Nikon D7000 + 16-85 mm VR Komentáře k Nikon D7000 + 16-85 mm VR

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (145 - 47)

  • 145

    Avatar

    Reaguje na 144 | Dobrý den, co jsem zkoušel, tak je to normální, kvalita není nic moc.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.12.2012 | Reagovat

  • 144

    Avatar

    Dobrý den, zkoušel jsem na D7000 použít převod RAW do JPG přímo ve fotoaparátu a byl jsem velice nemile překvapen. Pokud jsem použil při převodu funkci D-lighting vznikly ve stínech naprosto nepřehlédnutelné posterizace. Při převodu v nikon view při stejných nastaveních nic podobného nevzniklo a výsledek byl nesrovnatelně lepší. Je možné, že funkce převodu rawu v kameře má opravdu tak špatné výsledky? Jsou to opravdu viditelné hnusné fleky, žádné drobnosti. Pokud by byl zájem mohu zaslat ukázku. Použil jsem při převodu do monochrom a sépie úroveň 2, mírné doostření a D-ligting normal. Máte prosím podobnou zkušenost nebo dělám něco špatně. Je mi jasné, že převod v PC bude vždycky lepší, ale očekával jsem při převodu ve foťáku alespoň použitelné výsledky když už tam ta funkce je. Děkuji za názory a zkušenosti.

    Pavel V, 05.12.2012 | Reagovat

  • 143

    Avatar

    Reaguje na 142 | Dobrý den, myslím, že uvedené negativa nemusíte brát moc doslova... Posuzování kvality ovládání je hodně subjektivní a výtky tohoto typu jsem slyšel/četl asi poprvé. Například hodnota korekce expozice je viditelná i v hledáčku, počet zbývajících fotek je neustále na stavovém displeji - dokonce i ve vypnutém stavu, ...

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.11.2012 | Reagovat

  • 142

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška.Teď jsem četl hodnocení zákazníku a celkem se ten poslední zákazník moc lichotivě o tomto modelu nevyjadřoval.Mohl by jste to trochu popsat ty údajné zápory?Děkuji Petr

    petr, 29.11.2012 | Reagovat

  • 141

    Avatar

    Reaguje na 140 | Dobrý den, samozřejmě ano, balení o jektivu je stejné, jako byste ho koupil samostatně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.11.2012 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Součástí setu asi není měkké pouzdro CL-1015, které je k dispozici k objektivu pokud se koupí samostatně, že?

    Tomáš P., 07.11.2012 | Reagovat

  • 139

    Avatar

    Reaguje na 138 | Dobrý den, ano, jedná se o tento objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.10.2012 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz na objektiv, který je součástí tohoto setu. Jedná se o objektiv http://www.megapixel.cz/nikon-16-85mm-f35-56-g-af-s-d-xed-vr nebo jde o jiný? Děkuji za odpověď.

    Luky, 29.10.2012 | Reagovat

  • 137

    Avatar

    Reaguje na 136 | Dobrý den, o něco lepších výsledků dosáhnete s tímto setem D7000. Pro Vaše potřeby je vhodný i dodávaný objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.10.2012 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    Dobrý den, přemýšlím o koupi buď D7000 nebo EOS 650D, jsem laik - teprve se učím. Jde mi hlavně o portréty a "kvalitní" video. Můžete mi prosím poradit a popřípadě i doporučit objektivy? Díky za váš čas.

    Věra, 20.10.2012 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Reaguje na 133 | Dobrý den, tohle je spíš otázka na servis...  Určitě to jde, ale nevím jak.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.08.2012 | Reagovat

  • 135

    Avatar

    Reaguje na 132 | Dobrý den, bajonet je kovový.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.08.2012 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Dobrý den.Je možné u Nikonu 7000 zjistit rok výroby? Zkoušel jsem dva a u obou byl nastaven datem 1.1.2010.Děkuji

    Petr Urban, 24.08.2012 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Dobrý den. Chci se zeptat, jestli objektiv 16-85 mm VR má plastový nebo kovový bajonet. Děkuji.

    Ivo, 24.08.2012 | Reagovat

  • 131

    Avatar

    Reaguje na 130 | Dobrý den, to bohužel zatím nemám.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.07.2012 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Dobrý den. Uvažuji o koupi této zrcadlovky, nemáte nějaké info o nástupci D 7000 a tohoto objektivu? Díky a hezký den Jarda

    Jarda, 27.07.2012 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    Reaguje na 128 | Dobrý den, ostrost se dá nastavit  v Picture Control. Po rozkliknutí konkrétní volby můžete nastavit sytost barev, kontrast a také ostrost. Doporučuji vyzkoušet, jaká míra SW doostření Vám bude vyhovovat, je to individuální.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.07.2012 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, chtěl bych Vás poprosit o informaci k úpravě míry ostrosti u tohoto fotoaparátu. Někde jsem četl,že lze tato míra nastavit, studoval jsem návod, ale nic takového jsem nenašel. Z výrobu je prý nastavena míra ostrosti zhruba na hodnotu 2. Nevím možná se mýlím. Dá se prosím zvýšit nastavení, pokud ano,jakým způsobem přes menu mohu tuto úpravu provést a na jakou hodnotu by jste toto nastavení doporučil upravit. Předem moc děkuji za odpověď.

    roman, 11.07.2012 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    Reaguje na 126 | Dobrý den, možná se to do konce července podaří, včera přišlo několik setů s objektivem 16-85.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.07.2012 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška,protože objektiv 16-85 není dostupný,můžete mi prosím dát tipy na ekvialentní náhradu.Případné bude objektiv v prode ji do konce července?

    Láďa, 03.07.2012 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Reaguje na 124 | Dobrý den, kolegové z prodejny doporučují batohy Vanguart Up-Rise 46 a nebo LowePro Runner 300AW.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.06.2012 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Dobry den. Vlastnim tuto sestavu + pevnou 35mm. Nekdy v budoucnu se snad podari jeste prikoupit 70-200mm. Na delsi vypravy je brasna neprakticka a rad bych poridil fotobatoh. Muzete me poradi nejvhodnejsi ,ktery by splnoval tyto pozadavky? - rychly pristup k fotoaparatu - dostatek prostoru pro nefotograficke veci jako plastenka,pet lahev s vodou,svacina - drzak nebo uchyceni pro stativ

    Lukas T, 24.06.2012 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Reaguje na 121 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu obrazu, o něco lepší službu udělá set Nikon D7000 + 16-85 mm VR. Jedinou výhodou zmíněného setu Canon je lepší světelnost objektivu, což je dobré například pro focení sportu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.05.2012 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    pardon 16-85

    milda, 25.05.2012 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    dobrý den, zajímalo by mne srovnání této sady Nikon D 7000+18-65 s Canonem EOS 60D + 17-55. Na jedné straně novější tělo , na druhé velmi dobré sklo. Můžete , prosím uvést nějaké + a - u obou z praxe , např. obr. výstupy atp. ? děkuji a hezký den

    milda, 25.05.2012 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Reaguje na 109 | ano ,je to pravda..mel jsem bohuzel ten samy problem...skvrny se samozrejmne objevovaly od f16 a vyse...treba pri clone f30 a dale byla fotka skoro nepouzitelna.poslal jsem fotak do servisu Nikon,vratili..vycistili a do poznamek mi napsali,ze jsem mel srabance na snimaci.ja mam fotak 1 rok a na snimac jsem nesahl ani nahodoou..tak uvidim.doufam ze uz budu mit pokoj...

    michal, 11.05.2012 | Reagovat

  • 119

    Avatar

    Reaguje na 118 | Dobrý den, myslím, že pro Vaše potřeby bude vhodnější Manfrotto 498RC2 MIDI právě kvůli možnosti panorámování.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.03.2012 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, již kdysi jsem Vás prosil o radu při výběru stativu pro tento set. Chodím hodně do hor, vysokohorská turistika, příroda atd.Doporučil jste mi Manfrotto 190XPROB, pro nějž jsem rozhodnutý,..váhám ještě jakou zvolit hlavu zda 496RC nebo 498C2.Předpokládám, že rozdíl je hlavně ve váze a u první jmenované nelze fotit panoramata.Co se kvality týká jsou na tom stejně..??? Kterou by jste mi doporučil, pro mé zaměření hlavně na krajinářskou fotografii. Děkuji za odpověď.

    Roman, 06.03.2012 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Reaguje na 113 | Dobrý den, ano, vinětace je normální jev. Snímač Vám můžeme vyčistit zdarma po předložení potvrzeného poukazu na čištění snímače, který k zrcadlovkám dodává české zastoupení Nikonu. Jinak to stojí 500 Kč.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.02.2012 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Reaguje na 112 | Dobrý den, je to normální, žádné vibrace byste cítit neměl.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.02.2012 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    Reaguje na 114 | Ted jsem nasel na Vasich strankach clanek o cisteni cipu Nikon - je vycisteni cipu zdarma v pripade, ze je fotak v zaruce? V pripade, ze ano, je to zdarma, ikdyz neni zakoupen u Vas? Diky

    Tomas, 14.02.2012 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Reaguje na 113 | A jeste jedna vec - bohuzel mam na fotkach viditelne smitko (evidentne na snimaci). Nevite kolik stoji vycisteni cipu?

    Tomas, 14.02.2012 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Dobry den, vlastnim tento set a chtel bych se zeptat, zda-li je normalni, ze objektiv pri nejnizsim clonovem cisle 3.5 a ohnisku 16mm vinetuje? Tmave rohy jsou bohuzel videt i v momente, kdy sundam UV filtr (HD Hoya). Predem dekuji za odpoved.

    Tomas, 14.02.2012 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz po aktualizaci firmware pozoruji, že necítím žádné vibrace při nastavení čištění obrazového snímače? je to normální ? Zdá se mi že před instalací nového firmware jsem, vždy(pokud bylo zapnuto v menu) vibrace jemně cítil a nyní nic??? Když nastavím v menu vyčistiti... na displeji proběhne stav čištění ... pak Ok, ale žádné vibrace opravdu necítím ? je to normální ? přístroj je ještě v záruce D7000, děkuji.

    Lubajs, 14.02.2012 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Reaguje na 109 | Dobrý den, podle vyjádření výrobce se tento problém týkal jen velmi malého počtu přístrojů a už nějakou dobu by se neměl vůbec vyskytovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.02.2012 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Reaguje na 109 | oprava: myšleno olej na snimku

    Jirik, 07.02.2012 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    nějaká série těchto fotoaparátů měla problém s olejem na displeji a po opětovném vyčištění se olej objevil znovu. Odstranil toto výrobce?

    Jirik, 07.02.2012 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Reaguje na 107 | Dobrý den, ano, umí to. Přesný postup je popsán v návodu, z hlavy to bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.02.2012 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Umí se D7000 zkalibrovat s jednotlivými objektivy a jak se to dělá ?

    Zbyněk, 03.02.2012 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Reaguje na 105 | Dobrý den, přesnější informace dostanete od kolegy z obchodního oddělení, když kliknete na odkaz "poslat dotaz" u dostupnosti zboží. Zatím se to odhaduje snad na konec února až začátek března, ale je možné, že to bude i dřív. To ale bude vědět kolega.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.01.2012 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Kdy odhadujete, že bude D7000 opět k dostání ?

    zbyněk, 23.01.2012 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Reaguje na 103 | Dobrý den, podle popisu to vypadá, že všechno děláte dobře. Doporučuji zasravit se s přístrojem na některé z našich prodejen a porovnat to s jiným kusem.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.01.2012 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Dobrý den,prosím Vás pane Bouška mám Nikon D7000, když nastavím v menu pod tlačítko hloubky ostrosti bodové měření,tak při stlačení tohoto tlačítka se na displeji zobrazí simbol bodového měření,ale fotoaparát měří celoplošně dělám snad nějakou chybu?Také neukazuje BRK děkuji za odpověď

    Jeník, 09.01.2012 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Reaguje na 99 | Dobrý den, stejné je to i u D51000 a dalších zrcadlovek, i u Canonu. Externí mikrofon dokáže do určité míry tyto zvuky eliminovat, ale pokud je nasazen přímo na těle, tak jsou stále trochu slyšet. Proto doporučuji ruční zaostřování, protože je zcela neslyšné a pokud získáte cvik, tak je i daleko rychlejší a přesnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.01.2012 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Reaguje na 100 | Dobrý den, už jsme to v komentářích řešili mnohokrát. D7000 má lepší kvalitu obrazu, D300s je zase trochu rychlejší, odolnější a má o něco lepší AF. Pokud tedy jde především o kvalitu fotek, dal bych přednost D7000.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.01.2012 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobry den, chtel bych Vas pozadat o srovnani tel D7000 a D300s. Ktere z nich byste doporucili? Rad fotim prirodu, krajinu a makro. Diky, T.

    Tomas, 05.01.2012 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na 98 | ekuji za odpoved, jen nerozumim jakou vazbu na to ma externi mikrofon... Jsou tyto zvuky slyset i u nikon 5100 ci canon zrcadlovek. Omlouvam se za mozna stupidni otazky, ale nejsem zrovna expert :))

    , 04.01.2012 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Reaguje na 97 | Dobrý den, u některých objektivů je to trochu lepší, ale slyšet to je. Vyřeší to ale buď manuální zaostřování a nebo externí mikrofon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.12.2011 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobry den, chtel jsem se zeptat na video u nikonu D7000. Videl jsem par ukazek a je tam slyset kraplave zvuky, zrejem ostreni v zaznamu. Rovnez se o tom zminuje recenze na cameralab.com. Je slyset u vsech objektivu nebo jen u nekterych ?

    Marek, 26.12.2011 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Reaguje na 95 | Dobrý den, vynikající jsou oba dva. Jestli upřednostňujete kvalitu fotek, je lepší D7000, pokud je důležitější rychlost nebo video, vybral bych 7D.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.12.2011 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, prosím o informaci zda je lepší koupit canon eos 7D nebo nikon D7000, obě těla mám možnost koupit cca za stejnou cenu popř. klady a negativa. Velmi děkuji za Vaší odpověď.

    Pavel, 11.12.2011 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Reaguje na 93 | Dobrý den, podívejte se na porovnání, obrazový výstup je téměř identický.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.12.2011 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den Chtěl bych se zeptat,jestli je tento fotoaparát naprosto stejný s Nikonem D5100 co se týče obrazové kvality jpeg.Jde mi hlavně o celkové barevné podání a dynamický rozsah. Předem děkuji za odpověd.

    Michal, 29.11.2011 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Reaguje na 91 | Dobrý den, pokud to myslíte tak, že budete používat obě těla a na každém budete mít nasazen jiný objektiv, pak je to určitě dobré rozhodnutí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.11.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dodrý den, jsem majitelem Nikonu D90 a fotografuji hodně sport. Abych nemusel stále měnit objektivy a tím mi unikaly záběry, chci si koupit tělo Nikon D7000. Je mé rozhodnutí správné?

    Merkurius, 24.11.2011 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Reaguje na 88 | Dobrý den, kolegové z prodejny doporučují Vanguard Up-Rise 46.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.11.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Reaguje na 87 | Dobrý den, je to stejné, jako u D5100, RAWy jde převádět samozřejmě "pouze" do JPEGu. Na seriozní úpravy budete potřebovat počítač a slušný monitor. Displej foťáku určitě stačit nebude...

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.11.2011 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych tip(y) na dárek: batoh-brašna, který by se dal "univerzálně" nosit na zádech, v ruce nebo přes rameno a dal se pohodlně a rychle vyndat foťák. Měl by se vejít tak akorát D7000 + 16-85 + 70-300 + SB700 + drobnosti (filtry, karty atd) + rezerva na další objektiv. Cena nejlépe do cca 3500Kč, není ale podmínkou. Moc děkuji.

    mikis, 22.11.2011 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Chtěl bych se ještě zeptat,jestli je možné v tomto fotoaparátu vyvolat snímky v RAWU a následně je smysluplně zpracovat. U NIKONU D5100 to prý lze,ale ukládat to jde pouze do JPEGu. Předem děkuji za vaši odpověd.

    Michal, 22.11.2011 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    D5100 je na tom (co se tyce bitove hloubky na barevny kanal) stejne. Ze senzoru obema zrcadlovkam lezou 14bitova data. Jpegy maji 8 bitu na barevny kanal, tzn. kdyz fotis primo do nich, tak se ta data zkonvertuji do 8bit. Pokud chces zachovat kompletni 14bitova data, musis fotit do RAWu.

    Jirka, 18.11.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den Chtěl bych se zeptat,jestli je možno fotit s Nikonem D7000 v jpg se 14bit.AD převodníkem. Pokud ano,je v porovnání s Nikonem D5100 v tomto směru lepší? Předem děkuji za odpověd

    Michal, 17.11.2011 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Reaguje na 83 | Dobrý den, ano, myslím, že pro Vaše potřeby bude hlava Manfrotto 498RC2 MIDI lepší volbou, pokud hodláte fotit panoramatické záběry.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.10.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, Vlastním D7000 s objektivem 16-85,chtěl bych se v budoucnu věnovat krajinářské fotografii, neprofesionálně, jen jako zálibu. Věnuji se vysokohorské turistice a převážně fotím hory a krajinu. Předpokládám, že tělo i objektiv jsem zvolil správně. Chtěl bych si pořídit stativ. Na Vaše doporučení jsem již téměř rozhodnutý pro Manfrotto 190XPROB. Nyní řeším otázku hlavy. Doporučoval jste mi v setu 496RC. Tato hlava ovšem nevlastní řežim pro panoramatování. Neměl bych spíše volit 498C2 nebo jinou,pro účely vyše uvedené.Focení hor a krajin panoramata, atd. Na druhé straně pamatuju i na navýšení váhy s těžší hlavou pro nošení po horách. Předem děkuji za odpověď.

    Roman, 11.10.2011 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na 81 | Dobrý den, s D7000 chybu určitě neuděláte, žádné obavy. 16-85 je o něco lepší, než 18-105, ale rozdíl není zase tak velký.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.10.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobry den, vlastnim nejaky patek D3100. Fotografovani me dost chytlo a cim dal tim vic zjistuji, ze mi D3100 prestava stacit (moznosti nastaveni, info display na vrsku, lepsi sledovani pohybujicich se objektu autofocusem, ovladani externiho blesku, bezdratova spoust, vyssi pouzitelne ISO...). Jsem celkem rozhodnuty pro D7000, jen se chci jeste ujistit, ze nesahnu vedle a investice do tohoto tela se vyplati. Krome toho bych se chtel jeste zeptat na nabizeny setovy objektiv - je ta 16-85 opticky lepsi nez 18-105, nebo se do ni nevyplati investovat? 16mm bych obcas vyuzil, ale neni to rozhodujici, a delsi ohnisko mam stejne pokryte zoomem 70-300. Predem diky za odpovedi.

    Jirka, 10.10.2011 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Reaguje na 79 | Dobrý den, ano, je součástí balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.09.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat,jestli tento set obsahuje i plastový kryt LCD displeje.

    Petr, 22.09.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na 77 | Dobrý den, tohle se týká spíš těch "obyčejných" setových objektivů. Oba objektivy z tohoto setu se prodávají i samostatně a jejich kvalita je tedy naprosto totožná, jsou to totožné objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.09.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý den, potřebovala bych poradit s jednou otázkou: Je lepší si koupit D7000 tělo zvlášť a k tomu separátně objektiv 16-85, nebo vše zakoupit v setu? Je v kvalitě objektivu nějaký rozdíl? Slyšela jsem, že setové objektivy mají horší kvalitu. Je na tom něco pravdy? Nebo mezi stejným objektivem zakoupeným v setu a objektivem zakoupeným samostatně žádný rozdíl není. Jedná se o totožná skla? Děkuji moc za odpověď.

    Karolína Vučka, 15.09.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Reaguje na 75 | Dobrý den, D7000 je jednoznačně vynikající volba, určitě doporučuji. Pokud jde o co nejvěrnější barevné podání, je to do značné míry závislé na vhodném nastavení fotoaparátu. Pokud chcete dosáhnout co nejlepších výsledků, je vhodné fotit do RAWu. Při úpravách v PC pak dosáhnete maximální obrazové kvality.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.09.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, rád bych Vás vzhledem k Vašim bohatým zkušenostem poprosil o radu ohledně realistickeho podani barev. Jde mi o to ze fotim kvety orchidei ci jinych rostlin a rad bych co nejvernejsi barevne podani. V soucasne dobe vlastnim Nikon D80 a premyslim o nahrazeni D7000 ci snad pomyslet jeste vyse? D80 je zatim v barevnem podani asi to nejlepsi co jsem mel, ale stale ma rezervy. Mohl byste zhodnotit nabidku pripadajici vzit v uvahu a nebo si myslite ze v barevnem podani si nepolepsim. Dekuji za Vas cas i odpoved.

    Pepa, 05.09.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Reaguje na 73 | Dobrý den, objektiv s vysokou světelností je na portréty vynikající, já bych vybral Nikon 50 mm F 1,8 AF-S NIKKOR G.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.09.2011 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, děkuji za radu a nekonečnou trpělivost, Vámi doporučený set jsem již objednal, ale teď se mi trochu rozleželo a potřeboval bych ještě jednu radu. Jelikož jsem zakoupil i zoom 70-300 a chtěl bych fotit i portréty uvažuji jestli ještě nepřikoupit pevné sklo 50 2,8 kvůli lepší světelnosti, nebo co byste mi poradil. Děkuji za odpověď V.Fichtner

    Václav Fichtner, 05.09.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 71 | Pak jedině nějaký karbonový stativ, například http://www.megapixel.cz/manfrotto-055cx3. K němu hlavu http://www.megapixel.cz/manfrotto-496rc2-compact.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.07.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dekuji. A nejaka lehci alternativa do 1O tisic?

    Lukas T, 27.07.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 69 | Dobrý den, vhodný je http://www.megapixel.cz/manfrotto-055xprob-498rc2.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.07.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Vlastnim tento set a potreboval bych poradit,jaky stativ (s ohledem na vysku postavy 185cm) s kulovou hlavou poridit ? pocitat i s rezervou pro pripadny teleobjektiv 70-200. Abych se nemusel u stativu hrbit.

    Lukas T, 27.07.2011 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 67 | Dobrý den, vhodných je celá řada, já na podobnou sestavu používám vynikající http://www.megapixel.cz/lowepro-stealth-reporter-d 300-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.07.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den, plánuji koupit tento set + objektiv 70-300, pevné sklo 50/1,8 a externí blesk. Jakou brašnu nebo batoh byste doporučoval? Díky za odpověď.

    Petra, 19.07.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 65 | Dobrý den, tohle se může přihodit u každé zrcadlovky, pokud použijete neoriginální objektiv. Velmi výjimečně se to může stát i s originálním objektivem, ale je to jen věc správného seřízení v servisu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.07.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobry den,cetl jsem recenze od jinych uzivatelu a nekteri z nich psali ze u tehle zrdcadlovky(nikon d7000)se vyskytuje takzvany backfocus(automatika přístroje zastřuje za zaměřený předmět, takže v místě, kde měření probíhá, je obraz neostrý.

    Tomas, 08.07.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Mockrat dekuji :) V patek se mozna zastavim na prodejne v Brne budu-li mit cas. Tam se jeste poradim. Nekde jsem cetl, ze d7000 ma horsi konstrukci, ale prece jen je take horcikova, tak snad to bude parada :) Jeste jednou diky!

    Jarda B., 08.06.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 62 | Dobrý den, nevím, jestli to nebude moc stručné, ale i když je D300s o třídu výš, asi bych na Vašem místě vybral právě D7000. Je přece jen novější a nabízí jak perfektní funkce, tak i obrazovou kvalitu. O něco nižší cena Vám poskytne větší svobodu při výběru příslušenství, což sám popisujete. Myslím, že jste vybral dobře.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.06.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobry den, cetl jsem temer vseck y komentare pod pristroji a prislusenstvim, ktere me zajimalo a stale se nemohu rozhodnout. Do ted jsem fotil pouze postarsim kompaktem, ale rozhodl jsem si, ze bych si koupil svou prvni zrcadlovku. Jenze rozhodovani je dosti tezke, chtel bych do ni investovat pomerne dost penez uz nekupovat nove telo dokud bude funkcni :) Urcite bych sel do Nikonu, jakoz to pro vetsinu lidi nejsympatictejsi znacky a zaruky kvality. Hlavnimi kandidaty je pro me asi d7000 a d300s s objektivem 16-85 mm. Rad bych pribral jeste nejaky teleobjektiv, rozhoduji se mezi 70-300mm a novym 28-300 mm. Dokonce jse uvazoval i o zrcadlovce s fx snimacem d700, ale asi bych uz nemel finance na kvalitni objektiv a dalsi prislusenstvi. Suma sumarum to vidim prozatim na d7000 s dvema objektivy a nejaky fotobatoh pripadne polarizacni filtr, stativ, externi blesk nebo neco dalsi. Byl bych rad kdybyste mi pane Bouska nejak obsahleji pomohl srovnanim a vasemi zkusenostmi udelat co nejlepsi rozhodnuti, protoze to bude asi zase na dlouhou dobu posledni vec co si koupim, ale fotografovani me bavi, tak rad do nej vynalozim penize. Jeste jednou dekuji a tesim se na odpoved :)

    Jarda B., 08.06.2011 | Reagovat

  • 61

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.06.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký polarizační filt byste k tomuto setu doporučil? Předem děkuji.

    Martin, 04.06.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | Dobrý den, ano, to je normální.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.05.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, jsem majitel tohoto setu D7000+16-85 a měl bych dotaz. V automatickém režimu ve velkém šeru při zapnutém Live view a blesku nelze dobře zaostřit a nefunguje přisvětlovací dioda. Auto focus se chytne až ve větším světle. Pokud se režim přepne do hledáčku, vše funguje jak má. Je to normální? Díky.

    Jirka, 19.05.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den, myslím, že se setem D7000 si o dost pomůžete, je lepší úplně ve všech ohledech.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.05.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    dobrý den pane Bouška, chtěl bych se zeptat vlastním canon 50d s objektivem canon 18-200is, chci buď kopit objektiv canon 15-85 nebo prodat starou sestavu a na místo ní pořídit Nikon D7000 + 16-85. Co byste doporučil je Nikon D7000 + 16-85 o tolik lepši nebo raději kopit objektiv děkuji Marcel

    Marcel, 11.05.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den, těžko říci. Spíš bych očekával problémy s dostupností vzhledem k zemětřesení. A v takové situaci ke snížení ceny nedochází.

    Luděk Bouška - Megapixel, 31.03.2011 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouško. Z Vaší zkušenosti, dá se očekávat v průběhu léta pokles ceny tohoto setu? Plánuji koupi nejdříve v první půli července. Vím, že je to hypotetická otázka, ale i tak. Děkuji za odpověď.

    Tomáš Cebula, 30.03.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Dobrý den, ne při AF-A, ale při AF-F ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.03.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Pane Bouško, bude D7000 + AF-S NIKKOR 16-85 při natáčení videa trvale doostřovat na vybraný obličej? Při přepnutí AF-A ? Děkuji, Karel39

    Karel39, 01.03.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 48 | Dobrý den, osobně mi rozdíl v hmotnosti nepřijde nijak výrazný, ale jak píšete, v horách je znát každé deko...

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.02.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Dobrý den, JPEG má kolem 6 MB a NEF cca 20 MB, takže bych vybral například http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-extreme -30-mbs.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.02.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den p. bouško, jakou kartu a s jakou prenosovou rychlostí byste doporučil pro tento set. A jakou velikost (nenašel jsem jak jsou velké jpeg a nef soubory). Dekuji

    jarka, 25.02.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Děkuji za informace pane Bouška.Takže by jste do lehčího karbonového kvůli ceně pravděpodobně nešel.Nyní zvažuji zda má cenu investovat pouze kvůli váze/karbonový je také o něco kratší ve složeném stavu než hliníkový/.Projeví se nějak výrazně pri nošení v horách karbonový od hliníkového nebo rozdíl dle Vašeho názoru příliš nepocítím.V horách je někdy i 0,5 kg k dobru.

    Roman, 24.02.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den, ano, máte pravdu, ta hmotnost se projeví především při větru, jinak v nich v podstatě není rozdíl.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.02.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 44 | Dobrý den, ve větru se na 100% nemůžete spolehnout na žádný stativ, lehčí stativy Gitzo mají v tomto ohledu jistou nevýhodu. Nicméně si myslím, že doporučený stativ je dobrou kombinací pevnost a stability, malých rozměrů a dobré ceny.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.02.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím