Nikon D610 tělo Komentáře k Nikon D610 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (141 - 41)

  • 141

    Křížek

    Reaguje na (140) | Dobrý den, má WiFi adaptér. Má označení WU-1b. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 12.06.2017 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Dobrý den.Mám dotaz zda-li se dá k tělu dokoupit nějaký Wi-Fi adaptér,jako tomu je například u D7100? Děkuji za odpověď.

    aleš, 09.06.2017 | Reagovat

  • 139

    Křížek

    Reaguje na (138) | Dobrý den, to bych vůbec neřešil. Z mojí zkušenosti využívám zásadně střední bod a poté překomponuji. Pokud fotím jídlo, rychlost není třeba řešit. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.03.2017 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Dobrý den, chystám se přesedlat z D3300 na D610, mám objektiv Sigma 50mm 1,4 Art. Jde mi o focení lidí a zvířat. Trochu se u té D610 obávám slabší rychlosti ostření, resp. aby byla minimálně tak rychlá, jako D3300. Co myslíte? Moc díky za odpověď, Hanka

    Hanka, 19.03.2017 | Reagovat

  • 137

    Avatar

    Reaguje na (109) | nesmysl, mám oba typy a bez problémů.

    Petr, 09.01.2017 | Reagovat

  • 136

    Křížek

    Dobrý den, rozdíl mezi FX a DX snímačem je... Je to zkrátka jiné. Nechci tu nijak shazovat DX, ale už bych na crop zrcadlovku nešel. Pokud na zrcadlovce ale začínáte a jak vidím, nejsou Vám peníze ukradené, pak bych asi doporučil D7200. Začněte levnějším fotoaparátem a kupte raději dobré objektivy. Poté už jen učení a učení. Fotit a fotit. Výsledky se jistě dostaví. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 11.10.2016 | Reagovat

  • 135

    Vlk

    Dobrý den, chtěl bych se posunout ve fotografování dál, rozhodl jsem se zakoupit digitální zrcadlovku NIKON, ovšem nemám se zrcadlovkami žádné zkušenosti. Fotím kapesním, leč vynikajícím kompaktem Sony Cyber-shot RX100 I. Rozhoduji mezi Nikonem D610 (FX) a D7200 (APS-C). K větší kreativitě vede zajisté práce s hloubkou ostrosti, to bych velmi rád rozvíjel, a rád bych šel do fotografování "živých bytostí" (osob, zvířat...). Obávám se však, že cca 2x větší investice do FX nepřinese 2x větší posun v mém fotografování. Resp. D7200 dokáže takřka stejné věci jako D610 ovšem za poloviční cenu (nižší váhu, levnější objektivy, lepší ostření...?) a tím nižšího rizika, že si špatně vyberu vhodný fotoaparát. Můžete mi pomoci v rozhodování? :-)

    Antonín Vlk, 10.10.2016 | Reagovat

  • 134

    Křížek

    Dobrý den, četl jsem názor kolegy. Také úplně nesouhlasím, myslím, že je důležité si uvědomit, že je to fotograf od fotografa. Někdo ostří zcela manuálně, někdo jen na střední bod atd. Vaše fotografie je dle mého názoru perfektně ostrá. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 22.08.2016 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Reaguje na (131) | Dobrý den, mužete prosím Vaše tvrzení o D610 a jeho údajném "pomalém a nespolehlivém ostření" a tím pádem nevhodnosti na fotografování sportu něčím doložit? Ja s D610 intenzivně fotografuji a Váš názor považuju za naprosto zcestný. Děkuji předem za odpověď. https://s26.postimg.io/su29i2987/DSC_0477.jpg

    Petr Luňák, 20.08.2016 | Reagovat

  • 132

    Lampart

    Reaguje na (130) | Zdravím Vás Radku. Mám takový poznatek co se týče Nikonu D610, D7100/D7200 a D5100 na sportovní focení. Momentálně mám D5100 a fotím s tím Stunt Racing, moto srazy atp. a jde to, ale D610 bude na sport úplně v pohodě, pokud nebudete fotit rodeo, box nebo jiné nepředvídatelné kontaktní sporty. Ze začátku bude třeba si trošku s fo´tákem zablbnout a seznámit se s ním, ale to je u každého přístroje stejné. Osobně budu právě D610 pořizovat, ale i kvůli toho, že nefotím jen motorky, ale hlavně fotím portrét, krajinu a kapely. Pokud se chcete věnovat sportu naplno, tak bych raději volil D7200, D300s, D500, D810, D4s. Na 750ku se totálně vybodněte, protože je to shit oproti D700. Znám pár lidí co D750 mají a zbavujou se jich. Popřípadě úplně zdrhnout od Nikonu a pořídit si Canon 1D Mark IV, ale Nikon je prostě Nikon. ;)

    Marek Lampart, 14.03.2016 | Reagovat

  • 131

    Paraska

    Reaguje na (130) | Dobrý den, pro jakýkoliv pohyb bude D750 ale i D7100 a D7200, daleko lepší volbou. Svým určením jako ENTRY LEVEL zrcadlovky s full frame snímačem je technologicky hůře vybavena, než střední třída a top modely přímo určené na sport. Ze zkušenosti vím, že se dá fotografovat sport i s jedním ostřícím bodem bez kontinuálního AF, ale ve většině případech to nechávám na své intuici a manuálním ostření, jelikož se pomalý ostřící systém, který není určen na sport, nedá spolehnout. 

    Vít Paraska - Megapixel, Specialista na bazar, 04.03.2016 | Reagovat

  • 130

    Caga

    Dobrý den, Mám rovněž dotaz na rychlost ostření. Všude na fórech slýchávám, že D600/D610 mají horší ostřící modul, než např. D700 nebo D750 atd. Papírově to asi nejspíš bude pravda, nicméně moje otázka zní, jakým způsobem se to projeví v praxi ? ... Nyní mám hlavně D7000, jakým způsobem bych si polepšil z hlediska AF ? Fotím sport, rally auta, motocykly atd. (v podstatě pohybově relativně předvídatelný sport - většinou za denního světla, ikdyž často v lese, občas ve tmě atd., nicméně na clonu F/2,8 téměř vždy => kvůli min. HO) ... rozhodně nefotím hokej, fotbal, box atd. kde ty dynamické změny jsou přeci jen hodně rychlé a nepředvídavé. ... Byl by tento model vhodný, nebo by to byl velký kompromis ? ... Teoreticky si říkám, že horší, než D7000 to být nemůže, když to je vyšší model, ale tím, že HO bude podstatně menší, tak se bojím, že by mi HO nějaké drobné nepřesnosti v zaostření "nepohltila", jako D7000 ... ? Děkuji za ujasnění :-)

    Radek Caga, 03.03.2016 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    Reaguje na (128) | Dobrý den, ano bude.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.01.2016 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Dobrý den, je s Nikonem D 610 plně kompatibilní a k němu vhodný objektiv Nikon ED AF- S VR NIKKOR 70-200mm 1:2,8G? Jedná se mi o starší verzi, ne verzi II.

    Pavel Komínek, 18.01.2016 | Reagovat

  • 127

    Lukeš

    Reaguje na (126) | Dobrý den,ano všeobecně lze řící, že FX fotoaparáty mají větší objem dat fotografií.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2015 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Díky, jsou fotky objemov+ větěí nwž ze 7100 ?

    Jan Kuchař, 18.11.2015 | Reagovat

  • 125

    Lukeš

    Reaguje na (123) | Dobrý den, ano máte pravdu míra šumu je daná velikostí snímače, respektive velikostí jednoho pixelu. Při nastavení na DX formát, se použije pouze střed snímače, ale fyzická velikost zůstává stejná jakoož i hladina šumu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2015 | Reagovat

  • 124

    Lukeš

    Reaguje na (122) | Dobrý den, nemyslím. Co se týče hladiny světla a rychlosti tak je ostření stejné a pokud tam nějaké rozdíly jsou tak neznatelné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2015 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Aha, já myslel že míra šumu je odvislá od velikosti snímače.. Pokud přepnu do DX, bude stále stejně nízká ?

    Jan Kuchař, 16.11.2015 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Díky.. Jak je na tom s ostřením proti D700? Kamarád a celkem znalec říkal, že za mizernýho světla se bude D700 daleko lépe chytat než D600.

    Jan Kuchař, 16.11.2015 | Reagovat

  • 121

    Lukeš

    Reaguje na (114) | Dobrý den, v testech vychází o něco lépe Nikon D750.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 120

    Lukeš

    Reaguje na (115) | Dobrý den,oba modely mají 6sn./s a velmi podobnou rchlost ostření. To ale není věc, kterou stojí za to porovnávat. Nikon D610 má dvojnásobně větší snímač, tudíž menší hloubku ostrosti a nižší hladinu šumu. Navíc samozřejmě větší zachycení detailů. V tom je zásadní rozdíl.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 119

    Lukeš

    Reaguje na (117) | Dobrý den,v tomto případě máte trochu zkreslené informace. Když nepřepnete přístroj do formátu DX, tak objektiv nevykreslí celou plochu snímače a budete mít na snímku i v hledáčku černé rohy. Hladina šumu je stejná bez ohladu na formát.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 118

    Lukeš

    Reaguje na (116) | Dobrý den, pokud myslíte objektivy s manuálním ostřením, tak s těmi samozřejmě funguje. Musí být ale určeny pro bajonet Canon EOS.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Dobrý den, ještě - co když použiju 18-105 dx - na 610 - a nepřepnu do DX - pro zachování hloubky ostrosti i menšího šumu - budou výsledky mizerné? Díky za odpovědi

    Jan Kuchař, 12.11.2015 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Dobrý den, umí pracovat se starými manuálními skly?? Tak jako Nikon 7100 ?? Mám dojem že ne, což je čára přes rozpočet..

    Jan Kuchař, 12.11.2015 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    Jak je na tom a autofokusem a rychlostí seriového snímání proti 7100 ? díky

    Jan Kuchař, 11.11.2015 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Dobrý den, o co je lepší 750ka od 610 v obrazové kvalitě ? Je na tom s iso výrazně lépe ? ( Předpokládám, že nikoli.)

    Jan Kuchař, 10.11.2015 | Reagovat

  • 113

    Lukeš

    Reaguje na (112) | Dobrý den,uvedený DX objektiv bude na FF trochu vinětovat. Ale použít jinak lze a na všech přístrojích FX jde automatické rozpoznávání vypnout.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2015 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Dobrý den, lze vypnout automatické přepínání FX / DX při nasazení DX skla? Kamarád používá pevnou 35ku DX na Nikonu 750 a krom narůstající aberace s rostoucí clonou žádný problém ani důvod k pořizování FF drahého pevného 35mm skla nevidí. Já mám taky pevnou 35dx na své 7100 ale už mě to prostě nebaví, nedá se to a s FF srovnat a už mi to leze krkem, takže zvažuju právě 610.

    Jan Kuchař, 09.11.2015 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Reaguje na (110) | Dobrý den, no hlavně ostření, rychlost závěrky,malinko i obr kvalita je lepší a křížové ostřící body. Osobně ano vyměnil bych. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.10.2015 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych znát Váš názor. Vlastním D610 a dostala se mi možnost jej vyměnit za D800, je to dobrá volba ? Fotím převážně portréty, akty.... Skla mám 35 f1,8, 50 f1,8 a 85 f1,8, díky za odpověď.

    Martin, 24.10.2015 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Reaguje na (100) | Souhlasím...po necelém roce používání jej reklamuji...olejové skvrny, barevnost katastrofa, i při nízkém ISO šumí velmi...s porovnáním se starým báječným D300 je to obrovské zklamání a doslova vyhozené peníze.l

    Ivana Mošnová, 12.10.2015 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Reaguje na (107) | Dobrý den, je součástí balení.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.08.2015 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Dobrý den, nikde jsem se nedočetl, zda krytka na LCD BM14 je součástí těla. Děkuji.

    Petr, 17.08.2015 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Reaguje na (104) | Dobrý den, ano dle podpory Nikon umí i Raw z tohoto Nikonu.Nemá umět jen D750 a D810 a D810E.  Tedy ta verze 2.4.7. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.08.2015 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Může mi prosím někdo potvrdit, že raw z tohoto přístroje lze zpracovat sw Nikon Capture NX2? Děkuji.

    petr, 06.08.2015 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Kdybyste se věnoval mému dotazu tak byste zjistil, že Nikon Capture ukončil podporu pro nové přístroje a netvrdil takové nesmysly, že podporuje všechny Nikony a jde jen o upgrade.

    Petr, 06.08.2015 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Reaguje na (101) | Dobrý den, ano tento program umí pracovat se všemi Nikony, ale u nových aparátů je vždy nutná aktualizace programu, kterou mohou vydat klidně až po dvou měsících(naposledy to tak bylo, ale pak vše v pořádku) a to platí i pro adobe produkty. Protože nové aparáty mají vždy RAW trochu odlišný a do SW se musí dát nový plugin.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.08.2015 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Zdravím. Používá prosím někdo pro úpravu rawu z tohoto stroje sw Nikon Capture NX2. Děkuji.

    Petr, 06.08.2015 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den, umí Nikon Capture NX2 2.4.7 zpracovávat rawy z tohoto stroje? Slyšel jsem, že s d750 tento sw nefunguje, což je docela zásadní problém :( (Capture NX-D umí tak cca 30% toho co NX2) Děkuji.

    Petr, 03.08.2015 | Reagovat

  • 100

    Vevoda

    Jedna rada pro všechny. Nekupujte si tento low end FX. d610 ani d600.Pokud nevíte co s prachama tak si kupte lepší sklo na d7100 nebo rovnou pořiďte d810ku.

    Mira, 03.08.2015 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na (98) | Dobrý den, no uvidíte. Když tak reklamujte a necháme to zkontrolovat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.08.2015 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Reaguje na (97) | Opravdu bylo zaostřeno :) Ještě mě napadlo, že by to mohlo být i pomalou kartou ve foťáku. Zkusím koupit novou, rychlejší a uvidíme. Děkuji

    Kateřina Vlhová, 31.07.2015 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Reaguje na (96) | Dobrý den, to těžko takto soudit, bylo opravdu zaostřeno?? Pokud ne aparát nevyfotí nic. Jinak by asi byla nutná kontrola.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.07.2015 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Dobrý den, potřebovala bych poradit. Před týdnem jsem si koupila d610, fotí skvěle, ale dneska u focení se mi stalo asi 5x, že foťák zaostřil, ale prostě nefotil. Vypla jsem foták, zapla a nic. Až po vytažení baterky zase začal fungovat. Toto se opakovalo asi 5x během půlhodinového focení. Nevíte, čím to může být a co s tím? Děkuji za odpověď.

    Kateřina Vlhová, 29.07.2015 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Reaguje na (94) | Dobrý den, obrazový výstup je z obou aparátů totožný.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.05.2015 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobrý den, řeším náhradu za Canon D70 a rád bych přešel na Nikon s FX čipem(Nikony mají, prý lepší výstupy než Canon). Určeno převážně na produkty ve studiu. ... Je výstupní fotografie horší než u modelu D750? Cenový rozdíl je cca 8 tis, tak si říkám, že pokud je rozdíl jen v komfortu, tak bych šel do modelu D610. Děkuji

    Karel Vašek, 29.05.2015 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Reaguje na (92) | Dobrý den, ano je to odstraněno. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.05.2015 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Zdravím, chci se zeptat zda už u 610 tedy OPRAVDU odstranili problém s tím jak mechanismus závěrky/zrcátka cákal bordel na čip. Protože mám d600 a je to peklo...Ale konstrukce 600 je mi příjemná a chtěl bych tedy přejít na 610 kde tento problém už údajně není, ale rád bych si to ověřil :) díky za odpověd!

    David Peslar, 05.05.2015 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Reaguje na (90) | Dobrý den, oba dva jsou vhodné. Osobně bych si vybral Nikon z důodu rychlosti, ostření, dynam. rozsahu a díky tomu, že značku znám.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.04.2015 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi dvěma FF přístroji Nikon D610 x Canon 6D. Budu fotit rodinné foto, krajinky, portréty, focení při cestování. Naopak fotit nebudu sport. Který z těchto dvou přístrojů bude pro mě lepší volbou?

    Radek Duban, 05.04.2015 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Reaguje na (88) | Dobrý den, bohužel toto za Vás nerozhodnu. Je vidět, že parametry jednotlivých aparátů znáte a orientujete se. Musíte vědět co je pro Vás zajímavější. Každý systém má +, ale i -. Toto je na zvážení osobního využití pro váš účel.  Objektivy: ano Sigmu 17-70 je možné využít, je poměrně kvalitní, má dobré parametry. U D610 lze použít také značky jako je Sigma, TAmron, ale i tak budou cenově výš. Chtělo by to alespoň f2,8, nebo f4. Doporučil bych se zastavit na naší prodejně  a konzultaci provést s aparáty v ruce. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.03.2015 | Reagovat

  • 88

    Luljak

    Dobry den, chystam se k upgradu tela a sice z d7000 bud na prave d610 nebo rozmyslim zda jit do d7200. Ma fx snimac stale hodne navrch co se tyce sumu proti novemu procesoru d7200? Bohuzel co jsem vycetl tak autofokus neni nejslavnejsi a naopak d7200 ma af vytecny. Zajimal by mne vas nazor zda zustat u DX high endu nebo jit do FX low endu. K d7200 bych chtel sigmu 17-70 2.8/4 c, je to dobra volba? Pokud bych sel do d610 tak asi neco z tech "levnejsich objektivu. Jedna se mi hlavne o cestovatelskou fotografii, takze multizanr. Predem dekuji za odpoved

    Přemysl Luljak, 28.03.2015 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Reaguje na (86) | Dobrý den, z té nejaktuálnější =871 verze. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.01.2015 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den, v jaké verzi camera raw jde otevřít soubor NEF z D610? Jde mi o PS elements. Díky

    Nikola Rejdová, 22.01.2015 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Reaguje na (84) | Dobrý den, u 70d je malinko větší rychlost sériového snímání a výhodou je STm osření. Ale při porovnání s ff snímačem samozřejmě ztrácí. Při porovnání d610 a d750 bych vybral právě novější model D750. Má lepší rychlost seriového snímání, více ostřících bodů, více křížových bodů, a možnosti ISo. Doporučil bych na naší prodejně vyzoušet. Ohledně přesnosti ostření záleží také na použitém objektivu. Originální skla jsou na tom lépe a to v obou případech. U použití STM na 70D je to ještě znatelnější. U Sigmy, Tamonu je ostření z pravidla pomalejší a může se stát, že nebude až tolik přesné. Ale Nikon má pro tyto případy jemné doladění AF na těle. Tedy lze kalibrovat.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.01.2015 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o přechodu z Canonu 70D na jeden z Nikonů D610/D750. Zajímalo by mne srovnání těchto 3 těl ohledně rychlosti a přesnosti ostření. Díky za info.

    Jaroslav, 01.01.2015 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Reaguje na (82) | Dobrý den, na D610 se to bude chovat stejně, jako na D5100. Ale staré manuální objektivy se dají seřídit. Můžete posunout "nekonečno", aby to fungovalo i s redukcí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.12.2014 | Reagovat

  • 82

    Lampart

    Dobrý den, mám otázku ohledně starých skel ( Carl Zeiss Jena Sonnar 135/f3.5, Carl Zeiss 50mm F1.8 Ultron, atd.) Prostě staré skla se závitem M42 jestli budou ostřit na nekonečno nebo si musím pořídit i Pentax, abych mohl v pohodě bez omezení fotit se starými objektivy??? Teď mám D5100 a na středoformátech krom Pentaxe zaostřit na nekonečno nejde. Teda aspoň na Nikonu a Canonu. A nechci bezzrcadlovku ;) Děkuji za odpověď Marek

    Mark Tobias Lampart, 20.12.2014 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Reaguje na (79) | Dobry den p.Radime, chybu urcite s Nikonem D610 neudelate ! Ja sam vlastnim jak Nikon D7100 a stal jsem pred stejnou veci jako vy,lakal me proste full frame,pred svatbou netere jsem se nakonec pro zakoupeni Nikonu D610 rozhodl a i kdyz jsou to obe dve vyborne zrcadlovky,tak preci jen jsem pro tu svatbu,kdy jsem potreboval vlivem mensiho osvetleni vysroubovat ISO trosku vice,tento full frame perfektne vyuzil a vyborne se osvedcil... A navic muzete opravdu kreativneji vyuzivat prave praci s hloubkou ostrosti. Ostreni atd. u Nikonu D610-vse uplne bez problemu-jsem celkove maximalne spokojen ! A Nikon D7100 si samozrejme ponecham tez,jako zalozni telo-celkove tez vyborna DX zrcadlovka.

    Hájek Jiří, 30.11.2014 | Reagovat

  • 80

    Korč

    Reaguje na (79) | Dobrý den, co se ovládání týče, je D610 prakticky stejný, co to výkonu na ostření, těžko se srovnává FF a APS-C kvůli rozdílné hloubce ostrosti a dostupných objektivech. Obecně se tedy dá říci, že chybu neuděláte. D750 je oproti D610 zajímavější jak ergonomií, tak výkonem na procesoru.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.11.2014 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den, už delší dobu pošilhávám po full frame. Teď fotím nikon d7100. Fotím už řadu let a nikon d7100 není moje první zrcadlovka. Takž nějakou zkušenost už mám. Co se žánru týká, tak se nedá říci, že fotím jen portrét nebo sport (prostě fotím vše, využívám příležitostí). Tedy když je příležitost nafotím portréty, nebo zajdu na fotbal a fotím sport, nebo agility atd. Trochu mám obavu abych neudělal krok zpět když přejdu na tento fotoaparát. Přeci jen nikon d7100 je nejvyšší řada DX a nikon d610 je nejnižší řada Full Frame. U full frame mě láká lepší práce s hloubkou ostrostí - tedy výtečné to bude u portrétu, street foto nebo u fotek za horších světelných podmínek. Ale co ten zbytek, zvládne tento fotoaparát i sport a akčnější fotky? A teď do toho ještě byl vydán nový nikon d750. Je tam příplatek cca 9 tis. Opravdu stojí za to si připlatit? Díky za odpověď

    Radim, 23.11.2014 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na (77) | Dobrý den, řekl bych že ano. Ono  díky možné kalibraci mhlo být v některých případech špatně nastavené a osření tím pádem nepřesné. Asi nejlepší je možnost vyzkoušet před nákupen na naší prodejně. Lépe si tak ověříte vlastnosti, které potřebujete.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2014 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý den, budu přecházet z DX D7000 na tento FX D610. Se "sedmitisícovkou" jsem se moc nezžila, přijde mi že 100% ostří pouze střední ostřící bod a ty krajní už ne. Celkově mám problém s ostrostí, kterou jsem u D3100 neměla. Na různých fórech jsem se dočetla že tím D7000 trpí. Jak je to u D610? Budu se moci spolehnout na všechny ostřící body? Překomponování mi nevyhovuje :-( Děkuji za odpověď.

    Jana Kubelková, 07.10.2014 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Reaguje na (75) | Našla jsem na stránkách Nikonu všechny návody ke stažení, tak už to vím :-)

    Jana, 02.10.2014 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, můžete prosím někdo poradit, jak vypnout automatické ostření? Potřebuji si sama zvolit, na který bod budu ostřit a ne kam chce foťák...Nemám k tomu návod, tak nevím, kde to najít. Děkuji moc

    Jana, 01.10.2014 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Jak tak čtu zda koupit FF nebo APS-C tak bych si dovolil přispět svým názorem: - u FF je oproti APS-C zkrácení ohniska (nemá crop faktor), což vadí zvláště u teleobjektivů - FF má malou hloubku ostrosti, což může být problém například při focení makra ale třeba přínosem např. u portrétů - FF má velký čip, který má větší nároky na el. spotřebu a je více náchylný na nečistoty - FF zrcadlovka je těžší - někdo namítne o pár deka, ale zkuste si to nosit na krku celý den :) - FF má kvalitnější výstup ovšem většinou poznatelný až při zvětšení 1:1, (porovnávám Nikon D7100 vs D610) což je u 24MP rozměr cca 1,5x1m - FF má větší rozsah nastavení ISO bez degradace obrazu - to je skutečně první pozitivní praktická věc, z těch hlavních přínosů to vidím jako přínos jediný - FF je pořád skoro 2x tak dražší jako APSC - FF vyžaduje FF objektivy Sečteno podtrženo: každý by si měl rozmyslet, co bude fotit, někdo FF využije a někomu zase můžou výše uvedené vlastnosti vadit. Mně třeba vyhovuje spíše APS-C Nikon D7100 a troufám si tvrdit, že až na pár drobností (mimo citlivosti snímače) mezi nimi není žádný zásadní rozdíl .

    Petr, 01.10.2014 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Reaguje na (72) | Dobrý den, výřezem přijdete o rozlišení, kdy dojde k "úbytku obrazových bodů". Tedy ztrátě předností ff snímače. A i kavlitě snímku.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.09.2014 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    (70) Já si myslím, že dotaz pana Avram Fröhlicha směřoval na kvalitu snímku, byt´ na menší ploše snímače. Že je zmenšení snímače Fx na Dx je zřejmé, na to se neptal.

    Zdeněk, 29.09.2014 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Reaguje na (70) | Dobrý den, právě že využijete jen to APSC. Tím ztratíte přednosti FF snímače.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.09.2014 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (69) | A jsou potom zachovány výhody fotografování s plnoformátovým snímačem (tzn. možnosti fotografování při vyšších ISO, kvalitnější obrazový výstup) nebo je to jako bych fotil se zrcadlovkou s APS-C snímačem a přednosti Full Frame se tím pádem vlastně smazávají?

    Avram Fröhlich, 26.09.2014 | Reagovat

  • 69

    Korč

    Reaguje na (68) | Dobrý den, u Nikonu lze na FX tělech nejen nasadit DX objektivy, ale je pro ně připraven i specifický režim, který upraví hledáček a výsledný snímek tak, jakoby objektiv pracoval na DX těle, použít tedy bez problému jdou.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 26.09.2014 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, proč jsou mezi kompatibilními objektivy pro Nikon D610 uvedeny objektivy Nikon 35mm f/1,8 AF-S NIKKOR G DX, Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-S DX VR II a Nikon 55-300mm f/4,5-5,6 AF-S DX G ED VR? Tyhle objektivy jsou přece určené pro zrcadlovky s formátem snímače APS-C a na Full Frame zrcadlovce Nikon D610 by jako výsledek lezly obrázky s černými rohy, tudíž pro tenhle fotoaparát právě vhodné nejsou. Nebo se pletu? Děkuji za odpověď.

    Avram Fröhlich, 25.09.2014 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Jsem pres mesic majitelem Nikonu D610-jsem maximalne spokojen,do te doby jsem mel zrcadlovky jen s DX snimacem,jsem rad ze jsem se rozhodl pro koupi Nikonu D610,je to posun o kus dopredu a splneni prani jednou vlastnit zrcadlovku s FX snimacem-ten rozdil v kvalite je opravdu znatelny a po vsech strankach doporucuji Nikon D610 s velmi kvaltnim snimacem a vystupem obrazove kvality !!!

    Jiří Hájek, 16.09.2014 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na (65) | Dobrý den, toto poprosím na cenovenabidky@megapixel.cz

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.09.2014 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, už je známa cena Nikonu D750? Bude podobná jako u D 610? Děkuji

    Standa K, 12.09.2014 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (63) | Dobrý den, rozhodně nedoporučuji D700 ta je starší. D600 A D610, zásadní rozdíl je ve výměně závěrky a zrcátka k zamezení stříkaní oleje(které mělo být u novějších d600 také nějak odstraněno). Ale nic jiného by tam být nemělo. Osobně bych vybral D610.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.08.2014 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych přejít na FF. Fotím převážně portréty a občas reportáže (objektivy nikkor 50/1.8G + 85/1.8G). Chci se zeptat, jestli je mezi nikonem D600 a D610 velký rozdíl, jestli bych neudělala koupí D600 chybu? Také jsem uvažovala o D700, ale ten má mnohem menší rozlišení a horší obrazovou kvalitu, proto mi nepřijde pro moje potřeby tak dobrý. Jaký je Váš názor? Děkuji

    Radka, 26.08.2014 | Reagovat

  • 62

    Korč

    Reaguje na (61) | Dobrý den, poduk fotografujete i reportáže, bude lepší volbou D610

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 29.07.2014 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den, Již 5 let pracuji s Nikonem D300 - především v ateliéru a ráda bych si pořídila nový aparát. Cenově se zdá přijatelný právě D610, ale také pokukuji po levnějším D7100. Jelikož nejsem velký technik, ráda bych Vás požádala o radu, či spíše doporučení, který by byl pro moje účely nejvhodnější...fotím především děti a rodinné fotografie v ateliéru, koncerty, svatby...(požívám především pevná skla) Předem moc děkuji Ivana

    Iva Mošnová, 29.07.2014 | Reagovat

  • 60

    Michalík

    Reaguje na (59) | Dobrý den, osobně bych doporučil 85mm/f1,4, který je sice trošku dražší nad uvedenou cenu ale má neuvěřitelnou kresbu i bokeh. Na krajinu se ale moc nehodí, stejně tak na architekturu. Problém je, že takový univerzální objektiv zase neposkytne dobré výsledky a je vždy lepší mít portrétní objektiv a pak třeba kvalitní širokoúhlý objektiv na krajiny či architekturu.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 23.06.2014 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobry den, jaky byste mi doporucili univerzalni objektiv k d610 predevsim na foceni portretu, s krasnym bokehem.? Zaroven aby byl vhodny na foceni krajiny a architektury a v cene max do 30.000. Moc dekuji za radu

    Katka Sevcikova, 22.06.2014 | Reagovat

  • 58

    Michalík

    Reaguje na (57) | Dobrý den, u modelu D610 nemusíte mít ze šumu  strach. Bez problémů zvládne ISO 6400 a obraz je pořád velice dobře koukatelný. Samozřejmě na nižším rozlišení by to bylo asi lepší ale když se podíváte na výsledky z D800, tak tak umí se šumem pracovat velice dobře i přes toto vysoké rozlišení. Připravuje se nástupce modelu D800 ale obávám se, že tam bude rozlišení velmi dopobné jako u modelu D800. Spíše bych si dělal starosti s objektivy, které jsou docela citlivé na vysoké rozlišení. Starší objektivy třeba 10 let budou vykazovat horší kresbu než na 16MPx snímači a to je problém větší. Samozřejmě s novými objektivy nebudete mít nejmenší problém.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.06.2014 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o upgrade z D90 na FX tělo. Jednou z hlavních motivací je možnost fotit ve zhoršených světelných podmínkách na vyšší ISO citlivost s menší hladinou šumu (interiéry kostelů). Nevím ale, jestli vysoké 24 Mpx rozlišení senzoru D610 (případně bazarové D600) není v tomto ohledu spíše na škodu, jestli to chápu správně, tak platí "čím větší pixely na senzoru, tím méně šumu", je tomu opravdu tak? Nevíte, jestli Nikon nechystá nějakou novou zrcadlovku v této třídě se 16,2 Mpx snímačem z nové D4s? Děkuji

    Tomáš Daněk, 16.06.2014 | Reagovat

  • 56

    Michalík

    Reaguje na (55) | Dobrý den, měl jsem na mysli samozřejmě bazarový. Když natrefíte na dobrý kus může vám dobře sloužit, avšak myslím, že během dvou let cena ještě poměrně klesne. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.05.2014 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Reaguje na (54) | D700 už je poměrně těžce k sehnání zdá se mi. Narazil jsem ale na nějaké bazarovky, myslíte, že není hloupost do toho jít? Pokud ho dnes koupím cca za 25, dá se počítat s tím, že bude dejme tomu za 2 roky ještě dál prodejný za rozumné peníze?

    Pavel Svoboda, 23.05.2014 | Reagovat

  • 54

    Michalík

    Reaguje na (53) | Dobrý den, nový Full frame fotoaparát za takovou cenu nepořídíte. Kolem 30 tisíc se nyní prodávají starší modely např Nikon D700. ale jen tělo bez objektivu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 23.05.2014 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobry den. Planuji poridit zrcadlovku na foceni prevazne interieru, archiitekruty na takove polo profi urovni, ale take pro zabavu a bezne foceni. Puvodne jsem zvazoval neco od nikonu D3100, D90, D7000 plus nejaky lepsi sirokouhly objektiv, napr tokinu 11-16. Napadla me ale i myslenka, ze misto ulltrasirokouhleho objektivu bych se mohl podivat po nejake dostupne FF zrcadlovce a vyuzit tak plny format ve vsech pripadech. Puvodne jsem do vybavy nechtel davat vic jak 30 tisic. Je vubec mozne za takove penize jakoukoliv FF zrcadlovku s nejakym zakladnim objektivem poridit?

    Pavel Svoboda, 23.05.2014 | Reagovat

  • 51

    Michalík

    Reaguje na (50) | Dobrý den,zrcadlovky v tomto směru na tom všeobecně nejsou moc dobře. Na to jsou specialisté outdoorové kompakty, které vydrží i - 10 stupňů. Za sebe fotím s Nikonem D7000 i v - 10 klidně 3 hodiny bez probémů. Největší problém je vždy baterie, kterou po dobu nefocení mám ve vnitřní kapse bundy. nicméně to jsou jen mé zkušenosti, které nemusí fungovat. Proto bych doporučil třeba systém Nikon 1 AW1, který kromě mrazuvzdornosti do -10 stupňů je také vodotěsný a nárazuvzdorný. Je to cestovatelský fotoaparát. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.05.2014 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobrý den, jak je to s mrazuodolností současných těl zrcadlovek, mám D90 + D700, u obou se tuším uvádí provozní teplota do 0 st., s D90-kou jde v pohodě snímat do cca -5 stupňů, při nižší teplotě se mi nejdřív zhroutilo zaostřování a následně celý LCD displej - vznikly na něm černo-bílé fleky a celý přístroj přestal reagovat. Po uklizení přístroje pod bundu pak v teple opět začal fungovat. Toto se mi stalo asi 3x, za mrazu fotit již nezkouším, a je mi to moc líto, s D700 nemám odvahu to zkusit, bylo by to stejné?? Jsou na tom současná těla lépe, a to jak Nikon, tak případně jiné značky?? Chystám se do téměř polárních končin, proto tento "zimní" dotaz v létě. Děkuji

    Alena, 16.05.2014 | Reagovat

  • 49

    Korč

    Reaguje na (48) | Dobrý den, šum bude stejný, ale na menším výřezu obrázku, s menším rozlišením.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.04.2014 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, pokud bych chtěl použít objektiv Nikon 35mm f/1,8 DX na tomto těle, zvýraznil by se při vysoké citlivosti digitální šum, díky DX formátu?

    Ondra, 22.04.2014 | Reagovat

  • 47

    Michalík

    Reaguje na (46) | Dobrý den, ve vašem případě bych se rozhodoval podle toho, jak moc fotíte nebo budete fotit na vyšší hodnoty citlivosti, protože i když je D700 Full frame neumí tak dobře pracovat se šumem jako nová D610. Jinak o funkce určitě nepříjdete, D610 je vlemi dobře vybavený model. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.04.2014 | Reagovat

  • 46

    Kubečka

    Dobrý den, chtěl jsem Vás požádat o názor - jako dlouholetý uživatel Nikonu D300s se už nějakou dobu poohlížím po nějakém FX těle a mám dilema. A to jaké další tělo pořídit. Váhám nad dvěma variantami, a to buďto starší tělo D700, kde je ta výhoda, že má stejné baterie jako D300s a je možno použít i stejný grip, a nebo nový D610, kde zas je už technologie o trošku dále. Co se týče támatu focení, tak jedná se především o svatby, portréty apod. A jde mi hlavně o to, aby mi při koupi dejme tomu D610 nechyběly některé technické vlastnosti, co skvělá D300s má. Počet MPx pro mne není moc rozhodující, protože tisknout opravdu velké formáty zatím v plánu nemám. Takže má otázka zní - přejít z D300s raději na použité D700 a nebo nové D610? Co si o tomto myslíte vy? Předem děkuji za odpověď S pozdravem M.Kubečka

    Martin Kubečka, 14.04.2014 | Reagovat

  • 45

    Michalík

    Reaguje na (44) | Dobrý den, ano bude, baterie je stejná pro oba modely + pro model D600, D800 a D800E. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 01.04.2014 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, chtěla přejít na D610 z D7000, bude mi do něj pasovat i moje náhradní baterie EN EL 15?Děkuji

    Jana Novotná, 31.03.2014 | Reagovat

  • 43

    Michalík

    Reaguje na (42) | Dobrý den, bude pravda A+B+D. Tím, že využijete jen část snímače nemůžete pochopitelně použít plné rozlišení snímače, takže se obraz v pixelech zmenší. Maximální velikost snímku na DX formátu je u modelu D610 3,936 x 2,624 pixelů.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 27.02.2014 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na (41) | Teď si nejsem jistý jestli tomu rozumím:-) Konkrétní příklad - D610 i D7100 mají rozlišení fotky cca 6000x4000. Fotím strom v určité vzdálenosti. a) Dám 300 mm objektiv na D7100, výsledná fotka bude 6000x4000 a strom bude vysoký 1500px. b) Dám 300 mm objektiv na D610, výsledná fotka bude 6000x4000 a strom bude vysoký cca 1000px (protože tam není crop faktor). c) Dám 300 mm objektiv na D610 a zapnu DX mod, výsledná fotka bude 6000x4000 a strom bude vysoký 1500px protože zafunguje crop faktor d) Dám 300 mm objektiv na D610 a zapnu DX mod, výsledná fotka bude 4000x2666 a strom bude vysoký 1000px Bude pravda a+b+c a nebo a+b+d?

    Michal, 27.02.2014 | Reagovat

  • 41

    Michalík

    Reaguje na (40) | Dobrý den, ano bude to samé. Fotoaparát v tu chvíli využije jen část snímače, obraz se ořízne a bude zde stejně jako na D7100 crop factor tzn z 300mm bude 450mm. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 27.02.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím