Nikon D600 tělo Komentáře k Nikon D600 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (285 - 184)

  • 285

    Avatar

    Reaguje na (277) | Dobrý den Luboši, mně se vyskytla podobná závada na starším stroji D70s. Z ničeho nic přestala jít, přesně jak popisujete. Opravit se to údajně nedá, prý se musí vyměnit celý vnitřek. Oprava by mě stála 5000,- od Nikonu, což se mi nevyplatí. Na internetu jsem se dozvěděl že u Nikonů je to běžné a záměrně zabudované ku*vítko. Těžko říct, co je na tom pravdy. Každopádně chvíli na to mi odešel D80, závada podobná. Celkem jsem na obou nafotil max 3000 snímků, což see mi jako amatérskému nadšenci dost prodražilo. Nyní mám D5200, koupen nový, držte pěsti.

    Rad Durda, 05.06.2015 | Reagovat

  • 284

    Vacek

    Reaguje na (283) | Dobrý den,
    jestli se skvrny neprojevily do teď, tak se toho nemusíte obávat.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.02.2015 | Reagovat

  • 283

    Avatar

    Dobrý den, mám možnost pořídit si dva roky starou D600 (nafoceno 3000 fotek). Žádné skvrny na snímači se zatím neprojevily. Chci se zeptat za jak dlouho se to u vadných kusů přibližně projeví? Jestli se to doteď neprojevilo, může se to ještě projevit?

    Radka, 05.02.2015 | Reagovat

  • 282

    Maxant
    Reaguje na (281) | Dobrý den, týkalo se to jen některých kusů. Znečištění se promítna na kvalitě fotografií a to hlavně ve světlých částech obrazu jako černý bod. Pokud servis toto tvrdí a má to na stránkách tak bude nutné aby to dodržoval.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.11.2014 | Reagovat

  • 281

    Avatar

    Zdravím, rád bych se zeptal na problémy ohledně znečišťování snímače. Jsou problémy se znečišťováním snímače tak časté nebo se to týká jen některých kousků D600? Jak moc se znečištění promítá do kvality fotek? Podle oficielního vyjádření NIKON z března 2014 provádí zadarmo čištění snímače i u přístrojů, u kterých už prošla záruka a v případě většího problému provede i výměnu. Má někdo zkušenost s přístupem servisu NIKON ve vztahu k tomuto problému? Zvažuji koupi rok staré D600 z druhé ruky a chtěl bych si v tom udělat jasno ;)

    Pavel Rusev, 19.11.2014 | Reagovat

  • 280

    Avatar

    Reaguje na (277) | Jak jste Luboši se závadou pochodil v servisu? Mám asi stejný problém a chystám se poslat foťák do servisu.

    Milan, 12.11.2014 | Reagovat

  • 279

    Maxant

    Reaguje na (278) | Dobrý den, jak v čem. Má více křížových ostřících bodů, čas závěrky je rychlejší. Ale šum,obrazová kvalita, ostření, rychlost fps a další ma lepší novější model D600

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.09.2014 | Reagovat

  • 278

    Avatar

    Dobrý den rozhoduji se mezi koupí D 700 nebo D600. Je D700 lepší i když je starší a má méně megapixelů? Děkuji za radu

    pista0119, 08.09.2014 | Reagovat

  • 277

    Avatar

    přeji dobrý den majitelé nikon D600 , mám d600 a jsem s kvalitou fotek moc spokojený, , všichni píšete o prach na snímači , který tam je o tom není pochyb , ale zatím jsem to tak moc neřešil , protože tento aparát používám v ateliéru a nečistoty na čipu nejsou moc vidět a když tak je vyretušuju, ALE mě se stala jiná závada o které nikdo nepíše, protože asi jsem jediný , kterému se to stalo. prostě najednou přestala fungovat čtečka na karty a tak jsem začal používat tu druhou (spodní) s tím že foťák je v záruce a že zajedu do servisu aby se mi na to podívali a asi po měsíci začíná odcházet i ta druhá čtečka , prostě napíše erorr a nazdar po několikátém nandání a tak se chytne a pak teda maká , ale taky se stane že i když jako funguje tak fotím a najednou zase nemaká . No jedu do servisu mám ještě D7000 jako zálohu tak uvidím co mi řeknou Měl jste někdo podobný problém nebo jenom já?

    Luboš, 11.03.2014 | Reagovat

  • 276

    Vacek

    Reaguje na (275) | Dobrý den,Clona má velký vliv na zobrazování nečistot na objektivu. Přo nižší cloně nečistotu nemusíte vůbec vidět. Ta se může zobrazit až například při cloně 16 a vyšší.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.01.2014 | Reagovat

  • 275

    Avatar

    Vlastním D600 více než rok. Problém s nečistotami mám také, ale především prachovými, což je způsobeno častým měněním objektivů (stejný problém jsem kdysi měl na D70, D90 i D200). Žádné skvrny od maziva se neprojevily. Jen poznámka ke clonám, které tu někdo zmiňoval - od kdy má clona vliv na zobrazení čipových nečistot na snímku? To se týká přeci znečištění objektivu ;)

    Radek Havlíček, 05.01.2014 | Reagovat

  • 274

    Avatar

    Tak to je radost, protože jsem si říkala, že novější série nikonů d600 už s tím mazivem problémy mít nebudou... tak teď jsem opět na vážkách... do d610 se mi nechce jít, protože nevidím až takový rozdíl mezi ním a d600. Co myslíte?

    Terez, 06.12.2013 | Reagovat

  • 273

    Avatar

    Reaguje na (270) | Zakoupil jsem D600 a včera nasadil objektiv ktery mi prisel a zacal si se zrcadlovkou hrat. Po 450 snimcich, co sem za dnesek poridil jsem provedl test na spinu na snimaci a co myslite - ANO, je tam....

    Michal Čechoň, 03.12.2013 | Reagovat

  • 272

    Avatar

    Tak jsem stále přemýšlela, jestli to s tím prachem na snímači je opravdu tak, jak se tvrdí a po přečtení komentářů už skoro nemám pochyb. Přemýšlela jsem, zda koupit D600 nebo již novou D610 a už mám myslím jasno.

    Jitka Wohlgemuthová, 22.11.2013 | Reagovat

  • 271

    Maxant

    Reaguje na (268) | Dobrý den, ano psal. To je právě ono, oficiální uvedení natrh se dovídáme také až dnes z tiskové zprávy Nikon. Proto také proběhlo uvedení na naše stránky.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2013 | Reagovat

  • 270

    Avatar

    Reaguje na (269) | Rozhodně bych počkal, ostatně během dneška už ji dal Megapixel do novinek. Jen jsem zvědavý na cenu. D600 jsem skutečně měnil, nečistoty se oběvovaly znovu, servis Nikonu to posílal do Německa, vždy jsem čekal měsíc a nakonec jsme se dohodli na novém kusu. Teď mám nafoceno 2000 snímků a čekám, jestli se něco objeví.

    Marek Rakovský, 08.10.2013 | Reagovat

  • 269

    Avatar

    Reaguje na (268) | Není zač. Já si dělal zálusk právě na D600, ale asi si počkám ještě na tu "šestsetdesítku". Opravdu už máte d600 třetí kus? To jste jej pokaždé reklamoval k vůli tomu prachu? Vyčištění nepomohlo? Jen se ptám, protože strašně nerad čekám :-)

    Jaromír Havrlant, 08.10.2013 | Reagovat

  • 268

    Avatar

    Reaguje na (267) | Díky. Pan Svoboda tu nedávno psal, že nejsou oficiální informace o D610. Tak jsem chtěl vědět, jestli nedošlo ke změně, když je najednou D600 ve výprodeji. Já má totiž již třetí, tak mne to docela zajímá.

    Marek Rakovský, 08.10.2013 | Reagovat

  • 267

    Avatar

    Jaromír Havrlant, 08.10.2013 | Reagovat

  • 266

    Avatar

    Dobrý den, proč je D600 ve výprodeji?

    Marek Rakovský, 06.10.2013 | Reagovat

  • 265

    Avatar

    Reaguje na (260) | dobrý den, tak po třech neúspěšných pokusech o vyčištění čipu v autorizovaném servisu mi byla uznána vada a vráceny peníze :-)

    Petr Cirek, 05.10.2013 | Reagovat

  • 264

    Petr Cirek, 02.10.2013 | Reagovat

  • 263

    Svoboda

    Reaguje na (261) | Dobrý den, nikoli, tak to bylo dříve, dnes se použitím gripu počet snímků nezvyšuje.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 12.09.2013 | Reagovat

  • 262

    Svoboda

    Reaguje na (257) | Dobrý den, zatím se o D610 neobjevily oficiální informace.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 10.09.2013 | Reagovat

  • 261

    Avatar

    Dobry den, chtel bych se zeptat jestli se při pouziti BG zvysi počet počet snimku v sekvenci? Dekuji

    Pavel, 10.09.2013 | Reagovat

  • 260

    Avatar

    D610 je zajímavá zpráva. Budu mít třetí D600 během 10 měsíců, tak mi ji třeba časem vymění za D610 :-).

    Marek Rakovský, 08.09.2013 | Reagovat

  • 259

    Avatar

    Omlouvám se, né pan Martinec, ale pan Svoboda!!!

    Petr Cirek, 06.09.2013 | Reagovat

  • 258

    Avatar

    Mě se vrátil ze servisu Nikon. Posílali ho do Německa. A závada se opět projevila. Zajímavé je, že Nikon chystá D610, kde bude závada závěrky vyřešena. Jinak pan Martinec je obchodník, přeci nebude přiznávat vadu na přístroji. Doufám, že se Nikon k tomuto problému postaví čelem!!!!

    Petr Cirek, 06.09.2013 | Reagovat

  • 257

    Avatar

    A co říkáte na uvedení D610, kde má být opravena vada, která špiní čip?????

    Petr Cirek, 06.09.2013 | Reagovat

  • 256

    Avatar

    Reaguje na (248) | Máte štěstí. Já už mám druhou D600 a znovu jsou na ní nečistoty. Nikon to řeší již 3 týdny, prý to poslali do Německa na výměnu nějakého dílu, ale jinak mi nic konkrétního říct nechtějí. Pokud je to výrobní vada (a já tomu věřím), tak čištění nemá smysl, protože není jasné jestli tvorba nečistot je trvalá nebo dočasná. Nikon mlčí a jen tím podporuje spekulace. Jisté je, že to nedělají všechny stroje. Optimismus (či spíše naivitu) pana Svobody z Megapixelu nesdílím.

    Marek Rakovský, 22.08.2013 | Reagovat

  • 255

    Korč

    Reaguje na (254) | Dobrý den, obecně se dá říci, že rozměrnější snímače jsou vhodnější pro zachycení detailnějších snímků pro vyhodotvení větších fotografických tisků a pro lepší práci s hloubkou ostrosti např. při portrétní fotografii. Využití první výhody jste nezmiňoval a co se druhé týče, menší hloubka ostrosti bude pro sportovní, nebo rychlou rodinnou fotografii spíše méně komfortní vzhledem k větší obtížnosti korektního zaostření.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 21.08.2013 | Reagovat

  • 254

    Avatar

    Reaguje na (253) | Dobrý den pane Korči, děkuji vám za odpověď a mohl bych vás ještě požádat o bližší upřesnění ohledně rozdílného zaměření na fotografii u D600 a D7100? K jakému fotografickému žánru je D600 vhodná? Děkuji

    Jindřich, 20.08.2013 | Reagovat

  • 253

    Korč

    Reaguje na (252) | Dobrý den, fotoaparáty se skutečně srovnat moc nedají, každý je totiž zaměřen na něco jiného. Žánry které zmiňujete se snáze fotografují APS-C snímači, doporučil bych tedy D7100

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 20.08.2013 | Reagovat

  • 252

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych vás požádat o názor na rozhodnutí zda koupit tento 1 rok starý Nikon D600 nebo o něco novější Nikon D7100. Nevím, zda se dají tyto dva aparáty porovnávat, když jde o DX a FX nebo zda jakýkoliv FullFrame (i starší) je vždy propastně lepší než nový DX. Focení je zaměřeno na sport, architekturu, rodinné foto. Děkuji

    Jindřich, 20.08.2013 | Reagovat

  • 251

    Avatar

    Reaguje na (250) | Štěsti nevim ale znam osobně 9 lidi kteři maji d600 a žadny problem s ropnym tankerem nemame asi je to tim že v Krkonošich mame čistějši vzduch s vysokohorskou přiražkou :)

    Anton Martinec, 15.08.2013 | Reagovat

  • 250

    Avatar

    Reaguje na (248) | Tak to máte štěstí!!!! Jinak olejové skvrny balónkem neofouknete.

    Petr Cirek, 14.08.2013 | Reagovat

  • 249

    Svoboda

    Reaguje na (247) | Dobrý den, už za sebou mám první čištění D600, ano, byly tam nečistity způsobené mazivem. Jednou jsem jej pročistil a nečistoty byly pryč. Pokud se nečistoty opakovaně objevují, doporučuji vyčištění v autorizovaném servisu Nikon, nemám s tím osobní zkušenost a nevím přesně, jak to provádějí (asi něco vymění), ale po jejich zásahu se nečistoty nebudou objevovat.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 14.08.2013 | Reagovat

  • 248

    Avatar

    Reaguje na (247) | Dobrý den, ja jen k clonám a nečistotám nikonu d600. Fotím s nim i na f38 a nikdy jsem si nevšiml nečistot na snímači které by způsobil samotný přistroj. Pane existuje předsklopení zrcadla a ofukovací balonek a věřte mi že byste minimalně dva poukazy ušetřil. Mám jeden z prvních kusu nikonu d 600 v ČR a zatím žadny problém tohoto typu. Nechci se do nikoho navážet ale znám hodně lidi co tento fotoaparat vlastní a stoprocentni spokojenost. S pozdravem Anton Martinec

    Anton Martinec, 11.08.2013 | Reagovat

  • 247

    Avatar

    Reaguje na (239) | Dobrý den, ano nečistili, protože většina lidí fotí na malou clonu a neřeší to. Já sám mám s tímto fotoaparátem stále problém (už šel na 3 čištění). Přemýšlím, že si nechám vrátit peníze, a půjdu do Canonu. A znám minimálně 3 lidi, co mají ten samý problém!!!!! Nikon o této závadě úmyslně mlží.

    Petr Cirek, 10.08.2013 | Reagovat

  • 246

    Svoboda

    Reaguje na (244) | Dobrý den, Canon 5D MkII. měl velmi kritizovaný autofocus, z tohoto důvodu bych volil spíše jiný stroj. D600 zvládá fotit i s DX objektivy, používá přitom "jen" cca 10,5 Mpx. Rozdíl v kvalitě výstupu není propastný, ale ve způsobu používání a ergonomii je rozdíl znatelný.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 09.08.2013 | Reagovat

  • 245

    Svoboda

    Reaguje na (243) | Dobrý den, jakmile DX objektiv na tělo nasadíte, tak se v hledáčku objeví rámeček vymezující obrazové pole. Fotoaparát využívá výřez ze snímače odpovídající velikosti DX a rozlišení je potom cca 10,5MPix. Tato korekce se dá vypnout a můžete potom fotit s vinětací, kterou buď na snímku necháte jako žádoucí efekt, nebo snímek jednoduše vyříznete v pc.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 09.08.2013 | Reagovat

  • 244

    Avatar

    Dobrý den, když jsme ještě u tohoto tématu, D600 vs. XXX napadla mě varianta ještě Bazarového stroje Canon eos 5D Mark II , Bazarové ceny obou modelů se pohybují podobně dájí se nějak srovnat který by byl výhodnější i do budoucna ohledně objektivů a příslušenství ? a hlavně kvalita výstupu ? Díky ještě za tuto radu :)

    Košíček Pavel, 08.08.2013 | Reagovat

  • 243

    Avatar

    Dobrý den, jak se bude chovat DX Sigma 10-20 F4-5.6 na D600? Jak bude výsledná fotografie vypadat? Krop? MPix? Lze o této kombinaci uvažovat jako prozatimní široké sklo k D600 ze současné DX výbavy? Děkuji za odpověd. Ať se daří. P.

    Petr, 07.08.2013 | Reagovat

  • 242

    Svoboda

    Reaguje na (240) | Tento problém se vyskytuje, ale 6D bych si kvůli tomu nekupoval.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 06.08.2013 | Reagovat

  • 241

    Svoboda

    Reaguje na (240) | Dobrý den, praxe mě naučila silné nedůvěře v internetové diskuze, diskutující často nikdy zrcadlovku ani nevlastnili a šíří moudra, která vyčetli právě z diskuzí, proto to skeptické "prý". Na naší prodejně v Ostravě byste byl opravdu jediný s tímto problémem, a to jsme několik Nikonů D600 také prodali.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 06.08.2013 | Reagovat

  • 240

    Avatar

    Reaguje na (239) | Slovíčko "prý" snižuje kvalifikaci, Vás pane Svobodo, jako prodejce. Já jsem čip D600 nechal čistit na pobočce v Brně. Společnost Nikon mi již jeden přístroj kvůli nečistotám na čipu vyměnila a teď se schyluje k další reklamaci. Pochybuji, že jsem jediný. Internetové diskuze na celém světě jsou toho plné. A vy si klidně napíšete prý...

    Marek Rakovský, 04.08.2013 | Reagovat

  • 239

    Svoboda

    Reaguje na (238) | Dobrý den, mezi těmito těly příliš velký rozdíl v kvalitě výstupu není. Přesto bych se přikláněl k Nikonu. Vzhledem k tomu, že jste s Nikonem D5100 spokojen, držel bych se značky, která Vás baví. Tím, že se prý (na naší pobočce jsme D600 snad ještě ani jednou nečistili) na D600 objevují nečistoty na snímači bych nesnižoval jeho kvalitu. Nečistoty jsou ze snímače velmi snadno odstranitelné a navíc máte poukaz na čtyři čištění zdarma.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.07.2013 | Reagovat

  • 238

    Avatar

    Dobrý den chci se optat, jsem tedy nikonář ( zatím) jedná se mi to že bych chtěl přejít na vyšší úroveň a to FX doteď sem vlastník Nikonu D5100 a až na drobnosti jako že se mi dostal prach do hledáčku ( ale jak si na to člověk zvykne moc to neřeším - na výsledné foto nic není ) tak jsem velice spokojený. Je to má první zrcadlovka fotím na ní přes rok. a zatím mě nezklamala. Ale teď co se týče nového. Nemohu se stále rozhodnout mezi Nikon D600 a Canon 6D co se týče pohodlnosti držení u ani jednoho nemám problém. Takže rozhodující bude spíš kvalita výstupu fotografie vs. kvalita fotoaparátu ( již zmíněný problém s nečistotami na snímači - opakovaný problém. viz. komentář 202 ) Nejsou to už fotoaparáty za pár tisíc, pro mě je to celkem velká investice. Proto by mě zajímalo co by jste doporučili Vy v tento moment ( zda už se Nikon třeba polepšil a konečně vadu odstranili. Děkuji za info případně za rady

    Košíček Pavel, 22.07.2013 | Reagovat

  • 237

    Svoboda

    Reaguje na (236) | Dobrý den, D600 umí využít část snímače o velikosti DX snímačů, crop tedy také nabízí.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 16.07.2013 | Reagovat

  • 236

    Avatar

    Reaguje na (224) | Už několik let mám podobné fotopotřeby, na něž jsem si pořídil D300 + 70-200/2.8VR. Vřele doporučuji zvážit výhody crop faktoru. V případě, že jej shledáte zajímavým, pak vřele doporučuji sáhnout po D7100.

    Tom, 15.07.2013 | Reagovat

  • 235

    Avatar

    Reaguje na (234) | Tak mnohokrát děkuji za odpovědi. D600 tedy příští měsíc pořídím.

    David Vopravil, 11.07.2013 | Reagovat

  • 234

    Korč

    Reaguje na (233) | Dobrý den, dvakrát ano.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 11.07.2013 | Reagovat

  • 233

    Avatar

    Reaguje na (232) | Děkuji za odpověď. Tak jste mě ubezpečil v tom, že D600 nakonec bude dobrá volba. Ještě bych měl jednu otázku k objektivům k D600. Jak jsem se díval, tak portrétní objektiv je zřejmě pro FX nejlepší AF-S Nikkor 85mm f/1.4G. Mám přes půl roku doma objektiv AF Nikon 50mm f/1.8D. Nikde jsem se nedočetl, že by tento objektiv byl výhradně pro DX a tím pádem degradoval potenciál FX formátu. Otázka zní, hodí se tento objektiv na D600 a je schopen využít potenciál tohoto modelu? Děkuji

    David Vopravil, 11.07.2013 | Reagovat

  • 232

    Korč

    Reaguje na (231) | Dobrý den, rozdíl je skutečně nesrovnatelný, poznáte jej na první pohled v DR, který se zvýšil o několik celých EV, dále pak v rolišení, kdy díky většímu snímači je i při 24 MPX tolerantnější vůči rozlišení objektivu. Výkon na vysokých ISO je také vynikající, na 3200 jsem ve standardních formátech (A4, A3) téměř nepozoroval šum. Rozhodně se oplatí spíše D600 oproti staší D700, právě pro tyto charakteristiky (samozřejmě kromě FF, který je u obou). A co se D800 týče, pokud na něj nemáte rozpočet, nezoufejte. Rozdíl ve fotografii ve zmíněných formátech budete hledat poměrně těžko, až např na A1 je patrné menší rozlišení.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 10.07.2013 | Reagovat

  • 231

    Avatar

    Dobrý den. Rád bych požádal o radu. Již pět let vlastním Nikon D80 a momentálně jsem rozhodnutí k přechodu na plný formát. Nejsem žádný boháč a proto se snažím nakoupit sice kvalitně, ale zároveň v rozumné ceně. Četl jsem recenze a dlouhe diskuze k modelům D800, D600 a D700. D800 je aktuálně o celých 22 tisíc dražší než Nikon D600 při ceně 42 990 Kč. Výběr tedy není nijak velký a czhledem ke zvyku, chci určitě zůstat u značky Nikon. Zajímá mně, jak je na tom D600 skutečně s kvalitou obrazu ve srovnání s D700 a D800. Je určitě důležité poznamenat mé nároky. Fotografuji převážně Portréty, uměleckou fotografii a zřídka krajinu. Z 99% tedy statické scény. Už pět let ostřím z D80 manuálně a jen zřídka zapnu AF. Fotím pouze do RAW a u snímků preferuji vynikající kresbu, ostrost, DR a co nejmenší šum. Zajímalo by mě, i jak velký skok je mezi D80 a D600 co se kvality obrazu týče. Jestli někdo má zkušenosti, budu rád.

    David Vopravil, 10.07.2013 | Reagovat

  • 230

    Svoboda

    Reaguje na (229) | Dobrý den, a určitě Vám ji kolegové vyčistí k Vaší spokojenosti. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.07.2013 | Reagovat

  • 229

    Avatar

    Reaguje na (227) | Já svou D600 nesla na čištění čipu do MP dneska (mám ji necelé 2 měsíce).

    Jana, 28.06.2013 | Reagovat

  • 228

    Svoboda

    Reaguje na (227) | Dobrý den, na naší pobočce čistím snímače zrcadlovek já a Nikon D600 na čištění ještě nikdo nedonesl(!). Takže já bych se znečištění snímače určitě neobával, navíc to vyčištění je velmi jednoduchý úkon. I kdyby se nějaké nečistoty objevily, máte poukaz na čištění zdarma, takže není třeba se ničeho obávat. Preferoval bych spíše D600.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 26.06.2013 | Reagovat

  • 227

    Avatar

    Dobrý den, určitě na toto bylo v komentářích hodně krát odpovězeno, ale jelikož zde je směsice různých názorů, tak se ptám zda v současné době by jste preferovali zakoupení rok staré D700 či D600. Já si myslím že 600 má mnoho kladů oproti 700 a hlavně je menu v CZ, jediné co mě děsí, tak větší znečištění senzoru prachem...... děkuji za odbornou reakci z obchodu Mirek

    Mirek, 23.06.2013 | Reagovat

  • 226

    Svoboda

    Reaguje na (223) | Dobrý den, patrně překlep, již je to opraveno.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 21.06.2013 | Reagovat

  • 225

    Svoboda

    Reaguje na (224) | Dobrý den, pokud chcete ten nejlepší výstup, tak bude lepší D600. Když si myslíte, že zásadní rozdíl nepoznáte, tak si vyberte ten, který Vám lépe sedí v ruce, dobré jsou oba.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 18.06.2013 | Reagovat

  • 224

    Avatar

    Dobrý den, taky aktuálně váhám mezi D600 a D7100. Jde mi o focení zvířat (hlavně psi- statika i pohyb), objektiv 70-200/2,8 + nějaký základní. Na prodejně se přiklonili spíš k D600 , ale po přečtení pár názorů na AF + ostřící body už si nejsem tak jistá, zda není D7100 lepší volbou když oželím fullframe. Nejsem profesionál tak si myslím že v kvalitě fotek u obou přístrojů zásadní rozdíly nepoznám. Děkuji za odpověď a názor. MK

    MK, 12.06.2013 | Reagovat

  • 223

    Avatar

    Dobrý den, proč uvádíte v parametrech počet obrazových bodů 3936 x 2624 px, odpovídající asi 10 Mpx, když oficiální stgránky výrobce udávají 6016 × 4016px (což mimochodem odpovídá skutečným 24 Mpx)?? Děkuji předem za vysvětlení.

    Jaromír K., 11.06.2013 | Reagovat

  • 222

    Svoboda

    Reaguje na (220) | Dobrý den, zatím jsme na reklamaci posílali pouze jeden D600 s vadnou nabíječkou, tělu nic nebylo. Hardware automatického ostření je stejný, ale software je v D600 od D7000 odlišný.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 05.06.2013 | Reagovat

  • 221

    Svoboda

    Reaguje na (219) | Dobrý den, na focení sportu bych raději volil D7100 právě kvůli automatickému ostření. Crop faktor můžete zapnout i na D600, ale D7100 má mnohem více ostřících bodů.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 04.06.2013 | Reagovat

  • 220

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se koupit D600 ale mám strach z ostřícího systému co je shodný D7000. D7000 vlastním a kvůli špatným ostřícím bodům, musel jít na reklamaci. Jak jsem se dozvěděl, nebyl jsem jediný, který měl tento problém. Jak je na tomhle D600 ? ? ?

    Pepa, 02.06.2013 | Reagovat

  • 219

    Avatar

    Dobrý den, rád fotím sport. A přemýšlím o novém tělě.D600 nebo D7100. D7100 ma crop faktor což na sportovní foto není na škodu. A má víc ostřících bodů. Seriové snímání je taky rychlejší. I časy expozice má lepší. Už jsem byl rozhodnut pro D600, rád bych FX snímač. Ale teď už jsi tak jisty nejsem. Tak babo raď co lepší na sportovni snímky? Jinak objektiv nikon 70-200mm f2.8.

    Patrik, 30.05.2013 | Reagovat

  • 218

    Avatar

    Reaguje na (215) | Já mohu posoudit pouze D600 vs. D90, což není úplně vyčerpávající. Osobně jsem řešil D800 vs. D600. Nakonec jsem si vybral D600 a i přes martirium s čipem (vyřešeno), bych neměnil. D800 je rozhodně mašina, skoro bezkonkurenční, ale pro mě, amatéra, co focení bere jako koníčka, tahá se s foťákem na zádech po kopcích, sem tam potřebuje rychlost, což D600 rozhodně má, je tahle volba ideální. Takový univerzál. Mimochodem, čip je o ca rok mladší, než u D800, mrkněte na recenze, a na rychlé snímání nepotřebuji grip, a kdopak ostří, den co den, do širokého rohu?. Osobně mi nejvíc sedí D4, rozlišení super, rychlost bezkonkurenční .. cena strašidelná:-). U mě tedy D600, ale s D800 rozhodně nemám problém. Doporučuji pročíst recenze, mrknou na blogy fotografů atp.

    Petr Bartoš, 16.05.2013 | Reagovat

  • 217

    Svoboda

    Reaguje na (216) | Dobrý den, při focení do RAW se rozlišení nedá měnit.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 06.05.2013 | Reagovat

  • 216

    Avatar

    Dobrý den, je možné fotit do formátu raw ale s menším rozlišením? Děkuji

    Klara Bernklau, 05.05.2013 | Reagovat

  • 215

    Svoboda

    Reaguje na (214) | Dobrý den, vycházím ze zkušeností s D7000, která má stejný ostřící systém, jako D600. Tedy hardware je stejný, ale software je již jiný. Fotím s D300 a hodně často i koncerty za špatného světla. D7000 mi na koncertech nikdy neostřila tak dobře jako D300, ale neříkám, že neostřila vůbec, zkrátka ostřící systém D300(D800, D700..) mi připadá svižnější a přesnější i bez přisvětlovací diody. Ostřící systém v D600 je vybaven modernějším softwarem, než v D7000, výsledky budou tedy lepší, než s D7000, ale pořád bude D800 lepší. Je to ale jen názor jednoho člověka, také doporučuji pročíst fóra a projít si názory lidí, kteří s D600 opravdu denně fotí. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 24.04.2013 | Reagovat

  • 214

    Avatar

    Reaguje na (212) | Raději bych se podíval po fórech na názory lidí kteří s D600 pracují. Nevím kolik sportu už pan Svoboda s D600 nafotil, že doporučuje raději D800, nebo D700. Z používání vyšší citlivosti a ostření za zhoršených světelných podmínek bych si hlavu nedělal. Výsledky ze spoře osvětleného lokálu vás s největší pravděpodobností příjemně překvapí. Nerozhodujte se podle jednoho názoru, projděte web, sbírejte zkušenosti uživatelů a prohlédněte si fotografie pořízené tímto fotoaparátem.

    Midloch, 24.04.2013 | Reagovat

  • 213

    Svoboda

    Reaguje na (212) | Dobrý den, pro focení rychle se pohybujících objektů jsou lepší jiná těla (D600 je sice fullframe, ale z amatérské kategorie).

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 24.04.2013 | Reagovat

  • 212

    Matějka

    Reaguje na (211) | Děkuji za radu, takže D600 není pro rychlé focení? Tím lépe, už se rozhoduji mezi 2 těly, to už bude snazší. :-)

    Libor Matějka, 23.04.2013 | Reagovat

  • 211

    Svoboda

    Reaguje na (210) | Dobrý den, já bych Vám doporučil D7100, D800 nebo D700. V nich je nejlepší autofokusový systém, jaký zatím Nikon představil. U D600 bych si s nečistotami na snímači hlavu příliš nelámal, jsou velmi snadno odstranitelné, za D7100 zaostává spíše v ostření. Na D7100 můžete pořídit výtečný objektiv Nikkor 16-85mm a při Vašem focení možná i oceníte DX snímač s crop faktorem 1,5x, díky kterému budete mít větší přiblížení.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.04.2013 | Reagovat

  • 210

    Matějka

    Dobrý den, řeším dilema, chtěl bych si koupit tělo. Ale nevím jaké. Zaujaly mě modely - D7100, D600 a D700. Chtěl bych fotit psí sporty, reportáže a také koncerty, takže by to mělo mít rychlé AF, které lze ostřit i za špatných světelných podmínek a taky, aby si to dobře poradilo s vyšší citlivostí. V tomhle mi současný D80 nevyhovuje. U D600 mě trochu znervóznuje údajné znečistění čipu a také AF z D7000. Ideální mi přijde D700, ale ta je přeci jen trochu starší. Chci si koupit takový tělo, aby mi několik let dobře sloužilo. U D600 a D700 počítám s nákupem FX objektivů. Co byste mi poradili?

    Libor Matějka, 21.04.2013 | Reagovat

  • 209

    Svoboda

    Reaguje na (208) | Dobrý den, pokud máte takto jasno, pak nechápu, proč se na to ptáte. Já jsem obě sestavy zkoušel a nepřipadalo mi, že by tam byl výrazný rozdíl. Fotím s 16-85mm na D300 a nepřijde mi pomalý. Možná má 24-120mm rychlejší ostření, ale výrazný rozdíl jsem nepozoroval. 16-85mm má hlavně lepší kresbu, proto bych jej upřednostnil.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 18.04.2013 | Reagovat

  • 208

    Avatar

    Reaguje na (207) | Dobrý den. Pane Svobodo , to snad nemyslíte vážně , že D7100 bude rychleji ostřit "díky objektivu 16-85", naopak si myslím , že 16-85 není žádný rychlík (sám jsem vlastnil) a jeho přednosti jsou jinde (kresba v celém rozsahu)... N24-120/4 je v ostření o něco rychlejší, nicméně pokud jde o srovnání těl, tak rychlost ostření je stejná u zmíněných modelů s rozdílem, že D7100 má lepší pokrytí plochy AF a dále má spolehlivější ostření v horších sv. podmínkách. Obrazová kvalita je samozřejmě u D600 lepší. (DR,šum)

    M.M., 18.04.2013 | Reagovat

  • 207

    Svoboda

    Reaguje na (204) | Dobrý den, rychlejší ostření budete mít s D7100 díky objektivu 16-85mm. Obrazová kvalita D600 je samozřejmě lepší, ale zda D7100 výrazně pokulhává už musíte posoudit sám. Snad Vám pomůže tento odkaz.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 17.04.2013 | Reagovat

  • 206

    Svoboda

    Reaguje na (205) | Dobrý den, nejsem si jist tím, že byste si nějak zvlášť pomohl. Ergonomicky bude možná D600 lepší, ale to je individuální záležitost. co se týče obrazové kvality, má trochu lepší dynamický rozsah, v šumu jsem příliš mnoho rozdílů nenašel. Ostatně rozdíly můžete posoudit třeba zde. Je třeba si uvědomit, že D700 je profesionální zrcadlovka, kdežto D600 je jakýsi polo-profi model, něco jako D7000 s FX snímačem. Nástupce D700 je spíše D800.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 17.04.2013 | Reagovat

  • 205

    Avatar

    Dobrý den, mám D700 a jsem spokojený. Když pominu natáčení videa, v čem a jak moc si pomůžu při přechodu na D600 ?? Děkuji za odpověď.

    Aleš, 17.04.2013 | Reagovat

  • 204

    Avatar

    Dobrý den, stále váhám nad přechodem na FX a D600 + 24-120/4 (s problémy s prachem) nebo pořídit D7100 + 16-85. Co bude rychleji ostřit? Předpokládám, že záleží na objektivu než na těle, je to tak? Bude obrazová kvalita u D600 + 24-120 výrazně! lepší? Varianta by byla i D400, ale to je zřejmě ještě daleko... Mám D90 a 95% fotek dělám se setem 18-105mm. Děkuji vám velice za odpovědi.

    Petr, 16.04.2013 | Reagovat

  • 203

    Avatar

    Reaguje na (202) | Nešel bych do kupónu. Nikon to již čistí mimo kupóny zdarma, které nejsou určené na pokrytí problémů vzniklé výrobní vadou.

    Marek Rakovský, 15.04.2013 | Reagovat

  • 202

    Avatar

    Reaguje na (184) | Doplňuji aktuální situaci. Po vyčištění v servisu Nikon jsem zkontroloval stav, bez nečistot. Nafotil jsem, v podstatě jen naslepo, ca 200 snímků a problém je zpět. Jen není výhradně vlevo nahoře, ale po celé levé straně. Těžko hodnotit, zda je počet skvrn stejný nebo větší. Charakter je ale totožný, ani opakovaným spuštěním funkce čištění z menu D600 se nic nezměnilo. Docvakal jsem ca 300 dalších a po porovnání se mi zdá, ale pouze subjektivně, že se znečištění ještě zvýšilo. Stav cyklů uzávěrky je ca 6 tisíc, tedy nad tolik diskutovanými 3 tisíci. Moje "první" série má výrobní číslo 6001xxx. Takže druhý pokus, druhý kupón :-(.

    Petr Bartoš, 14.04.2013 | Reagovat

  • 201

    Avatar

    Perlička: Měsíc po vyčištění čipu (2500 sn.) u Megapixelu se objevily na čipu znovu nečistoty. Foťák šel na Nikon, který to komentoval, že už závadu objevili a bude urychleně (do dvou dnů) odstraněna. Po týdnu jsem se dozvěděl, že mi budou měnit závěrku a oprava již trvá 14 dnů. Proč dochází k výměně závěrky jsem se nedozvěděl. Zřejmě špatný servisní zásah. Jsem zvědavý na další postup.

    Marek Rakovský, 12.04.2013 | Reagovat

  • 199

    Avatar

    Ja osobne jsem fotak zakoupil cca dva tydny zpet a hned s nim odjel na dovolenou, kde jsem nafotil cca 500 snimku. Vcera jsem byl fotit zapad slunce a pri clone 22 jsem se nestacil divit co vsechno mam na senzoru. Kdyz uz tu padaji teorie, ze je postihnuta jen prvni rada fotaku, tak moje seriove cislo je: 6001986 pode webu http://www.listentothewindmedia.com/nikon-d600-oil-and-dust-sensor-poll/ to vypada, ze D600 maji i ser. cisla kolem 300xxxx Muj senzor po cca 500 snimcich: http://nymfe.net/d600_spina.jpg

    ApoC, 12.04.2013 | Reagovat

  • 197

    Svoboda

    Reaguje na (195) | Dobrý den, čištění zdarma dává český dodavatel Nikonu, nikoli koncový prodejce. Ano, v ČR se prodávají i Nikony, které mohou být určeny pro Německý, nebo jiný zahraniční trh a tam potom poukazy pochopitelně nejsou.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 09.04.2013 | Reagovat

  • 196

    Avatar

    Reaguje na (191) | Vážený pane Bouško, děkuji za komentář. Nechci se v tom zbytečně máchat a popisovat tu peripetie s obchodníky. Ať už je to jakkoliv, pro mne jako zákazníka je, žel, primární pohled "zvenčí". A ten zatím moc veselý není.

    Marek Rakovský, 09.04.2013 | Reagovat

  • 195

    Avatar

    Zdravím, ale ne každý internetový obchod dává k fotoaparátu 4 čištění zdarma nebo se pletu ? Díky

    josef P, 09.04.2013 | Reagovat

  • 194

    Svoboda

    Reaguje na (192) | Dobrý den, máte pravdu. A musím podotknout, že D7000 čistíme pouze provozně, podobné "internetové obavy" jako jsou teď u D600 se tedy neprojevily. Canon žádné poukazy nedává a autorizované čištění jim provádí pouze AWH. Ne všichni fotografové jsou z Prahy.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 09.04.2013 | Reagovat

  • 193

    Svoboda

    Reaguje na (188) | Dobrý den, já na naší pobočce čistím snímače, z mého pohledu je to půlhodina až hodina jemné práce (někdy jen 15 minut), které by mi za takový stroj určitě stály. K fotoaparátu dostanete poukaz na čtyři čištění snímače zdarma, když už se tedy stane, že se Vám nečistoty na snímači objeví, můžete si jej nechat zdarma vyčistit na některé z našich poboček, nebo i na jiných místech, která naleznete na oficiálním webu Nikonu. Ostatně je dost uživatelů(nejen D600), kteří zjistili, že mají zanesený snímač teprve až potom, co si udělali zkušební fotky, tím ale nechci tvrdit, že nečistoty na snímači nevadí.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 09.04.2013 | Reagovat

  • 192

    Avatar

    Reaguje na (188) | Reaguje na (189) | Pokud budete mít trpělivost a nebude vám líto nejméně dvou kupónů na bezplatné čištění, tak asi nebudete s D600 litovat. Tenhle problém byl i u D7000 a jak je to rozšířený a oblíbený fotoaparát ;).

    Midloch, 08.04.2013 | Reagovat

  • 191

    Bouška

    Reaguje na (187) | Dobrý den, odpovím za kolegu. Ono "zvenčí" vypadá všechno úplně jinak, než zevnitř. Že máme u Nikonu vybudovanou skutečně velmi dobrou pozici, o tom nemá cenu jakkoliv polemizovat a ani to sem nepatří. Naše vztahy s českým Nikonem jsou na té nejlepší úrovni, můžete mi věřit. Problém je v tom, že regionální zastoupení je závislé na oficiálních informacích z mateřské firmy. Oni mohou udělat jen to, co mají zhora posvěceno a divili byste se, jak malých "prkotin" se to týká. Jinými slovy: český Nikon má skutečně svázané ruce a ani zdaleka si nemohou dovolit to, co by chtěli sami o sobě. Třeba vám to přijde neuvěřitelné, ale je to tak.
    Když jsem před cca měsícem psal krátký článek o zmíněném problému (viz Nikon se vyjádřil k problému prachu na snímači u D600) a o tom, jaké je oficiální vyjádření evropské centrály, volal jsem do českého zastoupení, aby mi to potvrdili. Oni ale žádné oficiální stanovisko v tu dobu neměli a sami o sobě ho ani nemohli vydat. Když jsem zástupci Nikonu řekl, že se právě chystám vydat článek se stanoviskem evropské centrály, která odkazuje i na servisní středisko v Praze, jen virtuálně pokrčil rameny, protože jednoduše neměl žádné oficiální informace.
    Takže problém není v naší komunikaci s českým Nikonem, problém je skutečně v centrále Nikonu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.04.2013 | Reagovat

  • 190

    Avatar

    Myslím, že Nikon D600 je na tom lépe než Canon 6D. Stačí porovnat všechny parametry a mrknout třeba na hodnocení na http://www.dxomark.com/. Jen bych počkal na dořešení problému s nečistotami.

    Marek Rakovský, 08.04.2013 | Reagovat

  • 189

    Avatar

    Reaguje na (188) | toto mě vede ke koupi CAnON 6d :(

    josef P, 07.04.2013 | Reagovat

  • 188

    Avatar

    Rád bych si koupil tento fotoaparát,ale od koupi mě odrazují komentáře,které popisují problémy s nečistotami na snímači.Má cenu kupovat tenhle foťák a nebo bude lepší počkat až budou problemy vyřešeny.

    Jiří Hostoš, 07.04.2013 | Reagovat

  • 187

    Avatar

    Reaguje na (185) | Pane Svobodo, cením si Vaší aktivity i ochoty. Kdyby se jednalo o problém s foťákem za pár tisíc na úrovni maloměstského prodejce asi bych to chápal. Když si ale uvědomím, že jeden z největších prodejců v ČR ani přední světový výrobce se nejsou schopni domluvit na jasném stanovisku k už zcela jasnému průšvihu u třetího nejdražšího produktu, který společně dodávají na trh, jsem silně zklamán. Tak amatérský a laxní přístup je nepochopitelný. U solidních obchodních partnerů není potřeba vůbec zmiňovat obchodní zákoník. Tady je to však zcela na místě. To o čem tu diskutujeme není problém D600, ale neprofesionální chování dodavatelů. Když píšete, že jste žádal vyjádření a nepochodil jste, tak si uvědomuji jak slabou pozici má Megapixel u svého klíčového dodavatele a jak si zároveň Nikon "cení" svých zákazníků. A nic na tom nemění skutečnost, že "z Japonska stále nic konkrétního nedošlo". Megapixel zkrátka potřebuje konkurenci, která si umí u dodavatele dupnout a Nikon výměnu zodpovědného manažera.

    Marek Rakovský, 05.04.2013 | Reagovat

  • 186

    Avatar

    Já jsem problém začal řešit také zhruba po první tísícovce snímků. Nečistoty už jsou vidět i bez velkého clonění na běžném snímku. Kontaktoval jsem Nikon CZ, kde mi bylo sděleno, že mám použít kupon na čištění snímače, který byl přiložen jako bundle a nechat si čip vyčistit u některého z prodejců. Na stránkách Nikonu je nyní odkaz na seznam, hned na první stránce. Pokud se znečištění bude opakovat, tak poslat do servisu Nikon. Nedokázali mi odpovědět na otázku, jak závadu v servisu odstraní. Myslím že to není ojedinělý výskyt, ale je to běžné u všech D600. Jen to možná někdo třeba na snímcích hned nevidí a tak neřeší. Myslím, že je na místě aby se řešil problém zdarma (na náklady Nikonu) u prodejce, který má oficiální oprávnění od Nikonu. Jsem ochoten každých 500 - 1000 snímků zajít k prodejci na vyčištění, pokud Nikon po vyčerpání kreditu 4x čištění poskytne prostřednictvím prodejce nový kupon, nebo poskytne finanční kompenzaci. Jedno čištění si Nikon cení na 500,- Kč. Další možnost je poslat tam foťák třikrát se stejnou závadou a nechat si vrátit peníze. To je ale běh na dlouhou trať. Stejně by nakonec došlo pouze k důkladnému odmaštění závěrky a tím by možná bylo zaděláno na další problém, ale to už by nebyla stejná závada, že?

    Midloch, 05.04.2013 | Reagovat

  • 185

    Svoboda

    Reaguje na (182) | Dobrý den, Megapixel mlčí, neboť také stále nemá od Nikonu jasné stanovisko. Kontaktoval jsem dnes zastoupení Nikonu s žádostí o nějaké konkrétní vyjádření a také jsem nepochodil. Oni sami by rádi konečně vydali nějaké oficiální řešení této situace, ale z Japonska stále nic konkrétnějšího nedošlo. Poslední informace, kterou dostali byla taková, že závada nečistot na snímači se v prvních sériích opravdu může projevit, ale ne nutně ve všech přístrojích a vyčištění v servisu by ji mělo eliminovat. Vznesl jsem také dotaz stran vyplnění políčka na poukazu pro bezplatné čištění, kdy znečištění nebylo zaviněno užíváním a odpověď byla taková, že servisu navrhnou, aby tuto záležitost vyřizoval bezplatně. Ovšem zatím nevědí, jak se k tomu servis postaví, takže také nemohou nic zaručit.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 05.04.2013 | Reagovat

  • 184

    Avatar

    Reaguje na (183) | Děkuji za reakci. Tak já bohužel zdarma 4 čištění nemám, ale dle mého by to mělo být zdarma. Přijde mi dosti nefér, ztráty jednoho čištění díky výrobní vadě :( Stejně jako Vy, když jsem ho kupovala, jsem si říkala, že už by mohlo být vše v pořádku. No bohužel. Jinak jsem s D600 také moc spokojená, ale toto mě opravdu mrzí. No doufejme, že to opravdu po nějakých 3000 snímcích jak uvádějí, přejde.

    Kateřina, 05.04.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím