě jednou potvrdit tímto způsobem. Děkuji.

    P., 04.12.2014 | Reagovat

  • 135

    Avatar

    Reaguje na (134) | Dobrý den, jde oto, že starší zrcadlovka byla vybavena hřídelí, která přenšela ostření do objektivu bez motorku. Tím pádem to ostřilo. Nový model tuto hřídel již nemá, protože se začal vyrábět objektiv s motorem uvnitř těla obj. Tedy elektronika neumí ostřit s mechanicky poháněným objektivem. To umí až d90,d7000 a vyšší.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.11.2014 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Dobrý den, tak jsem pořídil D5300 a jsem zatím velmi spokojen. Jeden dotaz ale mám a to k objektivu Nikon 50mm f/1,8 AF-S NIKKOR D. Na mé předchozí zrcadlovce Nikon D50 mi automaticky ostřil. S novou D5300 mi atomaticky neostří. Vím že objektiv nemá motorek, ale jakto že ho tak starý model jako je D50 automaticky ostřit umí a D5300 ne? Nějak mi to nejde do hlavy. Děkuji moc za odpověď.

    Jirka, 23.11.2014 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Reaguje na (131) | Dobrý den, bohužel nelze je to dané možností nastavení.. Ale lze upravit v PC. po přetáhnutí z karty.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.10.2014 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Reaguje na (130) | Dobrý den, no osobně bych doporučil raději novější D5300 a to díky možnostem a technologiím. Je jasné, že 35mmf1,8 je velice slušný, ale tělo d5100 je již starší. Ono záleží co budete využívat, ale stejně bych volil novejší tělo.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.10.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím