Nikon D5500 tělo Komentáře k Nikon D5500 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (138 - 39)

  • 138

    Křížek

    Reaguje na (137) | Dobrý den, myslím, že vcelku ano. Má dobrý AF systém a s pěkným rychle ostřícím objektivem bude pracovat skvěle. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 11.01.2017 | Reagovat

  • 137

    Avatar

    Dobrý den, hodí se tato zrcadlovka k focení sportu (mtb, běh), nebo nejaká jiná do 20tis.? Děkuji

    Martin, 11.01.2017 | Reagovat

  • 136

    Bouška

    Dobrý den, v kvalitě obrazu zase tak velký rozdíl není, i když D7200 je na tom přece jen o trochu lépe. ALe v ovládání a pohotovosti je rozdíl znatelný, D7200 má daleko lepší a rychlejší přístup k důležitým nastavením.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2016 | Reagovat

  • 135

    Avatar

    Dobrý deň, chcem sa spýtať. Používal som nikon D3300 ale chcem sa posunúť. Dovolím si povedať, že som pokročilejší. Rozhodoval som sa medzi Nikonom D5500 a D7200. Je tu však problém s financiami a mám akurát na D5500. Je o moc horší ako D7200, čo sa pohotovosti a kvality obrazu týka?

    Marek Mitter, 09.12.2016 | Reagovat

  • 134

    Bouška

    Dobrý den, je sice o trochu dražší, ale já bych vybral jednoznačně Nikon SB-700.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2016 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Dobrý den, rád bych doplnil svůj Nikon 5500 (s objektivy 18-55 a 55-200mm) o vhodný blesk. Můžete mi prosím doporučit. Uvažuji o ceně do 7000Kč

    Milan Uher, 04.12.2016 | Reagovat

  • 132

    Křížek

    Dobrý den, tělo bude úplně v pořádku a ten objektiv, za mě je to spíše ten Tamron 17-50 non VC. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 25.11.2016 | Reagovat

  • 131

    Avatar

    Dobrý den, prosím Vás o radu, jako grafik a webdesigner, který si chce fotit vlastní fotografie pro komerční účely(úvodní fotky na web, plakáty atd.) uvažuji o koupí zrcadlovky d5500 + vhodný zoom objektiv, fotit budu nejčastěji krajinu,architekturu a produkty (jídlo, pití). U objektivu mi jde hlavně o to, aby dobře vykreslil objekty jak ve středu snímku, tak i v rozích na všechna ohniska a měl dobré barevné podání. Uvažuji díky recenzím nad objektivy sigma 17-50 OS nebo Tamron 17-50 non-VC, ale nechám si doporučit i jiné vhodnější objektivy a tělo. Cena by neměla přesáhnout 40 000 Kč tělo+objektiv. Děkuji Vám za pomoc:)

    Ondřej Holub, 25.11.2016 | Reagovat

  • 130

    Křížek

    Dobrý den, nabídne Vám tolik nových možností že to pravděpodobně smysl má. Nejlepší je, si porovnat výstupy na prodejně. Fotoaparáty si můžete vyzkoušet. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 01.11.2016 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    Dobrý den, rád bych si pořídil nové tělo, pokukuji po D5500. Objektivy měnit zatím neplánuji, fotím nejčastěji s pevnou 50tkou (1,8). Jak moc znatelný rozdíl bude ve výstupu, co se týče v porovnání s nyní používaným tělem D3100. Má vůbec smysl přecházet z amatérské zrcadlovky na "amatérskou", či by bylo lepší si časem pořídit řadu D7xxx. Děkuji za odpověď.

    Pavel J., 01.11.2016 | Reagovat

  • 128

    Křížek

    Dobrý den, ano je kompatibilní včetně AF. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 17.10.2016 | Reagovat

  • 127

    Křížek

    Dobrý den, já samozřejmě EOS 760D. Je to parádní poměr cena/výkon. Stavový displej. Perfektní AF systém. Malý ale velmi vybavený. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 17.10.2016 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Dobrý den, mám nyní objektiv AF-s Nikkor 55-200mm 1:4-5,6G ED, tudíž objektiv bez VR a plánuji pořízení Nikonu D5500. Vím, že to nebude zářné spojení, ale bude to jen pro začátek než pořídím lepší. Jen se chci utvrdit v tom, že jsou kompatibilní? Děkuji za odpověď.

    Anet Taliánová, 17.10.2016 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Dobrý den, jsem vlastníkem canonu 450d a chtěla bych něco novějšího vzhledem k tomu, že k němu mám jen základní 18-55 tak nejsem na značku canon moc vázána a rozhoduji se tedy mezi 760d a d5500. Jaký byste mí spíš doporučil? Předem děkuji za odpověď

    Lucie Kolaříková, 15.10.2016 | Reagovat

  • 124

    Křížek

    Dobrý den, dobrá volba. Rozdíl u té 70-300 je v ostření. AF-P je nový krokový motor zejména uzpůsobený v plynulejšímu ostření. Pro začátek je tělo jistě naprosto dostačující. Do budoucna bych se spíše soutředil na kvalitní objektivy na jednotlivé žánry. Tedy například dedikovaný makro objektiv na focení makra, pevnou padesátku na portrét a hru s hloubkou ostrosti a podobně. Pro začátek jste ale zvolila dobře, na objektivech s proměnlivým ohniskem se systém naučíte a časem začnete více dbát na kompozici a další technické stránky fotografie. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.10.2016 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Dobrý den, rozhodla jsem se koupit svou první zrcadlovku a po několika dnech pročítání recenzí, vzorových fotek a doporučení jsem vybrala právě Nikon D5500. Zvažovala jsem pro začátek objektivy Nikon 18-55mm AF-P VR + Nikon 70-300 mm AF-P VR (a prosím - jaký je rozdíl oproti AF-S?). Ocenila jsem i jejich nižší váhu. Fotím jednak takové ty univerzální fotky (krajiny, města, oslavy), ale zrcadlovku si pořizuji především na cestovatelské fotky (nejvíc asi zvířata v divočině, tudíž v pohybu a na dálku; pak také makra, tento objektiv však odkládám na později). Jsem ale ve výběru zařízení úplný začátečník, proto bych Vás chtěla požádat o doporučení vhodných objektivů - zatím asi v nižší cenové kategorii. Případně i o upozornění, pokud jsem se netrefila ani tělem foťáku:-) Děkuji Vám

    Věra J., 06.10.2016 | Reagovat

  • 122

    Křížek

    Dobrý den, ušetřete 4000 a raději je dejte do kvalitního objektivu. Co se týče obrazového výstupu bude to velmi srovnatelné. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 26.09.2016 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    Zdravím poprosím ještě o radu který s těchto dvou? Nikon D7100 a Nikon D5500. Co se týče obrazového výstupu jestli jsou výsledné obrázky poznatelké co se kvality týče a jestli u 7100 využiji všechny funkce za cenu asi 4000.- vyšší. Děkuji

    Libor, 25.09.2016 | Reagovat

  • 120

    Křížek

    Dobrý den, volil bych Nikon. Zejména kvůli rozsáhlé volbě objektivů a příslušenství. I na to je zapotřebí se zaměřit když tělo vybíráte. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 22.09.2016 | Reagovat

  • 119

    Avatar

    Dobrý den rozhoduji se mezi novou zrcadlovkou a to Pentax K-70 nebo Nikon D5500 / Nikon D7100. Prosím o radu. Ač mají střívka stejná zdá se mi že snímky z Nikonu jsou barevnější...... Děkuji L.

    Libor, 22.09.2016 | Reagovat

  • 118

    Křížek

    Dobrý den, obávám se, že si příliš nepolepšíte. Pro mě na první pohled znatelný rozdíl je v ostření, které je u D5500 lepší. Pokud Vás tělo D3300 výrazně nelimituje, doporučuji raději investici do kvalitního objektivu. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 07.09.2016 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu. Zvažuji přechod ze svého D3300 na tento D5500, podle recenzí se mi moc líbí, jen nevím, do jaké míry si s ním polepším. Je mi jasné, že je mnohem líp vybavený, jde mi hlavně o to, jestli je opravdu znatelný rozdíl v kvalitě fotek (jasně, to záleží hlavně na objektivu), když mají oba tyto přístroje stejný snímač. Děkuji Vám za odpověď.

    Bára L., 07.09.2016 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Reaguje na (115) | Dobrý den, děkuji za názor a rady.

    Pavel Fiala, 01.09.2016 | Reagovat

  • 115

    Křížek

    Dobrý den, ano, to si myslím. Osobně mám raději objektivy s pevným ohniskem, nutí mě se pohybovat, více přemýšlet a umožňují kreativnější práci s hloubkou ostrosti. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 30.08.2016 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Reaguje na (113) | Václav Křížek: Dobrý den, děkuji za rychlou reakci. Když to shrnu, je tedy podle Vás nejlepší cesta koupit do začátku objektiv Nikon 18-140 vzhledem ke kvalitě a nižší ceně než je 16-85. A pak třeba v budoucnu dokoupit zvlášť objektivy na makro, portrét? Myslíte, že je to dobré řešení? Děkuji. P. F.

    Pavel Fiala, 29.08.2016 | Reagovat

  • 113

    Křížek

    Dobrý den, rozdíl v kvalitě mezi kombinací D5500 + 18-140 a D5500 + 16-85 je, ovšem nemohu tvrdit jak velký. Osobně si myslím, že né tak velký aby stál za rozdíl 6 000 Kč. Je to otázka univerzálnosti. Popravdě nevím o objektivu, který by měl takový rozsah od Sigmy nebo Tamronu. Pořiďte 18-140. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 29.08.2016 | Reagovat

  • 112

    Křížek

    Dobrý den, rozdíl v kvalitě mezi kombinací D5500 + 18-140 a D5500 + 16-85 je, ovšem nemohu tvrdit jak velký. Osobně si myslím, že né tak velký aby stál za rozdíl 6 000 Kč. Je to otázka univerzálnosti. Popravdě nevím o objektivu, který by měl takový rozsah od Sigmy nebo Tamronu. Pořiďte 18-140. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 29.08.2016 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi prosím doporučit nějaký univerzálnější objektiv lepší kvality k této zrcadlovce? Původně jsem zvažoval setový Nikon 18-105, ale kvalita asi není moc dobrá. Pak jsem se také díval na Nikon 18-140 a Nikon 16-85, u toho už je ale vyšší cena. Můžete mi prosím napsat názor jaký objektiv by byl vhodný, jestli by ta 16-85 byla v kombinaci s D5500 vhodná a byl znát rozdíl v kvalitě fotek. Nebo jestli zkusit třeba nějaký jiný objektiv od Sigmy, Tamronu? Moc díky za názor, radu a zdravím.

    Pavel Fiala, 29.08.2016 | Reagovat

  • 110

    Křížek

    Dobrý den, bohužel neumí. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 14.07.2016 | Reagovat

  • 109

    Janáček

    Dobrý den D5500 neumí vysokorychlostní synchronizace blesku ani s použitím externího blesku třeba sb-700?

    Jaroslav Janáček, 13.07.2016 | Reagovat

  • 108

    Křížek

    Dobrý den, omlouvám se, pouze jsem se pokoušel nadhodit fakt, že 250 gramů není mnoho. ani jsem si nevšiml, že je otázka formulována na Low-pass filtr. V zrcadlovkách se používá dlouho, zejména kvůli odstranění moiré. Jeho odtranění na některých zrcadlovkách poslední doby bylo právě kvůli získání ještě většího detailu například u Nikonu D810. Potom je ale zapotřebí si dát právě na pravidelnou texturu pozor. Přeji mnoho pěkných treků a třeba se někde na horách potkáme. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 13.07.2016 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Reaguje na (106) | Pane Komunitní specialisto, děkuji za vysoce odbornou odpověď. Asi na stejné úrovni jako když jsem se na vaší prodejně dozvěděl, že D5500 MÁ lowe-pass filtr :). Takže vidím, že Megapixel už není co býval :) a odborná úroveň klesá. A pokud ve Vás vzbuzuje Nikon asociaci fazolí aspoň je vidět co Vás zajímá :). Mějte se hezky a už se na nic neptám.

    Standa, 12.07.2016 | Reagovat

  • 106

    Křížek

    Dobrý den, takovou informaci jsem od našich dodavatelů nedostali, ani si nepamatuji, že bych něco podobného slyšel na reklamačním oddělení. 250 gramů, tak si vezmete o jednu plechovku fazolí méně ne? :) Žertuji, přeji pěkný den. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 11.07.2016 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Dobrý den, chci nahradit D90 novým aparátem s lepším obrazovým výstupem. Z hlediska hmotnosti a požadavku na velikost čipu se mi jeví D5500. D7200 je jistě lepší, jenže těžší o cca 25 dkg. Což je při týdenním treku na těžko nebo na ferátě už znát. V nějaké recenzi (ne vaší) jsme se dočetl, že D5200, D5300 má problémy s roztřesením snímků způsobeným nejen zrcadlem, ale i závěrkou. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit ? respektive pokud doporučíte něco jiného viz kritéria výše budu jen rád. Děkuji. Standa

    standa, 09.07.2016 | Reagovat

  • 104

    Křížek

    Dobrý den, mohu se zeptat v jakém článku jste toto četla paní Jano? Ve fotoaparátu jsem tuto funkcni také nenašel. Podobnou funkci jsem našel s kolegou pouze u Nikonu D3300

    Václav Křížek - Megapixel, Provozní specialista, 29.06.2016 | Reagovat

  • 103

    Křížek

    Nenazval bych to problémem. Rozhodně vyražte do terénu a foťte a foťte. Je to nejlepší cesta jak dokonale znát Vaši techniku a dostat z ní úplné maximum.  

    Václav Křížek - Megapixel, Provozní specialista, 29.06.2016 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Dobrý den, kde prosím ve fotoaparátu najdu možnost jednoduchého panoramatu, jak píšete ve článku? Nemohu to tam najít. Děkuji.

    Jana, 29.06.2016 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Reaguje na (100) | Děkuju za odpověď. Problém je, že 18-200 již vlastním.

    Martin Křen, 28.06.2016 | Reagovat

  • 100

    Křížek

    Osobně bych si pořídil tento Tamron. Má možná trochu hlasitější AF motorek, ale zato je ostrý jako břitva. Mohu jen doporučit. No a zbylé peníze třeba toto makro. To by byla moje volba, s kterou bych pokryl jak portrét tak reportáž a nebo kreativní makro = běžné focení a za stejné peníze co 18-200.

    Václav Křížek - Megapixel, Provozní specialista, 28.06.2016 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na (98) | O to se snažím. Jen mě zajímal váš názor na tuto kombinaci D5500 + Nikon 18-200mm . Případně, který objektiv by jste k D5500 doporučil na běžné focení. Děkuju. A všem přeji dobré světlo.

    Martin Křen, 28.06.2016 | Reagovat

  • 98

    Křížek

    Dobrý den, se zvyšujícím se rozlišením snímačů se zvedají i nároky na optiku, kterou před ně dáte. Váš objektiv je v pořádku na běžné focení. Zaměřte se na znalost svého zařízení a dostanete z něj maximum. 

    Václav Křížek - Megapixel, Provozní specialista, 27.06.2016 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobrý den, přemýšlím o výměně mého Nikonu D5100. D5500 mě celkem zaujal.(vyšší rozlišení, Wi-Fi, kresba atd...) V recenzi se zmiňujete, že jsou kladeny velké nároky na kvalitní objektivu. Vlastním univerzál Nikon 18-200mm f/3,5-5,6 G AF-S DX NIKKOR ED VR II, se kterým fotím nejčastěji. Jedná se o dostačující objektiv nebo by byl potřeba ještě výkonnější. Děkuju za odpověď.

    Martin Křen, 26.06.2016 | Reagovat

  • 96

    Maxant

    Dobrý den, mělo by to být možné bleskem, který je MAster,  SB-910, SB-900, SB-800 as master. Tedy ano mělo by to být možné i starším bleskem SB800 na nastavení master a tím ovládat další blesky Nikon na režim Slave. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.06.2016 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Dobrý den. Dle manuálu neumí interní blesk D5500 řídit externí záblesková zařízení, avšak dokáže to pomocí přídavného blesku. V manuálu je v této souvislosti uváděn výhradně SB500. Rád bych se dozvěděl, zda tato funkce pracuje výhradně v kombinaci D5500+SB500 nebo lze použít jakýkoliv z blesků Nikonu, jenž dokáže řídit další blesky, např. SB800

    Tomáš, 02.06.2016 | Reagovat

  • 94

    Maxant

    Dobrý den, kresebně je Sigma lepší. Univerzální bohužel moc není.Ale to nemusí nic znamenat, i tak může ohnisko stačit.   Ale musíte posoudit osobně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.05.2016 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Reaguje na (92) | a pokud by jste mohl vzít v úvahu ještě objektiv Sigma 17-50mm f/2,8, který by měl univerzálnější a častější uplatnění. Díky za odpověď. M.H.

    Martin Horák, 03.05.2016 | Reagovat

  • 92

    Maxant

    Dobrý den, osobněbych vybral 18-140, je to dobrý rozsah, kresbou i dobré sklo. Set s objektivem zde:

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.05.2016 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o názor a zároveň vaše doporučení. Jsem začátečník, který již má nějaké základy z digitálních kompaktů a rád bych se posunul na vyšší level. Zaujal mě Nikon D5500 a vybírám k němu nyní vhodný objektiv. Můžu vás poprosit o doporučení vhodného objektivu ? Rád bych nějaký univerzální, fotím hlavně karijnky, fotky z dovolené .. Děkuji Přeji hezký den, M.Horák

    Martin Horák, 03.05.2016 | Reagovat

  • 90

    Maxant

    Dobrý den, no zajímavá sestava je s tímto novým objektivem,který má elektronicky řízenou clonu a je vhodnější i pro točení videozáznamu. Jinak Sigma 17-50. je vcelku hodně dobrá, ale díky světelnosti je malinko těžší.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.05.2016 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na Vaše doporučení ohledně optimálního základního objektivu k tělu d5500. Určení fotoaparátu je pro kreativního začátečníka a sada by měla být co možná nejlehčí a nejskladnější. Uvažoval jsem o základních setových objektivech (18-55 VR nebo 18-55 VR II) a taky o Sigmě ve stejném rozsahu. Sigma je, ale 2x těžší a nevím jestli přidaná hodnota v podobě o něco lepší obrazové kvality vyváží o něco horší skladovací, prostorové a váhové parametry, které jsem popisoval jako důležité. Původním záměrem bylo pořízení kvalitního dobře nositelného "kompaktního" ultrazoomu. Z tohoto pohledu, který zvažovaný nebo eventuálně jiný základní objektiv byste považovali za optimální? Děkuji za odpověď.

    M. Hutyra, 01.05.2016 | Reagovat

  • 88

    Maxant

    Dobrý den, zašlete bez odkladu na reklamaci. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.04.2016 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den, mám 6 měsíců starý nikon d5500 a v nedávné době mi začalo zlobit oční čidlo, kterým se zhasne displej, když k němu přiložím oko. Nevěděli byste co s tím? Děkuji za odpověď S pozdravem Vojta

    Vojta Zacharda, 29.04.2016 | Reagovat

  • 86

    Maxant

    Reaguje na (85) | Dobrý den,ohledně pohodlnosti a pohotovosti budete muset posoudit bohužel sám. Ovládání se liší od D5300 jen málo. Ve výsledku je to o dvou ovládacích prvcích a jiném desingu otočného voliče. Dále pak dotykévé LCD. Dále je upraven šum, který má malinko lepší výsledek. Obrazový výstup je skoro stejný, až na tyto niance v šumu. Dále lepší výdrž baterie. Víc mě nenapadá co důležitého by bylo jiné. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.04.2016 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den, podobný dotaz tu již zazněl, ale ne v přesně v otázce, která mne zajímá, tedy se dovolím zeptat znovu. Je kvalitativně D5500 opravdu na vyšší úrovni než D5300? Jde mi zejména o obrazovou kvalitu, nízkou hladinu šumu u vyšších ISO hodnot, potažmo dobrá obrazová kvalita v ztížených světelných podmínkách, rychlost bufferu a také "jednoduchost" či spíše pohotová uživatelská obsluha (počítám ale, že ovládání je nejspíše velice stejné). Fotím sociální tématiku, dokument, reportáž, plánuji přesedlat z D5100. Velice děkuji za odpověď!

    Vojtěch Dárvík Máca, 07.04.2016 | Reagovat

  • 84

    Maxant

    Reaguje na (83) | Dobrý den, co by to mělo umět? Možná varianta zde:, Ale také zde 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.03.2016 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Dobrý den, doporučíte mi nejaký video hledáček kompatibilní s NIKON D5500?

    David Kalný, 06.03.2016 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na (81) | Moc Vám děkuji za vysvětlení a přeji hezký zbytek dne.

    Patrik Hrouda, 26.01.2016 | Reagovat

  • 81

    Zelinka

    Reaguje na (80) | Dobrý den,

    Pokud myslíte blesk SB-700, pak tam tento režim nebude, musíte vlastnit nový SB-500, který vám tuto skrytou funkci odemkne. Nikon primárně neumožňuje reřim CMD u základních zrcadlovek, ale až u řady D7xxx ... Pokud chcete odpalovat SB-700 tělem D5500, tak to řešitelné je - v blesku nastavíte režim Slave - Remote, rozkliknete si nabíku a proklikáte se k modu Remote, potvrdíte O.K. a nastavíte funkci SU-4, pak blesk bude přijímat světlo z integrovaného blesku fotoaparátu a bude odpalovaný. 

    Ale přesně toto je posáno v článku, který zmiňoval kolega. 

    Přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 26.01.2016 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den, nefunguje dálkové odpalování blesku sb-700. V komentáři Reaguje na (73) | je napsáno, že u Nikonu d5500 funguje dálkové odpalování blesku sb-700 a dále je tam odkaz na článek, ve kterém je psáno, že dálkové odpalování se v menu zobrazuje, až když se do sáněk na blesk blesk vsune. Blesk jsem do sáněk vsunul, ale v menu se u nastavení TTL a Manuální se neobjevuje režim Režim Řídící jednotka.

    Patrik Hrouda, 25.01.2016 | Reagovat

  • 79

    Zelinka

    Reaguje na (78) | Dobrý den,

    Bohužel nevidím vás předchozí komentář, proto nevím na jaký problém se ptáte ani na jaký článek se odkazujete. Blesk nefunguje vůbec? Nefunguje některá funkce? 

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 25.01.2016 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na (73) | Dobrý den, zakoupil jsem fotoaparát Nikon d5500 a dokoupil blesk Nikon sb-700. Provedl jsem vše, co je v článku napsáno, ale bohužel mi to s bleskem sb-700 nefunguje. Prosím o radu.

    Patrik Hrouda, 23.01.2016 | Reagovat

  • 77

    Maxant

    Reaguje na (76) | Dobrý den, osobně bych raději vybral 17-50, má lepší kresbu jak delší 70ka. Která je malinko mekčí. Myslím si že je to dobrá volba. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.01.2016 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o tomto těle a k němu jeden z těchto objektivů: Sigma 17-50mm f/2,8 EX DC OS HSM nebo Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM Contemporary. Zamlouvá se mi jejich světelnost 2,8 a také očekávám lepší kresbu oproti setovým objektivům. Chci se jen přesvědčit zda je to vhodná kombinace těla a objektivů? Prosím také o radu, který z těchto dvou objektivů vybrat (cenově jsou srovnatelné). Mělo by nějaký smysl oželet těch 20 mm navíc u druhého jmenovaného? Děkuji předem za radu.

    Radim L., 21.01.2016 | Reagovat

  • 75

    Maxant

    Reaguje na (74) | Dobrý den, ano ISO pokud je pevně nastaveno na hodnotu v patřičném režimu focení je neměnné. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.01.2016 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, je tento model ISO invariantní - expozice focené scény při pevně nastaveném ISU bez ohledu na světelné podmínky (snímek může být podexponován až o cca 5EV) s možností dosažení správné expozice v PP?

    Petr Klempt, 20.01.2016 | Reagovat

  • 73

    Maxant

    Reaguje na (72) | Dobrý den, no D5500 podporuje CLS s těmito blesky with SB-910, SB-900, SB-800, SB-700 or SB-500 as a master flash or SU-800 as commander; Více o této problematice zde---je to dobře schované v menu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2016 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Zvažuji D5500 a D7100. Našel jsem na webu u recenze D5500, že "The other reasons you may want a D7200 is if you want its built-in flash to work as a commander". Takže by mě zajímalo, jestli jde s D5500 ovládat dálkově blesk SB-800 s použitím interního blesku jako vysílače (Nikon CLS). Předpokládám, že D7200 a D7100 je stejná kategorie a měla by umět to samé. Z manuálů jsem to nedokázal vyčíst. Tento režim umí stařičká D70 a docele bych ho nadále chtěl. Díky

    Peter Kožuško, 16.01.2016 | Reagovat

  • 71

    Maxant

    Reaguje na (70) | Dobrý den, bohužel je psaná pouze pro  iOS and Android

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.01.2016 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda-li D5500 bude přes wifi spolupracovat s telefony Windows Phone?

    Jindřich Böhm, 10.01.2016 | Reagovat

  • 69

    Lukeš

    Reaguje na (68) | Dobrý den, objektiv 16-85mm je o trochu lepší, než běžné setové objektivy. Hlavní výhodou je také to, že má širší úhel záběru. Hlasitost přesotřování je ale stejná. Je to dáno konstrukcí objektivů.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2015 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o tomto těle s objektivem Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR . Jak na tom bude tato sestava obrazově (kresba, ostrost, dynamika, vinětace) oproti dodávaným setovým zoomům - zatím se tu tato kombinace neřešila ? A ještě dotaz k videu - v recenzi uvádíte, že je dost slyšet motor při přeostřování (což u vaší ukázky je opravdu hodně slyšet) - je to vlivem těla (přenos vibrací) nebo vlivem použitého objektivu ? Bylo by to s mým uvedeným objektivem lepší ? Díky za informace.

    Mojmír, 01.12.2015 | Reagovat

  • 67

    Lukeš

    Reaguje na (66) | Dobrý den,ano došlo, Nikon D5500, má větší barevnou hloubku, větší dynamický rozsah a nižší hladinu šumu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2015 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobrý den,jak je na tom tento typ ve srovnání s nikonem 5100 co se týče dynamického rozsahu,třeba při focení krajiny,kde je spousta kontrastu,stínů a světel atd.Došlo k nějakému zlepšení,děkuji.

    Josef Veselý, 19.11.2015 | Reagovat

  • 65

    Lukeš

    Reaguje na (64) | Dobrý den, Nikon D7000 je v nběkterých směrech lepší, ale technologicky je zastaralejší než D5500. Ta je tedy lepší obrazově.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, byl jsem rozhodnut pro tento model se setovým objektivem 18-55, ale naskytla semi příležitost koupit starší D7000 s objektivem 18-105, takže teď nevím. Co myslíte? Jde mi hlavně o obrazovou kvalitu. D7000 je odolnější, že? Četl jsem na různých diskuzích, že D7000 má problémy s ostrostí. Nevíte o tom něco? Díky. Tonda

    Tonda, 16.11.2015 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Díky moc za podané vysvětlení.

    Pavel Hořák, 08.10.2015 | Reagovat

  • 62

    Maxant

    Reaguje na (61) | Také je to vidět u pravítka, kde je daleko větší hranová ostrost a barvy se v přechodech neslévají. Jsou striktně odděleny. Bílá není vypálený bílý flek, ale je konstarstně jinak odstupňována a je vidět kresba, stín--šedivé tóny. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2015 | Reagovat

  • 61

    Maxant

    Reaguje na (60) | Dobrý den, ano poznáte to. Protože ono to že je aparát nižší třída není o rozlišení ale spíše o odolnosti, ovládání a např rychlosti. Ale díky velkému rozlišení bude patrný každý posun v obrazové kvalitě. WB byl stejný, jěště jsem to ověřoval. Ano má výrazně přirozenější podání barev, než ostatní modely. Barva je surová, spíše bych řekl, že u ostatních je barva malinko vytažena i když Nikon je znám svým neutrálním podáním barev. Ona má D5500 daleko větší brevnou hloubku a hlavně dynamcký rozsah--tím je asi zobrazen surovější výstup.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2015 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Děkuji za odpověď, nedostatečně přesně jsem se vyjádřil. Nechtěl jsem porovnávat tyto tři objektivy, vím, že nový 3 x dražší, určený pro vyšší poloprofesionální třídu DF bude mít obrazovou kvalitu jinde. Jen se ptám, zda tato jeho jiná lepší kvalita se již taky znatelně projeví u obrazové kvality, tedy zda je i nato technicky vybaven i tento model 5500 nižší základní třídy DF, abych to mohl např. na vytištěné A3 rozlišit proti "levnému" objektivu Sigmy. K porovnání obrazové kvality byly zvoleny jen DF Nikon D7000, D5200, D5300 a D5500. Jestliže zřejmě bylo u modelu 5500 nastaveno jiné WB, tak i to je pro kupujícího ve výběru při zobrazování barevného režimu při nejmenším zavádějící, když zrovna tento nový model v tomto porovnání Nikonů proti jiným svým modelům neoprávněně degraduje. Děkuji

    Pavel Hořák, 08.10.2015 | Reagovat

  • 59

    Maxant

    Reaguje na (57) | Dobrý den, D7100. Je nejlépe vybavena, je odolná a má více ovládacích prvků, je rychlejší,má lepší časy závěrek, lepší ostření a dále. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2015 | Reagovat

  • 58

    Maxant

    Reaguje na (56) | Dobrý den, no není možné porovnávat objektiv za 3x vyšší cenu. Obrazová kvalita bude jinde. Tamron není špatný, ale je starší. Nikon má obrazovou kvalitu velice slušnou, hlavně je to nový objektiv s novou soustavou ostřením a clonou. Ohledně porovnání obrazové kvality mohlo dojít k nastavení jiného WB, ale nepředpokládám to. Ale těžko říci, ono také záleží s čím jste porovnával. Protože Nikon má podání spíše neutrální, Canon spíše teplejší a podobně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2015 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, jako začínající amatér se rozhoduji jakou zrcadlovku si pořídit. Rozhoduji se mezi D5300, D5500 a D7100, jaký model je lepší varianta? Děkuji.

    Michal H., 06.10.2015 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Děkuji za odpověď. Ještě bych se zeptal, zvažuji k Nikonu 5500 jednou pořídit obj. Nikon 16-80/2,8-4 OE AF-S DXED VR (29.990,-Kč). Podle vás, byl by to významný posun v obrazové kvalitě a za jakých podmínek, myslím v porovnání do ohniska 50mm proti Tamronu 17-55/2,8, (který by se určitě měl projevit již na tisku A3), nebo jen neúměrně (zbytečně) vydané peníze? Než koupím tuto zrcadlovku, v sekci "Porovnání obrazové kvality" s jinými DF i též zn. Nikon, mě překvapil u tohoto modelu "nestandardní" zobrazený barevný režim. Co má být béžové, jen u tohoto modelu 5500 dělá z béžových odstínů barvu šedou. Jde jen o nějaké mylné nastavení na DF, nebo to je u tohoto zvoleného nasvícení fotografovaného barevného prostoru jen pro tento model 5500 stav standardní? Děkuji.

    Pavel Hořák, 05.10.2015 | Reagovat

  • 55

    Maxant

    Reaguje na (54) | Dobrý den, no osobně bych si vybral Sigmu. Má lepší konstrukci a dobré ostření a kresbu. Tamron není rozhodně špatný, je silný po stránce kresby, ale je malinko hlučnější. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.10.2015 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den, prosím který z objketivů jako základní pro Nikon 5500 byste mi doporučil z hlediska obrazové kvality: Tamron SP17-50/2,8 XR DI II VC (12.390,-Kč), nebo Sigma 17-50/2,8 EX DC OS HSM (11.390,-Kč) Děkuji.

    Pavel Hořák, 02.10.2015 | Reagovat

  • 53

    Balta

    Reaguje na (52) | Ďakujem za rýchlu odpoveď, porovnával som tieto dva fotoaparáty na vašej stránke megapixel, porovnaní obrazové kvality a tam mi to príde omnoho lepšie už na iso100 je rozdiel a o ise 6400 ani nehovorím je mi jasne že stratím komfort pri ovládani, odolnosť a bude mi chýbať aj stavový display bude najlepšie si ho vyskúšať ale bohužiaľ som zo Slovenska a nemám ani cestu okolo

    lukáš Balta, 28.08.2015 | Reagovat

  • 52

    Maxant

    Reaguje na (51) | Dobrý den, no D5500 je na tom malinko lépe díky novéu snímači, ale rozdíl není až tak zásadní, je udávána hodnota 0,3. Ale co je dle mě horší je odolnost, a zásadně ovládání. D7000 má více ovládacích prvků. Doporučuji si vyzkoušet na naší prodejně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.08.2015 | Reagovat

  • 51

    Balta

    Dobrý den, mám dotaz použivám nikon d7000 a objektiv nikon 50 f1,8G, sigma 150-500 f5-6,3 APO DG OS ide mi o kvalitu obrazu zaujal ma nikon d5500 polepším si ako to je z ovladaním?a fotenie krajina, ludia, street, dlhá expozicia, zvieratá ide mi o šum d 7000 na iso 3200 dosť šumí možete mi prosím poradiť?

    lukáš Balta, 27.08.2015 | Reagovat

  • 50

    Maxant

    Reaguje na (49) | Dobrý den, bohužel toto zatím nevím. Zkuste dostupnost@megapixel.cz

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.08.2015 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, prosím Vás nebudete mít v nabídce battery grip na D5500 od Meike ? V zahraničí se již prodává a tak se chci zeptat zda by se nechal objednat i u Vás ? Děkuji za informaci a přeji hezký den

    Roman M., 11.08.2015 | Reagovat

  • 48

    Maxant

    Reaguje na (47) | Dobrý den, no D7200 je vyšší řada aparátu a hlaví rozdíl je v těle jako takovém. Je více odolné a má více ovládacích prvků na těle, má lepší hledáček, lepší batrku, je rychlejší, má více ostřících bodů, podporuje D objektivy protože má hřídel, dva sloty na kartu, lepší dynamický rozsah--- mínus je váha a větší rozměr. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.07.2015 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Můžete napsat hlavní a důležité rozdíly mezi Nikon D5500 a Nikon D7200, myslím tím v čem je který lepší a v čem horší. Děkuji

    Ota, 30.07.2015 | Reagovat

  • 46

    Maxant

    Reaguje na (45) | Dobrý den, ano má možnost intervalového snímání. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.07.2015 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, jestli tento nikon D5500 umožňuje časosběrné videosekvence. Díky

    David, 24.07.2015 | Reagovat

  • 44

    Zelinka

    Reaguje na (43) | Dobrý den,

    máte pravdu, že rozdíl je minimální až u modelu D5500 a D7200 je velký pokrok, rozdíl bude i v ostření v živém náhledu, kde bude postatně rychlejší. Proto bych vybíral spíše tento model. Tyto objektivy budou plně kompatibilní, pokud vyžadujete 100% kvalitu snímku, pak doporučuji pevná ohniska jako je například 50mm nebo 30mm 1.8 . 

    Přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 17.07.2015 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobry den, vybiram vhodneho nastupce za nas stary D3100. Cenou me zaujal 5300, ale kdyz porovnam vzorovou fotografii, tak D3100 a D5300 jsou tak nejak nastejno, ale D5500 se mi zda o hodne kvalitnejsi a ostrejsi. Mel bych zvolit spise tento model? Fotime dost, ale jen rodinne foto, sport, na dovolene, prirodu, atd a vetsinou na automatiku. K D3100 mame krome zakladniho objektivu AF-S 18-55 WR take AF-S 55-200 ED WR. Bude tento objektiv na D5500 vhodny a jaky objektiv/y byste popripade doporucil. Predem dekuji za odpovedi.

    Marek Havlicek, 17.07.2015 | Reagovat

  • 42

    Zelinka

    Reaguje na (41) | Dobrý den,

    Určitě dá, pro srovnání obrazové kvality doporučuji recenze těchto fotoaparátů u nás na webu. Nevím přesně, co mám srovnávat neboť dotaz není zrovna konkrétní. Jedná se o dva téměř zcela odlišné fotoaparáty, kde d5500 je klas. zrcadlovka a X-E2 je kompakt s výměným objektivem se zcela jinou konstrukcí. Pokud budete mít nějaké konkrétní dotazy, kontaktujte nás prosím telefonicky. 

    Přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 17.07.2015 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli se dá porovnat tento fotoaparát Nikon D5500 s FUJI X-E2

    František Lopatka, 17.07.2015 | Reagovat

  • 40

    Maxant

    Reaguje na (39) | Dobrý den, recenze a ukázkové fotografie naleznete zde. Jinak objektiv je dobrá volba. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.07.2015 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Reaguje na (26) | Reaguje na (26) | Dobrý den... V současné době mám samsung nx20 starý cca 2 roky. Nyní bych chtěl přejít zrcadlovku. Upřímně jsem chtěl d70 od canonu, ale ta velikost. Hned vedle stal právě Nikon d5500 který mě zaujal právě velikostí a lehkostí. Jako můj samsung nx20. Máte už nějaké postřehy? Popřípadě ještě 760d. Objektiv bych měnil za sigmu popř tamron 17-50 2,8f. Považuji se za pokročilého amatéra... Děkuji za váš názor.

    Milos K., 08.07.2015 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím