Olympus E-400 Komentáře k Olympus E-400

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (53 - 1)

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 52 | Dobrý den, režimy měření expozice jsou ESP integrální měření (49 zón), bodové měření, integrální měření se zdůrazněným středem. Objektiv na krajinu bych si vybral asi http://www.megapixel.cz/olympus-ez-1260-swd až se bude prodávat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2007 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, jaký objektiv byste prosím doporučil k E-400 pro pokročilého amatéra zaměřeného na snímky krajiny? A jaký je způsob měření expozice - ve specifikaci není uveden. Děkuji předem. Vlad

    Vladimir, 31.10.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den,
    tyto stránky sleduji prakticky denně, jsou super a nabídky taky. Jen by mě zajímalo, zda někdo nevíte o nějakém slušném kurzu fotografování, jsem jen amatér, ráda bych si pořídila lepší fotoaparát, ale taky bych chtěla jeho funkce plně využívat. Nikdy jsem neprošla žádným kurzem fotografování a ráda bych se něco naučila. Jsem z Brna, tak kdybyste někdo o něčem věděl, dejte prosím vědět...klidně sem do komentářů.Díky.Veronika

    Veronika, 19.09.2007 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, pokud jde o rychlost, pohotovost přístroje a kvalitu snímků, pak doporučím rozhodně zrcadlovku. O objektivech a výběru přístroje se dozvíte více například zde: http://www.megapixel.cz/jak-vybrat-digitalni-fotoa parat a http://www.megapixel.cz/jak-vybrat-objektiv a nebo http://www.megapixel.cz/jak-se-vyznat-v-zkratkach- u-objektivu

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2007 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    dobrý den,rozhoduji se co koupit,jestli kompakt nebo zrcadlovku a kde bych se dočet,pro amatéra srozumitelně,jaké objektivy co dokážou,jestli si koupit vyměnitelný nebo kompakt a co znamenají údaje v mm,třeba porovnání olympus sp550,spolu s E400

    tatnda, 14.09.2007 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, pro amatérské využití je to jedno... Nikon D40 má o něco lepší obrazovou kvalitu a nižší rozlišení ničemu nevadí, osobně bych řekl - právě naopak. Já bych bral raději Nikon D40.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.08.2007 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den!
    Rozhoduji se mezi Nikonem D40 a tímto fotoaparátek. Byla mi doporučena značka Nikon, ale jak se dívám na ty specifikace... Olympus asi vede. Co vy myslíte, co by jste doporučil amatérovi?

    Nikitah, 29.08.2007 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Děkuji Vám, díky Vašemu článku jsem se dozvěděl pár věcí, kterým jsem doposud nerozuměl a tím pádem odteď budu vybírat lépe :)

    Olli, 21.08.2007 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, nejspíše Vás nejdříve odkážu na článek http://www.megapixel.cz/jak-vybrat-digitalni-fotoa parat protože Váš dotaz je příliš obecný na nějakou konkrétní odpověď.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.08.2007 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den
    Potřeboval bych vaší pomoc s výběrem fotoaparátu.Jsem úplný laik v tomto směru a proto žádám vaši pomoc.Mé představy jsou jednoduché..
    MPx. řady profesionálních fotoaparátů..Dig. zrcadlovka
    Snímání reálných barev
    Stabilizátor obrazu
    Levná cena !!
    Mám zkušenosti jen s řadou levných aparátů a pak ještě s prvním Olympus Ultrazoom..V objektivech také potřebuju poradit..zkrátka něco pro amatéra!! :-(
    PS:pokud to semka nepatří, tak se omlouvám..

    Olli, 20.08.2007 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, ano, je to pouze tělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.08.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Jestli jsem to pochopil správně je tento fotoaparát prodáván bez objektivu?(Jen že jsem ho viděl v kamenném obchodě přibližně za stejnou cenu ale včetně kitového objektivu).Děkuji

    Alda, 06.08.2007 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, pokud problém neodstraní ani funkce Pixel Mapping, tak bych kontaktoval servis...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.07.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, na své e400 jsem nalezl 7 vadných pixelů, chtěl bych se zeptat zda je to na reklamaci.¨děkuji za odpověď

    0SUSHK4, 20.07.2007 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, v běžné nabídce ho nemáme, ale kolega na mailu zbozi@megapixel.cz Vám zjistí jak cenu, tak dostupnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Zajímalo by mne,v jaké ceně se dá pořídit adaptér na OM objektivy?Jsem čerstvým majitelem E-400 a v pravdě spokojeným : -))

    patrik, 22.06.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    * malá nezávislá recenze "anti-dust"ů :)
    http://pixinfo.com/en/articles/ccd-dust-removal/
    shrnuto (účinnost v %):
    Olympus 50%
    Canon 5%
    Pentax 0 nic
    Sony 0 nic

    LosLosos, 21.03.2007 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, 4/3 systém vychází z předpokladu, že při použití menšího snímače je možno zmenšit i rozměry objektivů a těla přístroje také. To dalo vzniknout zrcadlovkám s výměnnými objektivy nejdříve u firmy Olympus a postupně se přidali ještě další výrobci, jako Panasonic a Leica. Jejich výrobky jsou vzájemně kompatibilní, což je jedna z ohromných výhod tohoto systému.
    V současné době to zatím na nějaké masové rozšíření ale nevypadá, protože zmenšení sebou nenese pouze výhody, ale také například daleko vyšší nároky na kvalitu optiky... Je otázkou, jestli zmenšení snímače je výhodou, nebo nikoli, názory se mohou různit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Zdravím, dotaz na formát 4:3, nemohu zjistit v literatuře k tomuto tématu nic konkrétního. Prosím tedy Vás jako odborníka o zjednodušený výklad plusů a mínusů. Děkuji zdvořile

    Jindra Morava, 06.03.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    http://www.olympus-global.com/en/news/2007a/nr0703 05edeve.cfm

    pěkná nová sklíčka :)

    ZUIKO DIGITAL ED 12-60mm F2.8-4.0 SWD
    ZUIKO DIGITAL ED 14-35mm F2.0 SWD
    ZUIKO DIGITAL ED 50-200mm F2.8-3.5 SWD
    ZUIKO DIGITAL ED 70-300mm F4.0-5.6
    Teleconverter 2x

    LosLosos, 05.03.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    zrcadlovky obecně nemají tuto schopnost, protože narozdíl od EVF kompaktů by vám neukázaly ořez v hledáčku a to byste jistě nechtěl. na ořezy je grafický software a komponovat snímek 'na ořez' vám nikdo nebrání :)

    LosLosos, 02.03.2007 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, pokud vím, tak to možné není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Lze přepínat mezi poměrem stran 4:3 a 3:2 , jak je to u některých kompaktů u Olympusu,
    děkuji?

    Martin, 22.02.2007 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, kontinuální ostření má. Režim stabilizace je zvýšení citlivosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Zdravím dotaz : Ve výčtu scenických režimů je napsáno :
    1. Režim stabilizace obzaru - co to přesně znamená ?
    2. Má tento přístroj continuelní autofokus ?
    Děkuji

    jindra, 13.02.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    LOSLOSOS-: Ty neco vis no nestyd se a prozrat nove telo??? moc bych ho uvytal jsem verny olympusu uz nekolik let ale to co nabizi ted to je byda....

    onda, 25.01.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    v březnu se bude lámat chleba_

    LosLosos, 17.01.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Jestli jít do 4/3 je vcelku ošidné, sám mám E300, ale vzhledem k postupné profesionalizaci to asi bude zabité.

    1) Neexistuje (alespoň prozatím) tělo schopné využít naplno profi zuika.
    2) Jsou jisté fyzikální limity, přes které prostě neprojde nikdo - malé sklo je limitované určitou světelnou hustotou která přes něj projde a u malého snímače se ten problém ještě znásobí! Šum je jen dalším důsledkem.
    3) Naopak pokud nechcete jít přes 8-10Mpix může tento systém nabídnout lehká a velmi kvalitní skla, v porovnání s Canonem nebo Nikonem taky slušnou cenu i váhu. S dostupností skel je to horší, ale Sigma letos vypustí zase něco pro Olympusy, tak to není nejhorší:)

    Zbynek Burival, 15.01.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    zdravím,
    olympus/zuiko se snaží protlačovat extrémní kvalitu svých (telecentricky konstruovaných) skel "pro" a hlavně "top pro" jako ideálních pro CCD(/NMOS atd.) snímač - na tom něco bude : stačí se podívat na problémy canonu 5d/1ds u širších skel (byť "L"kových - viz. např recenze na dpreview)... nevýhoda takového přístupu je ale ve velikosti výsledných objektivů - viz. leica 25/1,4 (srovnej s mf zuiko 24/2) na druhou stranu, ještě přijatelných a pokud by bylo potřeba zkonstruovat stejně kvalitní sklo pro formát kinofilmu bude teprve mohutný a hmotnost jak známo roste třetí mocninou...
    shrnuto a podtrženo:
    1/ objektivy zuiko digital (7-14/4_11-22/2,8-3,5_14-54/2,8-3,5_35-100/2....30 0/2,8), jsou výborně konstruované objektivy se špičkovou optickou kvalitou oceněnou několika mezinárodními cenami a výbornými hodnoceními odborných zahraničních recenzentů
    2/ nepatrným problémem je skutečnost, že olympus nemá aktuálně v nabídce tělo, které by dokázalo potenciálu skel využít / a bude-li mít je otázka...!
    3/ canon se svým "plným formátem" má sám své starosti - vydal k tomu tiskové prohlášení (které se moc nešířilo) a ve kterém konstatoval, že o problému v krajových částech snímků ví a pracuje na možné optimalizaci budoucích a stávajích objektivů...
    z toho pohledu je asi šťastnější volba nikonu - formát dx(crop factor 1,5) i pro špičkové modely, kde kvalitní optimalizovaná skla vycházejí +- stejně velká jako ta neoptimalizovaná (pokrytí pro kinofilm) a starší kusy kreslí pořád dobře (určitým plusem může být i houževnatě udržovaný bajonet "F")
    ...apropos leica dobře ví proč sveřepě trvá na crop f. 1,3 i u M8 a nebude to cena snímače (ten je btw první svého druhu reagující s vým konstrukčním uspořádáním na odlišný úhel dopadu světelných paprsků na kraji snímače /-předpokládám patent kodak/)

    ...a teď babo raď ;) hezký den

    LosLosos, 01.12.2006 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, netroufnu si věštit... Podle toho, jak chápu Vaši otázku, bych se rozhodl pravděpodobně pro Canon, ale to je MŮJ OSOBNÍ názor.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.11.2006 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobry den, rad bych se zeptal obecne na vas nazor v dalsim vyvoji systemu 4/3. Ma to budoucnost, vyplati se investovat ? Ono ve finale clovek stejne meni spis tela a kvalitni skla si nechava dal....

    Josef, 30.11.2006 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Objektivy "ušité na míru" dělají právě i jiní výrobci, ale v tom to není. Výhodou 4/3 systému jsou bezesporu rozměry, což dokazuje právě E-400. Osobně pokládám za nevýhodu právě ty objektivy, protože díky malému snímači je při srovnatelném úhlu záběru a stejné cloně dosahováno daleko větší hloubky ostrosti, než u větších snímačů. Pro někoho jiného ale může být právě tohle velkou výhodou. Pro běžné fotografování je tento systém samozřejmě víc, než vyhovující.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2006 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dekuji oboum panum za komentare. Otazka byla opravdu podminena "stejnym sklem a stejnym procesorem (tedy stejne dobrymi). Zdaleka nedosahuji vasich odbornych znalosti. Zacinam stavet na zelene louce - tedy nemam dosud zadne DSLR, nejsem tedy fixovan na zadna historicka skla ci zvyky a obyceje v uzivani zrcadel. Chtel bych slyset, co si mysli odbornik obecne o 4/3 systemu do budoucna. Ano, snimac je mensi, tim by mela byt horsi obrazova kvalita. Na druhou stranu sklo je udelano tak, ze je "lepe" usito na prave onu mensi velikost snimace oproti konkurenci. A ted - dokaze tento "customizovany" rozmer skla dohnat ztratu v kvalite diky mensimu snimaci ?
    Nebo jeste par let pockat a koupit DSLR se snimacem velikosti kinofilmoveho policka ? Jasne, jsou uz ted, ale pro amatera za nedostupne penize. Dekuju vsem...P.S. Zamerem neni vyvolat bourlivou diskuzi o 4/3 systemu.

    Jarek, 28.11.2006 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Jsem rád, že jsme se pochopili, jde samozřejmě o výsledný snímek na jehož kvalitu má samozřejmě vliv spousta dalších faktorů. Na nás jako na fotografech pak záleží, co pokládáme za vynikající kvalitu se kterou se spokojíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2006 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    pokud tuto podmínky bereme doslovně - nelze porovnání provést, poněvadž na srovnávané fotoaparáty(zde patrně: Olympus E-400, Canon 400D, Pentax K10D, Nikon D80 ) nelze fyzicky nasadit stejné sklo a zároveň nepoužívají stejný processing - proto jsem otázku poněkud abstrahoval... v opačném případě je odpověď nasnadě_ "při stejné technologii výroby při záchování stejného technického konceptu bude jeden výrobce produkovat snímač s horší deviací výstupního signálu při jednotlivých světlocitlivostech úměrně se zvyšováním jeho obrazové hustoty("pixel density")" a o tom není sporu_
    já jsem chtěl jen upozornit na skutečnost, že v reálu je dobré sledovat celou věc právě v té své celistvé komplexnosti, než takto odtržitě - protože, nakonec snad ještě jde o tu výslednou fotografii,... tedy doufám :)

    btw: "digital backs" jsou poněkud z jného světa - cenově i technicky.../ škoda jen toho Hasselbladu H3D to je vážně průser - myslím, že odradí dost zákazníků - mě tedy určitě :))

    hezký den !

    LosLosos, 14.11.2006 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Máte pravdu, osobně mám zkušenosti se všemi fotoaparáty o kterých píšete a jsem si naprosto jist, že je NESROVNATELNÝ výstup z teoreticky porovnatelných přístrojů E-400 (10Mpx) a např. EOS 1Ds (11Mpx). Kromě již zmíněného fyzikálního hlediska (se kterým můžeme sice nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat - slova klasika:) ) je kvalita obrazu závislá na softwarovém zpracování a tam jsou rozdíly zdaleka nejmarkantnější. Spousta DSLR používá totožné snímače od jednoho výrobce a stejně jsou obrazové výsledky rozdílné. V předchozí otázce byla podmínka "...pri stejne kvalite procesoru a skla..." Porovnejte (pokud máte možnost) výstupy např. z digitálních stěn pro středoformátové fotoaparáty, velikost snímačů je samozřejmě opět "jiná" a výsledky ...nejlepší.
    Snažíme se tedy z praxe opravdu vycházet, pokud je to možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.11.2006 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    :) ano, tato úměra je logická a teoreticky bez vady, ale ve skurtečném světě dost pokulhává... tak např. oblíbená řada Canon EOS:
    1Ds MkII nevykazuje horší deviaci signálu než starší 1Ds, ačkoliv má stejnou velikost snímače (16,6/11,0Mpix) a dokonce ani 1D MkII(N) neprodukuje horší d.s. než původní 1D a při stejné velikosti snímače je to poměr ef. rozlišení 8,2/4,1Mpix !!
    poučení : spoléhat se na praxi ne na teorii_
    pěkný den

    LosLosos, 14.11.2006 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Ano, je to tak, jak jste to napsal...Přesněji: nezáleží to na velikosti snímače, ale na velikosti jednotlivých pixelů. Čím větší je pixel, tím "kvalitnější" vyprodukuje informaci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.11.2006 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobry den,
    plati prima umera mezi velikosti snimace a sumem (procesor a sklo ted nechavam trochu stranou, rozliseni konstatni 10 Mpix)? Je tedy predem jasne, ze pri stejne kvalite procesoru a skla nemuze tento prcek dosahovat kvality konkurence (D80, EOS 400) ?

    Jarek, 13.11.2006 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Pokud Vám jde o rozměry a hmotnost, vyplatí se počkat. E-400 jsem měl možnost vzít do ruky (aspoň na pár minut) a je opravdu malinkatý... :) Jestli ale chcete zároveň špičkovou obrazovou kvalitu, je nejlepší volba Canon EOS 400D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.11.2006 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den,
    prozatím mám kompakt Canon A75, ale rád bych se focení věnoval více. Trávím nejvíce času v přírodě. Chtěl bych pořídit klasické DSLR. Určitě využiji více objektivů, ale rád bych eliminoval jednu z klíčových nevýhod DSLR - tedy hmotnost a rozměr. Je tu relativně malý Canon 400 a chystá se ještě menší Olymp E-400. Rád bych pořídil přístroj co nejdříve. Jste schopen na základě dat výrobce poradit, zda mám zrovna skočit na Canon nebo si počkat na E-400 ? Zdá se vám dle dostupné specifikace zajímavým řešením ??? Díky.

    Jirka, 01.11.2006 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 10 | Na Invexu v Brně byla zrcadlovka Olympus E-400 prezentována s tím, že bude v prodeji od listopadu 2006 a to za cenu 27 tis. Kč v kitu s objektivem 28-84 a 31 tis. Kč v double kitu navíc s objektivem 80-300. Je fakt malá a lehká.

    JG, 19.10.2006 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Cenu zatím bohužel neznáme, ale zveřejníme ji ihned, jak bude dodavatelem oznámena.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.10.2006 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat jestli nevíte kolik bude stát Olympus E-400. Děkuji

    PT, 12.10.2006 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Chápu Vás, ale opravdu nemám žádnou seriozní informaci. Je možné, že budou ceny podobné...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.09.2006 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Víte co, původně jsem měl zálusk na zlevňující D70s+18-70, ale kdyby cena K10D byla podobná ...

    pavel, 22.09.2006 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 6 | My ani netipujeme, je to neseriozní. Jakékoliv odhady jsou spekulace... Nechme se překvapit, třeba příjemně. :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2006 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Děkuji. No a co se týče toho pentaxu K10D, kolik aspoň typujete, že bude se se'tákem? Tak za 27000,-? :-/

    pavel, 20.09.2006 | Reagovat

  • 5

    Bouška
    Reaguje na 4 | Recenze a první dojmy se objeví v kategorii Názor Megapixelu na detailu produktu, zatím ale ještě takovou "zkoušku" nepodstoupil... Cenu K10D zveřejníme ihned, jak se ji sami dozvíme, nic netajíme. :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.09.2006 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Přesně, já jsem tuhle koukal na K10D a moc se mi to líbilo, takovéhle obrázky jsem na netu ještě neviděl, už vím, kam budu chodit. ještě sem můžete psát recenze a první dojmy :D
    Jinak nevíte, kolik může stát K10D?

    pavel, 19.09.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    A je to tu zas. Nejmenší, nejlehčí. Proč furt ten minimalismus?!
    Ale smekám před Vámi, ten fofr, kterým plníte nabídku je až neuvěřitelný. Díky.

    Random, 14.09.2006 | Reagovat

  • 2

    Matějček
    Děkujeme za poklonu, velmi se v tomto ohledu oháníme :)

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 14.09.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    dobrý den,
    gratuluji k rychlosti s jakou opětovně zavádíte novinky do ceníku ,...díky vašemu obchodu nemusí člověk skoro ani navštěvovta stránky jako dpreview a steves-digicam

    :)

    loslosos, 14.09.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím