Nikon D90 + 16-85 DX VR + 70-300 AF-S VR Komentáře k Nikon D90 + 16-85 DX VR + 70-300 AF-S VR

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (89 - 1)

  • 89

    Avatar

    Ještě jsem zapoměl, že tenhle set byl v době kdy já vybíral také v nabídce, ale asi za 46 000,- A to už pro mě bylo cenově tabu...

    Marek, 05.03.2012 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Pokud můžu poradit lidem kteří váhají. Já D90 kupoval před téměř dvěma rokama a to set 18-105 (který není nic extra) + 70-300 (naprostá špička za tu cenu) pořídil jsem to celéza 36 000,- takže tenhle set s 16-85 je podle mě naprosto bezkonkurenční. kam se hrabou Nikony 5100 nebo 3100... Pokud váháte zda-li koupit takovýhle set, tak vám radím není nad čím přemýšlet! Kdo moc vybírá přebere...

    Marek, 05.03.2012 | Reagovat

  • 87

    Bouška

    Reaguje na 86 | Dobrý den, v těchto ohledech není nijak velký rozdíl.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2012 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Jak je to v praxi s rychlosti a hlavne presnosti ostreni a s expozici ve srovnani s D7000 + 18-200?

    O., 20.01.2012 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Krásný set za ještě hezčí cenu - kdybych tuhle úroveň teď řešil, skočil bych po něm jako pes po uzeným. Kdo sháníte kompletní set, do kterého nebudete muset nutně dál investovat, berte dokud dávají - jen ty objektivy vyjdou na 30, a tělo D90 za osm je cenový rekord. Pak už stačí jen světelný objektiv s pevným ohniskem (třeba 35/1.8) a malý blesk (jako SB-700), a amatérský fotograf má na dlouho vystaráno.

    TT, 15.01.2012 | Reagovat

  • 84

    Bouška

    Reaguje na 83 | Dobrý den, je pravděpodobné, že se takový set objeví, ale bohužel nevím, kdy to bude. Kvalita objektivů je na trochu vyšší úrovni v porovnání s uvedeným setem od Canonu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.10.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se Vás zeptal zda tento set objektivů a těla časem k dostaní pro Nikon D7000. Dále bych se chtěl zeptat, zda je zpracovaní i obrazová kvalita, rychlost apod. objektivů na stejné úrovni se setem Canon 60D + 17-85 + 70-300 (resp. snad začnou dělat v setu místo 17-85 - 15-85) Děkuji moc

    McMac, 19.10.2011 | Reagovat

  • 82

    Bouška

    Reaguje na 81 | Dobrý den, to bohužel nedovedu odhadnout, ale řekl bych, že na jaře už D90 nejspíš neseženete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.09.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak dlouho ještě D90tka bude k dostání? popř. zdali je šance že se bude dát koupit ještě třeba na jaře, nebo ji plně nahradí D7000. Díky za odpověď.

    Honza Bradáč, 14.09.2011 | Reagovat

  • 80

    Bouška

    Reaguje na 78 | Dobrý den, 16-85 je o něco lepší, než 18-105 VR, ale rozdíl není nijak markantní. Možná bych tedy dal spíše přednost širokoúhlému objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.08.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobry den, mam v soucastnosti D90 fotak se setakem 18-105, a chystam se na 3 tydenni cestovani po caliornii a narodnich parcich. Planuji koupit v nejblizsi dobe teleobjektiv nikon 70-300 na foceni zvere a premyslim i o vymenene 18-105tky asi za nikon 16-85, nebo mi nabidnete nejakou lepsi alternativu zakladniho objektivu za podobne penize?..nebo se prechod nevyplati a je lepsi investovat radeji do sirokouhleho objektivu na foceni krajiny. Dekuji za odpoved, Jirka=)

    jirka, 17.08.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobry den, mam v soucastnosti D90 fotak se setakem 18-105, a chystam se na 3 tydenni cestovani po caliornii a narodnich parcich. Planuji koupit v nejblizsi dobe teleobjektiv nikon 70-300 na foceni zvere a premyslim i o vymenene 18-105tky asi za nikon 16-85, nebo mi nabidnete nejakou lepsi alternativu zakladniho objektivu za podobne penize?..nebo se prechod nevyplati a je lepsi investovat radeji do sirokouhleho objektivu na foceni krajiny. Dekuji za odpoved, Jirka=)

    jirka, 17.08.2011 | Reagovat

  • 77

    Bouška
    Reaguje na 76 | Dobrý den, pokusím se odpovědět také v bodech:
    1) určitě bych vybral D90
    2) to bohužel nevím
    3) objektivy jste vybral výborně
    4) určitě ano
    5) myslím, že jste si to rozvrhnul rozumně
    6) zoom s velkým rozsahem bych si nevybral
    7) na fotkách A4 rozdíl nepoznáte

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Vážený pane Bouško, rozhoduji se o koupi své první DSLR. Objektem fotografování by byla hlavně příroda (krajina > vysokohorská turistika > makro > wildlife) a potřeba občas zdokumentovat nějakou společenskou akci. Někde jsem četl, že je lepší tělo vybírat podle dostupných objektivů. Protože nemám pocit, že bych se někdy dopracoval k profi fotografii (také vzhledem k času, který bych focení věnoval), viděl bych i v budoucnu investice do těla nebo objektivu kolem 15tis. Vzhledem k tomu, že sestra už vlastní Nikon D3000 (18-105 a 50/1.4 AF-S), a v daném cenovém limitu mi přišla vyváženější nabídka Nikonu, tak jsem z dostupných objektivů vybral tyto: Nikon 35mm f/1.8G AF-S DX Nikon 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR DX nebo Sigma 17-70 mm F 2,8-4,0 DC Macro HSM OS Nikon 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED AF-S VR Tamron AF SP 90 mm F/2,8 Di Macro -1) Chtěl bych se Vás tedy zeptat nejprve na tělo. Kvůli lepší ergonomii bych bral D90 spíše než D3100, ale protože se očekává D5100, tak jsem se chtěl zeptat, zda byste ho upřednostnil (např. v případě, že by získal senzor z D7000) i přesto, že by tělo zůstalo obdobné jako v D5000 a tedy v porovnání s D90 nižší třídy (S ohledem, že i cena D5100 bude asi vyšší než D90).(*) -2) Dá se odhadnout, jak dlouho bude ještě D90 dostupná? -3) Volil byste jiné objektivy, než výše zmíněné? -4) Myslíte si, že by zvýšené náklady na makro objektiv a dražší 16-85 vyvážily jejich lepší vlastnosti oproti "all-in-one" řešení ve zmíněné Sigmě s pseudomakrem? (*) -5) Protože v současné době studuji, a tak je přísun financí omezen, nákup vybavení plánuji rozložit do cca 3 let: tělo + pevná 35 (1.rok), 16-85/17-70 (2.rok), 70-300 (3.rok). Nebo byste viděl lépe nějakou jinou strategii při nákupu (např. začít s repasovanou D3000 s novým 16-85)? -6) Na okraj: Bral byste osobně v úvahu čistě kvůli mobilitě pro vysokohorskou turistiku 18-200 nebo 28-300 i přes horší podané výsledky oproti zmíněné sestavě, nebo byste se raději omezil na některý ze zmíněných objektivů? (*) -7) Na okraj: Protože více fotím na delším konci - poznal bych vůbec rozdíl (*) v optice 70-200/F4 od Canonu a tak stálo za to uvažovat o 550D, místo D90 se sice ne tak opticky kvalitním, za to delším a stabilizovaným 70-300? *Berte prosím v úvahu, jestli na fotografiích do velikosti A4 doznám rozdílu. Děkuji za Vaši radu. Pěkný den.

    t3mp, 14.03.2011 | Reagovat

  • 75

    Bouška
    Reaguje na 74 | Dobrý den, čeština v něm bohužel není, ale osobně se domnívám, že ve spolupráci s návodem k použití není zvládnutí všech funkcí žádný problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.01.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška . Chtěl bych se zeptat ,zdali je v této zrcadlovce čeština a pokud neni , zdali tam jde nějakým způsobem nahrát . Domnívám se , že bych u této zrcadlovky , (bez podpory češtiny) zcela plně nevyužil její přednosti jak při nastavení , tak i samostatném focení. Děkuji za Vaši odpověd . Vašek

    vašek, 30.12.2010 | Reagovat

  • 73

    Bouška
    Reaguje na 72 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2010 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den, prosím je objektiv 16-85 ze sady http://www.megapixel.cz/nikon-d90-16-85-d-xvr-70-300-af-s-vr ten samy jako v sade http://www.megapixel.cz/nikon-d90-16-85-vr ?

    Vráťa, 21.08.2010 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 70 | Dobrý den, já bych určitě vybral tento set, dodávané objektivy jsou vynikající a poměr kvality a ceny je skvělý. Bohužel se ale moc nehodí na makro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.06.2010 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den! Uvažuju o koupi této zrcadlovky Nikon D90 se setovými objektivy. Budu nejvíc fotit v přírodě a to krajinky, (makro) květiny a nějakou architekturu a taky nějaké rodinné foto v místnosti, sport méně a video budu taky natáčet méně. Chci se zeptat jestli objektivy v setu jsou dostatočně kvalitné - cena-výkon, nebo je lepší koupit jen tělo a objektivy zvlášť. Pak mi prosím poraďte, které by byli pro mě nejvhodnější z hlediska funkce, výkonu k cene? Ještě uvažuji mezi zrcadlovkami Canonem EOS 50 D a Canonem EOS 550 D. Která z těchto 3 zrcadlovek by jste si vybrali a která z nich podle Vás by byla pro mě nejvhodnější (funkce+výkon/cena)? Nebo pokud si myslíte, že by pro mně byla vhodná jiná zrcadlovka, tak mi prosím poraďte. Děkuji moc za odpověď.

    Peter, 30.06.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobry den, dekuji za rychlou a rozumnou odpoved ! Mate pravdu, makro je jen na okraji mych zajmu, s Vami uvedenou sadou budu jiste vice nez spokojen. Potreboval jsem to "slyset" od cloveka, ktery veci rozumi. Jeste jednou dekuji a preji hezky den.

    Robert, 02.03.2010 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, pokud rád fotíte makro a chcete dosahovat co nejkvalitnějších výsledků, je makroobjektiv určitě to nejvhodnější řešení. Jestlže ale chcete makro "jen sem tam vyzkoušet", vybral bych http://www.megapixel.cz/kenko-sada-mezikrouzku-12m m-20mm-36mm-dg-pro-nikon, ve spojení s 50/1,8 budou výsledky také velmi dobré.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobry den. Jsem spokojenym majitelem tohoto setu, plus pevna padesatka f1.8. Rad bych znal Vas nazor pane Bousko, jestli bych si pomohl zakoupenim extra skla pro makro, nebo ne. Jsem pouhy lehce rozezrany amater a zrejme dalsi sklo jiz nepotrebuji, ale "pouze" chci /jak uz to tak u amateru byva .../. Pokud snad nekde na vasem webu jiz na podobnou otazku odpovidate, pozadal bych Vas o navedeni. Velice dekuji.

    Robert, 01.03.2010 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, 18-200 bych osobně nebral, 16-85 je lepší. Stejně je na tom i http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed, má velmi dobrou kresbu. Oproti starším verzím je o něco lepší jak opticky, tak konstrukčně a navíc má stabilizátor.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den, delší dobu uvažuji o koupi D90, stále se však nemohu rozhodnout pro jaký(é) objektiv(y). Fotím převážně na výletech, tj. krajinky, hrady, zámky, atp. Občas si přitáhnout nějakého ptáčka, ještěrku, detail na kostelní věži ... Zaujal mne 16-85 DX VR v tomto setu. Ale přemýšlím, zda vzít i sklo 70-300, neboď z kinofilmového Nikona F70 vlastním objektiv s tímto rozsahem a nevím jestli by to nebylo zbytečných 10 tisíc Kč navíc (v případě dodatečné koupě dokonce 16 tisíc ...) Jaké jsou hlavní výhody 70-300 z tohoto setu, oproti staršímu "analogu". Anebo vzít univerzál 18-200 VRII ? Ten bude mít možná malinko (jak moc? máte někde fotky?) horší kresbu oproti 16-85. Co poradíte?

    Mirek, 22.02.2010 | Reagovat

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2009 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den, mám dotaz. Jsou v této ceně (v tomto balení) i ty dva objektivy?

    mariezizi, 02.12.2009 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, do Slingshotu 200 se vejde ale bude to velmi natěsno, doporučil bych například http://www.megapixel.cz/lowepro-flipside-300 nebo http://www.megapixel.cz/lowepro-flipside-400-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.11.2009 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Prosím poraďte mi fotobatoh pro tento set + objektiv 35mm, vejde se do Lowepro SlingShot 200 AW?

    Jarda, 12.11.2009 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, použity byly různé objektivy. Konkrétní typ najdete v EXIFu po stažení konkrétního snímku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2009 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dobrý den. Můžete mi, prosím, sdělit, jakými objektivy v kombinaci s D90 byly fotografovány ukázkové snímky? Děkuji

    Josef, 03.11.2009 | Reagovat

  • 58

    Bouška
    Reaguje na 57 | Dobrý den, pokud vím, tak u nás se přístroj dovezený z USA reklamovat nedá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.10.2009 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    A lze model z USA reklamovat u nás v ČR? Nebo je nutné vše provádět v USA? Děkuji

    Ondřej, 26.10.2009 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, fotoaparát zakoupený v USA se dá reklamovat v USA. Technicky se pokud vím nijak neliší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2009 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den, jaké jsou možnosti reklamace fotoaparátu zakoupeného v USA? Píšou že je tam USA warranty a že je to Nikon USA model. Liší se USA model oproti modelu zde nabízenému??? Děkuji za odpověď. Klhůfek

    Ondřej, 26.10.2009 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 52 | Dobrý den, starší blesky nejsou plně kompatibilní, spolehlivě fungují jen SB600, SB800, SB900, SB400. V podobné ceně je utěsněn jenom http://www.megapixel.cz/pentax-k-7.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    dobrý den čtu že nemá těsnění proti prachu a vlhkosti což bych potřebovala mohl by jste mi doporučit nějaký v podobné cenové kategorii i podobné kvalitě který by toto těsnění měl?

    ...., 21.10.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, mohu na D90 dát jakýkoliv blesk od Nikonu nebo jen ten který je doporučen v příslušenství?

    eva, 21.10.2009 | Reagovat

  • 51

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den,
    1) ano jedná se o tyto objektivy.
    2) ano, je použitelný, jestli ho udržíte, to záleží na konkrétních světelných podmínkách.
    3) osobně bych zůstal u objektivu 70-300 VR, který je dodáván v tomto setu, je velmi slušný.
    4) myslím si, že pro dané účely je možno použít dodávaný objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2009 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý den, hezkých pár večerů si pročítám komentáře takřka ke všemu a dospěl jsem k rozhodnutí nejspíše koupit Nikon D90 v tomto setu. Ale... 1)Objektivy v setu jsou tyto?: http://www.megapixel.cz/nikon-16-85-mm-f-3-5-5-6-g-af-s-dx-ed-vr http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6-g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed 2)Budu fotit pohybující se objekty na značné vzdálenosti bez možnosti použití stativu (světelné podmínky různé). Byl by případně použitelný objektiv Tokina AT-X 80-400, resp. vzhledem k tomu, že nemá stabilizaci, půjde na maximálním ohnisku udržet v ruce? 3)A co Sigmy 120-400 a 150-500? U nich mám zase obavu o kvalitu skel a spíše si říkám, jestli by pak už nebyla lepší 1,4x nebo 2x telepředsádka k nikoňáckýmu objektivu. Cokoliv dražšího už je mimo moje finanční možnosti. 4)Příležitostně bych mohl mít možnost fotit v divadle z balkónu na vzdálenost cca 40-60m. V hledišti tma, na jevišti světlo jak kdy, jak kde. Mám obavu, že cena objektivů toto zvládajících je někde uplně jinde než těchto v setu, souhlasíte se mnou? A nebo to i tyto zvládnou?. Děkuji za odpovědi

    Michal Krejčí, 14.10.2009 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-180-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.09.2009 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobry den, chtel bych se zeptat jaka brasna by byla vhodna k N D90 + 18-105 a 70-300 + externi blesk. Dekuji za odpoved.

    Mark, 08.09.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Omlouvám se, nevšimnul jsem si, že zde už stejný dotaz padnul.

    LP, 21.08.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně pořízení DSLR, vybírám mezi tímto setem nebo mezi setem canon EOS 50D s 17-85 a 70-300. Děkuji za odpověď.

    LP, 21.08.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Dobrý den, skutečně se přechodový efekt nedá nastavit, proto se používají dvě verze 25% a 50%. Nicméně se jedná o nejvyšší řadu těchto filtrů s naprosto plynulým přechodem do stracena. Pokud potřebujete hranici přechodu posouvat, doporučuji systém Cokin, tyto filtry jsou střední kvality, ale díky unikátnímu systému umožňují posun a libovolnou kombinaci.

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.07.2009 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    dobry den, chtel bych poradit z vyberem prechodoveho filtru k tomuto setu, prevazne na foceni krajiny a panoramat, doporucovali jste http://www.megapixel.cz/b-w-prechodovy-filtr-502-sedy-25-67-mm, ale bylo mi receno, ze na krajinu je temer nepouzitlny z duvodu, ze se neda nastavit kde bude zacinat prechodovy efekt, muzete mi poradit, dekuji

    tekooman, 14.07.2009 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, kromě objektivu 16-85 můžete oba ostatní plně využít i na D700.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2009 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Tak a rozhodnuto. Moje volba je Nikon D90 + 16-85 DX VR + 70-300 AF-S VR a navic objektiv Objektiv Nikon 105mm f/2,8G NIKKOR Micro IF-ED VR AF-S. Takze v nejblizsi dobe dorazim ka vam na prodejnu.:-D Zajima mne jestli, nekdy v budoucnu budu chtit koupit nove telo, treba nikon D700, budou tyto 3 objektivy vhodne pro toto telo? Ja osobne myslim, ze by to nemel byt problem.

    Alesia, 22.05.2009 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, je to přesně tak, objektivy v setu u D90 jsou o něco lepší, především 16-85mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.05.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobry den! Ktery s tech dvou setu je lepsi? Nikon D90 18-105 mm f/3.5-5.6G VR + 70-300 mm f/4.5-5.6G VR nebo Nikon D90 + 16-85 DX VR + 70-300 AF-S VR. uz podle ceny odhaduju ze ten druhy, ze? A co ten set Canon EOS 50D + EF-S 17-85 mm IS + EF 70-300 mm IS, je levnejsi nez Nikon D90 + 16-85 DX VR + 70-300 AF-S VR, ale telo ma lepsi, je odolnejsi atd, zeby nikon mel o rochu lepsi objektivy?

    Ali, 19.05.2009 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, ano, oba objektivy jsou stabilizované, Nikon je označuje VR, viz http://www.megapixel.cz/vysvetlivky-zkratek-nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.04.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, potřebuji informaci jestli objektivy v setu jsou s optickou stabilizací. A jak se u Nikkor v názvu optická stabilizace značí? U Canon IS...... Díky!

    Milton, 30.04.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Už jsem to vyřešil.

    Siriški, 25.04.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, zajímá mě, zda při nákupu na splátky a uzavření smlouvy na Vaši prodějně (v Brně) platí podmínka dva doklady do 50.000 Kč (viz http://www.megapixel.cz/splatkovy-prodej), nebo musím předložit navíc i poslední daňové přiznání, s pozdravem, Siriški Olomouc

    Siriški, 24.04.2009 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, zatím nevíme, ale možné je všechno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.04.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobry den chtel sem se zeptat jestli nikon postupem casu udela novy cesky software na D90.

    Anthony, 03.04.2009 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, v tomto ohledu jsme závislí na cenících, které vydávají dovozci, takže jakmile zareagují oni, můžeme ceny snížit i my.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, kdy a zda plánujete snižování cen fototechniky, vzhledem k poklesu kurzů valut? Děkuji, Siriški

    Siriški, 15.03.2009 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, ano, tento stativ je vynikající, brašna ale není součástí balení. Doporučil bych například http://www.megapixel.cz/manfrotto-mbag80.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, jsem majitelem tohoto setu, nyní budu dokupovat stativ - je vhodný Manfrotto MA 055XPROB + MA 804RC2? Popřípadě, můžete mi prosím doporučit jiný. Cena do cca 8.000 Kš +- Jak je to u stativů s brašnou, je součástí nebo mi nějakou doporučíte k dokoupení? Díky za odpověď.

    Rak, 06.03.2009 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, 17-55 je skutečně nejlepší, ale taky nejdražší. A o kolik je dražší, o tolik není lepší, než 16-85. Takže bych šel zlatou střední cestou: 16-85 a k tomu velmi dobrý teleobjektiv http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    dobrý den pane Bouško, svého času jsem se vás ptal na info o D700 bohužel jsem v mezičase zesockovatěl:( (a ještě k tomu se zvýšila cena:(...) ... a tak bych se chtel zeptat na srovnání objektivu u d90 a to N16-85vr nebo N18-105VR nebo N17-55 2,8 tuším že bude asi nejlepší ale nevím zda za to stojí ta cena... no a potom taky nevím jakým delším sklem (tele) bych to doplnil?... jinak fotit budu svatby a "produktovou fotografii"... zajímá me hlavně kresba a rychlost ostření... pokud zkusíte tyto objektivy nějak porovnat tak budu moc rád... děkuji nieboras

    jirka, 05.03.2009 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, objektivy pro DX formát (pro D90, D300 a pod.) můžete použít i na FX snímačích (D700, D3 a D3x), ale samozřejmě pak nevyužijete naplno možností FX přístrojů. Pokud chcete využít všech možností, musel byste si pořídit FX objektivy na DX tělo a to je především u základního objektivu poměrně nákladné a také obtížné najít odpovídající rozsah zoomu. Osobně bych tedy doporučil koupit set http://www.megapixel.cz/nikon-d90-18-105-vr, který je na tom s obrazovou kvalitou velmi dobře. Tento set můžete doplnit vhodným teleobjektivem, například http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed, nebo jiným, podle konkrétních představ a potřeb. Ideální je http://www.megapixel.cz/nikon-70-200-mm-f2-8g-af-s -vr-if-cerny-s-hb-29-cl-m2, ale to je už dost vysoká investice.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.02.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, chtěl bych si pořídit digitální zrcadlovku a přemítám zda D90 a nebo D700. Možná to zní divně, ale nechci D300, kter se mi momentálně jeví jako slepá ulička - něco mezi levnějším, použitelným a mezi profi třídou, kde ale platíte i to co velmi těžko využijete. Parametry pro mé použití jsou převážně sport, příroda, rodinka a různé společenské akce. Tam by se mi líbila D700 pro mnohem vyšší citlivost, nicméně je to spojené s poměrně vysokým nárůstem ceny. Proto si myslím, že momentálně mi stačí D90 byť má určité nedostatky jako je horší citlivost a menší odolnost proti vlhkosti a prachu. Nicméně v dešti stejně nebudu fotit a na když jsem byl na Sahaře tak písek byl stejně všude bez ohledu na to jak moc kdo udával těsnost. Mám jenom jeden dotaz a to zda optika, kterou pořídím na D90 je v budoucnu kompatibilní s nástupcem D700 a nebo je v podstatě odkázána jenom pro tuto kategorii popřípadě kategorii D300. Popřípadě co by jste mi doporučil za optiku, která by se dala použít jak s D90 tak do budoucna s vyšší třídou jakou je D700 a přitom to nebyla zbytečnost, protože by D90 nedokázala takovou kvalitu ani využít. Děkuji předem za odpověď Petr

    petr, 16.02.2009 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, ano, bez výhrad doporučuji. Stativ 055 sám používám... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý večer, co byste řekl kombinaci stativu Manftotto 055XProb a hlavě Manfrotto MA804RC2. Stativ má nosnost 7 kg a váří jen 2,5kg? Děkuji.

    Jarda K., 10.02.2009 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, hlavně při použití ohniska 300mm oceníte velmi dobrou stabilitu, osobně bych lehčí stativ nedoporučoval. Nicméně pokud chcete, použitelný je například http://www.megapixel.cz/velbon-sherpa-250n, ale není tak pevný. Kabelová spoušť MC-DC2 ještě bohužel není v prodeji .

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý večer, děkuji za radu. Není vámi doporučený stativ moc těžký na běžné nošení? Nemáte kvalitní alternativu s váhou cca 2,5kg? Foťák i s bleskem váží kolem 2 kg a nosnost vámi doporučeného stativu je 8 kg. Můžete mi také doporučit, kde bych mohl sehnat kabelovou spoušť MC-DC2 k Nikonu D90? Na internetu jsem jí k prodeji zatím nenašel. Děkuji

    Jarda K., 09.02.2009 | Reagovat

  • 21

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den mohl byste mi k této sestavě doporučit UV, polarizační a přechodový filtr? Zatím se v jejich specifikaci moc nevyznám, vím jen,že mají mít průměr 67mm. Také bych potřeboval poradit vhodný stativ, který má podle vašeho názoru dobrý poměr kvality a ceny. V těch se zatím neorientuji vůbec. Děkuji.

    Jarda K., 08.02.2009 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, vynikající je například http://www.megapixel.cz/nikon-60-mm-f-2-8-g-ed-af- s-micro. Poměr zobrazení 1:1 znamená, že objektiv promítne na snímač fotografovaný objekt ve stejné velikosti, jako ve skutečnosti. Poměr 1:2 pak znamená poloviční velikost, atd.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, řešil jsem stejné problémy s objektivy jako kolega v komentáři číslo 14. Spektrum focení mám podobné. Jaké pevné sklo s dobrou světelností na makro byste doporučil jako doplněk k domuto setu? Cena do 15 000 Kč. Co znamená u objektivů údaj poměr zobrazení? Děkuji za odpověď. J. K.

    Jarda K., 06.02.2009 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, pro Vaše využití mi přijde naprosto ideální právě tento set, objektivy jsou univerzálně použitelné, jak 16-85 tak i 70-300 VR (ten využijete na zvěř lépe, než 70-200). Pokud jde o blesk, určitě bude vyhovovat http://www.megapixel.cz/nikon-blesk-sb-600-v-zitne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.01.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 15 | Děkuji za odpověd. Ještě bych tedy upřesnil využití. Sport budu fotit asi ze všeho nejméně, převládat bude příroda, krajiny, zvířata a také architektura. Taky bych chtěl skusit macro. Pak taky nějaké ty rodinné oslavy , náš 7-měsíční capatr atd.,ale na interiery to bude chtít asi v každém pžípadě externí blesk, že ano. Tak nevím jestli pořídit: -na krajiny, architekturu Nikon 16-85 (kvůli ohnisku 16) -na interiery externí blesk -na macro a malou hloubku ostrosti časem nějalé světlé pevné sklo -na zvěř nevím jestli Nikon 70-300VR nebo Sigma 70-200 2.8 Jaké objektivy by jste volil vy na tohle využití? Jakému telezoomu by jste dal přednost? Jaký blesk by jste zvolil k této kombinaci? Předem děkuji za odpověď.

    kamik.h, 28.01.2009 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, vše záleží na předpokládaném využití, ale je fakt, že stabilizátor se dá velmi dobře nahradit stativem, zatímco světelnost nikoliv... Pokud tedy rád fotíte akční a sportovní záběry, určitě využijete světelnost objektivů http://www.megapixel.cz/sigma-18-50-mm-f-2-8-ex-dc -macro-hsm a http://www.megapixel.cz/sigma-70-200-mm-f-28-ii-e- xdg-macro-hsm-pro-nikon, které bych v takovém případě doporučil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.01.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat,kterým objektivům by jste dal přednost, těm od Nikonu co jsou v tomto setu, nebo světlejším od Sigmi http://www.megapixel.cz/sigma-18-50-mm-f-2-8-ex-dc-macro-hsm , http://www.megapixel.cz/sigma-70-200-mm-f-28-ii-e-xdg-macro-hsm-pro-nikon , nebo od Tamronu http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-17-50-mm-f28-xr-di-ii-pro-nikon , http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-70-200-mm-f28-di-ld-if-macro-pro-nikon. Jak jsou na tom v porovnání optické kvality a rychlosti zaostřování. Bude to moje první zrcadlovka a nevím jestli dát přednost stabilizaci, nebo světlosti. Dá se i s těmito objektivi od Nikonu pracovat s hloubkou ostrosti. Dekuji.

    kamik.h, 26.01.2009 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, ano, je to http://www.megapixel.cz/nikon-capture-nx2.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, koupil jsem si u vás tento set a chybí mi v něm nějaký software na úpravu fotek v rawu. Můžete mi nějaký doporučit? Děkuji Karel

    Karel, 15.01.2009 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-170-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Děkuji. Poradíte mi prosím kvalitní brašnu pouze na D90 s nasazeným 16-85 + externí blesk? Nechci tahat stále teleobjektiv s sebou... Děkuji.

    rk, 09.01.2009 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, vybral jste všechno výborně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, příští týden si u Vás objednám tento fotoaparat s 2 objektivy. Vybral jsem si následující příslušenství: batoh: http://www.megapixel.cz/lowepro-slingshot-200-aw polarizační filtr: http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni-filtr-mrc-67-mm UV filtr: http://www.megapixel.cz/hoya-uv-filtr-hmc-super-67-mm a nyní k mým dotazům. 1. Vejde se tato výbava + do budoucna blesk do vybrané brašny? 2. Vybral jsem kvalitní filtry a nemám raději vzít oba od stejné značky. Popřípadě prosím doporučte jiné. 3. Můžete mi prosím doporučit nějakou kvalitní brašnu do které by se vešel pouze D90 s nasazeným 16-85 objektivem + blesk? Ne všude chci s sebou tahat teleobjektiv. Prosím o Vaší odpověď. Děkuji.

    rk, 09.01.2009 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, kvalita výstupu je srovnatelná, oba jsou vynikající. Pokud jde o objektivy v setu, tak od Canonu jsou srovnatelné http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-85mm-f-4-5-6 -usm-is a http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-300mm-f-4-5-6- is-usm, myslím si, že Nikon je na tom nepatrně lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.01.2009 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 2 | Dobrý den, připadá vám kvalitnější i výstup z fotoaparátu, nebo jen provedení těla( hořčíková slitina a utěsnění), když nebudeme počítat rychlist závěrky a sekvenčního snímaní a u Nikonu video. Po srovnání testů na zahraničním webu ni príde míra šumu srovnatelná. Jaký je váš názor na kvalitu skel v tonto setu v porovnání s těmi od Camonu, viz komentářReaguje na 3 | . Děkuji

    kamik.h, 04.01.2009 | Reagovat

  • 5

    Bouška
    Reaguje na 4 | Dobrý den, ano, clony jsou v balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Dobrý den, jesou v balení obsaženy i sluneční colony na oba objektivy a pokud ne které by jste mi doporučil? Děkuji

    Rdim, 01.12.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Děkuji, včera u vás na prodejně mi byl doporučen spíše Nikon, vzhledem ke kvalite skel obsažených v setu. Skla v setu s Canonem nejsou prý tak kvalitní Je pravda, že se spíše přikláním k Canonu, ale vzhledem k financím bych chtel vadržet delší čas se setovým sklem.

    Radim, 21.11.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, i když nemá 50D video, dal bych mu přednost, připadá mi kvalitnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, který set by jste mi doporučil pro zapáleného amatéra. Jde mi o celkovou kvalitu a poměr cena výkon. Tento s Nikonem, nebo Canon EOS 50D + EF-S 17-85 mm IS + EF 70-300 mm IS + 4GB karta zdarma Děkuji

    Radim, 20.11.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím