Olympus E-3 tělo Komentáře k Olympus E-3 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (118 - 19)

  • 118

    Bouška
    Reaguje na 117 | Dobrý den, máte pravdu, o 4 ostřící body jsem se seknul... :) Kdybych vybíral mezi E-30 a E-3 s objektivem 12-60, určitě bych si vybral E-3. Při focení venku určitě oceníte jeho odolnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.11.2010 | Reagovat

  • 117

    Avatar
    Reaguje na 106 | Dobrý den, pane Bouško, myslím, že E-620 má jen sedm ostřících bodů oproti jedenácti u E30 nebo u E-3. A připojuji svůj dotaz: Chci inovovat E-510 a základní objektiv. Volím mezi E3 s 1260SWD a E-30 s tímtéž objektivem. Umím je pořídit za téměř srovnatelnou cenu (kit E-3 je "jen" o 3000,-Kč dražší). Jak byste se rozhodl Vy? Fotím hlavně venku při dobrém světle... Zdravím. Pavel.

    Pavel, 25.11.2010 | Reagovat

  • 116

    Bouška
    Reaguje na 115 | Dobrý den, znamená to, že normální synchronizační čas je 1/250s, ale v režimu vysokorychlostní synchronizace můžete použít čas až 1/8000s. V tomto režimu (který je ale možno nastavit u naprosté většiny digitálních zrcadlovek) ale výrazně klesá výkon blesku, takže je použitelný jen na malou vzdálenost (cca 2-3 m; v závislosti na nastaveném čase).

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.11.2010 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Ve specifikaci je uvedená Rychlost X-sync 1/250s / 1/8000s. Mohl by jste mi vysvětli tyto hodnoty. Hledám přístroj, který by měl kratší čas než běžných 1/200 (1/250)pro synchronizaci externího blesku. Jedná se mi o focení sportu v halách, kdy při času 1/200 je pohyb hráčů rozmazaný. Děkuji za odpověď.

    Lepa první, 22.11.2010 | Reagovat

  • 114

    Bouška
    Reaguje na 113 | Dobrý den, na snímky při horším světle je například http://www.megapixel.cz/nikon-d7000-16-85-mm-vr určitě lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2010 | Reagovat

  • 113

    Avatar
    Zvažuji změnu fotoaparátu (nyní mám OlyE620), rozhoduji se mezi E3 s objektivem ZUIKO DIGITAL ED SWD 12-60 mm,a Nikony D7000 - D300s. Který byste mi doporučil? A v případě Nikonu adekvátní sklo podobných kvalit, jako zmíněný Zuiko? Fotím často noční snímky, šero...mám obavy, že Olympus je na to méně vhodný. Děkuji

    Kitty, 29.10.2010 | Reagovat

  • 112

    Bouška
    Reaguje na 111 | Dobrý den, v kvalitě snímků není nijak velký rozdíl. Uvedené modely se liší hlavně konstrukcí těla a ovládáním. U E-3 a E-30 je jednodušší přístup k funkcím. Znatelně lepší kvalitu fotek by měl nabízet nový http://www.megapixel.cz/olympus-e-5, ale ještě jsem ho neměl možnost vyzkoušet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.10.2010 | Reagovat

  • 111

    Avatar
    Dobrý den.Uvažuji o kupi ještě jednoho těl Oylmpus a to E3-E30-E620. Jaký je prosím mezi těmito přístroji rozdíl.Krom robustnosti.E3 má 10,1 Mpx a 620 12,1...jená se mi o kvalitu snímu..jasně že je to dané řadou objektivu-Vlastním profí a poloprofi objektivy.Děkuji

    kerim, 24.10.2010 | Reagovat

  • 110

    Bouška
    Reaguje na 109 | Dobrý den, protiúčet je samozřejmě možný, ale s odhadem ceny se musíte obrátit na bazarové oddělení na některé z našich prodejen. Kolegové Váš přístroj prohlédnou a nabídnou odpovídající cenu, jejíž výši takhle na dálku nemohu odhadnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2010 | Reagovat

  • 109

    Avatar
    pořídila jsem si před půlrokem Olympus E620, ale zvažuji o výměně na E3. Je možné použít téměř nový E620 na protiúčet? Na kolik by tak byl odhadnut? Kdyby byl přidán Zuiko Digital EZ-1442? Děkuji

    Soňa, 15.10.2010 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Reaguje na 103 |

    , 11.08.2010 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    Reaguje na 106 | Děkuji Vám za radu, teď mám zase o čem přemýšlet. :) Mějte se hezky.

    Denisa, 25.07.2010 | Reagovat

  • 106

    Bouška
    Reaguje na 105 | Dobrý den, vícebodové ostření má jen tu výhodu, že si můžete snáze vybrat místo, kam zaostříte. Vždy se ale dá zaostřit pouze na jednu vzdálenost, hloubku ostrosti musíte dohnat clonou. Jestli jde skutečně jen o větší počet ostřících bodů, mohu nabídnout http://www.megapixel.cz/olympus-e-620, který jich má také 11.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2010 | Reagovat

  • 105

    Avatar
    Dobrý den, Chci si koupit E-3, ale jen z důvodu vícebodového ostření, než má E-510. Fotím převážně makro s(Oly 50mm)a chtěla bych vědět, jak 11bodů funguje. Jestli ostří každý na jinou vzdálenost, nebo záleží hlavně na cloně? Jestli př. kobylka bude celá ostrá nebo jen části. Děkuji za info.

    Denisa, 16.07.2010 | Reagovat

  • 104

    Bouška
    Reaguje na 103 | Dobrý den, díky za upozornění, opravíme to.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.06.2010 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Dobrý den, nechcete změnit popisek produktu? Přeci jen tvrdit o tři roky starém foťáku "Nová vlajková loď řady Olympus E-System E3" může být pro někoho matoucí.

    stugent, 12.06.2010 | Reagovat

  • 102

    Bouška
    Reaguje na 101 | Dobrý den, ano, pokud vím, jde to nastavit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.03.2010 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Dobrý den, zobrazují se při náhledech na displeji přepaly a podpaly jako na E620? dekuji

    mulda, 19.03.2010 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Reaguje na 99 | ... jasně, na moji víceméně emocionální otázku ani nešlo odpovědět jinak :o) I tak díky, beru 7D !

    Daniel, 19.03.2010 | Reagovat

  • 99

    Bouška
    Reaguje na 98 | Dobrý den, jestli to pro Vás má význam, to nemohu posoudit, nevím, co a jak fotíte.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.03.2010 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Reaguje na 97 | Já si to myslel a všechno k tomu směřuje. Nicméně naskytla se možnost koupit výhodně Canon 5D jedničku ( 25 za tělo ). Jsem z toho už celý doplantaný. Má to pro mě význam ? Odpovíte mi prosím, pak už Vám dám pokoj :o) Díky!

    Daniel, 18.03.2010 | Reagovat

  • 97

    Bouška
    Reaguje na 96 | Dobrý den, o nástupci E-3 bohužel zatím nic nevím. Každopádně Canon EOS 7D je přece jen jiný šálek kávy... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.03.2010 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    Dobrý den. Mám asi jeden typický dotaz : dva roky řádím s E-510 a za tu dobu jsem vesměs spokojen. Ovšem začínají mě docela dost znervózňovat situace, kdy jsem na hraně ... a nemyslím si, že je to jen rukama :o) Takže se koukám směrem nahoru. E-3 mi příjde fajn, ale přece jen si říkám, že by se měla brzo objevit nějaká novinka ... nevíte ? Proti přechodu k jiné značce mě zrazují skla Oly, které mám doma ... nicméně veeelmi pošilhávám po canon 7D. A teď babo raď ? :o) Díky za odpověď !

    Daniel, 12.03.2010 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Můj problém je jinde.Po mnoha úvahách jsem koupil E3 z druhé ruky ale bez návodu s přesvědčením,že návod není problém získat.Asi není,ale musíte mít výrobní číslo z české republiky ,jinak Olympus nereaguje.A jak jsem zjistil můj přístroj je ze zahraničí.Může mi někdo poskytnou jeho tuzemské číslo,nebo mi nějak poradit? Moc děkuji Lada.

    Ladislav Chromý, 16.02.2010 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Reaguje na 93 | Tak dík za osobní zkušenost Petře,ten 50-200swd si pořídit hodlám a těším se na něj moc.No a výměnu si teda asi naplánuju.Nejdražší na tom focení bývají ty osobní zkušennosti :-).

    Lubos, 27.11.2009 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Luboši,měl jsem 620 poté 30 a teď používám E3.Ze všech tří má nejmíň šumu a rozdíl je samozřejmě poznat.Nesmíš brát pana Boušku tak vážně.Tady je to spíše o marketingu.Při ISO 600 šumu moc není a 800 to samé.Při 1600 je už šum samozřejmě v tmavých partiích vidět dost,ale že by se strácely barvy,to určitě ne. Používám objektivy 12-60SWD a 50-200SWD a je to luxus.To tělo se drží parádně a při focení sportu s ním budeš nad míru spokojen.A když se podíváš do hledáčku,tak to je parádička. 100% pokrytí a světlý,radost pohledět.Neboj se a vyměň to.

    sterbapetr@email.cz, 21.11.2009 | Reagovat

  • 92

    Bouška
    Reaguje na 91 | Dobrý den, podívejte se na ukázkové fotky http://www.megapixel.cz/olympus-e-3-kit-ez-1435#na zory, moc velký rozdíl v tom nevidím...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.11.2009 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli je E3 výrazně lepší při focení s vyšším ISO cca 800-1200 , než E620(ta je původem od Vás :-) ).Při focení hokeje mi s E620 a ISO800 vyšuměli barvy a ani600 nebylo na monitoru PC dobrý a toho mám osazený ZUIKO 14-54 mm F 2,8-3,5 EZ-1454 II,což je už dobrý sklo,doporučil byste mi vzhledem k focení při horších světelných podmínkách přechod na E3? Ostaní (lepší) vlastnosti E3 jsou mi samozřejmě jasný,odolnost,ovládání,rychlost snímků za sec.,ostření atd.,a asi bych už nechtěl foťák bez výklopnýho displeje :-),rád bych si s tím ISO polepšil, ale když výměna tak aby to bylo znát na výsledku.Děkuji.

    Lubos, 13.11.2009 | Reagovat

  • 90

    Bouška
    Reaguje na 89 | Dobrý den, E-3 je profi přístroj, nejlepší, jaký Olympus nabízí. Pokud jde o obrazovou kvalitu, je EOS 5D MK II na úplně jiné úrovni, porovnání s profi modely Canonu nebo Nikonu (EOS 1Ds, Nikon D3x) vyzní samozřejmě ve všech ohledech v neprospěch E-3, tedy až na cenu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.10.2009 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    tak je to sakra profesionální přístroj pro profesionály nebo ne? ))) snese srovnání s 5D?

    láda, 16.10.2009 | Reagovat

  • 88

    Bouška
    Reaguje na 87 | Dobrý den, osobně si myslím, že výměna moc smysl nemá. Asi bych ještě nějakou dobu počkal, jestli Olympus neoslní nějakým nástupcem E-3.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.10.2009 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobrý den Vlastním Olympus E 30. Pane Bouška má cenu vyměnit ho za tuto E3,nebo mám raději počkat na nástupce E3? Děkuji.

    petrŠ, 03.10.2009 | Reagovat

  • 86

    Bouška
    Reaguje na 84 | Dobrý den, samotné tělo bohužel nemáme, ale máme sety http://www.megapixel.cz/olympus-e-3-kit-ez-1454 a http://www.megapixel.cz/olympus-e-3-kit-ez-1260. O nástupci zatím nic nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2009 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Ještě bych se chtěla zeptat zda Olympus nevyjede s novinkou místo E3, volal mi táta a říkal, že by během 14 dnů snad mělo být na truhu něco nového.. díky za informaci

    iva veslá, 10.09.2009 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat zda máte E3 skladem, nemůžu jí v jižních čechách sehnat, pokud ano, ráda bych ji od vás zakoupila.

    iva veslá, 10.09.2009 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, ano, všechno můžete použít. Na portréty je vhodný třeba http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-em-p5020, použitelné ale jsou i uvedené teleobjektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.08.2009 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, momentálně mám E510 a chtěla bych nejspíš zakoupit Olympus E3 a chtěla bych se zeptat zda lze použít blesk Olympus blesk FS-FL36R objektiv Objektiv Olympus ZUIKO 40-150 mm F 4-5,6 EZ-4015-2, objektiv Objektiv Olympus ZUIKO 35 mm F 3,5 EM-3535, objektiv Olympus ED 70-300 mm F 4,0-5,6, později uvažuji i o zakoupení objektivů. Chtěla bych se zeptat zda mi tuto výměnu doporučíte, dále bych poprosila o doporučení portrétního objektivu k E3. Díky.

    iva, 16.08.2009 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Reaguje na 46 | Měl jsem v ruce najednou E-3 + 12-60/2,8-4 i 40D + 17-55/2,8 a to že je EFS rychlejší nebo lepší rozhodně nepotvrzuji. Rychlostí jsou v nejlepším případě nastejno, spíš je na tom Canon hůř i přes větší světelnost a citelně kratší rozsah. V ostření v šeru nemá problém ani jeden, build dobrý oba. Kresbu a ostrost si netroufám detailně srovnávat, Osobně mám s 12-60 dobré zkušenosti. EFS 17-55 není špatný, lepší světelnost v celém rozsahu - jenže je potřeba neustále chápat že to je rozsah 27-88, zatímco Zuiko má 24-120 = o třetinu víc. Canon 40D se líp drží a stojí citelně míň, ale zase podstatně míň vydrží a do iso800 neposkytuje krom jiné (schválně neříkám lepší) práce s dof vůbec žádnou výhodu. Rozdíl v ceně docela odpovídá rozdílům kvalit, takže tam je to nastejno. Velmi těžká volba, já jsem nakonec vybral E-3, ale hodně jsem váhal.

    basti, 02.04.2009 | Reagovat

  • 80

    Matějček
    Reaguje na 79 | Dobrý den, zareaguji jen k cenám. Olympus vydává ceník nepravidelně, obvykle zhruba 5x do roka. Kurz je nyní sice příznivější, ale před třemi týdny tomu tak nebylo. Váš dotaz patří spíše Olympusu, ale já osobně předpokládám, že nelze reagovat na "každý" výkyv kurzu, ale dlouhodobý trend. Vloni v létě, byla koruna v porovnání s aktuálním stavem, ještě mnohem silnější....

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 22.03.2009 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Moc by mě zajímalo jakto, že když šel dolar i euro citelně dolů, stály zrcadla v ČR stále stejně, zatímco nyní najednou "kvůli kurzu koruny" prudce zdražely, přestože je v ČR E-3 snad nejdražší v Evropě vůbec - máme snad stejné dovozní clo jako zbytek EU a v DPH jsou rozdíly jen velmi malé?! Imho 40D vs E-3 je hodně těžká volba, do iso800 totiž Canon zrovna moc lepší v obrazu není. ZD 12-60 asi bude o něco slabší než C 17-55, jenže má taky podstatně větší rozsah.

    basti, 20.03.2009 | Reagovat

  • 78

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, z D300 mám zvětšeniny 40x60, z 50D dělal kolega zvětšeninu minimálně 60x90 (možná i větší) a obojí bylo bez problémů. U E-3 jsem to nezkoušel, nechci soudit. K dobrými objektivy ostří výborně všechny tři.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.03.2009 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, myslíte si že na zvětšeniny 60x90 má Olympus dostatečně velký čip? Nebo jít do Nikonu D300, či Canonu 50D? Také mi záleží na rychlosti ostření. Děkuji za odpověď.

    Rudolf, 05.03.2009 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    sakra co ta cena ? Není to špatně , všude E3 je levnější a tady se zdražila ?

    Jarda , 15.01.2009 | Reagovat

  • 75

    Bouška
    Reaguje na 74 | Dobrý den, vynikající jsou oba dva, D300 podle mě nabízí víc.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2009 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, Stále se nemůžu rozhodnout.Jak by jste porovnal tento E-3 s D300 od Nikonu? Jaké důležité rozdíli jsou mezi nimi? Děkuji za Váš názor...

    Karel, 09.01.2009 | Reagovat

  • 73

    Bouška
    Reaguje na 72 | Dobrý den, poslední příspěvek jsem Petře odstranil, odkazy na konkurenci sem nepatří. Díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.12.2008 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    meli by ste prehodnotit ceny)))))))))) http://www.cyfrowe.pl/aparaty/olympus-e-3-body-i-lampa-fl-50r-w-prezencie!.html

    petr, 22.12.2008 | Reagovat

  • 71

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.11.2008 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    dobrý den, chctěl bych se zaptat jaké sklo pro tento foťák by ste mi doporučil na focení portrétu...děkuju

    přemek, 12.11.2008 | Reagovat

  • 69

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, teoreticky by mohl jít použít http://www.megapixel.cz/olympus-telekonvertor-ec-2 0, ale nezkoušel jsem to.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.09.2008 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Děkuji za odpověď. Lze k objektivu Sigma 50-500 mm F 4,0-6,3 APO EX DG pro Olympus použít nějaký telekonvertor pro prodloužení ohniska? Ten druhý objektiv který uvádíte je zatím nad moje možnosti. Děkuji..

    Kaka, 14.09.2008 | Reagovat

  • 67

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.09.2008 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den p. Bouška, jsou k tomuto fotoaparátu objektivy nad 300 mm, a jaké nejdelší ohniskové vzdálenosti lze s E-3 dosáhnout? Děkuji..

    Kaka, 05.09.2008 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, matnice je v podstatě matné sklo, na které se promítá obraz z objektivu. Existuje několik typů matnic, každá nabízí jiné zobrazení. Dálková spoušť RM-UC1 bohužel použít nejde, vhodný je typ RM-CB1 a nebo bezdrátová http://www.megapixel.cz/olympus-dalkove-ovladani-r m-1.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.08.2008 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, co je to Matnice FS-3..? Dále pak, jeslti na Olympus E-3 bude pasovat spoušť RM-UC1, která funguje s E-510. Děkuji za odpověď. Adam

    Adam, 22.08.2008 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, ano, E-3 má lepší kvalitu výstupu, ale rozdíl není nijak markantní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2008 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den, o rozdílech mezi Oly E3 a E 510 jsem toho již přečetl hodně. Zajímaly by mne ale praktické poznatky ve srovnání obrazové kvality , jsou významně rozdílné? S díky a pozdravem Jan.

    Jan, 09.07.2008 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 60 | Průšvih s návazností ohnisek u skel Canon není, jen je třeba jít do L-kových objektivů, 17-55 není žádný zázrak a navíc je zbytečně drahý.

    Petr K, 04.07.2008 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Popravdě už jsem byl víceméně rozhodnutý koupit 40D, ale po bližším prozkoumání nabídky skel je Canon naprostý průšvih s rozsahem ohnisek a při nynější akci FL-50 k tělu zdarma + cashback získala E-3 velice na atraktivitě. Na Canon 17-55 nenavazuje žádné tele, zatímco u Olympusu objektivy nádherně navazují a co se kvality Zuika 12-60 SWD týká, tak tam si troufám říct že si u Canonu člověk nijak moc zásadně nepolepší (teda pokud si vůbec polepší).

    basti, 08.06.2008 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, myslím, že pro Vaše účely bude objektiv 18-200 asi nejvhodnější. Reaguje na 222 | Vše záleží na tom, co od přístroje očekáváte, slušné jsou všechny tři. D300 nabízí nejvíc, ale také za nejvyšší cenu. E3 je také zajímavý, obrazové výsledky můžete posoudit na ukázkových snímcích. Já bych si vybral 40D protože má zdaleka nejzajímavější nabídku objektivů a příslušenství a cenově vyjde asi nejvýhodněji.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.05.2008 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, musím se přihlouple zeptat, i když už to tady několikrát padlo, ale nedá mi to spát. Koupě nového přístroje je u mě na spadnutí, ale rozhodnout se stále nedokážu. D300 vypadá nadupaně, 40D láká cenou, E3 zase jiným systémem (hlavně skladnější objektivy). Číst dokola názory některých asi zaujatých jednotlivců a recenze, které vždy jen chválí, mě unavuje. Přivítám jakýkoliv střízlivý názor, který mě rozsekne a půjdu si dnes koupit nového miláčka. Opravdu je Oly tak špatnej, že nemá cenu o něm uvažovat? A je Nikon zase drahý, že nemá až tak úplně co nabídnout navíc? S jistotou si koupím kvalitní objektivy, jen stále nevím, jaký systém zvolit. Ten už pak asi měnit nemá cenu, že? Děkuji všem za pomoc

    Bary, 23.05.2008 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, pokud jde použít s E-330, jde použít i s E-3.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.04.2008 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den-Fotím na E330 a používám Sigma 18-50 F2,8 EX DC MACRO-je tento objektiv puřitelný pro E3

    Millan Pecka , 17.04.2008 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, snímky jsou slušné, zveřejníme je co nejdříve, vyfocené už jsou..

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.04.2008 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Pane Bouška, v jinem vlakne, jste uz pred mesicem sliboval, ze ukazete tady nafocene snimky z E3. To se nepovedly, nebo E3 neni zas takova bomba, jak by dle ceny, mela byt???

    sys, 16.04.2008 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Nevím, jestli sis pozorně přečetl, že E 1 neumí regulovat expozici pouze při sériovém snímání. Tam potom dochází k pře nebo podexponování snímků. Například když někdo vychází z budovy na sluníčko nebo při závodech a pod., kdy objekt je ve stínu a na slunci. Jinak exponuje normálně a byl jsem s ní max. spokojený. Formát mi nevyhovoval z důvodu focení širokoúhlým objektivem. U formátu 2 : 3 se mi objekt focený stejným ohniskem vejde na celé políčko u 4 : 3 kraje ne. Zkus si to někde porovnat, pokud budeš mít možnost.
    Také poměr kontrastu je na větším formátu příznivější než na menším. Stíny tu nejsou tak brutální.
    E 3 jsem měl jen letmo v ruce a připadá mi velice dobrá a jak říkám, kdybych nepotřeboval jiný poměr stran, tak bych asi do ní šel.

    matyska, 22.02.2008 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    e-jednicku mam rovnez tretim rokem ale,ze by mela nejake problemy zrovna s exponometrii nemohu potvrdit.
    nikona si uzi,nic proti nemu ale zda sis nejak pomohl oproti E-3 tezko rici...............
    jinak ten tvuj apsc snimac se oproti olympusu lisi vyrazneji jen rozmerem na sirku ale kdyz myslis,ze je o tolik vetsi...:-)

    jelikoz mam jak 4/3 tak 2:3 tak zodpovedne rikam,ze olympusem se komponuje o neco snaze a prirozeneji,s tim to jde samo a to i pres to,ze s kinofilmem se znam vice jak tricet let.

    Laudan, 22.02.2008 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Měl jsem asi tři roky E 1 a po dlouhém uvažování jsem místo E 3 koupil NIKON D 300. Jsem s ním maximálně spokojený. Při rychlosti 6 obr. za sec. zaostří každý snímek v pohybu naprosto perfektně a zcela dokonale při tom stačí i nastavit správnou expozici. E 1 měla při rychlém snímání jakž takž ostrý každý třetí obrázek a expozici regulovat neuměla. Jak je na tom E 3 v tomto případě jsem se nikde nedočetl. V každém případě byl pro mě velký problém 4/3 formát a malý rozměr čipu. Z tohoto důvodu jsem přešel na Nikon a již několik týdnů se probouzím se slastným pocitem, že ho mám.

    matyska, 18.02.2008 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    jiz pred nekolika dny mi zastupci olympusu nasli v papirech,ze cena tela E-3 klesla na nejakych 38 nebo 39 tisic,jiz nevim a,ze megapixel to tak pry jiz ma rovnez..........
    zde to vsak nejak nevidim:)

    Laudan, 16.02.2008 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, záleží jen na Vašich nárocích, rychlejší objektiv je samozřejmě vždy lepší, ale i s objektivem 50-200 se samozřejmě dá fotit sport...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.02.2008 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    dobrý den ,tak jsem rozhodnut a koupím u vás někdy v srpnu E3 , mam ještě jeden dotaz .Budu vycházet z toho ,že svou 510 vyměním za E3 . K tomu si chci koupit objektiv 50-200 nebo 50-200 swd ( cenovej rozdíl je tam 11000,-).Stačí mi na focení hokeje E3 s 50-200 ? nebo si mám 11000,- připlatit a koupit SWD . Díky za odpověď ( fotím hodně amatérsky )

    culda, 12.02.2008 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, relativně těžká volba. Pokud Vám jde o kvalitu obrazu, tak je na tom lépe http://www.megapixel.cz/canon-eos-40d-ef-s-17-55mm -f28-is-usm nicméně E-3 je také velmi dobrý a je pro změnu odolnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2008 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den !
    Rozhoduji se o pořízení nové zrcadlovky váhám mezi Olympus E3 + objektiv 12-60 mm F 2,8-4 EZ-1260 SWD a Canon EOS 40D + objektiv EF 17-55 mm F 2,8 IS USM.
    Prosím o sdělení vašeho názoru či informaci jestli existuje někde srovnání obou zrcadlovek.

    filip, 11.02.2008 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Děkuji za odpověd ,no moc jste mi to neulehčil . TAkže se budu rozhodovat mezi E3 a Canonem EOS 40D. Koukám E3 mate ,ale není to sklo ,tak budu muset vydržet .

    culda, 10.02.2008 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, zapůjčení je samozřejmě možné, ale až bude obojí skladem. Já osobně bych asi dal přednost Nikonu D300, je vynikající, ale s objektivem 80-200 bude asi ostřit pomaleji, než E-3 s 50-200 SWD.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2008 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den ,mam 2mesíce E510 a jsem zklamán z jejího ostření .Měl jsem půjčenné sklo 50-200 SWD a na hokej tento foták není . Teď mam na rozmyšlení buď koupit Canon EOS 40D+ Canon EF 70-200 mm f/2,8 L USM nebo nikon D300 Nikon 80-200 mm F2,8 AF ZOOM-NIKKOR D ED A a nebo koupit 50-200 SWD ( mam dva setáky ,blesk, karty , brašnu .) a k tomu E3 . poradíte mi ? Nerad bych dopadl jako teď ,že jsem naštvanej ,protože E510 není ani na amatérské focení hokeje .A není to o tom , že je tam málo světla .Fotím O2 extraligu . Poradte prosím co zvolit . Jestli je i možno si u vás E3 s objektivem 50-200 SWD půjčit ? Díky

    culda, 10.02.2008 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, podle Olympusu je prostě nejrychlejší, jak to ale měřili a s čím porovnávali, to nevím. S objektivem 12-60 jsem E-3 ještě nezkoušel, takže zatím nemohu potvrdit. Zkoušel jsem ho s jiným objektivem a ostření mi nijak extra rychlé nepřišlo, fungovalo bezproblémově (jak se dá u takového přístroje čekat), ale nějaké vyšší rychlosti jsem si nevšiml. Pravděpodobně to ale bylo způsobeno tím, že použitý objektiv neměl SWD pohon AF.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2008 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    dobrý den Pane Bouška chtěl jsem se pozeptat ,jak mám rozumět ,,nejrychlejší AF na světě,, podle čeho se to měří,nebo ještě lépe s čím srovnávat ?? Mám li tomu rozumět třeba rychlejší než 1D Mark III ?

    milos, 15.01.2008 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | :) v dostatečném množství nemáme E-3... Skladem momentálně tyto přístroje máme, ale ne v dostatečném množství na to, abychom mohli některý z nich "postrádat" na nějakou recenzi.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2007 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    "Dobrý den, ukázkové snímky zveřejníme v dohledné době. Zatím jich nemáme dostatečné množství, všechny jsou rezervovány pro zákazníky. "

    Ukazkove snimky nemate v dostatecnem mnozstvi, vsechny jsou rezervovany pro zakazniky? Nebo co nemate v dostatecnem mnozstvi? Plati stav skladu "skladem". Pokud me ucetni koncem roku vypocita zisk, tak si hodlam pro E-3 dojet do Prahy, takze doufam ze stav skladu plati a je tam pouze riziko ze to nekdo koupi na posledni chvilku?

    Radek, 10.12.2007 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, ukázkové snímky zveřejníme v dohledné době. Zatím jich nemáme dostatečné množství, všechny jsou rezervovány pro zákazníky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Co si mám představit pod názvem slušná? CHci si koupit tenhle fotoaparát ale dokud neuvidím nějaké foto v plné kvalitě tak nevím.Na netu je toho spousta ale většinou jen výřezy z toho se o kvalitě moc nedozvíte a proto vás prosím nemáte někdo nějaké foto?

    Anonymní, 08.12.2007 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, obrazová kvalita je skutečně slušná, velkou měrou se na tom podílí softwarové zpracování obrazu...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 32, 34 | specifikace uvadi velikost chipu 17,3 x 13,0 mm,opravdu se kvalita vystupu da v nekterych pripadech prirovnat k fotaku s temer dvojnasobnym chipem?

    jirka, 07.12.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    fotím již řadu let, snad mohu říct, že tomu trochu rozumím, ale anichž bych byl zarytým zastáncem olympusu, příjdou mi směšné ty občasné komentáře najatých pisálků od canonu a jiné konkurence o obr. kvalitě fotek z E-3 ještě před tím, než se vůbec začala prodávat. vypadá to, jakoby nesli těžce skutečnost, že olympus přichází se stále lepšími a lepšími zrcadlovkami nabitými celou řadou nových a unikátních technologií. vždyť si vemte E-3 - nejrychlejší zaostrování na světě, profi tělo odolné prachu i stříkající vodě, částěčně nárazuvzdorné, nejúčinější stabilizace až 5EV!! navíc na čipu, čímž ušetříte za drahé stabilizované objektivy, jednoznačně nejúčinější antiprachový filtr - to co používá konkurence je spíše jen nefunkční imitace, první na světě použili živej náhled na displeji a to až s 10x přiblížením, u E-3 je displej navíc vyklápěcí a otočněj, profi hledáček, nejširší nabídka ryze digitálních objetivů na světě - navíc špičkovejch a kompaktních, s vynikájí světelností atd atd. - zrcadlovku s takovými parametry v této cenové kategorie u konkurence těžko najdete. vzkaz do olympusu: jen tak dál. fandím ti. t.

    tomáš, 06.12.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    JEN DŮLEŽITÉ INFO KTERÉ MI PŘISLO Z OLYMPUSU. KAŽDÝ KDO SI KOUPÍ DO KONCE ROKU 200 E-3, ZÍSKÁ FOTO BRAŠNU OLYMPUS V CENĚ CCA 1900KČ ZDARMA. NAVÍC TI CO UŽ NĚJAKO ZRCADLOVKU OLYMPUS VLASTNÍ A MAJÍ TAK ZÍSKAJÍ MÍSTO BRAŠNY BATERIOVÝ GRIP K E-3 V CENĚ CCA 7000KČ!! TAKŽE KDO O E-3 UVAŽUJETE, JAKO NAPŘ JÁ, TAK TOHO NAVÁHEJTE VYUŽÍT. PÍŠOU TAM, ŽE JE TO JEN DO KONCE ROKU. VÍCE NAJDETE NA www.e3.olympus.cz
    E-3 ZDAR

    richard, 06.12.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Špatně jste se díval ... Používám E-3 již tři týdny a výstup je vynikající, citelně lepší než u E-510. Jako bývalý uživatel E-1 a E-300 mohu jen říci, že kvalita výstupu je o dvě třídy výš, ale to není to primární - zlepšilo se všechno, často řádově a v tom, v čem e-system těla dříve zaostávala, jsou teď na obdobné a často i vyšší úrovni než konkurence. Mimoto funkční výbava je prakticky zcela kompletní, určitě nejvybavenější foťák, který je aktuálně na trhu.

    Co se týče "softování" to nemá cenu moc řešit - veškeré parametry jsou nastavitelné a především fotit s jakoukoliv zrcadlovkou do JPEG a ignorovat RAW je jako u auta nezařadit vyšší rychlost než trojku ...

    Anonymní, 05.12.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    fotky jsem vyděl a jsem celkem sklamaný , z hlediska kvality oproti E-510 malinko lepší, a znovu se olympus stejně jako u E-510 vydal cestou přeostřením snímku a následným softvérovým vyhlazením (redukce šumu) což rapidně snižuje kvalitu,vzhledem k tomu je cena dost vysoká ,já osobně mám olympus E 300 a tak jsem čekal určitý posun v kvalitě od modelu E-510 ale dost mně zklamal,zlatá E-1,E-300,E-500 ale je to samozdřjmně jen můj názor,kdybych se mněl rozhodovat tak jdu nekompromisně do canonu eos 40D.

    Anonymní, 27.11.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Už jsou na netu srovnávací fotky. E-3 je na prvním místě a leckdy se může směle postavit i D1!! Nikon má podle testovacích fotek opět potíže s moiré (nechápi proč,ale je na to citlivější). Na vysoké ISO je na tom Oly lépe, než konkurence a to zejména ostrostí a detaily. Kdo bude chtít, bude hledat a na netu najde, nechci dávat linky jinam, to byste se pak nebavili ;-)

    Jinak co se výběru týče, už jsem byl rozhodnut pro D300 Nikona, ale počkal jsem si na Olympuse a myslím, že jsem udělal dobře. Už šetřím ;-)

    Vara, 14.11.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    doufám že sem hodíte taky pár fotek jako názor megapixelu to se mi u vás líbí

    Mira, 11.11.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 25 | v rovine samotneho obrazoveho vystupu je e tri zhruba na urovni toho eosu,snad trochu vyssi ostrost ale konstrukcne,provedenim nesnese ctyricitka srovnani,to tak jednickova rada........
    ten nikon ma k olympusu mnohem blize,dokonce i 100% hledackem.
    z tech trech pouze olympus ma obrazovy stabilizator coz take neni malickost a treba i vyklopny dysplej.

    ovsem kdo ma radeji nikon,at si tu tristovku koupi,nic proti ni.

    Laudan, 11.11.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    No já vím, D300 taky ještě ne, co??

    To je v pohodě, nezbývá než čekat na první dojmy. Po půl roce mě už měsíc čekání nezabije... :-)

    Bary, 09.11.2007 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, E-3 se ještě neprodává, takže těžko porovnávat. Uvidíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobrý den,

    no, taky jsem z toho trochu na mimo. Jsem amatér, ale focení mě fakt chytlo. Když jsem vzal do ruky poprvé zrcadlovku (E-500), tak jsem už nechtěl nic jiného. Ale není moje. Naučil jsem se s ní základy, četl jsem knížky, dost jsem se s tím vyřádil, pokročil a to jen se setovými objektivy, které člověka přeci jen v něčem limitují. Chtěl bych se posunout dál a pořídit si svého miláčka i s lepšími skly. Čekal jsem na E-510, pak mi připadal vysněný EOS 40D (navíc většina pěje ódy na Canon), teď do toho E-3 a co třeba Nikon D300? Takže půl roku koukám na weby a pořád přemýšlím, co by byla ta správná volba. Jedna věc jsou samozřejmě peníze, ale člověk chce mít zase jistotu, že zvolil správně, to pak nechci dělat kompromisy. Myslíte si, že je E-3 o tolik jinde než třeba EOS 40D? A co třeba E-3 vs. D300???

    Díky

    Bary, 08.11.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    jenze on tento olympus neni na urovni ctyricitky eose,to neni stejna kategorie.............

    Laudan, 08.11.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    kdyby byla cena na ůrovni canon eos 40D tak by to olympus jednoznačně vyhrál ale takto nevím,zatím je to pro mně moc.

    Anonymní, 07.11.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Jsou :) Sám jsem to zkoušel konkrétně právě na E-500.

    Tomáš, 03.11.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Chci se zeptat jestli nové objektivy s ultrazvukovím ostřením jsou plně kompatibilní se staršími fotoaparaty typu e-500 a naopak?

    Anonymní, 02.11.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, myslím si, že krok zpět to není, 14-54 je také velmi dobrý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Profi objektiv.. takže běháš po městě s pevnými skly? Docela rád bych si chvilku pohrál s tím tříkilem, které na E500 musí vypadat dost brutálně ;-)

    Pane bouško, mám přímý dotaz. Když z prvu nemám na 12-60 objektiv, ale v budoucnu třeba ano (třeba ne) není to krok zpátky pořídit si E-3 s 14-54? Myslím si, že pokud nejsem sportovní fotoreportér, rychlost 14-54 mi bude bohatě stačit. Snad jen to širší ohnisko, ale to se časem snad podá, Olympus prý chystá něco širšího do řady "low end" objektivů, tedy levnou alternativu neskutečně drahé 7-14.

    Vara, 01.11.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím