Nikon D800 tělo Komentáře k Nikon D800 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (277 - 178)

  • 277

    Michalík

    Reaguje na (276) | Dobrý den, volba 24-70 od tamronu není špatná, lepší je Nikoňácká ale rozdíl už není takový. Tamron samozřejmě můžete využít také na D7000, pokud vám ovšem nebude vadit to, že už bude docela dlouhý proti 17-55mm/f2,8. Výstup se Sigmy 70-200mm nebude úplně špatný, nicméně Nikon by opět prokazoval ještě lepší výsledky. Dooručuji vyzkoušet a pokud budete spokojen nemá smysl měnit, pokud byste naopak spokojen nebyl začal bych uvažovat o změně na Nikon 70-200m/f2,8 stabilizovaný. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.06.2014 | Reagovat

  • 276

    Avatar

    Dobrý den,prosím o radu...vlastním Nikon D7000 a jsem rozhodnutý pro koupi FX primárního těla D800. Neustálé výměny objektivů při akci mne už pěkně štvou:-) a láká mne FX formát.. Fotografuji taneční vystoupení jednotlivce i skupiny, divadelní vystoupení a dále pak široké spektrum od motosportu, příležitostných svateb, portrétů i krajiny. K D7000 mám Nikkor 17-55 f2,8, pevnou Nikkor 50 f1,8G, Sigmu 70-200 II bez stabilizace. K D800 bych chtěl vzhledem k natáčení videa (stabilizace) pořídit Tamron 24-70 f2,8Di VC USD a v budoucnu 1,4 padesátku a nějaký svetlý portréťák 85mm. Otázka zní... má smysl si nechávat Nikkora 17-55 bez stabilizace? Lze jej na DX nahrasit Tamronem? Jaký výstup bude ze Sigmy 70-200 na D800? Má smysl pořizovat několikanásobně dražší Nikkor 70-200VR? (stabilizace by se ve špatných světelných podmínkách hodila...). Děkuji za odpověď Richard

    Richard Petřivalský, 17.06.2014 | Reagovat

  • 275

    Michalík

    Reaguje na (274) | Dobrý den, řekl bych že je to spíše výjimka, protože s tímto problémem se zde skutečně nesetkáme a modely D800 zde v reklamaci máme zcela ojediněle. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 31.05.2014 | Reagovat

  • 274

    Avatar

    Reaguje na (257) | Zdravím, možná máte problém s ostřením...Mám s tím osobní zkušenost-při koupi můj D800 vykazoval backfokus cca 10 metrů, po následném pobytu v servisu backfokus, frontfocus až 20 m, diagonální focus až 100 m ( na 24-70 f ) 2.8 !! Po dvojím pobytu v servisu mi byl dodán nový kus.Mira

    Mira, 30.05.2014 | Reagovat

  • 273

    Avatar

    Reaguje na (270) | Ahoj - vlastním stejný grip a zatím funguje bez problémů (včetně všech tlačítek), jedná se asi o vadný kousek a já bych ho reklamoval

    Zbyněk, 26.05.2014 | Reagovat

  • 272

    Avatar

    Dobrý den a děkuji za odpověď. Někdy se hold nevyplatí šetřit... Děkuji!

    Jirka, 21.05.2014 | Reagovat

  • 271

    Michalík

    Reaguje na (270) | Dobrý den, na fotoaparátu se nic nemusí aktivovat, zpravidsla je na gripu přepínač na jeho aktivaci a to je vše. Je možné, že bude jen vadný grip. I přestože napájení funguje může být v gripu špatná elektronika. Tento grip neprodáváme, takže vám to nedokážu ověřit a více poradit. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.05.2014 | Reagovat

  • 270

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu. Zakoupil jsem neoriginální GRIP Phottix BG-D800M a nefungují na něm žádná tlačítka. Napájení z GRIPu však funguje normálně. Je to zvláštní. Nemusí se v menu fotoaparátu něco nastavit? Myslím, že je to nesmysl, ale tonoucí se stébla chytá... Děkuji za radu!

    Jirka, 20.05.2014 | Reagovat

  • 269

    Michalík

    Reaguje na (268) | Dobrý den, ne, ve chvíli kdy nastavíte RAW nelze měnit velikost snímku. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.05.2014 | Reagovat

  • 268

    Avatar

    Zajímalo by mě, jestli při nastavení menších rozměrů obrazu (M - 5520×3680px) je i výsledný soubor NEF menší, nebo se toto zmenšení týká pouze JPEGu a NEF je stále stejně velký. Díky

    Tom Klíčník, 18.05.2014 | Reagovat

  • 267

    Avatar

    Reaguje na (262) | demage@seznam.cz

    Zbyněk, 09.05.2014 | Reagovat

  • 266

    Avatar

    Reaguje na (262) | Poud máš zájem tak mám pro tebe jeden dobrý tip

    Zbyněk, 09.05.2014 | Reagovat

  • 265

    Avatar

    Ahoj Tony, před časem (jao vlastník D7000) jsem řešil stejný "problém" jaký FX koupit a co na něj nasadit. Pročítal jsem kdejakou recenzi, laboratorní testy atd. až mi z toho šla hlava kolem :-) , nakonec jsem se rozhodl až v prodejně, kde mi D800 přišla dospělejší. 36Mpx je opravdu hodně, ale nechává ti to prostor pro ořezy, výřezy a i když nasadíš DX objektiv, tak ti pořád zůstane tuším 15Mpx. Ovládání D800 = přehledné, rychlé a zvykneš si za jedno odpoledne (když si vezmu na focení D7000 tak jsem si všiml, že občas tápu kde co je). Objektivy bych řešil podle toho co fotíš, já nejčastěji používám střední ohnisko, proto jsem si vybral kvalitní konstrukci od Nikonu 24-70 a dlouhé obyčejné sklo 70-300 od Tamronu které využívám zřídka - i tady bych ti doporučoval ať si v prodejně nasadíš obě skla (Tamron i Nikon 24-70) na D800, myslím, že ti to pomůže ve výběru. Jinak jsou občas zajímavé komentáře pod různými testy - třeba zrovna na Dxo

    Zbyněk, 09.05.2014 | Reagovat

  • 264

    Michalík

    Reaguje na (262) | Dobrý den, ovládání na D800 je ještě snadnější a lepší než u modelu D7000 a vellmi rychle si na něj zvyknete. Když bych měl oba objektivy porovnat tak Nikon má menší soudkovitost, menší vinětaci při úplně odcloněném objektivu. Na zcela otevřenou clonu mají přibližně stejnou kresbu, na vyšší clonu třrba f4 je o trochu lepší nikon. Nikon je o trochu rychlejší než uvedený Tamron, ale rozdíl není nijak dramatický. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.05.2014 | Reagovat

  • 263

    Jiří Dvořák, 08.05.2014 | Reagovat

  • 262

    Avatar

    Dobrý den, pročetl jsem diskusi a koukám, že zde všichni vychvalujete Tamrona 24-70 (navíc výhodou je i stabilizátoru, což se při horším osvětlení může hodit). Plánuju přechod na FF. Původně jsem se chtěl nejprve vybavit objektivy Nikkor 70-200 a 24-70 a na tělo počkat možná rok a zatím fotit se svou 3 a půl roku starou D7000. Nakonec jsem se rozhodl, že rovnou pořídím i tělo. Ještě nejsem pevně rozhodnutý, váhám mezi D610 a D800 ale pomalu se začínám přiklánět spíš k D800. Těch 36Mpx je opravdu síla, kor když je šum na tak dobré úrovni (subjektivně dle porovnání fotek mi příjde ještě o 1-2 EV lepší, a to jsem byl s D7000 velmi spokojen - ISO3200 téměř bez problémů). 36mpx zcela zastiňuje onu "výhodu" DX snímače pro větší přiblížení, neboť výřezem dostanu prakticky stejné rozličení jako právě D7000. Na D610 se mi líbí, že ovládání je prakticky shodné s D7000 a tak by používání obou těl bylo zřejmě intuitivnější. Ale to bude jen zvyk... Takže suma sumárum to nyní vidím na D800 + Nikkor 70-200 VRII + Tamron 24-70. Chtěl bych se zeptat na srovnání Tamrona 24-70 s Nikkorem. Zejména jak je na tom ostrost při plně otevřené cloně? A co rychlost ostření? Děkuji

    Tony, 07.05.2014 | Reagovat

  • 261

    Avatar

    Reaguje na (257) | chybička 24-70

    Zbyněk, 28.04.2014 | Reagovat

  • 260

    Avatar

    Reaguje na (257) | jako vlastník D800 si dovolím tvrdit, že ostření je bez problémů, stejně jako míra šumu (barevy vidí každý jinak) - fotím převážně s 27-70 od Nikonu

    Zbyněk, 28.04.2014 | Reagovat

  • 259

    Avatar

    Reaguje na (257) | jaky objektiv pouzivate? je dobre fotit do RAWu a nasledne v pocitaci upravit, v pc se da udelat hodne prace jinak fotak je perfektni. rad bych videl fotky nekde na webu jestli je to mozne.

    jaroslav, 28.04.2014 | Reagovat

  • 258

    Michalík

    Reaguje na (257) | Dobrý den, předpokládám, že s váma nebude souhlasit 95% majitelů tohoto modelu a já s tím nemohu také souhlasit. Zřejmě máte něco špatně nastaveno, pokud nemáte věrohodné barvy nebo rozmazané snímky bude chyba určitě jinde. Můžete třeba poslat ukázku nějakých neostrých snímků nebo barevně ujeztých snímků?

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 257

    Avatar

    Koupil jsem si Nikon D 800 a jsem zkamán, protože fotky jsou neostré, plné šumu a barvy jsou hnusné. Podobný pocit jsem měl z Nikona D 90, který se také nepovedl.Jsou to vyhozené peníze, nekupujte to!.

    Jiří Hostoš, 26.04.2014 | Reagovat

  • 256

    Avatar

    Reaguje na (255) | urcite to bude mediem a velikost karty nato nema vliv akorat se vejde vic fotek. ja pouzivam LEXAR CF 64 GB a LEXAR CF 128 GB a jeto v pohode. pouzivat tak male kapacitne karty si myslim, ze je naprosto zbytecne 16 GB=200 fotek to je docela malo pak se musi neustale menit karty to je pro me nevyhovujici:-)

    jaroslav, 06.04.2014 | Reagovat

  • 255

    Avatar

    Reaguje na (254) | Asi jsem se špatně vyjádřil - RAW samotný má třeba 45MB ale jsou to komprimovaná data. Takže dle mého (ale nemůžu to tvrdit se 100% jistotou) musí software/hardware fotoaparátu překousat skutečná data k vytvoření náhledu a ještě zapisovat. Ale skutečné omezení bude opravdu spíše na straně média, tedy rychlost zápisu + zaplnění... Max. 16GB karty (používám SanDisc ExtremePro 90MB/s) - toto se mi v praxi osvědčilo, stejně jako několika kolegům...

    Pavel Gajer, 06.04.2014 | Reagovat

  • 254

    Avatar

    Reaguje na (252) | to by me zajimalo jake nastaveni pouzivate kdyz mate raw 100MB ja nemam rawy vetsi jak 75MB tiff ma pres 100 MB.

    jaroslav, 01.04.2014 | Reagovat

  • 253

    Avatar

    Reaguje na (244) | to je normalni taky pouzivam podobnou kartu bud to chce co nejvyssi zapis na kartu, ale ta cena:-) a nebo se stim smirit jedna fotka ma cca 75 MB tak kdyz vyfotim v rychlosti 20 fotek tak je to 1,5 GB tak je snadne si spocitat jak dlouho trva presun:-) nezbyva nez se stim smirit a nebo koupit tu nejrychlejsi kartu na trhu, ale myslim si, ze je to zbytecne.

    jaroslav, 01.04.2014 | Reagovat

  • 252

    Avatar

    Reaguje na (244) | Dobrý den, jestli to není ve velikosti karty???... S počtem snímků (fotím výhradně do RAWu) se zpomaluje načítání náhledu, u JPEGů jsem zpomalení nepozoroval. Používám max. 16GB karty a není problém. Určitě to bude i souviset s náhledem RAWu, pokud vezmete v úvahu že RAW v max. kvalitě má něco kolem 100MB, tak s tvorbou náhledů má při větším počtu docela problém i dost výkonný počítač...

    Pavel Gajer, 31.03.2014 | Reagovat

  • 251

    Michalík

    Reaguje na (250) | Dobrý den, vypadá, že by to bude jen SW problém, který by snad mohl pořešit některý z budoucích firmwaru fotoaparátu. Sledujte náš magazín, tam i nových verzích firmware pro jednotlivé fotoaparíááty informujeme.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 13.03.2014 | Reagovat

  • 250

    Vlček

    Reaguje na (244) | Taky mám tenhle "problém", ale nejsme jediní. Je to problém obecně D800. Snad to někdy vyřeší nějaký firmware.

    Jan Vlček, 12.03.2014 | Reagovat

  • 249

    Michalík

    Reaguje na (248) | Dobrý den, mezi uvedenýmií modely bych volil určitě D800, protože mám pocit ze snímků, které jsem měl možnost pořídit zmíněnými modely, že D800 šumí úplně nejméně při stejné citlivosti např. ISO 6400. D800E je o něco málo ostřejší, rozdíl možná 5 až 10%, ale je na Vašem posouzení, zda chcete za tuto ostrost investovat vyšší částku. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.03.2014 | Reagovat

  • 248

    Avatar

    Dobrý den, konečně jsem se odhodlal k přechodu na FX a řeším dilema zda D800, D600 nebo D610. Hlavním parametrem je pro mne odolnost přístroje a šum při vysokém ISO. Přečetl jsem mnoho recenzí a testů a vidím to asi na D800. Fotím převážně makro a vodní ptáky z voru a různých úkrytů. Jak to vidíte Vy? A je opravdu tak markantní rozdíl v ostrosti mezi D800 a D800E. Předem děkuji za odpověď

    Michal Novotný, 10.03.2014 | Reagovat

  • 247

    Michalík

    Reaguje na (246) | Dobrý den, tento dotaz na cenu přístroje směrujte na kolegy z nákupního oddělení na email cenovenabidky(zavináč) megapixel.cz. Jen upřesním, že nákup tohoto zboží je realizován na EURa nikoliv dolary. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.03.2014 | Reagovat

  • 246

    Avatar

    Dobrý den, dívám se, že distributoři neváhali a intervenci koruny využili k okamžitému zdražení. Dnes je kurz dolaru (za který se tohle zboží obchoduje) 19,79, tedy v podstatě stejný jako před intervencí. Bude sleva tohoto modelu stejně rychlá, jako bylo zdražení před intervencí? Ne že bych ho plánoval koupit, protože ho doma mám, nicméně rozdíl v rychlostech zdražování a slevňování ať už u benzínu nebo i dalšího zboží mě při těchto kurzových pohybech opravdu zaráží.

    Petr Rumpertesz, 02.03.2014 | Reagovat

  • 245

    Michalík

    Reaguje na (244) | Dobrý den, dost záleží na tom, zda fotíte v RAW formátu, protože zde jsou snímky skutečně velké a mohou se zapisovat ještě na kartu. To vidím jako jediný problém. Možná bych ještě zkusil aktualizovat verzi Firmwaru, abyste se ujistil, že to třeba není softwarová závada. Majitelé modelu D800 vám jistě rádi sdělí své zkušenosti. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.02.2014 | Reagovat

  • 244

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych zkušenost majitele (uživatele). Fotoaparát vlastním již asi rok. Vše je OK, ale zjistil něco, co jsem dříve nepociťoval (možná jsem to jen nezkoušel). Když fotím několik snímků za sebou (nikoli rychospouští - třeba po vteřině - třeba 10) a poté se chci hned podívat na fotky, fotoaparát přestane reagovat. Vidím poslední fotku, ale nemohu se podívat na ty předchozí. Tlačítka nereagují. Může to trvat třeba 5 vteřin i déle. Poté fotoaparát normálně reagovat začne a fotky procházet mohu. Dělá to na mě dojmem, že se fotografie ukládají na kartu. Ale SD i CF mám rychlou 95Mb/s a 60Mb/s. Zkoušel jsem měnit banky hlavního slotu a to samé. Dióda zapisování sice třeba svítí, ale zhasne a stále procházení nejde... Je to závada nebo je to normální? Děkuji

    Jirka, 22.02.2014 | Reagovat

  • 243

    Avatar

    Děkuji, zkusím.

    Zbyněk Uher, 31.01.2014 | Reagovat

  • 242

    Florian

    Reaguje na (241) | Dobrý den, můžete se zkusit ještě obrátit na kolegu z obchodního oddělení na emailu cenovenabidky@megapixel.cz zda by nešlo s cenou něco dělat.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 29.01.2014 | Reagovat

  • 241

    Avatar

    To samozřejmě chápu, ale že to bude o deset tisíc, to jsem nečekal. Budu se muset bohužel obrátit na jiný shop. Děkuji za odpověď.

    Zbyněk Uher, 28.01.2014 | Reagovat

  • 240

    Florian

    Reaguje na (239) | Dobrý den, ceny se pohybují v závislosti na euru, které nedavno prodělalo větší skok. Canon zdražoval už před Vánocema, ostatní značky ho teď následují.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 28.01.2014 | Reagovat

  • 239

    Avatar

    Dobrý den, zajímal by mě nárůst ceny D800, vždyť ještě nedávno stála o deset tisíc méně? Na některých shopech tato cena ještě stále je. Děkuji za odpověď. Zbyněk Uher

    Zbyněk Uher, 27.01.2014 | Reagovat

  • 238

    Florian

    Reaguje na (234) | Dobrý den, jako základní objektiv je výborný Tamron 24-70 http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-24-70mm-f-28-di-vc-usd-pro-nikon. Širokoúhlý objektiv začínající na 16mm bych doporučil Nikon 16-35mm http://www.megapixel.cz/nikon-16-35mm-f4-af-s-g-ed-vr. Makro záleží jaké by jste preferoval ohnisko, velmi dobře ale vychází Nikon 105mm http://www.megapixel.cz/nikon-105mm-f28-g-nikkor-af-s-micro-if-ed-vr.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 06.01.2014 | Reagovat

  • 237

    Avatar

    Paní Máčalová, tyto dva objektivy jsou špička a samozřejmě na FX použít jdou. P. Florian i já jsme hovořili o Nikon 35mm f/1,8 AF-S NIKKOR G DX, tak ani Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC.

    Jiří Dvořák, 04.01.2014 | Reagovat

  • 236

    Avatar

    Reaguje na (235) | Zdravím. no to snad ne, Objektiv Nikon 70-200mm f/2,8 G AF-S NIKKOR ED VR II i Objektiv Nikon 105mm f/2,8 G NIKKOR AF-S Micro IF-ED VR musí!!

    Pavla Máčalová, 04.01.2014 | Reagovat

  • 235

    Florian

    Reaguje na (232) | Dobrý den,

    jak zde již bylo řečeno ani jeden z těchto objektivů není pro FX snímač určený (nevykreslí ho) i když je v případě D800 možné je použít. Lensbaby použít půjde.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 04.01.2014 | Reagovat

  • 234

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se Vas všech zeptal co by jste ze zkušenosti doporučili za základní objektiv na D800. Nevím, jestli na tom chci šetřit a případně tím tak degradovat samotný foťák. Jde mě hlavně o obrazovou kvalitu, ale zároveň nevyhazovat peníze oknem. Dále bych si rad pořídil něco kolem 16mm a pak makro objektiv. Budu rád za vaše rady porady, klidně i na e-mailu. Díky všem přeji pěkný nový rok :-) Daniel

    Daniel, 04.01.2014 | Reagovat

  • 233

    Avatar

    Asi Vás zklamu paní Máčalová, ale jak Nikon 35mm f/1,8 AF-S NIKKOR G DX, tak ani Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Nikon není pro FX ... ... tudíž platí to, co jsem psal. Dejte tomu čas. D800 je vynikající přístroj ;)

    Jiří Dvořák, 03.01.2014 | Reagovat

  • 232

    Máčalová

    Reaguje na (231) | Dobrý den, děkuji za komentář. Ještě jsem zapomněla zmínit, že mám ještě Objektiv Nikon 35mm f/1,8 AF-S NIKKOR G DX a Objektiv Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Nikon. S tím nikonem si nejsem jista ale tamron stoprocentně není na Fx, což mě mrzí, protože jsem s ním spokojena. Tu 35 mám asi rok a fotila jsem s ní jen asi dvakrát. Tenkrát jsem se rozhodovala mezi 35 a 50. Což teď vím, že jsem udělala chybu.Dále mám lensbaby to si taky nejsem jista jestli se dá použít na Fx. No D7000 budu muset dát pryč ale vůbec se mi nechce. To byla láska na první pohled i co se ovládání týká tak jsem se s ním dokonale hned první den sžila, což se o D800 říct nedá:-(

    Pavla Máčalová, 03.01.2014 | Reagovat

  • 231

    Avatar

    Pan Luděk Bouška jistě doporučí nějaký univerzální základní objektiv se širokoúhlým ohniskem jakým je například Nikon 24-70mm f/2,8 AF-S G ED http://www.megapixel.cz/nikon-24-70mm-f28-af-s-g-ed a nebo mnohem levnější výherce testu v laboratoři DxOmark.com v podobě Tamron AF SP 24-70mm f/2,8 Di VC USD pro Nikon http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-24-70mm-f-28-di-vc-usd-pro-nikon který je konec konců uveden níže :) Tamron je skvělé sklo, také jej mám, a mohu vřele doporučit ;) Dále by nebylo špatné mít v batohu pevnou padesátku http://www.megapixel.cz/nikon-50mm-f18-af-s-nikkor-g nebo http://www.megapixel.cz/nikon-50mm-f14-af-s-nikkor-g. Také si jí musím konečně koupit... :) Co se filtrů týče, pokud již vlastníte takovouto soupravu, doporučuji Hoya HD (UV, CPL). Hodně zdaru!

    Jiří Dvořák, 29.12.2013 | Reagovat

  • 230

    Avatar

    Dobrý den, koupila jsem si Nikona D800 jaký objektiv by jste doporučoval abych pokryla dá se říct co nejvíce z možných "úhlů a vzdáleností"?? Mám pevné sklo Objektiv Nikon 105mm f/2,8 G NIKKOR AF-S Micro IF-ED VR a Objektiv Nikon 70-200mm f/2,8 G AF-S NIKKOR ED VR II. Upřednostňuji pokud možno světelnost f/2.8. A jaké filtry by jste mi doporučil již k zakoupeným objektivům? děkuji.

    Pavla Máčalová, 28.12.2013 | Reagovat

  • 229

    Bouška

    Reaguje na (228) | Dobrý den, ano, umí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2013 | Reagovat

  • 228

    Avatar

    Dobrý den, umí D800 fotit i do bezztrátově komprimovaného RAWu? Díky, KF

    Kamil Franta, 30.11.2013 | Reagovat

  • 227

    Avatar

    Reaguje na (226) | Děkuju. Provedu :)

    Břetislav Macek, 28.11.2013 | Reagovat

  • 226

    Florian

    Reaguje na (225) | Dobrý den,

    stačí aktualizovat na nejnovější verzi Adobe Camera Raw, kterou nalezente na jejich oficiálních stránkách adobe.com.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 28.11.2013 | Reagovat

  • 225

    Avatar

    Dobrý den. Koupil jsem si D800 a mám problém fotografie otevřít v počítači. Pro D90 program Camera Raw PS5 dostačoval. Můžete mi poradit, co potřebuji, abych mohl fotografie zpracovat. Není náhodou problém v PC, který má Win7 32 bitová verze? Děkuji za vši odpověd.

    Břetislav Macek, 28.11.2013 | Reagovat

  • 224

    Avatar

    Reaguje na (216) | Zdravím Vás Viléme a díky za Vaši poznámku. Na Vaše fotografie z Nikonu D800 se rád podívám a zde je můj email: milos.rejthar@tiscali.cz S přátelským pozdravem, Miloš.

    Miloš, 10.11.2013 | Reagovat

  • 223

    Avatar

    Reaguje na (222) | Dobrý den, od Nikonu momentálně ne. Alternativou je tento objektiv, http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-24-70mm-f-28-di-vc-usd-pro-nikon který je dodáván i v setu s Nikonem D800.

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.11.2013 | Reagovat

  • 222

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych poprosit o info ohledně objektivu k D800. Chtěl bych Nikkor 24-70 ale trošku mě mrzí že nemá VR, existuje nějaká stejná nebo podobně kvalitní alternativa která má VR? Nejlépe něco od Nikkoru. Děkuji

    Lukáš Polívka, 08.11.2013 | Reagovat

  • 221

    Avatar

    Reaguje na (220) | Dobrý den,

    z menu fotoaparátu to zjistit nelze, ale tento údáj je zapsaný v podrobných IPTC(EXIF) informacích v každé fotografii. Zobrazit lze například v Zoner Photo Studiu (ne každý program umí i tyto rozšířené informace). Údaj kolik vydrží závěrka je dost ošemetný. Nikon u tohoto modelu udává testování na 150 000 "cvaků", kdy závěrka přesně měří nastavený čas. nneí to údaj kolik závěrka vydrží jak se často špatně interpretuje. Z praktických zkušeností, ale běžně vydrží mnohem více než je toto udávané číslo jen to není nijak garantováno a může se stát, že vydrží i mnohem méně, i když to jsou v této kategorii fotoaparátu vyjímky.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.11.2013 | Reagovat

  • 220

    Avatar

    Dobry den rad bych se zeptal kde bych v menu nasel, jestli to je mozny kolikrat klapla uzaverka neboli kolik dotycny udelal fotek! Rad bych koupil pouzite telo a toto by me taky zajimalo, dale kolik je nak tak prumer, a ceho bych se nemusel bat neboli po kolika snimcich to odchazi! Mohu poprosit o trochu rozsahlejsi odpoved prosim! Diky moc!

    Vaclav Bezouska, 07.11.2013 | Reagovat

  • 219

    Avatar

    Reaguje na (218) | Dobrý den, částečně ano. Ale pravověrným "středoformáťákům" můžeme také něco nabídnout...např. http://www.megapixel.cz/hasselblad-h4d-40-ferrari-rosso-fuoco-kit-80-mm

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.11.2013 | Reagovat

  • 218

    Avatar

    Reaguje na (217) | Ona alternativa je totiž de facto naprosto rovnocená, výsledný obraz není v ničem horší a Nikon D800 se může směle porovnat se středoformátem, mám na mysli fotografie.

    Vilém, 04.11.2013 | Reagovat

  • 217

    Avatar

    Reaguje na (216) | Dobrý den, jen pro zajímavost. Kolega fotograf Adolf Zika, který s námi spolupracuje používá několik D800 jako alternativu právě k Hasselbladům.

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.11.2013 | Reagovat

  • 216

    Avatar

    Reaguje na (204) | Miloši, dlouhá léte jsem fotografoval Hassebladem (diapozitiv 6x6). Poté jsem pořídil Nikon D800. Technicky nejsou fotografie v ničem horší než snímky ze středního formátu, naopak jsou možná dokonce brilantnější. Rozhodně se nemusíte obávat nějakého závoje. Z výsledných fotografií budete nadšený. Pochopitelně, že se předpokládá elementární (bazální) úprava snímků, ale to je myslím samozřejmost. Zanecháte-li zde Váš email, rád Vám pošlu pár fotografií, abyste si udělal představu.

    Vilém, 02.11.2013 | Reagovat

  • 215

    Avatar

    Reaguje na (214) | Dobrý den, každý má samozřejmě různý názor. Pro někoho objektivní, pro jiného subjektivní. Z mého pohledu je to pomocný nástroj, který v dané kategorii nabízí video ve vynikající kvalitě (samozřejmě v dobrých rukou a dostatečně kvalitní optikou).

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 29.10.2013 | Reagovat

  • 214

    Avatar

    Nesouhlasim s Vami, ze video u Nikona D 800 je velice kvalitni, definice prinejmensim velmi podivna, video je pouze doplnkova funkce, spickova kvalita jsou fotky, doplnek nemuze byt nikdy velice kvalitni.

    Kare, 27.10.2013 | Reagovat

  • 213

    Avatar

    Reaguje na (212) | Dobrý den, rádi jsme pomohli. Né vždy je čas číst návody :)

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 23.10.2013 | Reagovat

  • 212

    Avatar

    Reaguje na (211) | děkuji za příkladnou ochotu, byla to moje blbost, už jsem si nastudoval českou příručku ( komu se to chce číst, že?! :-)), takže stačí v LV zmáčnout tlačítko Ok a změny expozice se zobrazuji na displeji adekvátně a v každém režimu...:-)

    StandaR, 22.10.2013 | Reagovat

  • 211

    Avatar

    Reaguje na (208) | Dobrý den,

    dynamickou změnu náhledu při LV Nikon D800 umí. Pokud si fotoaparát nastavíte do továrního nastavení tak v Manuálu bez zapnutého AutoISO to funguje. 
    Drobné změny výstupu jsou při aktualizaci firmwaru běžné, často se mění různé algoritmy, které jpeg tvoří. Zkuste si přenastavit hodnoty odšumovaní, D-Lightingu atd.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 22.10.2013 | Reagovat

  • 210

    Avatar

    Reaguje na (207) | Dobrý den,

    nový Tamron 24-70/2,8 VC USD. Opticky je na tom velmi podobně jako Nikon, má velmi kvalitní stabilizaci i zpracování.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 22.10.2013 | Reagovat

  • 209

    Avatar

    Reaguje na (200) | Možná reaguji pozdě, ale videu u Nkon D800 je velice kvalitní a to natolik že při natáčení seriálu Dexter používali normální záznam bez potřeby nekomprimovaného výstupu;-), dá se srovnávat jedině s FF zrcadlovkami -Canon 5D mark III, težko říct kdo vahrává jelikož Nikon D800 je ostřejší a má neskutečný dynamický rozsah, když nastavíte Neutral a ješte si s ním pohrajete (snížíte kontrast atd) veřte mi nepotřebujete přechodový filtr:-) a ostrost je vynikající oproti C5DIII,ale zase doplácí vetším moiré, co je logické , šum u vyšších ISO je zase u C5DIII lepší ( ale zase kdo probůh točí serioznejší video u ISa 1600?to by se neuživila ani filmová kamera Red one!:-)) ,navíc bajonet Canon je jaksi ve filmovém odvetví velice požívan( viz nové kamery Blackmagic), vámi uvedené ostatní fotáky se nechytají práve dynamickým rozsahem , šumem, ani neříkám hloubkou ostrosti, co je logické u menší velikosti jejich čipů, co neznamená že jsou špatné ,osobitou kapitolou je panasonic gh3 který má vynikající intra kodec a skutečně skvelé video, to je na zvážení, ale zase menší čip a teda menší hloubka ostrosti, menší dyn. rozsah , menší výber objektivů a ne zase zcela malá cena...kdyby jsem nemel moc penez šel bych do Nikon D5200- nevím jak to udělali, ale témeř žádné moiré a přitom slušná ostrost- aspon dle camcorder-test.com a dalších ohlasů na netu... pak jsou tady sony nexy, už jsem jich několik skusil, supr stroje, každej jeden ale na vážnejší použití mají neskutečné artefakty- moiré, ufufuf, velká škoda... a divne žehlí obraz, ten rozdíl oproti detailum z Nikon D800 je pak značný , když jsem si např. nasnímal knihovnu , tak u ND800 jsem rozlišoval písmena u např. nex 5R témeř ne-a ne díky horší ostrosti ale práve výše uvedeným vadám kdy pak hrany písmen dělali ruzné barevné a splývající " blbiny" ,prominte nejsem teoretik... škoda že nepíšete na co video potřebujete, protože např. nyní vlastním kameru Canon XA25 a musím říct že kromě hloubky ostrosti , co je jasné oproti DSLR že jo, jí težko můžu něco vyčíst, no snad lepší kodec...atdatadatadatad:-)tady mrknete jak jsme zkoušel ND800:-) je to jen pár sekund dont worry http://www.youtube.com/watch?v=wf09IXwm_Ms, žádné doostrování jen hrátky s fotákem a ořezáno 2.35:1 teda " jakože film":-)

    StandaR, 22.10.2013 | Reagovat

  • 208

    Avatar

    Dobrý den! Vlastním ke spokojenosti ND800,ale dost mi vadí že u liveview v režimu fotografie je obraz stále stejný teda neukazuje zvýšení či snížení expozice, fotka je pak jiná než co vidím na displeji , co je u tak drahého stroje dost trapné, navíc u liveview v režimu videa tohle funguje bez potíží ?! Nebo dělám nejakou chybu v nastavení fotáku já? myslel jseme že to vyřeší novější firmware-nejnovejší byl z dubna 2013, ale je to stejné a navíc mám pocit že se mi v JPEGU u vyšších ISO o něco po změně firmwaru zhoršil šum(?!), ale možná je to jen můj dojem, nevím, zpetně to již těžko objektivně porovnám...?! díky za každý postřeh! ps. ad 207 já ke své spokojenosti používám Tamron 24-70 2.8 VR i dle recenzí je minimálně tak dobrý né li lepší než Nikkor, navíc myslím že u 24 mm má drobátko menší zkreslení...;-)mrkněte na photozone.de...

    StandaR, 22.10.2013 | Reagovat

  • 207

    Avatar

    Dobrý den, koukám po nějakém objektivu pro nikon d800. Asi nejvíce se mi líbí Nikkor 24-70 ale chtěl bych spíše něco s VR, jaký objektiv byste mi doporučil. Cenově max do 50 000,- Kč Chci hlavně ostrý objektiv který využije potencial D800 a stabilizaci. Děkuji

    Lukáš Polívka, 21.10.2013 | Reagovat

  • 206

    Avatar

    Reaguje na (204) | Dobrý den,
    jak Canon tak Nikon u zrcadlovek této třídy počítá s tím, že snímek pořízený aparátem není finální fotografie a projde určitým procesem v počítači. Tomu odpovídá i výchozí nastavení doostřování, konstrastu, barev ve fotoaparátu při výstupu do JPEGu. Každá značka, ale má i toto nastavení trochu jiné takže přednastavené profily nejde reálně moc srovnat, protože s každou hodnotou lze ve fotoaparátu snadno hýbat a jde tudíž o to co dokáže vykreslit objektiv a jak dobře to snímač fotoaparátu zachytí.

    Kolegové dost často srovnávali s D700 (nyní s D800), protože ji mnoho z nich vlastní a měli tak dlouhodobé zkušenosti a výsledky práce s tímto modelem. Canon 5D Mark III je po delší době první fotoaaprát, který je kvalitou snímače a ostření schopný Nikonu reálně konkurovat.

    Pokud nejste vyhraněný k žádné značce doporučuji sestavit si žebříček + a - pro každý model vzhledem k tomu jak fotoaparát plánujete využívat, s ním se pak zastavit na jedné z naších prodejen a vzít si přístroj reálně do ruky což je také velmi důležité, aby vám "seděl". V kvalitě fotografií to je na 95% stejné.

    Fuji X100s je velmi zajimavý fotoaparát s kvalitním výstupem, trochu specifickým zaměřením, díky pevnému objektivu, proti DSLR podstatně pomalejšímu ostření, ale zase s "kapesníma" rozměrama.. 

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 25.09.2013 | Reagovat

  • 205

    Avatar

    Reaguje na (203) | Děkuji za odpověď, už jsem to otestoval v praxi, 300mm a 80-200mm běhá pro mé potřeby a zatím se požít dají, ale u té 17-55mm to je hodně otrávené, jak se to v hledáčku ořízne...takže jde do prodeje a bude se kupovat ta 24-70mm...takže na závěr jsem rád, že tu kompatibilita delších ohnisek je a nemusí se s tělem měnit vše...potěší :)

    Vojtěch, 24.09.2013 | Reagovat

  • 204

    Avatar

    Dobrý den, již velmi dlouhou dobu sleduji různé recenze, testy a srovnání fotoaparátů Canon 5D mark III, Nikon D800 příp. D800E a jako klín do toho všeho vstupuje Fuji X100S (celkově jiná kategorie, ale to nevadí). Předesílám, že nejsem nijak vyhraněný vzhledem ke značce fotoaparátu. Z textu recenzistů Vaší firmy mi nějak vyplývá, že jsou asi trochu "zahleděni" obecně k Nikonu (viz. časté srovnávání s Nikon D700). Nedokáži to ale posoudit. Po přečtení několika nezávislých srovnávacích testů nejnovějších zrcadlovek Nikonu a Canonu jsem stále poněkud bezradný v rozhodnutí pro koupi toho či onoho. Jsem fotograf, který opěvuje kvalitu fotografie v detailech (hranová ostrost). Nikon, již vzhledem k rozlišení produkuje fotografie velmi ostré a detailní, ale prý tovární nastavení je takové, že fotky jsou jakoby "se závojem" = bez brilance, bez "šťávy" a neodpovídají snímané realitě. Fotografie portrétu slečny v poli obilí z Vámi přiložené soukromé galerie tento jev v podstatě potvrzuje. Naproti tomu nová zrcadlovka Canon "prý" produkuje ihned z ruky brilantní fotky bez jakéhokoli zásahu obsluhy. Jsem fotograf naprosto amatérský a do dnešního dne provozuji fotoaparát na kinofilm. Dělal jsem si do určité doby fotky doma sám ve fotokomoře černobíle s mnohem primitivnější technikou než je dnes k dispozici a ze své zkušenosti vím a též cítím, že jen fotografie, která má brilanci (šťávu) je opravdu pohledná a pěkná. Prosím Vás o pokud možno nezaujatý názor na výše zmiňované digitální zrcadlovky vs. moje názory. Kompakt Fuji do toho všeho z mého pohledu zapadá především zřejmě kvalitou zpracování snímaného obrazu (procesoring). S přátelským pozdravem, Miloš.

    Miloš, 23.09.2013 | Reagovat

  • 203

    Maxant

    Reaguje na (202) | Dobrý den, použít můžete všechny objektivy. 17-55 je objektiv na DX. Použít půjde, ale bude vinětovat (pouze v hledáčku) a fotoaoparát si přepne(nebo v menu manuálně přepnete) na dx formát. Tak nebudete využívat celou plochu snímače a vinětace se neprojeví v obraze. Rozhodně to půjde použít.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.09.2013 | Reagovat

  • 202

    Avatar

    Dobrý den, zakoupil jsem Nikon D800 a teď mám sadu objektivů pro DX formát po mém Nikonu D7000 a D900...co zatím využiju a co mi je takzvaně na nic a je zapotřebí vyměnit dříve...upřesňuji že jsem nadšený amatér a ne profík: moje dosavadní objektivy: Nikkor 300mm f/4 ... http://www.kenrockwell.com/nikon/3004af.htm Nikkor 80-200mm f/2.8 AF jednoprstenec ... http://www.kenrockwell.com/nikon/80-200mm-f28-af.htm Nikkor 17-55mm f/2,8 AF-S DX ZOOM-NIKKOR IF-ED ...ten by se měnil za 24-70 asi jako první, ale použít se dá? Objektiv Nikon 50mm f/1,4 AF-S NIKKOR G ...ten vím, že je pro FX formát a OK předem děkuji za odpověď a s pozdravem Vojtěch Šmíd PS: jinak jsem četl pár recenzí a kde zrovna tu 300vku k FX formátu jeden profík hodně doporučoval a chválil...to je vlastně v tom připojeném linku :) ale je to 5 let stará recenze!

    Vojtěch Šmíd, 19.09.2013 | Reagovat

  • 201

    Korč

    Reaguje na (200) | Dobrý den, v našich recenzích ukázky videa naleznete.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 17.09.2013 | Reagovat

  • 200

    Avatar

    Reaguje na (199) | Ďakujem za promptnú odpoveď.Ak by to bolo možné privítal by som porovnanie celkovej kvality záznamu FullHD videa zaznamenaného Nikonom D 800 s kvalitou FullHD videozáznamu iných zrkadloviek a 3/4 kompaktov i aparátu Panasonic FZ 200 či FZ 70/72 ak sa dá aj s približným percentuálným vyjadrením ak predpokladáme že FullHD videozáznam Nikonu 800 D je 100%.Za odpoveď vopred ďakujem a pozdravujem Peter

    Peter, 17.09.2013 | Reagovat

  • 199

    Korč

    Reaguje na (198) | Dobrý den, stejně jako ve fotografii, docílíte mnohem efektnějšího obrazu díky nižší hloubce ostrosti, ale na ostření je potřeba mnohem sofistikovanější příslušenství.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 14.09.2013 | Reagovat

  • 198

    Avatar

    Má niekto osobné skúsenosti s aparátom Nikon D 800 ako videokamerou ??? V čom sú prednosti prípadne nevýhody pri porovnaní s inými zrkadlovkami resp 3/4 kompaktmi ktoré umožňujú Full HD video ??? Vopred ďakujem za odpoveď,pozdravujem Peter

    Peter, 14.09.2013 | Reagovat

  • 197

    Svoboda

    Reaguje na (196) | Dobrý den, z D800 více než 6 snímků/s (při nastavení snímače na výřez DX) nevymámíte, u D600 je to 5,5. Pokud Vám tato rychlost nestačí, má Nikon odpověď v podobě D4 (10 - 11 snímků / s).

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 29.05.2013 | Reagovat

  • 196

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat ktery z fotoaparátu bude lepší na sportovní fotky? Jestli D600 nebo D800. Mají rozdílné časy expozice. Pro mě abych zachytil ten nejlepší okamžik je počet snímku za sekundu. Měl jsem pujčený canon D7 který má 8sn./s a byl jsem nadšen. Bohužel D800 má 4 a D600 5,5. Člověk zaostří a pak už drží spoušt. Díky za odpověd

    Jenda, 28.05.2013 | Reagovat

  • 195

    Svoboda

    Reaguje na (194) | Dobrý den, servis Vám přístroj samozřejmě seřídí (za jak dlouho je otázka spíše na samotný servis), ale možná to zvládnete i sama. Otevřete si ve fotoaparátu menu, poté jděte do klíče a tam je druhá položka od konce "Jemné doladění AF" tam můžete ostření seřídit.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 16.05.2013 | Reagovat

  • 194

    Avatar

    Dobrý den, před nějakým časem jsem si u vás pořizovala D800 . Nadšení docela rychle zmizelo, protože hned od počátku mám jisté pochybnosti o přesnosti autofokusu. Jednoduchý test - snímek svinovacího metru v úhlu 45 stupňů - odhalil, že automat ostří se všemi objektivy na poněkud větší vzdálenost, než je správná, tzv. backfocus. Ráda bych se zeptala, zda je možné nechat autofokus seřídit a jak dlouho to trvá? Foťák je samozřejmě v záruce. Děkuji.

    Pavlína, 16.05.2013 | Reagovat

  • 193

    Avatar

    Reaguje na (192) | Dodrý den, koukal jsem na to a supr, moc děkuji za Váš příkladný přístup a ocenuji i nové stránky, teda ty roletky jsou trochu matoucí , ale konečne se dá navolit při výběru objektivů bajonet a to je moc fajn, hezké světlo a Vám a at se vede obchodně! ps. je fakt trapné když člověk volá do oficiálního zastoupení firem a nic a musí prohledávat několik zahraničních servrů, např. u ND800 nakonec nekomprimované video bylo jedno z hlavních reklamních lákadel tohodle stroje :-(

    StandaR, 15.04.2013 | Reagovat

  • 192

    Svoboda

    Reaguje na (191) | Dobrý den, zařízení pro záznam nekomprimovaného videa zatím v nabídce nemáme, ale zkuste do google zadat "atomos ninja" nebo "black magic design" Program doporučuji Adobe Premiere CS6, hodí se i pro nekomprimované video. A potřebujete hodně solidní hardware.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 08.04.2013 | Reagovat

  • 191

    Avatar

    Dobrý večer! Mohli by jste mi poradit , jak konkrétně dostat z ND800 nekomprimované video do PC a čím (jakým programem ) ho možno spracovat? Moc děkuji za každou radu! Prostudoval jsem už návod na používání a nic ...:-(

    StandaR, 03.04.2013 | Reagovat

  • 190

    Avatar

    Reaguje na (188) | Doporučuji externí disk velikosti 2,5" s USB 3, lze připojit bez přídavného napájení k notebooku a je dost malý na to, aby se dal přenášet. Rozhraní USB3 je zpětně kompatibilní s USB2(včetně konektorů) a do budoucna nebude rychlostně pozadu. Jakou velikost zvolíte, už je na Vás ;-). Popsat si pak můžete spíš samotné adresáře..

    Aleš Bobek, 02.04.2013 | Reagovat

  • 189

    Jurčík

    Reaguje na 186 | Dobrý den, doporučuji externí harddisk.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 27.02.2013 | Reagovat

  • 188

    Avatar

    Reaguje na 187 | Dobry vecer Jirka dekuji za info a mel bych dalsi dotaz, externi disk ano, ale taky disk neni nafukovaci, disku budu mit nekolik, jsou nejake schranky nebo kazety na ukladani disku? Mineno neco na zpusob DVD obalu,tak aby se nechaly jednotlive akce popsat v obalu.

    Kare, 26.02.2013 | Reagovat

  • 187

    Avatar

    Dobrý den, doporučuji externí disk jako mám já...

    Jirka, 26.02.2013 | Reagovat

  • 186

    Avatar

    Dobry den, muzete mi poradit kam ukladat fotky z karty 32 GB.

    Kare, 26.02.2013 | Reagovat

  • 185

    Avatar

    Kare - fotím jen do RAW a na tuto kartu se vejde cca 400 snímků v nejvyšší kvalitě ;)

    Jirka, 18.02.2013 | Reagovat

  • 184

    Avatar

    Jirka - muzete prosim uvest kolik se vejde snimku na kartu co uvadite 32 GB v nejvysi kvalite, JPEG - 30MB a RAF 75 - MB.

    Kare, 18.02.2013 | Reagovat

  • 183

    Avatar

    Dobry den, souhlasim s Vami co se tyka fotek, nema D800 chybu a vlastne jak uvadite nic lepsiho se nedela. U videozaznamu, ale pravdu nemate, videl jsem nekolik zaznamu a aniz bych zaznamy videl tak vlastne 1 cip neznamena vubec nic u fotoaparatu a o kvalite lze tezko pochybovat. Zaznammy neprirozene, podivne barvy a kvalita velmi tezko.Pokud mam informace spravne tak interni mikrofon mono je pohromou pro fotoaparat za 65 000 Kc,externi mikrofon neni reseni protoze blokuje sanky fotoaparatu. Kvalitni Ful HD je pouze obchodni trik a kompakt za par tisicovek ma stereo mikrofon. U zaznamu je tedy dulezite ulozeni zaznamu, v jake kvalite? Dneska v AVCHD je potreba na 30 minut 6GB takze zaznam je dosti problemovy.Otazka je tedy v technologii systemu protoze jak fotka tak i zaznam pouziva odlisnou technologii. Co se tyka fotek tak nema konkurenci a jak mi bylo doporuceno pro krajinu tak se skutecne vazne nebo velmi vazne zabyvam koupit si D800 a video prenecht kamere.

    Kare, 15.02.2013 | Reagovat

  • 182

    Avatar

    Lauro, já mám například tuto: http://www.megapixel.cz/sandisk-32-gb-cf-extreme-60-mbs Můžete si přečíst i komenty tam ;)

    Jirka, 12.02.2013 | Reagovat

  • 181

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi doporučit vhodné karty do D800? Děkuji

    Laura, 12.02.2013 | Reagovat

  • 180

    Bouška

    Reaguje na 179 | Dobrý den, podívejte se na nějaká videa z D800 třeba na Youtube, kvalita je myslím špičková. Ale obsluha není zdaleka tak pohodlná, jako u videokamer. O kvalitě fotek není třeba nijak pochybovat, nic lepšího se v současné době nedělá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2013 | Reagovat

  • 179

    Avatar

    Me tam prave nesedely 2 GB a slo pouze o to jestly moznost videozaznamu ma a nebo nema vyznam, vyrobce sice doporucuje, ale to je vse. Je tedy stejna moznost jako kamera - fotografie a fotoaparat - videozaznam? , u digitalnich kamer ktere maji format AVCHD mate moznost fotografie, ovsem fotografie nic moc, a jde o moznost jak je to u fotoaparatu? Pokud je tam 2 GB tak na videozaznam je to malo,30 minut v nejvysi kvalite by melo byt 3 GB, pak bohuzel videozanam nic moc, stejne jako u kamer delat fotky.

    Kare, 08.02.2013 | Reagovat

  • 178

    Bouška

    Reaguje na 177 | Asi jsem Vás špatně pochopil...  Ty cca 2 GB zabere jenom to video, ale s fotkami je to "horší". Jeden JPEG v nejlepší kvalitě zabere  cca 30 MB a jeden RAW dokonce až 75 MB... Z toho je patrno, že budete pro D800 potřebovat skutečně hodně velkou kartu - 32 nebo 64 GB je tak akorát...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím