Nikon D80 + 18-135 AF-S DX + SD 4 GB class 6 karta zdarma! Komentáře k Nikon D80 + 18-135 AF-S DX + SD 4 GB class 6 karta zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (43 - 1)

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, D80 je lepší snad ve všech ohledech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2008 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, uvažuju o koupi D40 nebo D80 jaký myslíte, že je spíše lepší ? Odpovídejte prosím na email ..

    Hanka M., 02.08.2008 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, hodně záleží na konkrétním nastavení přístroje, ale připadá mi, že obrazově (i jinak) je na tom lépe 40D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.06.2008 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dekuji za radu, objednam si tedy pristroj se Sigmou. Jeste bych vas poprosil o vas nazor na telo pristroje: dival jsem se na internetu na nekolik snimku z Nikonu D80 a Canonu 40D a u Canonu mi snimky prisly bud to celkem tmave, jako by pres ne byl nejaky filtr, jindy zase zesvetlene, jako kdyz fotu pridate na jasu a je to cele jakoby do běla (takovy jemny bily opar pres foto).. U Nikonu mi barvy prisly mnohem veselejsi a snimky hezci. Snimky jsem prohlizel s nekolika objektivy, Canon mel vzdy podobnou "zvlastni" kvalitu. Je to opravdu tak, ze foto z Nikonu je veselejsi a barevnejsi? A Canon, i kdyz ma fotky ostrejsi, tak jsou jakoby nudne (barvy tak nevynikaji).. Dekuji za vas nazor

    David, 04.06.2008 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, pro snímky 10x15 a nebo na monitor PC není rozdíl v optické kvalitě objektivů příliš patrný, takže Sigma 17-70 bude určitě vyhovovat. Pokud jde o tělo, tak Canon 40D je určitě lepší volbou, než D80, kvalita snímků je lepší, stejně jako konstrukce a odolnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.06.2008 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobry den pane Bouska. Hodlam si poridit novy fotoaparat - zrejme nikon D80. Jako objektiv by jsem zvolil Nikon 16-85mm f/3.5-5.6 ED VR DX. Tento objektiv je pomerne drahy, ale podle vasich odpovedi na dotazy myslim, ze ma cenu investovat do drazsiho objektivu. Myslite ze je volba objektivu spravna, nebo by fotky focene napriklad Sigmou 17-70 (nebo pokud doporucite jiny objektiv?) meli podobnou kvalitu? Pokud neni rozdil na monitoru a po vyvolani fotek (10x15 cm) nijak zvlaste markantni, pak by byla Sigma zrejme lepsi. Bohuzel nemam moznost srovnani :( Dale bych vas chtel poprosit, zda by jste vy, jako zkuseny fotograf uprednostnil tento model - nikon D80, nebo canon D40 - v pripade nakupu stejneho objektivu (sigma 17-70 - nebo kvalitativne podobneho). Jde mi hlavne o kvalitu fotek - verohodne barvy, ostrost a kontrast, proste jake foto vypada lepe, kdyz se na nej podivam. Fota si vetsinou prohlizim na pocitaci, ci necham vyvolat (ve formatu 10x15 cm). Dekuji moc za odpoved

    David, 02.06.2008 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, ano, samozřejmě, dohodnete se přímo s kolegy na prodejně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška chci se zeptat,vlastním evf zrcadlovku panasonic DMC FZ 50 a uvažuji o nikonu D 80, je možné v případě nákupu u vás použít můj foták na protiúčet? Dík M.R.

    martin, 10.05.2008 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, novinky lze samozřejmě očekávat vždy, ale zatím nejsou žádné ohlášené, takže zatím nic nevíme. Já osobně bych dal asi přednost D80 s objektivem 18-70, není sice tak odolný, jako K10D, ale celkově mi to připadá nejlepší volba... Za půl roku ale může být vše jinak. :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Zdraví Vás opět jeden váhavý střelec, toužící po DSLR pokud možno do 30 tis. Kč včetně optiky atd.. Canon(400), Nikon D80, nebo robustnější a odolnější Pentax K 10? Obrazová kvalita, výkon, množství funkcí, dostupnost dalšího vybavení, ......... a odpověď už skoro znám - záleží na Vás, co preferujete, co budete fotit, jak moc foťák využívat, jak se Vám který drží v ruce....... to vše už jsem tolikrát přečetl a stejně se točím v kruhu, snad proto, že nákup chci realizovat až za půl roku.
    Zatím jsem viděl nejlíp Nikon, Pentax mi imponuje odolností, ale už se mi zdá jako model trochu starý. V setech mi chybí objektiv "portrétový" do 70 mm.Lze očekávat v této cenové kategorii DSLR nějakou novou bombu, která by mi pomohla v rozhodování? Je Pentax nejlepší volba, pokud vím, že už si , vzhledem k těsně poválečnému datu mého narození, nikdy další foťák nekoupím? Je pravda, že kritizovaná nižší kvalita snímků v jpegu u tohoto typu je řešitelná nastavením kvality ostření?
    Nastudoval jsem vše, co šlo, takže vím, že ideální řešení neexistuje. Ale možná, že poradíte, musel jsem to alespoň zkusit.
    Přeji Vám krásné Vánoce a zejména slušné a inteligentní dopisovatele s respektem k názoru druhého i když je zcela odlišný. A také Vám děkuji za všechny sdílené zkušenosti, zcela jistě jste již pomohl mnoha lidem, což velmi oceňuji. Pevné zdraví Vám přeje Z.E.

    Zdeněk, 21.12.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Děkuji a přeji hezký večer. Čížek.

    V. Čížek, 24.10.2007 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, pokud máte redukci Nikon F - závit a Nikon F - bajonet Yashica, pak objektivy půjdou nasadit. Fungovat na nich ale nebude nic. Tělo musíte nastavit na manuální režim (žádná automatika fungovat nebude) a na objektivu zavřít clonu dle potřeby, manuální ostření je samozřejmostí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Uvažuji o koupi tohoto fotoaparátu a zajímalo by mne zda mohu pro něj (a za jakých podmínek, ztráty funkcí a pod.) použít objektivy se závitem Exakta a bajonetem Yashica, které jsem používal při fotografování na kinofilm. Převodní kroužek závit - bajonet mám také.

    V. Čížek, 23.10.2007 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, vhodný je například http://www.megapixel.cz/velbon-sherpa-450n

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den,
    poradil by jste mi prosím nějaký dobrý stativ k tomuto fotoaparátu ? Pokud možno nějaký skladný a když nebude jeden z nejtěžších tak se rozhodne zlobit nebudu, ale aby splňoval veškerý standardní komfort.
    Děkuji

    FerdaXXL, 15.10.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Nechápu proč je objektiv 18-135 tak drahý,když dělá neostré fotky a od 66 až po 135 už má 5,6 clonu.A to jsou Lowendové objektivy za 4000kč a jsou na tom o mnoho lépe..Co je tedy na něm tak drahého..?

    D.Č, 21.08.2007 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, ano, je to stejný objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.08.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobry den, rad bych se jeste zeptal jestli ten setovy objektiv 18-135mm je zhodny s timto objektivem http://www.megapixel.cz/nikon-18-135-mm-f-3-5-5-6g -af-s-dx-zoom-nikkor-if-ed .. a cenovy rozdil bude asi jen v tom ze se jedna o set??protoze pri koupi samostatne tela a objektivu je rozdil nejakych 6 000Kc. dekuji jano

    Jano, 29.07.2007 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, D80 je dobrá volba, doporučuji. Jste zvyklý na ovládání a víte, co od Nikonu můžete čekat. Sony A100 je na tom daleko hůře jak s ovládáním, tak s obrazovou kvalitou...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den. Budu kupovat náhradu za za nikon D70s (ukradený) a logická volba mi přišla Nikon D80. Micméně bych vás rád požádal o krátké srovnání s Sony Alfa 100, který mi za danou cenu přišel zajímavý. Děkuji.

    Tomáš Fichtel, 18.07.2007 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, sluneční clona v balení je, ale pouzdro nikoliv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.06.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den,dodává se k objektivu v tomto setu také sluneční clona a pouzdro?
    Děkuji.

    Vasek, 28.06.2007 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, prach se do přístroje může dostat různými cestami, nejen objektivem. Tento přístroj, ale ani objektiv nejsou proti vnikání prachu nijak zatěsněny. Neřekl bych ale, že je to něco, čeho byste se měl obávat... Nikon nabízí několikanásobné čištění snímače zdarma buď v servisu a nebo u svých prodejců (u nás v obchodě, ale i u některých prodejců na Slovensku). O zasílání na Slovensko se dočtete zde http://www.megapixel.cz/obchodni-podminky-slovensk o

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    jeste sem zapomnel vam dat e-mail.tak timto to opravuji.

    jano, 02.06.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    dobry den,rad bych si koupil nikon D80 ale chtel bych vedet jestli ten objektiv 18-135 propousti prach do pristroje..protoze sem o tom neco slysel a ted nevim ze co a jak. jestli je to pravda.
    a jak resi nikon absenci systému ochrany snímače proti prachu.a taky kdyby ste mi mohl napsat cenu dovozu pristroje na slovensko protoze nebydlim v CR. dekuju.

    jano, 02.06.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Vaší odpověď mi prosím zašlete na adresu kterou jsem vyplnil v okně (Váš e-mail..) děkuji

    Martin, 10.05.2007 | Reagovat

  • 17

    Matějček
    [14,15] Dobrý den,
    mohl byste prosím Martine uvést e-mail, na který budu moci reagovat ohledně smazaného komentáře č.14? Ten původní se mi vrací jako nedoručitelný. Děkuji.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 08.05.2007 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, ano, stabilizátory jsou pouze v některých objektivech.
    Nedá mi to, abych se o tom trochu nerozepsal. Podle mého názoru jsou stabilizátory příliš přeceňovány. Jestliže chci ostrou statickou fotku, nic se nevyrovná pevnému stativu. Mohu si v tom případě dovolit dlouhý čas a zaclonit objektiv podle potřeby. Na statickou fotku tedy stabilizátor není potřeba.
    V případě, že chci zachytit nějaký pohyb a nemohu si kvůli horšímu světlu dovolit krátký čas, stabilizátor mi stejně nepomůže, protože pohybující se objekt bude rozmazán vlastní pohybovou neostrostí. Tohle vyřeší jedině použití světelného objektivu a vyšší citlivosti. Takže ani v tomhle případě stabilizátor není potřeba.
    Jediné, kdy se stabilizátor může hodit, je naprosto nenáročné amatérské použití, kde tolik nezáleží na kvalitě fotek, ale nechceme je mít úplně rozmazané. Na takové focení si ale vezmu raději malý kompakt...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.05.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Ještě bych se chtěl zeptat na předchozí otázku od Jirky. Fotoaparát nemám stabilizátor obrazu a ochrané snímače proti prachu. Jak tento problém řeší nikon? Je zapotřebí si koupit objektiv který má stabilizaci obrazu?

    Martin, 08.05.2007 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, předpokládáte správně, uvedené funkce zde nenajdeme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.03.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, vzhledem k absenci inzerce funkcí jako systému ochrany snímače proti prachu, stabilizátoru obrazu apod. předpokládám, že u tohoto modelu tyto fukce nejsou - je to tak a nebo jsou ukryté pod jinými názvy?
    Děkuji za odpověd

    Jiri.Cenovsky, 14.03.2007 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Každý máme jiné zdroje informací, v mém případě jsou to osobní zkušenosti... pokud se jedná o testy, píše každý něco jiného, takže se v tom nedá vyznat. Proto píšu to, co jsem si sám zkusil a mám klid. To, pro jaký objektiv se rozhodnete, je jen Vaše věc a Vaše fotky.
    Každopádně přeji šťastnou ruku při výběru, ať už to bude cokoliv... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.12.2006 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Máte pravdu "Aleši"protože testy obou objektivů jsem četl před napsáním mého prvního dotazu,proto mi bylo divné že pan Bouška tak razantně 18-135 odmítl.Už jsem se ptal na víc místech a pokaždé se mi dostane jiného doporučení.Nakonec si asi hodím korunou.

    David Materna, 22.12.2006 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Prosím za prominutí, vypadlo mi tam omylem jedno písmenko, správně www.slrgear.com . Ještě jednou se omlouvám a zdravím.

    Aleš, 21.12.2006 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Naprosto s Vámi souhlasím, fotky z pevných ohnisek, to je opravdu jiná kávička... jen ty stránky se mi otevřely v japonštině, nebo co je to za řeč, takže si moc nepočtu. Je ten odkaz opravdu správný?

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.12.2006 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý večer, asi jste mne špatně pochopil. Nemám vůbec špatné zkušenosti s výše uvedeným objektivem. Jen jsem chtěl podotknout, že fyzika je fyzika a tam se měří charakteristiky (kresba, rozlišení-MTF křivky, vinětace, atd.) a údaje z těchto měření jsou objektivní, tj. nezáleží jak se mi zdá nebo co kdo povídá, to jsou fakta. Výše uvedený objektiv nezatracuji , sloužil mi celý rok a půl, vzhledem k mým nárokům určitě dobře a byl jsem spokojený, ale při bližším seznámení se a při větších nárocích na kvalitu kresby se už objevují vady, např. právě zmíněná vinětace na nejširším ohnisku a také aberace na okrajích u kontrastních přechodů. Ale vzhledem k ceně jde určitě o povedený objektiv. Vždy je třeba posuzovat danou věc v cenové relaci, resp. v poměru cena /užitná hodnota. Cenové rozpětí určuje komu k jakému použití daný objektiv slouží a tento je určen jako základní k seznámení se s fotoaparátem. Stejně většina uživatelů zpočátku s ním bohatě vystačí a teprve pak se porozhlédne po tom svém (kam se focením zařadí).
    Jestli mohu poradit, určitě si počkejte až nabertete zkušenosti a kupujte kvalitní a hlavně světelné objektivy. S pořádným objektivem např. MICRO Nikkor 60mm f2,8 se to nedá srovnat. To je jiné povídání.

    Aleš, 20.12.2006 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Díky za obsáhlé zkuenosti. Jen ke kvalitě objektivu: nejsou to jen mé zkušenosti, tyto informace máme dokonce přímo od Nikonu. Je pravda, že kresbou jsou cca srovnatelné, ale pokud se jedná např. o vinětaci, je 18-135 opravdu o hodně horší. Ve vašem případě (tedy v případě špatných zkušeností s 18-70) jste měl nejspíš smůlu na špatný kus.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.12.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Vlastním D 80 už asi 5 týdnů. Fotím většinou krajinu na horách (viz www.fotoalpy.cz) Dodávaný základní setový objektiv je v dané třídě vynikající (viz www.slgear.com), kde jsou objektivní informace a ne jen dojmy a subjektivní názory uživatelů). Vámi preferovaný 18-70 jsem používal na D 70 a subjektivně jsem byl spokojený (na dané své úrovni). Pokud jsem však začal dělat zvětšeniny 30x45 již se objevily některé vady objektivu. Kvalita provedení 18-70 byla horší než 18-135. Co je platný kovový prstenec u bajonetu, 18-70, když ostatní části objektivu jsou hodně volné a dostává se tudy dovnitř prach. Zase nic fatálního, pokud udržujete fotoaparát v čistotě a rozumně s ním zacházíte, není prach uvnitř objektivu zase až tak tragický, na čipu se viditelně nezobrazuje, i když samozřejmě může zhoršovat kresbu. Daleko větším problémem je prach na čipu. Pomahá pravidelné čištění (máte nárok na 10x zdarma vyčištění v servisu, jen pokud je fotoaparát zakoupený v ČR) a softwarové řešení pomocí odečtení obrazu prachu v režimu Dust off (zase jen u nef souborů).
    Na zmiňovaném serveru je daleko výše hodnocen 18-135 než 18-70, ať už jde o obrazovou kvalitu, ale také i co se kvality provedení týká. Zase musí člověk uvažovat v dimenzích dané třídy. Pokud mohu srovnat, tak jen uvedené hodnocení potvrzuji (zase subjektivně po 5 týdenním používání, tj. asi 500 fotografií).
    Co bych ale D 80 vytknul a považuji to za podstatnou věc je, že zhotovené snímky jsou při základním nastavení fotoaparátu na auto příliš kontrastní (doporučuji nastavit kontrast nižší - medium low nebo low, podle scény) a hodně saturované (zase bych ubral, při focení do nef formátu lze zpetně vrátit). Oproti D 70 jsou jasově chudší, není zde takové bohatství polotónů. Ptal jsem se na to na horké lince Nikonu a odpověděli mi, že N 80 je fotoaparát pro zhotovení símků s minimální úpravou, vhodných ihned k použití, tisku, prezentaci. Zatímco N 70 ve své době byla postavená jinak. Bohužel taková je zatím moje zkušenost a ani focení do nefu a následné zpracování v Capture NX nedostane ze souboru tak bohatý snímek jako u D 70.
    Jinak fotoaparát vzhledem k ceně určitě výborný, má vynikající hledáček (na rozdíl od D 70) a perfektní displej. U takového fotoaparátu se předpokládá, že pokud má člověk vetší nároky, bude si každý snímek individuálně upravovat.
    Přeji všem hodně povedených fotografií, ať už používají jakýkoli fotoaparát.

    Aleš, 20.12.2006 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, je to Kingston, rychlost 40x... Nejste čistě náhodou ze Sušice? :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.12.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, paměťovou kartu jaké značky dodáváte k tomuto fotoaparátu? Díky za odpověď.

    Karel Nový, 16.12.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dolrý den, lepší je 18-70, daleko méně vinětuje a má odolnější konstrukci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych si zakoupit Nikon D80 v setu s objektivem buď 18-70 nebo 18-135.Jaký objektiv je lepší a proč.Pokud jsou ve stejné kvalitě raději bych preferoval delší zoom.Děkuji Materna

    David Materna, 14.12.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím