Nikon D7500 tělo Komentáře k Nikon D7500 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (128 - 29)

  • 128

    Kala

    Reaguje na (127) | Dobrý den, ano vestavěný blesk lze takto použít a starší bateri EL15 lze použít ale může nastat problém přehřívání ve videu.

    Lukáš Kala - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.11.2018 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    Dobrý den. Chci se zeptat jestli vestavěný blesk D7500 funguje i jako řídící blesk pro další externí blesky. A zda lze vedle baterie EL15a použít i baterii EL15 z jiného typu zrcadlovky Nikon. Zdeněk

    Zdeněk Zigmund, 14.11.2018 | Reagovat

  • 126

    Kala

    Reaguje na (125) | Dobrý den, Nikon D750 je opravdu znatelně lepší varianta než D7500. D750 je i přes svoje stáří technologicky dále než D7500. FX i pro amatéra bude velký a poznatelný rozdíl.

    Lukáš Kala - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.09.2018 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Hezký den, v současné době mám Nikon D7000 + objektivy Nikon 16-85mm f/3.5-5.6G ED a Nikon 70-300mm VR FX AF-S f/4.5-5.6 G. Fotím krajinky, rodinné akce, výjimečně koně (Hubertovy jízdy). Uvažuji o přechodu na Nikon D7500 + Nikon 16-80mm f/2,8-4,0E AF-S DX ED VR. Na poslední chvíli mě ale zaujala nabídka Nikon D750 + 24-120 mm VR, která je vlastně za stejnou cenu. Jaký je Váš názor na přechod na platformu FX – je rozdíl ve focení za zhoršených světelných podmínek nebo v práci s hloubkou ostrosti opravdu citelný i pro amatéra? Plus D750 je přeci jen staršího data (proti D7500) – má toto starší FX tělo nějakou klíčovou nevýhodu proti D7500 (např. rychlost závěrky asi oželím…)? Díky moc za názor.

    Michal, 20.09.2018 | Reagovat

  • 124

    Paulík

    Reaguje na (123) | Co se týče práce se SnapBrigde, tak po nejnovější aktualizaci je již pohodlně využitelný jak pro focení, tak pro stahování fotek do telefonu bez větších problémů.

    Tomáš Paulík - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny a lektor kurzů, 11.09.2018 | Reagovat

  • 123

    Paulík

    Reaguje na (122) | Dobrý den, obrazová kvalita bude určitě lepší u kombinace nikonu. Rychlost ostření a sekveční focení, které využijete především při focení wildlife bude u těchto fotoaparátů srovnatelné. Ovšem Nikon bude mít lepší výsledky při focení na vyšší hodnoty ISO. S pozdravem Tomáš Paulík.

    Tomáš Paulík - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny a lektor kurzů, 11.09.2018 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Dobrý den, neumím se rozhodnout mezi Nikon D7500 + Nikon 16-80 f/2.8-4 a Canon EOS 7D Mk II. + Canon EF-S 17-55 f2.8. Upřednostňuji krajiny + wildlife a kvalitní obrazový výstup. Trochu mě mrzí chybějící GPS u Nikonu. Jak náročná je práce se SnapBridge? Předem děkuji za radu. Martin

    Martin Hrnčíř, 10.09.2018 | Reagovat

  • 121

    Hanáčik

    Reaguje na (120) | Dobrý den, VOP Nikon cashbacku jsou k dispozoco od vyhlášení akce. Podmínky cashbacků jsou velmi podobné napříč všemi značkami, které jej občas vyhlašují. Brání se takto podvodům, kdy zákazník vrátil zboží vrámci 14 denní lhůty a nárokoval cashback. Nemusíte mít strach své peníze dostanete. 

    Richard Hanáčik - Megapixel, Vedoucí prodejny, 23.08.2018 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Na CASH BACK pozor! Počítal jsem s tím, že mi NIKON proplatí částku do 2 týdnů. Když nic nepřišlo, ptal jsem se po příčině. A ejhle - podle VOP na to mají 60 pracovních dní, takže když koupíte v srpnu, částka Vám přijde v listopadu. Příjemný nákup.

    Tomáš Pokluda, 22.08.2018 | Reagovat

  • 119

    Caha

    Reaguje na (117) | Dobrý den, záleží na koncovce konektoru u tabletu a jestli toto dokáže přečíst, s tím nikdo zkušenost nemáme. Každopádně nejspíše budete muset redukovat orig. kabel na případný jiný s koncovkou do tabletu.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.08.2018 | Reagovat

  • 118

    Caha

    Reaguje na (116) | Dobrý den, tento fotoaparát má možnost AF-S. V aparátu se nachází nastavení automatického HDR, ale pokud byste se chtěl HDR zabývat seriózně, využíval bych možnost bracketingu a poté citlivější úpravy v postprocesu.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.08.2018 | Reagovat

  • 117

    Vrážel

    Doporučíte mi prosím nějaký OTG kabel nebo redukci (případně cokoliv jiného) pro přenos RAW souborů přímo do tabletu s androidem? Děkuji

    Radek Vrážel, 14.08.2018 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Prosím, má nebo nemá přístroj HDR? Zde v popisu funkcí je uvedeno, že ne, a v odkazech níže se informace rozcházejí - viz. odkazy č. 62 a 69. Na stránkách Nikonu ve specifikaci není o HDR ani zmínka. Dále na stránkách Nikonu je uveden režim zaostřování: AF-C kontinuální, automatická volba AF-C/AF-S, automatická aktivace prediktivního zaostřování v závislosti na stavu objektu, Manuální zaostřování (M), ale chybí ve výčtu nastavitelný režim AF-S. Opravdu není režim AF-S?

    Alena Benešová, 13.08.2018 | Reagovat

  • 115

    Paulík

    Reaguje na (114) | Dobrý den, v porovnání s vámi zmíněným nikonem D610 bude mít D7500 rychlejší ostření, avšak D610 bude podávat lepší výsledky po stránce obrazové kvality v horších světelných podmínkách. Ve srovnání s Fujifilmem X-T2 bude obrazová kvalita srovnatelná, ovšem Nikon bude mít o něco spolehlivější automatické ostření. Sony A7 II bude mít z těchto modelů nejlepší obrazovou kvalitu, ovšem opět lehce horší ostření oproti variantě D7500. S pozdravem Tomáš paulík.

    Tomáš Paulík - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny a lektor kurzů, 13.08.2018 | Reagovat

  • 114

    Kvíčala

    Dobrý den, vybírám foťák na focení reportážních snímků z vernisáží, mítinků a podobně. Při focení předpokládám většinou slabší světlo jak bývá u těchto akcí většinou zvykem. Zajímá mě Váš názor na to jak si vede tento foťák v porovnání s mnou vybranou konkurencí a to Nikon D610, Canon EOS 7D Mark II, Sony Alpha A7 II a Fujifilm X-T2, případně úplně jinou volbou. Jelikož se jedná o přístroj do firmy jsem striktně limitován cenou těla do 40 000. (Sám fotím Nikonem D750 se kterým jsem maximálně spokojen, bohužel překračuje stanovený limit). Děkuji za odpověď.

    Jaroslav Kvíčala, 13.08.2018 | Reagovat

  • 113

    Paulík

    Reaguje na (112) | Dobrý den, jak jste již napsala, dá se vypnout přes menu fotoaparátu. S pozdravem Tomáš Paulík.

    Tomáš Paulík - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny a lektor kurzů, 03.08.2018 | Reagovat

  • 112

    Galisová

    Reaguje na (111) | tak si hned odpovím ... už jsem to zjistila, dá se vypnout. Pro všechny zájemce o tento problém.

    Vlasta Galisová, 03.08.2018 | Reagovat

  • 111

    Galisová

    Dobrý den, dá se u d7500 vypnout stabilizace u objektivů typu af-p? Nemají přepínač na těle. Děkuji.

    Vlasta Galisová, 03.08.2018 | Reagovat

  • 110

    Otta

    Reaguje na (100) | Dobrý den , stejný problém jsem měl s nikonem D 500 a konkrétně se sigmou 10-20 a nikonem 18-105 u zoomovaní. Volal jsem servis nikonu a bylo my řečeno , že to není závada , že je to konstrukcí těchto dvou modelů a přístroj je pravděpodobně v pořádku.

    Alexandr Otta, 13.07.2018 | Reagovat

  • 109

    Tršo

    Reaguje na (108) | Dobrý den, dle dostupných informací by měly být kompatibilní všechny produkty, které jste vypsal. Zastavte se za námi na jakoukoli pobočku, kde si můžete fotoaparát vyzkoušet s vašimi objektivy a bleskem. S pozdravem Václav Tršo

    Václav Tršo - Megapixel, Vedoucí prodejny, 24.06.2018 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Dobrý den. Bude D7500 plně kompatibilní s objektivy SIGMA 18-35mm f/1,8 DC HSM pro Nikon ART a Tamron SP AF 70-300mm f/4-5,6 Di VC USD pro Nikon a dále s bleskem Nikon SB 900? Děkuji Zdenek.

    Zdenek, 23.06.2018 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Reaguje na (105) | Díky za Vaší odpověď návod str 102. Hezký den Jarda

    Jarda, 06.06.2018 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Reaguje na (105) | Díky za Vaší odpověď ... omlouvám se, že jsem Vám to nenapsal hned, ale fotím v poloautomatickém režimu. Hezký den Jarda

    Jarda, 01.06.2018 | Reagovat

  • 105

    Caha

    Reaguje na (104) | Dobrý den, doporučuji použití polomanuálních či manuálních režimů a nastavení času expozice. Blesk pak v TTL doměří zbytek. 

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.05.2018 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Dobrý den. Mám problém mezi klávesnicí a židlí ... u D7500 a SB 5000. Při focení v místnosti mi na zapnutém TTL měření nastavuje čas 1/60 a nižší. Dá se někde nastavit minimální čas expozice? Děkuji a přeji Vám hezký den Jarda

    Jarda, 31.05.2018 | Reagovat

  • 103

    Caha

    Reaguje na (100) | Dobrý den, doporučil bych se zastavit u nás a podíváme se na daný problém. 

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.05.2018 | Reagovat

  • 102

    Vacek

    Reaguje na (101) | Dobrý den,podle toho co fotíte bych zvolil D7500. Určitě budete nadšený, co se týče Nikon D610 tak by jste si rychlostí ostření vůbec nepomohl. Hezký den.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.05.2018 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou, jak nejlépe vyřešit upgrade své D7000. Fotím převážně děti - portréty,při sportu, sem tam krajinu. Vlastním světelné objektivy Sigma 18-35, Tamron 70-200. Cenu nového těla bych viděl do 40tis, což umožňuje pokračovat v řadě DX s D7500 a nebo přejít na FX D610, kde bych musel prodat Sigmu a místo ní zvolit jiný (jaký?)objektiv. Rád bych si s novým tělem výrazně polepšil s přesnějším a rychlejším ostrenim a lepší kresbou. Děkuji za odpověď.

    Martin Kopáč, 16.05.2018 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je normální u Nikonu D7500, když zapnu živý náhled a měním clonu tak clona jakoby přecvakávala (někdy to dělá i u zoomovaní). Objektiv: - Nikon 18-105mm f/3,5-5,6 AF-S DX G ED VR - Clona v živém náhledu cvaká když se mění i když se zoomuje - Video: https://www.youtube.com/watch?v=bFTRQHvOZ98 Objektiv: - Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC - Clona v živém náhledu cvaká když se mění - Video: https://www.youtube.com/watch?v=mY2H88sZWo0 Tamron VR: - Taky bych se chtěl zeptat jestli, když zapnu VR u Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC tak objektiv vydává zvláštní zvuk a když přestanu ostřit tak se hledáček pohne jakoby se stabilizace vracela do nějaké základní polohy. -Video: https://www.youtube.com/watch?v=H3qJYIrIEpg PS: Mám Nikon D90 a objektiv Tamron ani Nikon při živém náhledu stejné zvuky nedělají, vše je tiché. Jedné co je stejné tak to problematika VR viz. výše to může být objektivem (buď vlastnost nebo chyba) Děkuji za odpověď

    Lukáš Chlebik, 27.04.2018 | Reagovat

  • 99

    Caha

    Reaguje na (98) | Dobrý den, vhodná bude např. tato.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.03.2018 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Dobrý den. Jakou by jste mi doporučil brašnu na D7500 + 18-140 ( náhradní bat filtry a pod ) ideálně s pláštěnkou. Díky za odpověď Petr

    Petr Blažek, 08.03.2018 | Reagovat

  • 97

    Caha

    Reaguje na (96) | Dobrý den, u těchto starších objektivů nastavíte clonu na max. a následně ji můžete ovládat z těla. D7500 podporuje všechny objektivy Nikon od roku 1986.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.03.2018 | Reagovat

  • 96

    Markovič ml.

    Dobrý den. Měl bych dotaz ohledně přenosu clony. Ve Vaší videorecenzi mluvíte o chybějícím manuálním přenosu clony na objektiv. Mám pevnou padesátku D a makro Sigmu 105ku starší verzi. Jak tam bude fungovat přenos clony? Děkuji

    Ivan Markovič ml., 06.03.2018 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Reaguje na (94) | :-) Přiznám se, že to mě taky napadlo, jen mě zajímolo o kolik a na jaký čas ... Díky a hezký den Jarda

    Jarda, 01.02.2018 | Reagovat

  • 94

    Caha

    Reaguje na (93) | Dobrý den, pokud budete mít clonu 4.5 a čas 1/160s tak při cloně 1.8 se čas zkráti.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.02.2018 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den. Pokud budu mít clonu 4,5 a 1,8 ... jak se to projeví na času závěrky? Rád bych fotil bez blesku. Děkuji za Vaší odpověď Jarda

    Jarda, 01.02.2018 | Reagovat

  • 92

    Caha

    Reaguje na (91) | Dobrý den, 16-85 je v pořádku, u toho 70-300 bych si osobně doporučil připlatit za 70-300 AF-P od Nikonu.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.01.2018 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Reaguje na (90) | Děkuji za radu. Ještě bych chtěl vědět, pokud půjdu cestou dvou objektivů, Váš názor na tyto konkrétní modely. Zda je to dobra volba s ohledem na kvalitu a cenu nebo jestli máte jiného tipy. Díky moc.

    Martin Bahounek, 26.01.2018 | Reagovat

  • 90

    Caha

    Reaguje na (89) | Dobrý den, jednoznačně ke kvalitě výstupu volte 16-85 a 70-300. Ultrazoomové objektivy nemají takovou kvalitu kresby a výstupu.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.01.2018 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Dobrý den. Přemýšlím o nákupu objektivu, případně objektivů k D7500. Chtěl bych pokrýt ohnisko 18 až 200 případně 300. Můj typ jsou Nikon 18-200mm f/3,5-5,6 G AF-S DX NIKKOR ED VR II nebo Nikon 18-300mm f/3,5-5,6 G AF-S DX NIKKOR ED VR II nebo kombinaci Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR a Tamron SP AF 70-300mm f/4,0-5,6 Di VC USD pro Nikon. Chci obrazovou kvalitu v souvislosti se schopnostmi foťáku, ale samozřejmě finanční možnosti jsou omezené. Proto musím hledat co nejlepší kompromis. Můžete mi prosím poradit v cenové relaci mnou uvedených typů. Předem moc díky.

    Martin Bahounek, 24.01.2018 | Reagovat

  • 88

    Caha

    Reaguje na (87) | Dobrý den, doporučil bych tuto, tuto nebo tuto.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.01.2018 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den. Jaké pouzdro by jste mi doporučil pro tento fotoaparát s objektivem 18-105? Díky a hezký den Jarda

    Jarda, 17.01.2018 | Reagovat

  • 86

    Caha

    Reaguje na (85) | Dobrý den, o žádném omezení nemáme informace, vše plně funguje.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.01.2018 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi tohoto aparátu. potřeboval bych vědět, jestli Nikon neomezil funkčnost objektivů 3 stran, konkrétně sigma 105-ě.á macro. Děkuji

    Lubomir, 15.01.2018 | Reagovat

  • 84

    Caha

    Reaguje na (83) | Dobrý den, vše v pořádku. Berte to tak, že D7500 je univerzálnější a pokud zvažujete přechod na FX není moc o čem. D500 je specifický reportážně sportovní fotoaparát se skvělým AF, ovšem má svou skupinu určení.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.01.2018 | Reagovat

  • 83

    Galisová

    Reaguje na (43) | Dobrý den, můžete prosím sdělit nějaké osobní zkušenosti po půl roce provozu? Zvažuji koupi a pořád řeším, zda si ještě nedošetřit na d500 (ale v budoucnu se nebráním FX a tak se mi chce trochu šetřit. Klidně mail vlasta.g@centrum.cz Děkuji velmi!

    Vlasta Galisová, 08.01.2018 | Reagovat

  • 82

    Caha

    Reaguje na (81) | Dobrý den, v rámci výstupu bych určitě volil mnou zvolené varianty. Sigma má sice světelnost 2,8 po celém rozsahu, ale na otevřenou clonu bude hlavně v krajích měkčí v kresbě. Případně pokud Sigma tak doporučím model ART 18-35 f/1.8, i když si už ubíráté na rozsahu zoomu.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.01.2018 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Reaguje na (80) | Děkuji Vám za Vaší odpověď. Jaký je Váš názor na tento objektiv : Objektiv Sigma 17-50mm f/2,8 EX DC OS HSM Díky za Vaší odpověď Jarda

    Jarda, 05.01.2018 | Reagovat

  • 80

    Caha

    Reaguje na (79) | Dobrý den, záleží na použití a co od toho očekáváte, každopádně za mě volba buď tento nebo tento.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.01.2018 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den. Dostal jsem tělo Nikon D7500. Jaký záhladní zoom by jste mi doporučili? Děkuji a všem přeji vše nejlepší v Novém roce Jarda

    Jarda, 04.01.2018 | Reagovat

  • 78

    Caha

    Reaguje na (77) | Dobrý den, ano, v podstatě každé tělo je vhodné na portrétní fotografii, více je toto závislé na objektivu, což jste zvolil dobře.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.12.2017 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý den je toto tělo vhodné na portrétní fotografie? V kombinaci s pevným sklem 85 mm 1.8... diky

    Drak, 05.12.2017 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Reaguje na (75) | Dobrý den, varianta to schůdná určitě je, možná bych přecijen zvážil setovou 18-105, jelikož rozdíl je pouze 0,7 EV v rámci nižší světelnosti a výstup bude obdodný.

    Michal Unar - Megapixel, 29.11.2017 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    dobrý den, ma smysl do začátku kombinace se sigma 17-70mm F2,8-4 (jako budget varianta) ci doporučite do startu spíše jine sklo v obdobné cenové relaci? diky

    petr d., 29.11.2017 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Reaguje na (73) | Automatické přeostřování ve videu Nikon rozhodně bezproblémově nezvládá! A kontinuální AF-C tuplem, čemuž nepomohou ani AF-P objektivy. Nikon totiž ve videu (i liveview) ostří stále pomocí detekce kontrastu, neboť nedisponuje ostřícími body na snímači pro fázovou detekci.

    KarelV., 22.09.2017 | Reagovat

  • 73

    Kujan

    Reaguje na (72) | Dobrý den, v první řadě, D5 je hlavně profesionální foto reportážní přístroj, kde není hlavní určení video. Jinak, co se týká D7500, tak video zvládá bezproblémově i s automatickým přeostřováním, pokud je nastavený AF-C řežim.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.09.2017 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, jak to je s pohodlností natáčení videa. Měl jsem od vás na vyzkoušení vypůjčený Canon 80D, zde bylo natáčení videa zcela bezproblémové, pokud pominu technicky danou nutnost používat display, byla práce jako s videokamerou, automatické ostření, přeostřování, rychlá reakce. Protože jsem někdy nucen fotit za horších světelných podmínek, zaujal mě právě Nikon D 7500. Když jsem se ale podíval na netu na návod k použití, vypadá to, že se musí při změně vzdálenosti snímané scény ručně přeostřovat namáčknutím spouště či přes display. To by bylo poněkud nepohodlné. Navíc pan Bouška v recenzi Nikonu D5 v záporech uvádí horší ostření při videu. Když s tím má problém profi přístroj, jak tedy v praxi vypadá záznam videa u D 7500? Ukázkové video od výrobce vypadá krásně, ale střihem lze udělat mnohá kouzla. Děkuju za informaci a přeju hezký den. Pavel Hanuš

    Pavel Hanuš, 15.09.2017 | Reagovat

  • 71

    Kujan

    Reaguje na (70) | Dobrý den, chybějící náhled ostrosti jsme na D7500 zaznamenali, tlačitko PV nahradily dvě funkční tlačítka. Zkusil bych se podávat do nastavení SnapBridge, ale zaznamenali jsme již, že u nových Nikonů je s komprimací jpg z nef do mobilních zařízení problém. 

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.09.2017 | Reagovat

  • 70

    Dolezal

    Reaguje na (31) | Zdravím. Má připomínka ohledně chybějícího náhledu ostrosti u D7500 zůstala nezodpovězena. Může to někdo potvrdit? Ještě mám dotaz ke SnapBridge. Fotím pouze do RAW. Snímky v RAW nejdou přes SnapBridge do telefonu dostat ačkoliv u D750 to funguje. Dělám někde chybu? Pokud zvolím focení do RAW+nějaká verze JPEG, tak jdou fotky do telefonu přetáhnout. Ale musím mít JPEG ve foťáku na kartě jinak smůla.

    Jiri Dolezal, 11.09.2017 | Reagovat

  • 69

    Margala

    Reaguje na (62) | jen podotýkám,že D7500 umí HDR .

    Stan Margala, 06.09.2017 | Reagovat

  • 68

    Kujan

    Reaguje na (67) | Dobrý den, doporučil bych Nikon AF-P 10-20

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.09.2017 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    dobrý den, hledám k tomuto fotoaparátu širokoúhlý objektiv, nejlépe pevný, něco okolo 10-12mm. Mohl byste mě prosím nějaký doporučit? děkuji mnohokrát

    libor konečný, 05.09.2017 | Reagovat

  • 66

    Kujan

    Reaguje na (64) | Dobrý den, to určitě bude, ačkoliv na výstupu má velký podíl i objektiv, tak kvalitativně je lepší.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.09.2017 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Reaguje na (63) | Objektivy mám pevný Nikkor 35mm f1,8, sigmu 10 - 20mm f3,5 a setové 18 - 55mm a 55 - 200mm.

    Luboš Barek, 04.09.2017 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (63) | A myslíte že D5600 bude krok výše nad současným D5100? Bude rozdíl v kvalitě fotek? Díky za odpověď.

    Luboš Barek, 04.09.2017 | Reagovat

  • 63

    Kujan

    Reaguje na (62) | Dobrý den, Vámi požadované vlastnosti - ostřejší snímky a za nižšího světla kvalitnejší snímky, budou spíše požadavky na objektiv, než na tělo. D5600 je kvalitou obrazově na úrovni D7200, ovšem nenabízí takové možnosti nastavení jako řada 7000.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.09.2017 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den, vlastním D5100 a pomýšlím na výměnu za řadu 7xxx. Mám však dilema, D7500 nemá HDR, 7200 nemá výklopný display. Obě tyto věci používám. Má pro mě význam koupit D5600, který má oboje? Pomůžu si s tímto aparátem k ostřejším a za nižšího světla kvalitnějším snímkům? Děkuji.

    Luboš Barek, 03.09.2017 | Reagovat

  • 61

    Mohykán

    Reaguje na (60) | Díky, samozřejmě mi šlo o konektror, ne o konkrétní ovladač. :-)

    Petr Mohykán, 31.08.2017 | Reagovat

  • 60

    Margala

    Reaguje na (59) | Jde to ,konektor je stejný jako u D7100 i D7200 . Ja osobně používám bezdrátový odpalovač,ovládaní - je to hlavně komfortnější...

    Stan Margala, 30.08.2017 | Reagovat

  • 59

    Mohykán

    Dobrý den, jde, prosím, k D7500 použít kabelová spoušť MC-DC2 ?

    Petr Mohykán, 30.08.2017 | Reagovat

  • 58

    Kujan

    Reaguje na (57) | Dobrý den, pokud se nepletu, tak 18-300 je objektiv DX, tudíž pokud Vám záleží na zachování tohoto, je pro Vás cesta D7500. Na D610 by tento objektiv neměl plné pokrytí hledáčku tím, že je uzpůsoben na APS-C snímač. 

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.08.2017 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu s výběrem nástupce současné D7000, u které mám objektiv Nikon 18-300mm. Objektiv bych rád zachoval a pořídil nové tělo. Výběr je mezi D7500 nebo D610. Fotím převážně přírodu, dokument a občasně produktové foto. Ne úplně zanedbatelná je hmotnost. Děkuji za radu MB

    Martin B., 09.08.2017 | Reagovat

  • 56

    Kujan

    Reaguje na (55) | Dobrý den, v tom případě bych vám doporučil https://www.megapixel.cz/sigma-17-5028-e-xdc-os-hsm-nikon . Co se týče teleobjektivu na focení sportu sáhl bych raději po Tamronu z důvodu světelnosti.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.07.2017 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den mám D7500 a chtěl bych vás poprosit o radu jaký špičkový zoom s rozsahem zhruba 17-50mm pořídit k tomuto foťáku pokud bych nechtěl kupovat dražší Nikon 16-80mm a ještě bych vás chtěl poprosit o názor jaký tele pořídit na focení fotbalu. tamron 70-200 f 2.8 nebo Nikon f4. Děkuji

    Václav rys, 24.07.2017 | Reagovat

  • 54

    D.

    Reaguje na (39) | Fakt jste mne pobavil o D7500 ,prý má horší rozlišení než D7200..a sáhnete po D500,je vidět co tím vyjadřujete....nový nikon 7500 a 500 mají stejné rozlišení jen jiný modul AF...no nic,hezký den.

    Milan D., 18.07.2017 | Reagovat

  • 53

    Mašek

    Reaguje na (52) | Dobrý den, určitě neuděláte chybu při koupi jak Nikona D7500, tak i Fuji X-t2. Zkusím popsat výhody obou fotoaparátů a rozhodnutí nechám již na Vás :) Pokud jste fotil doposud Nikonem, tak veškeré funkce budou pro Vás zachovány a nemusíte se učit s něčím novým a měnit objetivy. Jedná se o velmi rychlý fotoaparát, kde mimo jiné získáte oproti 7100 i větší dynamický rozsah a lepé zvládnutý šum, 4k video. Co se týče Fuji, tak získáte oproti Nikonu hlavně kompaktnost. Fuji X-t2 je opravdu povedený stroj a její nejvetší výhoda je zvldánutí Šumu. Můžete sní fotit bezproblému na 6400 iso a fotky jsou krásně ostré. Určitě doporučuji se pro bližší informace na nás obrátit po telefonu 775 229 973 . Děkuji

    Ondřej Mašek - Megapixel, Komunitní specialista, 17.07.2017 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den,vaham mezi nákupem d7500 a fuji x-t2. Myslíte,ze bezzrcadlovky se už např.teto 7500 vyrovnají nebo v nejbližší době vyrovnají? Mám to na takové rodinné focení,kde fotim výlety,děti,krajinu,trošku i sport. Od každého trochu.do teto doby jsem mel d7100. Děkuji za radu

    Dědil kolmy, 17.07.2017 | Reagovat

  • 51

    Mašek

    Reaguje na (49) | Dobrý den, bohužel je to tak. Nikde jsem žádný grip zatím nenašel.

    Ondřej Mašek - Megapixel, Komunitní specialista, 15.07.2017 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na (49) | Bohužel, je tomu tak.

    KarelV., 15.07.2017 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, je pravda že tento model nemá konektor pro připojení gripu?

    Lenka Šašinková, 14.07.2017 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Reaguje na (47) | Mám nastaveno RAW + JEPG jemný, barvy SD, vše na Normal, ale myslím že je to OK, možná jsem se dost unáhlil v hodnocení, už i Capture začal fungovat. Děkuji

    David Janda, 13.07.2017 | Reagovat

  • 47

    Vojčiniak

    Reaguje na (44) | Dobrý den, v jakém formátu je tento mdlý výstup? JPEG nebo NEF? 

    Capture NX-D je oficální software, ve kterém tyto soubo jdou otevřít. Zkuste to na jiném počítači.

    Ondřej Vojčiniak - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.07.2017 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Reaguje na (44) | Dnes začal Capture otevírat soubory normálně, vše již ok, výstup super.

    David Janda, 11.07.2017 | Reagovat

  • 45

    Lukeš

    Reaguje na (42) | Termíny které používáte jako například "otřesná kvalita", "zprznil", nebo "rozplatlání" jsou velmi subjektivní a do seriozní diskuze nepatří. Stejně tak diskutabilní je pojem "výchozí nastavení" jpg. Většina Nikonů má na výchozí nastavení zapnutou poměrně silnou redukci šumu, stejně jako funkce d-lighting a dokonce je z továrny nastavená střední úroveň komprese. Pro testování některé z těchti hodnot optimalizujeme. Samozřejmě, že taková optimalizace nemusí vyhovovat každému, ale zavděčit všem se bohužel nelze. Pokud máte zájem udělat si nějaké referenční fotografie sám, při vlastním nastavení fotoaparátu, rádi vás uvidíme, na kterékoliv z našich prodejen, kde si můžete tuto zrcadlovku vyzkoušet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2017 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, v sobotu jsem u vás zakoupil tento přístroj, ale ve firemním Capture NX-D ni nejdou otevřít soubory Nef z tohoto fotoaparátu, a to ani po reinstalaci. Ještě bych potřeboval poradit s natavením, snímám na režim P, barevný prostor sRGB, barvy na SD ale výstup je totálně mdlý a červený odstín to tlačí spíše k oranžové. Jak dosáhnu toho co vy i jiní recenzoři D7500 prezentují, na těch snímcích se mi zdá vše přirozené. Používám objektiv 16-85. Děkuji

    David Janda, 10.07.2017 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Reaguje na (39) | třeba já ho koupil.je lehčí a menci než d7200 a vuci 500 ani nemluvíme. Proti 7200 ma lepší obrazový výstup,lepší dynamicky rozsah,přesnější měření expozice (vicemene nemusim na korekci expozice v beznych podminkach ani sahnout) a za snížení rozlišení jsem rad. Cena je přemrstěna,souhlasim,ale presto jsem to za to dal.

    Libor kozel, 09.07.2017 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na (41) | Děkuji za odpověď. Ale já nekritizuji estetickou či uměleckou stránku fotek, ale otřesnou kvalitu výstupu, kterou někdo s prominutím "zprznil" tím přehnaným doostřením či rozpatláním. To, co tu prezentujete, není rozhodně výchozí nastavení JPG nebo-li "běžný provoz".

    KarelV., 07.07.2017 | Reagovat

  • 41

    Lukeš

    Reaguje na (38) | Dobrý den, jedná se o ukázkové fotografie, které mají ukázat jak přístroj fotí v běžném provozu. Nejde tedy o high-tech fotografie, uměleckou tvorbu, ani laboratorní testy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2017 | Reagovat

  • 40

    Vojčiniak

    Reaguje na (39) | Dobrý den, Nikon D500 je jiný horký nápoj. S tím s vámi souhlasím. Na otázku ohledně vzniku D7500 vám nejsem schopen kostruktivně odpovědět. Rozhodně si ale nemyslím, že by tento model byl levoboček. A věřím, že si své příznivce jistě najde. 

    Ondřej Vojčiniak - Megapixel, Specialista na fototechniku, 06.07.2017 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Nechápu, k čemu vyvinuli takového bastarda. Vůdči D7200 horší rozlišení, horší display. jen jedna karta a o deset tisíc dražší. Taky jsem měl zájem, ale na předváděčce Nikonu mě přešla chuť.Raději jsem vzal D500 a to je jiné kafe !

    Jiří Novotný, 06.07.2017 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Pardon, ale ty fotky v "recenzi" doporučuji smazat a nafotit znovu. Vždyť to vypadá to jak z nějakého kompaktu či mobilu. Přeostřené, tmavé kontury kolem hran (viz nastavená ostrost na +7), rozpatlané (maximální redukce šumu?).

    KarelV., 05.07.2017 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Reaguje na (16) | Dle výrobce a odborné veřejnosti nikoliv.

    Karel, 04.07.2017 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Reaguje na (35) | Dobrý den, moc hezky to popsal náš ambasador Petr Bambousek na jeho webu. Je jedno na jaké značce to dělá. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 29.06.2017 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den Mám 7500 a chtěl jsem se zeptat jak daleko maji od sebe byt fotak od desky na seřízení AF. Děkuji za radu M.

    Marek, 29.06.2017 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Reaguje na (33) | Dobrý den, ukázkové fotky budou pozítří a hrubky kolega zkontroluje. Díky

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.06.2017 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, díky za recenzi (je v ní teda spousta hrubek typu "dorbných", "poškrávání"). Budou také ukázkové fotky?

    Michal M., 26.06.2017 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Reaguje na (30) | Dobrý den, tento kurz dáváme i při prodeji na prodejně. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 26.06.2017 | Reagovat

  • 31

    Dolezal

    Dobrý den. Chybí náhled hloubky ostrosti při zaclonění.

    Jiri Dolezal, 25.06.2017 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den. Ten dárek (fotokurz seznámení s fotoaparátem), co nabízíte k zrcadlovkám, se týká prodeje přeš shop nebo při prodeji na prodejně?

    Josef Juřík, 24.06.2017 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na (27) | Dobrý den, já osobně jsem se na DX už neohlédl po pořízení FX. Tedy tak, full frame je zkrátka full frame. To že ostřím jedním ostřícím bodem uprostřed (EOS 6D) je věc jiná, i tak stím přírodu zvládám fotit. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 22.06.2017 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 300 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využíváním cookies a využití osobních údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Tyto souhlasy můžete kdykoliv změnit, vypnout nebo upravit v Nastavení soukromí, které otevřete kliknutím na odkaz níže.
Dozvědět se víc | Nastavení soukromí
Rozumím