Nikon D800E tělo Komentáře k Nikon D800E tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (37 - 1)

  • 37

    Maxant

    Reaguje na (36) | Dobrý den, pouze v S a manuálu M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.09.2014 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, mám jen dotaz, umí D800E v programech P,S,A zobrazit expozimetr v hledáčku ? Děkuji. Ondra

    Ondřej Nenadál, 31.08.2014 | Reagovat

  • 35

    Michalík

    Reaguje na (34) | Dobrý den, tak zřejmě máte pravdu. Podle exifu to skutečně vypadá, že se nám tam dostaly snímky z Hasselbladu, těžko říct, jak k tomu došlo. Děkujeme za upozornhění, snímky budou zařazeny ke správnému přístroji. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.04.2014 | Reagovat

  • 34

    Bartoš

    Reaguje na (33) | Ano, tomu rozumím, ale mrkněte na EXIF - model fotoaparátu Hasselblad H4D, což je úplně jiná liga. Fotka je dokonce i v rozlišení, který model H4D-200MS produkuje (6126×8170), tedy 50MPx. Jste si opravdu jistí, že je fotka z D800E?

    Lukas Bartos, 09.04.2014 | Reagovat

  • 33

    Michalík

    Reaguje na (32) | Dobrý den, ano jsou skutečně z modelu D800E. Obrazovou kvalitu ale také dělá především objektiv.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.04.2014 | Reagovat

  • 32

    Bartoš

    Dobrý den, velmi mne zaujaly poslední 2 snímky z ukázkových fotografií a nestačím se divit obrazovou kvalitou. Jsou opravdu z Nikon D800E? :) Odkaz: http://www.megapixel.cz/data/imgs-sample/nikon/nikon-d800e-telo/H4D-50%20Copenhagen%20View.jpg http://www.megapixel.cz/data/imgs-sample/nikon/nikon-d800e-telo/Salomon_H4D-200MS_F11_0003.jpg

    Lukas Bartos, 08.04.2014 | Reagovat

  • 31

    Michalík

    Reaguje na (30) | Dobrý den, Zkoumal jsem rozdíl pořízených snímků mezi modely D800 a D800E a nijak velký rozdíl jsem nenašel. Ano, na 100% zvětšení byste možná v detailech zjistil, že ostrost je o něco vyšší, ale při běžném náhledu zobrazení fotografie na monitoru rozdíl nepoznáte. Proto, pokud vyloženě nehledáte zcela to bezkonkurenčně nejlepší vystačíte si s  verzí D800, která je značný posun od modelu D700. Pokud u nás na protiúčet necháte rovnou model D700 budete mít 5% slevu na nové zboží. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.03.2014 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, léta používám D700 a rád bych u vás zakoupil model D800. Bohužel se nedokážu rozhodnout, jaký z modelů - D800 nebo D800E zakoupit. Pročetl jsem toho na webu už hodně, a tak vím o ostřejších snímcích, moare, apod. Rád bych se zeptal, jestli je ostrost D800E tak výrazný rozdíl oproti D800. Je to patrné na první pohled na běžné fotografii nebo až po bližším přezkoumání, třeba ve výřezu 1:1? Stojí ta vyšší ostrost za 10.000,- Kč. Rád bych si oproti D700 polepšil, skla používám kvalitní. N 70-200/2.8, T 24-70/2.8, N 28/1.8, N 50/1.4, N 85/1.8 a N 300/2.8. Mnohokrát děkuji za odpověď.

    Michal, 09.03.2014 | Reagovat

  • 29

    Michalík

    Reaguje na (28) | Dobrý den, případnou slevu z ceny nebo jinou cenu si můžete zkusit dojednat s našimi obchodníky na emailové adrese cenovenabidky(zavináč)megapixel.cz.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.02.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, u Aarona jsem tento foťák viděl za 73.000,-. Jste ochotní mi dát nějakou slevu? Dejte mi vědět mailem. Díky.

    mellda, 20.02.2014 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na (26) | Dobrý den,

    žádný jiný úhlový hledáček než je ten originálnální v nabídce pro Nikon D800 nemáme a ani si nejsem úplně jistý zda existuje.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.10.2013 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Zdravim,chci si poridit k tomuto fotoaparatu uhlovy hledacek,nicmene za original nikon se mi nechce vyhazovat tolik tisicikorun,muzete mi pro to poradit nejaky slusny univerzalni uhlovy hledacek za priznivou cenu?Dekuji vam za odpoved...

    Jirka, 20.10.2013 | Reagovat

  • 25

    Svoboda

    Reaguje na (24) | Dobrý den, moare vznika v závislosti na úhlu pod kterým jste k fotografovanému objektu, když se Vám objeví, stačí jen nepatrně překomponovat a moare je pryč. Moare u D800E je možná až příliš nafouknutý strašák, má k němu sklon, ale není to záležitost, kterou musíte korigovat při každém snímku.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 05.09.2013 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobry den, ackoliv fotim s canonem, tak premyslim, ze bych do atelieru poridil nikon d800 a vaham mezi d800 a d800e. Neni mi jasne, za jakych podminek moare vznika a zda me to bude v atelieru trapit ci nikoliv? Vyplati se investovat do 800e?

    Jiri P., 02.09.2013 | Reagovat

  • 23

    Svoboda

    Reaguje na (22) | Dobrý den, v příspěvku 11. jsem nenašel žádnou zmínku o ovladači, bohužel nerozumím Vašemu dotazu.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 27.06.2013 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na (11) | A můžete prosím napsat který ovladač, nemohu ho objevit, díky

    Pepa Středa, 25.06.2013 | Reagovat

  • 21

    Svoboda

    Reaguje na (20) | Dobrý den, obraz se zhorší stejně u obou. Nikon D800e má jen vyšší SCHOPNOST vykreslit toho víc, difrakci objektivu však nezachrání.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 13.06.2013 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den uvažuji o koupi D800e, kvůli lowpass filtru a programu Nikon Capture nx 2. Vaše testovací scéna vyfocená nikonem D800e mi přijde subjěktivně o dost detailnější a ostřejší s porovnáním D800. na stránkách http://www.dxomark.com/index.php/Cameras/Camera-Sensor-Database/Nikon/D800E v sekci lenses tested při použití stejného skla je rozlišovací schopnost ve prospěch d800E a někdy o proti d800 i 6 mpx Nikon ve svých materiálech uvádí že kvůli velikosti megapixelů a ohybu světla a nastavení clony má větší vliv na D800e než na d800. To znamená že při clonách F8-11 bude mit D800 navrch? o proti D800e? (kvůli difrakci) já totiž často fotím na clony f8-11 tak by mě zajímaly postřehy s reálného používání aparátu. Moc vám děkuji

    Kilbak, 08.06.2013 | Reagovat

  • 19

    Jurčík

    Reaguje na 17 | Dobrý den,

    podle testů, které vyšly různě po webu není rozdíl příliš výrazný. Podle mého názoru za 12000kč nestojí

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 28.02.2013 | Reagovat

  • 18

    Jurčík

    Reaguje na 17 | Dobrý den,

    podle testů, které vyšly různě po webu není rozdíl příliš výrazný. Podle mého názoru za 12000kč nestojí

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 28.02.2013 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško. Řeším dilema, zda pro makrofotografii pořídit D800 anebo D800E. Láká mě možnost většího ořezu při stále dostatečné výsledné velikosti snímku. Bude rozdíl v kresbě/ostrosti u D800E natolik výrazný, že se vyplatí investovat o cca 12tisíc víc? Navíc mám Capture NX2 již koupený :-( Děkuji.

    David, 28.02.2013 | Reagovat

  • 16

    Bouška

    Reaguje na 15 | Dobrý den, vhodné jsou oba dva, D800E bude nepatrně ostřejší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.10.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobry den, chcel by som sa zeptat na jednu vec. Zaoberam sa prevazne tanecnou fotografiou a neviem sa rozhodnut ci by bolo lepsie kupit D800 alebo D800E. Dakujem za radu. Viliam

    Viliam, 29.10.2012 | Reagovat

  • 14

    Bouška

    Reaguje na 13 | Dobrý den, ještě jsem neměl tu čest. Ale o víkendu se uvidím s kolegy, kteří D800E mají, tak se jich zeptám.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.10.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na 12 | Dobrý den, jen se chci s odstupem času zeptat jestli jste nedělal pokus s odstraněním moire. Děkuji.

    Robert, 19.10.2012 | Reagovat

  • 12

    Bouška

    Reaguje na 11 | Dobrý den, ještě jsem neměl možnost to vyzkoušet, zatím jsem se seznámil jen s D800 a tam jsem s moiré žádný problém neměl. Ale v NX2 je na to jednoduchý ovladač, takže předpokládám, že to nebude nic složitého.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den, nevíte náhodou jak si přiložený Capture NX2 poradí s případně vzniklým moire? Nechystáte se to vyzkoušet a vystavit na vašem webu s případným NEF souborem? Na netu jsem našel jen tyto postupy http://mansurovs.com/how-to-reduce-moire-in-lightroom-4 http://mansurovs.com/how-to-remove-moire-in-photoshop http://jkwphoto.blogspot.com/2011/05/new-way-to-remove-moire.html Vypadá to dost pracně a tak mě zajímá jak si s tím NC-NX2 poradí. Děkuji. (mám vážný zájem a prakticky se rozhoduji mezi D800 a D800E :)

    Robert, 11.07.2012 | Reagovat

  • 10

    Bouška

    Reaguje na 9 | Dobrý den, dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz, já ji bohužel neznám. Předpokládám, že bez NX2 nebude možno tento přístroj zakoupit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Jak to vypada realne s dostupnosti? Bude se opakovat situace s D800, tj. par kousku a dost? Nebo je jen na objednavku a tedy kdy? SW NX2 uz mam jednou koupeny, nelze D800E koupit bez neho? Dekuji za odpoved.

    RR, 10.04.2012 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Obdivuji slušnost a trpělivost pana Boušky.

    Jirka, 06.03.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Jen pro upresneni - filtr neni odstranen, ale ma jinou konstrukci. Viz leaflet vyrobce :-))

    RR, 04.03.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Tak to mě pobavilo.

    Tomáš , 26.02.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den,děkuji za vyčerpávající odpověď.

    Josef , 22.02.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 3 | Dobrý den, jak už bylo napsáno výše a je uvedeno i v popisu výrobce: "Fotoaparát využívá upravenou konstrukci obrazového snímače formátu FX s 36,3 milionů pixelů, která se vyznačuje absencí antialiasingového filtru pro získání maximální možné ostrosti obrazu. Kvůli této úpravě je v ceně i plná verze softwaru Nikon Capture NX2, který umožňuje odstranění nežádoucího moiré u objektů s pravidelnou strukturou."
    Přeloženo do češtiny: antialiasing filtr bývá před snímači digitálních fotoaparátů právě kvůli potlačení moiré efektu, ale bohužel se podílí na mírném snížení ostrosti snímků. Odstraněním, nebo přesněji modifikací tohoto filtru je u D800E dosaženo ještě ostřejších fotek, ale za cenu toho, že na pravidelných strukturách (taškové střechy domů, textura tkaniny, ...) bude vznikat moiré. No a to se dá odstranit softwarově, takže proto je v balení program Napture NX2, který sám o sobě stojí necelých 7000 Kč.

    Tedy v ničem jiném než v tom filtru se D800E neliší od D800.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    nejsem spokojen s odpovědí na dotaz 1,jaký je skutečně rozdíl?

    Josef , 21.02.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, všechny parametry jsou naprosto stejné, takže po zobrazení všech parametrů rozdíl nenajdete. Liší se ale popis výrobce a úvodní anotace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal na rozdíl mezi D800 a D800E tuším, že je rozdíl v lowpass filtru nebo nějakém podobném filtru... Ale odborníci jste tu vy, takže prosím o popsání rozdílů a potrnější rozlišení těchto dvou modelů, aby byl poznat rozdíl ihned po rozkliknutí základních parametrů Děkuji :)

    Jarda, 18.02.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím