Olympus E-30 tělo Komentáře k Olympus E-30 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (84 - 1)

  • 84

    Avatar
    Reaguje na 83 | Dobrý den, ano, verze pro Olympus existuje, je to http://www.megapixel.cz/sigma-70-200-mm-f-28-ii-e- xdg-macro-hsm-olympus.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.04.2010 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Dobry den. Chcem sa Vas opytat: je mozne pouzit na Olympus E-30 objektiv Sigma 70-200 f/2,8 DG EX /je lacnejsi ako Olympus ED 50-200/2,8./ Dakujem a prajem Vam prijemny den.

    Stefan O., 15.04.2010 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Reaguje na 81 | Dobrý den, ano, tato nabídka stále platí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.12.2009 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li platí nabídka blesku či gripu zdarma i pro samotné tělo fotoaparátu OLYMPUS E-30, nebo jestli si musím koupit nějaký kit? Předem děkuji za odpověď.

    jiri.p, 12.12.2009 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 79 | Dobrý den, to samozřejmě není problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.10.2009 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý večer. Měl bych jednu prosbu a dotaz. Kdybych si donesl na prodejnu objektiv, konkrétně se jedná o 50-200 starší verzi, ne novou s SWM. Kdybych ho tedy donesl na prodejnu, můžeme ho vyzkoušet na tělu E-30? Potřeboval bych vědět jak šlape, protože má být z druhé ruky. Pořídit si pár fotografií se svojí kartou CF. Díky, Radim Kalivoda.

    Radim Kalivoda, 06.10.2009 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Reaguje na 77 | Dobrý den, ano, vybral jste dobře. Objektiv http://www.megapixel.cz/olympus-ez-5020-swd má rychlejší ostření, než jeho předchůdce.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.06.2009 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, Tuto zrcadlovku jsem si zakoupil na základě reklamního emailu. Vůbec jsem nestudoval její konkurenci a schopnosti. Kupoval jsem si ji jako úplný laik. Až pořízení tohoto fotoaparátu mně vtáhlo do focení a našel jsem v něm zálibu. Primárně byl fotoaparát určen pro focení zápasů Pink pongu, které se většinou odehrávají v hale. Dále ho používám na focení fotbalových zápasů a semtam si vyfotím nějaký západ slunce a krajinu. Je pro tyto účely tento foťák dobrá volba a nebo jsem udělal blbost ? Uvažuju o koupi objektivu na focení fotbalu kde potřebuju právě velký zoom, ale rád bych ho používal i na krajinu a další fotky. Jaký objektiv by jste mi doporučili ? Díval jsem se na tento http://www.megapixel.cz/olympus-ez-5020-swd a tento http://www.megapixel.cz/olympus-ez-5020-swd je v nich velky cenový rozdíl,ale jaké jsou hlavní rozdíly ?

    Vojtěch Buba, 09.06.2009 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Nakonec jsem koupil E-30 a výsledky jsou výrazně lepší než z mé E-510 v barvě, náchylnosti na klipání jasů a ostrosti. S objektivem 12-60mm už funguje při ostření i přiblesknutí bleskem, nicméně červené dosvětlení externím bleskem je příjemější. Takže nyní plná spokojenost.

    MartinV, 04.05.2009 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Reaguje na 73 | nasad si externy blesk a nepotrebujes af lampu na fotaku...

    tomasb, 01.05.2009 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Reaguje na 73 | Dobrý den, bohužel nedovedu odhadnout jakým směrem se vývojáři v Olympusu pustí...

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.04.2009 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška Chtěl bych se vás optat,jaká je realná šance,že olympus bude dělat přístroj s af lampou a né přerušovaným bleskem(který vůbec neostří) Vlastním oly E-500 a v celku jsem se s ním vyhrál,ale už je to dědeček. Nechci přecházet k jiné značce,už jen kvuli objektivům,které vlastním. E-1,jo to byl kousek,nebude něco podobného v novém kabáktu,nemyslím E-3 ani E-30,to by v ostření žádná výhra nebyla?Jde mě o to jestli mám stále čekat a doufat v nový přístroj od olyho.A nebo vše prodat přez bazar a koupit si pro mé potřeby,dostačující přístroj od jiných zanaček,např.40-D,D-90 atd.? Díky za odpověd a tudíš potřebné rady.

    luděk, 30.04.2009 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Minulý týden jsem si zašel pro E-30, od které jsem očekával vyšší dynamický rozsah a vyšší detaily při žehlení šumu. Při zkoušení na prodejně mě nepřesvědčila o adekvátnosti původní ceny (cca32kkč). Výstupy byly podobné mému E-510, nicméně byly lepší. Byla mi také nabídnuta D90 na porovnání a výstupy z ní byly méně zašuměné a jinak vyvážené barvy než E-30 a za cenu o 10kkč mižší. V té chvíli jsem byl opravdu pevně rozhodnut přejít na D90. Obrovské zklamání však přišlo při hledání adekvátních objektivů k mým 3 Zuiko. U Nikonu ani u Canonu a alternativních jejich značkách neexistují skla, která by je dokázala nahradit v rozsahu a kresbě (konkrétně základní 12-60mm a pochůzkový 70-300mm). Můj osobní názor je, že Nikon a Canon mají kompromis ve sklech a Olympus v čipu. Zůstávám u lepší optiky Olyho a čekám na lepší technologii či cenovou politiku. .. uvedený text neplatí pro lidi mířících do fullframe. Tam se nikdy Oly nedostane.

    MartinV, 07.04.2009 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    V případě E-30 se nejedná o zlevnění, ale o propad. Velice brzy se potvrdil názor o propadáku roku.

    Petr, 07.04.2009 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Tiez som ju teraz cital, konecne niekto nestranný co neglorifikuje Nikon alebo Canon. Velmi dobra recenzia, odporucam.

    tomasB, 01.04.2009 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 68 | Natestovaná E-30 na dpreview a rovnou porovnání s D300, je na http://www.dpreview.com/reviews/olympuse30/page30.asp Podle mne jsou jpg lepší z E-30. Takže pochybuji, že D90 je lepší.

    Pavel B, 31.03.2009 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Kluci, kupte si D90 a budete na tom lépe. Jak obrazovou kvalitou, tak vám ještě něco zůstane v kapse....pokud ovšem už nemáte doma skla od OLY.S malým čipem nezahrajete velké divadlo.

    Pavel, 28.03.2009 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Vlastním E500 a E510,k tomu i dost příslušenství a čekal na E30.Cena místo aby šla níže tak narůstá,proto budu patřit k těm co přejdou na jinou značku i přes docela velkou finanční ztrátu,pochybuji že mou výbavu nějak rozumně prodám.

    MichalM, 24.03.2009 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 65 | Dobrý den, abych byl upřímný, právě šum mě u E-30 nemile překvapil, E-3 mi v tomto ohledu přijde lepší, což je logické díky nižšímu rozlišení snímače.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.03.2009 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den. V časopise DIGI foto 2/09 uvádí Petr Lindner v recenzi na tenhle fotoaparát, že sice šumu u vyšších citlivostí je na současnou dobu v obrazu příliš, ale při zapnuté redukci šumu se prý vyrovná konkurenci a navíc prý "nežehlí" detaily. Je to vůbec možné? Máte na to stejný názor? Mohli by jste prosím ještě zařadit nějakou ukázku s vyšší citlivostí a zapnutou redukcí šumu? Moc by mne to zajímalo, vlastním E-510 a fotím koncerty a toho šumu je tam skutečně dost, kdyby tenhle foťák dokázal redukovat šum beze ztráty detailů, asi bych ho zakoupil. V souvislosti s tím by mne zajímalo, jak je na tom v porovnáním s E-30 profi tělo E-3. Šumí stejně nebo méně? Redukce šumu je také tak účinná a nebo s touto novinkou (bez "žehlení") přišel výrobce až teď s E-30? A poslední dotaz. Když pominu vodo a prachotěsnost E-3, je E-30 srovnatelná, lepší a nebo stále méně výkonná než E-3? Děkuji moc za odpovědi.

    Jirka V., 23.03.2009 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 62 | Dobrý den, obrazově nijak výrazně lepší není, ale AF systém je daleko výkonnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.03.2009 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den, zaváděcí cena E30 mě začátkem roku docela zklamala. Čekal jsem na zlevnění, ale přichází už druhé zdražení. Můžete se odvolávat na kurz koruny, ale v porovnání např. s Canonem 50D silně pokulhává technickými parametry, kvalitou obrazu a teď i cenou. "Drahý Oly, odcházím... tvůj dřívější uživatel."

    Roman, 02.03.2009 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, myslíte si že E-30 je o tolik lepší ( hlavně co se týče ostření v horších světelných podmínkách ), že se vyplatí vyplatí vyměnit jí za E-520? Děkuji za odpověď

    Rudolf, 27.02.2009 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Chcete slyšet vtip? Olympus zdražuje. Na druhou stranu E30 za třicet nebo šedesát. A není to jedno?

    Petr, 24.02.2009 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    E-620, je venku.

    Pavel, 24.02.2009 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Na Digineff jsou další ukázkové snímky. Ty z interiéru jsou nepoužitelné a další a dost podstatná věc - E30 má stejné problémy s ostřením při horším světle jako nižší řady. Shrnuto podtrženo stejný obrazový "výkon" za třicet tisíc je velký podraz na zákazníka. Nečekám přecházím na Nikon90.

    Petr, 17.02.2009 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Reaguje na 57 | Také jsem o tom již zaslechl. Pokud by byli přibližně zachovány rozměry posledních 5XX sérií a podařilo se zvětšit hledáček na 1xpři 50mm,mírně vylepšit AF, přidat druhý volič (pro pohodlné nastavení) a ještě to rozumně umístit na cenovém žebříčku, tak by to opravdu mohla být zajímavá úvaha upgrade ze stávajících těl dolní třídy. Rozhodně souhlasím s /57/ a chce to ještě chviličku vyčkat co se pohne ve vodách DSLR u Olyho.

    Blue, 17.02.2009 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Ještě proběhla tahle informace: Oly 28/2 má představit další fungl nové tělo, které bude v hierarchii umístěné mezi E-520 a E-30......Tak si to přeberte. Ale já bych počkal po PMA (zač. března).

    Pavel, 17.02.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 54 | Pokud pouze čteš přečti si závěr recenze - šum je tam uveden jako minus. Pokud se podíváš na fotku zapadajícího slunce při ISO 800 tak není o čem. Tohle nikon 90 zvládá daleko lépe.A navíc ISO 3200 je hodně kritické viz zkušební foto.

    Petr, 16.02.2009 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Šuma a Oly, no já bych odskočil od marketingové politiky k šumu. Mám sice jen Oly 510 ale jsem v dané kategorii náramně spokojený. Šum je věc relativní a hodně záleží na fotografovi a motivech. Já např. u 510 mám redukci šumu vypnutou, nebo na nejnižší úrovni. Málokdy fotím do Rawu (ORFu)protože jsem zjistil, že většinou je rozdíl (jpg a orf) velmi zanedbatelný. Jen jpg používám na nejnižší kompresi která je možná (510 má spousty nastavení-možností).

    Pavel, 16.02.2009 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Reaguje na 53 | Vzhledem k tomu, že o tomto kousku také uvažuji, bych samozřejmě přivítal cenovou politiku vstřícnější, ale na druhou stranu jsem v recenczi vydané v iFotoVideo.cz žádné zhrození se nad šumem nenašel. Doslovně tam je napsáno "Šum, zejména barevný a v tmavých partiích, je patrný od citlivosti 640 ISo a postupně se jeho míra zvyšuje, ale i u nejvyšší hodnoty ekvivalentu citlivosti ISO, 3200, není nikterak kritický a snímky jsou použitelné" ...

    Václav Pištěk, 16.02.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 51 | Dobrý den pane Matějček Čas, zákazník a cenová politika našeho trhu rozhodnou o propadáku roku. Reálně to vidím na výrazné zlevnění daného modelu a to v brzké době. V novém čísle asi Digifoto se redaktor zhrozil nad produkcí šumu s vypnutou redukcí.

    Petr, 16.02.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 48 | Děkuji za fotky pane Bouško.

    Petr, 16.02.2009 | Reagovat

  • 51

    Matějček
    Reaguje na 50 | Dobrý den, díky moc za Váš názor. Osobně se domnívám, že je na něm špetka pravdy, ale v některých věcech se rozcházíme. Např. u doplňků zdarma, kde Olympus, na tomto modelu, může nyní skutečně pracovat s odpovídající marží a grip z ní "dotovat". Kdo má pravdu ukáže až okamžik, kdy se vyprodají akční sety a fotoaparát se bude prodávat samostatně :-).

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 16.02.2009 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Přidávat "zdarma" k foťáku (grip, blesk nebo jiné) mě osobně připadá jako pitomost. Ono to zdarma není ale je schované v ceně foťáku. Zbytečně. Nebo si myslíte, že se zaměstnci Oly po výplatě skládají na gripy zdarma pro své skvělé zákazníky ?? Já si takhle nekoupil E-3 protože tehdy dávali blesk (v ceně 12tis) a ten jsem nepotřeboval, tak jsem se jim na to vykašlal. Ale kdyby bylo body za cenu -10 tis. tak jsem koupil. Stejně tak považuji za pitomost CashBacky. V podstatě jen protočí peníze. Přidělají práci jak zákazníkovi tak firmě (za vyřízení je někdo zaplacen, samo se neudělá) a někdy dokonce peníze ani nevrátí protože podrobné podmínky vrácení zašulí šikovně někde v třetí nebo čtvrté vrstvě informací (zrovna třeba Olympus).

    Pavel, 16.02.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 47 | Protože jde o senzor stejné velikosti, veliký rozdíl to nebude ani omylem, šum bude zhruba stejný. A nebude ani nijak výrazně odlišný od foťáků s APS senzory. Jestli jsou mezi senzory podobné velikosti vidět nějaké rozdíly, jsou z 90% způsobeny softwarovou redukcí šumu při převodu z RAW do JPG a z těch zbylých 10% jde vesměs o přesnost expozice. Mě teda v této kategorii foťáků, když už zkoumám fotky zvětšené, přijdou výraznější jiné vady než šum.

    Dušan, 15.02.2009 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, ukázkové snímky právě zpracovávám... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.02.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Je ten přístroj vážně tak slabý, že z něho ještě nejsou foto? Každého z nás zajímá šum od ISO 400. Při velikém rozdílu v ceně od základní řady předpokládám veliký rozdíl v redukci šumu. Prosím tedy pana Boušku o zveřejnění zkušebních snímků.

    Petr, 13.02.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Grip si cením na deset, protože za 20000 je E-30 pořád horší než 40D. Pouze je novější.

    Petr, 08.02.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Koukám, že grip je pro mnoho lidí zbytečný a cena E30 je tak dost vysoká. Koupím tedy grip od někoho kdo si koupí E-30. Nabízím 3tis. Kč miroslav.jelinek@atlas.cz , pak to máte za 26.990 i s DPH

    Mirek, 05.02.2009 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 42 | Koho v této třídě zajímá grip zdarma. Na tuto třídu přechází amatér, který focení začíná dávat o něco více než amatér. A proto si myslím, že E-30 + grip za 30000 je hloupost a E-30 za 24000 je námět do diskuse proč ano či ne. Za 24000 je pořád dražší než Nikon, Canon či Pentax a když připomenu chybějící základní sklo za rozumnou cenu (2500 Kč / 14500 Kč je fakt rozdíl), tak pochybuji o konkurenceschopnosti E-30. Shrnuto a podtrženo vidíte sami, jaké stojí ve Vaší firmě na E-30 fronty. Tohle nepíšu proto, abych urazil. Píšu sem proto, že osobně řeším přechod z E-410 a po třech měsících intenzivního porovnávání mi připadá E-30 za třicet jako hloupý vtip. Vznesl jsem dotaz na marketingové oddělení Olyho a ti mi místo odpovědi poslali Valentýnskou nabídku na růžový mijůůů foťáček. Počkám ještě do konce měsíce a pak to musím rozštípnout. Reálně to vidím na přechod k Nikonu či Canonu.

    Petr, 03.02.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Kto tvrdi, ze makroblesk s riadiacou jednotkou ma vyrobnu cenu 500,-Kc do veci asi velmi nevidi...myslim, ze ponukou takeho prislusenstva v cene + grip sa o dost zvysil predajny potencial E-30ky, a urcite pre uzivatelov 4/3

    tomasb, 31.01.2009 | Reagovat

  • 42

    Matějček
    Reaguje na 41 | Dobrý den Stando, omlouvám se za odstranění Vašeho příspěvku, ale podobné informace na webu nechceme. Jsem moc rád, že jste nás o významně levnějším e-shopu informoval. Zde je náš komentář: Grip, případně blesk, je k fotoaparátu skutečně zdarma. Tyto věci nám Olympus poskytuje bezplatně. Cena fotoaparátu + naše obvyklá marže na Olympus produktech = 29990,-. Nejmenovaný konkurenční obchod nabízí tělo, bez doplňků zdarma, levněji, možná proto že blesk prodal zvlášť a proto snížil cenu samotné těla a nebo prodává případný demo kus téměř bez zisku, aby se ho "zbavil". Zrcadlovky obecně nejsou doménou e-shopů, ani těch významnějších. Na to jsme tu my ;-)
    Akční cena konkurence je krátkodobá a bude nejspíš jen otázkou jednoho skladového kusu. Lepší nákupní ceny než my ROZHODNĚ nemají.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 31.01.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Ha ha ha - makroblesk se běžně prodává za 22 tisíc -je to možný ale výrobní cena je tak 500,-

    Rusek, 28.01.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 27 | FL-50R je v ceně stále, rozdíl nastal v tom, že mimo něj si můžeš vybrat i jiné věci zdarma - např. Zuiko 9-18, Zuiko 50/2.0, nebo kompletní sadu makroblesku. E-3 se prodává levněji a jen tak pro zajímavost konkrétně makroblesk se běžně prodává zhruba za 22 tisíc.

    Honza, 21.01.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Na tuto masinku som dlho cakal, aj mne sa zda cena trochu prehnana, ale mozno je to tym, ze je to novinka, uvidime neskor. Napriek tomu by som rad vedel ako je na tom oproti E-500 (za ktoru ju planujem vymenit) v nasledovnych veciach: 1.ISO - je tu vystup na A4 dost kvalitny napriklad pre ISO 500 a viac? 2.hladacik - nakolko je podobny tomu na E-3? Je blizsie k nej alebo k E-500? 3.funkcia WB jednym tlacidlom - nevidim na tele vystup, je ju mozne nastavit, napr. pre tlacidlo Fn? Rad by som Vas poprosil o zhodotenie, ked ju budete mat na predajni. Dakujem/t

    tomasb, 14.01.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Je možné, ale také uvést, že D90 stojí aktuálné o 25% méně(střeleno od oka). Osobně bych radši uvítal něco ve stylu staré dobré OM-1 s kterou příležitostně stále fotím. Rychle nastavitelené základní parametry (čas, clonu, iso) v případě potřeby(low endy na to jsou trošku nešikovné), robustní malé tělo, hledáček ve stylu E-30 nebo E-3 a stabilizace je sice pěkná věc, ale ne životně důležitá. První část by asi nebyla obtížná zrealizovat, ale největší problém zřejmě skrývá optická část hledáčku. Poněvadž OM-1 má přibližně stejný poměr zvětšení jako E-420, tedy 0,92, jenže to byl 35mm FF, takže políčko bylo o mnoho větší(na E-420 při širokoúhlém objektivu už ani nevidím některé detaily krajiny, kt pak mohou vylezt na fotce 13x18 či větší a někdy působit rušivě, takže je třeba trochu předvídat a pořádně se předem podívat pouhým okem). Na druhou stranu, se to zdá být od Olympusu, vedle E-3 konečně další tělo pro solidní a pohodlnou práci. A velikost s váhou jsou převážně daní za větší hledáček a dobrou stabilizaci. Jen ta cena by se měla pohyvat tak o 3-4tis. níže (možná po krátkém čase tak 3-4měs možná i bude, uvidíme), jistě by to pak oslovilo více možnýchy zákazníků. Nechme se tedy strategií Olyho překvapit.

    Blue, 14.01.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Narozdíl od předchozích přispěvatelů si rozhodně nemyslím, že by to Olympus s cenou proti konkurenci nějak významně přestřelil. Canon EOS 50D nebo Nikon D90? Nemají stabilizaci v těle a když chci kvalitní světelná skla se stabilizací, tak dlouhá jsou drahá, krátká a střední spíš prostě stabilizovaná nejsou, mimoto všechna lepší Nikon a Canon skla jsou na "fullframe", což zvyšuje nejen cenu, ale i váhu. Pentax K20D je levnější, ale už v některých parametrech trochu slabší. E-30 má z těchto foťáků zřejmě i nejlepší hledáček (zvětšení 1.02x, pokrytí 98%). Kreativním režimům bych se dopředu neposmíval, E-30 má prý relativně rychlé ostření v live view a možnost vidět výsledek kreativního filtru na displeji už při kompozici záběru může některé specifické práce dost urychlit. Na mě teda E-30 působí spíš jako vylepšená E-3 za míň peněz, jedinou výhodou E-3 zůstává extrémní odolnost.

    Dušan, 14.01.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    To je fakt hrůza!!! Za 30000. Čekal jsem, že vyměním svoji E510 za E30 s nějakým lepším záklaďákem a nechám si blesk a teleobjektiv. Ach jo. Takže prodat všechno a koupit znova všechno od Canonu, Nikonu nebo Pentaxu.

    Martin, 13.01.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Také veliké zklamání Čekám dva měsíce s výměnou mé 410. Kvalitou a výrazně nižší cenou u mě jasně zvítězil Canon 40. Ale v Megapixelu jeho cenu neustále zvedají tak váhám.

    Petr, 12.01.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý den, zatím ještě ne E-30 ještě nebyl na skladě, takže jsme ho nemohli vyzkoušet.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.01.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Vážený pane Bouško, bylo by možné porovnat E-30, EOS 50D a Nikon D90? Co byste si sám z toho koupil? Děkuji.

    tom, 11.01.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Mám E-510 a také jsem uvažoval o výměně těla a čekal s čím Oly přijde, ale E-30 za tyto peníze je bohužel naprosto mimo mísu. Takže asi také odchod ke konkurenci.....

    Petr, 10.01.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 29 | Jako majitel E-520 jsem váhal mezi E-30 a Canonem EOS 50D. Myslím, že už mám jasno a přecházím ke konkurenci...

    tom, 10.01.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    30 000kč ? To je od Olympusu pěkně blbej fór, jsem majitel e-520 tky, zvažoval jsem výměnu těla, ale tohle je fakt moc. E30 nenabízí prakticky žádnou pro mě lepší změnu, výklopný displej je mi k ničemu, fotím přes hledáček, nevěřím ani že by byl vyřešen problém s šumem. Jediné co mě láka je snad to lepší AFko. Za ty prachy bych očekával aspoň tělo z kovu, když už nic. Kreativní filtry? Kdo je sakra bude používat? Je přece logické fotit do Rawu a upravovat v PC a filtrů si v kompu můžu dát do alelůja. Oproti E-520 je to trošku změna k lepšímu, ale uvítal bych aspoň 30% slevu pro majitele e-520, kteřý zvažovali výměnu. Ale za tyhle prachy je to naprosto neprodejné !!!

    Radek, 10.01.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Jde to s Olym do kytek, uz vidim ty dlouhe fronty a jak se lidi budou o E30, za ty smesne prachy prat..

    sisi, 09.01.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    nádhera všechna zrcadla olympus "dorovnala" cenu směrem nahoru, za chvíli bude e-30 vážně uprostřed cenového rozpětí e-520/e-3 pro připomenutí: bylo e-3 + fl50r(prodejní cena 13,-) za 40,- nyní e-3 za 43,5- ..zdražení "přes noc" o 16,5- (41%)olympus tak asi vytvořil rekord trhu

    loslosos, 09.01.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Za tu cenu asi moc prodejná nebude! A to jste ne našem trhu s cenou hodně při zemi. Dovoz z PL vyjde o hoooooooooooodně levněji. A to nemluvím o E-3,která je tam levnější až o 10 tis............

    Džigit, 08.01.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    myslel som ze to mal byt medzistupen medzi E-520 a E-3 ako hlasal Olympus...ale takto to asi nepojde...nepredajny fotak

    belows, 08.01.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Koukám, že se asi někdo ve Vaší firmě překlepl u ceny....

    Rusek, 08.01.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    tak třeba to olympus udělal schválně, právě proto, aby teď každý raději koupil E-3 a doprodali se tak staré zásoby.

    stugent, 08.01.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Jestli je tahle cena koncova, tak nema, podle me, prilis velkou sanci na uspech. Souperi jsou o dost nize a tady spis "konkuruje" E3-ce...

    kaspy, 07.01.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    mno, jestli chce Oly tyhle stroje i prodávat (a nejen "vystavovat"na prodejnách bude muset jít s cenou na úroveň Nik D90/ Px K20D, což jsou jeho reální soupeři na trhu... "díky" teď použité cenové politice (/E-3 je cenově výhodnější) to bude obchodní katastrofa, zvaná "ležák"_ vážně škoda

    loslosos, 07.01.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 17 | Ta cena měla být za tělo. V základním setu podle Amazonu je záslepka pro objektiv v podobě skla 14-42mm f/3.5-5.6 a cena 1.399 doláčů komplet

    Pepča, 07.01.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Dobrý den, ano, samozřejmě to je možné. O ceně se dohodnete přímo s kolegy na prodejně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.01.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, pane Boušku měl bych dotaz. Pokud bych od vás koupil E 30, je možné dát protiúčtem E 510, kterou jsem ale u Vás nekoupil. Díky za odpověď.

    Jirka, 05.01.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | To bys asi musel dost přitlačit,podívej se kolik stojí samotný objektiv,který jsi uvedl.V této sestavě se do 35000,- nevejdeš ani náhodou.A myslím že ani v Americe!

    Honza, 04.01.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Cena se podle odhadů bude v US pohybovat za tělo cca $1000-1300 (18-24.000 Kč) v základním setu s objektivem Zuiko 14-54mm II f2.8-3.5 (28-108mm). Není to ovšem stopéro pouze jsem to našel.

    Pepča, 23.12.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Jenom aby nedošlo k omylu: AF lampa je řešena bleskem!

    Petr, 02.12.2008 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | A taky tam je napsáno, že má AF lampu. Díky za odkaz

    džigit, 26.11.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    http://www.fotoradce.cz/novy-olympus-e-30.php "Nový Olympus E-30 nabízí stejný 11 bodový zaostřovací systém, jako Olympus E-3. Autofokus pracuje v rozmezí -2 do 19 EV a využívá 2x 44 zdrojových signálů pro správné a rychlé zaostření." Tož ostřit by to mohlo ;-)

    Petr, 26.11.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 12 | Dobrý den, Vláďo, Váš komentář jsem odstranil, protože obsahoval odkaz na zahraniční obchod. Cena v ČR se bude lišit a zveřejníme ji ihned, jak se ji dozvíme. Díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.11.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 10 | zřejmě si budeme muset počkat,mají to napsáno "tak,tak,všelijak".Podle obrázku přední strany by tam lampa mohla být(mezi rolerem a kapličkou).I tak, díky za reakci. D

    džigit, 21.11.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 8 | nemýlím-li se tak je tím myšleno ostření za špatných světelných podmínek pomocí integrovaného blesku.

    Blue, 20.11.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den, doufám, že slušnou, necháme se překvapit...

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.11.2008 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 5 | Tak nevím, na stránkách výrobce je u AF lampy ano...

    džigit, 11.11.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Jakou můžete předpokládat kvalitu snímků oproti E-500?Čip žádnej obr:-(A co za horších světělných podmínek při isu cca 2500?Myslíte že se na to bude dát koukat?Jsem zvědav na cenu a jestli půjde pod 20tis,což si myslím že né,tak bych si ho rád omákl.Díky za odpověd,pane Bouška.

    luděk, 10.11.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | Díky. Já fotím Oly WZ 5060 a tam problém nemám. Chtěl jsem přejít na E, ale to ostření ... Fotím dost momentek kolem večerních ohňů a ten předblesk je DĚS

    Džigit, 07.11.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 4 | Jelikož by měla E-30 sdílet stejný autofokus jako E-3, dle informací Olympusu. Mělo by to být o poznání lepší. Pouze v extrémně špatných podmínkách (dle subjektivních názorů téměř úplná tma) je potřeba použít předblesk. Bohužel posledním tělem, kt. mělo vestavěnou pomocnou AF-lampu byla E-1 (E-30 ji také mít nebude).PS:Externí blesky FL-36 a 50 pomocnou AF-lampu mají.

    blue, 07.11.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Dobrý den, ví se něco o ostření za zhoršených světelných podmínek? Je nějaká změna oproti E-520, tam je to děs...Několikanásobný předblesk, než se chytne.

    Džigit, 06.11.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, díky, překlep odstraněn.

    Reaguje na 2 | Cenu zatím neznáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.11.2008 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Dobrý den Jaká bude cena nového přístroje?

    Petr, 05.11.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    pixelu má 12 a né 21

    p. Jurča, 05.11.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím